>Nem fűzök sok reményt, hogy kapok választ, mivel már eltelt néhány év a ci
>kk írása óta, de hátha.
Nagyban megnovelne a valasz valoszinuseget, ha kerdest is feltennel.
Udv
a_x
|
------ cut here ------
Majd tárolja el ezeket egymáshoz való helyzetükhöz képest (hogy a tábla bármely
részén működjön), és ha legközelebb játszik használja fel ezt a fájlt, és
ha talál ilyen helyzetü támadást védekezzen ellene.
------ cut here ------
Szia!
Be kell vallanom, hogy én is kacérkodtam ezzel a progival, de "valami" mindig k
özbejött. :((
Azt a problémát, amit felvetettél régesrég már (részben)megoldották.
A program megjelent a GAMES cimű hetilapban, ahonnan egy magyar szerző
;páros: Csákányi - Dr Vajda átvette, a saját könyvének megírásához, amelynek cí
me: Játékok a számítógéppel.
Ezt a problémát egy lényegesen egyszerűbb játékon mutatja be, a neve TIK-T
AK-TO, 3x3-as játékmezőben 3 jelet kell egysorba rakni. (szerintem kiindul
ásnak nem rossz).
Asszem megnyert asszókat gyűjti.
(programnyelve: BASIC)
A könyv kb a nyolcvanas évek elején jelent meg (1982?) szerintem közkönyvtárakb
an meg kell lenni.
------
Másik kérdésedre, arra hogy hogyan lehetne megoldani hogy az azonos minták azon
os minták legyenek.
5let: Ha a nyitó lépést tekinted (0;0)-nak és a játszmát + 7 transzponált + (el
forgatott és tükrözött) változatban is rögzited még az asszó alatt, akkor meg v
an minden változat.
------
Ha nagyon tudsz játszani, és hatalmas háttértárad van, akkor meg lehetne akár o
ldani, hogy rögzíted a saját játékodat, azaz megtanítod.
------
remélem segítettem. (ha kicsit is)
kpd
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 81.183.222.192)
|