1. |
ertekbecsles, Daewoo elado (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
Meg kell zavarni! (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Ujdonsag (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: FORDulatszam (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: tolocsuklo (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
6. |
fogyasztas (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Meg mindig tolocsuklos (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Nok es a fogyasztas (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
9. |
Holanc (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
10. |
20 ev (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
11. |
Kerlek segitsetek - tavolletemben tortek az automat (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
12. |
Re:Re:Re: nault szelvedok? (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
13. |
Tolouzem, kertkapu... (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
|
+ - | ertekbecsles, Daewoo elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi
5 éves Daewoo Racer GSI sedan-t szeretnék eladni ill. egy kicsit újabb 3 v. 5 a
jtó gépre cserélni (pl Skoda Felicia, Fiat Bravo, Ford Escort)
58000 km van benne, minden jóval (szervo, elektromos ablakok, kp-i zár, riasztó
...) felszerelt.
Az értékbecslésébe kellene hogy segítsetek! Pl. Schwacke katalógusban mennyit é
r, ha valaki megnézné megköszönném.
The Crow
Hozzaszolas______:
Megrendeles______: vagy
Lemondas_________: vagy
--
|
+ - | Meg kell zavarni! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha nem bant senkit es van meg hely a listan :-) en is hozzaszolnek a temahoz
>Idoszakonkent minden autot meg kell kinozni egy kicsit a sajat
>egeszsege erdekeben
>Pontosan. Ha nem is konkretan megkinozni, meg veletlenul sem
>hosszu tavon, de idonkent meg kell zavarni egy kicsit. Es
>persze a hetkoznapokon is megadni neki azt a fordulatot, amit
>igenyel.
Szoval 8 evvel ezelott vettem egy Polot (1.1 45 LE) egy olyan embertol aki
"kimelte az autot." Mindez abban jelentkezett, hogy nem akart 110-nel tobbet
menni. Gondoltam 45 LE ennyit tud. Eleg sportosan vezetek ugyhogy megkapta
ami jar neki (szegeny), par 100 Km utan elkezdett jobban menni a vegen mar
140-150-et is tudott. Ezt hasonlo hasznalat mellett meg a nyaron is
produkalta 180 000 Km-rel a hata mogott. Meg kerdeztem mernokoket is azt
mondtak hogy 5-6 ezres fordulatra vannak tervezve es ezt birniuk kell, a
fordulathoz tartozo fogyasztas mas tema.
Udv mindenkinek
Wolf
|
+ - | Ujdonsag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem
Mi a velemenyetek arrol a talalmanyrol amit a TV2 bemutatott a fogyasztas
csokkentesere. Milyen folyadek lehet az, es abbol 1 liter hany kilometer
megtetelere lehet eleg.
Frank
|
+ - | Re: FORDulatszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Az egyik levelben ezt olvashattuk:
>Fekete Zoltan irta (arra, hogy mikor kell a Forban kapcsolni):
>"...ha a 3000 ala esik akkor vissza kell kapcsolni."
>Ez igy ebben a formaban nem igaz. A varosi otvenet
>ezek szerint kettesben-harmasban kellene abszolvalni...
>Inkabb ugy fogalmaznek: ha sportosan, kifejezetten hajtos
>kedvedben vezetsz, akkor tartsd 3000 felett a fordulatszamot.
>Stevie
Egy masikban pedig ezt:
>Es valszeg a karos koromlerakodasokat sem ismeri, ami a kis
>fordulaton nehezen lassan tavozo egestermekektol keletkezik.
>Ez ugyanugy lejuthat a forgattyusreszbe, ahogy a szelepek
>kornyeken es az egesterben (hengerfej, szeleptanyerok
>tobbnyire) lerakodik. Ez sem eppen egy
>nyero dolog egy belsoegesu motor elete folyaman.
Akkor most hol az igazsag? 3000/min fordulatnal mar 50-55 km/h korul megy a
kocsim. Ezek alapjan varosban akar el is felejthetnem a negyediket. Ha
viszont felkpcsolok, akkor 2000 korul (esetleg picit alatta) mar megvan az
55. Itt viszont meg nem olyan "fickos" a motor, es ugye az elobb olvastuk az
alacson ford. szam hatranyait.
Tehat? :)
Peter
|
+ - | Re: tolocsuklo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Peter irta:
>>Erdeklodve olvasom ezt a tolocsuklos temat. Elsosorban azert,
>>hogy megtudjam, vajon miert jobb ez, mint a hagyomanyos
>Egy lenyeges szempontrol nem esett szo: azzal, hogy a motor a csuklo
vegeben
>van, elertek azt, hogy az IK 260/280 eseten 90 centimeteres
padlomagassagot
>az IK 415/435-nel 45 centire, az IK 412-nel kb. 30 centire sikerult
>csokkenteni.
A 415/435-osok padlomagassaga 70-80 cm kornyeken van. Szamold ki! A
belepo szint kb. 35 cm, plusz meg ket kb. 2x cm-es lepcsofok. A
412/417-esekkel kapcsolatban igazad van, azokban nincs lepcso.
Fekete Zoli irta:
>> Most akkor mar csak azt irjatok meg nekem, hogy mi a jo abban, hogy a
>> csukloba teszik a motort, ha egyszer elfer az elso ket tengely kozott is?
>> Egyszeruen nem latom, mi a jo ebben.
>A motor allo es nem fekvo helyzetu lesz. Nem kell alajabujni ha valami
>javitanivalo akad, a busz magassaga csokken olyan mertekben, hogy a
>lepcsok meg is tudnak szunni. Ezt a dolgot ha legparnakkal parositjak
>akkor a megalloban a sofor szepen kiengedi a levegot es a busz kicsit
>megbillen, igy a nugdijasok es a tolokocsis mozgasserultek is konnyen
>fel tudnak szallni.
A lepcsok megszunesenek mar nincs koze a tolocsuklos jelleghez, max
annyi, hogy a motort nem lehet a padlo ala rakni. Ott egy
teljes konstrukcios atalakitas tortent, nevezetesen hogy a teherviselo
szerkezet a padloterbol a tetoterbe kerult, ugyhogy tk. a padlo a
tetoszerkezeten log. A legrugo pedig mar a 250/260/280-as sorozatokban
is szeria volt. A jardazo funkciot az Ikarus eddig csak az
alacsonypadlosaiba epitette be, mivel ott amugy is be kellett tenni egy
vezerlest, amivel meg lehet emelni az egesz kocsit, hogy rossz uton,
vagy pl. padkara valo felhajtaskor ne verje oda az aljat.
Sziasztok!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***
|
+ - | fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
>>Eredmenyei, a megvaltozott egester, a szivacsos kokszban
>>elveszo uzemanyag okozta teljesitmenyvaltozas, megnott
>>fogyasztas, egy ido utan fuldoklo haldoklo motor.
>Kivancsi leszek az arcara, amikor elojonnek ezek a hibak, es
>nem tudja, miert... :-)
Igen, elojonnek ilyen hibak, de mi van, ha tudom miert?
Arrol is volt szo, legyen a ford.sz. valahol 3e korul.
Nekem ebbol az kovetkezik, hogy varosban kenytelen lennek 2.-ban jarni,
leven az 50km/h-hoz nalam harmadikban kb 2000 tartozik.
Szoval valaszthatok: gyorshajtas, vagy 2.fokozat varosban...?
/ Nem allitom, hogy nem fordult elo velem varosban, hogy leszabalyozasig
nyomtam, de ez azert nem mindennapos gyakorlat:-)) /
Velemeny?
G.Laci
---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | Re: Meg mindig tolocsuklos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
HAASZ Attila wrote:
> kozepso max.11,5. Erre hatso tengelyre ikerkereket nem lehet feltenni,
> hogy tobb sulyt birjon, mert ikerkereket (kenyszer)kormanyozni nem
> egeszseges.
A nalunk kozlekedo Merci buszoknak hatul is ikerkerekei vannak ha az
ikerkerek alatt azt erted hogy mindket oldalon ket-ket kerek van.
> kozott szokott alakulni. Ha a kettot osszehasonlitod, nyert kb. 2,5
> tonna megengedett ossztomeget, ami varosi kocsi eseteben eloiras
> szerinti atlag 68 kg-os utassal szamolva plusz 36 ember. Ez a jo benne.
Errefele annyi ul fel amennyi felfer :) Sokszor reggel ugy utazok mint a
hering a konzervben. Alig varom mar legyen kesz a bogar. Jovo heten azt
hiszem meglesz a festes.
--
Minden jot, Fekete Zoltan
"Az elet akkor kezdodik, amikor a gyerekek elkoltoznek es
a kutya is megdoglik vegre."
|
+ - | Re: Nok es a fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Simon Templar wrote:
> Es valszeg a karos koromlerakodasokat sem ismeri, ami a kis fordulaton
> nehezen lassan tavozo egestermekektol keletkezik. Ez ugyanugy lejuthat
> a forgattyusreszbe, ahogy a szelepek kornyeken es az egesterben
> (hengerfej, szeleptanyerok tobbnyire) lerakodik. Ez sem eppen egy
> nyero dolog egy belsoegesu motor elete folyaman.
Ehhez tennem hozza:
A bogar kipufogodbjanak javitasakor szukseg volt egy darab csore, es
eppen egy Oltcit (kemeny jargany :)) elomelegito csove kerult a
kezembe. Annyira tele volt korommal a cso, hogy a csavarhuzot nem
lehetett rajta atalnyomni.
--
Minden jot, Fekete Zoltan
"Az elet akkor kezdodik, amikor a gyerekek elkoltoznek es
a kutya is megdoglik vegre."
|
+ - | Holanc (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Januar 1 - tol idojarastol fuggoen a tablaval kijelolt utvonalakon,
kotelezo
> a holanc hasznalata. Sot tudtommal ha a szerv megallit es kerheti a
holancot
> is megmutatasra.
Ez erdekes lesz, szerintem ezek a tablak ideiglenes jelleguek lesznek es
rendorauto fogja hordozni, mert hulyen nezne ki nyaron 30 fokban holancozni.
SzaboZE
|
+ - | 20 ev (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Te figyeljetek, HIXAutosok:
>erdekel szerintetek valakit, hogy 20 ev mulva
>mi lesz az uj autojaval?
Ez igazabol nem kozvetlenul lenyeges dolog.
1. Ha vigyazol ra kesobb a jo allapotnak koszonhetoen magasabb erteken
adhatod el az autot.
2. Amit szeret az ember arra altalaban vigyaz is. Ez oszton.
3. Az a par aprosag amit raforditasz az autodra mindig meghalalja magat.
4. Van aki tenyleg ennyi ideig hasznalja! Most lattam egy 81-es Mazda 323-at
garazsban tartott 45.000 km-el!!!, gyonyoru allapotban. Orom lehet ilyet
venni! :))
5. Mivel most az autom 15 eves ezert erdekel mi lesz vele 20 evesen :))))
SzaboZE
|
+ - | Kerlek segitsetek - tavolletemben tortek az automat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
segitseget szeretnek kerni Toletek.
Mult heten sielni voltam, ez ido alatt az autommal (Wb 1.3) a Felvonulasi
teren parkoltam (mas megoldas nem nagyon volt).
Szerencsetlensegemre egy bunko eppen arra jart EMP 825 frsz-u Ford Orion
gepkocsijaval, jol osszetorte az autom elejet, de szerencsemre ezt egy
tanuskodast vallalo kedves autostarsam az ablaktorlo ala helyezett
nevjeggyel a tudomasomra hozta. Az Orionos persze elhuzott, mintha mi sem
tortent volna.
A serulesek - ahhoz kepest, hogy parkolo autoban keletkeztek - eleg
sulyosak, a homloklemez cserere szorul, a kerek beleer a kerekdobba
alaszedett kormanynal...
Kerdeseim:
-mi ilyenkor a teendo?
-mit lehet rajta behajtatni?
Az nyilvanvalonak latszik, hogy fel kell jelentenem az illetot, de kit?
Ismeretlen tettest, aki az autot vezette?
Mit lehet rajta behajtani? Ha mar ilyen paraszt volt, akkor nem szeretnem,
ha annyival meguszna, hogy a kotelezoje alapjan kifizetik a karomat.
Van valamelyikotoknek tapasztalata arra nezve, hogy ilyenkor mik azok,
amiket meg megitelhet a birosag, gondolok arra, hogy pl. ugyveddel iratom a
feljelentest, azaz ennek a koltsegei; az utanajarasra es ugyintezesre eso
munkaidom kieso munkabere; a tanu utan jaras koltsegei (benzin, telefon
stb.)...
Kerlek segitsetek, ha lehet, maganban is!
Koszonom szepen,
udv: Akos
|
+ - | Re:Re:Re: nault szelvedok? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Balage kerdezte:
>>>
>>Egyebkent alapesetben kabe 50 eFt a cucc ara
>>[...]
>>(hajra, Twingo oriasi, lapos szelvedoje...)
>
>Kerdesem lenne: be lehet-e utolag is szerelni, ugy ertem lehet-e
ilyen
>ho"ve'do" foliat utolag az ablakra tenni?
Gyarilag ez a folia a preselt uvegretegek _kozott_ van, tehat utolag
felrakni kicsit nehez... :-) ...de le sem lehet kapargatni :-).
Utolagos foliazashoz nem ertek, ennek IMO raadasul vannak eloirasos
korlatai is. Ha Neked Renault-d van, akkor egy IFA-ssal esetleg meg
lehet beszelni, hogy kavics hullott a szelvedodre, es szelvedocsere.
(mukodik egyatalan meg ez a szisztema?)
A most futo osszes tipusra van ilyen cucc, a regiekrol (Clio1, R19,
R21, R25) nem tudok.
udv, deejaytiszy
|
+ - | Tolouzem, kertkapu... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
eloszor is Csabanak koszonom a musorelozetest, gondolom tobben is orulunk neki.
Tolouzem : En probat nem csinalok (gyujtaselvetel) de azt kifigyeltem, hogy
1600-1700 koruli fordulatig engedi esni tolouzemben a fordulatszamot a rendszer
,
onnan maskeppen mukodik - nincs akkora motorfek, erezhetoen lassul a lassulas.
Ez SUZUKI 1.6.
Ma tiszta luttyo voltam. Bealltam du az udvarba. Meg nem volt sotet, az auto
koszos, a slag elol volt, gondoltam lemosom.
Mivel a kapura (tolokapu) nem merolegesen, de jo kozel allok, a kaput csak feli
g
huztam be, hogy kenyelmesen elferjek ott, ahol szuk lenne. No aztan eszembe
jutott, hogy - mint szoktam - felig kiallok az utcara, akkor nem frocskolom
ossze a falat.
Beugrottam, hatramenet, csatt, neki a kapunak. Szepen kiloktem a helyerol, a
fenyezett lokharito meg kicsit kevesse fenyezett lett :-(
A napokban vezettem Skoda Felicia 1.9 Diesel-t. Szokatlan volt. A SUZUKI-hoz
kepest feszes a rugozasa, kemenyek es magasak az ulesei, kellemetlenul rovid
vagy csak rosszul kialakitott peremu ulolappal, es goronygyos hatlappal.
A szervokormany hianya erezheto, es furcsa, szinte gyanus a diesel eros
remegese, mely a sebvaltokaron is jol erezheto. (Nemreg meg FIAT Regata TD-m
volt, tudom mihez hasonlitani)
Amugy az auto jol megy, turbo nelkuli motorjahoz kepest kellemes a gyorsulasa,
es 150-nel (pontos oraval) meg kozel sincs vege. Boven elferne benne a 6.
sebesseg. Ahogy egyik kollegam fogalmazott : mela egykedvuseggel megy.
Kellemes az izzitas nelkuli (OK, latszolag) inditas. A belso ter nekem nagyon
nem tetszik, az a fajta muanyag nagyon muanyag, a karpit pedig szinte majdnem
muanyag. A sebvaltoval neha kevertem a gazolajat, ahogy kerestem a fokozatokat,
kulonosen, ha nem a szomszedosat kapcsoltam. A fekje tetszetos, eszre sem
vettem, hogy autot valtottam, nagyon kezes, illetve labas. A radio-magnot nem
tudom, hogy a SKODA kereskedo tette-e bele, vagy utolag valasztotta valaki,
egyszeruen pocsek, hallgathatatlan. No jo, ez nem az auto resze.
Az orszaguti fogyasztasa kicsit magasnak tunt, 6.6 korul, igaz tipikus 110-es
utazoval. Az 1.7-es FIAT TIPO-k ugyanilyen vezetesmoddal 5 liter korul
fogyasztottak, es a Regata-nak is eleg volt ennel kb1 literrel kevesebb.
Ebbe sem szerettem bele.
Attila
|
|