1. |
korforgalom+index (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Ford Transit hutoviz problema (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
3. |
RE: Uzemanyagar (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOFTWARE FOR SALE (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Bosch generator (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
Uzemanyagar (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
7. |
Babahordozo (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: 2.auto kotelezoje (#1530) (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
Saxo-fon (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
generator javitas (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Re[5]: Autovasarlas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: forro motor inditas (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
13. |
Japan alkatreszek (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | korforgalom+index (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tudatosan megfigyeltem magam es a kocsimat (Corsa B) a Cottbus-kornyeki
korforgalmakban: minimum 180 fokot kell a kormanyon tekerni (+-720 fok a
max.), de van 450 fokos kormanyallasu korforgalom is (egy iparparkban,
ahol a madar sem jar). Kb. 270 fok kormanyallas folotti korforgalomnal, ha
rogton az elso kijaraton le is megyek, nem is kell balra tekerni a
kormanyt, a behajtasnal 90 fok jobbra es kesz. Ilyenkor a behajtas utan
egybol lehet indexelni, ahogy elkezdem tekerni a kormanyt, ez nem gond. Ha
kesobbi kijaratot celzok meg, akkor ugyis fogast kell valtani a kormanyon,
ujra folveszem a "10 ora 10 perc" fogast (mikozben a kormany legalabb 180
fokot el van tekerve), igy ekkor sem gond a kormanykerek elengedese nelkul
indexelni. (A germanoknal is csak kifele kell a korforgalomnal indexelni.)
Nemtom milyen korforgalmak vannak Mo-n, ahol 30 fokbol megoldhato a
dolog (Bp, Clark Adam teri girbegurba, korforgalomnak alcazott, foutvonal
jut hirtelen eszembe, mint potencialis lehetoseg), vagy Nektek mind direkt
kormanyzasu autotok van? :-)
Udv,
marky
|
+ - | Re: Ford Transit hutoviz problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Menet kozben teljesen normalisan mutat a vizhofok jelzo de
>abban api
>llanatban amikor leallitom a motort felforr a viz és a
>kiegyenlito tartaly
>on keresztul vagy 2lit. kifolyik a tulfolyo csovon.
Hasonloval szorakoztatott a sajat autom (igaz, nem Ford es
nem Transit :-) Mint kiderult, a kiegyenlitotartaly
sapkajaban levo rugo oregedett el. Csere utan megjavult.
Zoldalma
Ui: az ekezeteket kerulni ildomos a HIX-eken - az idezetet
ekezetmentesitettem.
|
+ - | RE: Uzemanyagar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>2002. julius 09-en modositottak az APEH kozlemenyt, az uj ar: 228,-
>>Ft/l
>Koszi!
>Ezt hol talalom?
Ismerve a listat, biztos vagyok benne, hogy n darab cimet kapsz, de azert
beirom n+1-nek:
http://www.apeh.hu/a19kozl.htm
Udv,
pJ
|
+ - | !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOFTWARE FOR SALE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
PC and Mac software available.
Summer Sale!!!!! Only US$5 or 5 EUR per CD.
Worldwide shipping.
E-mail for a full list.
bAKlzhE=>;
|
+ - | Re: Bosch generator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Viszont talan tudok uj Bosch-t szerezni 30 korul,
> > ha adok erte cserebe egy ugyanolyan regi rosszat.
> > Tudna valaki segiteni? Koszi!
>
> Az nem jarhato ut, hogy a doglodot kiveszed?
Most nem Bosch van benne, sajnos.
Sz.
|
+ - | Uzemanyagar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A 2002. III. n.evre ervenyes APEH uzemanyag arak a 2002/87 (VI.21.) Magyar
Kozlonyben jelent meg, a modositasa a 2002/96 (VII.9.) Magyar Kozlonyben.
Sanyi, az adotanacsado
|
+ - | Babahordozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
T. Lista!
Nemsokara megszuletik a csemetenk. Szeretnek egy a cimben szereplo
babahordozot vasarolni.
Ha valaki esetleg tud hasznaltat, vagy valamilyen akcios darabot
budapesti vagy ahhoz
kozeli telepulesen, az kerem ertesitsen.
Elore is koszi!
Sanyi
|
+ - | Re: 2.auto kotelezoje (#1530) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Ugy adodott, hogy pillanantnyilag ket autom lett. Ugyebar a masodikra
> >hivatalosan A0-rol indul a kotelezo. Nem tudtok esetleg modot arra, hogy
> >ez megse igy legyen, hanem inkabb B-vel kezdodjon?
> irasd a feleseged nevere...
Miert jo ez, hisz neki is A0-rol indulna...? Ha meg van olyan ugynok, aki
el tudja intezni a B* minositest, az el tudja a masodik autora is, nem?
Ed
|
+ - | Saxo-fon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
!Buenos Dias!
Ide-s-tova egy eve keszulok autot venni, de meg mindig nincs penzem ra, es
persze allandoan meggondolom magam.
Pillanatnyilag a Citroen Saxoval szemezgetek nagyon. Az OK: olcso (97-es
gyartas 1mio korul), kis motor (1124 cm3) (=alacsony kotelezo, alacsony
fogyasztas?).
A keresem az lenne, hogy akinek van, irja meg a velemenyet, tapasztalatat a
kisautorol.
+1 Ok: lattam olyat, hogy a kis motorral szerelt Saxokban is van klima. Ez
nagyon huzos? (gondolom, elozesnel a klimat ki kell kapcsolni...)
Kerem, hogy maganba is irjatok, mert most halalra dolgozom magam.
Koszi!
Adios,
Chucky
Robitz Axel
Fordito
06/20.46.46.211
|
+ - | generator javitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit.
Egy olyan generatorrol lesz szo, amelyet egy felujitando autoval (Audi
100) egyutt vettem es kiderult, a szoban forgo generator (Bosch, 75A)
is felujitando.
Hibajelenseg: nem tolt. Termeszetesen be van kotve, ekszij OK.
Gerjesztest kap, mivel a toltesellenorzo lampa - ha nehezen is - de
kialszik. Me'rt feszultseg "toltes" kozben: 12V (akksi feszultsege).
A generator volt szetszedve, csapagycsere miatt. Akkor a tekercseket
(az allo es forgoreszen egyarant) megmertem, nem zarlatosak es az
eloirt ellenallaserteket mutatjak.
Tehat marad a dioda, vagy a szabalyzo.
Kerdeseim:
1. Hogyan lehet ellenorizni a szabalyzot, hogy mukodik-e?
2. A hat fo" diodan eleg-e azt merni, hogy az egyik iranyban
atengednek, a masikban lezarnak?
3. A hat fo" diodan kivul, amik az egyeniranyitast vegzik, van plusz
harom, fizikailag (ergo gondolom elektronikailag is) kisebb dioda.
Ezek mire valok?
4. Ha kiderul, hogy egy, vagy tobb dioda rossz es ismerve azt, hogy
75A-es a generator, milyennel lehet a doglotteket helyettesiteni?
75A-essel? 38A-essel? 25A-essel? 13A-essel?
Valaszokat elore is koszonom; ha lehet, kerek egy masolatot maganba is,
mert ugy gyorsabban ideer.
scsLLAT
*** IVICZ Laszlo http://www.extra.hu/aczil
|
+ - | Re: Re[5]: Autovasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Ezt a szamitogepnek kellene levezenyelnie tudomasom
> > szerint.
> Ebben a 95-os kiadasuban nem vezenyli le.
Gyozott a technologia! :))
>
> > Mar egy automata szivato tudja ezt...
> A szivato (legyen az kezi vagy automata) soha a budos eletben
> nem tud az alaphelyzethez kepest ritkabb kevereket allitani.
Ritkabbat a gazpedallal hogyan?
SzaboZE
|
+ - | Re: forro motor inditas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Haaat, karburatoros kocsinal marpedig valoban ez a helyzet. Hideg motornal
> az elporlasztott benzin lecsapodik a hideg feluleteken, tehat dusitani
kell
> a kevereket, mert kevesebb benzingoz jut a hengerekbe. Ezert nem kell
nyomni
Itt injektoros autorol volt szo!
SzaboZE
|
+ - | Japan alkatreszek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Nem tudom mennyi ido kell meg Mo.-n ahhoz, hogy megertsek az emberek, hogy
a
>japan alkatresz nem feltetlenul draga! Ugyanugy van bontott, utangyartott
Ugye?
Es ha azt is szamitasba veszem, hogy jopar alkatreszt a japan tipusokhoz is
gyarthatnak mar Europaban. Akkor mitol is lnne olyan draga?
Talan azert mert nem engednek belole gagyit csinalni?
Europai autohoz is van draga alkatresz. Meg van olcso is. Aztan sokszor az
olcso a draga.
Teeby
|
|