1. |
re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: re: re: re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
re:Gazauto felidos osszegzes (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
4. |
cora b (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Ez , mert az altalam megkerdezett modern rendzserek _mind_
> benzinnel inditanak, s csak bizonyos motorhofok utan kapcsolnak at
> gazra
Megint fekete, vagy feher allaspontok jelennek meg, pedig ez is szürke.
Mindenki a maga allaspontjat, annak szelsosegeit hangsulyozva adja elo.
A befecskendezos motorok mar nagyon keveset "mossak" a hengerfalat
hidegen. Laboratoriumi korulmenyek kozott biztosan kimuthato a
kulonbseg, ami a valosagban nem sokat jelent. A mai motorok gyorsan
melegszenek. ( kis tomeg, keves hutofolyadek)
A valosagban lehetetlen megmondani, hogy mennyit megy el egy motor, akar
benzinnel, akar gazzal uzemel. Ket egyforma motor kozott is nagy
kulonbsegek vannak, annak haszalati modja, karbantartasa, gyartasi
pontossaga fuggvenyeben.
> a szelepek a szelepszar felol kapnak kenyszer-olajozast.
Megette a fene, ha onnan kap a szelepszar kenest. A szelepszarak _nem
kapnak kenest_, ezt a feladatot a szelepvezetek anyaga latja
el.Otto-motor eseteben a benzinben levo adalekok ezen javitanak
valamennyit, de a diesel, vagy a kozvetlenbefecskendezeses Otto-motor
eseteben errol sem beszelhetunk, es ezek sem rovidebb eletuek.
(Kenyszerolajozasrol vegkepp szo sincs)
Udv, Triznyak
|
+ - | re: re: re: re: re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Olvasom ezt a gazautos szalat, es nemertem, ha ennyivel jobb,
felebe kerul, akkor miert nem ontottek el az orszagot a gyari
gazautok? A suzuki is inkabb dizellel jott ki. Miert?
Udv: Arpi
|
+ - | re:Gazauto felidos osszegzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
En 2ev BMW1980/316 + 4 ev Mazda 1987/626 gazos auto hasznalat utan(mind a 2
sima szivo rendszer) az a tapasztalatom, hogy sokkal konnyebben indul gazon
mint benzinen. Telen amikor az enyemeknel sokkal ujabbakat koszorulni
kellett, az enyem gazon tenyleg poccre indult. Annyi a titka a dolognak,
hogy ha hidegen inditot, nem szabad utana megkergetni. Kell egy pici ido
amig a melegviz eljut a reduktorig. Ha eze ido alatt megkergeted, lefagy a
reduktor. (Mondjuk hideg motort amugy sem illik megkergetni.) Ez nekem a
varos kozepen mondjuk olyan 500m amit ovatosan, nem porgetve mentem,(vagy
lekapartam a jegetaz ablakrol) onnantol mar rendesen. Olaj mintha picit
tisztabb lenne mint elozo jarganyaimnal. Hallottam olyat is, hogy a gaz
nagyobb kondenzvize bele tud jutni az olajba, en nem tapasztaltam vizet vagy
habosodast soha. Kondenzviztol allitolag jobban rohad a pufcso. Bomosomon uj
puf rendszer volt, 2 ev alatt semmi rohadast nem tapasztaltam. Mazdan eleve
rohadt az egesz, errol azert nem tudom mi az igaz. Benzinesekben neha latok
vizet csopogni hatul, ezeken soha nem lattam olyat. Ezen 6 ev alatt
negativumkent a gaztartaly altal elfoglalt helyen, a csiposebb kipufogo
szagon es a melygarazsokbol valo kitiltason kivul semmi komolyabb
negativumot nem tudok. Pozitivum a gaz ara. Nekem megerte, torekedni fogok
ilyenre. Egy tartaly benya egy evet siman kitart mert mindig csak a
legkozelebbi gaz kutig hasznalom.
|
+ - | cora b (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Opel Corsa City B-m van(1995)! Kb egy ideje csinálja azt, hogy a motorhibajelz&
#337; kivillan(ha néha húzatom, persze nem max húzatásra gondoljatok de úgy "sp
ortosan" már amennyire ezzel a járgánnyal lehet!)
Szóval, úgy jó fél éve a kipofogóban szétment valami, és azóta kicsit serceg
37; hangot ad ki, állítólag valami szétment benne ami a folytást adta és mostmá
r nincsen benne, ebben lehet igazság mert eddig 145-nél nem ment többet! Most v
iszont éppen 2 napja jöttem hazafelé autópályán és 165-öt jött alattam! Ez azér
t már durva, persze nem szoktam ennyivel járni vele csak megnéztem!
Végső soron, persze meg lesz csinálva a kipufogó de a kérdésem az lenne ho
gy mitől gyullad ki a lámpa, na és persze miért van az ha leállítom a kocs
it kb 2-3 percre már egyből elalszik a lámpa és nem is gyullad vissza egy
jó darabig. Természtesen ha tötyögök a kocsival, úgy vezetek mint egy nyugdíjas
akkor sohasem villan fel a lámpa! Szóval ha van valakinek konkrét ötlete, mert
úgy szeretném vinni a szerelőhöz, akkor az leírhatni!
Ui.: nyáron a melegben hamarabb kigyulladt.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 212.24.188.28)
|
|