1. |
3dfx (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
2. |
re:riva (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
3. |
CD-k eladok! (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Close Combat 2.0 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
5. |
UNREAL ED (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
re (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
3DFX (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
8. |
SIN demo (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
9. |
CyberDRV (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
10. |
Zed (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Monster II fagyi (konfig) (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: UNREAL (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
13. |
CD-k Eladok! (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
Commandos (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
15. |
X-Wing vs Tie Fighter magyarul? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
16. |
Re:Ize, a voodoo rush nem 2d (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
17. |
Total Annihilation (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Mikrofos DirectX.... (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
19. |
3d gyorsitok (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
20. |
CD iro embert keresek (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
21. |
VIVO (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
22. |
Keresek cd- ket (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | 3dfx (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Mindenkinek!
Nekem egy teljesen egyszeru Elephant 4mb kartyam van.
Igaz, hogy nehez volt installalnmom, de mar teljesen jol megy.
Kiprobaltam egy Voodoo 2 is, de nem er annyit hogy 20-25ezer forintal tobbet fi
zessek erte
Az en 3dfxem egy Virgevel van osszekotve es meg semmilyen akadast nem tapasztal
tam.
Persze az akadashoz hozzajarul az alaplap fajtaja is.
A PM9800 as Amptronom nagyon jol szuperal.
Acorp alaplapja van a haveromnak es neki a kartyakkal problemaji vannak.
Tehat szerintem erdemesebb az alaplapot jol megvalasztani, mint inkabb dragabb
kartyakat venni.
--
Üdv
GELI
|
+ - | re:riva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Balagee!
Elnezest kell kernem. Tobb okbol is.
>> ezt te sem gondolod komolyan... ha ez igy lenne, nem letezne olyan dolog,
>> hogy 16 bites textura. sot, ha a nyolc bit ugyanolyan, mint a tizenhat,
>bocsanat. jobban fogalmazva: jol palettazott, jol elkeszitette
8bitestextura ak
>ar majnem ojan jol nezhjet ki mint a 16 bites valtozata.
>ezen segit a mar 16 bites filtering, vagya az eletleges ujabb mapok
>az adott poligonon (shadow map)
Hat, ize. Szoval ezzel kapcsolatban teljesen igazad van.
Ami pedig a Riva texturamemoriajat illeti, hat az nincs neki. Azert voltam
olyan biztos a dolgomban, mert eleg hulyesegnek tunt ezt lehagyni a
kartyarol... Meg aztan ott van a ZX, amelyiken ketszer annyi memoria van. De
minek, ha nem textura memorianak? (A valasz kicsit meglepo: hogy 1920*xxx
felbontasban is menjen 32 biten. Hmm.) Aztan az, hogy az OpenGL-es (es
nemely direct3d-s) jatekok nem voltak haljandoak 512*384 feletti
felbontasnal elindulni is arra engedett kovetkeztetni, hogy a tobbi RAM kell
a texturaknak. Aztan az nv3tweak display-properties lapon megadhato PCI
Texture Memory-n 'What's This?' -t nezve azt mondja, hogy "This is the
amount of system RAM used to store textures IN ADDITION TO THE MEMORY ON THE
CARD". Raadasul miutan az itt beallitott 5 megat felnyomtam 10-re, az
osszes, eddig makacskodo jatek azonnal hajlando volt magasabb felbontason is
elindulni. Erre is az latszik a logikus magyarazatnak, hogy az (5 Mega PCI +
4 Mega Kartya - aktualis felbontas framebuffere) limitalta a hasznalhato
felbontast, es mihelyst az 5 megabol 10 lett, lett eleg memoria a nagyobb
felbontashoz.
Viszont a dolog nem hagyott nyugodni, es miutan megneztem azt a linket, ami
a leveledben volt, letoltottem az NVIDIA-tol a Riva128 "product
specification"-jet. Na, ebbol kiderult feketen-feheren, hogy van VALAMEKKORA
textura cache (ez lehet 10k, de akar 1 mega is felolem, mindenesetre az
NVIDIA nem mondja meg) de a texturakat a rendszer memoriajaban tarolja.
Szoval bocs.
Ami a monitort illeti, hat igen tud 120Hz-et, de csak 640x480-ban. Ez a max,
amit a 70KHz-bol ki lehet hozni. Az ar/teljesitmeny viszont naggyon jo...
Szoval 93 kilopenzert nem is olyan rossz :)
Udv
Marton
|
+ - | CD-k eladok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
Aug 15-ig a CD iras szunetel.Megrendelest felveszek ez ido alatt is
de csak ezutan tudom teljesiteni!Hetfo estig kerjetek listat!Jo pihenest
mindenkinek aki eppen most fog nyaralni :-)
Udv
Tom
30/953-843
|
+ - | Close Combat 2.0 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
Nagyon szeretnem megszerezni a Close Combat "Across The Rhine" nevu
reszet. Ha valakinek megvan, legyszi irjon !!!
Koszi !
Kazmer
|
+ - | UNREAL ED (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Irtatok, hogy ha az Unreal Editora indulaskor Runtime Error 5003 Unexpected
>Error -t ir, akkor a RichTextFix segit.
>Hat nekem nem. Felulirtam a windows\system -ben a ket filet, es a hiba
>detto fennal.
>Segitseg!
Rajtam Bunny otlete segitett, csak angol Windows (95-98)
alatt mukodott az editor! Masnal?
Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
|
+ - | re (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Jol feldagadt a 814-es JATEK 75 kilora, hala a 3Dfx-es vitanak!
Csak igy tovabb, esetleg a jatekokkal kapcsolatban is... :)
Dehat van GURU is.
Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
|
+ - | 3DFX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Aki ismeri attol bocs, aki nem, annak jol johet:
www.voodooextreme.com
|
+ - | SIN demo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi all
letoltottem a SIN demojat a hc.gamerrol...
valami irtozatos klassz a game!!!
32 mega, atlagos eleressel 3 ora alatt lejon
59 megat foglal a vinyon, es nem art neki
egy 3dfx kartya (megy rush-al es riva-val is)
de software-es render is van benne
nekem p2 333on 800x600ban 8megas rush
kartyaval mintha meg-meg reccenne a kep,
de 640x480ban szep...tud 1600x1200-t is, bazz...
abban szivesen megneznem...
(kisebb gepen is fut... kis kompromisszumokkal)
maga a jatek olyan mintha a VirtualCop2, a
DukeNukem, es az Unreal kevereke lenne...
es ez meg csak a demo...
single es multiplayer palyak is vannak, helybol
jacchato a demo a neten is...
erdemes megnezni...
bye
deffi
ui: a hc.gamer cime, ahonnan letoltheto:
http://gamer.pganet.com
magyarorszagi a server, eleg gyors
|
+ - | CyberDRV (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Csatlakozom a Cyberdrive sux-olokhoz.
Nem azert, hogy viszontlassam a nevem a jatekban...
De ez a Cdrom hu marad a nevehez: ROM! :-(((
Nem kontrazni akarok, de a '97-es oszi CompFair-en vettem egy 20x-os
CD-t, ami iden tavasszal beadta a kulcsot (sZoMy-ehoz hasonloan). Igaz a
szervizben minden tovabbi nelkul kicsereltek egy 24x-esre -aminek akkor
meg orultem is-, de mara be kellett latnom, hogy lof@sz!
Ebbol csak azt akartam kihozni, hogy erdemesebb megfizetni a markasabb,
de dragabb cuccokat es soha nem erdemes a NONAME szarokat vasarolni.
Olcso husnak hig a leve!!
bye-
AtroxYator
|
+ - | Zed (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Helló!
A multkor kértem, hogy írjon az akinek megvan a Zed nevű stratégia játék.
Mindenkinek köszi aki írt, de megkérem őket írjanak mégegyszer, mert itthon öss
zeomlott a W95 és
megsemmisültek a címek. (Valakinek volt 700 pénzért.)
Köszi és bocs és üdv:
Max
|
+ - | Re: Monster II fagyi (konfig) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello.
Nekem meg egyszer sem fagyott le.
alaplap: AbitBX6 / alapkartya: Matrox Millenium II
Monster driver: 4.10.01.0094-2.16
A hutes amit csinaltal szereny velemenyem szerint nem jelent
sokat. Amit errol olvastam, abbol azt vettem ki, hogy ugyanolyan
kozvetlen hutes jo csak mint ami a procikra van. Tehat kozvetlenil
a harom 3dfx-es chip-re kell ratenni a hutot. Egy ilyen hutorol
irtak az augusztusi PC GURU-ban, de azt nem irtak le, hogy hol
lehet kapni.
Udv.
> ----------------------------------------------------------------------------
Schadt Krisztian
mailto:
the last chance:
> ----------------------------------------------------------------------------
|
+ - | Re: UNREAL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egy kisse elakadtam az Unrealban.
>Sajnos nem tudom mar ,hogy hanyadik palya volt csak azt
>,hogy egy nagy volgyben voltam es egy tobol nyilo
>csatornaban bejutottam egy regi templomba. Ott volt egy
>kapcsolo ,amit ha aktivalok ,akkor megteleik a medence
>vizzel es kinyilik egy ajto.
>Na ,szoval miutan bemegyek azon az ajton kezdodoik egy uj
>palya. Ez az a palya ,amin nem tudok atjutni, ill. semmit
>sem csinalni.
>Kozepen van egy medence es a terem vegebol nyilik egy racsos
>alagutszeruseg ,amin nem tudok lemenni a racs miatt.
>Egyaltalan mit kell itt csinalni?
A medence kozepen van egy nagy, fabol keszult tutaj amit lancok
rogzitenek a medence aljahoz. Lodd el a lancokat es a tutaj
felemelkedik, igy elered a medence közepen a fejed felett levo
kapcsolot.
A racs kinyilik aztan AAAAAAAAA!!!! :-)
Egy kerdes: Nem tud valaki valamit a DUNE2000-rol.
Megjelent mar Mo-n?
Udv.
> ----------------------------------------------------------------------------
Schadt Krisztian
mailto:
the last chance:
> ----------------------------------------------------------------------------
|
+ - | CD-k Eladok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Swat 2; Mech Commander; Age of Empires - Final Conquest;
Total Annihilation - Battle Tactics; Uprising; Sanitarium; Deathrap Dungeon;
Commandos - Behind Enemy Lines; KKND 2; Mortal Kombat 4;
Heart Of Darkness; Ultimate Soccer Manager 98; Final Liberation;
Army Man; Eastern Front;
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Castrol Honda Superbike; Descent 2 - Freespace; Industry Giant;
Spec Ops; Quake 2 Mission CD - Juggernaut; Quake 2 Mission CD - Reckoning;
Total Annihilation - The Core Contengency; Addiction Pinball;
Panzer Commander; Monster Truck Madness 2; Might & Magic VI.; Unreal;
Forsaken; World Cup 98; Motorhead; Redline Racer; Incoming; Starcraft;
Fighting Force; Ultim@te Race Pro; Star Wars - Rebellion; Diablo - Hellfire;
stb....
1000 Ft/cd Kerj listat!
Alapanyag: TDK Reflex (Metallic)
|
+ - | Commandos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
A fenti progival jatszom, es a 7. palyan szenvedek. Total elakadtam,
fel napja egy helyben tokolok. (Tengeralattjaro bazis felrobbantasa)
Most nem akarom itt 123872634 sorban ecsetelni hogy kit hogyan es
mivel nyirtam ki eddig, aki tudna maganban segiteni hogy hogyan
tovabb, annak nagyon megkoszonnem.
bye
Tamas
*********************************
Name: Zsakai Tamas
Nickname:Petronius
E-mail:
UIN: 5950834
Tel: (+36)30 907846
Address: Ask me! :-)
**********************************
|
+ - | X-Wing vs Tie Fighter magyarul? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi
Most fedeztem fel, hogy a jatek uzenetei egy (tobb) egyszeru txt
alomanyban tarolodnak. Siman lehet magyaritani.
Kerdes: valaki mar megcsinalta-e mert akkor szivessen vennem
meg gondolom mas is.
Mo Zol IX
|
+ - | Re:Ize, a voodoo rush nem 2d (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Peter!
On Mon, 27 Jul 1998 21:33:14 EST, HIX JATEK wrote:
>Az Alliance chip miatt sajnos a dos, 2d teljesitmenye a rush-os
>kartyaknak eleg szereny a matrox, nvidia, ati, stb cuccokhoz kepest.
>De ket elonye van a voodoo graphics-szal szemben: mivel kombinalt
>ezert:
>- nem kell atkoto kabel.
Csak egy par gondolat erejeig...
Tobben azt hozzak fel a Rush elonyekent, hogy nem kell hozza VGA
loopback kabel.
Bizonyara rendkivul megerolteto egy 5cm-es kabelt csatlakoztatni a
gephez :-)
Az az elonye pedig, hogy nem kell melle venni egy VGA kartyat is, nem
feltetlenul (nem minden esetben) elony.
Eloszor is, mert ha Rush-t vesz az ember, akkor nem kell melle VGA
kartyat kulon venni, hanem ki kell dobni a meglevot. (persze el is
lehet adni, kb negyedaron).
De ami a lenyeg, hogy en kulon ertekelem a kulon kartyan levo 3D-t,
mert igy hasznalhatom mellette a nagyon jol bevalt VGA kartyamat, es
nem kell szivni azzal, hogy a Rush-nak nincs drivere, esetleg lassabb,
nem tud annyit, stb...
Ez csak egy velemeny, nem erdemes vittakozni rajta. Kb olyan, mint a
kullso modem vs belso modem. Kinek melyik a szimpatikusabb ilyen vagy
olyan okokbol.
De szerintem ezert nem erdemes kimondottan ezeket elonykent emliteni.
>Es igen, az eredeti Monster kabele is torzit
>nagy felbontasoknal. A profik ferrit gyurukkel probaltak ezt a
>kartyan korrigalni.
A profik szerintem inkabb probalnak szerezni negy normalis kabelt. :-)
Nehogy mar az az 5cm-es kabel legyen a video atvitel gyenge pontja,
amikor a monitor 1m-es kabelevel altalaban nincs ilyen problema... :-)
Bye !
Szirty
|
+ - | Total Annihilation (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hello Gabor!
On Tue, 28 Jul 1998 21:33:16 EST, HIX JATEK wrote:
>Nem tudja vki, hogy a TA-ban, core oldalon miert nem lo neha
>(ha olyan kedve van :-) a big bertha - core oldalon mashogy hivjak,
Core oldalon Intimidatornak hivjak :-)
>most nem jut eszembe. Energia van, fem van. Attack. Ra is fordul,
>de nem lo. Gep ellen es deszmeccsben egyarant.
>Aztan egyszercsak eszebe jut es elkezdi.
>Ez bug vagy feature ? :-)
Mennyi energia van?
Mert eleg sok kell neki hogy elkezdjen loni. Emlekeim szerint kb 1500.
Addig meg se nyikkan.
Ha tobb mint 1500-ad van, akkor nem tudom mi a baja. En eddig semmi
lyet nem tapasztaltam. Ha volt energia es lonie kellett, akkor lott is.
Bye !
Szirty
|
+ - | Re: Mikrofos DirectX.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Sziasztok! Valoszinuleg nem csak en szivtam meg mint a torkos borz...
> DirectX v6-rol kiderult, hogy beta release es szepen lecsengett juli 31-en.
> :o(( Viszont ujabb nincs, a regi (pl. v5.2) nem lehet ratolteni, leszedni
> sem lehet, hogy ujra installald, szoval meg egy ilyen kib%"+@.... banda
> nincs mint ez a bili gatyesz fele rettenet.
>
> Na a lenyeg! Allitolag few day :o))) mulva elerheto lesz az uj vegleges
> verzio a mikrofos site-jan. Most is megrendelheted, laza 8 $-ert. Ezt nem
> minositem.... Szoval kozerdekbol: akinek meglesz elerhetoen a full vegleges
> az tegye kozze pls! Ez ram is vonatkozik! :o)
Az alabbi cimen talalsz egy _allitolag_ vegleges, feltort DirectX 6.0-t.
Raadasul ingyen letoltheto.
http://goyo.extra.hu/
Udv.
Herold
|
+ - | 3d gyorsitok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Eloszor is koszonom a emileket(124 db thx).
Talan megse vagyok annyira hujjjjje.
Aze irok ide mert bevallam lusta vagyok, es amikre valaszolok azok
kozerdekuek, amik nem voltak azok azokat maganban igyekeztem elkuldeni.
valaszok:
1. nem tudom ki az a levi (vagy rule), tenyleg nem ismerem, nem gerjesztett
vita csak siman valaszolt.
Aki nem ert vele egyet, az irjon Neki ne engem zaklasson (eskuszom, hogy nem
ismerem).
2. A powerVR PCX2 chip kaphato mar regota, nem mondhatom meg hol nezzetek
utana. (de szerintem erdemes most mar kivarni a powerVR SG-t).
3. Igen, nem kamu valoban alapbol tamogatja a Quake2 es az Unreal is, a
G-police-hoz ha jol tudom nincs nativ tamogatas de van d3d patch.
Ezek voltak a faq. kerdesek, szivesen valaszolok masra is, de csak maganban.
Udv Gary
|
+ - | CD iro embert keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Bocs az off topic-ert, cd irast vallalo embert keresek, aki tisztesseges
aron irna cd-t nekem. 1-2 db, warez nem kell. Rugalmassag, megvarhato
iras rulez. Maganba valaszoljatok pls. Thx.
Udv,
Balazs
___________________________________________________________________
e-mail: , (max 160 karakter)
homepage: http://pop.tvnet.hu/~szinte
tel: 06-20-389-658, 317-3371, fax: 267-7085
|
+ - | VIVO (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali emberek!
Nem tudjatok, honnan lehetne nemi rulez .viv filet szerezni? Filmeket,
egyebeket. KOSZI
--
Dohi
mailto: / ICQ UIN 13409079
http://come.to/dohi / http://come.to/dohi.hu
|
+ - | Keresek cd- ket (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hellotok,
Lenne egy kicsit egyeni kivansagom, feletek.
Cd- ket szeretnek iratni, jo jatekkokal, de nem tudom, hogy pontosan
milyet.
Az igazat szolva nem is ismerem annyira a jatekokat /de azert egy reszet
igen/, ugyhogy, ha
kuldenetek egy levelet, nagyon jo lenne.
A cimem:
|
|