Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2737
Copyright (C) HIX
2005-12-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: karambool (mind)  33 sor     (cikkei)
2 karamboool (mind)  29 sor     (cikkei)
3 Valasz: belecsuszas*** HIX AUTO *** #2736 (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Valasz: karambol (mind)  9 sor     (cikkei)
5 va karambool (mind)  5 sor     (cikkei)
6 Re: karambool (mind)  29 sor     (cikkei)
7 karambool (mind)  24 sor     (cikkei)

+ - re: Re: karambool (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> A megoldas egyszeru: figyelni kell. Es nemcsak az elotted 
:> haladot, hanem az azelottit, es az azelottit is. Igy mar akkor 
:> (vagy meg elobb) fekezhetsz, mint az elotted meno.

Ezt a mondast kellene ko"beve'sni !

Nem is ertem, sokszor latni orulteket, akik meg a megallo 
kocsisor mogotti utolso 20 m-en is beteszik 5. sebessegbe
az autot. Pedig a mai potfeklampas korszakban mar akar
5-6 kocsival elobbrol is latszik, hogy meg kell majd hamarosan allni.
Nemcsak a kozvetlen elottem levo auto feklampaja az informacio...



:> legkozelebb lehet hogy tenyleg egy gyerek fekszik ott, es ratolod 
:> az elotted eppen megallo autot

:-(


A legrosszabb az volt, hogy Martina nem is igazan erzi a hibajat...


:> lelassitottam, ahogy kell, es egyszercsak total hirtelen az 
:> elottem levo auto megallt. Hiaba fekeztem, belementem.

Ahogy kell ???

 
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
+ - karamboool (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, 

Orulok, hogy igy felelenkult a lista es mindenki engem
szid:), igy legalabb van jo sok level. 
Kar, hogy csak a mondatom elso felet olvastatok
el,(hogy atmehetett volna  a kutyan)  ott volt az is,
hogy " vagy atmehetett volna a szemkozti savba, mert
nem jott senki szembe, belenezhetett volna a
visszapillantoba es lathatta volna, hogy nem fogok
tudni megallni". 
Hogy neki mi baja lett? Szinte semmi, lathatoan semmi,
de megis lecsereli a lokharitojat, az o dolga, es en
szivok ezzel. Mig en sokkos allapotban szalltam ki 10
perc utan a kocsibol, mert a kollegammal nekivagodtunk
kicsit a muszerfalnak. 
Meg jo, hogy be volt kapcsolva a biztonsagi, es hogy
kb 20-al mentem, amikor az utkozes tortent. 
Utana orakon at elemezgettuk, mennyivel rosszabbul is
jarhattunk volna, ugyhogy azer nem olyan rossz. 

Talan erdekesnek hangzik, egy masik kollegam szolt,
hogy ha meg akarom ovni magam a balesetektol a
jovoben, vegyek menedeket egy buddhista lamatol, aki
most jon Bpre pentek-szombaton. Akit erdekel, megirom
a reszleteket, hol es mikor osztogatja a menedeket
(aldast). 

Koszi a hozzaszolasokat, 
Mart
+ - Valasz: belecsuszas*** HIX AUTO *** #2736 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> Temakor: belecsuszas ( 41 sor )
> Idopont: Tue Dec 13 13:53:42 CET 2005 AUTO #2736
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> ossze... Kerdem en toletek mifele ember lehet az, aki megveszi maganak
> a puccos nyugati autot, legyen az mondjuk uj Passat vagy Merci, vagy
> BMW vagy akarmi ami 25000 euronal tobbe kerul, es ugy jarkal vele hogy
> nem mukodik egy indexe, stoppja, helyzetjelzoje neadjisten rovid vagy
> hosszufenyu egoje. Es nem 1 naprol van szo hanem honapokon
> keresztul... Ezt az embertipust IGENYTELEN FRATERNEK HIVJAK. Szerintem.

Igen. De nem lehet amellett sem elmenni szo nelkul, hogy az uj autoknal 
szinte minden izzocserehez markaszerviz kell. Igy aztan ebben a buliban az 
autogyartoknak is vastagon a Q. A.

udv: Akos
+ - Valasz: karambol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erdekes ez a dolog, mar regebben is le akartam irni: en ugy vettem eszre, 
hogy a nok sokkal kevesbe tartanak kovetesi tavolsagot. Az indokolatlanul 
(mindenfele elozesi vagy letolasi szandek nelkul) es sokaig a seggemben 
utazok kozott sokkal tobb a noi pilota, mint azt a forgalomban valo 
aranyuk indokolna. Mondom, nem az agressziv, elozgetos es emiatt a 
seggedbe bujos vezetokre gondolok, hanem azokra, akik fouton minden rossz 
erzes nelkul beallnak 100-nal 5-6 meterrel moged vonatozni fel orara.

udv: Akos
+ - va karambool (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Draga Martina !
Kivanom, szerezz annyi tapasztalatot, hogy majd ugyesebben ki tudj
vedeni egy "eloldoglottkutyahatulfektavolsagonbelulno" szituaciot.
--
Meszaros Geza
+ - Re: karambool (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A HIX AUTO 2735-ban martinaleegore@ya.. irta

m> Sziasztok, szerintetek ki a hibas?
m> Szombat este 10 ora, 1-es utrol hajtok Tatabanya fele,
m> mar Tbanyara ertem, lelassitottam, ahogy kell, es
m> egyszercsak total hirtelen az elottem levo auto
m> megallt. Hiaba fekeztem, belementem.
Egyértelműen Te. Olyan követési távolságot kell tartani, hogy az előtted
haladó hirtelen fékezésekor is meg tudj állni.

m> Szerintem meg neki nem kellett volna megallnia, csak
m> azert, mert elotte fekudt egy eppen elgazolt nagytestu
m> kutya az uton. (az oelotte meno auto utotte el, de az
m> mar lehuzodott, tehat emberunk atmehetett volna a
m> kutyan
Ezt nem mondod komolyan! Te átmennél egy elgázolt kutyán, amely épp akkor
leheli ki a lelkét??? Nem vagy egy nagy állatbarát :((

m> Na mindegy, most mar Hedvignek lampai sincsenek,
m> motorhazteto is behorpadt, kicsit huto is:( es 2 honap
m> vezetes utan mar ugrottam is a B-M rencerben lefele.
Zárd le az autódat, és tömegközlekedj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


-- 
Peti Lajos
http://thebat.fw.hu/
+ - karambool (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csak a tisztánlátás kedvéért:
Megfelelő követési távolságot kell tartani, ha belemész az előtted
haladóba/állóba, akkor az esetek 99,9% százalékában te vagy a hibás.
Viszont indokolatlanul fékezés esetén az elől haladó is lehet hibás.
Azt hiszem pont itt a hix-en írta valaki nemrég, hogy a
kedvese/felesége csinálta azt, hogy elindult befelé a körforgalomba,
majd hirtelen leblokkolt, és a mögötte, szintén induló kisteherautó,
vagy mi, belecsúszott. És ebben az esetben tényleg az elől haladó volt
a hibás, mert ok nélkül vészfékezett, miközben a mögötte levő is
indult éppen el. Nem tudom ilyenkor hányan gondolnák azt közülünk,
hogy 2 m után újra megáll az éppen elinduló kocsi...
Másik ilyen hasonló eset lehet, ha bevágsz valaki elé, és akár
jogosan, akár csak kötözködés miatt (előbb ledudált, rádvillogott stb)
befékezel, és neked megy, akkor is te vagy a hibás. Tudom, hogy ezek
speciális kivételek, de ilyenek is vanak.

Persze Martina esetében nem ezek egyikéről van szó, az úton heverő
bármilyen test/tárgy miatt való fékezés teljesen jogos.

Martina: ne búsulj, ezen át kell esni, meg kell szokni az autót, meg
kell ismerni hogyan regál veszély/vészhelyzetben. Legközelebb pedig
már tudni fogod mennyi is a reakcióidőd, féktávolságod...

-Álmos-

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS