Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2669
Copyright (C) HIX
2005-10-03
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind)  25 sor     (cikkei)
2 re: re: re: re: re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind)  8 sor     (cikkei)
3 re:Gazauto felidos osszegzes (mind)  20 sor     (cikkei)
4 cora b (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Ez , mert az altalam megkerdezett modern rendzserek _mind_
>  benzinnel inditanak, s csak bizonyos motorhofok utan kapcsolnak at
>  gazra
Megint fekete, vagy feher allaspontok jelennek meg, pedig ez is szürke. 
Mindenki a maga allaspontjat, annak szelsosegeit hangsulyozva adja elo.
A befecskendezos motorok mar nagyon keveset "mossak" a hengerfalat 
hidegen. Laboratoriumi korulmenyek kozott biztosan kimuthato a 
kulonbseg, ami a valosagban nem sokat jelent. A mai motorok gyorsan 
melegszenek. ( kis tomeg, keves hutofolyadek)
A valosagban lehetetlen megmondani, hogy mennyit megy el egy motor, akar 
benzinnel, akar gazzal uzemel. Ket egyforma motor kozott is nagy 
kulonbsegek vannak, annak haszalati modja, karbantartasa, gyartasi 
pontossaga fuggvenyeben.

>  a szelepek a szelepszar felol kapnak kenyszer-olajozast.
Megette a fene, ha onnan kap a szelepszar kenest. A szelepszarak _nem 
kapnak kenest_, ezt a feladatot a szelepvezetek anyaga latja 
el.Otto-motor eseteben a benzinben levo adalekok ezen javitanak 
valamennyit, de a diesel, vagy a kozvetlenbefecskendezeses Otto-motor 
eseteben errol sem beszelhetunk, es ezek sem rovidebb eletuek. 
(Kenyszerolajozasrol vegkepp szo sincs)

Udv,  Triznyak
+ - re: re: re: re: re: re: Gazauto felidos osszegzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Olvasom ezt a gazautos szalat, es nemertem, ha ennyivel jobb,
felebe kerul, akkor miert nem ontottek el az orszagot a gyari
gazautok? A suzuki is inkabb dizellel jott ki. Miert?


Udv: Arpi
+ - re:Gazauto felidos osszegzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En  2ev BMW1980/316 + 4 ev Mazda 1987/626 gazos auto hasznalat utan(mind a 2
sima szivo rendszer) az a tapasztalatom, hogy sokkal konnyebben indul gazon
mint benzinen. Telen amikor az enyemeknel sokkal ujabbakat koszorulni
kellett, az enyem gazon tenyleg poccre indult. Annyi a titka a dolognak,
hogy ha hidegen inditot, nem szabad utana megkergetni. Kell egy pici ido
amig a melegviz eljut a reduktorig. Ha eze ido alatt megkergeted, lefagy a
reduktor. (Mondjuk hideg motort amugy sem illik megkergetni.) Ez nekem a
varos kozepen mondjuk olyan 500m amit ovatosan, nem porgetve mentem,(vagy
lekapartam a jegetaz ablakrol) onnantol mar rendesen. Olaj mintha picit
tisztabb lenne mint elozo jarganyaimnal. Hallottam olyat is, hogy a gaz
nagyobb kondenzvize bele tud jutni az olajba, en nem tapasztaltam vizet vagy
habosodast soha. Kondenzviztol allitolag jobban rohad a pufcso. Bomosomon uj
puf rendszer volt, 2 ev alatt semmi rohadast nem tapasztaltam. Mazdan eleve
rohadt az egesz, errol azert nem tudom mi az igaz. Benzinesekben neha latok
vizet csopogni hatul, ezeken soha nem lattam olyat. Ezen 6 ev alatt
negativumkent a gaztartaly altal elfoglalt helyen, a csiposebb kipufogo
szagon es a melygarazsokbol valo kitiltason kivul semmi komolyabb
negativumot nem tudok. Pozitivum a gaz ara. Nekem megerte, torekedni fogok
ilyenre. Egy tartaly benya egy evet siman kitart mert mindig csak a
legkozelebbi gaz kutig hasznalom.
+ - cora b (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Opel Corsa City B-m van(1995)! Kb egy ideje csinálja azt, hogy a motorhibajelz&
#337; kivillan(ha néha húzatom, persze nem max húzatásra gondoljatok de úgy "sp
ortosan" már amennyire ezzel a járgánnyal lehet!)
Szóval, úgy jó fél éve a kipofogóban szétment valami, és azóta kicsit serceg
37; hangot ad ki, állítólag valami szétment benne ami a folytást adta és mostmá
r nincsen benne, ebben lehet igazság mert eddig 145-nél nem ment többet! Most v
iszont éppen 2 napja jöttem hazafelé autópályán és 165-öt jött alattam! Ez azér
t már durva, persze nem szoktam ennyivel járni vele csak megnéztem!
Végső soron, persze meg lesz csinálva a kipufogó de a kérdésem az lenne ho
gy mitől gyullad ki a lámpa, na és persze miért van az ha leállítom a kocs
it kb 2-3 percre már egyből elalszik a lámpa és nem is gyullad vissza egy 
jó darabig. Természtesen ha tötyögök a kocsival, úgy vezetek mint egy nyugdíjas
 akkor sohasem villan fel a lámpa! Szóval ha van valakinek konkrét ötlete, mert
 úgy szeretném vinni a szerelőhöz, akkor az leírhatni!
Ui.: nyáron a melegben hamarabb kigyulladt.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 212.24.188.28)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS