1. |
golf iii (mind) |
90 sor |
(cikkei) |
2. |
Uj autoknal kuplug szokatlan (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
3. |
baleset (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
Oreg az orszagut.... (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Orrmotoros Ikarus (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
600 ccm (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
AUTO 1358 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: bemutato auto (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
9. |
hasonlitas ? :) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | golf iii (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [International]
>Meg ne haragudj, de ez az osszehasonlitas a valosagban aligha allna meg
>a helyet! ZX - nem ismerem, de ha az Xsara veszterhes kanyarveteli
reakcioibol
>indulok ki, hat erosen rezeg a lec;
: Nem indulhatsz ki a Xsarabol, mert a Xsara mar egy "kommersz" auto
(Xsara
A ZX pontosan ugyanolyan kommersz auto dizajnra is, muszakilag is.
: tulajoknak nem megsertodni, Citroen-leptekkel merve az!) a ZX-ben
azert csak
: van egy sajatkormanyzott hatso futomu, ami komolyat emel a
szinvonalan.
Akkor meg nem is lenne hulyeseg abbol kiindulnom, ugyanis pontosan
ugyanilyen flexibilis felfuggesztesu hatso futomu van az Xsara alatt is.
Pont az teszi olyan bizonytalanna valtott forduloknal.
>R19 - uttartas rosszabb, kenyelem azonos
: Szerinted. Szerintem nem.
Az R19 a korabbi Renault-khoz kepest mar az elnemetesedes jegyeit
mutatja, az a simogatoan lagy komfort, amirol te beszelsz, aldozatul
esett a jobb uttartasnak. Aruld mar el lecci, hogy mennyit vezettel
Renault 19-et, es mennyit Golf III-ast, istbiz kivancsi vagyok.
>>Szoval szerintem a Golf ilyen szempontbol is csak "atlagos", nem
kiemelkedoen jo.
>Mert ugy tolod el a hangsulyt szubjektiv tapasztalatokra hivatkozva,
hogy
ez jojjon ki.
: Te meg ugyanugy szubjektiv tapasztalatokra hivatkozva a Golf iranyaba
tolod
: a hangsulyt.
Nem egeszen. En nagyjabol a valosagot mondom, te meg szubjektiv
megitelesre hivatkozva csusztatod azt. Ha nem tudatosan csinalod, akkor
azert, mert el sem tudod kepzelni, hogy a Golf, az orok atlagauto
valamiben kiemelkedo legyen.
>Ez nekem csak mellebeszeles. A rugozas ennyire azert nem izles kerdese,
>a tobbseg imadja, ha lagyan ringat; a kenyelem/uttartas aranyrol szolt
a
vita, ami a >hangolas celjatol, a szubjektiv sulyozastol (hogy kinek
melyik
a fontosabb) fuggetlen.
: Miert lenne fuggetlen? VD-nek mi a kenyelmes es jo uttartasu? A
vesekorazo
: M5, nekem a kemeny Alfa, anyamnak a ringatozo Sierra. Pont ez a
lenyeg, hogy
: SZUBJEKTIV az uttartas vs kenyelem arany. Nalad a Golf az egyensulyi,
nalam
: (nalunk) nem. De ha te koromszakadtaig bizonygatod, hogy szerintem is
a
: Golfnak kellene az isten-futomunek lennie, (en nem mondtam, hogy
szerinted
: is az Alfa legyen az etalon!), akkor valami gaz van a rendszerben,
nem?
Ha valami gaz van, akkor a te rendszerben. Nem tudom eldonteni, hogy
most nem tudod, vagy nem akarod megerteni, hogy mirol beszelek. Nem
arrol van szo, hogy mi az optimalis beallitas (kenyelem avagy
uttartas-orientalt), hanem hogy melyik mutatja a osszessegeben a legjobb
ertekeket, melyik kenyszeriti az emberre a legkisebb kompromisszumot. Ha
pl. a Civicnek csak egy fokkal jobb az uttartasa, viszont harommal
rosszabb a kenyelme, akkor mondhatjuk, hogy a Golf felfuggesztese a maga
mufajaban - jobb. De ha valakinek az uttartas mindenek felett all, akkor
persze, hogy a Civic kell neki.
Szoval nem a hangolas koncepciojan, hanem a kenyelem es uttartas
egymashoz valo viszonyan van a hangsuly, az pedig ettol fuggetlen, ezen
belul mar csak beallitas kerdese. Ha mar a kezdet kezdeten
felreertettel, akkor remelem most mar tisztul a kep, lehet, hogy nem
volt egyertelmu abbol, amit eloszor mondtam, bar nem tudom, hogyan
tudtam volna maskepp fogalmazni.
>a Citroen XM ugy tudom, meg mindig nem ez az auto, mivel kisebb, varosi
>sebessegeknel ez is raz.
: Ulj bele... Vagy kerdezd meg a kollegat, valakinek van egy D12 itt a
listan.
A hidropneumatikanak en is vagom a lenyeget, ezert felesleges
kioktatnod, hogy a femrugo mennyiben kepes vagy nem kepes vele felvenni
a versenyt.
udv
Zoli
- Relax! Magazin - http://www.relax.hu
|
+ - | Uj autoknal kuplug szokatlan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lehet, hogy hulyeseg, de gondoltam megkerdezem ti hogy alltok vele. Vezettem
mar nehany autot, de a mostani ujabbaknal, amiket vezettem (VW Polo, Citroen
Xsara) a kuplung vagy a gazpedal olyan szokatlan volt, hogy sokszor
lefulladtam vele. Foleg nagyobb emelkedokon. Mindamellet, hogy regebben
mondjuk Skoda-nal vagy Opel Corsa-nal mar a legelso alkalommal gond nelkul
mentek a dolgok es lefulladasrol es megszokasrol szo sem volt. Most meg
ezeknel az ujabb gyartasu kocsiknal nagyon meg kell szokni, hogy a
kuplunggal es a gazzal hogyan banjon az ember. Nem szegyellem bevallani,
hogy meg mindig csak ugy tudok legtobbszor elindulni doccenes nelkul, hogy a
motort kiporgetem egy kicsit. Aztan menet kozben mar semmi gond nincs, csak
az elindulas a szar. Es persze meg mindig elofordul lefulladas, ha eppen nem
figyelek rendesen oda. Szoval nem tudom, hogy ennek ami az oka. Marmint
annak, hogy a regebbi autoknal ilyennel nem volt gondom. Nem tudom, hogy
vilagosan fejeztem-e ki magam, de azert is irtam, hogy hatha mas is
szembesult evvel a problemaval. Arra is gondoltam, hogy talan a fordulatszam
alapjaratban ezekenel a mostani kocsiknal alacsonyabb, mert amig a szivato
rajta van, addig gond nincs az elindulassal sem, csak miutan mar kikapcsolt
es bemelegedett a motor.( Amit ugye azzal jar, hogy a fordulatszam
alapjaraton alacsonyabb lesz. ) Szoval akadt-e mar valakinek ilyen
"problemaja"? Es mibol adodhat ez a kulonbseg az autok kozott? Mashogy van a
kuplung es a gaz beallitva vagy a fordulatszamnak van koze hozza?
Varom a velemenyeket. Aki lehulyezni akar az ne irjon!
Koszonom
Arpad Papai
UIN:1585815
mailto:
http://members.tripod.com/parpad
Corsa Club : http://www.extra.hu/corsaclub
|
+ - | baleset (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt autosok!
Tegnap ejjel sajnos szomoru esemenynek voltam szenvedo
alanya.Hollandiaban Maastricht fele tartottam az autopalyan
(Liegebol ahol dolgozom) amikor egy hatalmas durranas
hallatszott a kocsi orra elol es az egesz jarmu megugrott.
Azonnal felrealtam, motor le. A lokharitom alja szettort
hutto szettort hutoviz elfolyt (es ki tudja mi tortent
meg..), nemsokara egy belga rendszamu auto is beerkezett
hasonlo problemakkal. A baleset oka egy a sav kozepen helyet
foglalo kamion gumiabroncs. A kocsikat elszallitattuk egy
orzott telepre, a rendorseg megerkezese es jegyzokonyv
felvetele utan.
Nekem casco biztositasom van az ALLianz-Hungarianal ami
elvileg egesz europara ervenyes.Mivel ilyen meg sose tortent
velem es az anyagi kar jelentos (egy 4 eves Honda Civic 1.5
volt a szenvedo alany) segitsegeteket jotanacsot kernek
hogyan kezdjem el az ugyintezest. A legnagyobb problemam
az,hogy mivel a biztositast januar elejen kotottem, a
biztositasi kotvenyt meg nem kaptam kezhez, csak a
biztositasi ajanlat van a kezemben.
Segitsegeteket elore is koszonom,
Zsolt
|
+ - | Oreg az orszagut.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Azt meg honnan a f...ombol szedted?! :) De komolyan! Ilyen "ven csoka" is
van a listan? Vagy bejaratott veteranos a kollega?"
Miert ne lenne :-) Azt hiszem ilyennel voltunk '75-ben osztalykirandulason.
Csak reszletekben birt felvinni bennunket a Mecsekbe.
Van itt meg egy.... :-)))
Lehet,hogy en vittelek Benneteket.....:-)))!
Olvasni nem csak a tinik tudnak,bar neha eleg "tinis"agyalgas a lista,
de idonkent jobb mint a MOKA
VD-t csipom, lehetne meg vagy 3 belole
BuszosJani
Mailto:
|
+ - | Orrmotoros Ikarus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahogy igy visszagondolok, lehet, hogy megsem Ikarus volt? Az orrmotoros
Ikarus ahogy emlexem egy lapos eleju joszag volt, a vezetoter el volt
valasztva az utastertol (vagy nem?) es neha vontatott egy potkocsit is, ami
ugyanugy buszforma volt, kiveve az elejet. Aztan jott a faros, estenkent
vagy vele almodtuk azt, hogy rajta utazunk, vagy Sunyovszky Szilviaval.
Hatul kartyaasztal meg olvasolampa, apaaaam!
Amire eloszor gondoltam, az egy olyan 20-25 szemelyes, egy ajtos joszag
volt, a vezeto mellett az utasterben volt a faintos muborrel burkolt engine
compartment, es lehet, hogy csepszon eromu duborgott bene mind a 15
betonszaggato loerejevel. Szoval nem nagyon emlexem mar, de ket dolog
biztos: az egyik, hogy jo 30 eve eltelt azota, a masik, hogy a tehenszar
mindig lapjara esik.
Udv joe
XM TD2.1
(1992.Jan.8. a szulinapja)
|
+ - | 600 ccm (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Csak egy pelda, ami a teoriad rogton felboritja - 600-as
> Wankel motor. Ez akkor csak a Smart 600-as motorjaval
> hasonlithato ossze?
Hat, ha csak ket dugattyu bolyong benne,
akkor inkabb a Trabanttal kene... 8-))
Az osszehasonlitas mindig szubjektiv, talalhatunk olyan
szempontokat, amelyek alapjan latvanyos elemzeseket
vegezhetunk egy kobanyai oriasdomper es egy
kispolak kozott, vagy kimutathatjuk, hogy ket Suzuki
kozul miert az enyem a legkiralyabb...
Dani
|
+ - | AUTO 1358 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bocsanat, a 1358-ban csak beideztem Fogash
levelet (Suzi vs. Zastava), de lemaradt az
elmenybeszamolo egyik kedvenc automrol, a
Yugo Koral 55-rol. A haveromnak van, mar irtam,
hogy ahhoz kepest, hogy nem nyul hozza,
kifogastalan allapotban van (harom honap teli
utcan allas utan harmadikra indult, olaj, hutoviz,
levego nem hianyzott, a zoldkartyanal meg a
szerelo majd' lefordult a muszerrol). Imadom
vezetni, ez meg az a fajta, aminek lelke van.
De a Suzuki nem csak azert jobb, mert
100 ekm-rel kevesebbet futott, azert erzodik
az a par avtized a ket konstrukcio kozott...
Dani
|
+ - | Re: bemutato auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
Nem tudom ki hogyan van a bemutato autokkal, de en most vettem egy Nissan
Almera-t, ami bemutato auto volt. Csak elfelejtettek hasznalni.... Tortent
ugyanis, hogy december 7-en egy kereskedo beuzemelt egy ilyet (kapott
rendszamot) mert a Summit Motor eloirja, hogy kell tartani.En pedig eppen
arra jartam a mult penteken. Meglattam beleszerettem. Megkerdeztem, hogy
mennyibe is kerul, mondtak 3,4MFt ??? Mennyi km van menne? 17 (!) Szoval
tuti nem hasznaltak. Az uj ara 3,8+ metal fenyezes+beuzemeles..... Mar csak
egy kerdesem volt: Mennyiert veszenek be egy 3 eves Daewoo Lanos 1.6
SX-et... Megint meglepodtem: Az auto 1,6M-et er, de 1,8M-ert bevettek.
Szoval most hetfon meg is vettem. Ja es meg belealkudtam egy vonohorgot
is.... Szerintem a bemutatoautotol nem kell tartani, csak inkabb tobb
kereskedot meg kell latogatni, kinel van a legkevesebb km-et futott
darab....
Nem tudom milyen autot szeretnel venni, de a Daewoo Lanos 1.6-tol ovakodj !
Nekem 3 ev alatt 34000Km mellett kb 14-15 (!) volt szervizben. Klf
hibakkal... Pl rendszeresen leragadtak a befecskendezok (a vegen mar en is
tudtam javitani: kiskalapacssal neki kell esni a befecskendezonek :-))
Utanna meg rendszeresen 1500-2000 volt az alapjarat.... Mindig azt mondtak,
hogy megcsinaltak, aztan megesem. Mindig ujra es ujra rossz lett. :-(
Udv: Romeo
|
+ - | hasonlitas ? :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:32 2002.01.25.s +0100, you wrote:
>Tenyleg, egyforma autokat kellene osszehasonlitani.
> > LADA 1.6 16V - Suzuki 1.6 16V
>Miert is?
>Csak egy pelda, ami a teoriad rogton felboritja - 600-as
>Wankel motor. Ez akkor csak a Smart 600-as motorjaval
>hasonlithato ossze?
Szerinted ez felboritja ? az otto (de nem lehet hogy td motor van azokban ?
:) es a wankel motor nem ugyanaz.... Szerintem :)
Ant
|
|