Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 897
Copyright (C) HIX
1998-10-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Petrus cuccai ftp -n (mind)  18 sor     (cikkei)
2 Keres hun Emergency! (mind)  8 sor     (cikkei)
3 AIROS (mind)  21 sor     (cikkei)
4 Total Annihilation, Dune2000 (mind)  11 sor     (cikkei)
5 caesar 3 (mind)  6 sor     (cikkei)
6 The operational art of war (mind)  149 sor     (cikkei)
7 Re: Regi jatekok! RULEZ!!! (mind)  16 sor     (cikkei)
8 Re: IMHO (mind)  16 sor     (cikkei)
9 gamez siteok (mind)  14 sor     (cikkei)
10 Cesar3 (mind)  7 sor     (cikkei)
11 Re: Prince of Persia 1 (mind)  4 sor     (cikkei)
12 caesar3 (mind)  21 sor     (cikkei)
13 Re: Descent Freespace (mind)  39 sor     (cikkei)
14 Need For Speed 3 (mind)  7 sor     (cikkei)
15 MMO2 Nyero faj (mind)  16 sor     (cikkei)
16 Re: Core Contingency (mind)  29 sor     (cikkei)
17 Re: Persia 1. (mind)  23 sor     (cikkei)
18 Re: Prince of Persia 1 (mind)  6 sor     (cikkei)
19 Re: Prince of Persia 1 (mind)  15 sor     (cikkei)
20 Re: Need for Speed III (mind)  25 sor     (cikkei)
21 RE: Repszimek (mind)  14 sor     (cikkei)
22 Prince of Persia (mind)  12 sor     (cikkei)
23 UFO (mind)  11 sor     (cikkei)
24 Re: Prince of Persia 1 (mind)  7 sor     (cikkei)
25 oxyd (mind)  22 sor     (cikkei)
26 Forsaken, Indeo driver (mind)  9 sor     (cikkei)
27 Diablo 2 , Mplayer (mind)  16 sor     (cikkei)
28 Re: Commandos, Freespace (mind)  16 sor     (cikkei)
29 Ki hallott rola (mind)  11 sor     (cikkei)
30 Re: Need for Speed III (mind)  12 sor     (cikkei)
31 WWW oldal (mind)  15 sor     (cikkei)
32 Re:Divat98 (mind)  26 sor     (cikkei)
33 Re: RIVA TNT a legjobb .. (mind)  19 sor     (cikkei)
34 Re: IMHO (mind)  13 sor     (cikkei)
35 Re: Jagged Alliance2 & uj jatekok (mind)  40 sor     (cikkei)
36 WWW oldal (mind)  11 sor     (cikkei)
37 Re: Re:Core Contingency (mind)  20 sor     (cikkei)
38 Re: Core Contingency (mind)  62 sor     (cikkei)
39 Re: CC - Bigwhite (mind)  34 sor     (cikkei)

+ - Petrus cuccai ftp -n (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv !

   Mivel nem vart sokasag jelentkezett bizonyos cuccokert, kerestem egy
ftp helyet es feltoltottem oda mindent, amit kertetek. A cim :
   d-eyes.jpte.hu/pub/incoming/personal/Petrus/
   Itt van a SimCity Classic, a GW Pro, a TrTycoon palyak (a
kesobbiekben a teljes program is itt lesz), meg ilyesmik. Szoval, aki
meg mindig keres valamit es nem postaztam el neki (volt egy par ...),
akkor oda nezzen be !


-- 
/-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=\
|                        Petrus                        |
[--                      .oOOo.                      --]
| E-mail:                             |
} Home: www.extra.hu/petrus/ (frissitve : 1998.10.05.) |
\-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=/
+ - Keres hun Emergency! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Mindenki!

Keresem az Emergency, Knights and Merchants magyarított
változatát (full cd!!!!) esetleg , ha a Robo Rumble is meg lenne
az elöbbi módon , az is kellene.
Köszi:
              Mantas
mailto: 
+ - AIROS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Lehet, hogy csak en nem vettem eszre valamit, de van egy problemam a Project AI
ROS-sal:
mar rogton az elso palyan elakadtam, ugyanis hiaba irtottam ki mindenkit, a gep
 is kiirta, hogy
 all enemy... , de megsem akar tovabblepni a kovetkezo palyara. Probaltam mar m
indenfelet, 
visszatertem a bazisra, eladtam az epuleteket stb.
A kuldetes leirasaban pedig az van, hogy szimplan ki kell irtani a helyieket es
 az esetleges 
segitsegukre jovoket.
Megkoszonnem, ha valaki tudna segiteni.

Valaszokat maganba kernem.

Elore is koszi

--
Bellus Lóránt

+ - Total Annihilation, Dune2000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Emberek!
> 
> Ezt a ket jatekot keresem, de nagyon. Akinek megvan, es el tudna nekem
> kuldeni postan, akar elovetelben is, az dobjon mar meg egy email-lel a
> . (Ja, Pecsen szemelyesen is lehet) A Dune2
> szerintem maig a legjobb, csak a Red Alert tudta megszoritani (most is
> vele jatszok), a TA-rol meg mar annyi jot hallottam, de nem tudok vele
> jatszani :(((
> 
> Elore is koszonet erte:
>                                 Papai Tamas
+ - caesar 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hogy lehet elerni, hogy azok a tetves karavanok megalljanak a
warehouse-ban es kereskedjenek?

elore is a szokasost,

Caliban
+ - The operational art of war (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

THE OPERATIONAL ART OF WAR

Gondolom jatszottatok mar Panzer generalt, vagy valamely leszarmazottjat.
Nos a TOAW olyasmi ehhez kepest, mint a minesweeper a PG-hez kepest. A
progi Norman Kroger alomprojectje volt. O mar szamos wargame-t csinalt es
mindig ugy erezte hogy ez az amit szeretett volna. A progit az osszes
szakujsag maximumra ertekelte es hihetlen aktivitasu www helyek (egyet maga
Kroger csinalt) foglalkoznak a progival.

http://www.onr.com/user/nkoger/toaw1.html

 Mindenkinek ajanlom aki komoly hadiszimulatorral szeretne jatszani es nem
elegitik ki a PG altal femjelzett szinvonal. Varhato 2 kuldeteslemez es a
masodik resz, ami 1955-2000 kozotti hadszinterek es fegyverek lesznek
hasznalhatok.
HA elinditjuk a progit eloszor az tunik szembe, hogy hmm, viszonylag ronda.
Nyoma sincs a kezzel festett szep tajaknak a'la PG, a taj hatszoges mozaik
kep. Mi jar ezert cserebe? Nos egy olyan szerkeszto, amirol eddig csak
almodni lehettett. Teljesen realisztikus TULAJDONSAGU tajak szerkeszthetok,
es ez a lenyeg. A taj sokat szamit a jatekban es gyakorlatilag mindenfele
jelen van. Masik ami szembetuno, hogy hol vannak a tankok meg az agyuk?
Ehelyett kis zsetonok vannak, amelyeken apro jelek vannak. BAr a jatek
jatszhato a PG-hez azert nem merheto szinvonalu, de azert eleg jol kiveheto
3D-s modellekkel, az ember azonban hamar vissza fog terni a zsetonokhoz.
Miert? Mert rendkivul informativak. Ezek tulajdonkeppen a NATO katonai
jelzesei. Jelzik hogy az adott egyseg mekkora, milyen a tamadasi es
vedekezesi ereje (nem egyforma), egeszsegi allapota, ami egeszen osszetett
allapotok vegeredmenye, mozgasi pontokat, hova tartozik, es milyen modban
ill cselekvesi allapotban van. Ha rajovunk arra hogy ez a grafikai
leegyszerusites nem hatrany hanem elony es elhisszuk azt hogy a programozok
a jatek melysegere es az AI-ra mentek ra de erosen, akkor rajovunk, hogy a
mai grafikus buta csodakkal ellentetben egy ertekes jatek tulajdonosai
vagyunk.
Na ha idaig eljutottunk, es megklikkeltuk az egyik hatszoget akkor a tajrol
leolvashatunk minden infot az infopanelbol a egysegrol meg az
egysegpanelbol, ami az egyseg 3D kepet is mutatja. Nade furcsa! Itt tobb
ikon is van egy helyen! Igy van, ez is tovabbi erdekesseg a PG sorozattal
ellentetben. Itt 9 egyseg is lehet egy helyen. Ez elony pl tamadasnal mert
nagyobb utoerot kepvisel, de vedekezesnek forditva sul el, ertelemszeruen
belonek oda ahol tobb ezer katona van abbol tobb hullik, mintha csak 10-e
lenne. Nos az ikonok a jobb oldali egergombbal vezerelhetok. Pl ha
megnyomunk egy zsetont es a kurzort odebbvisszuk 3 haxagonnal mutatja
mennyibe kerul ez nekunk lepesi lehetosegunkbol majd klikkelesre odamegy az
ikon. HA tobb zseton volt az eredeti helyem megkerdezi csak a felso vagy az
egesz banda menjen e? A tamadas stb beallitasa hasonlo csak nem ures
terfelre hanem az ellenre visszuk a kurzort. Beugro menuvel alopciokat
allithatunk. Az osszes alopcio elerheto ha a zsetonra egybol a bobb gombbal
kattintunk. Itt latszolag a boseg zavara fogad. Igen igaz, itt egyetlen
egyseggel legalabb 20 dolgot lehet csinalni. Lehet repulore, vonatra,
hajora rakni, hidat vasutat epiteni rombolni stb. eroditmenyt epiteni es
vedekezni (dig in). Legfontosabb talan 2*3 kategoria: attack, amikor teljes
erejevel tamad, limited attack, amikor csak egy reszevel, ekkor tobb
oldalfele is tamadhat egyszerre. Mindket kategorian belul van 3 tovabbi:
minimize losses, ekkor ugy tamad, hogy vesztesegeit minimalizalja. pl
ismeretlen egyseg idegesitese, erejenek felmerese celszeru ezzel. Limit
losses: tamad amig tul sok ember el nem esik aztan visszavonul. Ignor
lossess tamad mint a guzu. Nos ez utobbi nem biztos hogy jo hiszen ha
valaki jol vedekezik akkor iszonyu meszarlast hajt vegre ezeken a minden
erovel tamadokon, akik szepen elvereznek azonnal.
Van egy plan attack nevu menupont is, ami nagyon hasznos. Ez mutatja a
kozponti hexagont a hat szomszedjaval. Ott van szepen minden katona
kiteritve es klikkelgetunk mely egysegunkkel hogyan tamadjuk (az fenti
kategoriak termeszetesen egysegenkent kulon allithatok) a kozponti
hexagonban levo ellent. Ha vannak a kozelben feldritoink akkor fogalmunk
van az ellenseg erejerol es beepitett tanacsadonk tajekoztat bennunket
mekkora vesztesegek varhatok es mik az eselyeink a nyereshez. Az egysegeket
reserve allapotba is hozhatjuk, ekkor a varhato memgerosites hozzajuk
jobban elerkezik, pihennek es rugalmasan reagalnak az ellenseg
mozdulataira, de harcban lehetoleg nem vesznek reszt.

A jobb oldali egergombbal az egysegekrol info is kerheto. Puff itt meg egy
jelentos kulonbseg van! Egy zseton, amire tank van irva nem tankbol all
csak, sot nem is egyfajta tankbol, hanem tobbfajta kevereke kiegeszito
jarmuvekel szallitokocsikkal stb, ahogy tenylegesen az van. Egy gyalogos
hadsereg all egy csomo puskasbol egy kisebb motorbiciklis csapatbol,
nehezgeppuskasokbol, szallitojermuvekbol mernokokbol felderitokbol stb.
Raadasul ezek a zsetonok sem fuggetlenek hanem hadosztalyokba vagy nagyobb
egysegekbe tomorulnek. HA megnyomunk egy zsetont akkor az aranyszinu
keruletu lesz de egy csomo masik mellette meg szurke. Nos ezek egyuve
tartoznak (kozos fonok, kozos ellatas) ezek maximalisan tamogatjak egymast
es altalaban egy HQ azaz headquarters egyseggel rendelkeznek amik az
elosztast (supply: golyok kaja stb) segitik. Celszeru egy ilyen nagyobb
egyseget egyutt tartani es ezzel egyutt tamadni kihasznalva az egysegek
specialitasait (azaz tank ellen antitank egyseggel erdemes tamadni). HA
kulonbozo hadosztalyokhoz tartozo egysegekkel tamadunk, akkor azok csak
reszben vagy egyaltalan nem tamodgatjak az adott akciot (hat nem
csodalatos?). Ezt a plan attack reszben az egyre sotetebb zaszlocskak is
jelzik. Ugyhogy kezdoknek kulonosen nagy segiotseg minden tamadast a plan
attackkal vegezni). Az arany a teljes tamogatast felzi.
Nos ha ez nem eleg elarulom, hogy az idojaras is hat, es valtozik, a
katonak ereje, ellatasa, kezdo vagy veteran volta, gyakorlata, ezen kivul
az un. theater szintu esemenyek. Ilyenek pl a repulok, amik allithatok
combat supportra (ekkor pl bombazzak a tamadott helyeket. Specifikalhatjuk
melyik ellenseges egyseget vagy ha nem akkor szetosztja maga az erejet.
Lehet interdiction, ekkor tamadja az ellen mozgo eysegeit, foleg utakon es
vasuton, mert ekkor jol lathatok (ha jo az ido), de allithatok a
vadaszgepek air superiorityra, amikor ok mas gepeket igyekeznek leszedni.
Ugyancsak hasonlo vonatkozik a hajokra is. Vannak mas esemenyek is
atombaomba gazok hasznalata stb, de ezekkel az elejen nem talalkozunk. Az a
fontos a szerkesztoben a scenario szerkesztoje sokmindent beallithat pl ha
adott ideig egy repuloteret tartani tudunk, akkor megerkezik oda
erositesnek az xy egyseg.
A vegere maradt nehany fontos dolog. A supply. Ha az ellen lezarja az
utakat a vasutot mogottunk akkor az egysegeink nem kapnak utampotlast (mert
ez is van am, kozben gyartanak a hatorszagban es ennek valamint a
supplypontok elfoglalasanak fuggvenyeben kapunk ujoncokat) es fogy a
proficiency ha ez fogy fogy a moral es az eroben es egeszsegben ez
tukrozodni fog. HA alcsony a supply pihenytetni kell az egyseget, mert
ugysem tudnak rendesen harcolni, es egy HQ egyseg felgyorsitja a
feltoltest, felteve ha a tobbiek kolcsonadjak a teherautokat (azaz azonos
hadosztalyban a tobbiek fel vannak eleg jol toltve). Szoval ebben a
jatekban az eros egysegeket nem lehet a vegtelensegig hajszolni! Az
ellenseg erejet elhelyezkedeset pedig akkor tudjuk csak meg ha
felderitoegysegeinket odakuldjuk vagy pl tankhadosztalyunknak van felderito
kepessege.
Nincs champaign, hanem van tizen valahany scenario (a netrol sok letoltheto
vagy Te is keszithetsz magadnak). A scenariok erdekessege, hogy ellentetben
a PG szeriaval az ido es a ter skalazhato. Azaz vannak ahol egy hexagon 2.5
km van ahol 50 km tavolsagot jelent. Van ahol 1 turn 0.5 nap van ahol 1
het. A scenariok leirasaban persze ez benne van igen reszletes tortenelmi
leirasokkal mindket oldalrol. A scenariok ennek megfeleloen: kis seregek
foglaljak el az adott supply pontot (kb PG jatekok skalaja), vagy egeszen a
nagy haborukig pl koreai haboru tervezheto es jatszhato.
Ha mar a turn-oknel tartunk akkor meg egy jelentos es nagyon jo ujitas. A
turn adott szamu idobol all. Ezt te osztod be. Azaz lepsz par egyseggel es
keveset, es vergrehajtasz nehany kis tamadas tervezeset (min. losses).
Ekkor a turn gomb megnyomasaval ez vegrehajtodik de mivel idod pl. 4/5-e
megvan azt felhasznalhatod azaz megint tamadhatsz, lephetsz pl. a elozo
tamadas folytan eluldoztel egy egyseget a vasutvonalrol egy kis tamadassal,
most tovabbmehetsz es kihasznalhatod a lehetoseget, amig a masik
tehetetlen. Ugyanakkor, ha az osszes idodet felhasznalod pl. az egyik
egyyseggel maximalisat lepsz vagy egy nagyon osszetett tamadast tervezel
akkor az idod nagy resz vagy egesze ramegy a turn-re es tobbet nem tudsz
lepni. Ezert nem jo pl max erovel es minden egyseggel egyszerre tamadni
mint a PG-ben. A  turn taktikai reszekre osztasa szerintem nagyon jo huzas
volt.

A jatek jatszhato gep ellen, hot seat, email, sot tervezik networkon at
is, bar igazan ennek nincs ertelme. Mindenkinek jo jatekot kivanok es varok
emailes ellenfeleket!
A leirast barki szbadon, nem kereskedelmi cellal hasznalhatja, homepagere
velem valo egyeztetes utan nyugodtan felteheti. Irjatok Ti is!
Udv
Karsai Istvan


"In order to understand complex systems, it is necessary to study something
else instead".
 (Levins, 1970)
+ - Re: Regi jatekok! RULEZ!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> 
> >Zozonak igaza van! Regi jatekok rulez! C64-es cuccok (kesobb johet Amiga
> >is, csak meg a c64 konyvtaram sincs rendbeteve) erdekelnenek engem is!
> Mit keresel c64-re? Kuszobon az Amiga!!!

C64-re kb. csak par ezer game hianyzik, ugyhogy meglesz hamar ;-) Most
Wanted es sima lista a http://come.to/dohi.hu-rol szedheto! Non-profit
oldie csere rulez! :-)

-- 

Dohi
mailto: / ICQ UIN 18051934
Personal HP + C64 stuffs - http://come.to/dohi.hu
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Re: IMHO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Nevrokon! :-)

> Valaki elarulna nekem, hogy az IMHO mi a fene?
> 
> Tenyleg nem tudom. :))

In My Humble Opinion, azaz szereny velemenyem szerint.

Szivesen! :)

-- 

Dohi
mailto: / ICQ UIN 18051934
Personal HP + C64 stuffs - http://come.to/dohi.hu
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - gamez siteok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ti tudtok jo magyar vagy angol jatekkal foglalkozo
lapokat? Mert ha igen akkor irjatok meg a listara.
En mar tobbet neztem, de szerintem most ezek
a legjobbak:

www.pcx.hu - Teljesen megujjult, franko, napra kesz!!! Ez a BEST!
gamer.pganet.com - Egy jo pofa kis weboldal, gyakran frissitik.
www.avault.com - amcsi on-line jatek magazin.

Udv,

 --Hypernet.
+ - Cesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

Mitol fugg a tuz illetve az osszeomlas rizikoja a Cesar3-ban ?

kosz elore is a valaszt

Mikulas
+ - Re: Prince of Persia 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az 'atlatszo hasonmas't nem lehet legyozni: ha megolod, meghalsz
te is. Tedd le a kardod (erre o is ezt csinalja), s szaladj bele, s erre
'egyesultok'. Tovabb balra kell menni, nyugodtan lepj a szakadek fole, a
labad alatt majd megjelennek a deszkak.				mNandor.
+ - caesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi All!

Keresek magyar nyelvu leirast a Caesar 3-hoz. Van ilyen a neten? Honnan
lehetne beszerezni? Esetleg ha vki el tudna kuldeni valamilyen formaban azt
nagyon megkoszonnem.
Mondhatni egesz jol boldogulok vele, csak nemely palyakon jonnek idegen
fickok, es teljesen leromboljak a falumat :(. Ha mar az elejen elkezdek
katonakat gyartani, akkor is pillanatok alatt lerombolnak.

Please HELP!!!

thx
		KoZo

ui.: legyszi privatba is kuldjetek el a valaszokat!




mailto:
UIN:5918756
+ - Re: Descent Freespace (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Nincs valakinek cheat-je a Freespace-hez. Mar napok ota probalkozom 
> az utolso palyaval. Esetleg valami otletet is szivesen fogadnek 
> ezzel kapcsolatban, nekem max. 2 reaktort sikerult szetloni. 

Descent: Freespace - Cheat Codes
> -------------------------------------------------------------------

To activate the code type WWW.VOLITION-INC.COM, then hold the tilde 
'~' key and type the following:

 C       - Send message to enemies.
 Shift C - Toggle availability of countermeasures for all ships.
 K       - Kill target.
 Shift K - Destroy targeted subsystem.
 Alt K   - 10% damage to yourself.
 I       - Invulnerability.
 Shift I - Toggle invulnerability for target.
 O       - Toggle Descent-style physics.
 Shift W - Infinite Weapons for ALL ships, including yours.
 W       - Infinite weapons for just YOUR ship.
 G       - Mark all primary goals complete.
 Shift G - Mark all secondary goals complete.
 Alt G   - Mark all bonus goals complete.
 9       - Scroll forward through all secondary weapons.
 Shift 9 - Scroll backward through all secondary weapons.
 0       - Scroll forward through all primary weapons.
 Shift 0 - Scroll backward through all secondary weapons.
 R       - Issue a rearm request for target.

Note: You CANNOT advance the mission if you activated the cheat 
codes.

Udv:
--
Gyu:ru:s Szabolcs --==-- mailto:
http://davinci.jpte.hu/szk --==-- ICQ UIN: 1905973
http://davinci.jpte.hu/katonak/szasza/rockpage.htm
+ - Need For Speed 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Arra lennek kivancsi, hogy a fennt emlitett jatekban a bonus kocsikat,
hogyan lehet hasznalni?
Udv!
Tamas


+ - MMO2 Nyero faj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Szerintem mindenkepp erdemes custom fajt csinalni. Leghasznosabb a Creative
es a SubTerranen tulajdonsag. Spy es Ship bigyokat le szoktam venni, es
valamilyen jo kis termelesi skillbe fektetni... Ha mar eleg profi fagy
erdemes Creative _nelkul_ kiprobalni.
En csak impossible-n szoktam jatszani, es az AI-k tulajdonsagait kicsit
megtuningolom, mert eleg gyikok...
A legdurvabb fegyverek a Mirv-es raketak. Ha igazan nehez jatekot akarsz,
hanyagold oket.
Halozatban probalta valaki? Amikor mi probaltuk, akkor allandoan fagyizott
jatek kozben. Az egyetlen mod a HOTSEAT volt, de hat az lassucska...
Kar, hogy nem adtak ki a forrasat a jateknak, szivesen fejlesztgettem volna
az AI-n. Amugy szinte tokeletes jatek...

Udv: Tischi                
+ - Re: Core Contingency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Miklos!

On Tue, 20 Oct 1998 21:33:18 EST, HIX JATEK wrote:

>>Nem irtad, hogy a gep ellen jatszol, vagy meccselsz.
>
>Gep ellen, de az nem szamit.

Jatszottal mar hosszabb csatat ember ellen?
Mert szamit! :)
Nem kicsit! :)

Gabornak:

>>tuzersegi elokeszitest (Bertha, Silercer) meg soha nem lattam tole, pedig
>>hardban jatszom v3.1-gyel.. A foldi egysegek pedig, ha van egy csinos kis

Osszehangolt tamadst tenyleg nem intez a gep, es nukeval se lo, meg nem
is vedekezik ellene (ki tudja miert, hiszen neha epit silot) de Big
berthat eloszeretettel hasznalja :)

>Ez az! Nem tudtam feltenni a 3.1-es patchet a CC-re. TA CD-n, a CC
>ripben van meg.

Azert nem megy fel, mert RIP-ed van.


Bye !
Szirty
+ - Re: Persia 1. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>    Nem tudok rájönni , hogy mit kell csinálni a 12-es pálya tetején lévő
> "átlátszó hasonmásommal". Ha sikerül legyőznöm merre van a kijárat?
> Segítsédeteket előre is köszönöm!
>
>                                                                 Peti

Szia!

A hasonmassal semmit nem kell csinalni, csak ahogy odaersz,
tedd el a kardot, es ekkor egyesulsz vele.
A kijarat balra van, ott, ahol szakadekot latsz, azonban az
nem szakadek, mert ahogy ralepsz, rogton megjelenik alattad
a padlo egy darabkaja, es vegig tudsz menni rajta.

Udv.
Herold


--

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
*  Itt a legalkalmasabb pillanat, hogy elhalasszunk mindent!  *
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
+ - Re: Prince of Persia 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Miutan nekimentel, utana indulj el szepen balra. Menj tovabb nyugodtan.
Meglepetes!!

Peter
+ - Re: Prince of Persia 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...

>   Nem tudok rájönni , hogy mit kell csinálni a 12-es pálya tetején lévő
>"átlátszó hasonmásommal". Ha sikerül legyőznöm merre van a kijárat?
>Segítsédeteket előre is köszönöm!


Hali,

Tedd el a kardod, erre o is elteszi. Szaladj fele es eggye lesztek.
Ezutan nyomulj balra a szakadekhoz, es egyszeruen szaladj at rajta.

Udv,

  Gabe, aki tobb ejszakat atkuzdott ezzel a nyavajaval annak idejen :)
+ - Re: Need for Speed III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote in message ...

>Vegre hozza jutottam eme jatekhoz. Azutan jottek a
>problemak. A munkahelyi gepemben egy PPRO 200-as proci
>es Rendetion Verite V1000-es video kartya van.
>640*480-ban eppen meg elment szakadozas nelkul.
>Otthon egy P 166(210)MMX-en Tseng 6000 4M-as kartyaval
>is kicsit szakadozott volt 640*480-ban.
>Az igazi sebessegelmeny csak 320*200-ban volt meg !!!
>1024-nel pedig neztem a filmkockakat.
>LEkapcsoltam mindent amit lehetett, de nem az igazi.
>3DFX 1-el is ilyen lenne?


Hali,

En is ugyanigy jartam, 200MMX-en egy 4 megas Virge kartyaval.
Kaptam kolcson egy voodoo chipsetes kartyat, ment ezerrel,
de amikor vissza kellett adnom, le is tettem errol a jatekrol.
3dfx-en mindent full-ba kapcsoltam, na ugy nem semmi... :)
_Szerintem_ nem erdemes 3dfx nelkul nyomulni vele.

Udv,

  Gabe
+ - RE: Repszimek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Miki!

Ez nem flame, de szerintem ToM-nak nem volt igaza azzal kapcsolatban,
hogy jobb az FS98-al tanulni. Hat, hadd ne minositsem az FS-t. Eleg
nehez elhinni, hogy egy S-32-es Schweizer vitorlazogep nem szakad szet
200 mph-nal, es meg siman lehet vele orsozni, meg loopingozni is...
Szoval ez minden csak nem realitas. A Flight Unlimited 2 mar mas teszta.
Az mar valoban realisabb. Azzal erdemes tanulni. 
Ha viszont fogod a Jane's Longbow 2-t, akkor ott el is magyarazzak a
training kereteben, hogy mit miert kell csinalni. De hat ez helikopter.
A parja a Jane's F-15. Ez is egy paratlanul realisztikus jatek, foleg az
idokozben kiadott patch-el. Csak ennyi. Szerencses leszallast! Bye!

				Jago
+ - Prince of Persia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Köszi mindenkine a segítséget a Princ of persiához, igy már sikerült megcsináln
om.

Üdv: Peti




____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - UFO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Arra gondolsz amelyikben tobb sorban helyezkednek el az UFO-k,
neked repulogeppel kell lejonnod a kepernyo also soraba es
onnan egy fedezek-sor mogul tuzelve kell megsemmisitened
az egyre lejjebb jovo es egyre gyorsabb UFO-kat?

Ha erre gondolsz, ez nekem van es holnap mail-ben el
tudom kuldeni.

Udv, Szucsi
+ - Re: Prince of Persia 1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>    Nem tudok rájönni , hogy mit kell csinálni a 12-es pálya tetején lévő
> "átlátszó hasonmásommal". Ha sikerül legyőznöm merre van a kijárat?
> Segítsédeteket előre is köszönöm!

Hali!
Tedd el a kardodat, akkor a hasonmas is elteszi.
Utana menj neki, erre ossze fogtok olvadni, es kesz.
+ - oxyd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

egy imerosomnek keresek az OXYD c. jatekhoz kodokat ill. palyakhoz
megoldasi segitseget.

Valaszokat legyszi maganba, mivel nem vagyok a listan.
Koszi:
L.

> -----------------------------------------------------------------------------
--
-----
	Ivicz László
	H - Budapest
	

Egyedi lepcso-, korlat- es galeriakeszites fembol, fabol:

	http://www.angelfire.com/il/lepcso
> -----------------------------------------------------------------------------
--
-----
+ - Forsaken, Indeo driver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!
Akinek nem megy a Forsaken valoszinuleg az a gond Win98 alatt, hogy nincs
felinstallálva az Intel video codec . Alapesetben a Win98 telepítésekor fel
sem megy, ilyenkor a Forsaken " cannot read video or audio stream"
hibauzenettel reagál.
Megoldás: Win98 CD be. A legfelső sorra ( Interactiv CD sampler az angolon)
rakattintani, utána felajanlja a telepítést. TELEPITENI. Utána a video
codecek között
megjelenik, a Forsaken is müxik
+ - Diablo 2 , Mplayer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi fuk , lanyok !!!

Tud valaki valamit a Diablo 2-rol megjelenes , kasztok , ossz Info ???

Kerdes : hogy lehet az neten jatszani Pl: Commandos,Rainbow6,Diablo ???

Mar parszor probaltam de nem jott ossze a dolog !!!

Ha megvan valakinek az elozo 3 game es nyomulni akar vele a neten ,

Mar van gyakorlata akkor az irjon nekem !

Please !!!!

Udv :
            Killer
+ - Re: Commandos, Freespace (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HELLO !

Mar nem vagyok biztos benne , hogy melyik a 9.ik palya, de ha sivatag es
es van ott egy bunker is akkor talan az. En ennel a palyanal szenvedtem egy
kicsit mivel leraktam a bombat a bunker ele, a bomba fel is robbant ,de a 
bunker nem ,es ezt nem vettem eszre. Pont az ajtoba kellett rakni.
Remelem tudtam segiteni .

FREESPACE:

Ezt az egy palyat en is sokadszorra fejeztem be. Ha jol vettem ki a
brifingbol akkor nem nekem kell kiloni a reaktorokat hanem a tobbieknek
(delta ?) .Probalj meg kiloni minel tobb ellent es ugy 5 perc utan neha a
reaktoraknal is besegiteni. Nekem csak igy sikerult.

GABOR!
+ - Ki hallott rola (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi

Fel eve az IFABO-n lattam egy strategiai jatek bemutatojat
(Videorol ment), sajnos a cimet nem jegyeztem meg, de
a muki aki ott acsorgott (elado?) azt mondta, hogy olyan lessz a progi
mint a Star Craft (3 fele faj, stb) es azok a magyar sracok irjak akik az 
Imperiumot is elkovettek.

Tud ezek alapjan valaki valamit errol a progirol?

Koszi :  Pestu
+ - Re: Need for Speed III (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Otthon egy P 166(210)MMX-en Tseng 6000 4M-as kartyaval
>is kicsit szakadozott volt 640*480-ban.
>Az igazi sebessegelmeny csak 320*200-ban volt meg !!!
>1024-nel pedig neztem a filmkockakat.
>LEkapcsoltam mindent amit lehetett, de nem az igazi.
>3DFX 1-el is ilyen lenne?


Nekem otthon ugyanezen tokeletesen fut...:)
Elephant 4Mb-os 3dfx-en.

BYe: Krinyo
+ - WWW oldal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdvözlet minden játék megszállottnak!

Lehet hogy már hallottátok, de van egy lap ami a tietek. Ti szerkesztitek, ti í
rjátok bele a cikkeket. Ha van kérdésetek egy 
játékkal kapcsolatban, azt is feltehetitek, valaki biztosan tudja rá a választ!
 
Találhattok leírásokat és linkeket a legnagyobb szoftverfejlesztők lapjára. Már
 most több mint 60 játékkészítő lapjára juthattok 
fel.
Várom észrevételeiteket, javaslataitokat és segítségeteket!

A cím : www.nexus.hu/megawatt
Levél : 

By : Megawatt
+ - Re:Divat98 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

Lehet, hogy ez a Divat-ja a 98-as evnek, bar nekem az a velemenyem aki
Monster 2-ot vesz postai utanvetellel az megondolatlan, es felelotlen,
foleg, ha a csomagot otthon bontja ki es nem postan. Mert egy Monster 2 egy
eleg darga kartya min:40-50eft kozott mozog az ara. Szerintem, ha valaki
hasznaltan vesz valamit foleg, ha internet-en keresztul bonyolitja az nem
biztos, hogy azt kapja amit var (mar miert is ne  at, ha ugyse
tudud bizonyitani). Az lenne a korrekt megoldas, ha szemelyesen talakoznanak
az ugyfelek, es kiprobalnak adott esetbe a Monster 2-ot, valamelyikuk
lakasan, hogy mukodik-e, mert mar talkoztam olyannal is, hogy az uzletet
utcan bonyolitjuk le, az illeto eskuszik, hogy mukodokepes a kartya,
garancialis, meg  minden, csak mikor beteszi az ember a sajat gepebe
rajon , hogy valamelyik aramkor sz@r. Es ilyenkor mar hiaba a siras, mert a
rendorseg csak akkor foglalkozik az uggyel, ha tanuk vannak, vagy ugyanigy
jart
sorsuak es ezekbol minimum kell 3-4db, es, hogy te hazudsz, vagy a masik fel
azt a birosag dragan, es lassan deriti ki, es nem mindig az gyoz akinek
igaza van. Nekem  is van nem is egy, ilyen ismerosom tobbek kozott en
megszivtam par honappal ezelott csak nem 10ezres nagysagba,
hanem nagyobba, es a rendorseg  vele foglalkozni(mert nem lattak benne
azt a penzt). Privat modszerekkel, nehez kideriteni,hogy ki a
tettes.Es mi az erdekes ebbe az ugybe, hogy a csomagok amit rendel az ember,
kulonbozo varoskbol,
kulonbozo nevu emberektol jon.
udv:
+ - Re: RIVA TNT a legjobb .. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Szaisztok
>
> Valaki kerdezte, hogy mit tud a RIVa TNT es, hogy mennyibe kerul.
>
>
> Ezenkivul a Z buffert 32 bites en intezi, a Voodooval ellentetben ami meg 16
> bites.
> Amugy 6 millio haromszoget tud 1 masodperc alatt kezelni, ez mar a
> Tresspassernek is eleg lesz.
>

amit persze egy pIV 6000 mar ki is tud hozni belole :)))

A legjobb azert egy kicsit tulzas volt. Nezd meg a Quantum Voodoo leirasat!:
2 db voodoo2 12Mb-os vcard van rajt egybeintegralva!, 6 db graphikus procival!

sZoMy
+ - Re: IMHO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

IMHO : In my humble oppinion  - Szerny velemenyem szerint

>Valaki elarulna nekem, hogy az IMHO mi a fene?
>Tenyleg nem tudom. :))
>Adam(R)

Udv!
BaD - <mailto:> 
      <mailto:>
	"Kezdetben vala a sotetseg,
	es ahogy nezem az is maradt"
+ - Re: Jagged Alliance2 & uj jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

En nem lattam se a demojat, se a homepage-et sem, a Joker nevu ujsagbol
szedtem, ami kb. egy hete jelent meg, es abba benne voltak az oktoberben,
novemberben es decemberben varhato jatekok nevei. 

Irok meg nehany izelitot a listabol:
oktober:
	Tiberian Sun
	Descent III.        
	Lands of Lore III.
november:
	Diablo II.
	Dungeon Keeper II.
	Heroes of M&M 3.
december:
	Age of Empires 2.
	Carmageddon 2.
	Descent 3.     	
	Formula GP 3.
	Ultima 9.
	Warcraft 3.

Nem hallott valaki valamit errol a Warcraft 3.-rol, hogy ez most strategiai
jatek lesz egyaltalan, vagy ez a Warcraft Adventures neven indult kaland
jatek lesz.

A Descent 3. erdekes modon oktoberben es decemberben is szerepel.

Ez kozel sem a teljes lista, csak a fontosabbnak tartott jatekok
megjeleneset irtam le.

>Jatszottam a demoval, hihetetlen jo. Ivan Dolchev a kiraly az AK-47-sel.
>A demo vegen ugyan azt irja, hogy 1998 October, de ha ellatogatsz a
>www.jaggedalliance2.com cimre ott Early 1999 szerepel. A multkori
>szamban irta BaD, hogy oktoberben. A demo alapjan mondtad, vagy ez a
>legujabb info???
>U.i. nem szeretnek lemaradni róla.
>Udv,
>Draxx
+ - WWW oldal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

> Felado :  [Hungary]
Latogass el az alabbi cimre: http://www.nexus.hu/megawatt
Ne feledjetek: Ezt az oldalt ti szeresztitek!
Egy lap jatekokrol jatekosoknak!

Hat ami azt illeti, nincs (legalabbis ezidaig) ott semmi erdekes !
Hajra !!!

Nandi_ba'
+ - Re: Re:Core Contingency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
> Orulok, hogy van aki meg TA-zik. En mar egy fel eve nem tudom
> abbahagyni. Van itt meg valaki ??? A Szirtyn kivul persze, akinek
> a legjobb TA lapja van :-)
Mar hogyne lenne :) Szepen bovul a TA jatekos lista is 
(http://www.okiszinfo.hu/~andreas/ ) Szemelyesen ismerem a keszitojet,
ha be akarsz kerulni, szolj, van egy kis protekciom nala :)))
Ja es ha jatszani akarsz, akkor IRC-n gyere a #ta.hu csatira (irc 
szerver: irc.bme.hu)

> Atomot pedig ram meg soha sem lott, meg akkor sem ha volt siloja. Tenyleg, ez
> csak nalam volt igy ?
Nem, az alap AI nem alkalmas erre, ezert sokan keszitettek "atomozo"
AI-t. Ezek persze altalaban is erosebbe teszik a gepi ellenfelet 
(skirmish-ben).
Emberi ellenfelre leginkabb Switeck AI-ja hasonlit, a legkemenyebb 
pedig a BAI.
Ha van ra igeny, elokaparom az URL-eket.

Andreas
+ - Re: Core Contingency (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Bocs, hogy csak most valaszolok, de miota nincsenek hirdetesek, azota
olyan hosszu lett a jatek, hogy allandoan le vagyok maradva :)
> Ha a taktikamhoz tudtok tanacsokat adni, orommel veszem.
> -6 napelem
> -repulogyar
> -5 epitogep
> -kozben a bazis kore legvedelmi raketatornyok
> -kozben fembanyak
> -kozben fejlett repulogyar
> -az epitogepek keszulnek, patroloznak a teruletem folott
> -sok-sok gunship, felderiteni, tamadni
> -repulojavito platform
> -foldi vedelmi tornyok
> -mas lelohelyekre terjeszkedes
> -atomeromuvek
> -atomraketa-vedelem
> -atomtamadas
A gepet legkonnyebben ugy tudod legyurni, hogy a jatek elejen
gyartasz egy csapat 1. szintu kbotot es meglatogatod a bazisat. Ez
egy kicsit visszaveti a fejlodesben. Ha akarod kinyirhatod a 
commanderet is, de akkor mar nagyon konnyu lesz a jatek. Ha hagyod
megerosodni, akkor mar kemeny dio lesz. Hard fokozaton ha mar uralja
a palyat, akkor olyan mint az amoba: Megkinalod nehany atommal, de
mire odaernek a foldi egysegek mar vissza is epitette a cuccait.

Altalanosan hasznalhato epitesi sorrendet nem lehet meghatarozni. 
Teljesen mas a helyzet, ha egy flash rusher-rel jatszol (a jatek elso 
5-10 perceben tamadas 4-5 flash tankkal) vagy ha egy eagle-vel (olyan
jatekos aki csak a legierore koncentral, foleg a hawk-okra). Ezert 
emberi ellenfel eseten a felderitesnek oriasi szerepe van, hogy tudd 
"kivel" allsz szemben. A gyartasi folyamatokbol ne indits el egyszerre
sokat. Ugyelj ra, hogy ne fogyjon el kozben a fem, de foleg legyen 
elegendo energia, mert az energiahiany a fembanyak termeleset is vissza-
veti. 
> 
> Erdekelne meg, milyen beallitasokkal szoktatok multiplayerben jatszani?
1k/1k, commander death: continues, true LOS, unmapped.

> Honnan tudtok letolteni mukodo egysegeket? Nekem a legtobbnel rossz
> verzioszamra panaszkodott.
http://www.annihilated.com

> Milyen programmal lehet csinalni uj egysegeket, s ezek mikor mukodnek
> multiplayerben?
> Kosz.
Hat ez eleg osszetett dolog. Kell csinalni egy 3d-s objektet az
egysegnek,
meg egy rakas leiro fajlt (pl. az egyseg mesterseges intelligenciaja, 
mert a TA-ban az egysegeknek egyedi AI-ja van). Nezz korul a
http://tadd.annihilated.org -on. Egyebkent en lebeszelnelek rola, mivel 
csak mostanaban jelentek meg jol mukodo 3rd party egysegek, pedig mar
lassan 1 eve foglalkoznak egyseg keszitessel. El lehet kepzelni, hogy 
mekkora melo. Jelen pillanatban tizegynehany csapat tevekenykedik
amelyek csak egysegkeszitessel foglalkoznak. A legaktivabb egyebkent a 
TADD.
(Total Annihilation Design Division)

Andreas
-- 
ICQ:7337072 
Total Annihilation oldal: http://www.okiszinfo.hu/~andreas/
+ - Re: CC - Bigwhite (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
> >Orulok, hogy van aki meg TA-zik. En mar egy fel eve nem tudom
> >abbahagyni. Van itt meg valaki ??? A Szirtyn kivul persze, akinek
> >a legjobb TA lapja van :-)
> 
> Szornyu, en se. Mikor felnezek, fel egy. :(
Fel egy??????? Nekem a rekord hajnali 5, es ezt a jatszmat is csak 
a 125 Ft-os kedvezmeny lejarasa miatt kellett megszakitani :))
En szuken egy eve nyomom es egyre jobban tetszik. Kb. olyan a TA a
strategiak kozott, mint a Quake a quake klonok kozott :) Hiaba jott ki 
az Unreal, a quake tovabbra is quake maradt, vagyis a legnepszerubb 
"first person shooter" (egyemberlovo :)

A rajongok altal keszitett uj palyak, egysegek (uj tileset-ekkel is), 
AI-k tomkelege jelzi, hogy ebben a jatekban van valami. Sot keszulnek 
mar komplett "jatekok" is hozza (pl. Star Wars, World War II)

> ...Ez az! Nem tudtam feltenni a 3.1-es patchet a CC-re. TA CD-n, a CC
> ripben van meg.
A TA eredeti cd-rol van masolva? Szerintem az a gond hogy a CC ripben
van meg, ugyanis azon SEMMI masolasvedelem nincsen :)
Felmasoltam a CC install konyvtarat a vinyora, es onnan szo nelkul 
feltelepult. Maga a CC 27 mega, multiplayer palyak 150 mega, missziok 
120 mega. Sot ha nem kell az utobbi ketto, akkor eleg csak azt a 27 
meganyi anyagot lemasolni, tokeletesen mukodik.
Egy "naprakesz" TA-hoz telepiteni kell a cd-rol az alapjatekot, utana 
a CC-t utana ra kell engedni a 3.1-es patch-et es vegul feltenni az Arm 
Scarabeust (mobil antinuke) Sajnos a Scarabeus utkozik az Annihilator 
V2-vel.

Andreas
-- 
ICQ:7337072 
Total Annihilation oldal: http://www.okiszinfo.hu/~andreas/

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS