Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1155
Copyright (C) HIX
1999-07-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Mivel jatszunk LANon? (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Re: Mechwarrior 3 (mind)  51 sor     (cikkei)
3 Re: Legjobb intro (mind)  20 sor     (cikkei)
4 Re: Xwing Allience (mind)  23 sor     (cikkei)
5 Re: Udv (mind)  23 sor     (cikkei)
6 Sim City 3000? (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Re: SW games HELP! (mind)  18 sor     (cikkei)
8 UJ Star Wars jatek!! (mind)  14 sor     (cikkei)
9 Intro (mind)  7 sor     (cikkei)
10 Virtua Drive (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Star Wars filmek (mind)  81 sor     (cikkei)
12 Tomb Raider II (mind)  4 sor     (cikkei)
13 Re: legjobb intro (mind)  5 sor     (cikkei)
14 OUTCAST!!! (mind)  10 sor     (cikkei)
15 2 joy vagy joypad, de hogyan?? (mind)  10 sor     (cikkei)
16 Re: sokminden (mind)  41 sor     (cikkei)
17 M&M 7 (mind)  10 sor     (cikkei)
18 WarZone 2100 (mind)  9 sor     (cikkei)
19 Re: Legjobb intro? (mind)  7 sor     (cikkei)
20 Re: legjobb intro (mind)  9 sor     (cikkei)
21 Legjobb intro (mind)  8 sor     (cikkei)
22 Re: NBA 99 (mind)  7 sor     (cikkei)
23 Intro-outro. (mind)  68 sor     (cikkei)
24 Re: Commandos 15 palya (mind)  6 sor     (cikkei)
25 Re: *** HIX JATEK *** #1153 (mind)  40 sor     (cikkei)
26 TNT (mind)  8 sor     (cikkei)
27 GTA (mind)  7 sor     (cikkei)
28 SC: Brood War + Windoz 98 HELP! (mind)  14 sor     (cikkei)
29 CIV:CTP magyarul (mind)  25 sor     (cikkei)
30 NFS4 (mind)  11 sor     (cikkei)
31 DX-Ball (mind)  7 sor     (cikkei)
32 Diablo (mind)  10 sor     (cikkei)
33 Game Commander (mind)  22 sor     (cikkei)
34 HTML (mind)  15 sor     (cikkei)
35 Legjobb intro (mind)  9 sor     (cikkei)
36 Quake 3 szerver (mind)  13 sor     (cikkei)
37 Intro + TA Kingdoms (mind)  9 sor     (cikkei)
38 Baldur's Gate (mind)  13 sor     (cikkei)
39 Re:http://w3.swi.hu/multiplay/ (mind)  25 sor     (cikkei)
40 AVP (mind)  4 sor     (cikkei)

+ - Mivel jatszunk LANon? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Gondoltam feldobok egy olyan temat ami szinte mindenkit erdekelhet (foleg
engem:) hogy mivel is erdemes ma multiplayerben jatszani? Akinek van otlete
irja meg a listara (azert jo lenne ha maganba is elkuldene) es megprobalunk
felallitani egy Multiplayer Top Listat a legkedveltebb jatekokbol.

Egyszerre tobb jatekot is irhattok, de rangsoroljatok oket!

Udv,
Geza
+ - Re: Mechwarrior 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv az egybegyulteknek!

> Mi az:
> AMP, MASC, TAB, Artemis IV, C3 computer, C3 slave, meg a hasonlo 
betuszavak,
> amik most nem jutnak eszembe...
> Hogyan lehet elerni, hogy egy raketa celra tartson? (en lovom)
> Hogyan lehet elerni, hogy egy raketa ne tartson celra? (Ram lovik)
> 
> Ja es az outro temahoz, szerintem piszok jo... :)
> 
> Egyelore ennyi:
> Col Tuci

Akkor sorjaban.

AMS: Anti Missile System. Raketa elharito rendszer. Tulkep egy automata
gepagyu ami leszedi a rad kilott raketak egy reszet. Nem tul hatekony,
de tobbet is fel lehet tenni belole.

MASC: Turbo :-). Erosebb myomer izmok. Gyorsitja a mechedet, de nemileg
melegit is.

BAP: Beagle Active Probe. Erosebb szenzorok. Messzebre lat es a
lekapcsolt mecheket is erzekeli.

Artemis IV: A raketaid pontosabbak es gyorsabban is fogjak be a celt.
Allitolag kis mertekben terep kovetove is vallnak tole, de ezt nem
vettem eszre.

C3 Computer, C3 Slave: A ketto osszetartozik. Ha a sajat gepedre
felrakod a computert, a tarsaidra pedig a slave egyseget, akkor az o
radarjukkal is latsz.

CASE: Loszer tarolo. Ha ilyet raksz arra a testreszre, ahol loszert is
tarolsz, akkor az esetleg felrobbano loszer nem tesz kart a mechedben.
Bar lehet, hogy a hatso pancelodat azert elviszi arrol a testreszrol.
Ebben most nem vagyok teljesen biztos. 

A raketekrol:

Addig kell a celkeresztet az ellenseg cel jelen tartanod, amig pirosra
nem valt. Ekkor a raketak befogtak a celt. Ha ilyenkor elmozditod a
celkeresztet, a befogas meg egy ideig megmarad. Igy lehet peldaul a
dombok folott loni az ellenre.


Ennyi.

DAQ

+ - Re: Legjobb intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Az Imperium Galactica "eldje" mi is volt? Annak az introja nagyon
> tetszett.
> Nem tul sok anim, de nagyon hangulatos volt.

REUNION!! Allat intro! Nem is a Galactica introjara gondoltam egyik
fenti levelemben, hiszen azt nem is lattam. Ez viszont allat! Nagyreszt
mintha fekete-feher allokepek lettek volna, de allat zene volt es
minden. Nincsenek meg valakinek a MOD-ok? Eleg lenne az intro zeneje.

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Re: Xwing Allience (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Elakadtam a 5/3. Misszio Break emon out of Brig
> palyan. Ott ahol meg kell keresni a bombat, majd a bazistol le kell
> rakni 1-1,5 Km-re.
> Ha leszallok a bazisra az aknak egybol felrobbantjak a bazist , es " > 
failed mission "  ha nem mindenkit leszedek ,de a kuldetesnek nincs
> vege! Ha leszedem az aknakat felrobban a bazis is!
> HOGY mentem meg EMONT???,

Atya Isten! En az 5/2-vel szenvedek (Y-Winggel konvoj felderitese, meg
arulok leszedese, etc.), es mar mindenem tele van vele, viszont ugy
tunik, ha egyszer is sikerul megcsinalnom, az 5/3 is erdekes lesz...

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Re: Udv (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Meg tudna mondani nekem valaki hogyan lehet a bahin the
> magicbol kepeket kiszedni? Az ujsagirok ezt hogy tudjak
> megcsinalni hogy ahol vagyok azt a kepet kimentse?
> ES van valakinek Ackbar Admiralisrol kepe??? Mert Az legyen
> olyan jo es kuldje el nekem. Koszi.

Ha nincs lajzernyomtatod es/vagy gepen szeretned tudni a kepeket, akkor
szerintem a print screen tokeletesen megfelel erre a celra. Ezzel
kiteszi a clipboardra (vagolapra) a kepernyo tartalmat. Ezutan betoltod
a kepet a PhotoShopba, vagy barmibe, es "meretre vagod". Egyszerubb nem
is lehetne! :)

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Sim City 3000? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nincs valakinek egy felesleges peldanya a SC3000-bol? Esetleg ha erdekli
az illetot egy Need for Speed 4, meg jobb, mert abbol meg nekem van egy
folos peldany. :)

Szoval, emilre fel es koszi! :)

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Re: SW games HELP! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Hozza fuznem a listahoz a Dark Forces nevu jatekot. Ez a Jedi Knight
> elozmenye.
>
> LF

Ja, igen, ez kimaradt, bocsi!

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - UJ Star Wars jatek!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Pit Droids. A Lucas Learningtol! (DroidWorks, The Gungan Frontier)
Nezzetek el julius 20-an a starwars.com-ra more infoert!

-- 

Dohi 

"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"

mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
+ - Intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Szerintem a C&C-nek es a Full Throttle-nek van a legjobb introja. Ja, es
persze az XWA-nek. Kar hogy az outrot elcsesztek :-((

Bye:
            Adam
+ - Virtua Drive (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ennek is van egy szepseghibaja... :(
hogy az image fajl is a winchin van es, akkor ketszer
annyi helyet foglal a jatek. Ennyi erovel leirni is erdemes.

Letoltheto amugy a www.extra.hu/antibsa oldalrol.

Sok sikert, sok winyos jatekot... :) a'gyo=!

----------- Az e'let a legjobb me'reg! -----------
   I'm re     [E-mail]: 
[Web] www.extra.hu/radimre      [UIN] 37119586
+ - Star Wars filmek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!


Az mult heten nem voltam itthon es most lattam, hogy nem jelent meg a
levelem. Lehet, hogy mar nem idoszeru en megis szerettem volna elkuldeni. Ha
mar megirtam egyszer....

>>Az egyetlen tenyleg fantasy elem az SW-ben
>> az ero.
>
>Bizonyos ertelemben igen. Legalabbis egy kicsit fantasys hangulatot kellt.
>Egy kicsit olyanok lesznek a jedik, mint a fantasyk misztikus varazsloi.
>Ugyanakkor felhivnam a figyelmet arra, hogy az Ero athatja az univerzumot
>minden eloleny resze es megvan minden elolenyben, csak van akiben erosebb
es
>hasznalni is tudja.
>A misztikussagat az univerzumban levo lenyek jediktol valo bizonytalansaga,
>tisztelete es egyfajta felelme talan irigysege adja, ami teljesen ertheto.
>Ha a jedik nagyon kevesen is maradtak es nem mindennapi, hogy ossze fut
>veluk egy egy ember vagy mas teremtmeny, azert maga az Ero egy mindeni
>alltal elismert dolog Lucas univerzumaban. Nem ugy kell ratekinteni, mint
>ahogy mi most hiszunk e a paranormalis tevekenysegben stb.-ben. Igaz vannak
>egy paran, mint pl. Han Solo is aki ketelkedik, hogy kulonleges tetteket
>lehetne vegigvinni vele, de azert azt nem jelentik ki, hogy nem letezik.
>
>
>A tudomany temaban nem igazan vagyok otthon. En csak annyit akartam
mondani,
>hogy a sci-fi iroknak jogaban all megvaltoztatniuk a fizika torvenyeit. Es
>olyan dolgokat kitalalniuk, letezeset leirnijuk, amikre egyes emberek akar
>nagy tudosok is azt mondjak, hogy ilyen sosem fog letezni. Hiszen ok
>talaljak ki a vilagot. Teljesen mindegy, hogy most mi a legnagyobb
sebesseg,
>mi a legkisebb homerseklet. Ha valoban a feny a legnagyobb sebesseg egy
>sci-fi iro meg akkor is mondhatja, hogy az urhajo a fenynel joval
gyorsabban
>menni az o regenyeben.
>
>Kumonben ki tudja? Hitte volna valaki 1000 eve, hogy majd egy ket
>tuszurassal meg fogjak allitani a jarvanyokat? Lehet, hogy 50 ev mulva a
>rakot es az AIDS-et sem tartjuk majd komolyabbnak egy tudogyulladasnal. Es
>hogy nem a Tatraba vagy az Alpokba megyunk turazni nyaranta, hanem a Marson
>fogunk hegyet maszni.
>
>? Asszem valahol =
>
>olvastam hogy a SW idoszamitasunk ut=E1n 23 000 ben jaccodik.
>
>En is olvastam, hogy: "Valaha reg egy messzi-messzi galaxisban..."
>
>Nem szukseges egy magasabb technologiai szinttel rendelkezo vilaghoz, hogy
>az a jovoben legyen. Lehet az a multban is. Vagy akar a jelenben. Az ido
>vegtelen. A tavolsag nagy. Es mi olyan keveset tudunk ezekrol. Miert van a
>vilagegyetem, ki teremtette, mi van ezen kivul, miota es miert van
>egyaltalan az egesz?
>
>u.i.: En imadom az idoparadoxonos agyalgasokat. Ki lehet ra talalni
>egy csomo valtozatot. Az ember felsorakoztatja az erveket es ellenerveket
>majd a vegen fel kell adnia, mert teljesen belezavarodik, de akkor is
>kiraly.
>Kulonben ezt az egyik Terminator konyvben olvastam:
>(John Connor elmelkedett az idoutazasrol) O ugy kepzelte el a konyvben,
hogy
>vegtelen szamu kulonbozo vilag letezik. Ha valaki visszamegy az idoben,
>akkor egy masik vilagba csoppen, mely tok ugyanugy fejlodik, ahogy az o
>vilaga (minden ugyanugy tortenik) csak a visszakuldott terminator
>beavatlozasaval leter arrol a fejlodespalyarol, de az o jovojet ez nem
fogja
>mar megvaltoztatni abban a vilagban, ahonnan visszakuldtek a gepet. Tehat
>lehet, hogy ok gyoznek a Skynet felett egy vilagban, de tobb masikban a
>Skynet gyozhet.
>
>Nekem eddig talan ez tetszett a legjobban. Ha valakinek van mas kedvenc
>valtozata az idoutazasra, akkor johet maganba is.
>
>
>
>                  Istvan
>
>
>
+ - Tomb Raider II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Szükségem lenne a Pc-x Magazin 17. cd-jén levő Tomb Raider II játékleirásra
vagy bármilyen azonos témáról szóló cikkre. Kérem hogy akinek megvan
csatolva küldje el a cimemre ). Előre is kösz.
+ - Re: legjobb intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Szerintem a Mechwarrior 3 itroja most már a  legjobb!
Nagyon hangulatos és meggyőző!

Bye
+ - OUTCAST!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Hétfőn kapam meg az Outcast nevű játékot, ami szerintem a legjobb játékok
egyike! Igaz, van gépigénye, de a grafika és a HANGULAT mindenért kárpotol!
A zene (2.cd) is sokat dob a játék hangulatán, amit a Moszkvai
Szinphonikisok csináltak!
Amúgy olyan 1st és 3st peson kaland-akcio, de annál sokkal többet nyujt.
Egyszoval aki csak teheti szerezze be és játszon vele! MEGÉRI!

BYE
+ - 2 joy vagy joypad, de hogyan?? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Nekem lenne két joypadom egy 2 gombos és egy Gravis Xterminator, de nem
müködik a egyszerre a kettő. A 2 gombosra azt irja ki hogy not connacted!
Mitől lehet?
A hangkártya nem tudja lekezelni a 2 joypadot vagy mi?
Várom válaszotokat!
Előre is kössz!

BYe
+ - Re: sokminden (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> 
> <1999. július 8. 19:56>
> 
> > Felado :  [Hungary]
> > Dobj le magad elé egy taviranyitasu detonatort abba az iranyba amely a
> > legkozelebbi lebego sziget van, fuss neki es amikor elerted a bombat
> > robbantsd fel magad alatt egy jol iranyzott ugras kereteben. Ezt ketszer 
is
> > meg kell csinalnod. Kell hozza 100% elet es 100% pajzs.
>    Jaaajj !!! Ez NEM Quake, ezt nem lehet rocket-jump stilusban jatszani !
> Ide esz kell, meg angoltudas es figyelem (majd' mindennek van
> jelentosege, ami elhangzik a jatekban) ! Ez a detonatoros modi _nagyon_
> hatize ... Es meg finom voltam. Szvsz par HL-fanatikus (meg nalam is
> nagyobb fanatikus) mar izzitja a tuzeket a flame - kohokban ... :)

de meeer? .. ;-] vegulis eleri a celjat ;-] abban viszont igazad van,
hogy felesleges:
a jatek elejen a training-ben el is mondjak, hogy letezik egy
ugrasfajta, pontos nevere 
es modjara nem emlekszem, annyi bizonyos, hogy nagyobbat lehet vele
ugrani elore.
(regen nem jatszottam mar hl-t, lehet, hogy megint eloveszem? ;-])
ezzel lehet kozlekedni a repulo szigetek kozott is viszonylag
kenyelmesen.

> > Felado :  [Hungary]
> > Temakor: Legjobb intro ( 23 sor )

pl. 
star control 2: semmi animacio, csak kepek es zene... rulez!
thief: valoban eleg eredeti ;-]
x-wing es regebbi sw-s jatekok: szokasos lukasarc szinvonal
dune: nem csak az intro de a jatek graf-ja es foleg zeneje, ahhoz kepest
hogy 92-ben keszult, nagyon szinvonalas...
half-life: game engine-re epulo introbol szerintem ez a legjobb... mint
egy film ;-]

oldies but goldies!

medve
+ - M&M 7 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !
King Gryphonheart kastelyaban (Steadwick)
hogyan  lehet beszelni a kiralynovel (az ajtaja zarva van).
Ugyan ez a helyzet Tularean Forestben az elf kastelyban 
nem tudok beszelni az elf kirallyal mert zarva van az ajtaja .
Mit kellene csinalnom ?
Ha valakinek megvan hogy milyen sorrendben kellene megcsinalni 
a questeket , elkuldhetne maganban . Nem akarok egy 15-os partyval
egybol sarkanyokkal harcolni .
Kosz:zero
+ - WarZone 2100 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,
Elakadtam a WZ-ben. Sajnos nem tudom hanyadik palya, az a kuldetes ahol
nem kell hagyni hogy az ellenseg elmenekuljon.
Az elejen minden OK, de mikor az utolso bazist tamadom (meg van kb. 10
perc idom), megjelenik egy repulo ami elszalit valakit a bazisrol es
"mission failed" :-(.
Ha valakinek van valami tippje kerem irjon.

Udv, Janos.
+ - Re: Legjobb intro? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nos akkor én is hozzászólok ehez a témához. Szerintem a Descent: Free Space
intrója amit eddig láttam, de egy két videó bejátszást illetően a StarCraft
se semmi!!

KOVI
+ - Re: legjobb intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nalam a legjobb intro az I-War.

Hosszu, izgalmas, es jol megcsinalt.
Mint egy mini sci-fi film.

Latta valaki?

Bye!
Paladin
+ - Legjobb intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az altalam latott legjobb introval a "Heart of Darkness" rendelkezett. A demo
 megjelent egy PC-X E3 CD-n (zold szinu, talan az elso).
  Mintha egy Disney-fele rajzfilmet neznel...

LocO
mailto:   UIN: 39702283
"Man is a social creature who does not like his fellow beings"
Mark Twain
+ - Re: NBA 99 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

A naptar jobb felso sarkaban az "1998-99 Schedule" feliratka kattintva
elojon a Season standings es abban meg tudod nezni az aktualis allast.

ByE
ricci
+ - Intro-outro. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!		


	Ha mar a videobejatszasoknal tartunk akkor a Starcraft Zerg 
kuldetesenek 2 videoklippje(ahol az atombombat elhelyezik) 
kenterbe ver barmilyen introt es outrot. A hanghatas oriasi a 
hangulat pedig egyszeruen felelmetes. Legalabb 50x neztem meg 
eddig.....:)
	A masik nagyszeru video meg ebben a temaban a Broodwars 
protos kuldetesenek vege. 
	Egyebkent az ilyen real time akcio jatekok kozul ez a legjobb 
jatek. Nagyon jo hangulat, VAN STORY!!!!, konnyu es nagyon 
okosan megoldott (dupla kilkk, Ctrl bill. hasznalata,space)iranyitas, 
kiegyensulyozott ellenfelek es fajok...stb...stb...

Mas.

Civ.: Call to Power.

	Hat nem is tudom milyen velemennyel legyek rola.
A jatekban sok uj otlet van. Egyszerusitettek az iranyitason, sok 
hasznos otletet bevezettek, uj csodak es hatasok, konnyebb 
varoskezeles, tobb es "okosabb" egyseg es valamivel okosabb(?) 
gepi intelligencia. Sikerult valamelyeset megtartani a NAGY OREG 
hangulatat is ami nagyon fontos(szerintem). A quene panel nagyon 
jo otlet.
	DE! Ha mar egy nagyobb birodalmat iranyitunk akkor 
iszonyatosan lelassul a jatekmenet. Az hogy automatikusan 
tovabblep a kovetekezo korre, nem mindig okos dolog. Sokszor 
tortent olyan, hogy az aktiv egysegekkel leptem majd tovabblepett 
a kov. korre, pedig lett volna meg egyseg amivel szerettem volna 
lepni(csak be voltak asva). Miert kell orditani akkor amikor tobb 
minden felepul ???? Nem sok ertelme van az urbeli 
terjeszkedesnek-epitkezesnek.
	Minden jatektol, ami valaminek az ujabb verzioja egyre tobbet 
varok.Ha mar a harmadik resz akkor azt akarom, hogy sokkal 
kiforrottabb, a gep sokkal okosabb, az eselyek pedig sokkal 
valtozatosabbak legyenek. Nos ez nem jelent meg maradektalanul 
a jatekban. En tobbet vartam. Valahogy olyan erzesem van jatek 
kozben, hogy ezzel mar jatszottam csak masmilyen volt a 
grafikaja.....
	Sajnos mai vilagunkban egyre kevesebb jo otlettel talakozok. 
Inkabb a felujitasok divathullamat eljuk, ahol nem a jatek 
"okositasa" hanem a szepitesen a fontos. Termeszetesen jol 
megfontolt markaeting okobol....(a jobb grafikahoz erosebb gep 
kell....). Azt hiszem, hogy a jatekgyartok kezdenek kifogyni az 
otletekbol, es ez nagyon sok jateknal meglatszik. Adjunk a 
hulyenek latvanyt a tobbi nem erdekes.
	Regen nagyon jol elszorakoztam a Hexennel, mert teljesen 
egyedi jatek volt es igen sokat kellett kersegelni, maszkalni ahhoz, 
hogy tovabbjuss. Termeszetesen akcioban sem volt hiany, de 
leginkabb az eredetiseg fogott meg benne. Ma az akkori jatekkal 
talan a Half Life vesz fel a versenyt(Ami a tavalyi ev jateke voltha jol 
tudom), bar itt sem kell sokat gondolkozni es legnehezebb 
fokozaton se igazi kihivas, hacsak az ugyessegi(ugralos) reszeket 
nem vesszuk figyelembe. Szerencsre van story, ami meg is 
mutatkozik a jatekban, egyediek az ellenfelek, es igazan komoly 
nagysagu palyak vannak. Osszesegeben jo, de NEM UJDONSAG.
Mar megcsinalta valaki mas egy kicsit mashogy es maskepp. 
	Na szoval a hosszura sikerult monolog lenyege: mostanaban 
sokat csalodok a jatekokban, keves az eredetiseg es az OTLET.
Es ez a tendencia mar nem sokat fog valtozni. Csak nehany kiugro 
jatek lesz az ami tomegeket fog megmozgatni.


(:  Arpi  :)

Az elet szintiszta pszichologia...
+ - Re: Commandos 15 palya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat , erre en is kivancsi lennek, pls valaszoljatok nekem maganba is ....

HNR

>Egy haverom szeretne tudni, hogy a Commandos 15. palyajat hogyan kell
>megcsinalni. Elore is kosz es legyszi a listan valaszoljatok !
+ - Re: *** HIX JATEK *** #1153 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Yo! HIX JATEK.

>> Kellene nekem az osszes valaha gyartott, nem 3Dfxes SW jatek neve, es
>> rendszerkovetelmenye. Kozelebbrol olyanok amik elfutnak egy 32 MBos
>> P100on. Hat hiaba lemaradtam a kortol.

HIX JATEK> - Star Wars (1987) - ehhez inkabb lassito kell, mint gyorsito :)
HIX JATEK> - The Empire Strikes Back - ez NINCS MEG! Szinten '87 koruli. Ha
HIX JATEK> valakinek megvan, irjon!!!
HIX JATEK> - Return of the Jedi - ld. TESB.
HIX JATEK> - Jedi Knight + kiegeszito: p100-on talan kicsit szaggat es csunya
 is 3d
HIX JATEK> nelkul, de megy...
HIX JATEK> - Rebel Assault 1-2
HIX JATEK> - Droidworks - gagyi!! End save kellene, mert az outro azert 
erdekelne
HIX JATEK> :)
HIX JATEK> - Rebellion - strategia, a'la Master of Orion. Nem tetszik, de SW!
 :)
HIX JATEK> - X-Wing
HIX JATEK> - TIE Fighter
HIX JATEK> - X-Wing vs. TIE Fighter - anno a P100-amon turhetoen szaggatott 
:)
HIX JATEK> - Super Star Wars - ugralos baromsag, de azert rulez
HIX JATEK> - Star Wars Chess - beszerzes alatt, elosakk
HIX JATEK> - SW Monopoly - suxx, de EZ SINCS MEG! Ha valakinek megvan, 
irjon!!
HIX JATEK> - SW Screen Entertainment - kepernyokimelok, etc, de allat!!

DARK FORCES (!!!) - jobb mint a JEDI KNIGHT (imho). Anno e miatt bovitettem
8 Mb RAMra. Neha meg most is kitomoritem a CD-rol... FEELING... ;o)
(nincs jatek kozbeni mentes, nincsenek "erok"= igazi kihivas, A JK 
elotortenete)

            \|||/
            (o o)                          Peace...
*-------oOO--(_)--OOo--------*
| _    _ |
| http://www.extra.hu/qgraph |
*----------------------------* --------------------------------- Q-Tas
+ - TNT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.

Azugyben kernek tanacsot, hogy minap boldog(?) tulaj-
donosa lettem egy Creative TNT-nek. Es hat szeretnem
beuzemelni Unreal ala. Lehetseges-e ez, es ha igen,
hogyan? Megy valakinek ezzel a kartyaval?

Elore is koszi.
+ - GTA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hy

Nem tudja valaki, holg lehet regisztracios szamot szerezni a GTACars3_1-hez?

Az astalavista.box.sk-n nem talaltam

Bye
+ - SC: Brood War + Windoz 98 HELP! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudom, hogy ez RTFM, de mit is kell 
csinalni, ha a fenti progi nem megy
w98 alatt? Honnan lehet patchet
leszedni?
Koszi.

Hali!

Tamas

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - CIV:CTP magyarul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

Lassan mar ket hete dolgozom a Call to Power magyar forditasan. Eddig
kesz van: az osszes egyseg es epulet neve es jobb-klikkeleses leirasa,
az altalanos uzenetek, ugy a diplomacia fele, a kereskedelem, az
interface nagy resze es a tutorial ugy negyede. Magyaran hianyzik a
teljes Great Library (ugy 400k asciiban!)  es azok a hard-wired
szovegek, amiket eddig nem birtam meglelni (peldaul a kepernyo jobb
oldalan a Screens fulecskeben a units, diplomacy, stb).. Most ugy nez
ki, hogy kezdenek besurusodni a dolgaim es ezert egy ideig  nem lesz sok
idom a forditassal foglalkozni.

Szeretnem betaban kiadni, erre kerem segitsegeteket. Eloszor is, kellene
valaki, aki felteszi a honlapjara, mert nem akarok uj lap irasaval
szorakozni, nem nagy cuccrol van szo, de azert torodni kell vele.
Masodsorban pedig foleg arra kernelek benneteket, hogy nezzetek meg,
szoljatok hozza, mi tetszik es mi nem, hol log ki a szoveg es helyette
mit raknatok oda, szoval ilyesmiket. Legeloszor is varom a hp-tulajok
jelentkezeset, akiknek elonyere valna, ha mar lenne jatekkal foglalkozo
oldaluk.


Udv,

Dunee
+ - NFS4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezidaig ugy tunt, hogy a 4. reszben mar nem lettek langolo
autok kodolva...pedig dehogynem!!!
Sikerult rafutnom egy bivaly fara (nagyon rossz helyen vannak:-),
a jargany porogve felrepult a levegobe...fust, majd lang csapott ki
a motorterbol, es mire az auto hanyatt pozicioban vegleg foldet ert,
mar langba borult az egesz motorhaz...raadasul a rendor is elcsipett

A Replay-t elkuldom szivesen barkinek (zippelve csak 2,23 kB), hasonlokat
vagy egyeb extra muveleteket en is nezegetnek...kuldjetek :-))

Udv-->Rudi
+ - DX-Ball (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Nem tudja valaki, hogy hol lehetne megszerezni a 
DX-Ball, valamint a 
DX-Ball 2 cimu jatekot ? (Falbonto tenisz )

Elore is kosszi: Tom
+ - Diablo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello gamerek!

Kerlek segitsetek mert a Diablo c. jatek nem akar W98 alol menni .
Mi erre a megoldas? Aki tudja irjon! Ja es a gepem p233mmx 32sd Viper v330.

Elore is koszi.

Udv..Zoli


+ - Game Commander (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all of you...

A minap, amikor eppen szokasos 100%-os Nascar versenyemet nyomattam
100-as erossegen, gondoltam egyet, hogy milyen jo lenne, ha nem kene
nyomkodnom az F-gombokat a sok-sok informacioert, hanem egy Game
Commander-rel dumcsiznak...
Mert elottem kormany, mogotte a billentyuzet, es igy eleg nehez
nyomkodni 250-300 km/h-nal :)))

Szoval azt kerdeznem, hogy van-e valakinek tapasztalata, jo-e,
rendesen muxik-e, stb...
Nekem csak ilyenekre kene, autoszimulatorokba info-t kerni, meg
ilyenek.
Szerintem eleg franko lehet szovegelni a geppel, csak hogy mennyire
komoly szerkezet ez a GC???

Koszi a Help-et, szevasztok...

ui.:ja, meg legyszi ha tudtok arat is irjatok mar, koszi

        - BLACK RIDER -
 ...Knight of the Black Rose...
+ - HTML (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Mar valaki erdeklodott, hogy hogyan lehet megoldani, hogy ne lehessen
hasznalni a bongeszo vissza gombjat. Most nekem is ez lenne a kerdesem. En
is egy Html jatekot keszitek.

A segitsegeket elore is koszonom.

Udv.:
OliBLOOD 


www.extra.hu/oli123/  (Dunaferr SE nem hivatalos oldala)
www.extra.hu/red-alert/ (ULTRA RED ALERT hivatalos oldala)
www.extra.hu/avg99/ (Anti Violence Group hivatalos oldala)
+ - Legjobb intro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A legjobb intro az NHL 99-e. Utana jon az NHL 98. Magasan verik a mezonyt.

Udv.:
OliBLOOD 


www.extra.hu/oli123/  (Dunaferr SE nem hivatalos oldala)
www.extra.hu/red-alert/ (ULTRA RED ALERT hivatalos oldala)
www.extra.hu/avg99/ (Anti Violence Group hivatalos oldala)
+ - Quake 3 szerver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a JATEK-osoknak!

Kaptam egy par kervenyt, ugyhogy ha minden OK, akkor szombaton este
/ejfeltol/ felrakok egy Quake 3 arenat a q3test2 palyaval.
Az IP-t addig lehet pingelgetni, 24.128.10.26.

Gyakoroljatok!

Udv,
Adam(R)

ui.: barmi van, maganba is legyszi, mert a JATEK meg csak write-only
nekem.
+ - Intro + TA Kingdoms (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Nagyerdemuek!

Introhoz: 1 szavazat a Stonekeepre.
TA Kingdoms: tobbekkel ellentetben nekem felettebb tetszik. 
Kivancsi lennek SzabFer baratunk velemenyere,
TA-ugyben sokat adok ra! :))) 

Udv.:
Szete
+ - Baldur's Gate (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Lenne egy kerdesem a Bg-vel kapcsolatban, hogyan lehet a banditakhoz
eljutni?  Hallottam, hogy egy barlangban vki elmondja...
De hol van ez a barlang?
Beregostban -fogadoban  az emeleten - mar beszeltem egy varazsloval
,de mielott elmondta volna megoltem !
Azt is hallottam , hogy egy banditaval is lehet beszelni,
de nekem ez meg nem sikerult!


Best regards,
 Peti                          mailto:
+ - Re:http://w3.swi.hu/multiplay/ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Pista!

On Wed, 7 Jul 1999 20:31:03 EST, HIX JATEK wrote:

>2, a csati maga: #multiplay.hu
>-itt eloben beszelhetsz meg sokmindent, segitseget kerhetsz vagy jatekot
>egyeztethetsz stb.

A leveledhez egy pontosaitast fuznek, cseppet sem negativ szandekkal:
Szoval mindenhol csatirol beszelsz, de en azert meg hozzatennem, hogy
egy IRC csatornarol van szo, aminek neve #multiplay.hu.
Ez a csatorna elerheto az IRC-net-rol, tehat pl. az alabbi szerverek
valamelyikerol:
irc.bme.hu
irc.sote.hu
irc.extra.hu
nehany kulfoldi:
irc.funet.fi
irc.stealth.net
Ezekre egy IRC klienssel lehet kapcsolodni. Pl. elterjedt Windows-os
IRC kliens az mIRC...


Bye !
Szirty
+ - AVP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Predator, elso palya, elakadtam.
Segitsetek !

Laki

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS