1. |
re:monitorszemuveg (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: pocsek cegek/adatvedelem (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: POCSEK cegek (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
4. |
kartya (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Magyar szotar (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Cimet keresek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
Pa'zsit gond! (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
8. |
Geodeta (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
Jared Diamond konyvei magyarul (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
open relay (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: fonokveszely szorfozes kozben (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: adatvedelem email cim (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Hircsemege #84 (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
cegalapitas (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: adatvedelem email cim (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
16. |
Lelkiszerviz (non-profit) (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
17. |
VPS, sztereo, SCART-RCA (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
18. |
Szalagragaszto (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: Foliara fenymasolas olcson (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
20. |
re:porszemek becsapodasa (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: masolt gyogyszerek (mind) |
88 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Attila / nyustoles (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
23. |
Del-Afrika (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Magyaritas (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
25. |
forgoszek kellene! (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
26. |
Latinovits (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
27. |
munkahelyi szorfozes (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
28. |
Fuggony boltot keresek (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
29. |
Capuccino (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
30. |
Városnevek magyarul (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
31. |
Re: Feherjek a melegben... (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
32. |
Re: POCSEK cegek, www.nexus.hu/sir-nevet (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: POCSEK cegek (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
34. |
Re: Csikago es Nyu Jork... (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
35. |
TAMA Iron Cobra ballabas-duplazo pedal (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
36. |
NoteBook (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
37. |
Orvos kerestetik! (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
38. |
benelux (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
39. |
Re: pocsek cegek-hitelrontas? (TIPP #3372) (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
40. |
wo-man again (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
41. |
Re:Re: >Huhhhhh! (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
42. |
perfektpower (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
43. |
Gardonyi megegyszer (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
44. |
Erste Bank (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
45. |
"Viragot..." nekem (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
46. |
[HIRDETES] Elsepth Cary a kolonia torteneterol.. (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
47. |
[HIRDETES] gepirokat keresunk (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
48. |
[HIRDETES] (Fwd) lakas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
49. |
[HIRDETES] lakas (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
50. |
[HIRDETES] Pallas Lexikonok (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
51. |
[HIRDETES] SB 128 PCI, 32MB SDRAM (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
52. |
[HIRDETES] garzonlakast vennek (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
53. |
[HIRDETES] elado (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
54. |
[HIRDETES] beagle kiskutyak eladok (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
55. |
[HIRDETES] Bp-New York (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re:monitorszemuveg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Gyonyoruen latszik, ahogy a porszemek bele vannak csapodva a
> szemgolyojaba. Vegyen fel legalabb egy napszemuveget, ha a
> monitor elott ul.
Leirom, hatha valaki nem tudja.
Letezik olyan, monitoelotet, aminek uvegen, mindket oldalon egy-egy
femgozolt reteg van. A muanyag kereten belul egy re'z keretben nyugszik
es egy fel meteres kabel log ki belole. A vegen egy "krokodilcsipesz" talalhato
.
Ezzel foldelheto le a gep hazara. (praktikusan - hatul a ventillator
hutoracsara szoktak csiptetni.)
Ennek az elotetnek az a szerepe, hogy GYUJTSE A PORT.
Mukodesenek hatekonysagat az bizonyitja, hogy egy het utan rettentoen
koszos. Ekkor a felhasznalok zome leszedi es felrerakjak, mert nem jo,
hamar koszolodik. :-(( Elmagyarazom mukodeset, latszolag megertik,
majd kesobb latom, hogy megint nem hasznaljak :-((((
Az ara cca 1500 Ft es nem tevesztendo ossze a 10E Ft-os polar szurokkel.
Tessek hasznalni !
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: pocsek cegek/adatvedelem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Suranyi Miklos irta (3 Nov 99, 21:16) "Re: pocsek
cegek/adatvedelem" subject-u leveleben:
> Ja! Nekunk meg a pofank.
Igen. (Eloszor nem ertettem, miert nincs ott szmajli, de most mar
ertem -- tenyleg nem kell... Ugyanis mk. az Orszaggyulesi
kepviselonk reven kieszkozoljuk, kieszkozolhetjuk a
torvenymodositast... Elvileg legalabb is...)
> Hagy idezzem JA urat: "En nem igy kepzeltem el a rendet..."
JA ur kolto es irodalmar volt, akik azert nem mindig allnak a
valosag taljan. Szegeny JA ur vege sem tul biztato... :-((
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | Re: POCSEK cegek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
A #3372-es TIPP-ben irta From ):
> Amit inkabb nem ertem az az, hogy miert szuntettek meg a diploma
> minositesenek a beirasat a diplomaba. En meg '90-ben voros
> diplomat kaptam, amirol uvoltott a minosites. A felesegem most
> kapott jeles diplomat, de a minosites nincs beleirva a diplomaba.
> Csak az indexbe. Valamifele szemelyisegi jogokra hivatkoztak.
> Kinek a szemelyisegi jogait vedik? Az elegsegesen vegzetteket?
???
Mit szuntettek be? En a masodik diplomamat 1994-ben
szereztem, abba be van irtva az allamvizsga minositese...
(Kivalo... Es a diploma is piros... Csak hogy streberkedjek kicsinyt
en is :-)))))
--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
http://free.netlap.hu/kdorozs
|
+ - | kartya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kartyazni szeretnek megtenulni.
Ehhez keresek partnereket vagy klubbot, ahol rendszeresen kartyaznak.
Kartyaprogramok is erdekelnek.
Aki tud segiteni, kerem irjon, surgos.
Koszi.
Viktor Livia
|
+ - | Magyar szotar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kulfoldon elek es a Word (6) angol verziojat hasznalom. Szeretnem a magyar
szotarakat is telepiteni. Ki tudja, hogy a magyar szotarakat lehet-e bemasolni
mint mellekszotar? Tud valaki segiteni???? Na es a 64 ezer dollaros kerdes:
Hol lehet ilyen szotar data-base-t szerezni ???
Koszi.
Horvath Ferenc
Anchorage, Alaska
""
""
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Cimet keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
UDV !
Ha valaki ismer olyan internet cimet ahol puloverek mintai
kepei vannak kerem irja meg nekem. Erdekelnek meg a divat-
lapok is. A keresovel nem talaltam pedig tobb oran keresztul probalkoztam.
Kozelebrol, a kezikotesekkel foglalkozo ujsagok
pl:(BURDA) cimeit szeretnem.
Koszi : MARIKA
CIM :
|
+ - | Pa'zsit gond! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Tippesek!
Tud-e valaki segiteni nekem abban,hogy hogyan lehet, a gyonyoru
pazsitbol kiuzni a TARACKOT( tarack buza - Agropyron repen -t).
Mivel nagyon elcsunyitja az osszkepet, amikor elsargul, es sarga
foltos a pazsit.
Tud-e valaki olyan permetet(gyomirtot), ami csak ezt irtja ki,
es a fu megmarad?Vagy mas hasznos otlet?Valamilyen tapasztalat?
Hova forduljak segitsegert? Milyen levlista foglalkozik ilyen temaval?
Nagyon halas lennek erte!A valaszokat elore is kossz!
Udv Robika
ps: Ja es a kezi eltavolitas nem aktualis, tul nagy a terulet!
|
+ - | Geodeta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha van geodeta a vonalban azlegyen szives kuldjon nekem is egy e-mailt.
Koszi
G.
|
+ - | Jared Diamond konyvei magyarul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem tudja valaki veletlenul, hogy jelent-e mar meg
a fenti szerzo konyveibol valami magyarul.
Most olvastam ugyanis tole a "Guns, germs and steel"
cimut, es ugy gondolom, nagyon jo lenne, ha magyarul
is olvashato lenne. Meg az is megfordult a fejemben,
hogy leforditom.
De nem akarok nyitott kapukat dongetni:-)
JaGab
|
+ - | open relay (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >2. tanulsag: akinek a szolgaltatoja open relay geprol kuldi szet a leveleket
,
> Megtenned, hogy nem szidod a felmenoimet? :-)))
> Mi az az open relay? Par szoban el lehet mondani? (Ha igen, akkor tedd
> meg legyszives! ;-) )
Kicsit hosszu lenne. Ellenben itt van egy kituno osszefoglalo a spam-rol:
http://www.iif.hu/~pasztor/spam.html
Ebben benne van a valasz is.
Udv.
Gabor
|
+ - | Re: fonokveszely szorfozes kozben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
In article >, (Kasko:to" Miha'ly) writes:
>>Es azt hogy lehet kikuszobolni, hogy maganlevelet _kapjon_?
>Ha egy munkahelyen nincs megengedve a magancelu levelezes,
>(ez az alap feltetelezes, persze a vezeto akar engedelyezheti is)
>akkor termeszetes, hogy a dolgozo nem adja meg hivatali e-mail
>cimet az ismeroseinek.
Es ez garantalja, hogy aki barmilyen uton modon hozzajutott
a cimehez, az nem kuld neki maganlevelet? Ugyan!
Nem lehet peldaul uzleti kapcsolatban olyan szemellyel,
aki szombatra meghivja egy focimeccsel egybekotott so:ro:ze'sre?
>A leveltitokrol: Ott, ahol kulon ki volt hangsulyozva, hogy az internet
>*csak* a munkahoz hasznalhato, a vezeto nyugodtan tekintheti ugy,
>hogy minden level uzleti levelezesnek szamit, igy nyugodtan belenezhet.
Felteve, hogy ezt az osszes potencialis levelkuldovel is kozoltek, nem?
A munkahelyedre erkezo papiralapu leveleket sem bonthatjak fel korlatlanul.
Altalaban az a gyakorlat, hogy ha a cimezesben a ceg neve all elol, akkor
az a cegnek szol, es X.Y.-nak celszeru elolvasnia, mert o van kepben,
de ha X.Y. van elol, az ugyanugy maganlevel, mintha a lakasodra menne.
Gabor
|
+ - | Re: adatvedelem email cim (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
In article >, writes:
>> valami nem stimmel ezzel az email cimmel.
>
>Na, felhivtam oket telefonon. Utananeznek, mert a cim jo. Van egy masik cim
>is: . Remelem, ez muxik.
^
Mi az az "u"?
% whois -h whois.ripe.net obh.hu
domain: obh.hu
descr: org_unit_en: Parliamentary Comissioner's Office
descr: org_unit_hu: Orszaggyulesi Biztosok Hivatala
descr: street: Tukory u. 3
descr: city: H-1154 Budapest
descr: country: Hungary
descr: phone: +36 1 2693500
descr: fax_no: +36 1 2693529
admin-c: AC1035-RIPE
tech-c: AC1035-RIPE
zone-c: AC1035-RIPE
nserver: ns2.obh.hu
nserver: ns2.sztaki.hu
notify:
notify:
changed: 19980608
source: RIPE
kissg
|
+ - | Re: Hircsemege #84 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
In article >, writes:
>A 22-es csapdaja burokrataeknal
>Tehat: 1. Az illegalis bevandorlas torvenyserto; 2. illegalis
>bevandorlo alkalmazasa torvenyserto; 3. illegalis bevandorlo
>elbocsatasa szinten torvenyserto.
>
>Ertheto? >:-O
Igen. Nincs itt csapda. A jogsertoknek is vannak jogaik.
Az illegalis bevandorlok csak ugy veszthetik el a munkajukat,
hogy a kitoloncoljak oket. De nem a munkaado kenye-kedve szerint.
Gabor
|
+ - | cegalapitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
van itt valaki vonalban, aki tudna gyorsan valaszolni nehany kerdesemre
cegalapitassal kapcsolatban (Bt./egyeni; afamentesseg, kamara,
szakkepesites, stb.)?
Nagyon meg koszonnem neki es meg talan egy csokit is kapna...
Valaszokat pls. cc. maganba, mert utolso olvasott hixtipp: 3242 (azaz
harminckettonegyvenketto)
Koszi!
Sok csokit!
L.
_Ivicz Laszlo
_| H - Budapest Tel, SMS: +36 (20) 977 1097
_| Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites:
_| http://www.angelfire.com/il/lepcso
|
+ - | Re: adatvedelem email cim (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
UBH? OBH! (Országgyűlési Biztosok Hivatala)
Gábor
> =======================================================
> Felado : [International]
> Temakor: Re: adatvedelem email cim ( 6 sor )
> Idopont: Wed Nov 3 06:40:44 EST 1999 TIPP #3372
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> valami nem stimmel ezzel az email cimmel.
Na, felhivtam oket telefonon. Utananeznek, mert a cim jo. Van egy masik cim
is: . Remelem, ez muxik.
Udv!
(most mar) Netuddki
|
+ - | Lelkiszerviz (non-profit) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy kis tarsasag amely szivesen valaszol minden ember levelere aki a
problemait megosztana velunk, Lelkiszerviz a nevunk (bovebb info miatt nezd
meg a weblapunk http://w3.swi.hu/lelki vagy kuldj egy ures levelet
cimre)
Szuksegunk lenne egy emberre (emberekre) aki Lelkiszervizt nepszerusiteni
tudna, hogy ne legyenek olyanok akik bar igenybe vennek a Lelkiszerviz
szolgaltatasat, de meg se irnak nekunk mivel nem tudnak a letezesunkrol.
Udvozlettel,
Otto.
|
+ - | VPS, sztereo, SCART-RCA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> egyszer-ketszer RTL klubon vettem eszre erdekes dolgot. Beallitottam filmet,
> 2 perccel korabbra, mint a txt irta, persze a vegen +30 perc minimum. Es
> ahogy indul a kazetta, rogton kezdodik a film, az elejerol, mintha a VPS
> aktivalta volna, de a vegen nem allt le...
Egyszeru. Ket perccel korabban kezdtek az adast. Bar, hogy ez hogy
fordulhatott elo, azt nem tudom, mert az adaslebonyolitast egy gep
vegzi, o pakolja be egymas utan a videokba a kazettakat.
> Mas. Stereo adasok.
> Nekem jelenleg azok jonnek, amik az AM-Mikron. Bar szerintem van itt mas is,
> mert ugytudom pl. EuroSport nincs AM-en. Szoval a MTV2 mar regota Stereo,
> ezt a videom gyonyoruen jelzi is, mivel Hi-Fi Stereo a draga. Tehat elvileg
> tudja az AM-Mikro a Stereot. De akkor az RTL Klubot es az MTV1-et miert
> csak "foldrol" lehet venni Stereoban, AM-Mikrorol miert nem?
En ugy tudom, hogy csak az RTL Klub sugaroz hebe-hoba inkabb
kiserleti jelleggel sztereoban, illetve ketnyelvu adasokat, de azt is csak
Budapesten.
> Mind a videon, mind pedig a TV-n RCA audio _bemenet_ van.
> Azt szeretnem megoldani, hogy a TV, vagy a video hangja kimenjen
> a hangfalakra. Na most az oke, hogy az MD bemenete megfelel, de
> a videon is meg a TV-n is csak RCA bemenet es SCART kimnetek
> vannak. Arra gondoltam, hogy valahogy a SCART polusain atmeno
> hangjeleket ki lehetne menteni igy egy kiherelt SCART-RCA
> madzaggal megoldhato lenne a dolog.
> Azt sem tudom, hogy egyaltalan ez mukodhet-e, meg azt sem hogy
> honnan a turobol lehetne megtudni, hogy melyik poluson megy ki
> a SCART-on a hang. :o(
> Van valakinek otlete?
Amenyiben a SCART-ra a TV-n az van irva, hogy az csak bemenet,
akkor sajnos valoszinuleg nicsen bekotve rajta a hang kimenete. Bar en
meg ilyen TV-t nem lattam, de attol az meg lehet. A videon levo
SCART kimenetet, pedig nyugodtan fel tudod hasznalni arra, hogy
osszekosd a Hi-Fidel, mert lehet kapni SCART-RCA atalakito kabelt,
es akkor azt sem kell tudnod, hogy melyik polus, mi.
Tsao!
Feco
|
+ - | Szalagragaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Tud valaki Budapesten olyan helyet ahol lehet kapni, hang-, es
videokazettahoz szalagragasztot? Ha lehet, akkor konkret helyet
irjatok, tehat ne azt, hogy a PORST-nal, hanem , hogy melyik boltjaban.
Koszonom elore is!
Tsao!
Feco
|
+ - | Re: Foliara fenymasolas olcson (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
> Sziasztok,
>
> Penteken eloadast kell tartanom, es kiderult, hogy nem lesz projektor. Nem
> tudjatok, hol lehet OLCSON irasvetito-foliara
> nyomtatni/fenymasolni? Kb. 15-20 oldal, de a Copy Generalnal az ara
> majdnem 4000HUF!!! Esetleg hol lehet darabjaval venni ilyen foliat?
>
> Koszi, Balazs
>
Szia !
Lehet, hogy ez igy reklam, de nalunk lehet. www.ant.hu/digicolors
Csinalunk masolast, nyomtatast ff-ben es szinesben is, foliara is, egyesevel
is, es szerintem olcson.
Keress meg, es megbeszelhetjuk az arakat is.
Szia
Zsuzsa
|
+ - | re:porszemek becsapodasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elhiheted, hgy nem atlagos szemorvosnal jartam.
Masreszt a porszemek (annak elektromos vonzasa miatt) a
monitorba es nem a szembe csapodnak.
>- Gyonyoruen latszik, ahogy a porszemek bele vannak csapodva a
>szemgolyojaba. Vegyen fel legalabb egy napszemuveget, ha a
>monitor elott ul.
Bela
|
+ - | Re: masolt gyogyszerek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
>Én úgy tudom, Magyarország csak néhány éve, kb tért át a
>termékszabadalomra a technológiai szabadalomról. Azaz egy
>gyógyszernél az előállítás technológiája volt védve, nem a termék
>mint pl. az USA-ban. Valószínűleg ez lehet az oka.
>A gyógyszerekre úgy tudom, egyébként csak néhány évig
>(kb. 10) van kizárólagos gyártási joga a kitalálónak.
wrote:
> Szerintetek hanyan tudjak, hogy a Magyarorszagon forgalmazott
> gyogyszerek 70%-a masolt? Azaz: mas orszagokban szabadalmi joggal
> vedett gyogyszerek jogdijmentes utanzata (forras: Kossuth Radio, Deli
> Kronika). Ne ertsetek felre, en egyaltalan NEM szeretnem, ha
Latom, van egy kis zavar a gyogyszerek szabadalmi vedettsege korul.
Eloszor is nehany alapfogalmat kellene tisztazni (egyszerusitve):
- Termekszabadalom: a gyogyszer hatoanyagat magat ( es ezaltal kozvetve a a
hatoanyagbol keszitett gyogyszerkeszitmenyt is) vedo szabadalom
- Eljarasszabadalom: a hatoanyag eloallitasi eljarasat vedo szabadalom
A szabadalom azt jelenti, hogy az un. igenypontjaiban megfogalmazott
targykorre a lejaratig a szabadalom tulajdonosanak kizarolagos
(=monopol)joga van, tehat ha pl. targykor=egy vegyület, akkor ezt a
vegyuletet mas nem gyarthatja a szabadalmas engedelye nelkul (eljaras
eseten az eljarast mas hasznalhatja stb.). Itt nincs jogdij, az egy masik
terulet, a szerzoi jog fogalomkorebe tartozik es nem az iparjogvedelemebe. A
szabadalom tovabba un. territorialis jog, tehat csak azon orszag teruleten
ervenyes, ahol azt bejelentettek. (Ha pl. egy termek vedett Ausztriaban, de
Mao-n nem, en minden tovabbi nelkul eloallithatom azt Mao-n es arusithatom
is, de nem allithatom elo, nem vihetem be es nem arusithatom Ausztriaban)
- Originator: aki eloszor eloallitotta az adott hatoanyagot
- Originalis gyogyszer: termekoltalmi vedettseget elvezo gyogyszer
- A szabadalmi oltalom idotartama: 20 ev a bejelentes napjatol szamitva
(manapsag mar majdnem mindenutt)
A Kronikaban elhangzottakat tulzas lenne baromsagnak minositeni, mert a
helyzet meg ennel is sulyosabb. A problema ott van, hogy a nagy originatorok
nem birjak elviselni, hogy mas is gyartja Magyarorszagon (teljesen
torvenyesen) masutt meg vedett gyogyszereiket. A 70 % "masolt"
(reprogenerikus) gyogyszerrol pedig csak annyit, hogy ez a gyogyszerre
forditott kiadasok 30%-at jelenti, mig a tobbi 30% viszi el a tobbi 70%-ot.
A tb hianya sok milliarddal tobb lenne es a gyogyszerek ara tobbszorose
lenne a jelenleginek, ha nem lennenek ezek a reprogenerikus gyogyszerek.
A tenyek a termekoltalommal kapcsolatban:
Magyarorszagon a termekoltalmat (azaz termekszabadalom megszerzesenek
lehetoseget) az 1994. evi VII. torveny vezette be 1994. 07.01-tol megpedig
ugy, hogy hatalyon kivul helyezte az akkor hatalyban levo 1969. evi II.
torveny, a "regi" szabadalmi torveny 6.§ (3) bek. a) pontjat miszerint:
"(3) A találmány nem részesülhet szabadalmi oltalomban, ha
a) tárgya gyógyszer, vegyi úton előállított termék, vagy - a növény-és
állatfajtákat kivéve - emberi, illetve állati élelmezésre szolgáló termék;
az ezek előállítására szolgáló eljárás azonban szabadalmazható"
Eddig az idopontig tehat Mao-n torveny tiltotta a gyogyszerek szabadalmi
oltalmat. Ebbol kovetkezoen a magyar gyogyszergyarak az ervenyes magyar
jogszabalyokat betartva allitottak elo olyan gyogyszereket, melyeket mas
orszagokban termekszabadalom vedett. Ezt lehet nevezni masolasnak, de
semmikeppen nem torvenytelen.
"...Ezert vannak ervenyben meg mindig olyan iparjogvedelmi konstrukciok,
amelyek vedo karkent ovjak a hazai ipart a fejlettebb orszagok cegeinek
szabadversenyetol. Erre kivalo pelda a gyogyszerek, vegyi uton eloallitott
termekek és elemiszerek, mint termekek oltalmanak tilalma, amely nehany
evtizede szinte minden orszagban ervenyben volt, ma viszont mar csak nehany
orszag - a konyv irasakor meg Magyarorszag is - szabadalmi torvenyeben
szerepel, a jovo azonban az elteresek ellen dolgozik." (Iparjogvedelmi
kezikonyv, Kozgazdasagi es Jogi Konyvkiado, Budapest, 1994, 27. old.)
Hozza kell tenni, hogy a mar emlitett VII. tv. lehetoseget biztositott
atmeneti szabadalmi oltalom (nepszeru neven pipe-line oltalom) megszerzesere
is (21-28.§).
"Átmeneti szabadalmi oltalom
21. § Átmeneti szabadalmi oltalomban részesül e törvény rendelkezései
szerint az a gyógyszertermék - hatóanyag és készítmény -, amelyre külföldön
az e törvény hatálybalépését követő egy év letelte előtt szabadalmat adtak,
feltéve, hogy a külföldi szabadalom elsőbbsége
a) legalább tizenkét hónappal korábbi, mint e törvény hatálybalépésének
időpontja, és
b) 1987. január 1-jénél nem korábbi."
Magyaran 1987.01.01-tol volt lehetoseg termekoltalmat szerezni, ami elegge
nagy engedmeny volt Mao. reszerol, tekintve hogy pl. Finnorszagban csak
1995-tol vezetttek be a termekoltalmat. Termeszetesen nem lehetett pipelinet
szerezni olyan gyogyszertermekre, amelyek 1994.07.01. elott Mao-n
forgalombahoztak (visszamenolegesseg kizarasa).
>Tud még valaki magyar (tulajdonban lévő) gyógyszergyárról?
Mao-n pl. a Richter Gedeon Rt. (azelott Kobanyai Gyogyszerarugyar) olyan
ceg, ahol a donteseket Mao-n hozzak meg, mert nem szakmai befekteto
(=kulfoldi gyogyszergyar) vette meg a ceg reszvenyeit, hanem penzugyi
befektetok + reszvenyes meg az APV Rt.
Udv
Miklos
|
+ - | Re: Attila / nyustoles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Kosz mindenkinek a hozzaszolast. A vegeredmeny az hogy Attila sima
>>reszegsegtol masirozott at a tulvilagra.
>sajnos megint el lehetett kapni egy jelenseget a HIX-en, ahol megint eppen
>sajatmagunkat nyustoljuk: megpedig eloszor: eppen egy ujsagiro (?) -
>legalabbis a magyarszo-t en internetes ujsagnak ismerem - irta az alabbiakat: <NYISSZ>
>nem tunt fel a listan, hogy ez lett volna a hozzaszolasok vegeredmenye,
Kedves Ildiko,
A listara is valaszolok, mert ott a fenti a hozzaszolas is tovabb mehet
maganban. A TIPPen valoban "nem tunt fel a vegeredmeny", mert 1.) szamos
emailt kaptunk egyenesben, 2.) szamos mas helyen, pl a soc.sexuality.general
newgroupban, stb. is folyt ugyanez az eszmecsere. Ezert is kozoltem az
osszegzest.
A "nyustolesrol": tobb TIPP felol erkezo valaszolo kerte hogy ertesitsem
amikor kijon a cikk, akit sajnos nem lehetett emailen elerni.
Jelenleg epp "ellennyustolesen" dolgozunk... valaki egy osregi oldalunk
URL-jat kuldi szerte szet ismeretlenek, ez utan nyomozunk.
Janos
|
+ - | Del-Afrika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egyetemista lanyom Del-Afrikaban irja egy honapig a szakdolijat
a turizmus kontra termeszetvedelem temabol Capetown es Umtata
kornyeken. Eleg nyugtalanok vagyunk, ha valaki van azon a
kornyeken es tudna adni neki nehany tanacsot nagyon halas lennek.
Viking
|
+ - | Re: Magyaritas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ratonyi Gabor Tamasnak igaza van -- a Chicago-vita kezdett elharapozni.
>Errol az jutott az eszembe, hogy Magyarorszagon is voltak
>olyan idok, amikor mejd' minden tulajdonnevet atirtak
>magyarra: pl. Verne Gyula, Puskin Sandor, stb.
>Ezekkel mi a helyzet?
Koszonik kerdesedet, jol vannak, ulnek a felhokon...
Most mar eredetiben irjuk-mondjuk oket (Victor Hugo [u:go] es nem Hugo'
Viktor), kiveve eppen Vernet, aki Verne Gyula maradt a legmuveltebb
nyelvesz szakik szamara is, kiejtesben is, irasban is. Kizarolag
nyomtatasban megjeleno, komoly muvek eseten irunk Jules Verne-t.
Talan ez is egy fokmeroje a hirnevnek es a koztiszteletben allasnak -- ha
valakinek egy tavoli, kicsi orszagban, sok evtizeddel a halala utan meg
mindig ottani nyelven mondjak a nevet...
|
+ - | forgoszek kellene! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!
Olcson szeretnek venni lehetoleg muboros vagy boros forgoszeket otthoni
hasznalatra. Lehet hasznalt is!
Otleteket maganba is kernek!!
Elore is koszi: Attila
|
+ - | Latinovits (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
" Sziasztok,
Waginger Balazs kozolt egy cikket a magyarorszagi ongyilkosokrol, ahol
megemlitettek a fenti slagert. Idemasolom a hix.otthonba okt.20-an bekuldott
levelemet a slager keletkezesenek filmrevitelerol (azota tudom, hogy arrol
szol). A Balazs altal idezett cikk egyebkent tetszett, kar, hogy Latinovitsot nem
emlitettek benne (Jozsef Attilaval parhuzamosan), dehat nem tudhatnak
mindenkirol... "
Ha meg is akarjatok Latinovitsot emliteni, nektek csak Latyi maradok, es nem
leszek ongyilkos.
Udv, Latinovits Laci
|
+ - | munkahelyi szorfozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mar azt hittem, lecsengett a felvetett tema, de latom, hogy ujabb es ujabb
aspektusok jonnek elo :-).
Hangsulyozom, soha nem volt ebbol gondom, nem is ezert vetettem fol a temat.
Vkorte
>Ha valaki ugy pihen,
>hogy szorfozik tiz percet, vagy megir egy levelet, az mennyivel
>rosszabb, mint ha megiszik egy kavet? (Vagy a kavezas is meg van tiltva?)
Ez nagyon jo felvetes! Kerdes, hogy egyes elvetemult :-) fonokok is igy
latjak-e. Az en ex-fonokom iszonyatosan sokat dohanyzott (neki szabad volt
a sajat szobajaban), es igy a folyoso vegen dohanyzokat sose bantotta.
Pedig volt olyan, aki 10-15 percenkent ott volt.... De ha valakit elkapott
a folyoson, hogy leallt beszelgetni, 'csak ugy...', mindig pataliat
csinalt. Ennyit a fjordokrol. :((
Remelem nem generalok ebbol dohanyos - nem dohanyos ellentetet.
>Am az is lehet, hogy 8 oran keresztul az Excel kepernyojet
>bamulja, s neha lenyom egy gombot, de igazan nem csinal semmit.
Nalunk is az a no volt az "agilis, szorgalmas, stb. stb." aki meg a
kishelyisegbe is ugy ment, hogy ket dossziet a hona ala csapott, es
allandoan rohant, kozben azt lihegve, hogy "szornyu, mar megint mennyi
dolgom van". Pedig mindenki tudta, hogy semmit se csinal. Csak jol
adminisztralja magat.
A latszat a fontos. :(
sziasztok,
Zita
|
+ - | Fuggony boltot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Az a bizonyos aruhaz a TEXTILANDIA nevu meteraru kis- es nagykereskedes, a
kaszasduloi HEV allomassal epp szemben van, a Szentendrei ut (ha jol
emlekszem) 89-ben. Nem az utcarol van a bejarat, hanem a gyarudvarbol.
Nagyon nagy a valasztek, de ez nem kifejezetten fuggonybolt.
Sotetitofuggony anyagot biztosan fogsz talalni, de ha normal fuggonyre
gondoltal, nem biztos, hogy ez a legjobb hely. A Kiraly utcai Betex
aruhazban (Zeneakademia oldalan, kb. 50 meterre onnan a Deak ter fele) eleg
nagynak tunt a valasztek, bar lehet, hogy csak azert, mert en valami
egeszen mast kerestem (ami termeszetesen nem volt :-) ).
Ciao
Zita
|
+ - | Capuccino (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fa Norbert irta:
>Nem tudja valaki, hogy hogyan lehet igazi, finom, habos cappuccino-t
>kesziteni hazilag?
>A kedvencemet akkora geppel keszitik, mint egy kisebb hutogep. Letezik
>ennek otthoni valtozata? Kulonleges anyagok kellenek hozza vagy a
>hagyomanyos kavebol, tejszinbol kesziti a kedvenc nedumet?
Kedves Norbert,
lehet az a gép kisebb is, mint egy hütögép, a lényege a, hogy eszpresszókávét
tudjon produkálni plusz gözt tudjon fujni. Ilyen házihasználatu gép már számtalan
van forgalomban, a legkülönbözöbb márkákkal és nem is olyan drágák már.
(Az a gyanum, hogy egynémelyt MO-n gyártják, de hangzatos olasz cégnevek
alatt forgalmazzák.) Megismerhetö a cappucino-képesség a gözfuvó
csövecskéröl meg annak elzárószelepéröl vagy nyomogombjarol.
A készítés módja:
Egy dupla és a szokottnál kissé hosszabbra eresztett presszókávét készítnek.
Utána, vagy akár közben egy magasfalú fémedényben egy kevés tejet a
gözfúvóka segítségével felhaboznak. Ezt a habot rátöltik a kávéra, s a jobb
házaknál egy kis csokoládéporral, (néhol kakaóval) is megszórják. Ha a tej
nem elég friss, vagy túl sovány, rosszul vagy egyáltalán nem habozódik!
Van egy változata a készítésnek, melyet egy palermói hotel szuper-lusta
bárfiújától lestem el, s önkényesen "Cappucino ŕ la Sicilienne"-nek neveztem
el - magam is így csinálom, mert gyorsabban megy. Elöbb egy nagyobb
csészében felhabozom a tejet, majd a presszógépböl egyenesen a habra
csurrantom a kávét. Amúgy is alája kerül...
Egyébként az olaszoknál a cappucino kimondottan a reggelihez tartozik, aki
délelött 11 után cappucino-t rendel, az - turista. Hallottam, amint olasz
pincérek emiatt "cappucino con spaghetti"-nek csúfoltak német turistákat ...
Lehet, hogy a bécsi "kapuziner" mindettöl különbözik, azt hiszem, ott csak
tejszinhabot tesznek a kávéra, de pontosan nem tudom, igyanak, amit
akarnak...
Jómagam a milánói "La Pavoni" cég 1905-ben tervezett kis kávégépét
használom, melynek egy példánya a New York-i Museum of Modern Art
formatervezési osztályán van kiállítva, mint a századfordulós ipari design
díszpéldánya. Ez tudtommal az egyetlen ma is megvásárolható házihasználatú
masina, amely a forróvizet egy kézi dugattyuval és nem nyomógombos
pumpával hajtja a kávéra. 3 nagyságban kapható (Piccola, Europiccola,
Professional), meglehetös drágán árulják (qua nosztalgia meg irodacsicsa),
ám Északolaszországban (Rómáig bezárólag) még kb. fele áron kapható,
Rómától délre egyáltalán nem.
Jó kávézást,
István
|
+ - | Városnevek magyarul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csikágó/Chicago nem probléma, értem., akarom mondani: oké.
Ŕm itt van valami lényegesen közelebb:
Meg tudná valaki mondani, hogyan lett Wien-böl Bécs?
Tudtommal az egyetlen nyelv a magyaron kívül, amely ezt a várost így nevezi
az a szerb... azaz pardon, horvát, bosnyák, stb. is (nem kivánt törlendö).
Üdv
István
|
+ - | Re: Feherjek a melegben... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves HIX TIPP!
On 29 Oct 99, at 17:39, HIX TIPP wrote:
> Felado : [Hungary]
> Zsolt szerint "a feherjek 44 C fok felett elbomlanak..."
> Nem!
> Nem elbomlanak, hanem "kicsapodnak" - de
En ugy hallottam, hogy vannak 80 fok korul is letezo bacik a tengerben.
Azok miert birjak a gyurodest?
EIK && udv From:, a veglenyeg
|
+ - | Re: POCSEK cegek, www.nexus.hu/sir-nevet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves HIX TIPP!
On 29 Oct 99, at 17:39, HIX TIPP wrote:
> Felado : Rakonczai Zoltan
> azt hiszem, valamit felreertettel.
> nem arrol van szo, hogy a csalo ceget nem szabad csalonak nevezni.
> arrol van szo, hogy ha csalonak nevezel valakit/valamit, rosszat
> terjesztesz rola, akkor o beperelhet. miert ne perrelhetne? az mar mas
> kerdes, hogyha kiderul, hogy tenyleg csalo, akkor o elveszti a pert. ha
> megsem csalo, akkor te veszted el.
Azt hiszem, hogy kicsit felreertetted a dolgot. Nem arrol van szo, hogy
valaki csalo/nem csalo, hanem arrol, hogy a birosag szamara hitelt
erdemloen bizonyitani tudod-e, hogy csalo/nem csalo. Ha valakit bemartasz,
beperel es Te nem tudod bizonyitani, hogy csalo, akkor Te vesztesz. Ez sajnos
nemileg fuggetlen attol, hogy a ceg tenyleg csalo-e, vagy sem. :-(
A csalo cegek altalaban jobban fel vannak ez ellen keszulve, mint a
normalisak...
Udv From:, a hazugsagvizsgalo
|
+ - | Re: POCSEK cegek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Dorozsmai Karoly!
On 4 Nov 99, at 10:18, Dorozsmai Karoly wrote:
> > Az asszony most (1999/10/28-an adtak at) csinalta meg a BME-n a francia
> > MBA masoddiplomajat. Nincs beleirva a minosites...
>
> Akkor ez valami egeszen ujfajta modi :-(((
Ez a dolog szerintem a telefonnal indult. A szemelyisegi jogok alapjan nem
hajlandok a batyam cegenek kiadni azoknak a telefonszamat, akik betortek a
telefonkozpontjukba.
Szerettem volna elerni, hogy az en telefonom (sima analog, digitalis matav
kozponton) kuldje a szamat (ha az asszon hiv otthonrol, akkor a mobilom
felismerje). A MATAV mereven elzarkozott ettol mondvan, hogy ok ezt nem
tudjak beallitani. Ezt el is hinnem, ha az egyik ismerosom nem verekedte
volna ki. Eljutott egy technikusig, aki azt mondta, hogy a digit kozpontok
tudjak ezt, csak az ugyfelszolgalat nem tud rola, illetve a MATAV nem
propagalja a dolgot. Egy faxot kell kuldeni az ugyfelszolgalatnak, hogy
kuldjenek egy faxot a technikusnak, hogy allitsa be. Szoval neki sikerult.
Nekem tobb kor utan sem... :-(
Most az Elso Pesti Telefontarsasag korzetebe koltoztem. Megkerdeztem, hogy
lehet-e. Valasz: Termeszetesen. Ki kell tolteni egy papert es utana megy.
Szoval lehet ezt igy is...
Udv From:, a koncepcios
|
+ - | Re: Csikago es Nyu Jork... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves HIX TIPP!
On 2 Nov 99, at 17:14, HIX TIPP wrote:
> Felado : [International]
> >A magyar helyesiras tokeltesen onkenyesen egyes varosok neveit
> >magyaritva, mas varosoket nem magyaritva kozli,
> Az a gyanum, hogy ez nem teljesen onkenyes. Ugy sejtem, hogy
> az evszazadok soran kialakult szokasokat koveti a szabaly.
> (Amerika me'g nem eleg idos, meg messze is van. :)
Multkor veletlenul gondolkodtam. :-) Ugy talaltam, hogy a "tortenelmi"
orszagok "orszagok", a tobbinek egyeb neve van. Pl. Cseh orszag, Lengyel
orszag, Ormeny orszag, de Dania, Szlovakia, Romania, Kina, Argentina, Nagy-
Britannia. Mondjuk a Spanyol orszag vs. Portugalia nem vilagos elottem...
Gondolom ez is az 1000 ev itt tartozkodas alatt alakult ki...
Udv From:,
|
+ - | TAMA Iron Cobra ballabas-duplazo pedal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tiszelt TIPP-elok !
Aki a targyban szereplo dobpedal hazai
ill. kulfoldrol torteno beszerzesehez otleteket
tudna adni, kerem irjon maganban, mert a
reszletekkel kapcsolatosan nem szeretnek
senkit untatni.
Koszonettel ! Attila
|
+ - | NoteBook (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A munkámhoz szükségem lenne egy laptop-ra (vagy notebook-ra, mi a
kulonbseg?), ezert fordulok Hozzatok. Kerlek segitsetek, milyen szempontokat
kell figyelembe vennem, mire ugyeljek, stb.
Kovetelmeny: CD-Rom, 64 MB Ram, min. Pentium 233, halokartya, modem.
Mindenkeppen ujat vennek, igy ajanlatokat is szivesen veszek, mi, hol
mennyi. Jelenlegi udvoskem a Gericom Overdose Polo, ha errol tudtok valamit
azt is kuldjetek el.
Mivel eleg keves az idom kerlek maganlevelben is!!!
Elore is koszonom!
Udvozlettel:
Misi
http://www.nyugat.hu
|
+ - | Orvos kerestetik! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha van a TIPP kozossegeben (hat, hogy ne lenne!) orvos, lehetoleg
belgyogyasz vagy pszichiater kerem jelentkezzen az e-mail cimemen. Fontos
lenne!
Koszonettel!
Zsolt
|
+ - | benelux (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mindenkinek!
Aki Belgium, luxemburg, Hollandia, Svajc es Franciaorszag
teruleten el, legyszives irjon nekem egy e-mailt, ha
erdekelne egy ujsag letrehozasa, itt a hixen nekunk is a
francianyelvu orszagokban eloknek,
mar van UK es NY, miert ne lenne egy benelux, vagy francia
is?
100 jelentkezo kell, irjatok legyszives, es en elkuldom a
hixnek a listat a cimetekkel, elore is koszi
Irjatok otletet is, hogy mi lehetne az ujsag neve, az ot
orszagnak?
a cimem
koszi szepen, varom a leveleiteket
Mercedesz
|
+ - | Re: pocsek cegek-hitelrontas? (TIPP #3372) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> Nem ertem, mit majreztok.
> Senki nem jelenthet fel hitelrontasert, hisz az email cim alapjan nem
> surun tudjak kinyomozni, ki az , aki a Tipp hasabjain kritizalta X.Y.
> ceget.
> Ha meg megis , akkor irjatok nevtelenul.
> . . . .
Ha en egy nevtelen nyilatkozatot olvasok, akkor azt nem tudom
komolyan venni. Egy megallapitas sulyat az adja, hogy az
ellenorizheto.
Az eddigiekbol azt tanultam, hogy ha tapasztalok valamit, akkor
leirhatom a tenyeket, amibol az olvaso szamara kiderul, hogy
milyen pl. egy adott ceg, es ez nem hitelrontas, hanem
elmenybeszamolo.
--
Bye / MfG / Udv
Hosszú Péter
|
+ - | wo-man again (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom Mindenkinek, aki a "wo"
megfejteeseeben nemreegiben segiitett...
No-ember, nosteny-ember, asszony-ember.
A magyarben van egy ma maar viccesnek tuno is,
az asszonyaallat. Eleink reegen egeesz komolyan
hasznaaltaak :-). Leetezik-e az o-angolban ilyesmi?
Ha nem, meegiscsak a magyar a gazdagabb nyelv ;-).
Kosz, Udv: ppa
|
+ - | Re:Re: >Huhhhhh! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>a másodperc egy tört részéig komolyan vettelek, ám
>elolvastam mai termékeidet és bűbájos stílusodból arra
>a következtetésre jutottam, hogy vagy nem ismered az
>internetes folklór részét képező emóciók különleges
>jelentőségét, vagy igen, de erősen ittas állapotban
Lehetett volna erosebb is, igy csak a mosolygok
maradtak le. ;-)
Kovacs Karoly.
|
+ - | perfektpower (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szeretnek minnel tobb anyagot osszegyujteni, olyan temakorokben,
amivel a perfektpower foglalkozik. A honlapjuk talan a
www.perfektpower.hu-n talalhato, nekem a hirleveluk jar.
A temak:
Eloadastechnika
Targyalastechnika
Hogyan gyozzunk meg masokat
Ido-menedzsment . . .
. . . es minden, ami az on- es kepessegfejlesztessel,
onmenedzselessell foglalkozik..
Minden informaciot elore is koszonok
Trenerek jelentkezeset is varom.
Udv:
|
+ - | Gardonyi megegyszer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nemregiben kerdezte valaki, Gardonyi Geza iroi alneve volt-e a Go're Gabor
nev. Ehhez tennek egy kis kiegeszitest. Gardonyi eredeti neve Ziegler Geza volt.
Iroi alnevei pedig a kovetkezok voltak: Karika's, Suhogo, Tegla's, Somogyi
lantos, Sire Mummery Robert, Nemeske'ny Sandor es termeszetesen a Go:re
Gabor is. A Sire Mummery Robert neven megjelent irasait o maga is gyengenek
tartotta, es anyagi gondjain akart csak enyhiteni az e nev alatt megjelent
irasokkal.
Zsuzsa
|
+ - | Erste Bank (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello.
Nem vagyok a bank embere, de a témához annyit szeretnék hozzászólni, hogy
a debreceni fiókok (különösképpen a Kossuth Egyetemi fiók) tényleg
kataszrófálisan gyenge, lassú, és az ügyintézők nem tudják megoldani az
ilyen lehetetlennek tűnő feladatokat, mint a számlaáthelyezés. VISZONT az a
BP-i fiók, ahová én kerültem, mindent megtesz, hogy segítsen. Gondolom, ők is
szégyenlik magukat a debreceni munkatársaik miatt.
Üdv.
Doma Dénes
|
+ - | "Viragot..." nekem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Hello mindenkinek!
Surgosen kepekre volna szugsegem. Olyanokra amelyen valamilyen virag
lathato. Na nem ilyen mindenfele ritkan lathato latin nevu viragokra
gondoltam, hanem a legnepszerubbekre: rozsa, tulipan, hovirag stb. Internet
cimet nem kerek mert nincs hozzaferesem.
Elore is koszi!
Teebor"
A keresem meg mindig ervenyes!
|
+ - | [HIRDETES] Elsepth Cary a kolonia torteneterol.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
szolo konyvet keresem !
Barmilyen megoldas erdekel!
maganba:>
koszi,Safi
|
+ - | [HIRDETES] gepirokat keresunk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Keresünk MSWord-ben járatos gépelni jól tudó munkaerőt, délutáni esetleg
éjszakai munkavégzésre.
Munkahely Csepelen, ha érdekelnek a részletek, hívd a 276-1038-as
telefonszámon Ránki Andrást.
|
+ - | [HIRDETES] (Fwd) lakas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Forwarded message:
From: Self <most.ktt.ve.bme>
To:
Subject: lakas
Date: Thu, 4 Nov 1999 12:06:49 +0100
Megvetelre keresek a III., XI., vagy XXII. keruletben
1,5-2 szobas gazfuteses lakast.
Felujitasra szorulo is lehet.
Nagyobb lakas eseten eltartasi szerodes is erdekelne.
Valaszokat maganba kerem.
|
+ - | [HIRDETES] lakas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Megvételre keresek a III., XI., vagy XXII. keruletben
1,5-2 szobás gazfuteses lakast.
Felujitasra szorulo is lehet.
Nagyobb lakas eseten eltartasi szerodes is erdekelne.
Valaszokat maganba kerem.
|
+ - | [HIRDETES] Pallas Lexikonok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Pallas lexikonok eladok. Komlett 18 kotet, 1893-1896,
Pallas nyomda, "kek-arany-bordo" kotes.
Iranyar: 80 000 Ft.
taki
ICQ#[UIN] 43633839 GSM/SMS +421903391344
______________________________________________________
Ez a level ujrahasznositott elektronokon tovabbitodott
|
+ - | [HIRDETES] SB 128 PCI, 32MB SDRAM (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vásárolnék egy Sound Blaster 128 PCI típusú hangkártyát. Az ajánlatokat
a 221-6021-es telefonszámon is várom!
Eladnék egy 32MB PC100 SDRAM-ot. Ára 10.000,- Ft. Üdv. András
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | [HIRDETES] garzonlakast vennek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Garzonlakast vennek Budapesten.
Tel: hetkoznap 06-14-ig 06 75 508-441
|
+ - | [HIRDETES] elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok Tippelok!
Eladoak az alabbiak:
Ruzsai tanya 5750 nm. foldterulettel.
12 eves Wartburg (Szeged)353, 1 ev muszaki,uj akku + par aprosag.
_______________________________________
>FT500DX RH rig + n313 szkop + 50Ohmos koax + SWR mero egyben<
______________________________________
Erdeklodni:
tel: 06-62/465-690 (rogzito is) &06-30/98,37-825
Udv: csutak
visit to: http://w3.swi.hu/csutak/
|
+ - | [HIRDETES] beagle kiskutyak eladok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Beagle kiskutyak eladok
Erdeklodni: 22 323-163 az esti orakban ill. hetvegen
|
+ - | [HIRDETES] Bp-New York (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy repulojegyfoglalasom Budapest - New York - Budapest dec. 27-jan. 2.
Erdekel valakit? En sajna nem tudok kimenni.
Udv,
Fuhrer Zsuzsanna
Budapest
|
|