1. |
Mennyit er ma 250E? (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
helyzetjelentes--Belgium (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
3. |
Uj auto 3 misiert. (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
re:torott primera (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
5. |
Sierra karbi (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
Vectrak (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
7. |
kipuf befogas (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: nemet design (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
9. |
benzianarak (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
10. |
sokminden + sztori (mind) |
126 sor |
(cikkei) |
11. |
Scenic full (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
12. |
Bonus elvesztes (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
13. |
kikuldott tudosito (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Uj auto immaron tenyleg utoljara... (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: elorelepes (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
16. |
tipushiba (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
17. |
Megane Scenic RX4 (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
18. |
Vectra vs Astra (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
19. |
egyterut, de milyet? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
20. |
Design evolucio (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
21. |
Melegedes hengerfejezes utan (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
22. |
Felicia es Matiz (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
23. |
Viz az olajban... (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
24. |
fejlemenyek diesel kisauto ugyben (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
25. |
visszahivasok gyakorisaga (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
26. |
bonus elvesztese / megsem (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
27. |
vectra vs astra, kipuff, uj auto (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
28. |
Porsche-szerviz (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Mennyit er ma 250E? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szoval az lenne a kerdesem, hogy mit erdemes venni 250Ft-ert? Fontos lenne
az olcso fenntartas (fogyasztas, alkatreszarak es egyebek), de ne legyen
nagyon kicsi... ja, es azert legyen nagyjabol megbizhato.
En egy 120-as Skodara gondoltam, esetleg egy 5ajtos Golf I-re... egyebkent
meg nem tudom, ezert is irtam ezt a levelet :-). Szoval mi tegyek (vegyek)?
Udv.:
B.B.
|
+ - | helyzetjelentes--Belgium (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Liege-ben, de gondolom mashol is (Belgium) ma (14-en) nem volt uzemanyag, a var
os kornyeki falvakat jartam
vegig 95-os utan nezve, eleg sokaig tartott talalni. Dizelolaj egyaltalan nincs
, 95-os nagyon keves, super az van.
Reggel nagyon sokan tartalyokkal indultak tankolni. A varos kornyeki utak megle
poen uresek voltak (maskor itt
csucsforgalom szokott lenni). Ja mellesleg a Meuse hidjait nehany kivetellel le
zartak a sztrajkolo fuvarosok. Ja,
mult heten 43.30BEF volt a benzin, ma mar csak 45.30 ert kaptam...
Mellesleg ket honapja kertem toletek tanacsot autovasarlas ugyben, akkor Oc
tavia, Honda Civic, es Nissan
Primera volt a kepben. Vegul is Honda Civic 1.5 VTEC (sedan) lett, masfel honap
ja nyuzom szegenyt. Hajt valaki
itt a listan rajtam kivul ilyent? Tapasztalatok?
Jo autozast mindenkinek!
Zaqwe
|
+ - | Uj auto 3 misiert. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Új autót szeretnék venni 3 millió körül. A lényeg, hogy lépcsőshátú legyen
(2 vagy 4 ajtós), az első ajtókban legyen elektromos ablakemelő, ill.
elektr. tükrök, autórádió nem fontos.
Esetleg használt autó ajánlatok is érdekelnek.
Üdv.
GabiV
|
+ - | re:torott primera (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Azok alapjan amit irtal (rugotorony, Boszlop, kuszob, blokk) a kocsid
gyakorlatilag totalkaros, mehet a kukaba. A rugotornyot elore kellene huzni,
ettol __lehet__, hogy kiegyenesedne a kuszob is. A B oszlop gorbulese mindig
viszi a tetot is, de a regi oszlopot ki kellene vagni, es helyette ujat
behegeszteni. A gond az onhordo kocsiszekreny javitasanal, hogy olyan, mint
a kolasdoboz. Amig sehol nem serul, kelloen merev. A kolasdobozra egy kb 80
kilos ember siman raallhat, elbirja. Ha viszont egyszer megserul, vege. A
kolasdobozt ha behorpasztod es visszaugratod, akkor mar nem bir el 20 kilot
sem. Egy ennyire gorbult autot hiaba huznak ki egyenesre, hiaba jok a
meretei mindenhol, merevsege csak toredeke az eredetinek. Nyikorgas, zorges,
stb garantalt.
A blokk hiaba van egeszben, az allando rezges miatt nem hegeszthetoek a
motortarto bakok menetei, mashova nem lehet bele furni. Hiaba uzemkepes a
motor, ha ugy kell beledrotozni a kaszniba, nem er semmit.
Sajna az elmondottak alapjan max. alkatresznek lehet eladni. Vagy valami
lelkiismeretlen trogernek, aki csinal belole egy gurulo bombat. Reszvetem.
|
+ - | Sierra karbi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Manapsag egyre tobb benzinmotornal hajtjak meg a fojtoszelepet
>elektromotorral. Ez egy nagy felbontasu leptetomotor, amely a teljes
>fordulatot
Azert egy 15 eves motorhoz ne kepzeljunk potmeteres gazpedalt es
leptetomotoros fojtoszelepet! En csak a 7vegen talalkozom a sajatommal, de
utana irok.
|
+ - | Vectrak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Az 1.6os Vectra 100LE,az 1.4es Astra 82LE, azaz 22%kal erosebb.Sulyban
meg
>No-no.
>Altalaban kozponti befecskendezesesek.
>1.4-60LE,103Nm, 1,6-75LE,125Nm
>Van egyaltalan 8 szelepes hengerenkenti befecsk. Vectra A (1.6si)?
Szo nem volt arrol, hogy Vectra A a kiszemelt peldany. A most kaphato Vectra
B pedig kizarolag a hengerenkenti befecsis 16V ecotec motorral gurul, ami
100lovas. Es szvsz ez jobban (rugalmasabban) megy, mint az 1.4es Astra
ecotec az o 82 lovaval.
|
+ - | kipuf befogas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> kijonni, es lefullad. Mas kerdes, hogy kb 10 percig tart, mire a
>> kipufogorendszer annyira feltelik, ...
>Marmint kb. 10 mp-ig... :-))) A 10 perc inkabb a ke'me'ny
nagysagrendje...
10sec alatt meg egy Riga sem fullad le, nemhogy egy auto. De
kiprobalhatjuk... :)
|
+ - | Re: nemet design (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok,
On Wed, 13 Sep 2000, Fogash wrote:
> Ettol fuggetlenul szvsz a japanoknak nincs semmi erzekuk a
>designhoz.
Nem a japan designhoz akarom hasonlitani a nemeteket!
De, utalom a jo aramvonalas, egymasra hasonlito kocsikat: Passat,
Audi A4, Skoda Octavia stb. Egszeruen nem teszik, nincsen bennuk semmi
szenzacios. Ugyanaz a szepen megmunkalt kaszni, majdnem ugyanolyan
aramvonalak. Tehat ez az ami nem tetszik a nemet kocsikban (a Skoda is
mar majdnem nemet). Nagyon keves van koztuk amelyiknek egyedi a formaja.
> Szoval a nemet design-t nem nullara ertekelnem.
Hat nem eppen nulla, mert nagyresze mar az olaszokkal rajzoltassa az uj
autokat, de ha hagynak az Italdesign kepzeloerejet szabadon akkor
egeszen maskepp nezne ki a vegtermek a nemetek hazatajan is.
UI: Ez nem akar flame lenni, igy ezutan nem fogom tobbe a nemet
kocsikat .
--
Minden jót, Fekete Zoltán
Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
|
+ - | benzianarak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok,
>Szoval, kulfoldi HIX-autosok legyetek szivesek nehany soros
>beszamolokat kuldeni, lakohelyeteken milyen a hangulat, van-e meg
>benzin?
Itt Erdelyben nincs nagy zur a benzin irant. Draga es nem nagyon
engedi meg maganak az atlagember, hogy kocsival jarjon. Legalabbis
nekem 1 heti kocsikazasra valo benzin annyiba kerul mint 1 honapra a
berlet a buszra.
Nam mindenkinek fussa az atlag 100 $-os havi fizetesbol benzinre is.
A Nyugat-Europai valsag meg nem mutatkozik errefele.
--
Minden jót, Fekete Zoltán
Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
|
+ - | sokminden + sztori (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!!
> Nem regen jottem haza egy Horvatorszagi nyaralasbol. ...
> Viszont a vezetesi stilusuk, haaaaaat enyhen szolva barmok.
> Engem sirba kergettek ezzel a "itt tegnap se jott senki" vezetesi
> stilussal. Olyan helyeken eloztek, ahol en ki sem mertem nezni.
Balka'n... Nem a klasszikus ertelemben, mert sok szempontbol
jobban elnek, mint a magyarok. Hanem habitus szerint, nem eleg
ovatosak, a szerencsere biznak tul sok mindent...
En az olaszoknal lattam ilyeneket...
> Rohadt sok a szemet az egesz orszagban. Kulonben nagyon szep
> lenne, de igy...
Belgium is ilyen volt... (igaz v. tiz e've) Az autopalya betontablas (volt?)
,
alig jobb, mint az M7-es, de ki van vilagitva...!!! Ezzel eles kontrasztban
az autopalya-parkolo'k szemetesek voltak, mint nalunk, es takaritatlan
mocskos volt a WC...
> > Az Octavia ellen szol az ominozus olajtekno-ugy es a szerintem
> Az olajtekno nem a legalacsonyabb pont, en ugyan a Boraval jartam sokat
> (azonos feneklemez ugyanezzel a motorral), de annak mindig kb a kezifekkar
> alatti resze akadt meg valahol...
Mert mindig eppen elfert az olajtekno... :-))
Bezzeg egy jo kis jardaszegelynel... :-))
> Az egyhatos 101LE es 145 Nm. Ezzel 12 sec alatt gyorsul 100ra,es a gyari
> A gyakorlatban (ertelmesen) ugy hasznalhato, hogy utazol vele 150et, ...
> ...Amugy lehet ezzel a motorral 190nel is utazni, arra is volt pelda.
A 150 talan ertelmes, a 190 nem igazan... Nem, most nem a kozlekedesi
viszonyokra gondolok, hanem arra, hogy ha tartosan es rendszeresen 190
az utazosebesseg, vajon meddig tart el egy 1.6-os motor...?
> ... Amugy nem rossz auto, de a 3eves Omega jobb valasztas lehet.
;-)))))) Hmmm... (Az a gyanum, Fogash tudja mit beszel...:-)) )
> Irta valaki, hogy az Astra A-ban hamar tonkremegy az akku. Hat
> ha jol sejtem, nekunk ilyen tipusu van (94-es :) es most halt meg
> az akku tobb mint 6 ev utan. Amugy 36Ah-s akku volt benne, amin
> meglepodtem kicsit. Nem kicsi ez?
De... Sot, nevetseges... Nem olyan veszelyes az arkulonbseg
a kulonbozo meretek kozott, szerintem erdemes a legnagyobbat venni,
ami befer a tartoba...
> >csak a gyari ablaktorlo ugral,
> ...az uj BOSCH igen, ... es csak a vezetooldali. Megcsereltem,
> de megint csak a vezetofeloli ugral. Erosebb lehet
> ennek a karnak a rugoja?
Valoszinuleg igen, a vezeto oldalan kritikusabb, ha maszatol...
Emiatt az en automon vezeto elotti karon egy legterelo van, ami
nagyobb sebessegnel leszoritja... A jobboldalin nincs...
> Manapsag egyre tobb benzinmotornal hajtjak meg a fojtoszelepet
> elektromotorral. Ez egy nagy felbontasu leptetomotor, amely a teljes
> fordulatot akar 10 000 lepesre is fel tudja osztani, tehat eleg finoman
> kepes mukodni. De ez a motor nem csak alapjaratnal mukodik, hanem
> az egesz tartomanyban ez mozgatja a fojtoszelepet. Ami erzesem
> szerint a Sierraban van az csak a megkerulo vezetek szelepe.
En is erre gondoltam, a K-Jetronic-os Audikban igy van, mint irtam...
> > Mas: A napokban volt szerencsem egy probakort menni egy 2.0-as,
> > ecoturbos, automata, de sportfutomuves Saab 9-5-tel... [...]
> > De egy hasznalt de jo allapotu 8-eves 5-os BMW-ert (ami meg erosebb
> > is lehet), tehat gyakorlatilag azonos hasznalati! ertekert csak kb. harom
> > milliot kell fizetni...
> Yikez! Ezt nem mondod komolyan... az egyik vadiuj, a masik meg nyolceves.
> Hogy lenne mar azonos hasznalati erteku? A konstrukcio szinvonala az egy
> mas kerdes. Uj autot en sem vennek, de ez az osszehasonlitas _nagyon_ fals.
> Egy 6-7 eves, szinten harommillios 9000-est hasonlits inkabb ahhoz a
> BMW-hez, annak mar van ertelme.
En nem ket azonos aru autot hasonlitottam ossze. Szandekosan.
A "hasznalati ertek" alatt azt ertem, hogy hogyan megy az uton, hogyan
vezetheto, milyen vezetesi elmenyeket ad A-bol B-be kozlekedeskor...
azaz, mint "AUTO" mennyit er... (es nem mint pl. megjelenesi kelle'k)
Nekem e szempontok szerint semmivel nem nyujtott tobbet a 9-5-os, mint
egy 8-eves BMW 5-os...
Sot, nem is ket auto osszehasonlitasa volt elsosorban a mondanivalom,
hanem az, hogy egy hasznalt, es sokkal (!) olcsobb kocsi is nyujthat hasonlo
hasznalati erteket... Emiatt irtad, hogy Te sem vennel ujat... En sem.
> > > Melyik 4M Ft koruli auto tudna nekem >legjobban< potolni a
> > > mostani Omegat (meret, kenyelem, felszereles)?
> > Hehe, szerintem egyik sem. Amiket itt nezegettel, azok
> > also kozep, legjobb indulattal kozepkategorias gepek.
> > Az Omega meg erosen felso-kozep kategoria.
> > Helykinalat szempontjabol pl. folotte van a felso-kozepnek.
> Ez mind szep es jo, de az eredeti kerdes az volt: ha nem is eri
> el, de melyik kozeliti meg _leginkabb_ az Omegat?
Vagy inkabb az (mint kesobb kiderult), hogy melyik az, amelyik
a "legkevesbe nem-hasonlit" az Omegahoz... :-))))))))
Es a ma reggeli sztori:
Megyek a Ferenciek teren Buda fele, a belso savban, elottem ballag
egy Volvo S80-as 50-nel, elotte boven hely, mehetne furgebben is, de
nem. Szerintem kisse butasag, de no problem. A hidon kimegy a
kozepsobe, mar 60-nal, en sietek, el mellette 70-nel a szelsoben.
Egy jovialis kinezesu, kb hatvaneves, bajuszos ur ult benne, kicsit
Habsburg Ottora emlekeztetett... Az Aranyszarvas etteremnel
(Dobrentei ter), a lampanal latom am, hogy az elfogyo szelso savbol
lenduletbol huz befele a kozepsobe. Nocsak, most meg siet...?
Mindegy, no problem, biztos kapott egy telefont kozben...
A belso sav gyorsabb (de itt mar teljesen normalisan, 50-55 korul
megy a forgalom), a Dozsa Gyorgy terig kicsit lemaradt (a szelso
savban mindig boklasznak parkolohely miatt). A var fele elkanyarodo'k
utan ujra elmegy mellettem, majd indexel es a kormanyt ram huzva
akar befurakodni az elottem meno utani kb. 6-7 meteres helyre.
Nem lassitok, mert en is sietek (es meg valamiert...), nem fer be,
csak mogem. A Krisztina teri lampanal megallunk, hatrafordulok,
hogy megnezzem megegyszer, erre felmutatja a kozepso ujjat... :-))
Na itt mar egyaltalan nem hasonlitott Habsburg Ottora... :-))
A masik, amiert nem engedtem be, az az, hogy me'g ha meg is van
az autonyi hely + a biztonsagos tavolsag elotte/mogotte, akkor sem
jar neki _automatikusan_ az a szivesseg (v. gesztus), hogy lassitsak,
es beengedjem. Pontosan ettol szivesseg. Vagy megteszem ezt a
gesztust, vagy nem, de nem o donti el, es nem kovetelheti tolakodassal,
raadasul balesetveszelyes tolakodassal...
Es meg neki allt feljebb... Hihetetlen...
Raadasul az egesz dolog nem melto sem az eletkorahoz, sem a
stilushoz, amit egy sotet S80-as kepvisel(ne)...
(Ha esetleg olvassa, es magara ismer, akkor ebbol mar erti a szitut...)
Udvozlettel
Andras
|
+ - | Scenic full (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Fogash irta:
>>Amugy nem rossz auto, de a
3eves Omega jobb valasztas lehet. Viszont: az egyik lako a hazban most vesz
egy Renault Megane Scenic-ket, ami a tokmindegyhogyhivjak TDi motorjaval,
boron kivul full extraval (4lufi, digit klima, ABS, ...) allitolag 5.3ban
all meg neki. (Deejaytszi! Igaz lehet?)
Igaz, bizony.
A full nálunk: ABS, 4 lufi, kodlampa, + alufelni, 4 el. ablak, digitklima, CD,
stb.
Rendelheto: dupla napteto, bor
105 lovas dCi (Common Rail) 5 010 eFt
100 lovas dTi Automata: 5 260 eFt
Amellett persze, hogy az ulesek osszevissza buzizhatoak, meg mindenhol
tarolorekesz van.
udv, deejaytiszy
Renault
|
+ - | Bonus elvesztes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Zotyo irta:
>>>
elobb vesz az ember, es aztan adja el a regit. Mivel a masodik auto-ra
kotott biztositas bonusz nelkul indul, es a regi auto eladasakor sem
valtozik meg. Ha elobb eladok es utana veszek, akkor hajlandok a bonuszt
atvinni az uj autora kotott biztositasra.
Persze mit varhat az ember egy biztositotol
>>>
NEM IGAZ!!!
Egesz 1szeruen igazolast kersz (ha mas a bizt), es elviszed a masikhoz.
A kovetkezo esedekes dijbol jovairjak az osszeget (ha jol tudom
idoaranyosan, tehat igazsagosan, miutan a _masodik_ auto mindig
A0-lal indul).
Ha ugyanaz a biztosito, eleg altalaban egy telefon, es az eladott auto szerzode
senek befaxolasa.
udv, deejaytiszy
Renault
|
+ - | kikuldott tudosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Levente, nem akarok belemenni, mert azonnal az ado- es
kozlekedespolitikanal kot ki az ember, a politikatol pedig megkimelnem az
AUTOt. Egyebkent itt keleten az egvilagon semmi balhe nincs
(benzinugyileg). A kollegakkal tarsalogva meg csak nem is beszedtema a
benzinar, a hatarmenti lakossag tulnyomo tobbsege meg tovabbra sem jar at
Lengyelorszagba tankolni, elvegre egy keleti brutto atlagfizetesbol kb.
1200 liter benzint lehet venni. Ertelmisegi fizetesbol kb. a duplajat,
nyugaton meg tobbet. Az embereknek ez nem faj istenigazabol, ezert nem is
nagyon morognak. A kamionsoforok/taxisok pedig az utblokadok jogi
szabalyozasa miatt nem csinalnak semmit. Ugyanis, ha en keresztbeallok a
kamionnal az autopalyan, es ezzel feltartoztatom a VW-nek egy
csavarszallitmanyat, akkor az ebbol keletkezo termelesi kiesesert teljes
egeszeben en felelek anyagilag. Egy ilyen blokad a "No:tigung" jogi
kategoriaba esik [=kenyszerites]. A franciaknal ilyen jogi kategoria
nincs (a nemet hirado szerint), igy ott onfeledten lehet barrikadokat
emelni.
Mellesleg itt szinten No:tigung, ha az autopalyan az elottem halado kocsi
mogott 3 meterrel megyek es levillogom, ha autostarsamnak bemutatom a
kozepso ujjamat vagy "nevelo celzattal" befekezek elotte. Ha masert nem,
akkor a buntetes miatt erdemes kulturaltan viselkedni errefele.
Amit lehet csinalni, az a politikai szervezkedes/tuntetes, mondjuk a Nemet
Parasztszovetseg traktorkorzot szervez Berlinben, stb.
De ezek itt olyan jambor banda, nem lesz itt semmi. Ha 5 DM/liter lesz a
benzin, akkor sem. :-)
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | Re: Uj auto immaron tenyleg utoljara... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
> Realis lehet 1.4M Ft az autoert ?
Hat ha '94 ev eleji lenne, ev vegen meg is vennem. Dehat... :)
KI
|
+ - | Re: elorelepes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Nekem a Mercedes az ev autoja !!!! :-)))))))
Nagyon tetszik benne, hogy 1935 ota ha mutatnak egy mercit szembol (akar
letort csillaggal is :(( ), azonnal felismerheted. Nem kell gondolkodni,
hogy ez vajon Mazda volt, vagy Po:zso. Ez ezt ugy tudtak csinalni 60 even
keresztul, hogy (nekem) mindig tetszett, (szerintem) mindig korszeru formaju
volt. Egy tipust nem 1-2 evig gyartottak, pl az en 126-osomat kb 12 evig
(ha jol tudom), egyszeri , kivulrol alig eszreveheto firssitessel. Tetszik,
hogy 20 evvel ezelott kitalaltak egy jol kinezo, attekintheto muszerfalat,
es a ma kaphato kocsiban (az uj S-es kivetelevel) szinte ugyan az van. Pl. a
190-es sem tetszik, mert kicsi, mert kezzel mukodik a kezifek (Fogash, az
S430-ban hol van?). En elismerem, hogy teljesen elfogult vagyok, meg
konzervativ is. Lehet, hogy sznob is. Es ezeket az autokat ilyen embereknek
keszitik. A dragasagarol csak annyit: nekunk 2 mercink van, az egyik 20, a
masik 21 eves. A ket kocsi osszesen nem kerult 1 milcsibe, 8+6 eve hajtom
oket, de a ket kocsi osszesen nem volt annyit szervizben, mint a kollegam
7eves fityoja csak az iden. A fiatalabbikban van legkondi (fontos),
aut.valto (fontos), elektromos tetoablak (folosleges), es pl. nincs
elektromos ablakemelo (nem is hianyzik).
A kismercik nekem sem tetszenek, de a felboritott mercik utan egy ujsag
megcsinalta a szarvastesztet masik x kiskocsival is, es majdnem mindegyik
felborult.
Szoval ha neked az tetszik, hogy egy modellbol ketevente uj jon ki, es nem
is hasonlit az elozohoz, am legyen. De ne akard, hogy mindenkinek ilyen
legyen az izlese.
Kivanom mindenkinek, hogy lehessen olyan autoja, ami tetszik neki ! :-)
Sziasztok
KI
ui: A Ford szegeny majdnem csodbe kerult, amikor tul koran kijott a
skorpioval, utana 3 evvel meg minden felsokozep kocsi olyan lett. Sajnaltam
is oket, mert nekem tetszett a skorpiusz.
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
> Akkor miert nem lett a Mercedesz a szazad autoja?
> A haromkereku mar a T modell elott letezett (amit ne felejtsunk el,
> hogy egy honfitarsunk tervezett), igy nem ervelhetsz azzal, hogy a
> Mercedes kevesbe ismert marka. Egy a baj a Mercivel: draga mint a
> mereg, aztan meg a design is olyan fapados, foleg az a csunya nagy racs
> a ket lampa kozott!
> Mig a Ford mindig szeret ujat alkotni, nem csak valtoztani a regin.
> Lasd a Ka, Focus. Ja ne feledjuk a Mercedes is probalt :) jobb ha nem
> is tette volna. En nem adnek 40k markat egy A-Class-ert, foleg miutan
> lattam milyen szepen egyensulyozott 2 kereken egy darabig, aztan ugy
> dontott, hogy megis latnom kell az aljat.
>
> --
> Minden jót, Fekete Zoltán
>
> Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
>
>
>
|
+ - | tipushiba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Astra tipushibakhoz nemi adalek:
Harom eves az Astram:
- a 36Ah-s, gondozasmentes gyari akkumulator ket es fel evig birta
- egoket mar tobbszor kellett cserelnem. A korabbi Astramon is allandoan
kiegtek es nagyon sok Astrat latok, ami elol vagy hatul "felszemu".
- a valtojat utalom. Idonkent akadozva jar, a gyors valtasokat nem szereti.
Hatra menetbe kapcsolasok tobbsegenel reccsen, akarhogy nyomom a kuplungot.
- csomagtarto ajto kitamasztas nincs, emelkedon allva szinte lehetetlen a
csomagtartoba pakolni, mert allandoan a fejemre csukodik az ajtaja.
- az elektromos ablakemelo motorja szemmel lathatoan kinlodik az uveg
mozgataskor.
- az ablatorlo szarul torol. Ezt mindket Astran tapsztaltam. Vettem ra Bosch
twins-t, az is szarul torol. Lehet, hogy a szelvedovel van gond es nem tud
ra felfekudni az ablaktorlo?
Kzoli
|
+ - | Megane Scenic RX4 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tiszay Arpi-t szeretnem megkerni, hogy irjon egy rovid ismertetot az uj,
negykerek hajtasu Megane Scenic-rol.
Kzoli
|
+ - | Vectra vs Astra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>Erosebb-e annyival az 1.6-os Vectra az 1,4-es Astranal,
>>mint amennyivel nehezebb? (Csak a villamos
>>elozes miatt kerdezem.)
>Az 1.6os Vectra 100LE,az 1.4es Astra 82LE, azaz 22%kal erosebb.Sulyban meg
No-no.
Altalaban kozponti befecskendezesesek.
1.4-60LE,103Nm, 1,6-75LE,125Nm
Van egyaltalan 8 szelepes hengerenkenti befecsk. Vectra A (1.6si)?
Van.
Nekem legalabbis:)
75 LE,125 Nm.
Mentem mar 1.4 -es 60 lovas -al ,a kulonbseg tisztan erezheto ( a Vectra
javara)
Foleg 100 km/h -as sebbesseg felett jon ki a kulonbseg mig az 1.4 -es az
csak vanszorog ,addig az
1.6 -os eszrevehetoen huz {most az 1.4-es -el szemben mondom, M5 -ös
Vaddisznósok kimeljetek:) }
Az egy kategoria különbség sok minden másban is megmutatkozik( pl.
uttartás,kényelem, nagyobb hely, biztons
agerzet stb.)
K.G.
|
+ - | egyterut, de milyet? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Biztosan volt mar rola szo, de egy ujszulott vagyok a csatin. Szoval az
lenne a kerdesem, hogy az egyteruek kategoriajaban - elsosoran Citroen
Picasso, Renault (Megane) Scenic, Opel Zafira, Fiat Multipla - van-e
valakinek informacioja, adata, velemenye, netan tapasztalata melyik milyen.
Tehat a tema adott!
Elore is koszi!
|
+ - | Design evolucio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Na azert azt nem alliatanam, hogy a keleti autokon nem lekovetheto a
formavaltozas, mert azokon szintugy mint az europaiakon.
Az hogy 10 evente egyszer nagyobb valtast csinalnak nem azt jelenti,
hogy ossze vissza valtoztatjaka stilusokat es formakat. Meg sosem volt
problemam az auto felismeresevel. Ugyanis keleten is vannak jellegzetes
stilusjegyek.
Es igenis vannak szep keleti autok is.
A nyugat-europaiak nagyon tradicionalis formaban oldjak meg a dolgot,
mert ugyan mennyivel olcsobb, gyorsabb, egyszerubb ha csak tobb ivet
teszunk bele, es gorbe vonalat, de az alapveto jegyek megmaradnak. Igy
nem kell felni attol, hogy ami idaig bevalt most majd nem fog elkelni,
mert nem tetszik, vagy talan nem ismeri fel a vasarlo.
Amugy ahogyan olvashattuk, hogy a Toyota Celica mennyi formaban jott ki,
ugyanigy emlteto mas nyugati marka is. De ugyanakkor nem kell replikanak
titulalni, mert a Skoda Favorit sem Fiat replika, holott Bertone
tervezte. Azert mert a formatervezo stilusa fedezheto fel rajta nem azt
jelenti, hogy koppintas.
Lenyegesen nem ezekrol a dolgookrol van szo, hanem arrol, hogy Europaban
kozelitenek a keleti trendhez. Mint mar emlitettem BMW 3-as kategoria.
Mint pl. egy 2-3 eves Mitsubishi hatulrol nezve. Ez pl. mivel
magyarazando?
Amugy velemenyem szerint a nemet design konzervativ es kimert, kevesebb
kreativitas van benne mint pl. a franciaban. Amolyan poroszos.
Teeby
--
/****************************************************\
:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége. [:
\****************************************************/
|
+ - | Melegedes hengerfejezes utan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
> De azota a motor jobban melegszik mint azelott. Szombaton
> utana toltottem a hutoviznek, mert a minimum alatt volt. De delutan
> mar megint csinalta. Mi a franc lehet vele? Otletek? Nem hianyzik meg
> egy nagyobb kiadas...
Valoszinuleg rosszul raktak ossze vagy szerelesi hianyossagot kovettek
el, hanyagsagbol.
A hiba kisertetiesen emlekztet arra, mikor a hengerfej nem sikolt es
vagy kifuj, vagy eszi a vizet. Meg kellene nezni az olajat, a
szelepdekni sapkajat, hogy nem vizes-e (feher hab). Majd pedig jaratas
mellett, le kell venni a kiegyenlio tartaly spkajat, es figyelni, hogy
milyen hamar forr a viz. Ha az atlagosnal sokkal gyorsabban, es lathato
a forras a vizen a tartalyban, akkor az egesterbol az expanzio
beledolgozik a vizbe.
Vagy rossz tomitest hasznaltak, vagy nem huztak le rendesen, vagy
szartak ra megnezni a hengerfej sikoltsagat. Ugyanis nem art ellenorizni
(kotelezo), majd pedig ajanlatos megkoszorultetni. Ha mindezeket nem
tettek meg es ez bizonyithato, akkor lehet reklamalni. Ezek utan nem
csodalom, hogy sokan azt mondjak mennyi kontar szerviz van. Es igazuk is
van.
Teeby
--
/****************************************************\
:] Az erkölcs a közösség elôítéleteinek az összessége. [:
\****************************************************/
|
+ - | Felicia es Matiz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
tegnap csunyan cserben hagyott a ceges Felicia, nem ertem,
hogyan tortenhetett. Szoval elinteztem a dolgaim, megyek
vissza a parkoloba. Taviranyitoval nyitom a kocsit, beulok.
Szeretnek inditozni, a kulcs viszont nem megy be a helyere...
Ilyet meg nem lattam! Probalom ujra - semmi. Akad, nem megy
bele. Fel ora utan kenytelen voltam potkocsin szervizbe vitetni.
En ronthattam el valamit?
-----------
> Egy masfel eves Ford Transittal mentunk 8-an, ebbol egy 3 eves
> gyerkoc. A hegyeket igy megpakolva mar nem mindig birta
> a szegeny auto. Neha rohogtunk a tablan, hogy 40, mivel mi
> a 30-at is alig tudtuk elerni.
Az ismerosom fel eves Matizzal ment, 5 szemely. Videofelvetele
van rola, hogy par helyen a hatso ulesekrol ki kellett szallni, mert
a kocsi nem birt felmenni a dombra. Szerencsere tolni nem kellett :))
Csaba
|
+ - | Viz az olajban... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Sokan valaszoltatok a kerdesemre, koszi mindenkinek.
> En se jarnek vele... Csokkent a kenes minosege, es kesobb esetleg
> nem csak a hengerfej gondjat kell megoldani, hanem a fotengely- ill. a
> hajtokarcsapagyakat is lehet, hogy cserelni kell...
Az igazsag az, hogy februar ota zabalja a vizet, az utolso adag, mint
irtam 1 liter / 2000 km. Azota kb. 17000 km-t raktam bele :(
> A vizes olajnak altalaban sarga szina szokott lenni!
Az olaj szurokfekete trutymo volt 10000 utan
> A vizes olaj altalaban habot kepez, jol lathato a szelepfedelben ill.
> az olajbeonto nyilasnal, a kupakon...
Ez volt az elso, amit neztem. Nincs ott semmi nyoma habnak...
Csaba
|
+ - | fejlemenyek diesel kisauto ugyben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Tehat a rostan fennmatadt a Saxo es Clio.
A tegnapi turam eredmenye az volt, (miutan vegigtelefonaltam 10 Citroen
kereskedest), hogy vegul ket helyre mentem el, a Citroen Pasztorhoz eloszor,
miutan a megbeszelt idopontban nem tudtak velem foglalkozni, vartam, vartam,
vartam, es fel ora utan elhuztam a csikot.
A masodik a CitCar Kft volt Szentendren. Nagyon keszseges volt az
ertekesito, mindent megbeszeltunk. Sajnos semmilyen Saxot nem tudtak
mutatni, merthogy nincs. Vegul sikerult megnezni egy VTS modellt, ez a
sportos valtozat.
Az ar.
Az interneten szinte mindenki elfelejtette updatelni az arakat. A jelenlegi
ar 2.610eFt (a neten alt. 2.520e Ft szerepel), es meg hozza kell szamolni
egy optikai csomagot (szinrefujt lokharito, oldalvedo gumicsik, szinrefujt
tukor), igy 2.650.
A Clio 2.800 eFt.
A Citroen pont ezzel az aremelessel vesztette el a lelektani elonyet, a 150e
Ft kulonbseg keves, ahhoz kepest, hogy a motorja joval gyengebb, es kisebb
az auto (Clio 58 helyett 80 LE, es 96 helyett 200 NM!).
Ma megyek Renaultot nezni.
Citroen kedvezmenyek:
Ajanlottak agy 3.5%-ot penzben (ez kb. 91e Ft) vagy ingyen metalfeny es
ingyen uzembehelyezes (68+45e Ft).
Udv,
Tibor
|
+ - | visszahivasok gyakorisaga (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
hir a www.totalcar.hu- rol: <http://www.totalcar.hu-rol:>
A fejlesztesi es gyartasi ciklusok egyre gyorsulnak, az uj autok mind
rovidebb idokozonkent gordulnek le a futoszalagokrol. Az autoipari elemzok
szerint ennek kovetkezteben novekszik a hibak szama, egyre tobbszor kell
visszahivni valamilyen problema miatt egy-egy szeriat.
Mig az europai gyartok evente atlag ketszer nyulnak a visszahivas
eszkozehez, Japanban a hetenkenti tiz visszahivas sem ritka.
Tibor
|
+ - | bonus elvesztese / megsem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
Hat tevedtem. Azaz nem en, hanem a Generali biztosito egyik embere.
Nem vesztem el a bonuszt,ha uj autot veszek, es utana adom el a regit. Van
3 honap haladekom, hogy megmaradjon a bonusz. Pedig ugyanazt a fiokot
hivtam fel, mint ket nappal ezelott, csak eppen massal beszeltem.
Kocsonet mindenkinek, aki eddig hozzaszolt.
Graff Zotyo'
|
+ - | vectra vs astra, kipuff, uj auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: vectra vs astra ( 12 sor )
>
> >Erosebb-e annyival az 1.6-os Vectra az 1,4-es Astranal,
> >mint amennyivel nehezebb? (Csak a villamos
> >elozes miatt kerdezem.)
> Az 1.6os Vectra 100LE,az 1.4es Astra 82LE, azaz 22%kal erosebb.Sulyban meg
> kb 1400/1200kg(becsles, utassal), vagyis ott csak 16% tobbletsuly van. Ha
> ugy tetszik, a Vectraban 14kg/LE, az Astraban 14,65kg/LE.
Az 1.4-es motor ugy tudom 90 loeros. Szerintem te meg a regebbi, hengerenkent
ketszelepes motorra gondolsz, ami valoban 82 LE-s, viszont 1995-ben vagy
1996-ban felvaltotta a 16V. Igy mar csak 11%-kal erosebb az 1.6-os Vectra.
> Felado : [Hungary]
> Temakor: kipufogo befogasa ( 5 sor )
>
> igen, ha befogjak, egy ido utan a kipufogogazok nem tudnak a hengerbol
> kijonni, es lefullad. Mas kerdes, hogy kb 10 percig tart, mire a
> kipufogorendszer annyira feltelik, hogy a tulnyomasos egestermek sem tud
> kijonni a hengerbol...
Milyen 10 perc? Skodanal, egyfokozatu kipufogoval 10 masodperc sem kell.
Egy tobbfokozatunal sem tarthat sokkal tobb ideig.
> Felado : Antal Attila
> E-mail : [Hungary]
> Temakor: Uj auto immaron tenyleg utoljara... ( 148 sor )
[...]
>
> * Az Octavia ellen szol az ominozus olajtekno-ugy es a szerintem
> nagy kaszni (mar az 1.6-hoz kepest). Ronda az ablakemelo
> kapcsoloja es az 5M-ben meg nincs benne az elektromos
> ablakemelo...
> HATUL DOBFEK !!! Hmmm... Viszont nagy ter odabenn...
Az Octavia olajtekno-problemaja egy kicsit tul van hangsulyozva.
Na de a ronda ablakemelo kapcsolo - hat az tenyleg gaz. Draaama. :)
> A kezi valtoval imadom a ceges Daewoo Lanost gyilkolni,
> porgo gumi, csikorgo fek, regebben a rendorsegi Ford
> Orion-nal imadtam Mezotur fele meno uton a pupszeru
> vasuti atjaron 130-cal atmenni, mert akkor olyan 10-12
> metert lehetett repulni (hatul meg szamitogepek.. :-).
Jezusom. A te kezedbe sem adnek autot.
Udv,
Zoli
== Nasfay Zoltan -- mailto: ==
== www.kimwilde.com -- www.relax.hu -- w3.swi.hu/saab900hu/ ==
|
+ - | Porsche-szerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
egy keres: aki tud olyan szervizt, ahol kiemelten foglalkoznak Porschekkal
(944-es, ha szamit), az legyen olyan jo, es irja meg a cimet vagy valami elerhe
toseget.
koszi,
Zoli
== Nasfay Zoltan -- mailto: ==
== www.kimwilde.com -- www.relax.hu -- w3.swi.hu/saab900hu/ ==
|
|