1. |
unreal cheats (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
2. |
Unreal editor (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Unreal gepigeny (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
PL: Transporting Ticon (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Constructor+viper330 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: egy kerdes. (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Unreal (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
Touche... (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
9. |
top 20 USA (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
10. |
Top 10 (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
11. |
Starcraft (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
12. |
impossible mission (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
13. |
Carmageddon Splat Pack elado (full) (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
14. |
AOE (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
ftp (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Constructor + Riva (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
Sokminden (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Unreal gepigeny (mind) |
84 sor |
(cikkei) |
19. |
Quake2 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
20. |
Forsaken cheat wanted (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
|
+ - | unreal cheats (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi:
unrealhoz ez az...
ALLAMMO - Gives 999 ammo for all guns
FLY - Lets you fly
GHOST - Lets you walk through walls
WALK - Returns to walk mode if you are in fly or ghost mode
GOD - Makes you invulnerable to all attacks
SUMMON - Lets you add a weapon or item to the world. For example:
SUMMON EIGHTBALL
SUMMON FLAKCANNON
SUMMON NALI
SUMMON SKAARJWARRIOR
PLAYERSONLY - Freezes time. Press again to resume time passage.
OPEN MAPNAME - Jump to any map, just enter the name like OPEN DIG.
BEHINDVIEW 1 - Puts you in Tomb Raider style view
BEHINDVIEW 0 - Resets to normal view
FLUSH - If you start getting weird garbage graphics on wall textures or creatu
res, type this
tovabba nekem rush kartyam van 8 megas, 640x480ban megy...es ha neha reccen...
ja p2 266 voodoo1 alatt...96MB rammal...
|
+ - | Unreal editor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Megtudna valaki mondani, hogy az Unreal editort hogyan
> lehet mukodesre birni? Full CD-s verziom van es a kovetkezot
> uzeni az editor inditasakor: "Wrong version of run-time DLL".
Le kell tolteni egy VB 5 runtime valamit, az Unreal site-okon fent
van, az editorhoz kell a script patch is, sajnos otthon van a
cuccos, nem tudok pontos neveket adni. Itt egy par site:
http://www.planetunreal.com/
http://www.unreal.org/
Fellelheto unofficial help is az editorhoz, bar nem egy nagy asz.
Bunny
|
+ - | Re: Unreal gepigeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> mondjak? A jatek brutalisan jol nez ki, de el is keri az arat: egy MMX233 +
> Voodoo2-vel olyan volt (640x480x16b), mint egy nem Intel, 133MHz-en ketyego
> procin (pl. 6x86/133 MHz) a Quake I. 320x200x256-ban (15-20 fps, persze
> helyszinfuggo, mert voltak teljesen folyamatos reszek). Valaki azt irta,
> hogy az o MMX200 + Voodoo1-en teljesen folyamatos - hat sorry, de ez
> baromsag. Jatszhato <> folyamatos.
2 hozzafuzni valom van a kerdeshez.
1. Haveromnak PII-300 van, 128 MB ramcsival, Voodoo 1. A game szepen fut,
berakta a 8 MB-os V2-t, es elkezdett rangatni, meg minden. Persze valo-
szinuleg driver problemak lehetnek, de akkor is, nem V2-re optimalizalt ???
2. Nekem P200MMX,128Mb RAM, V1-el jatszhato volt. Nagyobb valtaskor igaz
berangatott egy pillanatra, de aztan 95%-ban folyamatos volt, ami azert is
korrekt, mert mas jatekok gyengebb konfigon folyamatosan szaggatnak. Nem
azt allitom, hogy 40 frame-t nyomatott, de nem volt jatszhatatlan, etc.
Az sem mellekes, hogy elszallaskor is felszabaditja a memoriat, sok mas
neves programmal szemben, szoval _szerintem_ le a kalappal a programozok
elott, nem csak a grafikusok vegeztek jo munkat. Es hogy nagy a gepigeny ?
Hat igen, de ezert nyujt is valamit. Melyik jatekban lattal realtime
tukrozodest, hullamzo fuvet, fraktal tuz es vizeffektet ?
No szoval szerintem most ez a TOP, ID-s fiuk meg felkothetik, bar en
nem josolok nekik nagy jovot, tekintve, hogy a Q3-mat csak multiplay-re
csinaljak ... Lucas is bele bukott az XWvsTF-nel. Ez persze megint csak
magan velemeny.
Bunny
|
+ - | PL: Transporting Ticon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nekem meg is van,de mar meguntam!Ha kell el is tudom kuldeni,de csak
szeptemberben!
|
+ - | re: Constructor+viper330 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali mindenki!
Aki felkapta a fejet a Constructor+Viper330 kerdesre, annak uzenem, hogy
nekem megy a jatek win95 alatt a viperrel...
Az igazan erintettnek kuldtem a magan emilt.
Bye
--
"...Master, Master, Where's the dream that I've been after?
Master, Master, You promised only lies..."
|
+ - | Re: egy kerdes. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1.minimum PC kell hozza
2.jelentkezek :)
írta a következő üzenetben: ...
>emberek van egy kerdesem (tobb is).
>milyen gep kell a:
>total annihilationhoz?
>a quake2-hoz?
>a panzer general2hoz?
>elore is koszonom a valaszokat.
>duke es red jatekosok jelentkezzetek.
>bye
>
>doko
>
|
+ - | Re: Unreal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat igen.
Felhaborito gepigenyu jatek.
DE KURVA JO, ILYET MEG NEM LATTAM SOHA.
Ezert upgradeltem 32-rol 128 ramra + PowerVR 3D gyorsitora +1.7-es vinyora,
de eskuszom megeri.
Udv mindenkinek
(The cyberspace is no more fiction...)
|
+ - | Touche... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv minden jatekosnak! Segitseget kerek a Subj.-beli progihoz. Valamifele
leiras,
vagy olyan site ahol meg lehet tudni, hogy mi a game celja, esetleg hogyan
lehet atjutni az armanysagokon. Valaszokat akar ide, akar privatba is. :o)
Elore is 10X!
-------------------------------[ BrOnZ ]-----
Lévai Attila
UIN#:5719722
http://www.szivarvanynet.hu
mailto:
IRC: irc.datatrans.hu Nick: Bronz
Tel.:+36(20)548-596
Tel.:+36(22)323-352
|
+ - | top 20 USA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv
Havi top 20, persze az eladasok alapjan.
Source: PC Data, Reston, Virginia
PC Games
1. (1) StarCraft, Cendant Software $44
2. (*) Unreal, GT Interactive, $41
3. (2) Deer Hunter, GT Interactive $20
4. (3) Titanic: Adventure Out of Time, Cyverflix $21
5. (5) Myst, Broderbund $17
6. (20) Might & Magic VI, 3DO $41
7. (4) Cabela's Big Game Hunter, Head Games Publishing
$20
8. (*) Army Men, 3DO $35
9. (6) Star Wars: Rebellion, LucasArts $45
10. (10) Microsoft Flight Simulator, Microsoft $46
11. (7) Tomb Raider Gold, Eidos $28
12. (*) Rocky Mountain Trophy Hunter, GT Interactive $20
13. (9) Quake II, Activision $47
14. (11) Riven: The Sequel to Myst, Broderbund $42
15. (*) SimCity 2000 Special Edition, Electronic Arts $21
16. (12) Age of Empires, Microsoft $44
17. (*) Total Annihilation: The Core Contingency, GT
Interactive $24
18. (*) Forsaken, Acclaim $43
19. (19) NBA Live '98, Electronic Arts $20
20. (15) Frogger, Hasbro Interactive $39
|
+ - | Top 10 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
az en listam ez:
1. Tomb Raider II.
2.TimeLapse
3.Starcraft
4.Red Alert
5.Diablo
6.Broken Sword
7.Total Annihillation (csak azert jott ide hatra, mert nem szol
semmirol, "agyatlan")
8.Theme Hospital
9.Panzer General
10.Oddworld
ezzel a listazassal az a gond, hogy tul gyakran valtozik. meg egyebkent
is, most epp csak a hellfire van a gepemen, es semmi bajom vele, megse
tennem a listara.
Zaknafein
|
+ - | Starcraft (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello !
Valaki akinek meg van az orginal starcraft megdobhatna egy
maps\"the hammer falls.scm" (vagy valami hasonlo) file-val.
Nekem sajnos a crack verziom van es a 9. utan lealt.
Mivel nem tudom folytatni ezer most kenytelen vagyok nem realis
dolgokal foglalkozni (unreal :-)
Elore is kosz.
Kofi
|
+ - | impossible mission (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Qwas, betelt a postafiokod :(, ugyhogy ide irom.
masokat is erdekelhet.
IMPM_C64 RAR 294,366 byte
emulatorostul, mindenestul (csak parasztosan, juhe :-))
ennyi meg csak nem vag haza
bye
Sabe
|
+ - | Carmageddon Splat Pack elado (full) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Van egy elado Carmageddon Splat Pack-om. (full)
ara: 1000+posta.
erd:
|
+ - | AOE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Magyar nyelvu leirast keresek subjectbeli jatekrol ha valakinek meg van
legyszi kuldje el txt v doc-ban vagy cimeket is koszonettel fogadok
Udv:
Arpi
|
+ - | ftp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
Esetleg tud valaki valami jo FTP cimet ami mukodik is (game/utl) ?
Tudja valaki a Samsunk l/p-t ?
Elore is koszi
|
+ - | Re: Constructor + Riva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali mindenkinek!
Ha esetleg meg van valaki, aki nem tudja, a Constructor mar jatszhato
Riva-s gepeken is, csak nem DOS, hanem Win '95 alatt igy mar csak
DirectX kell.
A megoldas az Europatch, ami pl. a kovetkezo cimen talalhato:
http://www.acclaim.net/games/constructor/path/coneuro.zip
Jo jatekot!
Udv.:
rege
|
+ - | Sokminden (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Mar volt szo parszor errol: azert tartjak sokan jobbnak a C&C-t, mint a
RA-et, mert az elobbiben a ket fel eroviszonya sokkal jobban ki van
egyenlitve - elvezhetobb volt a multiplayer jatek.
Duke-Quake ugyben marha sokat szamit, hogy az utobbit native modon lehet
Interneten jatszani (nem kell hozza KALI, nem peer-to-peer rendszeru, hanem
server-client stb.), valamint (Quake elott en is Duke fan voltam) hatalmas
elorelepes, hogy a Quake-ben teljesen szabadon mozoghatsz nezelodhetsz, ez
nagyon hianyzik a Duke max. 45°-os fel-lefele nezesi lehetosegbol. Ez az a
ket dolog, ami a legnagyobb hatranyt okozza.
Quake2 vegul is jatszhato az en gepemen is (6x86/133 MHz, 32 MB RAM,
Voodoo), de szaggat mint a barom. Ha optimalisan akarsz jatszani: MMX200, 64
MB RAM, Voodoo (tapasztalat).
Bye
Kukipapa
|
+ - | Re: Unreal gepigeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
From: Szabo Karoly >
Gondolom a leveled ment a JATEK-ba is, ugyhogy en is kuldom a valaszt
(masokat is erdekelhet):
>1. Haveromnak PII-300 van, 128 MB ramcsival, Voodoo 1. A game szepen fut,
>berakta a 8 MB-os V2-t, es elkezdett rangatni, meg minden. Persze valo-
>szinuleg driver problemak lehetnek, de akkor is, nem V2-re optimalizalt ???
Ha driver problemai voltak, akkor nem ertem, mit nem ertesz.... Elobb talan
a driver problemakat kene megszuntetni.
>2. Nekem P200MMX,128Mb RAM, V1-el jatszhato volt. Nagyobb valtaskor igaz
>berangatott egy pillanatra, de aztan 95%-ban folyamatos volt, ami azert is
>korrekt, mert mas jatekok gyengebb konfigon folyamatosan szaggatnak. Nem
>azt allitom, hogy 40 frame-t nyomatott, de nem volt jatszhatatlan, etc.
Mit irtam?
>> Jatszhato <> folyamatos.
Vagyis: az, hogy jatszhato egy jatek, az nem egyenlo azzal, hogy folyamatos.
Igen, az Unreal jatszhato volt. De messze nem folyamatos. Eppen az a gond,
hogy nem 40 fps volt, hanem 20. Es bocsi, de a 20 fps minden, csak nem
folyamatos. A 40 is csak a folyamatos kezdete... A folyamatos alatt a 60
fps-t lehet csak erteni - nezzetek meg egy sima P100 utan a Quake-et egy
MMX200-on, es egyet fogtok erteni velem.
>neves programmal szemben, szoval _szerintem_ le a kalappal a programozok
>elott, nem csak a grafikusok vegeztek jo munkat. Es hogy nagy a gepigeny ?
>Hat igen, de ezert nyujt is valamit. Melyik jatekban lattal realtime
>tukrozodest, hullamzo fuvet, fraktal tuz es vizeffektet ?
En azt hiszem, pontosan ugyanezt irtam, bar nem ennyire reszletesen.
Brutalis grafika, de brutalis gep is kell neki. Egyszeruen leirtam, mit
tapasztaltam, hogy az emberek, akik megszerzik a jatekot, mar most megtudjak
mire szamithatnak.
>No szoval szerintem most ez a TOP, ID-s fiuk meg felkothetik, bar en
>nem josolok nekik nagy jovot, tekintve, hogy a Q3-mat csak multiplay-re
>csinaljak ... Lucas is bele bukott az XWvsTF-nel. Ez persze megint csak
>magan velemeny.
Szerintem messze nincs igazad, amellett pedig rossz nevet hasznalsz. Szoval:
Lucasek nem az XWvsTF-rel buktak bele (bar lehet, hogy abba is:), hanem
esetleg a Jedi Knight-tal. De azert szerintem boven visszajott a penzuk,
volt az a jatek is a toplistak elen. A ket jatek egyebkent teljesen masra
jo. En pl. egyaltalan nem elveztem a Quake2 single player modjat, pedig egy
csomo ember teljesen elsult tole, ellentetben a Jedi Knight-tal valami
elmeny volt jatszani, akkora otletek voltak benne (pl. a zuhano urhajoban
kellett megtalalni a kijaratot, meg a 200 emelet magas epulet tetejerol
kellett lejutni stb.), hogy kesz elmeny volt jatszani. A multiplayer modja
kezdetben nagyon tetszett (minden mozdulata latszik az osszes jatekosnak,
strafe-el, guggol, ugrik, fut, nezelodik stb.), de messze nem volt olyan
elvezetes, mint pl. a Quake-e.
Ebbol kovetkezik, hogy a Quake-nel mindez pont forditva van... az iD-s fiuk
baromira tudnak jatekot tervezni... A Quake3 le fogja pipalni az Unreal-t,
de majd csak ugy, mint a Quake1 a Duke-ot. Emlekezzetek vissza: mindket
jatek egy idoben jelent meg, es megis mindenki Duke-ot nyomatott. Miert?
Mert senkinek nem volt olyan masinaja, amelyen elfutott volna a Quake. Aztan
1 evvel kesobb a gepek megerosodtek, megjelent a QW, es egybol az emberek
atalltak a Quake-re. Az iD mar a DOOM idejeben is megelozte a korat, amikor
a DOOM megjelent (1993), az atlaggep egy 386-os volt 2 MB RAM-mal, vagyis el
sem indult rajta. En errol a reszletrol speciel nem hallottam, hogy a Q3-ban
mar csak Multiplay lesz, de szerintem messze nem fog belebukni vele az iD.
Nem tudom, ki hogy van vele, de en az emberek ellen valo jatekot sokkal
jobban elvezem a komputer-ellenfelek irtasanal. Lehet, hogy ez a cikk
Unreal-ellenesnek hat, mert nem az. En 5 percig keresgeltem az allam, amikor
elindult az Unreal-demoja... De mar tanui voltunk par ilyen programnak,
amelyek 1 evig hiresek voltak, aztan szepen eltuntek, mig az 1996-os Quake
meg mindig toretlen nepszerusegnek orvend.
Egyebkent meg senki sem nyilatkozott, hogy milyen az Unreal-lel jatszani
Multiplayer modban...
Bye
Kukipapa
|
+ - | Quake2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Quake 2-hoz keresek 3.14, vagy annal nagyobb verzioszamu patchet. Ja, azt
nem is emlitem hogy a RiP verziohoz kellene.
Thx
Udv.:
Laci
E-mail:
WEB: http://www.szabinet.hu
UIN: 858696
|
+ - | Forsaken cheat wanted (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tudom, hogy mar valaki egyszer kerte, de
mar nincs meg az a szam.
Ugyhogy legyetek olyan jok es dobjatok
mar meg egyket FORSAKEN cheatttel.
Koszi.
Balo
|
|