1. |
autopalya min. sebesseg (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
2. |
hengerfej / tomites [Virus checked GT] (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: uj swift (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
4. |
re: hany tonnas? (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: uj swift (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
6. |
re: uj swift (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
Zoldkartya assistance eseteben (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | autopalya min. sebesseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Gyula irta:
: Tudtommal a KRESZ annyit mond, hogy sik uton onerobol 60 km/h-t
: tudnia kell a jarmunek (ezert se lehet segedmotor, traktor, stb., ami
: definicio szerint ennyit nem tud). Az explicit nincs benne (tudtommal)
: a KRESZ-ben, hogy ennyivel mennie is kell.
Nem is lehet benne, mert a sebesseget pl. az idojarasi viszonyokhoz is
igazitani kell, nameg dugoban is jol nez ki, amikor a kamion elkezd 60-nal
utat torni maganak. :-)
: Nemreg (par eve :-) nemeteknel birosag azt mondta, hogy *kell* ennyivel
: menni, ha nincs fenforgas.
Ez biztos? Emlekeim szerint pont a forditottja volt: nenike poroszkalt a
kulso savban, de nem emlekszem, mennyivel (jo ido volt), masik autos el
akart engedni egy Fittipaldit, kihuzodott jobbra es beleszallt a
poroszkalo nenibe, mire a birosag a lehuzodo autost hozta ki 100%-ban
hibasnak, mert gondolnia kell arra, hogy nem minden auto megy "normalis"
sebesseggel.
: Hulyeseg lenne az altalanos minimum 60, mert peldaul itt nemeteknel
: ha kodlampa kell, akkor 50 km/h-nal gyorsabban nem mehetsz elvileg.
Pontositok: hatso kodlampa (kodzarofeny, Nebelschlussleuchte). Ennek
bekapcsolasa kizarolag kod altal okozott 50m alatti latotavolsag eseteben
engedelyezett (tehat suru hoesesben nem), es max. 50km/h sebesseget
jelent. Elso kodlampat (Nebelscheinwerfer) akkor kapcsolhatsz be, ha
csapadek vagy kod miatt jelentosen leromlanak a latasi viszonyok. Ekkor a
latasi viszonyokbol ered a max. sebesseg (=autopalyan a belathato
utszakaszon belul meg kell tudni allni).
: Vicces lesz, amikor majd azt mondjak vadbarmoknak, hogy kodlampaval
: ment 200-zal (mert le akart tolni valakit) ez 4-szeres tullepes
Ez a fentiek miatt nincsen igy. Tovabba a nemeteknel nem
v_tenyleges/v_megengedett alapjan buntetnek, hanem
v_tenyleges-v_megengedett alapjan. Befolyasolo tenyezo meg, hogy
visszaeso-e az illeto (=kapott-e mar buntetopontot ugyanezert).
: Ezert ket ev borton es jogsi bevonasa elte vegeig. Tudom, almodik a
: nyomor...
Ha valakit letolsz, az a kovetesi tavolsag megsertese, ill. kenyszerites
(No:tigung), esetleg a kozlekedes veszelyeztetese. Az utobbi ketto
buncselekmeny, tehat mindenkeppen szivas, ha elkapjak az illetot. Borton
nem tudom, mikortol jar, de szerintem halott kell hozza (vo: a reszeg
autos, aki gyalogost gazol meg mindig nem kerul bortonbe). Lehet, hogy a
birosag ugy hataroz, hogy elkuldi a delikvenst MPU-ra (orvosi vizsgalat,
hogy a delikvens agyilag kepes-e reszt venni a kozlekedesben), ennek
fuggvenyeben aztan hosszabb idore is bevonhatjak a jogsijat (es csak akkor
kapja vissza, amikor sikeresen atmegy a kovetkezo MPU-n).
Udv,
marky
|
+ - | hengerfej / tomites [Virus checked GT] (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Akkor most miii vaaan:
a hutofolyadek-kiegy.tartalyban benzinszag, a kipufogobol suru feher
edeskes fust.
Ez tuti h-fej tomites, vagy esetleg repedes? Nem lehet valami kisebb,
amivel meg hazaernek? (Mü->Bp. 700km)
Koszi a valaszokat:
vasgyuszi (Opel Kadett 1.4i C14NZ)
---
angol
Der Inhalt dieser E-Mail ist für den Absender rechtlich nicht verbindlich.
Informieren Sie uns bitte, wenn Sie diese E-Mail fälschlicherweise erhalten
haben (Fax: +49-7551-89-6001). Bitte löschen Sie in diesem Fall die
Nachricht. Jede Form der weiteren Benutzung ist untersagt.
The content of this e-mail is not legally binding upon the sender.
If this e-mail was transmitted to you by error, then please inform us
accordingly (Fax: +49-7551-89-6001). In such case you are requested to
erase the message. Any use of such e-mail message is strictly prohibited.
|
+ - | Re: uj swift (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #2497, :
>Nem hallottam meg velemenyt az uj swiftrol, es nagyon erdekelne.
Egy jobaratom lecserelte 2001-es piros Swiftjet egy uj piros Swiftre. :o
Amit a talalkozas alapjan tapasztaltam, az annyi, hogy ez egy AUTO. Kb olyan
szinvonalat kell elkepzelni, mint egy G Astra, csak kisebb. A meretkulonbseg
a tengelytavon kivul leginkabb a csomagtarton latszik. Viszont el lehet
ferni elol es hatul is, akkor is, ha az ember 182 centi es 100 kilo.
Nagyon rendben van az egesz, a kenyelmi funkciok sem hianyoznak. Erdekesseg
volt nekem a kulcs nelkul nyithato ajto es ugyanigy indithato motor. Annyi
kell, hogy az ado a zsebedben legyen [<80cm, de nem a mobil mellett! ;]
Van persze klasszikus kulcs is, ha lemerulne az elem.
Ugy tunik, a kaszninak vegre van tomege is. Az ajtokat nem erovel kell
bevagni, segit a sajat sulya. Ja, 12 legzsak... hm.
Ami belul nagyon nem tetszett, az a muszerfalban levo cd-s radio elolapja,
ami egy jo nagy es hihetetlen ocsmany szurke plexi.
Sajnos a menettulajdonsagokbol nem sokat erezhettem, de ez mar a tulaj
szerint sem a regi Swift. Eleve a szokasos extrakkal es szep alufelnivel
volt kiallitva, asszem 2M9-ert. Szerintem nem artott volna frissiteni a
szinvalasztekon... a fent emlitett ket piros szin ugyanis tokugyanaz.
Szerintem az auto korrekt. Bar nekem ennyiert nem kene.
--
Udv,
Hunter http://vnet.hu/huntah/ -[BA3 2101 '77;]-
|
+ - | re: hany tonnas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> beruhazashoz kepest . Persze probalkozni lehet ha a szabadido
> eltoltesere nincs jobb elfoglaltsag (minthogy manapsag
> legtobbeknek ez a
> hobbija)... :P
>
> Tamas
Tudod, nekem sokkal jobb dolgom lenne a szabadidom eltoltesere.
Csakhat a kornyekunkon beindultak az epitkezesek, es valamelyik
nap par betonkevero meg teherauto a mi utcankon ment keresztul.
A sarkon levo jarda arasznyival megsullyedt, ami ugye az
onkormanyzat
problemaja szerinted, csakhat ezzel egyutt a tarsashazunk
pincejenek
a lejarata is megserult, komoly osszeg a helyreallitasa.
Raadasul most
egy darabig ki se lehet nyitni a bejaratot.
A soforok persze eszlelteka problemat es gyorsan
eliszkoltak, azota
mindenki nagy ivben tagadja, hogy valaha a kozelben jart volna.
Mi pedig kisergetjuk az idos neniket, nehogy bokajukat torjek az
eddig biztonsagosnak ismert jardan, mert az onkormanyzatnak
esze agaban sincs par even belul barmit is tenni.
Ugyhogy bizony nagyon jo dolog lenne egy utvonalengedely, hogy
ne tudjanak ezek a vadbarmok csak ugy kenyukre-kedvukre
behajtani egy mellekutcaba, vagy ha igen, akkor meg legyenek
fogva, es kotelesek legyenek a kart megteriteni, meghozza
azonnal!
Na, csok.
|
+ - | Re: uj swift (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A HIX AUTO 2497-ban irta:
g> Nem hallottam meg velemenyt az uj swiftrol, es nagyon erdekelne.
Ezeket olvad el, sok idő kell hozzá :))
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9114434&la=42346154
http://totalcar.hu/tesztek/tores/swift/
http://totalcar.hu/tesztek/swift15_2005/
http://www.vezess.hu/hir.php?idx=5908
http://www.vezess.hu/forum.php?level=Hozzaszolasok&idx=1333
Kicsit lehetne nagyobb a csomagtartója.
--
Peti Lajos
http://thebat.fw.hu/
|
+ - | re: uj swift (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sógorom volt tezstvezetésen. Swiftje volt, Ignise van most és nagyon tetszik
neki az uj Suzuki Swift.
Igaz, egy Ignis utan nekem barmi is teszene, no de nem vagyunk egyformak
;-))))
kajan vigyorral:
Péter
Citroen XM V6 3.0i
|
+ - | Zoldkartya assistance eseteben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Egy gyors kerdes. A kornyezetvedelmi kartyat (zoldkartya) egy
assistance -al rendelkezo auto eseteben kizarolag markaszervizben
lehet meghosszabbitani ? Vagy ez (az egy) nem erinti az assistance -
ot, barhova bemehetek es megcsinaltathatom, ervenyben marad a
szerzodesem ?
Elore is koszi a valaszokat !
|
|