1. |
>koszi a turelmet, kicsit hosszu volt. (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
Kis Polski... (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Segitsetek! (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Mitsubishi alapjarat (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Atfujas mas szinre + rendorseg ??? (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: *** HIX AUTO *** #353 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
7. |
trafipax warning (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
8. |
Jo szervizt keresek! (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
9. |
sebessegvalto hiba motorkerekparnal (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
10. |
OPEL-kereskedes (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
Hatso biztonsagiov (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
12. |
elogy ujtas (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: atiras, para (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
K: ford radio 5000 leriras (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: gyujtaseloszto (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Fisher Autoradio bekotese. HELP! (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
|
+ - | >koszi a turelmet, kicsit hosszu volt. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Udv,
>W a l t e r
Nekem tetszett. Kovetkezo ertekezesedben kiterhetnel arra,
mitol es hogyan fugg a szukseges elogyujtas merteke ??
Zotya
|
+ - | Kis Polski... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha van kozottetek Kis Polski szakerto, akkor legyen olyan jo es kuldjon egy e-m
ailt nekem mert kerdezni
szeretnek 1-2 dolgot.
Elore is nagyon koszonom!
Lacek
|
+ - | Segitsetek! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Az a helyzet, hogy az egyik rokon nagyon elfoglalt, es nem tud idot
szakitani az oreg zsiguli lecserelesere. Olyan valakit keresek, aki hajlando
keresni egy jo allapotu 2107-es LADA-t - annak is a kombi valtozatat -
atvizsgalni, es a felmerulo problemakat kijavitani.
A lenyeg, hogy kellene egy elozetes kalkulacio, hogy mi az az osszeg amibol
ki lehet hozni egy ilyen akciot. Az auto kora nem meghatarozott, inkabb a
megbizhatosag, a'r es a tartossag tartando szem elott. (ebben a sorrendben)
Az oreg autot meg el kellene passzolni, mivel arra sincs ideje.
Elore is koszonom:
Dani
|
+ - | Mitsubishi alapjarat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Egy megbizhato Mitsubishi szervizt keresnek (vagy valakit, aki ert ezen
markahoz), ha tud valaki ebben segiteni, azt megkoszonnem. Tortent ugyanis,
hogy gyakorlatilag egyik naprol a masikra "megszunt" az alapjaratom (Colt
1,3, 1994). Egy markaszervizben meg is nezettem, ahol azt mondtak, hogy egy
bizonyos alkatreszt, a stellmotort (amelyik - ha jol ertettem - az
alapjarat szabalyozasaert felel) ki kell cserelni (a kitisztitasa,
beallitasa nem volt eleg allitolag). Miutan azonban ez tobb mint 90 e Ft-ba
kerul, megszeretnek bizonyosodni affelol, hogy tenylegesen csak a cserevel
oldhato meg a problema.
Elore is koszonettel:
Bence
|
+ - | Atfujas mas szinre + rendorseg ??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Roviden a tema:
Atszeretnem fujatni az automat pirosrol (mivel eleg karcos es oreg
rajta a fenyezes) feketere. Nos az lenne a kerdesem , hogy
szinvaltasnal be kell iratni valamit a forgalmiba a rendorseggel vagy
semmit nem kell csinalnom, mert nem kell hozza hivatalos
engedely.
Elore is koszi a szakertoi segitseget.....
Sz.P.
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #353 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Mar megint en vagyok. A robogos levelben eszembe jutott valami.
> Az autom gyarilag katalizatoros, de fizikailag nincs benne. Ez
> bekavarhat ennyire? Olyat már hallottam, hogy Honda Prelude lyukas
> kipufogoval +1 litert eszik.
Tempra 2.0 ie kombi , kipakoltattuk belole a katalizatort, megy
mint a vadallat, nem eszik tobbet, de 227 lett a vege sikban.. (dig
km ora)
Szoval nem jatszottt be, nemhiszem hogy nalad gond lenne..
Suzukinalmar bejatszik, utannakerdeztem.. :((
AntForce
|
+ - | trafipax warning (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ujabban nagy divat lett a Ferihegy1 es 2 kozotti utszakaszon a trafipax
hasznalata. Vigyazzatok nagyon sunyik!!
Pentek reggel lehet, hogy sikerult belefutnom: a Ferihegy1 parkolojabol a
forgalommal szemben fotoztak egy _koszos_ feher Favoritbol. A rendor meg
eselyt sem adott a helyszini megvesztegetesre/birsagra, azt mondta, hogy nem
elmekszik lefotozott-e.
Ma este pedig a ket terminal kozott feluton alltak szerencsere forgalommal
hattal, de volt egy alca piros Suzukijuk is.
Aki nem ismerne a kornyeket: nemreg keszult el az ut, 2x2 savos, lakohaz
sehol. Az ilyen helyekre szoktak kitenni a 70-es tablat, de ide
elfelejtettek => max. seb=50 km/h. :( Persze senki sem megy 80
alatt...kiveve ma. Egy szembejovo lada jelzett, hogy valami nem stimmel, es
az egesz - addig 100-al meno kocsisor - lelassult 45-re! Kar hogy nem lattam
a rendorok arcat, amikor 20-30 auto csiga lassusaggal elhaladt mellettuk.
:))
udv: Gyozo
> ------------------------------------------------------------
Barci Gyozo (4th year student)
Technical University of Budapest speciality of informatics
e-mail :
|
+ - | Jo szervizt keresek! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindenkinek!
Egyik kollégámnak keresek egy jó, megbízható autóvillamossági szerelőt
vagy szervízt Bpesten. Az a baja a Mazdájának, hogy már a harmadik
akkumulátort szerzi be, mert állandóan lemeríti és tönkreteszi az aksit
valami valahogy, s ebből már elege van (ami érthető). A márkaszerviz
pedig biztos drágább, mintha egy szakihoz viszi az ember az autóját
(ezzel nem akarok egy márkaszerviznél dolgozót sem megsérteni, a
hozzáértésüket sincs jogom megkérdőjelezni, csak az áraik igen
iszonytatóak tudnak lenni, amiről persze nem ők tehetnek).
Köszi előre is a segítséget!
Kriszta
|
+ - | sebessegvalto hiba motorkerekparnal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy ETZ-150 tipusu mkp-m, ehhez egy evvel ezelott nagy nehezsegek
aran sikerult egy
0 km-es motorblokkot vasarolnom (szegenyke 10 evig varta turelmesen ezt a
pillanatot egy
ceg raktaraban).
Azota kb 5000 km-t teljesitett, de kilometerekben fiatal kora ellenere
fokozatosan az alabbi
hibajelenseg allt elo a valtojanal. Nagyon nehezen veszi a 5. fokozatot.
Ez konkretan azt jelenti
4-dikbol 5-dikbe kapcsolaskor a valtomu 4. fokozatban marad. A
valtokarnal szokatlan ellenallast
nem erezni, recsego hangot nem ad, amennyiben sikerult 5-dikbe kapcsoltni
a sebessegfokozatot
megtartja, nem rangat. Hidegen illetve a tengelykapcsolo kinyomasa nelkul
a valtomu sokkal
engedelmesebb.
Ha valaki specialistaja az emlitett motornak es tuti tippje van a
problemamra, annak varom eszre-
vetelit
Koszonettel:
Varga Peter
|
+ - | OPEL-kereskedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mennyit er sacc per kb. egy sokat (220k km) futott, jo allapotu, 1.4-es, negyev
es
Opel Astra?
Tibi
|
+ - | Hatso biztonsagiov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
1986-os Skoda 130-asomba szeretnek hatso biztonsagi ovet szereltetni
(gyerekules miatt). Pecsett, a Skoda szakszervizben azt mondtak, 30-40 eFt
korul meg tudjak oldani naluk vett ovvel, de jobban jarok, ha megveszem
bontoban vagy mashol, es beszereltetem.
Kerdeseim: tudtok-e olyan helyet, ahol baratsagos aron lehet venni
(lehetoleg automata) hatso ovet (lehet Bp-en is), illetve a szerelest
ajanlott-e hazilag vegezni (meg lehet-e csinalni, mert a szervizben
felvazoltak, hogy ennel specialisabb eszkozoket es szaktudast igenylo
muvelet nem igen van), vagy a szakszerviz mindenkeppen javasolt?
Legyszi segitsetek akar maganba is!
A benzin temahoz kapcsolodva: adalek+95-ossel jarok, mar allittattam
szerelonel a gyujtason, es velemenyem szerint (mostanaban sokat jarok vele
hosszutavon) gyengebb lett az auto (azert eddig sem volt egy eromu). Pl.
elozesnel, meg egyaltalan gyorsitasnal az eddig megszokotthoz kepest lomhabb
lett. Rossz lehet a gyujtas (nem hinnem), vagy a benzinnek tudhato be az
egesz?
Van valaki vonalban, akinek Skoda 130L-ese van?
Koszonettel:
Sziszi
|
+ - | elogy ujtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszi Krisztiannak,
Kosz szepen a hasznos tajekoztatot, ilyen jo valasz mindig segit. Ujra
epitett motoromon a haver a gyujtast elobb alitotta hogy "ne fogyasszon
olyan sokat". Irasodbol latom, hogy miert kell 45 mp 100-ig allo
helyzetbol. Kosz.
Gabor
|
+ - | Re: atiras, para (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az ugyintezo nenitol nem kell felned. A rendortol annal inkabb.
Az atiraskor nem buntetnek, sot a birsagkent kiszabando szazalekokat sem ok
teszik ra, hanem majd az Illetekhivatal
ertesit postan a johirrol.
A kozuti ellenorzes soran viszont a rendornek - 15 nap utan - joga van az
autot kivonni a forgalombol es kenyszeratiratast elrendelni. Ennek
"sebessege" a korzetileg illetekes rendorkapitanysag joindulatatol es
ugyintezesi sebessegetol is fugg. Legjobb esetben 15-20 nap, legrosszabb
(de leggyakoribb) esetben kb. 3 honap. Termeszetesen ezalatt az autot nem
hasznalhatod, hisz a rendor a helyszinen elveszi a forgalmit.
Javaslatom - sajat tapasztalat alapjan - hogy ne kolts ezreket arra, hogy a
rendorbacsit "engedekennye" tedd az ellenorzeskor, hanem
hamar irasd at a kocsit!
Udv, Janos
|
+ - | K: ford radio 5000 leriras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem tudna valaki megdobni egy cimmel, ahol elolvashatom reszletesen, hogy
hogy muxik a Fordokban az "5000"-es radio
koszi
Miklos
|
+ - | Re: gyujtaseloszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Eloszto nelkuli computeres gyujtast hengerenkenti trafoval en magam meg nem
lattam, csak olvastam rola, de nem tartom tul bonyolultnak.
A computeres technika altalaban a fotengely elszijtarcsaja mellett levo
jelado segitsegevel meri a fordulatszamot. Ez a jelado tobbnyire az 1.
henger holtpontjahoz van allitva. Ha (negyhengeres motor eseten) az
elobbitol 180 fokra van megegy jelado ezek alkalmasak lehetnek arra is,
hogy a gyujtast vezereljek. A computer egy harmadik jeladotol (pl. a
verzermutengelyrol) azt is "tudja", hogy az emlitett holtponton gyujtas
legyen-e, vagy kipufogas. Innen pedig mar egyszeru elektronikusan vezerelni
a megfelelo gyujtasi sorrendet eloszto nelkul.
Ha megsem igy van, bocs.
Cs.
|
+ - | Re: Fisher Autoradio bekotese. HELP! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hehe, ez a haver en voltam :)
Es most egy masik haver szenved vele, hogy egy megint masik haver hasznalni
birja...
HNR
wrote in message ...
>Sziasztok!
>
>Egy haverom eladta a Hondajat, de bennemaradt a kivehetos Fisher gyartmanyu
>AX943 tipusu manojanak a kerete....szoval kellene a magno labkiosztasa,
mert
>kulonben nem igazan hasznalhato csak levelnehezeknek. Ha barkinek van ilyen
>magnoja, akkor leci help.
>
>Allitolag a Honda gyari radiomagnoja volt ez a tipus egy idoben, ha ez
igaz,
>akkor Hondasok please help!
>
>Koszi:
>
>Sanyi
>
>
|