1. |
Akksi bikazas hogyan? (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: tesco benzin (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
maosid auto vasarlasa (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: ekezet (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
KRESZ ujdonsagok (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
7. |
OFF - Unio / idealizmus - OFF (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
8. |
re: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
9. |
meghalt? (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Re: Autopalyadij (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
Valasz: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot *** (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Akksi bikazas hogyan? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Hogyan erdemes bebikazni a kocsit?
Osszekotni a ket akksit es ugy inditozni?
Vagy az egyiket (melyiket) "testre" kotni?
A "test" alatt mit kene erteni?
Koszi,
Blog
|
+ - | Re: tesco benzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Én Brava-ba nem mernék Tesco gazdaságost tankolni. ;-) Én szeretem annyira az
autómat, hogy (puszta "butaságból" is) márkás benzint tankolok.
Szerintem szinte mindegy, hogy melyik társaságnál veszel, annyira kút (állomás)
függő, hogy mi (és mennyi) folyik a tankba.
Üdv.: Brava 1.2 SX LE (2001)
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 32.24-182-adsl-pool.axelero.hu)
|
+ - | maosid auto vasarlasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Listatagok!
A kerdesem egyszeru:
Sajat tulajdonu (maganszemely) autom melle ha veszek megegyet, akkor a masodik
auto kotelezo biztositasa hogy alakul? Lehet-e a masodik autonal is ervenyesite
ni a bonus osztalyokat? Kinek mi a velemenye? Valamint sulyado, meg egyeb ilye
nek?
Ide a listara a valaszokkal (johet maganba is!)
Koszonettel
B.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 55.102-182-adsl-pool.axelero.hu)
|
+ - | Re: ekezet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi
ekezetre meg egyeb 8bites SMTP-n kuldendo dolgokra kitalaltak mar a
Content-Transfer-Encoding mezot az RFC 1521-ben
( http://www.freesoft.org/CIE/RFC/1521/5.htm ).
kliensoldalon ezek altalaban mennek is, de ezekkel a digest-okossagokkal
lehetnek bajok.
amugy az iso-8859-2-t meg tarsait hanyagolni kene mar, unicode (utf-8
kodolassal) sokkal ertelmesebb.
udv
|
+ - | re: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem ertek egyet. 5ezer egy centirozasert? Ez nem
normalis dolog. Ez peasant-blinding.
Menj el Vacra (35 km Pestrol) az eszaki korforgalomtol
nem messze (30 meter Pest iranyaba) van egy gumis. Na
o: tud centirozni rendesen. Es nem 5 ezrekert! Csak
hozza jarok. Noe' Jo'zsefnek hivjak a joembert.
udv,
-=[GMA]=-
Omega3000
|
+ - | KRESZ ujdonsagok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>i jelentusen tzllipi a megengedett sebessiget, figyelmen kmv|l hagyja
a kvzleke
>disi lampa jelzisit, vagy tiltott helyen varakozik.(Nszab, 5. old.,
NSZ 11. old
> .)
Ha megvalosul a tervezet, akkor elsobbsegadas elmulasztasa,
iranyjelzes elmulasztasa 3 buntetopont!
A notorius nem indexeloket majd , en meg majd egyszer
felejtsem el...
teeby
|
+ - | OFF - Unio / idealizmus - OFF (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Az OSSZES unios tagallam korlatozta a szabad munkavallalast, Ausztria
(ami ugye
> realis lehetoseg lenne) 7 evig nem enged be magyarokat, visszafele
persze ninc
>s korlat. Irorszag csak nyugdijat meg TB-t nem biztosit, csak 1 ev
utan... Egye
>nlosdi? Bullshit. Uj piac a mostani 15 tagallamnak. bocs a kiteroert.
Remelem senki nem ringat masfajta almokat.
Ez a 21. szazad. Az emberiseg ugyanaz maradt.
Ujklori gyarmatositas europaban = EU.
Az ujkor hadviselese = terrorizmus.
Minden mast el kell felejteni.
Az ido telik, de az ora _korbe_ ja'r!!! Ez volt 100-500-1000 eve is.
Nem szabad naivnak lenni, hiszen arra epul az egesz (fogyasztoi
tarsadalom, amiben az egyenlok termelik meg az egyenlobbek joletet).
Remelem
teeby
|
+ - | re: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj Sas!
> Hello Triznyak!Ez a centirproblema szerintem nemcsak a 307-est erint,
> bar valoszinuleg erzekenyebb ra. Egyik ismerosom Opel Omegaja 150-nel
> lesz bizonytalan,..........
------
A problema minden bizonnyal a reklamozott ceget erinti nagyon
erzekenyen, mivel kihasznalatlanul all a meregdraga berendezes. Az hogy
"mindossze" fel tank benzin ara a ket kerek, meglehetosen gyenge
magyarazat addig, amig a hagyomanyos kiegyensulyozas ara MAX. otode
ennek. Az emberek mar csak ilyenek, nem akarnak tobbet fizetni
olyasmiert amire nincs szukseguk. Marpedig a donto tobbsegnek
maradektalanul megfelel a "regi" modszer. Nem tudom, hogy az ominozus
kiegyensulyozogep milyen elven mukodik, fogalmam sincs mit jelent a
rugoerodeformitas, viszont ha a rettenetes 8kg-rol 4-re csokkentve
megszuntek a problemak , akkor a 8kg sem lehet szamottevo.
Mindenesetre evtizedek ota leteznek olyan kiegyensulyozogepek amik a
kereket a helyen, terhelve merik. Nem terjedtek el, mivel dragak,
megterulesukre nincs remeny. ( gyanitom, hogy itt is errol van szo)
Ugy gondolom, hogy egyik gep sem kepes "tokeletes" kiegyensulyozasra,
mivel a valos viszonyokat egyik sem tudja modellezni. Meresi elvuk a
kerek porgetesere alapul, mig a valosagban a kerek egyenesvonalu mozgast
is vegez, ennelfogva a kerek egyes pontjainak sebessege sohasem allando.
A talajjal erintkezo, deformalodott resz sebessege 0, itt szerintem nem
ebrednek tomegerok.
A hagyomanyos kiegyensulyozok a kereket onmagaban merik, nem kepesek a
futomu egyeb forgo alkatreszeinek kiegyensulyozasara, marpedig a mara
altalanossa valt nagyatmeroju, belsohutesu fektarcsak erdekes dolgokat
tudnak produkalni. Ha egy uj gumit, esszeru hatarokon belul, nem lehet
kiegyensulyozni azt nem eldobni kell, hanem visszavinni a forgalmazohoz
es kicsereltetni. Ha hasznalat kozben jon ossze a nagy elteres, azt
semmilyen kiegyensulyozo sem kepes "kijavitani". ( szalszakadas, veszfek
kopas )
Udv, Triznyak
|
+ - | meghalt? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Meghalt a hix, vagy csak mindenki nyaralni ment?
A mait ket peldanyban is megkaptam, de mindegyikben csak 7 hozzaszolas volt. Ug
yanaz a het...
Csak vitainditonak (hatha paran nem olvastak el az osszekeveredett betuk miatt)
ujra beirom:
>Igazan bevezethetnek, a tv-ben ismertetett km. utani fizetest, feltolthetos
>chipkartyaval. Miert fizessek az M5-ert, ha csak az M3 palyan megyek, de ott
>se vegig, hanem csak egy reszen. Mi lesz ha az M6-ert , M7 zalai szakaszert
>is pluszban kell fizetni?
Kozbeszerzesrol leven szo ujabb milliardos konc egy szoftvercegnek, a hardver-s
zallito(k)nak, meg a telepitoknek. Es akkor meg mindig kerdes az egyszer atutaz
o kulfoldi. A totalcaron tokeletesen osszegyujtottek, hogy a matricas rendszerb
ol az allamnak talan (nem emlexem a szamokra, de a nagysagrendek asszem stimmel
nek) 18mrd bevetele van, a kerulo utakat (regi 1-es, 3-as, 5-os, 70es, stb) has
znalo teherforgalom miatt keletkezett karok osszerteke eves szinten kb 230mrd F
t.
Plusz a nem szamszerusitheto hatasok, mint zajterheles, visszafordithatatlan ko
rnyezeti karok.
Hogy ezek utan miert nem valt az allam? Mert nem olvastak a cikket? Aaaa... Mer
t a 18mrd MA egyenesen a koltsegvetesbe folyik, a 230mrd viszont megoszlik az u
t mellett elok (repedezo hazak), az utat fenntartok (onkormanyzat) es masok koz
ott, raadasul egy reszuk majd csak evek mulva lesz aktualitas, amikor ez a korm
any mar hol lesz....
Ami szamomra olcso racionalitasnak tunne: szkg-val ingyenes autopalya-hasznalat
. Az utnak egy szgk meg sem kottyan, a kevesebb baleset pedig indirekt modon ke
dvezo hatassal van a gazdasagra (kevesebb tappenz-kifizetes, kevesebb orvosi el
latas, stb). Nem veletlen, hogy pl. Belgiumban az osszes autopalya-felhajto, -l
ehajto es -keresztezodes tokeletesen ki van vilagitva... A nemzetkozi teherforg
alom szamara a hataron belepeskor (nem 20km-rel arrebb, hanem a vamon) athalada
si illetek megfizetese, ami utan ingyen mehet az autopalyan. Mivel kotelezo (ad
dig nem lephet be, mig nem fizetett), ugyis kifizetik, utana meg az ekkor mar i
ngyenes autopalyat fogja valasztani a sofor, nem tud azon sporolni, hogy a mell
ekuton megy. Az illeteknek pont annyiba kellene kerulnie, mint a Ro-La vonatjeg
y, ezzel is buzditva a fuvarozokat a vasut hasznalatara. Ekkor mar csak a belfo
ldi teherforgalommal kell leszamolni, amihez en megintcsak valami altalanydijas
rendszerben gondolkoznek. Legyen a teherauto sulyadoja valoban aranyban a nagy
obb sulybol okozott nagyobb utterhelessel es -karral, es mehessen kulon matrica
vagy miegymas nelkul az autopalyakon. Az autopalyara CSAK akkor fog MINDEN kam
ionos felmenni, ha a koltseget raverik, akar felmegy, akar nem. Holnaptol bevez
etheto, nem igenyel beruhazast, csak egy miniszteri rendeletet...
Ennyi volt az eredeti. Sandornak koszonhetoen mar tudjuk, hogy letezik egy euro
vignette program, ami evi 1250 EURO-ert (ca 300eFt) engedi hasznalni az autopal
yakat par zurosebb eszaki orszagban. Mo-on mennyi az eves matrica egy 40t szere
lvenyre?
Vagy senkit nem erdekel a tema? Akko' bocs.
Fogash
ui: holnap autoszalonra megyek. :)
|
+ - | Re: Re: Autopalyadij (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Találtam egy jó oldalt, ami talán nektek is hasznos.
<a href="http://www.csomagtertalca.com" Target="_blank">www.csomagtertalca.com<
/A>
Üdv:
J.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: a0413.adsl.pool.eol.hu)
|
+ - | Valasz: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot *** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: Rejtelyes futomuproblemak - nemcsak Peugeot ( 15 sor )
> Idopont: Thu Apr 1 21:14:37 CEST 2004 AUTO #2140
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>>>....
Hello Triznyak!Ez a centirproblema szerintem nemcsak a 307-est erint, bar
valoszinuleg erzekenyebb ra. Egyik ismerosom Opel Omegaja 150-nel lesz
...<<<<<<<<<<<<<<<<
Nem bizony! Nekem az Octavia a nyari gumiszettel beraz 130 korul, a telivel
nem. Pedig komoly helyre hordom egyensulyoztatni, ahol a tegnap felsorolt
hibak egyiket sem kovetik el (meg felnimosogep is van - Hofmann/Budakeszi.)
Igy aztan lehet, hogy meglatogatom en is ezt az ujonnan ajanlott helyet.
udv, Akos
|
|