1. |
subscribe (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
2. |
utotalalka (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
biztosito kit tart veszelyesnek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
Fogash kerdesek (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
5. |
Remalom (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
biztositas (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
7. |
index, autout, talalka komment (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
8. |
Fiat tipo (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
9. |
Skoda 130 dolo hatso kerekek (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
10. |
Ez mar patkanysag !? (benzinar) (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
Feszultsegmeres (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
12. |
mad max - fiatalok (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
13. |
Clio 1.4 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
14. |
emblemak olcson (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
15. |
legkondi (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
16. |
max fordszam (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
17. |
kofelverodesek javitasa (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
18. |
idozitett bomba (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: Szervo (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
20. |
PSA diesel (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
21. |
Hixautos (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
22. |
Fenykepezos bacsik (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
23. |
Amerikai autok talalkozoja (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
24. |
Galvanizalas...muanyagra ??? (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
25. |
hyundai alkateszek (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
26. |
re: biztosito (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
27. |
re: segitseg keres, felajanlas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
28. |
RE: ?AUDI?!nane (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
29. |
Re: Nem csak a 20 eveseke a vilag (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
30. |
Sznobi telefonok (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
31. |
mennyit er? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
32. |
@utomania Erteelkulb modra (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
33. |
fogaskere'k, talalkozo... (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
34. |
ulescsere nagy polskiban (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
35. |
Tala'lka, benzina'r (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
36. |
Re:Burokracia (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
37. |
Hitel hasznalt autora (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
38. |
Rendori ellenorzes (re: ba) (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
39. |
rendszam-cserebere, oreg soforok, m. autopalyamatrica (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
40. |
Re: Arviz, Gokartozas (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
41. |
Vizsgaztato hely (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
42. |
[HIRDETES] skoda fav. kormanyzar (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
43. |
Elado Trabi (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
44. |
Benzinar (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
45. |
Vegyesfelvagott (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
46. |
benzin es ar (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
47. |
Bemutatkozas ... (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
48. |
Harley motor (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
|
+ - | subscribe (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
|
+ - | utotalalka (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Ma lattam a suli elott a lassulasi verseny gyoztesenek autojat. Mivel
csak 10 percet allt mellette az en Skom, igy nem hiszem, hogy o kiszurt
volna.
Bye
Fresi BaCSi
u.i.: Dfeco figyeld a sarga skodat.
|
+ - | biztosito kit tart veszelyesnek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
>Nem tudom milyen alapont tekintesz engem a biztosito nevu haveroddal
>egyutt idozitett bombanak, mikor meg nem ultel mellettem az autoban.
Szerintem statisztikai alapon tart veszelyesenek. En meg az alacsony
toleranciaszinted (lsd.:defekt) miatt :)))))
Bye
Fresi BaCSi
|
+ - | Fogash kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
*******
Fresi meg szemmel lathatoan elvezte, hogy akadalyozhat valakit.
:) vagy inkabb :( ?
*******
Szerinted kivel tudsz maskentt versenyezni. Pontosabban az a lenyeg,
hogy te erj be elobb, nezd az F1-ben is ugyanezt szoktak csinalni. Amugy
a vegen kaptam is VD-tol egy szepo kis defektet :))))
********
Te Fresi Bacsi! Mi a szetszedni a kocsit, ha jo? Ha kopott a
motorod es nem sziv rendesen, akkor a nagyobb torokatmeroju
karburatorban
meg lassabban megy a levego, kevesebb benzint sziv magaval, ergo negativ
tuning... Ahogy lattam a buveszkedesedbol csak egy aprosag maradt ki
(javits ki, ha tevedek): Levinel ott a 4gazos fustelemzo, az
oszcilloszkop,
amivel tuti jol be lehetett volna allitani a motorodat. Az autoszereles
nem
arrol szol, hogy jol hangzo nevu alkatreszeket cserelgetunk
veletlenszeru
sorrendben...
********
Nem jol lattad, mert eloszor fulre allitottam be, hogy elinduljon
egyaltalan. A vegen jott a gazelmzo :))
Amugy a fanatikusoknak a butykoles a lenyeg. Nem is annyira a tuning
volt a cel, hanem a szutykos szetkopott karbit ki _kellett_ cserelnem,
mert mar mindenutt szivott. Igy akar jobban is mehet, kevesebbet is
fogyaszthat. (Felteve, ha nem taposok)
Bye
Fresi BaCSi
|
+ - | Remalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Azt almodtam az ejjel, hogy a 10 eves kis autom nem ment at a muszakin,
mert kideritettek, hogy hegesztett benne az alvazszam.
Ijeszto volt, mar csak azert is, mert szegenyem egy kis Trabantocska.
De azert almomban kellemesen elbeszelgettem egy Felugyeletes fomuftival.
:-)))))))))))) Megigerte, hogy ha kap X osszeget megoldja a dolgot.
Jobb es szebb almokat kivanva:
Teeby
--
/********************************\
< Az udvariassag szervezett kozony >
\********************************/
|
+ - | biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>nem csinalnak a rendorok jegyzokonyvet,
>ha kulon kerem is oket. Ugy sokkal egyszerubb es gyorsabb lenne
>mindenkinek. Regen csak bevittem a jegyzokonyvet a biztositoba es mar
>fizettek is, mert vilagos volt a tenyallas, hogy ki volt a hibas, ki
>mit csinalt, meg ki-kivel volt. Most mar nincs ez ugytunik, es ez
>nekem igencsak gyanus.
Pedig eleg egyszeru a magyarazata.
Regen akkor is bevittek a szomszedtol kert betetlapot, ha anyuci nekitolatott
egy kivilagitatlan villanyoszlopnak. A biztosito pedig szep nyugisan kifizette.
Mostmar nemigen adnak kolcson betetlapot, mert jon a Malus. A masik resze pedig
az, hogy egy kis koccanasbol is olyan karok keletkezhetnek egy-egy autoban, ami
t
mar nagyon megnez a biztosito, hogy ki kell-e fizetni. Egy facan is tud
sokszazezer forint kart csinalni, es itt mar "erdemes" a biztositonak megnezni
a
korulmenyeket. (figyelembe vette-e a vadveszely tablat, a megengedett sebessege
t
betartotta-e, az illetekes vadasztarsasag tevekenysegevel nem idezte-e elo
kozvetlen a balesetet, stb.)
Persze leginkabb en sem ertek egyet a biztositokkal, en is szivtam mar miattuk.
ba
|
+ - | index, autout, talalka komment (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem a KRESZ, hanem a 6/1990.-es KOHEM rendelet szabalyozza. Ebben jelenleg
>_nincs_ olyan eloiras, hogy az indexnek a legszelso lampanak kell lennie.
>1989-ben me'g volt. Most annyi az eloiras, hogy az auto szeletol max. 30
Csak jol emlekeztem ! Arrol nem tehetek hogy allandoan valtoztatjak a
szabalyokat ! :)
>megint mas, nemtudom ki ismeri az uj 2-est, de kivacsi lennek, hogy
>szerintetek itt mennyi a megengedett? variaciok: autout 100 - varoson kivul
>80. Az ut jellegebol nekem az elso volt a tippem, de sehol egy erre
>vonatkozo tabla... akkor a masodik... nincsenek keresztezodesek, felhajto
>sav, lehajto sav van -> elso... a kresz oktatom is mindig ezzel peldalozott,
>amikor az auto utat magyarazta -> elso... de akkor sincs tabla. nem ertem...
Szerintem egyszeru ! Hogyha nincs autout tabla, akkor _nem_ autout !
>Jo volt latni, hany orult kepes a vasarnapi tikhuslevest kihagyni es a
>rabokfaszarol elautozni egy kis csevelyre. Meg jobb kozejuk tartozni...
Egyetertek !
Udv,
Zotya
|
+ - | Fiat tipo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 08:31 PM 4/17/00 -0500, you wrote:
> >Vannak Fiat Tipok melyekben 10 evesen 160e Km van. En ezt soknak
> >talalom.
>
>Az enyem 24-en lesz 8 eves, es ma reggel atfordult 170.000-re.
>Mikor vettem (1998.01.28.), meg hianyzott valamennyi az 100e-hez...
>Lehet, hogy soknak tunik, ha ujsagban latnam, en is atsiklanek
>felette, de a kocsiban ulve es naponta vezetve nem tunik soknak.
3 eve egy 93-as teamprat kaptam 2 literes benzinest egy ismerosomtol hogy
jarjak vele tanuljak meg vezetni ha a szuleim nem engedik a draga
kispolszkit hasznalni..
A kocsi nagyon jo volt, 160e km vol benne..
Meg mindig megvan a tulajanak, olyan 180e km-ig nem sok gond volt vele, (a
kipuff flexibilis cso 3 hetente szetment, kontkathiba mindenutt, kotyogott
benne 1-2 aprosag, es a futes csak azutan ment ha nagy godorbe mentunk bele
meg ismeretlen okokbol az uzemanyagszivattyu leallt neha par masodpercre)
de kulomben az auto problemamentes volt.. Aztan elerte a 180e km-t..
Innentol mintha a kocsit kicsereltek volna, ha nem kapta meg a heti!!!
szervizt, kepes volt otthagyni mindenhol, vacogtunk mar benne telen
godollon a gate parkolojaban, vontattam azt az autot vagy 10* a ket ev
alatt (azota van sjat kocsim, csak az ismeros hiv fel neha), volt hogy
levittem a srqacot a szerelohoz, elhoztuk a kocsit, erre feluton hazafele a
srac visszafordult hogy ujabb hiba jott ki az auton.. Egyszeruen mar a
kocsi haza se akarta vinni pedig csak budapest egyik vegebol a masikba
kellett volna eljutni..
1 honapja haveromat elkisertem valahova, 4e ft volt a taxi, pedig a
tempraval indultunk. Orultunk hogy eljutottunk a szereloig vele..
50% esely van, hogy elvisz az auto a celig, ez ugyanaz az auto, amivel par
eve meg semmit! se kellett torodni..
persze a napokban viszik el a sracto la kocsit, majdnem 1m ft-ert...
Hat konyorgom, 1m ft-ert egy heti szervizigenyu autot ??
SOHA!
AntForce
|
+ - | Skoda 130 dolo hatso kerekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egy tiszteletteljes kerdes:
az en autom hatso kerekei alapbol dolnek kifele. Eddig akit kerdeztem
szerelot, nem tudott ra mondani semmi ertelmeset. Tegnap jartam
autosboltban, ahol emlitette a foszer, hogy van gumibak vagy tavtarto (vagy
hogy hivjak), amit a menetek koze lehet betenni. 6 db 370 Ft, szoval nem az
ar a kerdes, hanem hogy erdemes-e megvenni. Vissza tudja-e huzni a
kerekeimet egyenesbe? Lassan elkopik rajta a ket hatso gumi, kellene ujat
vennem, de erdekelne, hogy javithato-e a tunet. Vagy eljem bele magam
esetleg uj rugo keszittetesebe? Az segithet? Persze akkor mar 4-be... Elore
rovidebbe...
Sziszi
|
+ - | Ez mar patkanysag !? (benzinar) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi..
Szep csondben mondogatjak a hiradokban, hogy a koolaj vilagppiaci ara most
annyi mint amikor nalunk a benzin 30Ft-al olcsobb volt...
Tessek csak vegig gondolni !
MiCKEY
(gyk. A vilagpiaci ar visszaesett a 4-honappal ezelotti szintre amikor a
benzin nalunk meg csak 208 korul volt, erre itt lecsokkentik 235-re.)
|
+ - | Feszultsegmeres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
#> A legegyszerubb: merj ra. Feszultsegenek az en gepkonyvem szerint
#> terheletlen allapotban 12.5-12.7 voltnak kell lenni. Persze legyen
#> feltoltve.
:> Ebbol meg nem fogom megtudni, hogy milyen allapotban van szerintem,
:> mert egy kipurcant akut is fel lehet tolteni, csak az elso terhelesere kihal
Jomagam is hiaba magyarazom el apamnak mindig, hogy ne ugy merje
az akkufeszultseget, hogy raakaszt egy analog multimetert, mert az nem
jelent semmit. A multkor mert egy legalabb 5 eves ceruzaelemen 1.49V-ot,
ami a muszer szerint nagyon klassz volt, de meg egy LCD kijelzos
orat sem tudott mar meghajtani.
Valami terhelest kapcsoljunk mar be hozza ! (pl. fenyszoro)
Szep napokat: Antal Attila
(OMEGA 2.3TD)
|
+ - | mad max - fiatalok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Ma reggel munkaba menet vedett uton haladok. Piros a lampa, megallok
elsokent a sorban. Zoldre indulok, gyorsulok hideg motoru Skodammal kicsit
kimeletesen. A keresztezodestol kb 200 meterre ujabb keresztezodes, lampa
nelkul, az elsobbseg az enyem. Balrol egy sarga Trabi elottem el keresztbe,
azt hitte, hogy el tud meg surranni elottem - nem tudott. En a kormanyt
balra rantottam (szerencsemre) es allora fekeztem a kerekeket, de az
utkozest mar nem tudtam elkerulni. Kiugrok az atobol, es lass csodat a Trabi
sehol! Lattam meg egy pillanatra, ahogy a kovetkezo keresztezodesben ordito
gumikkal, es logo hatso lokharitoval befordul egy mellekutcaba. Nezem a
Skodrit, nagy baj nincs, csak az elso lokharito jobb sarkan van egy ici-pici
horzsolas. (Amiota lefestettem az automat, ram jar a rud. Tudjatok, en
vagyok az, akinek osszerugdostak a jobb hatso ajtajat.)
Mit gondolhatott ez az orult 20 ev koruli kis suttyo! Ha eleg gyorsan hajt,
akkor meg a rendorseg sem eri utol? Kedvem lett volna utannaeredni, de hat a
munkaido, az munkaido, meg amugy sem tortent nagy baj. Azt hiszem, hogy ez a
Trabis eltokelte magat, hogy ameddig gurulni bir az autoja (vagy az apukae?)
addig meg sem all, tortenjen barmi! Ha ebben a helyzetben egy idosebb
bacsikaval talalkozok, az biztos, hogy megall, elnezest ker, es igyekszik
rendezni a karokat, ES NEM MENEKUL! Szerintem ez is alapveto kulonbseg idos
es fiatal sofor kozott, es ezert is tisztelnunk kell oket.
PFUUU! (Kifujtam magam)
Dankó Attila (26)
Jo ey a magzar billentzuet!
|
+ - | Clio 1.4 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
Mar regota olvasom a HIX AUTO-t, de most irok eloszor, ezert par info
magamrol: 28 eves vill. mernok vagyok, '92 ota van jogsim es kb. 15ezer km-t
vezetek evente. Elso autom egy Renault 5-os volt, amit epp tegnap elott
adtam el es egy Clio-t vettem helyette. Fo a markahuseg! Ezert is irok most,
mert lenne par kerdesem. Foleg Frigyeshez, mivel szeretnem rendbe tenni az
"uj" automat, es a kovetkezo alkatreszek erdekelnenek (persze mas is
segithet, ha tud). Mar vettem 4 uj gumit (Semperit Sport Life), de cserelni
kell meg a ket hatso lengescsillapitot (44 es 34%-osak a regiek) a kipufogot
a katalizatortol hatrafele, a gyertyakat es a levegoszurot. Ja, '91-es
evjarat, 1.4-es 75 LE-s motorral. Frigyes, ha pontosabb adatok kellenek, pl.
motor tipus stb, elkuldom maganba, csak kerdezz. Allitolag azok a BERU
gyertyak nem rosszak. Ha barkinek barmilyen tapasztalata van a fenti
tipussal kapcsolatban, megoszthatja velem, szivesen veszek minden infot.
Tisztelettel, Gabor
|
+ - | emblemak olcson (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
bes irta tegnap:
> sajnos egy ovatlan pillanatban aldozatul esett egy NEXIA
> elso, hatso emblemaja valaki gyu"jto" szenvedelyenek :(
>
> ha tudnatok segiteni, hol potolhato, a markaszervizen, es
> persze a fentihez hasonlo modok kivetelevel.
A Nagykorosi uti autopiacon oriasi a valasztek utangyartott
emblemakbol es feliratokbol. Hetvegen a fobejarat kornyeken
tobb asztalon is kinaljak ezeket a cuccokat, tobbnyire
nehany szaz forintert (kiveve a nagy, szines emblemak, mint
pl. Alfa, uj Skoda stb.)
Stevie
|
+ - | legkondi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szeretnek tanacsokat a tapasztaltaktol, hogy hogyan erdemes
hasznalni a legkondit. Az uj automban van ilyen es
szeretnem tudni, hogy hogyan hasznaljam (allando vagy
szakaszos mukodtetes, mennyi plusz fogyasztast okoz, van-e
trukkje annak, hogy megis kevesebbet fogyasszon a kocsi,
van-e valami speci karbantartasi igeny stb).
A legkondi manualis. Bekapcsolasakor nem erzodik
teljesitmenycsokkenes.
Koszi
Stevie
|
+ - | max fordszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A multkorjaban volt szo arrol, hogy a legjobb fogyasztas a
maximalis fordulatszam kb. 2/3-anal jelentkezik. Kerdeztem
is, hogy mi az a max. fordszam, de aztan a valaszt nem
talaltam (abban az idoben kihagytam egy-ket napot, bocs).
Szoval: mennyi az annyi? Ahol a mx. telj jelentkezik?
Ameddig az ora skalazva van? :-) Ahol az elektronika
leszabalyoz? Egyeb?
Udv,
Stevie
|
+ - | kofelverodesek javitasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, megtudna valaki mondani, milyen az a kemiai rozsda atalakito,
hol lehet kapni. Ha jol tudom ezzel kell kezelni a fenti temat festes
elott.
Ssandor
BX TD 17
|
+ - | idozitett bomba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szoval azert szerintem ezt vagy megindokolhatnad,
> vagy bocsanatot kerhetnel.
Keretlenul ugyan, de segitek Akosnak.
Az utakon aramlo, hozzam hasonlo atlagember kozott az szamit jo
vezetonek, elfogadja a kozos erdekbol emelt korlatokat es nem
a viselkedesevel kritizalja a (nehol) hulye szabalyokat !
Az ilyen vezeto igyekszik ugy viselkedni, ahogy ez az adott
helyzetben elvarhato.
Az elvarhato viselkedest pedig szabalyok szabalyozzak.
Aki nem felel meg ennek az egyszeru, de kegyetlen kriteriumnak,
azt nevezik "idozitett bombanak" Nem kell ezen megsertodni.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: Szervo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
irta:
>Nekem ugyan ez a helyzet. Ha tekerem a kormanyt nyomja ki az olajat a
>szervo, az latszik hogy a kormanymubol jon. Habos is a tartalyban,
hideg
>motornal hangja is van. Kb. masfel honap alatt nyom ki 1 liter
olajat. :(
>Ezek szerint valoszinuleg valami szimering problema.
>Kerdes : ki javit ilyent es kb. mennyibe fog kerulni, esetleg
ajanlolistas
>cim van-e?
Nekem is ezt csinalta a Golfom szervoja, amikor meg mar keves olaj
lett benne, akkor meg elkezdett sikitani, foleg kanyarnal. Szoval
akkor nekem azt mondtak, hogy nem eri meg javittatni, ne bajlodjak
vele (A kocsi karambolos volt, es valszeg akkor serult meg a bal
oldalan a tomites vagy valami.), hanem inkabb rakjak bele komplett
masik szervot. Szerencsere epp volt otthon raktaron egy alig hasznalt
peldany, amit be is rakattam. Aztan a sikitas elmult, es no more
problem. Meg igy is eltartott egy jo darabig a csere. Szerencse hogy a
Golfhoz annyi a bontott alkatresz, mint a do:g.
Hajts,
Vaddiszno
|
+ - | PSA diesel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hajts!
irta:
>A Peugeot diesel valtozata nagyon jo,
>meg a turbo nelkuli is.
Ugy bizony! A PSA dizelek verhetetlenek ;))))
En azert ide mernek irni egypar szarabb nemet dieselt: BMW, VW-Audi,
Merci. A Peugeot dieselek regen nagyon is kimagasloak voltak, de azt
kell mondanom, hogy az altalam emlitett 3 (de foleg az elso 2) -hoz
kepest ma mar sehol sincsenek. Max egypar eves kesessel tudjak kovetni
a legjobbakat. Ime nehany adat:
ccm LE
Nm
Citroen Xsara 2.0 HDI 1997 90/4000 205/1900
Citroen Xantia 2.0 HDI 1997 109/4000 250/1750
Citroen XM 2.5 TD 2448 129/4300 285/2000
Pug ugyanezek az adatok (2.0 HDI motorjaik ugytunik azonosak)
Audi A4 1.9 TDI 1896 90/3750 210/1900
Audi A4 1.9 TDI 1896 110/4150 235/1900
Audi A4 2.5 TDI 2496 150/4000 310/1500
Audi A8 3.3 TDI 3328 225/4000 480/1800
VW ugyanez csak talatam +1-et
VW Golf IV 1,9 TDI 1896 115/4000 285/1900
BMW 320d 1951 136/4000 280/1750
BMW 330d 2926 184/4000 390/1750
BMW 740d 3901 245/4000 560(!!!)/1750
Akkor miert is verhetetlenek a PSA dieselek? A fenti adatok azt hiszem
magukert beszelnek.
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | Hixautos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello autosok,
Ki a boldog tulajdonosa a GZR-643 frsz. -u Suzukinak?
Hixmatrica jobboldalt hatul. Hetfon lattam a Skalanal.
--
bye,
Dobosi Daniel
|
+ - | Fenykepezos bacsik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem a gyakorlott szaguldozokhoz.
Penteken mentem haza a 70-esen es epp azon a melysegesen utalt szuk hidon
vagtattam at (persze nem negyvennel, hanem kb. 50-60 kozott), amikor villant
valami. Nana, hogy a kedves fenykepezos bacsik kattintgattak. Csak azt nem
tudom, hogy engem, vagy a szembejovoket (mondjuk az en oldalamon alltak).
Nem allitottak meg utana, de valakiktol azt hallottam, hogy ez nem jelent
semmit, mert 30 napon belul kuldhetnek sztarfotot...
Szerintetek mi lesz a sorsom?
Bye,
Esther
|
+ - | Amerikai autok talalkozoja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Vasarnap a Lurdyban lesz amerikai autok talalkozoja...
Mi kimegyunk, es asszem par tekercs filmet ellovunk...
Esther
|
+ - | Galvanizalas...muanyagra ??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Harom honap szunet utan ismet feliratkoztam a listara.
A leiratkozas oka az volt, hogy a munkahelyemen egy uj sporolasi
szemlelet kereteben fegyelmi vetseg ha valakinek havi 100 feletti az
email forgalma. Termeszetesen a kuldott es fogadott elektronikus
levelek osszege adja meg ezt a bizonyos szamot. Igazolo jelentest
kell irni, ha eleri a 100-at. Szoval az osszes HIX listarol leiratkoztam.
Most az otthoni freemailes cimemrol olvasom a listat.
Amire meg mindig nem kaptam meg a biztato otleteket... Hol csinalnak
muanyagra galvanizalast? A fem lokharitokra megkaptam az ajanlatot,
a pecsi muhely barmikor elvallalja. De a muanyag diszekre, mint peldaul
a hutoracs, kerekagy-disz, hatso oszlop szellozodisz, lampakeretek, es
egyeb olyan muanyag dolgok, melyeket a kontarok az "ocsem fujd le
matt feketere", vagy "jo oda a kalyhaezust is" jelzovel illettek.
Nos, azt mondanom sem kell, hogy egy Datsun limuzin nem igazan
mutat jol, ha az alufelniket lekenik barnara, vagy a kromozott diszeket
egyszeruen leszedegetik, mert "minek az oda". Sajnos ket autobol
rakom ossze az egyet, de igy is vannak olyan alapveto mekkmester
patalenyomatok az auton, hogy eszveszto. (Kuszob kifujva Poliuretan
habbal, ajtokarpitok atfurva, es koszos olajos hatlapfeju 6-os csavarokkal
a helyukre ganyolva, ajtokatpit diszekbol a kromozott muanyagcsikok
kifeszegetve, mert a ragaszto draga).
A legnagyobb dilemmam megis a kromozott muanyagok ujragalvanizalasa,
amit tudtommal magyarorszagon senki nem csinal.
Ha barki tud olyan muhelyt, ahol a grafitozast es a rez-krom-nikkel
bevonatot
megcsinaljak, kerem vagy a listara irja meg, vagy kuldjon egy mailt !
Koszonettel:
Peter. (Datsun C-230, Nissan Laurel 200L)
|
+ - | hyundai alkateszek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho,
Nem reklámnak szánom, de a Békéscsabai Hyundai márkaképviseleténél dolgozom.
Hyundai személyautó és haszongépjármű tulajdonosok!
Ha valamilyen alkatrészre lenne bárkinek is szüsége, írjátok meg az
alvázszámot és én kikeresem nektek a megfelelő alkatrész cikkszámát és a
kiskerárát.
Ez egy Online alaktrész rendelő próbának is felfogható, kíváncsiak vagyunk,
mennyien élnének ezzel a lehetőséggel. Akár csak próbaképp, bármit
nyugodtan.
Ha valakinek kell, akár az alvázszámból megmondom, hogy melyik napon gurult
ki az autó a gyárból.
Ha a központól folyamatosan kapom a készlet nyilvántartást, akár azt is meg
tudom mondani, hogy van-e ilyen alkatrész a központi raktárban-e vagy sem.
Köszönöm előre is a segítségeteket: Viktor
|
+ - | re: biztosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>> - A biztositos hibabejelento alairasa nem jelenti a felelosseg elismereset
>
> Kulon ra kell iratni a masik fellel a felelosseg elismereset, ha o" a
> hibas.
Es a biztosito, a draga ezt is figyelmen kivul hagyja...
Konkret pelda:
Vaci ut a belso savban delutan (november) nyalkas kodos idoben allt
egy Vectra, no fek, no index, de o ugy gondolta, hogy a dupla
zarovonalon keresztul bekanyarodik balra, mert ott volt dolga.
A baratom egy dobozos mikrobusz utan ment szabalyosan 60-nal. A dobozos az utso
pillanatban vette eszre az allo Vectrat, es elkapta a kormanyt jobbra.
Szegeny baratom mellett voltak, es megallni mar nem tudott.
...
A lapon rajta volt, hogy "teljes koru felelossegem elismerem", es az
alairas a Vectras illetotol.
Ezek utan a biztosito (Generali Providencia) kikuldott karszakertoje
felmerte az autot, es atnyujtott egy listat a szerzodott szervizekrol,
ahova ezt a tipust vinni lehet.
2 hettel a javitasok megkezdese utan!!!!! kijott egy papir, miszerint
felulvizsgaltak az ugyet, es ugy talaltak hogy a baratom nem tartotta
meg a kovetesi tavolsagot!???, vagyis o a hibasm es ezert nem all
modukban a kar ellenerteket atvallalni.
Azt mondanom se kell, hogy a javitas az auto ertekevel megegyezo
osszegu lett, joval tobb, mint amennyit a biztosito eloszor kar
hatarerteknek megallapitott. (ezzel az erovel ez gazdasagi totalkar)
Most me'g folyik a vita, valoszinuleg per lesz belole. Szerencsetlen
fut a penze utan...
Az meg mar kulon emlitest se erdemel, hogy a "nagy" javitas utan meg
ki kellett csereltetni ezt-azt ami megserult (generatorszij es egyeb
aprosagok), mert nem mindent javitottak meg, csak ami latszott...
Hat ennyit a szervizekrol, es a biztositok osszefonodasarol...
Joey
mailto:
ICQ:47279634
|
+ - | re: segitseg keres, felajanlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>> A segitsegeteket szeretnem kerni. Keresem azt a listatarsat,
>> aki az Audi es Volkswagen autotipusok kilometerorajanak
>> a muanyag fogaskerekevel bajlodott (ugy latszik, ez tipushiba).
Van rola web cim is :))
http://www.nexus.hu/audi-hu/gyik.htm
A legegyszerubb bontani egyet...
Esetleg a HAUDEK is megcsinalja fel ev garanciaval ~5-8000 Ft-ert.
Joey
mailto:
ICQ:47279634
|
+ - | RE: ?AUDI?!nane (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia VTI!
> ???AUDI???
>>Az meg kulon orom, amiko
>>r egy 1.6-os 16V CRX-et lenyomok lampatol
>>lapmpaig :))
> Milyen Audi? Meg a 2000-esek is csak fatyolosan neznek a CRX-ek utan!
:))
kb ugyanez a meglepettseg ult ki a Hondas arcara, mikor atneztek a
fapados kocka mocsokra, amiben ugy ciripel a motor mint a fureszgep.
Aztan valtott a lampa.
;)) Szar ugy
> 8,5-nel hamarabb szazon??? Milyen AUDI?????????
Nem mondta senki hogy 8.5 alatt vagyok szazon. Amit lenyomtam az a
kocka hatu CRX volt, az amelyiken a hatso szarny alatt meg at lehet
latni egy sotetitett ablakon, kb 10-12 eves. VTI motorrol szo sincs.
Egyebkent a Verseny a Lurdy elott indult, es a Lagymanyosi-hid elott
lampaig tartott, ott vissza ketto, a hid kozepeig, ahol mar nem
nyomtam tovabb.
Az elso lampaig volt fel auto elonyom, aztan jobban valtottam, de jott
fel a CRX mint a talajviz :))
Egy 2.9i Scorpiot is tartottam 90-ig a Vaci uton (igaz az nem egy
sportkocsi). Nem birt lehagyni :)) Aztan ezen annyira felhuzta magat,
hogy atment a piroson.
> Az enyem 8,8(Civic) alatt van gyarilag. Ha gondolod kiprobalhatjuk!
Es hany eves? Hany kilometert futott?
'85, 198 000 km ora szerint...
Majd alkalomadtan lemerem, szerintem 10-12 korul lehet.
960kg 110-120? LE
ui: ha normalisabb valto, meg kuplung lenne az AUDIkban, akkor sokkal
jobban gyorsulnanak, de lehet hogy nem lennenek ilyen idotalloak.
Joey
mailto:
ICQ:47279634
|
+ - | Re: Nem csak a 20 eveseke a vilag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Vaddiszno!
> Nem tudom milyen alapont tekintesz engem a biztosito nevu haveroddal
> egyutt idozitett bombanak, mikor meg nem ultel mellettem az autoban.
> Biztosithatlak, hogy semmi bajod nem tortenik, mint ahogy nekem se
Nem Teged neveztelek idozitett bombanak csak
azt a kategoriat, ahova barmelyik biztositonal tartozol.
Ezt a besorolast a statisztikak keszitesevel
hatarozzak meg. Itt nem szempont, hogy XY.
mennyire tud vezetni, ha 10 000 XY.-hoz
hasonlo ember atlaga mas.
> Szoval a karambolozasi % nalam se magasabb, mint masnal.
Ezt senki nem vonja ketsegbe. A sajathibas balesetben
okozott magasabb karertek _valoszinusege_ nagyobb.
Ennek egyik oka lehet pl. a tulzott magabiztossag.
> Szoval azert szerintem ezt vagy megindokolhatnad, vagy bocsanatot
> kerhetnel.
Miert kernek bocsanatot?
Remelem legalabb azt belatod, hogy 200-al
szaguldozni _kockazatosabb_, mint 120-al.
A kockazatos szo itt nem "e'lvezetes"-t jelent.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Sznobi telefonok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Neked ugyerzem nem ilyen van, hanem azoknak a taboraba tartozol,
>akik meg vannak gyozodve arrol, hogy a 10 ezer Ft-os telefon
>ugyanazt tudja, mint a 100 ezres, csak mas van rairva markakent
>azaz telefonalni lehet vele ugyanugy. Hat akkor most kozlom veled,
>hogy tevedsz. Az osszes ismerosom, akimek valami specibb
>telefonja van (igaz nincsenek sokan), nem azert vette, mert annyira
>kurvara milliomos, hogy mar nem tudja hova rakni a penzet, hanem
>mert nagyon tetszik neki, vagy hobbija, hogy ilyen telefonjai lennenek,
>es folyton cserelgeti.
Errol az a resz jutott eszembe a "Brian elete"-bol, amikor a gyulesen arrol
vitatkoznak, hogy mit is koszonhetnek a romaiaknak... Tehat a helyszin kr.
elott egy evvel es par nappal Metiesz otthona, ahol is az illegalis Judea
Nepe Front napirendjen az olcso (romai) bunkofon hatranyainak megvitatasa
szerepel.
Eppen arrol volt szo, hogy az olcso telefonokert alig kell valamit fizetni:
- Es mit adtak nekunk mindezert cserebe? - kerdezte Redzs, majd karjat
keresztbe fonva mellen, ajkan gunyos mosollyal hatradolt, mint aki nem var
valaszt. Azonban valaki jelentkezett a hallgatosag elso sorabol.
- Magyar nyelvu menut.
- Mit? - kerdezte dobbenten Redzs.
- Magyar nyelvu menut.
- O, igen. Igen. Azt ok is tudjak. Igen, ez igaz.
- Es hivasatiranyitast - hallatszott hatrabbrol.
- O, igen, a hivasatiranyitast - helyeselt most Szten, es Redzshez
fordult. - Ne feledd, milyen volt a telefon ennelkul!
- Jol van - hagyta helyben Redzs - , elfogadom. A magyar nyelvu menut meg a
hivasatiranyitast. Ezt a ket dolgot azok is tudjak.
- Es a hangpostat.
- Persze, nyilvanvalo, a hangposta. Ez nem is vita targya ugyebar. De
eltekintve a magyar menutol, a hivasatiranyitastol, a hangpostatol...
- SMS kuldes es fogadas!
- Emlekezteto hangjelzes!
- Billentyuzet megvilagitas!
- Jo, jo, eleg volt - probalt rendet teremteni Redzs.
- Es a telefonkonyv!
- Igen! - emelte fol a lyukas kanalat Frenszisz. - Az tenyleg nagyon
hianyozna Redzs, ha nem lehetne beirni telefonszamokat.
- Hivas varakoztatas - toditotta valaki.
- Es hogy valtoztathato a hangjelzes - mondta Szten. Frenszisz helyesloen
bologatott.
- Nagyon jo kis dallamok kozott lehet valogatni. Lassuk be, ez egy nagyon
okos dolog. Ho-ho.
- Jol van! - Redzs mar nagyon ideges volt. - De eltekintve a magyar nyelvu
menutol, a hivasatiranyitastol, hangpostatol, SMS-tol, talalkozotol,
billentyuzet megvilagitastol, telefonkonyvtol, MIT TUDNAK AZ OLCSO
TELEFONOK?
- Telefonalni lehet veluk - mondta valaki.
- O - legyintett Redzs - , telefonalni lehet veluk... DEMAGOG!
Abban a pillanatban doromboltek az ajton. Az illegalisok gyakorlott
mozdulatokkal rejtoztek el egy pillanat alatt, mi pedig sajnos meg mindig
nem tudjuk, mi az igazi kulonbseg egy 10000 forintos es egy 100000 forintos
keszulek kozott...
Udv joe
|
+ - | mennyit er? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Korulbelul mennyi most a piaci erteke egy 1983-as
Skoda 120L-nek, 2002 feburarig ervenyes muszakival,
2001 feb.-ig ervenyes zoldkartyaval, frissen cserelt
hengerfejjel, kuplunggal, fekrendszerrel, kisebb
fenyezesi, esztetikai hibakkal?
A becsleseket maganban is varom.
udv: VAti
|
+ - | @utomania Erteelkulb modra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok!
Nos, ismet nagyot alakitottak. Bemutattak az uj M3-as bombit. Elmondtak hogy
343 loeros, nm-re nem emlekszem. De kb ez volt az osszes adat. Ja meg hogy
hany kobcm. Aztan milyen szep, hogy megy, nekem tetszik stb.... Muszerfalrol
egy db 5mp-es allokep, motorrol ennyi: "Ez a motor is a 1991-ben gyartott
motor lenyegeben. Azert persze fejlesztettek rajta." Hogy mit azt mar
szegeny nem tudta elmondani. Es "ugyanaz" a motor mellesleg kisebb is volt
meg mas is de mindegy. Szoval ismet gratulalunk. Ismet teledobaltak a musort
reklammal, adat pedig semmi.
--
SzaboZE, mailto:
|
+ - | fogaskere'k, talalkozo... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> A segitsegeteket szeretnem kerni. Keresem azt a listatarsat,
> aki az Audi es Volkswagen autotipusok kilometerorajanak
> a muanyag fogaskerekevel bajlodott (ugy latszik, ez tipushiba).
> Erdekelne, hogy mire jutott vele. Tovabba, erdekelne annak az
> iparosnak a cime, akit Ti ajanlottatok neki legyartatas miatt.
Nem en voltam aki irta, de megvan a cim:
Sarkozi Janos mech. muszeresz
tel: (1) 302-1156
Budapest, VI. ker.
Vorosmarty u. 42.
Zsolt!! )
Irtad, Audi 100-asod van... Milyen motor es evjarat?
> Talalkozo
Sajnos, lemaradtam a talalkozorol...Eredetileg ugy volt,
hogy az egesz vasarnapom foglalt lesz, aztan mar 14
orara Pesten voltam megis, de nem tudtam a cimet, ill.
egyetlen telefonszamot sem (mar nem voltam emilkozelben,
es sajna az Angyal-listabol is kimaradtam), igy nem tudtam
a csapat utan menni Dunaujvarosba... :-((
Majd legkozelebb...
Udvozlettel
Andras
Audi 90 - '86
|
+ - | ulescsere nagy polskiban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Van valakinek otlete ra, hogy lehetne megoldani, vagyis milyen ulest lehetne
beletenni, lehetoleg furas faragas nelkul.
Ladahoz valo ulest nem kaptam bontoban, ugyhogy ezt ne ajanljatok.
Koszi
SlowMouse
|
+ - | Tala'lka, benzina'r (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Jonapot Mindenkinek,
javasolta:
>Ettol a helytol kb 5km-re kristalytiszta vizu
>kavicsbanya-to talalhato, ahol idealisan lehet furodni. A muveles jellege
>miatt van egy szamottevo resze, ahol nem melyul hirtelen.
Ez igen jol hangzik. Csak kerdezem ovatosan, hogy nem Gyorujfalu ill.
Gyorzamoly fele menet talalhato-e ez a to, mert ha egyrol beszelunk, akkor
az ottan magantulajdon es a tulaj -hogy is mondjam - nem kifejezetten orul
az idegeneknek, ha eppen o is ott van.
Persze, ha Te vagy a tulaj, akkor... de a neved alapjan azt hiszem nem :-)
Kulonben remek az otlet. Gyor amugy is rulez. :-)
Mas Fogash-tol:
>szakertok is kb 30Ft-nyi arcsokkenest
>tartananak realisnak, nem a mostani 1+2-t. No comment
Ennyi szerep jut a szakertoknek. Ennyire szamit az, hogy ok mit mondanak.
Na, vezessen mindenki amennyit jolesik.
Hardside
|
+ - | Re:Burokracia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
jelenleg ott tartok, hogy 2-2.5 honap
alatt meg az elmeleti vizsgaig sem
jutottam el, pedig mar fenykepet is
vittem, szoval minden, amit lehetett
megtettem. 2 honapja kuzdok a
burokraciaval, eredmenytelenul.
Kedves VD!
Mi lesz veled a vizsgan, ha mar az elso
"akadalyon" igy felhuztak? Baratom nemreg
vizsgazott le (tobb eve vezet) otodszorre
( nem eliras 5-dikre ment at), mivel az
elso negy alkalommal nem volt hajlando
fizetni a vizsgabiztosnak, igy az nem volt
kivancsi a tanulo vezetesi kepessegeire.
Hiaba vezetsz mar regota, biztonsagosan,
ha a vizsgan a tukrot hasznalod a latvanyos
hatrafordulas helyett, iranyjelzot hasznalsz
a karjelzesek helyett, fekezeskor nem emeled fel
a kezed ( kepzeld el milyen hatasosan lehet igy
fekezni ).
Szerintem ne add fel, mert ha jogositvany nelkul
elkepnak ( ha elkapnak ) az sokkal tobbe kerulhet.
Ezt a bekat sajnos le kell nyelni.
Kevesebb burokraciat!!
Udv mindenkinek!!
Peter
|
+ - | Hitel hasznalt autora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Istvan irta:
>>>
De irj egy konkret peldat egy ilyen autora, mert meg mindig kotve hiszem hogy
letezik 800eFt-os hasznalt auto hitellel.
>>>
Termeszetesen van.
Egyetlen korlat van: a hitel nem lehet 300 kFt-nal kisebb. Az autot akar 9 eves
koraig is finanszirozzuk. 4 penzintezettel is dolgozunk, van hitel, lizing,
tartos berlet is, szoval van a bosegnek zavara.
djtiszy
(Renault Baumgartner)
(es ez termeszetesen mashol is letezik, Boldizsar, Nero, tessek korbenezni)
|
+ - | Rendori ellenorzes (re: ba) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Es ezido alatt mentem at a szomszed varosba, es a varos elott
> megallitott a rendor. Harman voltak: "- Gepjarmu ellenorzes, kerem a
> ....! " Egyem meg a csepp kis agyatok! Nincs mit csinalni ilyenkor?
Nem hulyeseg, amit csinaltak. Katasztrofa sulytotta teruleteken ugyanis
nem ritka a fosztogatas (ami egyebkent kozel az emberolesnek megfelelo
elbiralasban reszesul buntetojogilag). Imho nem volt baromsag.
--
Jolet! • D • V • C • Prof
mailto: http://www.prof.hu ICQ:27820096
+-+-+-+-+-+- Volare necesse est! • • • Repulni muszaj! -+-+-+-+-+-+
|
+ - | rendszam-cserebere, oreg soforok, m. autopalyamatrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kormos Imre kerdezte:
: Mostanaban hallottam, nem tudom igaz lehet-e.
: Lehet az hogy Nemetorszagban ha van pl. 5 autod, de mivel egy seggel
: csak egybe tudsz beulni, vehetsz az 5 kocsira egy rendszamot, fizetsz
: egy kotelezo-t es a rendszamot arra a kocsira teszed fel, amelyikkel
: menni akarsz?
Husvet utan ujra Nemeto-ban leszek, akkor ki tudom keresni, valamelyik
ADAC-magazinban volt rola szo (remelem, meg nem dobtam ki). Ami nekem igy
hirtelenjeben remlik: a rendszamcserelgetes Svajcban mukodik (ahol a
legnagyobb jarmu utani adot/biztositast fizeted csak), Nemeto-ban nem
mukodik a dolog, mivel a rendszam nem a tulaje, hanem a kocsie (azt nem
tudom, hogy a civil rendorkocsikon milyen alapon cserelgetik a
rendszamtablakat, de erre biztos van valami extra paragrafus). Eppen
ezert bevezettek a szezonalis rendszamtablakat, amikkel az ev bizonyos
honapjaiban jarhatsz csak, viszont a biztositas is aranyosan kisebb (az
adot nem tudom).
###
Miki ba irta:
: Viszont tegnap lattam a nemet teveben egy adast, amelyben azt
: szorgalmaztak, hogy vezessenek be egy adott kor folott a jogositvany
: meghosszabbitasanak valamifele kiterjedtebb vizsga(lat)hoz valo koteset,
: mert nagyon sok balesetet okoznak a 70 ev koruli emberek.
Legfobb ideje. Amig Mo-n x evenkent el kell menni dokihoz, addig a
nemeteknel semmi vizsgalat nincs (csak a hivatasos soforoknek). Az
urvezetoi jogositvanyt orok idokre kapod. Amikor atirattam a magyar
jogsimat EU-jogsira (szinten az eletem vegeig ervenyes), a hivatalban
olvasgattam az EU-jogositvanyrol szolo brossurat. Igy kezdodik:
"Nemetorszagban jelenleg 8 kulonfele nemzeti jogositvany van ervenyben."
Vagyis Vilmos csaszar idejebol valo jogsiktol kezdve minden (az osszes NDK
jogsi is ervenyes maradt, nem kell oket atiratni). Elvileg kulfoldon is
ervenyes az osszes, csak errol esetleg nehez meggyozni a yardot
(szombaton, amikor jottem, Rajkanal a szlovakok kiintettek 2 NDK-st, es
nagyon furcsan neztek a jogsijaikat).
###
Regebben felmerult, hogy hol lehet magyar autopalyamatricat venni Rajkanal
ill. hogyan ellenorzik: Rajkanal a hataron a penzvaltonal sikerult vennem.
Ezentul az uj 15-os uton a benzinkutak elott ki van teve egy hatalmas
tabla, hogy "matrica/Vignette" (szintugy Bp-en a BAH-csomoponti
Aral-kutnal). Tovabba az uton meg ki van teve egy tabla, hogy "M1, M3
matrica/Vignette; M5 utdij/Maut". Regebben angolul probalkoztak
"utdij/toll" kombinacioval, de errol ugylatszik, letettek, mert a "toll"
nemetul azt jelenti, hogy "klassz". :-))
Bp. fele menet a regi fizetokapu elott van egy tabla, hogy
"matricaellenorzes 2 km". A kapunal kerik a magneskartyat. A legjobboldali
savban viszont szinten arulnak matricat azoknak, akik eddig meg nem
vettek. Utana Bp-ig semmi ellenorzes nem volt. A masik iranyba nem ismerem
meg a konfiguraciot (januar 2.-an egy teremtett lelek nem volt a kapunal,
de lehet, hogy ez azota valtozott).
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | Re: Arviz, Gokartozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Arviz:
>A masik: A kornyekunkon minden varosban vasarnap polgarvedelmi riado volt az
>arviz miatt. Anyukam a polgarmesteri hivatalban dolgozik, es neki is be kellet
t
>menni. Es ezido alatt mentem at a szomszed varosba, es a varos elott megallito
tt
>a rendor. Harman voltak: "- Gepjarmu ellenorzes, kerem a ....! " Egyem meg a
>csepp kis agyatok! Nincs mit csinalni ilyenkor?
De! Fokozott ellenorzes, hogy ne fosszak ki az uresen hagyott lakasokat! Erthet
o nem?
Legalabbis az ismeroseim ettol tartanak Zagyvarekason:((
Hiaba van kijelolt szallasuk vmi muvkp-ban, az ertekeiket feltik.
__________________________________________________
Gokart:
>Az elso futamban VD szemmel lathatoan gyorsabb volt mindenkinel
Jahh kerem elso helyrol indulni, ures palyan!
>(= 1 kort mindenki kapott), Fresi Ba't masodszor is utolerte. Itt aztan eletsz
agu
Ha jol emlexem engem nem elozott le senki. Illetve egyszer mintha megvartam vol
na vkit, mert untam egyedul. De azt vissza is eloztem nem? Vagy rosszul emlexem
? Viszont utolertem VD-t akit addig lokdostem mig keresztbe alltam:) Tul jol ta
rtotta magat a srac:))
Szerintem nagyon kiraly volt!!!
Aki nem csinalta meg, probalja ki feltetlenul!
Hali!
VTI
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Vizsgaztato hely (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
"Okos" vizsgaztato helyet keresek. Csak a pl kedveert: Folia, Katalizator kivev
e, pedalok, kormany, stb, stb.
Ha vki tud ilyen helyet ne kimeljen:)
VTI
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | [HIRDETES] skoda fav. kormanyzar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Van itt belole egy folosleges peldany (na meg persze 2 kulcs is
hozza) Nem halt be veletlenul valakinek? Igy csak porfogonak jo.
Bye
Lantos, Tibor
| http://alpha.rulez.org/~tlantos
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | Elado Trabi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elado egy jo allapotu Trabant 601 Special extrakkal
elektromos ablak
sportkormany
metalfenyezes, egyedi lokharito elol
negyutemu lampak es lokharito hatul
negyutemu muszerfal
gazos homero, fordulatszam- es atfolyasmero
halogen foncsor, kodlampa
12v-os, generatoros, tirisztoros gyujtassal
futheto hatso szelvedo
oldalablakok foliazva, feher uveggarnitura kulon
tetocsomagtarto
ket teli kerek 2 honapot hasznalt Barum teli gumival
motorban, gumikban garantaltan 15000 km
a Trabi minden fontos gumi alkatresze alig tobb, mint masfel eves
uj (szinten alig tobb, mint masfel eves) hattyunyak
sok potalkatresszel (motor, valto, kuplung, stb...)
kis esztetikai hibaval (meg van huzva a bal oldala, repedes, tores nincs..)
Tobb mint 1 kg javitofestek.
Cirka roviden az extrak... :-)
Ha tudtok valakit akinek kellene, ne kimeljetek!
Koltai 16V Peter
VW Scirocco 16V
|
+ - | Benzinar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Es ha az alapanyag 30%-kal olcsobb lesz, akkor az onkoltsegi
> ar is jol megzuhan (mondjuk 20%-kal, mert a dolgozok bere
> ettol nem esik), a 20%-kal kisebb onkoltsegi arra pedig minden
> ado es kozteher is ugyanennyivel kisebb lesz, tehat illene a
> vegosszegnek is ca. 20%-kal kisebbnek lennie. Nem?
Nem, a fogyasztasi ado es meg ki tudja mi x Ft/liter, szazalekban
csak az AFA van. Persze ettol meg csokkenhetne jobban, de azert
nem annyira :)
|
+ - | Vegyesfelvagott (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mai napra rendelt hozzaszolasaim:
Kotelezo biztositas, karesemenyek: en ugy tudom, hogy ha az altalad
okozott baleset utan bebattyogsz a biztositohoz es rendezed a kart,
akkor mentesulsz a kovetkezmenyek (magyarul rosszabb kategoria) alol. Ez
nyilvan kisebb koccok utan kifizetodo; egy-ket lampabura, ilyesmi. Amugy
tokre ledobbentem azon, hogy mennyire nem dolgoznak a rendorok, pl. hogy
nem jonnek ki meg hogy nem vesznek fel jegyzokonyvet, meg ilyenek.
Asszem a telefon memoriaja ki fog bovulni a katonai ugyeszseg vagy mi a
szosz szamaval. A 107 elvileg ugyis rogziti a bemeno hivasokat (ha
megsem, az is egy jo tema a parkettasoknak).
Juteszembe, 107. A multkor fel akartam hivni radiotelefonon a
tuzoltokat, erre a 105-on valami katasztrofavedelem vagy mi vette fel.
Vegul ok adtak meg az aktualis varos tuzoltosaganak az xx/xxx-xxx
formatumu szamat. :-o Meg multkorabb meg a 104-et egyszeruen nem vettek
fel(!), vegul a 112-rol nagy nehezen atkapcsoltak. (A 112 persze
rendorseg volt, akiknek elmondtam, hogy a "segelyhivo szamot" hivtam,
ugyhogy lesznek szivesek segiteni kideriteni, hogy melyik korhazban van
eppen ugyeletes traumatologia.)
Buntetesek: javitsatok ki, ha tevedek, de szerintem a "helyszini" (azaz
helyszinen kiszabott, postan befizetendo) birsagnak a FELSO hatara a tiz
rugo. En mindenesetre tavaly oktoberben fizettem szabalyos, csekkes
ketezer forintot. (Negyezerrol indult, de hat ugye az a bizonyos
"szelidites". Szabsertest elismerem, szanom-banom, mento korulmenyek
felsorolasa "ami persze tudom, hogy nem mentseg, de hat ...". A csekkre
vegul 2000 kerult, amirol termeszetesen elismertem, hogy igen
meltanyos.) Tiz rugo felett csak akkor fizetsz, ha feljelentes van vagy
ha a rendorarvakat tamogatod. Feljelentest koveto birsagrol Ed irt igen
jol, nevezetesen, hogy a szabs. eloadoval kell targyalni; ha
diplomatikus alkat vagy, sokat lehet "nyerni" :-) az ugyon.
Fogyasztas: megvettem az "uj" autot, elkonyveltem, hogy hat ez bizony
inkabb felulrol veri szazon a nyolc es fel liter 95-ost, de hat c' est
la vie. Erre multkor befigyel egy 500 km-es orszaguti tura, ami utan 33
litert birtam a tankba preselni. :-o Ja, hogy "amugy" nem csak varosban
meg autopalyan 130-140-nel kene hajtani? :-)
Uj 2-es, autout vs. orszagut: sajnos autoutnak az "autout kezdete" es az
"autout vege" tablak altal hatarolt utszakaszt nevezik, nem pedig a
"szep, szeles, frissen aszfaltozott" utat. Ez egyebkent a maga nemeben
tenyleg mocsoksag, egy csomo olyan helyen van 80-as orszagut, ahova
lazan elferne egy 100-as tabla.
Krisz
> ------------------------------------------------------------------------
VUCSICS, Krisztian
Sysdata Kft. TN-MNR A-1101 Wien, Gudrunstrasse 11., Raum 3117
Tel.: (+43-1) 1707-45790
|
+ - | benzin es ar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A benzinar feszegetesehez szolnek par szot csak, nem a munder vedelmeben,
csak a tisztanlatas vegett.
Fogash baratunknak igaza van. Igaza van abban, hogy jo lenne
30 Ft csokkenes :-)
Sajnos nincs igaza viszont az alapanyag es az ar osszefuggeseben :-((
Sem a tema felvetojenek a 30% -os alapanyagar-csokkenes ugyeben.
Be kell latnunk, hogy ma magyarorszagon egy ceg es egy allam hatarozza
meg a benzinarat. Viszont a ceg nem a _koolaj_, hanem a benzintermekek
vilagpiaci arabol indul ki /annak ellenere, hogy maga finomit.../, es
itt nem 30, hanem csak 10-15% csokkenes volt. Ennek egy reszet meg
lenyelik a forintromlassal /vagy arra hivatkozva/. Tovabba az ar, mint
jol tudjuk maximum 30-35 %-a all ebbol a reszbol. Tehat ha ez a kb 1/3
csokkenne mondjuk 10%-ot, az a teljes arra vonatkozoan nem lesz 10%
csokkenes, ugyanis az ado egy resze _fix!_ es itt a kovetkezo trukk.
Tehat nem szazalekos, hanem meghatarozott forintosszeg, ami nem
fugg az alapanyagtol... Es hogy a gyerek meg szebb legyen, erre az adora is
fizetsz meg afat is :-((
Ennek ellenere azt mondom, valoban realisabb lett volna valahol 5-10 forint
kozott a csokkentes... A fentiek maganvelemenyem, semmi kozuk a
mail-cimhez, ahonnan irok :-))
Stef
|
+ - | Bemutatkozas ... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Uj vagyok a listan, ezert bemutatkoznek roviden.
Bezzegh Dénes vagyok 25 éves, Informatikan vegeztem 2 eve a BME-n.
Egy eve vagyok az autos tarsadalom aktiv, allando tagja, amiota megvan az
elso kocsim.
Ami egy 5 ajtos 1993 -as NISSAN Primera 2.0SLX,, amin kimondottan jol mutat
az uj PRC (DTM) sportkipufogo...
Roviden ennyit magamrol.
>Alul a megjegyzesben rairatod, hogy: Karokozasi felelosegem elismerem, es
alair
>atod. Igy mar jo.emiatt kellett egyszer elokeritenem azt aki osszetort.
A biztosito magasrol ra, mert azt mondjak, hogy az nem arra van,
hogy a feleloseget elismerjek rajta. Ha a amikor kimennek hozza nem
ismeri el a felelosseget,
akkor semmit sem ertel. Engem igy sz'pattak be, de kemenyen...
Rendort kell hivni az a biztos!!! Persze ha te vagy a hibas jobb elkerulni
:))
Tud valaki Nissan -os levlistarol, klubbrol stb. ?
Jol de olcson dolgozo lakatos? Mit hol erdemes megvenni?
Hol lehetne a kocsit olcson de profin bemeretni?
Hol szerelnek sportlegszurot a kocsimba? (nem nez ki trivialisnak a dolog)
Ha van valakinek valasza a fenti kerdesekre, johet maganban is a valasz.
Koszi.
Balesetmentes vidam tavaszi napot mindenkinek: Bezzegh Dénes
|
+ - | Harley motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Eljott az ido hogy nekifogjak a diplomamunkamnak aminek a kereten belul egy
Harley tipusu motrot szeretnek tervezni. Ha van valakinek kepe, szamitasi
peldaja, akarmilyen cikke, tud egy jo linket ezekrol a tipusu motrokrol
kerem dobjon meg egy levellel.
Elore is koszonom, Fekete Zoltan.
|
|