Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1078
Copyright (C) HIX
2001-04-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Oktanszam (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Rendorok (mind)  20 sor     (cikkei)
3 Szelvedore kofelpattanas - kosszepen (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Re: vegre (mind)  40 sor     (cikkei)
5 Fiat Uno vs. Swift (mind)  19 sor     (cikkei)
6 Solti radoado (mind)  26 sor     (cikkei)
7 Re: A8 (mind)  16 sor     (cikkei)
8 Festek mennyiseg (mind)  24 sor     (cikkei)
9 Gokart (mind)  15 sor     (cikkei)

+ - Oktanszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Elgondolkodtam egy dolgon. Az automba 98-as benzinre van szukseg. Tobb 
helyrol hallottam hogy az ilyen auto tulajok 95-os oktanszamut toltottek a 
jarmuveikbe. Ez art neki ? Az jutott eszebe hogy lehet hogy az elozo tulaj 
is jarhatott akar 95-ossel.. ez mennyire rossz a motornak ??
a kompresszio asszem 11:1  vagy nagyobb..

Ant
+ - Rendorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>A rendorauto/benne ulok meg szerintem addig nem igazan kepes-ek
>semmit tenni, amig nem szolgal-nek bizonyitekkal, legfeljebb lekapcsol,
>igazoltat, elszorakozik es annyi, igy maris nyert idot a menet. Jogrendunk
>szerint el (talan meg mindig) az artatlansag velelme, igy nem neked kell
>bebizonyitani, hogy nem vagy vetkes, hanem forditva (aki vadol annak,
>hogy az vagy. Fenykep es ez-az nelkul? Nehezkes) :((
Most volt a Nap TV-ben, hogy Ausztriaban egy karates -val probalkoztak:
Ment az autopalyan es egy civil rendor auto egy eldugottabb helyre
vezette ki, es utana probalkoztak. Nincs penz, akkor vegyen ki, es
elindultak. Egy rendes rendoratonal megallt a ficko, erre bevittek a
rendorsegre, es 2.000 schillingre buntettek, mert allitolag cikazott,
meg gyorsan ment. A civil autoban volt kamera, de  nem volt video felvetel.
Na mivel nem egy mezei valaki volt, hanem Vilagbajnok, es van
ismerettsege Ausztriaban, most pereli a rendoroket. Az USA -ban is
bemondasra megy a dolog. Ha a rendor azt mondja, akkor ugy van.
Magyarorszagon szerencsere nem igy van, de ha igaza van a rendornek,
akkor nem szoktam kotekedni. Igaz volt olyan is, amikor feljelentett
bizonyitek nelkul, En tagadtam, es nem lett semmi belole.
+ - Szelvedore kofelpattanas - kosszepen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nagyon koszonom a valaszokat a szelvedore kofelpattanas ugyeben. Megyek es 
megcsinaltatom szepen, kossz a jotanacsokat es a javitohelyeket. Akit 
erdekel a tema, kuldom tovabb a tanacsokat szivesen.

Peter
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com
+ - Re: vegre (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


>>>
Megtortent!!! Majdnem ket ev utan (ha emlekezetem nem csal azota
letezik
HIX Auto-s matrica) lattam a varosban egy olyan autot amin ott
viritott a
hatso szelvedon a matrica! GVA (ez nem biztos) Fiat Cinqucento, sotet
szinu
(este 9 ora utan nehany perccel) a Veres Peter uton (XVI.ker) a
nagyiccei
lampanal mogotted alltam!

GZT-460, es jelentem, en voltam!! :-D



>>>
Amugy miutan a tolatassal majdnem a fraszt hoztad ram es elviharoztal
(meguntad a hosszu tilos jelzest) kb 4 masodpercre valtott a lampa.

6 even keresztul ezen a HEV-atjaron kanyarodtam haza, de 1 eve
megvaltoztat6tak a lampak rendjet a nyomorekok. Ezert volt a kitolatas
a reszemrol a balra kanyarodo savbol, mert a keresztiranyu forgalmat
engedtek regen eloszor. Na, most dekkoltam utanad MEG EGY HEVNYI
idot... :-((

Skodad van, cimbora, ugye?


udv, deejaytiszy
//// Fiat Cinque Sporting


PS:
ma a Ferencvarosban szetbarmoltak a vezetololdali ajton a zar
nyilasat. De a cilindert nem tudtak kitepni. Mar sztoikusan szemlelem
a vandalizmust, nem tudok duhongeni rajta. Persze azert le tudnam
tepni a hereit az illetonek, de sokra nem megyek vele...
+ - Fiat Uno vs. Swift (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur ZK,


Nehez igazsagot tenni a ket auto kozott.
Az 1.0-as FIRE motor kellemes (NEGY hengeres, morgos hangu), nem pedig
3 dugattyus "ablaktorlo motor", mint a Swiftben. Fogyasztas hasonlo.
Ertekvesztes ORIASI. Toresteszt ELEGTELEN.  Suzuki nem romlik el (de
draga alkatresz), Fiat olasz, de filleres cuccok barhonnan. Mind2
OSREGI konstrukcio, KONNYEN javithato.

Suzuki: 3 ev garancia! Eppen ezert en egy hasznaltat keresnek, keves
kilometerrel (1.3-as agyonextrazva, 99-es, 30 000 km-rel 1.3 MFt
korul). Uj Suzukit semmikeppen se!! Akkor mar inkabb egy uj Fiat Unot.



udv, deejaytiszy

PS: ZK! irj maganban, tudok segiteni.
+ - Solti radoado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eloszor is Kellemes Husveti Unnepeket es Boldog Uj Evet kivanok
minden kedves listatarsamnak! Es persze a kedvetleneknek is :-)


Sziasztok Autosok!

Egyelore nem akarok semmit sem elkiabalni, de korvonalazodik a
tali. Meghozza nem is akarmilyen tali! Julius 7-en vagy 14-en egy
nagyszabasu Trabant tali, amelyre a HiX Autot is meghivom (tobbek
kozt). A radioado-latogatas a tali elott lesz, attol gyakorlatilag
fuggetlenul. 8-tol lehet menni, az adatokat pedig nem kell elore
leadni, hanem belepeskor ellenorzik. Default 1 ora idotartamu a
program. A tali ha 10-kor kezdodik, akkor oda is er a csapat.
Sajna a szervezo statusz miatt lehet hogy en nem tudok reszt venni
az adolatogatason, de hatha megis.

Eloljaroban ennyi, az a keresem, hogy jelezzetek vissza, hogy
lassam, mekkora az erdeklodes!

Jovo heten bovebben is irok a talirol!


Udv:
          ___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
          Normál leveleket ide: 
          Csatolt file-okat ide: 
+ - Re: A8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

> VD baratunk alighanem szemelyesen 
> a nagy OV-t erte utol, esetleg 
> allamelnokunket, Madl Ferencet. A ketautos 

En a multkoriban 1/2 ejfelkor a nemzeti godornel a mi voktorunkat 
lattam egy rav4-ben egyedul furikazni (pentek este asszem).
Hogy mik vannak. Sirhatnekom van. Azota nem mosok szemet :)))))

ADios

Lantos, Tibor                           
 | http://www.lantos.net    
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Festek mennyiseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

> Felado :  [Hungary]

> Kovetkezo kerdes: ezeken az oreg Audi motorokon a szelepszarszimmering
> kicserelesehez okvetlenul le kell szedni a hengerfejet?

Ehhez a muvelethez altalaban nem kell egyik auton sem leszedni a hengerfejet.
Maximum a szelephimbakat. Ugyanis a szimmeringet a szelepszaron huzod __fel__,
tehat ha leszedned a hengerfejet azzal meg nem mesz semmire. Olyan lenne, minth
a a
fuledrol a kotest a bokadon keresztul huznad le.:-)))

> Kovetkezo (jol van, latom megint lesz kerdes elegendo): kb. ? kg
> festek kellhet egy nem kombi, nem furgon, szoval semmi kulonosen nagy
> feluletet nem tartalmazo szemelygepjarmu normalis lefestesehez? Ugy
> hozzavetolegesen... 1-2 kg? 10-20 kg? 1.000-2.000 kg?

~5 kg. Nekem a normal akrilbol kellett kb. ennyi anno, egy metal/lakk festeknel
biztos masok az aranyok, de ugorj be egy festekuzletbe, minden sarkon van es ot
t
megmondjak.

Istvan
+ - Gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!!

Ha valakinek van Westel aranykartyaja, akkor
az a HungaroKart-nal a futamjegy arabol 15%, a
10 alkalmas berlet arabol 5% kedvezmenyt kap.
(Forras: Westel Aranykartya Katalogus 2001)

Ha addig semmi nem jon kozbe, akkor en is
megyek 6-an.

Udv mindenkinek: Ch

Chmelik Peter

HixEditor 1.14F

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS