1. |
Re: re:hany tonnas? (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Dacia (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: uj swift (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
re: hengerfej / tomites [Virus checked GT] (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
hengerfej nyomatek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
6. |
Chrysler Stratus (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: re:hany tonnas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
> Csakhat a kornyekunkon beindultak az epitkezesek, es valamelyik
> nap par betonkevero meg teherauto a mi utcankon ment keresztul.
> [...]
> Ugyhogy bizony nagyon jo dolog lenne egy utvonalengedely, hogy
> ne tudjanak ezek a vadbarmok csak ugy kenyukre-kedvukre
> behajtani egy mellekutcaba, vagy ha igen, akkor meg legyenek
> fogva, es kotelesek legyenek a kart megteriteni, meghozza
> azonnal!
Csak halkan kerdezem: van ossztomeg- vagy tengelysuly korlatozas az
utca elejen? Mert ha nincs, akkor a sofor nem tehet rola, hogy rosszul
alapoztak az utat...
--
Üdv: Gabor
|
+ - | Re: Dacia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi
>>>>>>>>>>>
a hetvegen lecsereltem az automat egy Dacia Loganra. Az elso 50 km alapjan
NAGYON jok a benyomasaim. Az elvartnal mindenben tobbet nyujt az auto (kabe
2mioert): ergonomia, anyagminoseg, utazasi komfort, helykinalat. 5 db 90
kilos ember kenyelmesen utazik az autoban... hihetetlen.A hangszigeteles az
egyetlen gyenge pont, uhhogy a 180-as tempo a motorzaj miatt kellemetlen. A
futomu bamulatos: 40-50-nel folduton kicsit himbalozik az auto, de semmi
dobolas meg rangatas. Tiszta Citrom BX-filing!! A katyuk budapesten eltuntek
szamomra.
<<<<<<<<<<<
En egyszeruen nem mertem 90-100 felett menni vele, mert a Mondeom stabil
uttartasanak nyomat se talaltam benne. Kanyarodast meg nem szabad
eroltetni:) Raadasul ez meg a kanyarstabilizatoros verzio volt, ugyanis a
legolcsobb modellhez meg ez se jar.
udv: lukit
|
+ - | Re: uj swift (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A HIX AUTO 2498-ban Hunter irta:
H> Ami belul nagyon nem tetszett, az a muszerfalban levo cd-s radio elolapja,
H> ami egy jo nagy es hihetetlen ocsmany szurke plexi.
Viszont az előnye, hogy a rádiót csak a műszerfallal együtt lehet
ellopni :) Mindenféle suttyók csak ezért nem nem törik fel a kocsidat.
--
Peti Lajos
http://thebat.fw.hu/
|
+ - | re: hengerfej / tomites [Virus checked GT] (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Ez tuti h-fej tomites, vagy esetleg repedes? Nem lehet valami kisebb,
> amivel meg hazaernek? (Mü->Bp. 700km)
Lehet ez is az is, de mondjuk 98% a tömítés javára. ha már ennyire
egyértelmű jeleket produkál én nem probálnék ekkora utat megtenni.
Megeshet, hogy ezzel a hengerfejet is tönkre teszed. ( legalább legyen
aki vontat, es jo kotel :-) )
Udv, Triznyak
|
+ - | hengerfej nyomatek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Laikus kerdes: mi tortenik, ha nem a megfelelo nyomatekkal van
meghuzva eyg vagy tobb csavar a hengerfejben? Pro es kontra, vagyis ha
tul van huzva illetve ha nincs meghuzva elegge?
Kapcsolodo kerdes: miert kell nyomatekkal meghuzni es miert nem
egyforma nyomatekkal az osszes csavart? Vagy a nyomatek azonos, csak a
meghuzasi sorrendre kell vigyazni?
Kosz.
Dome
|
+ - | Chrysler Stratus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Regota olvasoja vagyok a listanak, sok hasznos es erdekes dolgot olvastam
mar itt.
Most a velemenyetekre lennek kivancsi a Chrysler Stratussal kapcsolatban.
2.0 benzines, fullos, automata, keves kilometer; 8-10 eveset mar 1,3 millio
korul lehet kapni.
Miert olcsok ennyire ezek az autok? /viszonylag/
A fogyasztas miatt? Vagy draga hozza az alkatresz?
Ha valakinek van tapasztalata Stratussal, Neonnal, akar jo, akar rossz,
illetve ervek, ellenervek, kerem ossza meg velem.
Koszonom
Erika
|
|