1. |
Mondeo + elado Vento (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
2. |
va: Ford szerviz (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
3. |
Szabolcs muszerfala (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Ramjar a rud (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
5. |
Scorpio gyorsulasa (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
Chrysler szervizeles (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Mondeo lista (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
Temakor: Re:reszeg biciklista (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
9. |
Mondeo (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
10. |
Alufelni kerdes (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
11. |
Skoda futomu (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
12. |
PJ; HIXAUTOWEB (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
13. |
off-road trening (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: hangszigeteles (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
15. |
Jo hir (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
16. |
auto-hifi hangszoro (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
17. |
szervizkoltsegek (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
18. |
katyu (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Mondeo + elado Vento (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv,
sajna az 1-en megirt levelemet csak a neten lehetett olvasni, ezert
most (ha mar megirtam) ujra kuldom:
Pepy levelet olvastam a listan, miszerint O is egy Mondeot kerget a Pesti
utakon.
December vege fele en is belptem a Mondeo tulajok taboraba.
Az aldozat szinten egy 2000-es kombi, 1997-ben kiadott, magyarorszagi, GLX
felszereltsegu, farkaszszemu peldany.
Sajna meg sokat kell javitani rajta, hogy ujra a regi fenyeben pompazzon.
117 eKm-t mutat az ora, de a szervizben azt allitottak, hogy meg az eredeti
Ford
platina gyertyak voltak benne.
Az eredeti tulajdonosok egy videki Ford kereskedes vezetoi hazaspara volt,
akik
2000-ben eladtak egy holgynek, aki sikerrel leamortizalta, es mivel a
reszleteit sem
fizette, viszonylag olcson vehettem meg.
Igy viszont mostmar tenyleg elado elozo autom:
egy Volkswagen Vento 1.6 CL (101 LE) 1996 decemberi full fapad peldany.
97-eKm-el. Szervizkonyves, magyarorszagi a Mondeonal sokkal szebb
allapotban.
Az iranyara 1.68 MFt. Adok hozza teli/nyari gumikat (most a teli van
fenn), +2 felnit, holancot es tetocsomagtartot.
Termeszetesen HIX auto matricas.
A reszletre vasarlas is megoldhato...
Ha valakit erdekel, ne kimeljen...
Sabat
|
+ - | va: Ford szerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A szamlan a szokasos dolgok vannak (olaj, olajszuro, levegoszuro,
> 1-2 tomites, izzok stb), de Kolihoz kepest (15 eFt) az en szamlam
> rendre 30-35 eFt szokott lenni.
Kell azon a szamlan lennie meg munkadijnak is. Ha nem figyelsz,
akkor szep summa kerekedik ki a vegere.
Elmondok egy regebbi, de annal tanulsagosabb tortenetet.
Cegautot vittem markaszervizbe vizsgaztatni. Eppen aktualis volt a
110Ekm-es szeviz is. Elkovettem azt a hibat, hogy "t i z e z r e s
a t v i z s g a l a s t es v i z s g a r a f e l k e s z i t e s t"
kertem.
Ne tudjatok meg, hogy ez mekkora baki volt a reszemrol.
Ma mar tudom, hogy ilyet nem szabad mondani.
Igy, utolag feldereng, ahogy az egesz muhely szeme felcsillant es
boldogan dorzsoltek a kezuket "szep karacsonyunk lesz" volt az
arcukra irva. :-)))))))))))))
Masfel meter hosszu volt a szamla es alig volt benne alkatresz.
A zome csak munkadij volt. Amit auton meg lehet vizsgalni azt
megvizsgaltak rajta.
(-: Igazuk van. Akinek van penze, attol el kell venni :-)
Ma mar ez ugy megy, (zart rendszer ide, zart rendszer oda) hogy
"Sanyikam ! Itt az olaj, meg a szurok. Ezt, meg azt es amazt tessek
kijavitani, a tobbire meg vessen maga is egy pillantast, mert en ugy
latom semmi baja"
A vegen nemi jatt es egy kezfogas. Nekem igy a legolcsobb.
Ugyanakkor tudom, hogy megnezte es megcsinalta amire kertem.
--
Meszaros Geza
Escort 1,4 es Escort 1,4i (hol ez, hol az)
|
+ - | Szabolcs muszerfala (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
„En szeretnek minden tudni ! Mennyi a szivocso nyomas, az
olajhomerseklet es a kipufogogaz oxigentartalma.”
Edes baratom, en mar annak is nagyon orulnek, ha a
nyomorult Astrambol legalabb a fordulatszammero nem
hianyozna! Ilyen autom meg nem volt, kiveve a ketutemu
Wartburg! Azt, hogy nincs benne motor, mar megszoktam (mar
amennyire ezt meg lehet). Azert az 1.0 Suzukikat
legyorsulja.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Ramjar a rud (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt autostarsak!
Jelentem, elloptak tolem 4 db 6x16 colos gyari Ford
alufelnit 205/50 Conti Sport Contact gumikkal. Zart
pincebol. Ha talalkoztok veluk, megirnatok nekem az arus
koordinatait?
Egyebkent a felnikrol itt-ott lejott a krom, akadnak szep
rozsdabarnas foltok. A gumik pedig elegge hasznaltak.
Egeszsegere a tolvaj gazembernek.
Bar egy darabig meg azert lehet, hogy eljarogattam volna
veluk. Igy meg tippelhetek, kijon-e majd fel milliobol a
potlas. Nem valoszinu.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Scorpio gyorsulasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
„Ez relativ. Mint irtam, nekem a regebbi 195 lovas van, es
a gyorsulasa – az erejehez kepest - nem olyan brutalis.
(Gyari adat: 0-60 mph 8.8 sec.) De
hidd el, hogy ennel is be lehet szorulni az ulesbe.”
A 8.8 egyaltalan nem rossz. Egy ekkora nagy autotol. Csiga
ketton volt (apropo, miert hivjak azt Lenin tevenek?) az uj
3.0 literes Audi A4 Avant nevu hiperszuper csodaauto. Na,
az 8.9 alatt (!) gyorsult a tizenvalahany millioert. Pedig
kisebb kategoriaju auto, mint a Scorpio.
Hat vegyen az A4-et ennyiert, akinek ket anyja van. Nem
hiszem, hogy legyorsulna egy BMW 330 xi kombit, aminek
allitolag a vetelytarsa.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Chrysler szervizeles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
„En ugy hallottam (totyamondta), hogy a Chryslerek
magyarorszagi szervizelese meg a szokasos ramaty helyzetnel
is botranyosabb.”
En is ezt hallottam egy baratomtol (Neonja volt). Meg a
Baumgartner-t szidta nagyon, amikor Renault-ja volt.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Mondeo lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
„>scorpios listan hallottam,
Ez erdekel. Hol leledzik ez a lista?”
Es mondeos lista leledzik valahol?
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Temakor: Re:reszeg biciklista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
„Egy IFA-val voltak azt elfelejtettem az elobb. A sofor
beragott es a palit biciklistol beramoltak az autoba es 50
km arrebb egy hasonlo fasorba kiraktak az arokba, es ott
hagytak. Mikor a pali felebredt es elindult haza
valoszinuleg nagyon csodalkozhatott, hogy nem stimmelt a
falu.
O valoszinuleg nem bicajozott tobbet
reszegen:)))))))))))))))))”
Ilyet en is hallottam, de a tettesek kozul akit ismerek, az
nem volt se TV-ben, se nem volt enekes, viszont ugy ivott,
mint senki az egyetemen es izmos volt, mint egy medve. Ok
Debrecenbol Bekescsabara vittek igy el egy reszeget
furgonnal.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Mondeo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Pepy, SABAT, Fidrich Laci, … Mindenki Mondeot vesz?
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Alufelni kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves nb. t. Listatarsak!
Szerintetek van muszaki szempontbol (uttartas, stabilitas,
tartossag, stb) elonye annak – tul az esztetikan persze –
ha 7,5 x 16 vagy 8 x 16 colos felni helyett mondjuk 8 x 17
colost tennek fel? Nyilvan utobbi esetben peresebb gumi
kell.
Kerdesem mogott megbujik a sanda megfontolas, hogy ha nem
muszaj, nem vennek 17-es gumikat, mert rohadt dragak.
Persze, tudom, semmi sem muszaj, ott van a 14-es felni is
… :))
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Skoda futomu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vaddiszno irta:
Ez a futomu egyszeru es jol autozhato, mint irtad. Az, hogy
nem lattal meg nyomulos Skodast azt jelenti, hogy nem jo
helyen keresed :))) A Skodak utolso nagyobb szeriajaban
(Rapid, 130...) mar ugyanaz a ferde kitamasztasu rendszer
volt, mint amit a Porsche is hasznalt. Igen jol autozhato a
farmotorral es hatso meghajtassal egy erositett mocival
(Favi mocibol kihozhato a 90 paci) siman lehet porogni,
megfordulni egyhelyben... Szoval buli autot lehet belole
csinalni, csak ezt kevesebben teszik es nyomjak, mint a
Ladasok. Enyhe tuning utan a mai atlagautosok csak
vizualnak es nem ertik mi tortenik. (Tiautotok, 1.4-es
atlagautok...) Sajna sokkal erosebb motort (pl. VW 1.8 GTI)
nem bir ki, mert az szettepi a karosszeriat a futomuvet...
es tobb a koltseg, mintha vesz az ember egy jobb gepet.
Fresi
>Ja a bogaron is az van, mar a regieken (1302-ig), ami nekem
>volt, azon is a torzios volt, sot a T4-es VW Transporteren
>is ilyen van a mai napig, ami szerintem kivaloan autoz6o,
>csak nem tudom, hogy egy bogarral miert lehet kozlekedni,
>egy Skodaval meg miert nem (lattam idaig meg senkit
>normalisan??). Tehat tenyleg el lehet baszni egy jo
>konstrukioju felfuggesztest is. Kulonben azt hittem, hogy a
>legutolso farmotoros Skodakon mar a MacPherson-t
>alkalmaztak, ugyanugy, mint a 1302, 1303-as bogarakon. Ha
>nem hat bocs.
|
+ - | PJ; HIXAUTOWEB (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
_____ PJ _____
>>>>>>
ha nem szoltak hozzam. Most viszont napi negy kilometert setalok, ebbol
harom kellemes kornyezetben a Wekerlen... mire hazaerek, mar azt is
elfelejtem, hogy hol dolgozok, kisimul a borom es egybol tudok normalisan
foglalkozni a gyerekekkel.
>>>>>>
Hat tudod! Komolyan mondom meg tudlak erteni! Imadok otthon a kornyeken
setalgatni! Nagyon szeretem Wekerlet, miota ott elsz Te is tudod miert!
Ennek ellenere, ha valahova menni kell, hat nem valasztom a
tomegkozlekedest,
mert kevesebb a mozgasterem! Na meg autobuzi vagyok, hat ez van! Ha lehetne
meg a budira is kocsival mennek. Ez persze lustasag is, de az auto szeretete
a nagyobb! Egyszo mint szaz! Ha egy kellemes setara indulok a Kedvesemmel,
akkor nem kocsival megyek! :o) Szoval vagy setalok, vagy megyek valahova.
De ha megyek valahova, akkor szo sem lehet tomegkozlekedesrol ugy, hogy
tudom, hogy a kis dragam otthon all. :o)
______ HIXAUTOWEB ______
Szia Zsolt!
Nem tudom, hogy megvannak-e az adataim, de kuldom. Ha duplikalom ezzel,
akkor bocs! Az oldal szerintem jo lesz, az adatokra meg majd a hasznalatkor
ugyis jonnek meg tippek.
No a kormanyok legyenek velunk!
Udv!
************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
************************
|
+ - | off-road trening (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki,
tud valaki olyan treningrol, vagy autos iskolarol,
ahol terepi vezetest lehet tanulni?
Totalis off-road, erdo/ho/sar/meredely, es
persze nem sajat autoval.
Peldaul hogy hogyan kell olyan sarbol kijonni,
amikor mar a trepnin jon a le, vagy
patakon atkelni.
--Udv:szm
|
+ - | Re: hangszigeteles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Tudod kinek kell 5k+ huf-ért 2 nm...
Nekem nem... "Kicsit" drága!
Joci
írta:
>
> Volt szo itt regebben auto hangszigetelesrol.
> Talatam a Conrad-nal(postai utanvettel mukodo
> katalogusaruhaz) direkt autoba valo hangszigetelo
> anyagot.
> www.conrad.hu -->jarmuelektronika--->zajcsokkento
> burkolat
> Rend.sz. 841129-01
>
> (webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl55.224.axelero.hu)
|
+ - | Jo hir (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
Van reszetekre egy jo hirem :-)))
Iden a Militec ara az elozo evhez kepes nem valtozott.
Listatarsi ar 6500
Teljes ar 7400
Udvozlettel: Frigyes
A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50 ; 06-20-9446-107
Skoda 120 L
HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
|
+ - | auto-hifi hangszoro (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Eladnam szep allapotban levo, keveset hasznalt, ket darabbol allo Daewoo
Digital SR-2000
3 way rear mounting speaker-emet (max.: 150 W.; 4 ohm).
Barmilyen auto kalaptartojara szerelve gyonyoruen szol !
Iranyar: 9.500 Ft.
Erdeklodni lehet a kovetkezo telefonszamon Gabornal: 06-20/ 916-0327
Koszonom.
Balesetmentes vezetest !
Gabor
|
+ - | szervizkoltsegek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Tamas,
az altalam leirt Renault szerviz arak egyenlore az un kis karbantartasok
(15e, 30e, 45e km) koltsegei (ugy emlexem, hogy 60e km-nek lesz nagy
karbantartas).
Tetelesen ugy nez ki a dolog, hogy:
5 liter olaj (Esso, 10W-40, turbodizel) kb. 6000 HUF, amit en viszek. A
szervizben a legolcsobb ilyen parameteru olaj (MOL) 3000 ft / liter. A
kulonbsegbol adodoan maris megsporlotal 10000 ft-ot.
Olajszuro 2000 (ez a boltan 1700, ugyhogy a szervize a haszon..), talan
tomites az olajlereszto csavarhoz, - 200 Ft, es az atvizsgalas koltsege
olyan 5-6e Ft (nem tudom pontosan). Az utolso szerviznel eszrevettem, hogy a
kiegyenlito tartalyban feltoltottek a folyadekot a maximumra.
Mielott beviszed a szervizbe, tetelesen tisztazzatok le, hogy mi mennyibe
kerul, es nezd meg, hogy mit erdemes mashol beszerezni.
Azert a Ford szervizben hagyni 10e km-enkent 30-35e ft-t csak az
idokozonkenti atvizsgalasokra, az egy kicsit huzos...
Udv,
Koli
|
+ - | katyu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kártérítés kérheto, ha kátyú rongálja meg a gépkocsit
2002-01-04 (a nyomtatott MH cikke)
Kártérítést igényelhetnek a fovárosban közlekedo autósok, ha bizonyítani
tudják, hogy kátyú okozta kocsijukon a balesetet.
Évrol évre egyre több úthiba, gödör, azaz kátyú található a fovárosi
utakon. Ezeket többnyire az idojárási viszontagságok okozzák: az
elöregedett, repedezett burkolatokba befolyik a víz, a csapadék, amely a
téli hidegben megfagy, majd szétnyomja a burkolatot. Az így keletkezett
kátyúk pedig kisebb-nagyobb károkat okoznak az autókon. A
közterület-fenntartó rt. felelos a fovárosi fo és tömegközlekedési
hálózatok karbantartásáért. Ez körülbelül ezer kilométeres útszakasz, a
többi területet az önkormányzatok gondozzák. Számítások szerint a tél eddig
legalább ezer kisebb-nagyobb kátyút "termelt".
A Fovárosi Közterület-fenntartó Rt. osztályvezetoje, Csanádi Csaba
elmondta: az útellenori szolgálat kéthetente ellenorzi, bejárja ezeket a
területeket gépekkel és eszközökkel felszerelve, és kijavítják a fagykáros
úthibákat. Nagyobb burkolathibák esetén a gyorskarbantartó
foépítésvezetoséghez továbbítják a munkát. Ok a téli fagyos idoszakban
hidegburkolattal töltik ki ezeket a repedéseket. Ez egy ideiglenes, ám nem
túl hatékony módszer, mivel sok esetben ezek a lyukak és repedések újra
keletkeznek, ezeket azonban véglegesen csak tavasszal tudják újra
melegburkolattal pótolni.
Csanádi szerint a fováros tulajdonát képezo utak karbantartására nagyobb
pénzeket kellene fordítani. Hídfelújítási munkákra tavaly csupán 5 milliárd
forint, idén viszont 13,3 milliárd forintnyi összeget terveznek. Ha hasonló
összegeket tudnának a közutak javítására fordítani, meg lehetne állítani az
utak folyamatos romlását.
Ha valakinek a fovárosi kerületekben az autóját egy közúti kátyú miatt kár
vagy baleset éri, kártérítési bejelentéssel élhet a közútfenntartási
osztálynál vagy az illetékes önkormányzatnál, ha hitelt érdemloen tudja
bizonyítani, hogy a kátyú okozta a bajt. A bizonyítás legcélszerubb módja a
rendorség értesítése, így jegyzokönyvvel tudják igazolni a balesetet, ha
két tanúval vagy fotóval is bizonyítják a kárt. Az illetékes szervek a
javítási költségeket az általuk megbízott biztosítótársaságon keresztül
rendezi.
Hollósi Ildikó
|
|