Sziasztok!
>> Voltak hibak (vezeto-oldali ablakemelo csere tores miatt 2
>> honaposan, CD-radio javitas majd csere bennszorulo lemez miatt,
>> dadogo motor eldorzsolodott kabelszigeteles miatt (ez nem Renault
>> hiba, az allofutes egyik bilincse volt a ludas), derektamasz csere
>> tores miatt), de kaptam csereautot, illetve a sorozatgyartasnak
>> tudom be oket, tehat mas markaknal is ugyanigy belefutnek.
>Nahh, ez az, ami onigazolas. Gazos az auto, de nem baj, mer biztosan a
>tobbi is. Erre, es csak erre valaszoltam, hogy nem kotelezo...
Megszolittatvan (mivel engem ideztel) ismet belerofogok:
1. A CD nem Renault, hanem Phillips gyartmany - ergo beszallitoi hiba
(lehet, hogy pl. a Mazdakban is Phillips szol?)
2. A motordadogas az utolagosan beepitett Webasto allofutes egyenes
kovetkezmenye volt - ismet nem gyari hiba.
3. A derektamasz az en habkonnyu testem alatt nyikorgott (90-95 kilo,
evszaktol fuggoen), lehet, hogy egy 80 kilos tulaj alatt meg sem szolal
("Pici" listatarsunk meg szimplan hanyattesik egy erosebb indulaskor :-) )
4. A felsoroltak egyetlen "original" Renault hibajanak az ablakemelo toreset
tartom (kiderult, hogy a gyarban nem zsiroztak be a csuszo feluleteket, igy
csoda, hogy addig mukodott) - dolgozoi trehanyasag, a termelesi folyamat
leggyengebb lancszeme - az EMBER!
5. Vess meg, de nekem meg mindig tetszik a Megane II. farkikepzese -
valamiert egy kozepkori hinto hatuljat juttatja eszembe. Es mivel tetszik,
orommel ulok bele, s szerintem ez nem elhanyagolhato szempont.
> Es van is olyan, aki igy vesz autot :))))
> De ezt mar kitargyaltuk....
>Azert nem igy. Hogy ne keruljek a hulye statisztikus szerepkorebe, en
>ugy veszek autot, hogy megnezem mennyi penzem van, ebbe milyen tipusok
>fernek bele. Utana kivalasztom azokat, amelyek tetszenek. Ezekrol
>elolvasok mindent, es irany a szalon. Tesztvezetes. A vegen marad
>nehany, ami kb. egyforman tetszik, es jo is vezetni. Ezekbol kihuzom
>azokat, amik a megbizhatosagi listak vegen vannak, a maradekbol meg
>azt valasztom, amelyik megis jobban tetszik mint a tobbi.
Ezek szerint En vagyok az a f@sz, aki vegigjatszva a fentieket egy Renault
Twingo-bol (tobb, mint 3 ev hasznalat utan) egy Renault Megane-ba ult at ?
Tudod mit, vallalom! :-)
En a valasztaskor meg azt is megtettem, hogy a nemet autokat kihuztam, mert
az _en_ velemenyem szerint az ar-ertek aranyuk tul van a pofatlansag
hataran. Ugyanezert esett ki pont a Toyota is. Mikor vezethettem egy elozo
szerias Corollat, nagyon tetszett, de a fapados alapfelszereltseget egy
akkora autohoz nivotlannak ereztem. Persze, az extralistarol minden
elerheto, de a felszerelt auto ara igy az alapar tobb mint masfelszerese
lett volna. Akkoriban (1 eve) en ugy max 4 millio forintot szantam arra,
hogy autoban ertektelenitsem el. Raadasul a munkank miatt a parommal 2 autot
tartunk fenn, ezt is figyelembe kellett venni. O ketszer is Wagon R-t
valasztott, s nem a sok meghibasodas miatt valtott markat (hiba a ket Wagon
R-nel tobb mint 5 ev alatt egy sem volt - csak a kotelezo szervizlatogatas
es a tankolas volt minden igenyuk).
A Mazda 3 nekem sajnos annyira nem tetszik (inkabb a regi 323F), a 6-os meg
gyonyoru, de tul nagy.
>Szoval megegyszer bocs, ha valaki fikazasnak vette volna, nem annak
>szantam.
Ugyan mar, nincs miert elnezest kerned, a velemenyes erdekes es ertekes,
szerintem ez ennek a listanak az egyik alapja. Egy idoben erosen
radikalizalodott a lista, most kezdi visszanyerni regi arcat. Ez nekem
tetszik!
Mas.
Ezuton koszonom "XM" Joe irasait, elvezettel olvasgatom, es a lelkem melyen
nagyon irigylem a munkajaval jaro utazgatasok miatt.
Udv, Bazsi
|