Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1579
Copyright (C) HIX
2002-09-07
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 valto (mind)  15 sor     (cikkei)
2 re: Dizel tuning - igen tanulsagos (mind)  31 sor     (cikkei)
3 Re: C-Airdream (mind)  25 sor     (cikkei)
4 SIMM RAM-ot keresek (mind)  3 sor     (cikkei)
5 Re: irasszakerto (mind)  23 sor     (cikkei)
6 Honda Prelude (mind)  26 sor     (cikkei)
7 Re: Elozes vagy verseny ? (mind)  35 sor     (cikkei)
8 Re[2]: magyar jogsi Nemetorszagban (mind)  11 sor     (cikkei)
9 Re: Barum 4 evszakos gumi? (mind)  22 sor     (cikkei)
10 Re: humoros feliratok (mind)  6 sor     (cikkei)
11 AUDI 2.0i ---> 1.9TDI (mind)  27 sor     (cikkei)
12 tobbek (mind)  39 sor     (cikkei)
13 Mar megint a nemetek... (mind)  43 sor     (cikkei)
14 RE: *** HIX AUTO *** #1578 (mind)  11 sor     (cikkei)
15 huzatas (mind)  18 sor     (cikkei)
16 Re: Dizel tuning - igen tanulsagos (mind)  37 sor     (cikkei)
17 Autos reklamok (mind)  9 sor     (cikkei)
18 Re: mindenfele (mind)  28 sor     (cikkei)
19 Re: Valasz: Teli gumik*** HIX AUTO *** #1573 (mind)  8 sor     (cikkei)
20 acelfelni, teligumi :) sokadszor :) (mind)  9 sor     (cikkei)
21 Re: eloz (mind)  14 sor     (cikkei)
22 Re: feliratok (mind)  7 sor     (cikkei)
23 Nissan bonto (mind)  7 sor     (cikkei)
24 Re: your letter to HIX (help: help@hix.hu) (mind)  56 sor     (cikkei)
25 mit bir a gep 2-ben (mind)  8 sor     (cikkei)
26 ha sietsz dogolj meg (mind)  34 sor     (cikkei)
27 webnyertes (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Djtiszy irta:
>Egy kapacitasa felett dolgozo valto a szakijaink szerint 
>folyamatos terheles mellett 20-50000 km-t el. Egyebkent meg 
>az auto eletenek a vegeig :-(

Nna, errol most kisdoktorit tudnek irni.:-(
Egy even belul a masodik automata valtom szallt el (>300KHUF/db) es jelenleg
ugy all a dolog, hogy az autom ket honapja all erintetlenul a szervizben,
mert a hatosagokkal kuzdok, hogy ugyan hagy szereljek mar bele normalis
valtot. Pontosabban, mar kiderult, hogy elbuktam, csak a gyarit engedik
beszerelni, az meg igen alulmeretezett. (232Nm a max. terhelhetosege, a
kocsim meg 4000 korul 275-ot ad le.)

Udv,
pJ
+ - re: Dizel tuning - igen tanulsagos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


benzines tuning (Rover 820ti): a meglevo 200-hoz +40 LE-t iger, ha a turbonyoma
s-szabalyzo levegovezetekre egy akváriumokban használható szabályozható levegős
zelepet raknak, így a feltöltés 9-ről akár 14 barra emelkedhet. Namost, egy aut
ó minden alkatrésze, így pl. a váltó is arra van tervezve, ami a gyári teljesít
mény.

A cikk folytatasa: "nem vallalok felelosseget valto vagy kupplungtoresekert, me
rt en is így jartam".

Szóval a Buher, Fuser & Kontár tuningról ennyit. Nem véletlen, hogy igazán nagy
 cégeknél annyiba kerül a tuning (pl. AMG).
-------	
Ha meg erdekes, akkor 2-ben 105.
-------
Teli gumirol annyit, hogy pl. nyarra hasznalt gumit vehet az ember, de a gumiso
k is azt javasoljak, hogy telre vegyel egy uj garniturat, az kibir 3-4 szezont,
 a nyarit 2 evente ugyis csereli az ember. Ezen kivul a szeles (széles) nyari g
umi hatarozottan rossz telen, amikor is a virsli elonyosebb.
-------
Altalanos iskolai igazgatomnak volt zaporozsjece. Egyszer jott vele az iskolaba
, hatalmas durranas, a _fuggolegesen_ allo gyertyat belelotte a motorhaztetobe 
(farmotor), a gyertya atszakitotta a lemezt! Ugy emlekszem, ez a regebbi tipus 
volt.
-------
Trabi hatuljan felirat: 601S - eggyel tobb, mint a legnagyobb Merci!


avi
+ - Re: C-Airdream (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1578, :
>drive-by-wire, es elektronikusan vezerelt funkciok, mindez a kormanyrol. Ha
>gyorsitani akarunk, eleg, ha a huvelykujjal nyomast gyakorolunk az
>erzekelore. Ha alulrol nyomjuk meg, akkor a fekek lepnek mukodesbe.

Hmm, nem is tudom... nekem ez nem igazan tetszik. Atulok egy normal pedalos
autobol egy ilyenbe, elfelejtem hogy hiaba taposom a szonyeget es csatt...
Meg aztan egesz mas dolog a jobb labaddal tartani a sebesseget 2 oran
keresztul, mint mondjuk a mutatoujjaddal. Szerintem meg lehetett volna ezt
oldani ugy is, hogy tovabbra is kelljen labbal dolgozni, mint ahogy meg is
van oldva gondolom sok helyen mar [pl. Mondeo]: utkozeskor kiakado pedalok.

>A kormanyzas teljesen elktronikus vezerlesu, beleertve azt is, hogy a
>kormany elforditasanak szoge/a kerek elfordulasanak szoge kozotti arany
>vezetotol fuggoen valtoztathato. A kormanyerot a sebesseg es a kerekek
>tapadasa befolyasolja.

Multkor irtad, hogy az XM-ben sincs kozvetlen mechanikus visszahatas a
kormanyra. Mar akkor is gondolkodtam rajta, hogy ez hogy a fenebe mukodik.
Arra gondolok [hulye pelda, bocs], hogy egy force feedback-es kormany
[jatekvezerlo] mechanikaja is kopik eleg rendesen. A Citromban is evente
cserelni kell a feedback-et? Ugye nem?
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - SIMM RAM-ot keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

36 bites SIMM RAM modulokat keresek 486-osba.
Ugy 8-16-32 MB korul.
Hunter
+ - Re: irasszakerto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thu, 5 Sep 2002 09:13:48 CEST, in hun.lists.hix.auto you wrote:

>
>A vizsgalat soran erdemes
>kerned az igazsagugyi szakertoi vizsgalatot ami cc 30.000 Huf, de de
>ha az oreg bukik, akkor o allja. remelem nem ussza + a nyomorult!

>*******************************************************************
>
>HAHA! :)) Barmiben bizhacc, csak az irasszakertoben nem... :((((
>Engem az irasszakerto velemenye alapjan iteltek el, pedig kozom nem
>volt semmihez... :((( Barmit leir, ugysem tudod az ellenkezojet
>bebizonyitani... Ez a jog... Aztan lehet, hogy szerencsed van, de
>kozel sem 100%, hogy ez alapjan nyero helyzeted van...

well..en nem igazsagugyi irasszakertore gondoltam hanem arra az
emberre aki festek maradvanyokat kapirgal a karosszeriarol,
megallapitja hogy a tores milyen erohetastol, milyen jarmutol
szarmazik, es osszehasonlitja a a ket kocsin keletkezett deformaciot.

astra classic 1.4
porvai tibor
http://www.hunvolley.hu/magazin/magfoold3.htm
+ - Honda Prelude (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 2002. 09. 06. +0000, you wrote:
>Ha mar van penze hogy egy ilyet megvegyen akkor tartsa
>is becsulettel rendben. Most ez  a sufni megoldas kicsinalta a motort es
>johet a teljes felujjitas (vagy 2. ganydrotozas). Szamolgatas utan kijott
>hogy a motorgeneral meg fog allni hozzavetoleg 600 ezer Hufban. (ahhoz
>kepest hogy az enyem csak 110 volt nem rossz. igaz, hogy vw). Kerdeztem hogy
>mi a banat kerul ennyibe. Na felvilagositottak hogy ehhez nincsen mas csak
>gyari alkatresz, es ott egy dugo kezdodik 52e HUF-nal, egy
>szelepszarszimering 3ezer (es persze 16v). Szoval szep auto jo auto, de

hat ezt en is megkerdeznem, mert nemtudom mikor evjarat, de ga generalozni 
kell csak csapagyat es gyurut szoktak cserelni tudtommal, a többi nem megy 
tonkre. Igazabol mindent ki lehet nyirni, foleg igaz ez az utolso szerias 
kockalampas preludere mert az valami low budget auto lehet, de azert azt 
illik tudni hogy motorikusan legyilkolni nagyon nagyon nehez, honda 
bontosok sem nagyon vesznek be motort ugyanis max ugy tudjak eladni hogy 
valaki tuningolni akar, es akkor vesz egy torott nagyobb hondabol egy 10e 
km-t futott nagyobb motort 200e ft vagy az alatt. Szoval a hondanak 
sokmindent ki lehet nyirni, kerekcsapagyakat biztosan. A sufni tuningrol 
meg annyit ha valaki nem ert hozza akkor ne foglalkozzon vele. Bar 
hozzatennem hogy minden autot amikor eleri az 5 eves kort illik eladni mert 
annak mar minden baja van es aki nem tudja megjavitani es nincs ideje 
barkacsolni az csak a h...e szerelokre hagyatkozhat akiknek elkepzelesuk 
sincs az auto javitasarol csak eppen valamibol elni akarnak..

Ant
+ - Re: Elozes vagy verseny ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>3.) A megelozendo auto gyorsitasa nem egyedi, akit utolerek, annak 80%-a
>megprobal versenyezni, holott az utoleres elott legalabb 20szal lassabban
>ment, mint en. Miert?...

Olvasgatom kinek milyen tapasztalata van
kit hogyan eloztek mar vissza es eszembe jutott
egy velem megtortent eset.
A haverommal mentunk haza ejjel 2-kor
parkettalakozas utan jol elkabulva es faradtan
Pesten a Hungaria krt a legalkalmasabb foleg
ejjel kiprobalni mit bir a kocsi.Elozgetes balrol
jobbrol vegul egy piros lampanal egy feher Golf
melle kerultem.Sarga zold padlogaz szepen
pakolgattam a 26 eves Wartyogot egesz 120km-ig
feszitettem a baratom elott hogy megy ez a kocsi
ha akar :-)
A Golfos meg persze mellettem vegig.Mentunk
egy par kilometert igy, mire jol vegezve dolgom
szepen lekanyarodtam hazafele. Erre fekcsikorgas
hallatszik a Golfos utanamered megeloz es
az ablakon egy szep piros tarcsat lobalva leint
kiugrik az autobol egy RENDOR nem
irom milyen szepen beszelt az "artatlan" kinezetu
arcomhoz csak annyit, hogy VERSENYEZGETUNK
VERSENYEZGETUNK !!
az volt a szerencsem hogy nem volt szolgalatban
es lany ult mellette kulonben jogsi az ablakba.
Azota ovatosabb vagyok :-))

/Feher Golf-ok nyugottan megelozhetnek/

Oszi
Fiat 127

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-15-73.adsl-pool.axelero.hu)
+ - Re[2]: magyar jogsi Nemetorszagban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1578-ban irta Nemes Marcus >:
>: >Kulfoldi jogositvanyok ervenyessege Nemetorszagban
>: >Ideiglenes nemetorszagi tartozkodasnal a jogositvany ervenyes.
>: Ezt ugy ertsem, ha kimegyek egy hetre a magyar jogsi egyedul is :
>ervenyes lenne? 
>Igen. Ameddig turistakent vagy az orszagban, ervenyes a jogsi.
En csak 1 hetre megyek. Mindegy, mar van nemzetkozim is :)) Jo lesz majd ujra
az USAban :))

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: Barum 4 evszakos gumi? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1578-ban irta :
>A Brillantis az OR5 tovabfejlesztett valtozata. Elozoleg 
>Brillantnak hivtak, ez most a legujabb. Szilikat ez sem 
Ugy erted, szilikatot?

>tartalmaz (az a budget abroncs kategoriaban meg ritka). 
>Alacsony sebessegindexu (Q, S, T) univerzalis nyari gumi. 
>En batran ajanlom mindenkinek, Debica, Kormoran es 
>tarsainal futaskulturaban jobb. Az elettartamat meg ugye 
>gyakorlatilag lehetetlen megtapasztalni.
>Tehat ar-ertek aranyos nyari gumi, a telhez annyi koze van, 
>hogy ez is gumi, meg a Barum Polaris is az. Slussz.
Ezt nem ertem. Azaz telen ez nagyon csuszik?

Hozza kell tennem az egeszhez, hogy en ugy 20 eves koromig nem is hallottam
rola, hogy van olyan, hogy teligumi. Apamnak egy Daciaja volt, mentunk vele
telen is, de ugyanazzal a gumival. Telen lassan mentunk, de nem csereltuk le
rajta. Gondolom, van aki most is igy hasznalja az autojat telen. Nekem is csak
ilyen hasznalatra van szuksegem, nem akarom ugy hajtani, mint nyaron...

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: humoros feliratok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tegnap lattam egy potkocsis kamionon:

Lanyok vigyazat !
Az enyem 18 m. hosszu !

Udv : Laci
+ - AUDI 2.0i ---> 1.9TDI (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>egy baratom most csereli le a 93-as 100-as Audijaban a 2.0i
>benzines motort egy enyhén tuningolt 1.9 TDI-re, es allitolag
> vegyesen 6 liter korul fog fogyasztani 100-on...
>Az meg azert nem olyan rossz, foleg ha a gep is halados marad...
>Majd meglatjuk, kivancsi leszek a tapasztalatokra, ha gondoljatok
>be is szamolok majd rola. (Menetteljesitmenyek, fogyasztas)

Ha raersz beszamolhatsz rola... Amugy neki mi a fontos?

1) Menjen a gep mint a golyo
2) Fustoljon es olcsobban fel lehessen tartani
3) Az 1-2 pontok kombinacioja
4) Egyeb....

:-) Bocs... GERI

Ui: Valaki irta, hogy szaljak le a dizelrol vagy ilyesmi stb...
      Nem kifejezetten cikiztem, csak behataroltam, hogy milyen
      parameteru autokra gondoltam, nem akarok megint benzin-dizel
      haborut. Mindenki vegyen azt, amit akar. Egyebkent egy 20 eves
      200-as diesel Mercit lehet hogy tudnek szeretni, van benne
      valami egyeniseg :-) Dög nagy kaszni (jó benn **szni), o'ccso'
      gazolaj, strababiro motor, kenyelmes, tagas belso ter... igazi
      Merci feeling (gyerekkoromat idezi, amikor ha egy Mercit lattunk
      mar nagy szo volt, anno meg a  "cocialuzmusban")
+ - tobbek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

>Egy csomo ok miatt az uj autok tobbsege nem tetszik, de ez nagyon
>bejott! De hogy alfa, azt nem hinnem.
Csak vicceltem ;-)

>Lenni kerdes hozzad: a kollegak mit mondanak a CX-rol? Egyik regi
>vagyam egy olyan auto.
>
>Nagykekesi Arpad
Egy baja van, hogy mar nem gyartjak... Javaslom a
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9003694&uq=15564
oldalra ellatogatast, ott sok CX-est talalsz, es ok mindenre kiterjedoen
informalnak, sot vasarlasban is segithetnek.
Itt pedig egy CX nyustolese lathato, erdemes a hq-kat letolteni, (bar azok
28Mbyte korul vannak):
http://webdream.hu/~zak/citroen/
---
Akos:
>Az osses auto amit eddig lattam a gyujtas raadasakor ellenorzi a legzsak
>elektronikajat. Ebbol arra kovetkeztetek, hogy akkor gyujtas nelkul aram
>nelkul vannak a lufik.
Hat ez az! Akkor hogy a punaba sult el a lufi a lokharitora mert utestol? A
szerelo polgartarsak nyilvan zenet hallgattak :-))) Nem veletlenul kezdodik
ugy Mozes levele az autoszerelokhoz, hogy: "Szereles megkezdese elott vegyuk
le az akkumulatorrol a test vezeteket".
---
>...
>Haat ennyi volt egy auto.
>Beke poraira
>
>Udv
>Shake
Te Shake! Ne mondd mar hogy utalod a francia kocsikat. Akkor nem tudtal
volna ilyen szep bucsubeszedet irni egy XM-rol ;-)
Es mi lesz vele a tovabbiakban? Bontasra nem megveheto?

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Mar megint a nemetek... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Indexrol olloztam:
Egy francia ceg olyan autot keszitett, amelybe se benzin, se autogaz, se
hidrogen nem kell, csak nemi nagynyomasu levego. A Moteur Development
International autojaban mindemellett az a szep, hogy jobban hasznalhato,
mint egy elektromos auto, viszonylag olcson eloallithato, es szukseg eseten
otthon is feltoltheto. A prototipusba epitett 50 loeros eroforrasa akar 130
km/h sebesseggel is mozgatja a fura, kisbusz-szeru jarmuvet, es a
hatotavolsaga is elfogadhato, a meresek szerint akar 200 km is lehet. Az
auto uzemanyagkent több mint 300 bar nyomasu levegot hasznal, amelyet egy
specialis holegmotorban fognak munkara.
A motorban ket dugattyu dolgozik: az egyik kornyezeti nyomasu levegot surit
nagy sebesseggel kb. 20 bar nyomasra, amely igy fel is melegszik kb. 400
fokra. A forro levegobe aztan befecskendezik a 300 bar nyomasu, de alacsony
homersekletu levegot. Ez a kisebb nyomas es a nagyobb homerseklet hatasara
hirtelen kitagul, de mar a masodik, nagyobb dugattyuban, amelynek mozgasat
hagyomanyos modon, forgattyus mechanizmussal alakitjak forgo mozgassa. A
rendszer nagy elonye, hogy a minimalis hoterheles miatt igen nagy lehet az
elettartama, olajcserere peldaul csak 50000 kilometerenkent van szuksege.
Termeszetesen karosanyag-kibocsatas es zaj nincs, a rendszer viszonylag
egyszeru es meg sok helyet sem foglal.
A tobbi alternativ hajtas legnagyobb problemaja, az uzemanyag-utántoltes az
MDI autojanal viszonylag egyszeru: az autoba ugyanis beepitettek egy kis
kompresszort, amely 220 voltos halozatra kotve mintegy 3,5 ora alatt tolti
fel a tartalyt. Ha ez az ido tul sok volna, a feltoltes nagyteljesitmenyu
ipari kompresszorral is lehetseges, ami alig harom perc alatt kepes vegezni
a feladattal.
Az MDI egyelore negy prototipust allitott elo, ezek kozul ketto
szemelyszallito egyteru, amelyeket leginkabb taxinak szannak, egy furgon,
egy pedig platos kisteherauto. A tervek szerint hamarosan megkezdodhet az
autok szeriagyartasa is. Az MDI autoja kifejezetten olcson kerulhet piacra:
a szemelyszallito valtozat kb. 2,2 millio forintnak megfelelo osszegbe kerul
majd. Ehhez kepest egy joval zajosabb, bonyolultabb, szervizigenyesebb es
nagyobb karosanyag-kibocsatasu hibrid-auto minimum ennek az osszegnek a
duplajaba, vagy meg tobbe kerul, emellett draga, nehez es mergezo
akkumulatorok beepiteset igenyli. Ezek utan csak remelni tudjuk, hogy a
legauto hamar elterjed es legalabb a nagyvarosokban furikazo taxik es
furgonok egy reszet kivalthatja.

Akit erdekel a szerkezet, a honlapjukra masirozhat:
http://www.mdi.lu

Udv joe
XM 2.1TD
+ - RE: *** HIX AUTO *** #1578 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha valakit érdekelne, van a tulajdonomban egy Zaporozsec, kituno esztétikai
állapotban (ez nem vicc).
A motorját kéne rendbehozni. Gyuruzés céljából let szétszedve (alig mérheto
kompresszió).
A motorgenerál azért maradt félbe, mert nem tudtam hozzá gyurugarnitúrát
szerezni.
Jó gumikkal, mai napig kitunoen muködo futokályhával.

Duda.
+ - huzatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Szoval, Lada 21013 2-esben olyan 80-82 km/h-ig... egy kicsit mar hangos
volt, es tekintve, hogy nem volt benne fordulatszammero, nem mertem
tovabb porgetni, igy is lehetett vagy 7000 RPM korul :)

Honda Civic 1.5 VTEC, igaz, kettesben nem huzattam nagyon, annal inkabb
egyesben, itt redline-ban 7200 RPM-nel 62 km/h volt a sebesseg :)))
szoval, egyesben gyorsabb, mint egy Skoda 120 2-esben :)))))

Volkswagen Caddy 1.9 SDI 4500 RPM-ig... de ott mar olyan traktorhangja
volt, hogy nem kinoztam tovabb.

Udv
-- 
Tamas Selmeci / TORiUM
Powered by Linux (2.4.9-13)
http://filemanager.fw.hu
+ - Re: Dizel tuning - igen tanulsagos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Bonzsur,
> 
> 
> 
> az alabbiakban roviden kivanok osszefoglalni egy tanulsagos 
> esetet az ostoba dizel-tuningrol.
> 
> 
> Adott egy common-rail dizelmotor. Ezen 
> teljesitmenynovekedest ugye nagyon konnyen a turbonyomas 
> novelesevel lehet elerni, egyebkent meg 
> gyujtasprogramozassal, de ez relative bonyolult (itt mar 
> erteni kell a markahoz is...). Elerheto meg a valtozo 
> geometriaju turboknal a geometria-valtoztatas (rudas-
> porgettyus megoldas) korabbra tevese. Igy is +20-30%-kal 
> nohet a turbonyomas, es alacsony fordulaton!!
> 
> 
> Tortenet: sima sufnituning (ceget nem irok), turbonyomas 
> egekig emelve.
> 
> Autoban van partizezer km, buszke mokus (koltott az autora 
> vagy +200 000 Ft-ot), egyszer leallitana az autojat, 
> kiveszi a kulcsot, a motor meg megy tovabb. Bar a 
> befecskendezes leallt, gyujtas mar nincs, de a motor meg 
> UVEGhangon porog tovabb. Aztan reccs, es leall.
> 

Te, az en dizel automban sose volt gyujtas. Akar benne van a kulcs, akar 
nincs (bar ki tudom venni ugy hogy ne alljon le). Te mar csereltel dizel 
autoban GYUJTO gyertyat?

Mellesleg amit leirtal megtortenhet tuning (sot akar turbo) nelkul is,
mondjuk egy olajban tocsogo legszurobetettel.

Radix
+ - Autos reklamok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Szoval a Seat Arosa reklamjat Budapesten forgattak 2-3 eve. Miutan ezt
beirtam, jeleztek, hogy Opel Corsa reklam is szuletett nemreg itt,
tegnap pedig egy casting cegnel lattam, hogy ok Ford Focus reklamfilm
kesziteseben is kozremukodtek. Egy kockan felfedezheto a Nyugati pu is.
Tud meg valaki Magyarorszagon keszitett autos reklamokrol?

Udv,
Npal
+ - Re: mindenfele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Thu, 2002-09-05 at 17:13, akoska--hungary.org wrote:
> Olvastam egy cikket, amikor az egyik ujsagiro vallalkozott ra, hogy
> kiprobaljon egy torestesztet az uj lagunaval.
> Meg leirva is eleg felelmetes volt annak ellenere, hogy pontosan megmondtak
> neki, hogy mi fog tortenni mikor.

Meg szerencse hogy megmondtak neki, igy le tudta irni hogy mi is
tortent:) Persze lehet hogy o maga figyelte meg, de akkor minden
elismeresem: egy standard (56km/h) torestesztben par tiz
_milli_masodperc alatt vege a dolognak... Ha o ezalatt arra is figyelt
(azon tul hogy eppen megfejeli a legzsakot) hogy az mikor nyilik, hogy
fujodik, hogy lodulnak a kezei-labai, mikepp rantja az ulesre az
ovfeszito, hat akkor szerintem jobban teszi ha abbahagyja az
ujsagiroskodast es beall egy autosceghez helyettesiteni a meregdraga,
mp-nkent 1000 felvetelre kepes kamerakat amelyekkel rogzitik a
toresteszteket:)

> >tessek megcsinaltatni az EU-jogositvanyt (hitelkartya meretu
> >muanyag, a kategoriak mellett piktogramm van, hogy mindenfele
> >anyanyelvu rendor ertse ;-) ).
> Az angol jogsi is ilyen, viszont nem ervenyes a hozza adott a4 meretu
> "betetlap" nelkul :-o

Je, azt hittem hogy csak a franciak ilyen "okosak". Itt a
tarsadalombiztositasi kartya egy chipkartya de kell hozza egy papirfecni
is amin semmivel sincs tobb info:-o

Udv, Sandor
+ - Re: Valasz: Teli gumik*** HIX AUTO *** #1573 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Sziasztok!
> Azert, ha teli gumit akartok nyaron is hasznalni, akkor probaljatok olyan
> gumit keresni, ami nem olyan hangos.

igen, igen, javaslom a legujabb fejlesztesu durex-et. de azert felnin jobb
:))))
homer
+ - acelfelni, teligumi :) sokadszor :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

csokoladespalacsinta :)
szal a szekeret nyari gumaval adtak at a szalonban. lassan kozeleg a
tel. kerdeztem a szalonban mibe kostalna egy garnitura felni
teligumaval. a srac azt mondta varjam meg az oszt, akkor lesz
akcioban. azert gondolom markakereskedesnel meg igy is soxorosa lehet mint
mashol. hol szokott a felnikre rairva lenni, hogy milyen et
szamu? kivulrol nem latom. vagy jobb lesz megkerdeznem a szalonban?
esetleg tud valaki jo uzletet? djtiszy?
homer
+ - Re: eloz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> A negyedik meg sietne, de nem tud. Egyszer este nagy tejfolben tapadt valaki
> ram miutan kikerultem mert vakond modjara araszolt a szar vilagitasaval.
> Ezutan ugy jott mogottem mintha vontatokotelen huznam, meg a tompitottat is
> lekapcsolta hogy ne zavarjon. Aztan 50km utan mikor beertunk a varosba es
> elkanyarodtam, kezzel labbal koszonte meg.

hehe, ez jo :)))
az 5. pedig ami velem is elofordul nagyritkan, foleg autopalyan. szambazok
nyugisan mondjuk 130 korul, amikor elhuzm mellettem valaki 150-el, tehat
mondjuk relative nem nagy sebesseggel. akkor mar tobbszor is megfigyeltem,
hogy akaratlanul is elkezdek gyorsitani. mikor leesik a tantusz,
visszaallok 130-ra.
homer
+ - Re: feliratok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> En egy ZUK (Zsuk) kisteher hatuljan olvastam egy URL-t:

> "www.nyazsgem.hu"      :-)

nyasgem
homer
+ - Nissan bonto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Itt is Szentendre, mint minden Japannal: 06-26-318-182
XVIII Sas utca 24 290-61-37, 06-209-333-200 Piszok dragak,
csak vegso esetben.
Gyál Korosi ut 26 06-302-090-593
Ezenkivul vannak specialis lampabontok, valamint a Kobnyai
utat is irta valaki a Toyotara. Azok is jok Japanokra
+ - Re: your letter to HIX (help: help@hix.hu) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

No ez tegnap duplan ment, ugyhogy egyszersem!


> Udv mindenkinek!
>
> Utolertem magam az olvasasba, ugyhogy nehany velemeny omlesztve.
>
> Orommel latom, hogy a nyari pangas elmaradt, a biciklis felvetesem majd
egy
> honapig visszhangzott.
>
> A legjobb tegnap tortent. Budapes Fogarasi ut kisteherrel (dobozos skoda
> pickup) mentem, kocsi tele, ugyhogy kilatni csak a tukorbol. Latom , hogy
> melelttem jobb hatul meg neha teljesen mogottem (egy kisebb kocsi lazan
> elfer a holtterben) egy kerekes mint barom teker. Elottem ug y 50 m -el
vadi
> uj rendor fiat stilo villogo kek lampaval all valakit lekapcsolt. En
lassan
> helyezkedek indexelek balra a belsosavban a Ronautca fele fordulok allnak,
> koztuk es az utszelen allok kozott lazan el lehet ferni, de megsem akartam
> 60al elmenni mellettuk 30cm-re, ugyhogy eroteljes lassitas Bicajos mogulem
> jobbra kivag, es beleall a rendorautoba. A gyerek repul, repul, repul, es
a
> rendorauto es a leallitott IFA kozott as rendorok laba elott landol.
> megalltam, a stilo jol birta, a lokharito nem volt szinrefujva, ugyhogy
meg
> sem latszott. a gyerek kicsit roszabb allapotban volt, de tulelte. a
> rendorokkel egyut ugy negyed otat csak rohogni tudtunk.
>
> Biciklisek -elore bocsatom, hogy igen sokat jartam -neha most is-
> ketkereken.
> Budapesten a leg veszedelmesebbek a futarok. allat mod kozlekednek.
> A kerekesek nem igazan veszik figyelembe, hogy a 30-40 es tempoval elkezo
> marhat a leg jobb indulattal sem fogja eszrevenni a jobbakanyarodo, foleg
ha
> ejjel lampa nelkul, vagy a fak, bokrok mogul kirontva probalnak tova
menni.
> A videken kozlekedok meg mexokhattak, hogy a lampa hasznalata a feher
hollok
> gyakorisagaval vetekszik, a kocsmak kornyeken meg barmely pozicioban
> (arokban, arokparton utszalan es uton fekve stb.) lehet talalkoizni
> kivilagitatlan drotszamarral.
>
> Motorosok kozul altalaban a kisebbek a nagyobb allatok- de ezt mar
tobbszor
> kiveseztetek
>
>
> Toth Tamas
>
>
>
>
>
>
>
+ - mit bir a gep 2-ben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

'89-es Lada 2105T
Számolva 78km/h, óra szerint 80 fölött. (7600rpm)
3-ban 131, 4-ben egyelore nem forog 6000 fölé, az 159km/h. (Óra itt már kifeksz
ik)

Üdv. Pali
+ - ha sietsz dogolj meg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv

Szabolcs irta elozoleg:

>Hmmm. Ilyen mar velem is tortent. Mentem tok normalisan, erre egyszercsak
>egy baromallat 180-nal jon a szembesavban, villogatat mint egy elmebeteg,
>hogy huzodjak le, mert neki olyan baromira fontos. Ilyenkor szoktam
>sajnalni, hogy nem Kamazzal kozlekedem, de igy kenyzelen vagyom mindenfelel
>utpadkakon meg miegyebeken rongalni magamat, mert a frontalist megsem
>szivesen vallanam be.

Tudod volt egy tel es volt egy sibaleset. Felesegem ket ajulas kozott sirva
fetrengett a rogtonzott hordagyon. Kozoltek is velunk, hogy a mento kb
30-45perc alatt van kint Vacrol (Kemencen tortent az eset) es meg vissza is
kell ernie. Nosza be a kocsiba es gyija. Nagyon jol tudom hogy amit es ahogy
tettem azt nem biztos hogy igy kellett volna (mint kesobb kiderult
eletveszely nem volt csak csunya es baromi fajdalmas szalagszakadas).
Verocen atlagban 100-110el durrantottam keresztul (igen tudom nagy baromsag
volt, de...) lakott teruleten kivul ami a csovon kifert + reflektor,
eleakadasjelzo, duda. Szerinted elvezet lett volna meghalni a kamazod alatt
mert te nem huzodsz le mert lassitanod kell es meg a padka is razos????? A
vicc hogy volt szembe teherauto es mindenfele okolrazas nelkul huzodott ki.
Az eset ota (mondjuk elotte is csak azota jobban) en mindig eltakarodok mas
utjabol vagy lehuzodok had menjen jojjon elozzon mindegy. Sosem tudhatom
miert siet, lehet hogy nagyon nyomos oka van. Jo lehet hogy csak az esetek
1-2%-aban, de azon az 1%-on segitek legalabb. Szoval ha kerhetnem, az
onbiraskodast hagyjuk mar meg az amerikai filmeknek es a kozuton tessek
nagyon, de nagyon elfelejteni.

Gondold vegig Szabolcs, egyszer (nem kivanom) neked is lehet szinte
eletbevagoan surgos.

Udv
Shake
+ - webnyertes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves autóbolond társaim!

Ezt tegnap találtam: www.webnyertes.hu

Tuti Nyerő!! De viccen kívül, nagyon cool cuccokat lehet 
nyerni, csak a soproni szállodára ne játszatok, azt 
magamnak szeretném ;-) 
Cernd

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS