Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1214
Copyright (C) HIX
2001-08-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Punto II tapasztalatok (mind)  60 sor     (cikkei)
2 HA matrica! (mind)  15 sor     (cikkei)
3 shiftlock override (mind)  14 sor     (cikkei)
4 tartobak (mind)  17 sor     (cikkei)
5 Fogash szereti VW-t (mind)  7 sor     (cikkei)
6 AR 75 V6 Milano (mind)  5 sor     (cikkei)
7 Olajcsere (mind)  13 sor     (cikkei)
8 RE: kameras auto (mind)  14 sor     (cikkei)
9 Svajc (mind)  40 sor     (cikkei)
10 Nasice, BIH, haboru (mind)  78 sor     (cikkei)
11 RE: Autos napok a hungaroringen !!! (mind)  8 sor     (cikkei)
12 Turbos Galant (mind)  7 sor     (cikkei)
13 Peldakepek (mind)  16 sor     (cikkei)
14 No flame!!!!! (mind)  28 sor     (cikkei)
15 IN MEMORIAN ALDO Berta Levente (mind)  5 sor     (cikkei)
16 Aldo koszoru (mind)  29 sor     (cikkei)
17 Citrom AX diesel (mind)  24 sor     (cikkei)
18 Re: tankolas>visszajaro (mind)  23 sor     (cikkei)
19 Re: 2T vs 4T (mind)  44 sor     (cikkei)
20 Kompresszio (mind)  5 sor     (cikkei)
21 Re: injektor fuvoka (mind)  15 sor     (cikkei)
22 HR (mind)  65 sor     (cikkei)
23 offtopic - PgDwn, vagy olvasd: +Svajc+ (mind)  83 sor     (cikkei)
24 Valtorangatas (mind)  10 sor     (cikkei)
25 Ketten beszelgetnek (mind)  8 sor     (cikkei)
26 Zoldkartya (mind)  14 sor     (cikkei)
27 dizel tipo nem all le (mind)  14 sor     (cikkei)
28 Szamlaszam koszoruhoz, bajban az autos (mind)  20 sor     (cikkei)
29 Re: zold kartya (mind)  27 sor     (cikkei)
30 Re: Tortenetem Suzuki fek (mind)  15 sor     (cikkei)
31 va: tankolas>visszajaro (mind)  30 sor     (cikkei)
32 parkolas (mind)  51 sor     (cikkei)
33 hix (mind)  21 sor     (cikkei)
34 auto elado (mind)  10 sor     (cikkei)
35 ulesfutes (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Punto II tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nekem is hasonloak eddig a tapasztalataim.


>zar, el. elso ablakok, pluss karpit, kodlampa
>- Extrak: metalfeny, 6 hangszoros Blaupunkt radiosmagno, oldalvedeo csik!!!
>:-)))

Ami nekunk van az 5ajtos 8 szelepes fapad, de gumicsik ajandekba van.:-)))
De hiaba a mosoly, Skodaeknal komolyan gondoljak a Felicia Ratio -hoz 
kiemelni a kardanboxot extranak. :-)))
De meg igy is jo a motorja. Kellemesen meglepett. Nyomatekot nem sokat erzek
vagy csak nem tudom hol kellene ereznem, de ha porog akkor jol megy.

>Varosban
>nagyon jol, dinamukusan vezetheto, autopalyan viszont nem erdemes emberkedni
>(120 korul jarok). Az elso 20-25e km utan beallt a fogyasztas 5.3-5.5 koze

A fogyasztas nekem se sok altalaban (meg csak 3000 km van benne) de neha
kicsit tobb, neha keves, nagyon megerezni, mennyire nyomom a pedalt.


>Az auto meretehez kepest eleg nagy a hely benne (jomagam 182 cm magas

>auto merethez kepest (300 l), de elmarad egy kozepkategorias autojetol. A

Mindenki aki kivulrol megnezi sokkal kissebre szamit. :-)))
A pozitivumokkal nagyreszt egyetertek, az extrakrol nem tudok nyilatkozni :-(((

>Negativumok, ill. nalam elofordult hibak:
>- a BX utan razosnak erzem. Persze ez annak is betudhato, hogy egy kis
>autorol van szo, ahol a sajat tomeg es a terrhelhetoseg aranya nem egy nagy
>autojeval egyenlo

En foleg a keresztben levo uthibaknal veszem eszre.Es talan kicsit billegosebb
mint a Kadett. (Az volt elotte).Az gyors kanyarban tolta ki az elejet, elvettem
, es
mentunk tovabb.Ez inkabb billen mielott meg a gumi elkezd visitani.
Nem nagy gond mert ugyis vigyazni kell ra, ezert ritkan
probalom ki az ilyen tempot. :-))

>- 20e-es szerviznel szimeringet csereltek a fotengely vezerlesi oldalan,
>mert szivargott az olaj, de kesobb kiderult, hogy nem is az, hanem a
>vezermutengely tomitese szivargott, igy azt is ki kellett cserelni (nem
>kellett utana tolteni olajat, de engem zavart). Viszont vezermuszijat is
>ujat kapott, mert a szerelesi technologia eloirja.
>- a kezifek karja kotyogott. Fogott, de a rossz utakon nagyon zavart a
>kopogas (azt mondtak, hogy sorozathiba volt, de orvosoltak)
>- a kuplung nyikorgott (kenes utan most csendes)
>- a muszerfalban egy rele kotyogott (rossz uton idegesitoen ciripelt), de
>azt is rogzitettek.

Koszi.Igy majd ezekre jobban figyelek, bar egy oreg auto utan mar mindenre 
fulelek, azt hiszem paranoias vagyok.

>Üdv.,
>Manó

Koszi es udv: Zoli
+ - HA matrica! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Hahh, vegre en is lattam HA matricat! Akarki is vagy, jelentkezz :-)
Szerda (29.) du. 14:30-kor alltal Wekerlen az Almos ut caban az ut
kozepen egy favagos aftoval :-) (Szep kek joszag) Rendszamod, ha
mindenigaz, G..807 vagy ilyesmi... De nem tuti.En a Kedvesemmel
gyalogoltam kifele a hatarut fele, egy zold biciklit tolvan. Szoval,
magadra ismersz? Vagy ez is ilyen vaklarma, mint az elozo trabis eset?
:-)

Udv, Gergo
--
Windisch Gergely -  - ICQ: 16688379
"Jogos kerdes: Az erettsegi tablokon miert csak negyedikesek vannak?!"
HIX-Editor 1.15beta7
+ - shiftlock override (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ma elolvastam megegyszer a gombocon a feliratot, szoval helyesen
>shiftlock override. Be is nyomtam menet kozben, es nem tapasztaltam
>semmit. :)) Ezért lenne jo pl. valami manual. :))

Nekem a kovetkezo a tippem. 
Altalaban az automata valtok reteszelve vannak a P allasban. Tehat ha 
nem megy a motor, nem tudod kivenni P-bol. Ha viszont pl. lemerul 
az akkumulator, es ki akarod tolni a garazsbol, hogy megbikazzad 
a szomszed autojarol, akkor ugye szivas van, mert P-ben nem tudod 
kitolni, de a motor sem indul (22-es csapdaja). 
Szerintem ha benyomva tartod a "shiftlock override"  gombot, akkor 
ki tudod venni P-bol allo motornal is. 
Udv,
Gabor
+ - tartobak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A váltókar bólogatás ahogy észrevettem kifejezetten "franciás" finomkodó
dolog. Mert ugye a köznyelvben a kényelmes futómu és autó csak a franciát
jelenti. Ebben pedig az a jó hogy nem elég a himbálózó futómú /nekem
legalábbis a német autók után az/ még a motort és az eroátvitelt is
megpróbálják minél puhább tartóbakokra függeszteni.A baj szerintem ezzel
csak az hogy bennem rögtön egy rossz autó érzését kelti mivel hogy ilyet az
általam közelebbrol ismert német autók csak sok-sok km után képesek
produkálni és akkor is orvosolható a dolog pár tíz ezres segítségével, a
másik gondom ezzel az hogy bennem, ha még nincs is így egy kulturálatlan
motor eroátvitel képzetét kelti. A legutóbbi tapasztalatom egy japán dizel
autóhoz fuzodik -szerencsére kevés van- ahol a motor járás kulturájának
hiányosságait próbálják olyan motor felfüggesztéssel palástolni ami olyan
játékot enged a váltókarnak hogy 1 "sportosabb" indulásnál a karonfelejtett
kezemmel 1ütt kirántotta magát az autó 1-esbol.
Szóval jó motor, feszes futómu, kemény motor és eroátviteli felfüggesztés.
Vagyis egy VW ;-)
Country
+ - Fogash szereti VW-t (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

„Ket Focva'genes beszelget....      :))))))))))))))))”

Ezt a vilagert sem birtad volna kihagyni, mi? Hat 
unatkozol? :))

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - AR 75 V6 Milano (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mit tud ez a motor? Mit jelent a Milano? Tudom, Lombardia, 
majd kesobb a leendo Padania fovarosa,… :))

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Olajcsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

„De  en  is  mar  utaztam  olyan  Ladaban amiben az utolso 
110 ezer km-en nem csereltek olajat csak utantoltottek. 
Szegeny Lada kibirta, mas kerdes,
hogy nem rajongott erte. Ugyancsak mas kerdes, hogy a 
gyartók miert hazudnak.”

Miben hazudnak? Mennyiben? Mi az igazsag? Kifejtened kicsit 
bovebben?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - RE: kameras auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

„Ma reggel, a Moszkva teren, a jardan allva lattam egy 
sotet zold Hyundai
Accent-et (HEH-055?), melynek a szelvedo jobb oldala mogul 
egy kis kamera
kandikalt kifele, a muszerfal kozepen pedig egy kisebb 
laptop nagysagu
kepernyo figyelt, ezuttal passzivan.”

Te alltal a jardan vagy o? :)) Mindketten? Pontosan hol? Mi 
a turot akar ez a Moszkva teren merni??? Ki megy 15-nel 
gyorsabban? Vagy a piros lampanal fotoznak?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Svajc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

„Most irjam hogy az ismerost levetkoztettek 
hataratlepeskor, mert magyar? Engem ket oran at vizsgaltak 
situramrol hazamenet, meg a mobilomat is elvittek 
lecsekkolni, mert a "magyarok lopnak" (idezet bezarva).”

Nekem sem tartozik a svajci hatar legkellemesebb elmenyeim 
koze (pl Schaffhausentol eszakra). Szerencsere ilyenek nem 
tortentek, de ugy kezelik az embert, mintha egyszerre lenne 
orosz urancsempesz, bangladesi menekult, illegalis 
munkavallalo es terrorista azert, mert magyar. Oszinte 
szolva eleg megalazo stilusban kezelik az embert. Kivancsi 
vagyok, tudja-e, hol van Magyarorszag, jart-e mar itt es 
mit tapasztalt?

Hat majd tobbet nem mesz oda sielni es mashol koltod el a 
penzedet! Lehet, hogy ezt is akarjak – mint a romanok 
Ceausescu idejeben. Tudom, hogy nem EU-tagok, de a 
schengeni egyezmenybe sem akarnak belepni? 

Egyebkent biztos van valami alapja, de hat melyik 
eloiteletnek nincs? Egy roman se orul, ha azt hallja, hogy 
a romanok koldulnak. Anno pl Bruckban, Becsben is ki volt 
irva sok helyen, hogy „Magyarok! Ne lopjatok!”.

Parkolas: majdnem mindenhol tilos, ahol nem, ott kemenyen 
fizeto (meg kis falvakban is ez a helyzet). Schaffhausennel 
3 km-t kellett gyalogolni a vizesesig, a kocsit egy reten 
hagyva 600 Ft-ert… evszazados rutinjuk van benne, hogyan 
kell levenni a turistat. A kempingek is sokkal dragabbak, 
mint pl Nemetorszagban.

Azert hatarok kozott az volt a csucs, amikor ’89-ben a jugo-
osztrak hataron (egy kis forgalmu hagon) hosszasan 
talalgattak es telefonalgattak, hogy magyaroknak kell-e 
vizum (!) Ausztriaba, mert erre meg magyar nem jart. 
Megjegyzem, hogy Ausztriaba mar a nyolcvanas evekben se 
kellett vizum, nem ugy, mint pl az NSZK-ba, stb.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Nasice, BIH, haboru (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

„Ket nap hijan 16 honapos fiammal indultunk Dubrovnik ala 
(Cavtat) barataink invitalasara, idén mar masodszor juli 
22.-en delutan.”

Idoben mennyivel rovidebb arra menni, mint korbe Karlovac, 
Knin, stb.? Mert km-ben tuti az. Milyen utvonal a legjobb 
Mostar, Dubrovnik fele? Udvar, Brcko, Tuzla, Szarajevo 
utvonal milyen? BIH-rol, az ottani viszonyokrol tudnal 
kicsit tobbet meselni? Kis gyerekkel (hasonlo korban lesz, 
mint a tied) meg lehet kockaztatni?

„Nehezito korulmenyek BIH hataron (Sl.Brod) gigantikus sor 
inditgatasokkal
(emelkedo a Szava hidon tologatni se lehet a kocsit), BIH 
maga:-(„

Milyen a hatar? Mennyi ido az atkeles? Sokat szaroznak? 
Identol mar vizum kell. Szerinted erdemes kovetsegen 
beszerezni vagy mukodik ott helyben is (ld Egyiptom). Kell 
valamilyen kulon papír a szerb reszre? Kernek nemzetkozi 
jogsit, biztositasi zold kartyat, felsegjelet, stb? Hol 
erdemes tankolni? Van turizmus es annak megfelelo 
infrastruktura (informacios iroda, terkep, stb)? Gondoltam 
pl Travnik, Jajce, Szarajevo, Mostar megtekintesere. 
Szallas? KOZBIZTONSAG???

Mind a leirt segitokeszseg es onzetlenseg, mind a 
rugalmassag, a szerelo hozzaertese, gyorsasaga, olcsosaga 
fantasztikus es szivet melengeto. Na pont ezek azok a 
dolgot (plane szerb falucska leirt esete), amik a „muvelt” 
es „nem balkani” Nyugaton nem mukodnek. Ott nyitvatartas 
van, mindent penzert (jo sokert), ha nincs, akkor pedig 
dogolj meg, de lehetoleg ne az o haza elott. 

Persze vannak ellenpeldak is, pl Nemetorszagban, 
Freiburgban jott ra a bomcsire az olajcsere. Suru halk 
karomkodasok, rendelkezesre allo penz es utvonalroviditesek 
szamolgatasa kozepette beballagok egy BMW kereskedesbe. Hat 
azok -– mikozben egy- es tobbtizmillios autok alltak 
mindenfele – rovid varakozas utan megcsinaltak, osszesen 
volt 2 ora. Ja, es csak 100 markat kertek el erte.

Vagy pl Skociaban, amikor a ficko latta, hogy a vizes fuvon 
satrazunk, behivott meleg teara, sutire, majd vacsorat 
adott es orakig beszelgettunk. Pedig a magyar-skot baratsag 
nem tradicio.

„Nem eloszor szorultam mar ra hasonlo segitsegre, valahogy 
a haboru sujtotta videken hihetetlenul korrektek a nepek...
Nem tud valaki a varos tortenelmerol valamit? Milyen harcok 
voltak 91-ben
stb.”

Hat lehet, hogy Rejtovel szolva itt van a kutya lenyege 
eltemetve :). Ugyanis a tengerparton masfajta nepek laknak, 
mint Szlavoniaban. Mediterran mentalitas, stb, plusz 
evtizedekig turistainvazio, …  Gorogorszagban is sok 
helyutt ugy kezelik a kulfoldit, mint egy termeszeti 
jelenseget. Minden evben nagy tomegben dobja oket partra a 
tenger, nem kell torodni veluk, ugyis annyi van beloluk, 
mint a szemet.

Messzebb van Magyarorszag – Szlovakiaban is foleg az 
eszakiak (Zsolna, Turocszentmarton, Rozsahegy, Poprad, stb) 
utaljak jobban a magyarokat, akiknek nincs veluk 
kapcsolatuk es igy konnyebb oket behulyiteni. 

Arrol nem beszelve, hogy arra (pl Isztria, Split, stb) nem 
volt haboru, igy a nepek sem annyira korrektek.:)) Aki 
nemreg nelkulozott, szenvedett, stb inkabb fogekony masok 
rossz helyzete irant.

Nasiceig nem jottek fel a szerbek, Eszek korul voltak nagy 
harcok. Meg persze Vukovar,… Mondjuk kozel van Eszek is, 
Magyarorszag is.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - RE: Autos napok a hungaroringen !!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

EuG irta: „En is nagyon mennek, naptarban pirosbetus a nap, 
de nincs ra epp keret :(„

Miert, mennyibe kerul? Igaz, hogy max 40-nel, ill 60-nal 
lehet menni?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Turbos Galant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

„A Mitsu-klub egyik tagja pl. nem regen csinlatatta a 
turbos Galant
ujrafesteset”. Zak, milyen gep ez? Honnan szerezte? Hol 
festettek? Komplett az egesz autot?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Peldakepek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Mark!

 Igen tetszett amit irtal, elismerem a nyugat eredmenyeit.

 De mikor Győrben kirangatjak a csajszit a VW POLO-bol
 a nemet "enyhen" ittas sportolo srracok akik eppen itt 
 vendegeskednek, es azt mondjak:"Kifele a nemet aotobol,
 abba csakis nemet ulhet!", na ilyenkor elgondolkodom
 (kozben okolbe szorul a kezem) kirol is akarunk mi 
 peldat venni?!! Csatlakozni az ilyen EU-hoz?

 (Az info. egy napi szennylapbol valo, de nem lehetetlen, 
 hogy megtortent.)

 Üdv. Bazsi
      VAZ 2101
+ - No flame!!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Autosok, szia Fogash!


>Szoval mielott kitalalnad, hogy a ketutemu tulajdonkeppen kurvara tiszta
>isteni jargany, kicsit kellene gondolkozni, nem?
Ilyet szerintem senki sem allitott, ugyhogy ne koltsd at masok irasat.
De ha mar itt tartunk, akkor szamold ki, mennyit szennyeznek a ketutemuek,
es mennyi van beloluk M.O.-n, mennyi az eves futasteljesitmenyuk,  utana
pedig hogy mennyit szennyeznek a negyutemuek, es hogy beloluk mennyi van,
nomeg mennyit futnak....Utana gondolkozhatsz te is egy kicsit.
>de a Trabi, Waresz, Barkas kukaerett, avitt,
>elmaradott, mint a bowdenes dobfek es a fakerek...
Mondtam mar neked, hogy szeretem a stilusodat? Majd ha lesz, mondani
fogom...
Kivanom, hogy egyszer a te autodra is mondjak majd ezt...

SCs!

 Kerlek, ne haragudj, nem akarok flamezni, de ezt ki kellett irnom
magambol...Igerem, a temetesig nem reagalok az ilyen temaju levelekre!

Autosok!

 Kerlek benneteket, tenyleg ne flamezzunk, legalabbis ebben a temaban
Ne!!!!!


Lutyo
+ - IN MEMORIAN ALDO Berta Levente (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szep volt toled SCs, amit es ahogy irtal!
Megdobbento hogy ilyen megtortenhet.
MIERT! MIERT! MIERT!

3P!
+ - Aldo koszoru (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista!

Berta Levente Aldo temetesen a HIX koszoruhoz hozzajarultak
nevsora:
2001.08.28.      összesen
 1000.-  1000.-
   1000.-  2000.-
  500.-  2500.-
Kollmann Tibor Sarvar  500.-  3000.-
  500.-  3500.-
2001.08.29
  500.-  4000.-
  500.-  4500.-
Topa Gabor Mako   500.-  5000.-


Tobben kerdeztek, nem lehetne-e szamlaszamra utalni, az
osszeget?
Miutan nem vagyok vallalkozo, es csak LAFO szamlam van, igy
csak ho vegen tudnam meg ki mikor mennyit kuldott.

Igy ha a Dunai Zsolt
2400 Dunaújváros Matyas k.u.1.4.3. cimre kulditek, akkor az
erkezes napjan megkapom, es meg aznap vissza tudom igazolni
a penz beerkezeset.

--
 Üdv
 Dunai Zsolt (30-255-0925)
+ - Citrom AX diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Kerenyi Peter irta:
>>>
Citroën AX 14GTD 142ekm-rel. Elfogult vagyok a kocsimmal, 
egy kezzelfoghato pozitivuma, hogy fogasztasa mindig 3-al 
kezdodik gázolajból (emlitett 1800km-es utat 55 liter 
gazolajjal tettem meg


Nesze bammeg Lupo haromliter....

Itt van egy 7-10 eves dizel 3,06 literes fogyasztassal. Nem 
hiszem, hogy a gazdaja kulonosen figyelne a benzinmutatot, 
mert ha a lelket kitapossa, akkor fogyaszt legfeljebb 4 
litert :)))


(Oke, nincs benne legzsak, meg katalizator gondolom, de 
akkor is!)


deejaytiszy
+ - Re: tankolas>visszajaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Fer 9.3 irta:
>>>
kesobb 5-6-8 Ft-okat nagyvonaluan nem adnak vissza a 
kutnal, de ujabban egyre gyakrabban elofordul, hogy a penz 
odaadasa utan szepen szamlat irnak, viccelodnek, aztan, ha 
meg mindig ott allok es turlmetlenul nezek, akkor  
visszaadnak.


Egyetlen egy ilyen alkalommal sem mulasztom el megjegyezni 
korrekt hangnemben, de igen hangosan, hogy:
"Kisasszony, egyenlore meg ott tartunk, hogy EN adom a 
jattot, nem pedig TE veszed el, oke?"


Szemmel lathatolag bosszantja oket. Ja, es afas szamlat 
kerek masnap a Magyar Nemzetrol is.


deejaytiszy
+ - Re: 2T vs 4T (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

    Habar eszem agaban nincs azt allitani, hogy egy 2 utemu
kevesbe szennyezne, mint egy negyutemu (megha vedelmukre
is keltem par nappal ezelott - de ezt inkabb jogi es emberi
szempontbol tettem a ketutemuek tulajdonosaira gondolva),
azert szeretnek reagalni Fogash irasanak egy reszeletere:

>Nem hat, elfustolik utkozben. A negyutemuben 10ekm jelent 4 liter olajat.
>Egy Trabi 1:50-es keverekkel, 8 literes fogyasztassal (nekem is volt, nem
>csak hasalok) tizezer kilometeren 800liter benzinhez eppen 16 liter olajat
>fustol el. NEGYSZER ANNYIT, mint egy negyutemubol lejon olajcserekor,

    Egy tizeneves negyutemuben altalaban 10ekm nem 4 liter
olajat jelent, ugyanis konnyeden megeszik ezen felul plusz
0.5-1 l olajat 1000 kilometerenkent (egyebkent az autogyarak
jovahagyasaval, hiszen csak 1 l-es fogyasztas felett minositik
tulzottnak az olajfogyasztast tudtommal).
    A vegosszeg tehat a 4 liter olajon felul meg plusz 5-10 liter
az emlitett 10 ezer kilometeren, ami ugyan meg mindig a Trabi
16 literje alatt marad, de azert nem az egynegyede. Raadasul
ez a +5-10 liter olaj eppugy ellenorizetlen korulmenyek kozott
eg el, mint a Trabiban.

>A vezermuszij minimum 80ekm, a Trabiban a FOTENGELY+csapagyai,
>+dugok+hajtokarok+vezerlotarcsak+fotengelyszimmeringek birnak ki kb.
>160ezret (nagyon gondos odafigyelo hasznalat mellett!). Ehhez kepest ket
>2meteres gumiszij semmiseg.

    En ugy gondolom hogy a Trabant tulajdonosokat nem veri
foldhoz a penz es ennel fogva altalaban megnezik mennyit is
autoznak. Vagyis szerintem keves olyan Trabant van, amelyik
eljut a 160 ezer kilometerig, yehat a fenti alkatreszeket jo
esetben soha nem kell cserelnie egy Trabantosnak.

        Sziasztok:

                                                            Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - Kompresszio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
 Tudja-e  valaki,  hogy  a  VW  1.6  diesel  passat  motorjaban mekkora
kompresszionak illik lenni?  (regi tipus:15 eves)
Esetleg valami adatlap a neten?
Udv:VI
+ - Re: injektor fuvoka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: injektor fuvoka ( 15 sor )

> Ket Focva'genes beszelget....      :))))))))))))))))

Remek. Nesze neked kulturalt, fikazastol mentes vita. Gratulalok
Fogash, jot mondtal. Meg a rengeteg alibi :) sem mentesit.

Udv.
Jam

U.i.: Kulonben ket huszonevesFocva'gen-es beszelget.... Amelyek szinte
eszrevehetetlenek a rengeteg huszoneves AR, meg Fiat kozott...
+ - HR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nejem olvasta a cikket. Harom dolgot hianyolt, megemlitenem:
1.az ut minosege pozitiv csalodas volt. Junius vegen nem mertunk erre jonni,
mert a Nasice-Sl.Brod utvonal nem volt jelolve tobb terkepen, a Donji
Miholjac-Nasice kozott is csak sarga ut volt (s a Gyakovo-i piros ut is alig
jobb egy magyar foutnal, de alfoldon megy legalabb). Ennek ellenere a
hegyben meno ut fantasztikus szuz aszfalt, az egesz uton sehol egy docceno
is, nem hogy katyu (feltucatnyi arnyekos parkolo is az erdoben). A 6 utrol
ez kevesbe mondhato el Pecs es Szekszard kozott.
2.Sl.Brod: annal a jelzolampanal - rendori iranyitas volt eppen, s jobb a
bekesseg elven -, ahol balra kellett volna ternem a Szava hidhoz, ott
egyenesen tovabbmentem. Egy helyi Felicias integetve vészvillogóval csaknem
besatuzott elottem a kovetkezo kereszt utan (amugy eppen ott terveztem a
megfordulast). Kiszallt, s magyarazta, hogy ha az Adriara indulok a Dalmacia
felé merre kellene letérnem, s itt forduljak is vissza.
3.hazautat ejjel ejtettuk meg. Hajnal 2-kor beszaladtunk a peksegre egy
szatyor tengeri szuvenirrel. Romano batyjaval futottunk össze, meg Peter-rel
a soforrel. A romlékony gyümölcs (fél szatyor zold fuge) kivetelevel nem
voltak hajlandoak elfogadni semmit - hosszas rábeszélésre egy szuvenir
diszdobozt, de azt is csak a műhelybe tovabbitas celjabol -, viszont
sikeresen rank taktaltak megint (nem tudtuk sehogy visszautasitani, pedig
tenyleg nem hianyzott!) egy csomo peksutemenyt, ketfele fel kilos
barnakenyeret.
+1 kozbiztonsag: sehol egy lezart helyi auto, ablak lehuzva, sokban benne a
kulcs is. Pedig 50km-en belul ket olyan hatar (BIH, YU), ahol egy lopott
kocsit regisztraltatni par perces rutinmunka. Soha semmink nem tunt el
sehol, pedig szana szet hagytunk mindent (fenykepezo, mobiltelefon,
irattarca napokig premierplanban).

Hogy baratok-e a horvatok nem tudom - plane kollektive kijelenteni nem
merem. Nekunk ugyanilyen viselkedes mellett idehaza toredek-ennyi barati
gesztust sikerulne begyujtenunk; tehat kicsit - jo ertelemben - masok.
Megjegyzem ezek az emberek nem unatkozo munkanelkuliek voltak, hanem szorgos
polgarok.

Adna Isten, Mo-on erzenem magam egyszer annyira otthon, mint HR-ben!


Nagy Gabor [mailto:] leveleire reagalva:
Ket kozzetett leveledben ugyanazt a kivagyi go:go:t érzem, mikor a 80-as
években vajdasági magyar testvéreid az óhazát emlegették. "Egy lepukkant
vacak porfészek, maximum arra lehet jó, hogy bagoert kiaztassa az ember a
segget valamelyik ottani gyogyfurdoben." Aztan odahaza gondok lettek, - itt
ugyan ha valami jobb is, tovabbra sem jobb az elet - uj feszekbe nem
piszkitunk, a regire is meg szukseg lehet; hat szajkozzuk azt, amit belenk
agitaltak otthon: minden rossz oka, ami velunk tortent a horvat
nacionalizmus. (A muzulman csapassal nem is vitaznek, mert azt megszivtatok
artatlanul, de becsulettel!) HR "egy lepukkant..., de meg bagoert meg se
lehet venni benne semmit." 
SI (ex SLO) mennyivel jobb hely - ott is otthon vagyunk, mint az oroszok
2001-ben Pesten -, azt is a horvatok miatt vesztettuk el, pedig ez volt a
legszebb e'kko" a szerb koronan. A szlovénok is marakodnak a horvatokkal
atomeromu, tengerpart miatt, hatarsav kapcsan - ergo ellensegunk ellensegei
- tehat barataink. Ja, hogy Ormoznal is voltak verengzesek, csak nem volt
szerbeknek utanpotlasuk - HR-en keresztul - ki emlekszik mar erre.

Mig a horvat nacionalizmusról a kollektiv bunosseg hangjan kikialtott
kirohanasodat nem vonod vissza, addig en igy latlak Teged. 

Amugy _ettol eltekintve_ ertekes, intelligens, vagany ficko lehetsz; orulok,
hogy - maganlevelezesunk kapcsan is - megismertelek.


HR reszemrol punkosdig lezarva.

Kerenyi Peter
+ - offtopic - PgDwn, vagy olvasd: +Svajc+ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdv,

na akkor en is elkuldom azt a levelet, amit tegnap letoroltem az AUTO-rol, 
mert nem ide valo. Ugyanis ugy erzem, hogy sokunknak egy a velemenye, errol 
a rettentoen szep orszagrol.
Szoval az en tegnapi levelem, es velemenyem (lehet anyazni, en csak az 
igazsagot irom...), de nyissunk rola egy kulon forumot:-) Egyebkent kedves 
Raider-nek teljesen igaza van.

csaba

szoval:
 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Bocs, de kedves Lacinak nincs sajat emilje, ezert megosztom mindenkivel 
tapasztalatom, aki nem nyomja az oldalt le:-)

also (nemetesen:-)

DDR 2 gyerek teljes napos ovoda (varas nelkul): 400 marka
Svajc: varassal, es nem is teljes napos talan: 2000 marka (3 nulla!)
(arrol nem irok, hogy ott nemetul nem tanul meg a gyerek, mert meg a nemet 
tv-ben is feliratozzak a svajci "nemetet")

Fizetes: DDR 6000 marka (brutto)/ ho
Svajc: 8000 (nekem ennyit adtak, hogy sok vagy keves....)

Liter tej: DDR 1.10 (3.5%-os zacskos, 1 liter)
Svajc, tobb, mint 2 DM

Biztositas: DDR ca. 350 marka
Svajc: ca. 1000 marka + fogorvosi ellatas (na ra egy lapattal, monduk 200 
DM per ho)
es a felteteleket is bitte beachten!!!!

Lakas: DDR 750 marka (mindennel egyutt, szemetdijjal is!!!!!+ aram), renovalt
Svajc: 1500-2000 marka +  szemetdij + egyeb marhasagok + aram nelkul, regi 
lakas

Autobiztositas: TK 300 DDR: 1100 / ev
Svajc: 2000 DM / ev   - puff neki z.B.

parkolas: DDR Ingyen
Svajc: fizecc, mint a barom, kek vonalak, stb.

na mirol irjak meg??? Ja, benzin olcsobb. 1.80 gegen 2 DM

Hat ezt valahogy nem tudja kiegyenliteni a kisebb ado, es a tobb fizetes.
Amugy itt, mivel a felesegem gyereket nevel, igy en:: 10% adot fizetek itt 
DDR-ben. Ettol nem sokkal fizettem kevesebbet a Svajciaknal, talan 8.5-et. 
Kulonbsegg???

Ja,
autopalya: A2 Berlin- Hannover: DDR : kek 130-as tabla (a kek parkolovonal 
helyett:-))))), ingyen
Svajc: 130 (?), es 50 DM Autopalyamatrica egy evre

Autok arai: DDR: X DM
Svajc: Xx1.3 DM

Die Welt, napilap: DDR 0.5 DM/ kiadas
Die Welt, hat fizecc rendes 2 markat, meg ra meg a postat. Egyeb napilapok 
is vagy 2SFr-nel kezdodhetnek...

(((A szerkeallomanyrol (meg akierol is) beszelhetnenk, azzal szamolni 
szoktak, de lehet abrandozni is:-))
En kiszamoltam, es leleptem...pedig meg fizetesemelest is akartak adni, 
25%-ot, de ezzel sem erte volna meg.

üdv

csaba

bocs az offtopicert, nagyon nem szeretek offtopicot irni, mert nem ide 
valo, es a szemelyes kritikatol is ovakodok, DE...es Lacikam (a mexolitas 
csak a kritikad miatt....) a szurkeallmoanyt elsosorban szamolasra hasznald 
<<<<En azt gondolom, hogy az ember a kornyezeteben sajat lelkivilaganak 
szinesseget latja>>>>
, kulonben a Reuters csunyan fog nezni, ha ezt akarod rajuk eroltetni, mint 
General View-t.

Ja, egy kave ara, 15 marka, itt ha nagyon habos, akkor 5.

oszt meg nem is voltunk kirandulohelyen:-)))) ott lett volna nemulass...
+ - Valtorangatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A Thaliaban is rendesen mozog a valtokar ero-elvetelkor ill. raadaskor.
>Mar megszoktam.

>Deejaytiszy, ez hiba, vagy mindegyik csinalja?

A Clioban is erosen bologat a valtokar.
Ugy tunik tenyleg francia (Renault) sajatossag.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Ketten beszelgetnek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ket Focva'genes beszelget....      :))))))))))))))))

Talan nem kene ebbe megint belemenni.
Vagy a kettes szinkrongyuru tipushibarol is tudsz ilyen
vicceset irni?

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Zoldkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megcsinaltattam a zoldkartyat.
Ma 2000 Ft volt, jovo hettol 6250 lesz, de azoknal
a tipusoknal, amelyikhez specialis meroberendezes
kell (nincs gyujtasjel) 8500 lesz a tarifa.
Megmarad a kortol fuggetlenul 3 eves ervenyesseg.
A fentiek a szabalyozott katalizatoros benzinuzemu
gepjarmuvekre vonatkoznak.

A vizsgalat mindossze annyiban valtozik, hogy
ragasztanak egy matricat a rendszamtablara.


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - dizel tipo nem all le (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Nagyerdemu!

1.7d tipo. egyszer csak tortent vele, hogy menet kozben leallt a motor joo
nagy forgalomban, valami bmv-n rendezett kiallitas kozben a fogarasi uton
:) meg jo hogy csak cca 10m-t kellett tolni egy lealloig. szoval valami
generalis dolog tortenhetett, me elmeletileg ugye ha leveszem a gyujtast
az a nyamvadek dizel csak menne tovabb. de nem, leallt az adagolas is. na
mindegy, elvittek szervizbe, ahol valamit faragtak rajta.
most viszont a jelenseg az, ha le akarom allitani a motort, es leveszem a
gyujtast, akkor meg siman jar tovabb a motor. van hogy 1-2mp-ig, de van
oltan, hogy nemakar leallni. ilyenkor egy gazadas segit, es leall. kozben
meg olyan nyivakolos sipolo hangot ad szerintem a kurt.
Mi lehet a problemaja? elkothettek valamit?
homer
+ - Szamlaszam koszoruhoz, bajban az autos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Zsolt, adj meg egy szamlaszamot, kerlek.
Munkahelyem mellett, amit elerek nyitvatartva, a varosi foposta van, ahol mindi
g
oriasi tumult van a penzfeladasnal.
Szamlara meg neten at tudnak penzt kuldeni..... es neked sem kell elmenni erte 
a
postara, ha nem vagy otthon.

Kerenyi Peter tortenetet igazan jol esett olvasni.
No nem az o kanosszajarasa miatt erzett karorom (ami ugye legnemesebb orom, mer
t
nincs benne irigyseg) toltott el jo erzessel, hanem az a teny, hogy ha az ember
bajban van, elofordul, hogy szamithat idegen emberek onzetlen segitsegere. Ezt
en is tapasztaltam mar parszor, ha nem is ily grandiozus modon. Mindig mondtam
is, autoval lerobbanni, bajban lenni azert erdemes, mert segit  visszanyeri az
emberekbe vetett hitet.
Nyilvan van olyan tortenet is, amelyben kihasznaltak a bajba kerult embert. tan
tobb is, mint ez a fajta. De azokat ne meseljuk el....

Attila
+ - Re: zold kartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

2500Ft evente vs. 6000Ft haromevente, ugyanis a szabalyozott katalizatoros
autokat csak haromevente kell zoldkartyara vinni. Vagyis 7500 helyett 6000
Ft, ami nem magy engedmeny, de engedmeny...

AR 155 2.0TS16V Super

Szia!

Csakhogy 6 eves kortol a szabalyozott katalizatoros
kocsikat is evente kell vinni (es fizetni erte)!

Megegyszer elolvastam az Auto 2 cikket az egesz temarol.
Erdekes, hogy a trabisok haborognak, mert "2005-ig
jarhatnak kedvencukkel". Nos ez nem igy van.
Ketfele parametert mernek a zoldkartya vizsg. soran.
Az egyik a CO, ezt a ketutemuekre a rendelet valtozatlanul
hagyta. A masik a szenhidrogenek, melynek erteket
valoban szigoritotta a rendelet a ketutemuekre is.
A szigoritas azt jelenti, hogy egy ketutemu jarmu
csak 10x annyit pufoghat ki ezekbol, mint egy
katalizatoros auto es csak keet es felszer annyit, mint
egy nem katalizatoros negyutemu. Namost ennek fenti szigoritasnak
a bevezeteseet halasztottak el 2005 jan. 1-re.
Udv, Bela


(webes bekuldes, a bekuldo gepe: haymaker.leeds.wwwcache.ja.net)
+ - Re: Tortenetem Suzuki fek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mas. A cegnek van ket Suzuki Van-je, amit gyakran vezetek.
Az ujabbnak olyan rossz a fekje, hogy mikor beleulok az
Alfa utan, az elso fekezesnel rendesen halalfelelmem van,
es szokni kell a "fekhatast"... :-(
Na udv mindenkinek!

Nagyak

Szia!

Ez mit jelent? Nem blokkolnak a kerekek, vagy epp
ellenkezoleg, blokkolnak es csuszik a kocsi?
udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: oregano.ulcc.wwwcache.ja.net)
+ - va: tankolas>visszajaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A regota alkalmazott modszer is felboszitett, miszerint kezdetben 
> 1-2, kesobb 5-6-8 Ft-okat nagyvonaluan nem adnak vissza a 
> kutnal, de ujabban egyre gyakrabban elofordul, hogy a penz
> odaadasa utan szepen szamlat irnak, viccelodnek, aztan, ha meg 
> mindig ott allok es turlmetlenul nezek, akkor visszaadnak.

Hagy adjak egy tanacsot.
Tessek belenezni a penztaros szemebe es tisztan, kello hangerovel, 
szepen artikulalva koszonni neki.
Amikor odaadod a penzt mond hatarozottan es tagoltan:
- Tessek, otezer(tizezer) forint.
Tekinteted legyen vegig az arcan, meg akkor is, ha elfordul Toled.
Ne siess, ne kapkodj. Erj ra rettentoen. Lassa, hogy ott vagy agyilag is.
Nem fognak probalkozni.

Meg egy lenyeges dolog.
Az emberek tobbsege ugy teszi el a visszajarot, ahogy kirakjak a
pultra - folyamatosan. O rakja - en veszem azonnal.
Tessek megvarni, mig befejezi. Addig nem nyulni a penzhez.
Ha mar lerakva is latszik, hogy nem stimmel, akkor meg lehet
kerni, hogy szamoljuk meg egyutt.
Mar bocsanat, de akinek ez zsenant es problemat jelent, azt
at fogjak kefelni.

Azok a kutasok, akik hajlamosak a turpissagra, egy szempillantas alatt
felmerik a kuncsaftot. A sietos, a kapkodo, a nem komunikalo (kuka) 
pasikra utaznak. Neha mellefognak. De en  imadom, amikor velem
probalkoznak. Ez nekem tarsasjatek :-)
--
Meszaros Geza
+ - parkolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!!!

Na, mit is koszontem???
Elmondok 3 igen rovid esetet (ugylaccik en ilyen anekdotazos vagyok:-))):
1. Volt egy MZ TS-125-os mocikam. Eletem elso sajat jarganya. Imadtam. Tipp
es topp volt. Csillogott, villogott, es ment. Sokat foglalkoztam vele, mire
ilyen lett. Eccer a bratyom hazaerkezett vele este 10-11 magassagabann
eddzesrol. Letette az udvarra (videk, nem utcafront, hatso udvar, kutya
nyema), berohant, hogy be tudjon mutatkozni: Vi'z Elek. (maahara sietett)
Elotte a mocit lezarta, a kaput bezarta. Bemutatkozott, utana vacsizott.
Mire kiment, hogy elpakolja alukalni az ocsike feltett kicsikejet, addigra
bizonyos szolariumbarna fiatalemberek szanaszett szedtek a gepet, igen
brutalis modon. A vaz, meg a blokk maradt meg. Kb egy ora alatt olyan
pusztitast vegeztek, hogy a gepet nem lehetett ujracsinalni. Rendorok
kijottek masnap (igaz ejszaka szoltunk nekik), rendor ranez a mocira,
aszonygya xy testverek. Es indul haza. Mondom ujjlenyomat, vagy valami,
aszonygya minek, ugyse tudjuk rabizonyitani. Nagyonjooooo!!!! Feljelentes,
akta fijokbann, nyomozas le(s)zarva.
2. Van egy Trabikam egy kicsit rossz allapotban acsorgott ugyan azon az
udvaron. Egy ejjel legenyek betortek helyi kulturalis kozpontba (ld:
kocsma), es a napi bevetellel futottak volna, de elfaradtak, a busz meg mar
nem jart. Igyhat kenytelenek voltak trombitalni. A Trabim ugylaccik
hasonlitott eme nemes hangszerhez. Nemjutottak vele messzire, beloktek az
arokba kb 50 meter kitarto tologatas utan. Az ajtot szejjelcsesztek egy
csavarhuzoval, a gyujtaskapcsolot apro darabokra teptek, majd bosszubol a 10
eves AudioTon radiosmagnot is kiteptek a helyebol. Rendort hivtuk, felesege
azt mondta, hogy sajnos 38!! fokos lazzal fexik otthon, nem jon ki. Sott,
meg a kollegakat se hivta. Se a kocsmaba, se az en Trabimhoz, se az en autom
helyett ellopott masik trabi tulajahoz NEM MENTEK KI. Ez kb egy eve volt.
Nagyonjoooo Feljelentes, akta fijokbann, nyomozas le(s)zarva.
3. Unokabratyommal bezartuk a kulcsot a Transitba. Az eset a Farkasreti
temeto elott tortent, tehat nem is rossz kornyeken. Szerencsenkre a
baloldali ablak picit le volt huzva, ugyhogy sufnituningos megoldassal,
leven nem vagyunk nagy autotolvajok, kivulrol probaltuk kinyitni az ajto
belso zarjat. Par nemtul bizalomgerjeszto alak furokben logott egy
Transiton. Tokeletesen laccott, hogy ezt most eppen el fogjuk lopni. Namost
arra jart egy rendorauto. Ahelyett, hogy megallt volna, gyorsitott, es meg a
vezeto is a masik iranyba nezett. Joo a kozbiztonsagunk mi????

Tehat mitis koszonok??? Hogy 10percen belul ottvolt, nemnezett kis kotsog
mitugrasznak, intezkedett, pedig addig nem tortent igazabol semmi. Nekem ez
hatalmas pozitiv elmeny volt. O nem kuldott el, mivel nekem volt igazam, ott
is maradhattam volna. Igaz utana nemtudom milett volna. De szerintem ha
tobbszor tortenik ilyen, neadj Isten meg valakinek az autojaval tortenik is
ott valami, es feljelentes is lesz, akkor tudjak majd, hogy ilyen mar volt.
Esetleg az orrukra is koppinthatnak NEM????

Najo ennyi, remelem ertheto.

Tsa
Mikulx
+ - hix (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

No a fene egye mekk. Veegre latok egy Matrickat, eltolt orommel, erre
kiderul, hogy teves rijasztas volt. :-(((((
MMMMM mostmar ertem, hogy mijert bamult, mar azt hittem, uj kapu vagyok.
Azthiszem ez komoly kerdesse fog fajulni egy ido utan. Az orszag ket reszre
fog tagolodni. Egy, aki integet, dudal, villog mint allat, derekig ki a
kocsibol, hogy: hejj hejj huuu HIXAUTOS rulez he'e'e' hahooo!!! Tobbszor,
mintegy recsitalja ezt a felkialtast, amint egy hixautos felsegjelu
delikvensre bukkan. Aki, ha ugyanezen csoporttagja, boldogsaganak ad hangot,
es ennek mindketten orulnek. Ez a jelenet annyiszor ismetlodhet ezen csoport
tagjai kozott, hogy a vegen mar ritualis jatekka is fajulhat. Ketto, aki ezt
nem teljesen, vagy teljesen nemerti, de aldozataul esik a matrica altali
megjelolodes csapdajanak. Majd mikor az elso csoport valamely tagja vele is
elakarja jatszani a ritualis koszontest, az eleinte csak butan nez az
illetore, majd miutan konstatalja, hogy: "ez hulye", sietve arrebbal. Mig a
masik fel probalja felhivni magara a figyelmet, majd csalodottan
tovabbkullog.

Azthiszem e masodik esettel volt dolgom vasarnap. Sajnalom.

Tsa
Mikulx
+ - auto elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az egyik ismerosom autoja elado:
MAZDA 626 GLX, 2000ccm, 1984, szurke, napfenyteto, elektromos ablak,
radiosmagno, pluss belso, friss muszaki. Csaladi okokbol elado 296
000Ft-ert. Erdeklodni lehet Meszaros Oszkarnal a 06-20-9 527 522
telefonszamon.


_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - ulesfutes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Listatarsak!

Egy ismerosomet erdekelne a kovetkezo dolog.
Tudja valaki, hogy lehet e ulesfutest szerelni utolag Opel Asconaba? Be
lehet ilyet szerezni bontoknal? Vagy ez fugg az ules tipusatol, stb.


Udv. Kovacs B. Peter


_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS