1. |
kompressziotures (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
tartos teszt (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Telekocsi segitseg keres: Pecs -> Kisapostag. (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
Felnikerdes.. (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
5. |
impreza vs 911 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
Sziasztok ! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
7. |
re: Fontos muszaki kerdesek (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
8. |
Trabi huto (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
9. |
Nezz a labad ala is - egy tanulo vezeto tortenete :) (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
10. |
Re:Benzin (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
11. |
Olajchange (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
12. |
Szervizkonyv (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
13. |
Penz (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
14. |
tankolas, olajcsere (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
15. |
krakkolas, Solt (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
16. |
Szotar (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
17. |
Szotar (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
18. |
faradt olaj (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
19. |
olajcsere (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
20. |
Szotar II. (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
21. |
Pict ketkedes (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
22. |
RE: Octavia Facelift (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
23. |
RE:olajfutes (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
24. |
Astra kerdesek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
25. |
lopott autoval, ittasan .... (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
26. |
2 utem (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
27. |
autoszerelok (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
28. |
Mercedes (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
29. |
krakkolas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
30. |
Ke're's (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
31. |
Tolvajtempo (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
32. |
Hemicuda (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
33. |
kicsit kicsi, kicsit savanyu, DE a mienk! (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
34. |
HEMI (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
|
+ - | kompressziotures (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Arra viszont kivancsi vagyok, mit ertunk jelen esetben kompressziotures
>alatt? A kemiai es fizikalis jellemzok megmaradasat?
Az 1:14 benzin-levego keverek gaz, es mint minden gaz osszenyomhato.
Osszenyomaskor felmelegszik. A kerdes az, hogy mekkora osszenyomast bir
elviselni anelkul, hogy ongyulladna? Ha ongyullad, akkor diesel modjara
mukodik, ha nem ongyullad, akkor a szikra gyujtja meg. Nekunk ez kell.
Tehat semmi koze a kemiai jellemzokhoz, csupan az ongyulladasi hajlamot
mutatja.
|
+ - | tartos teszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Tartos teszt ( 59 sor )
>Idopont: Fri Aug 25 05:33:18 EDT 2000 AUTO #847
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Kedves Fogash !
>
>Ezt Irod:
>>"Epp most olvastam az autoMagazinban (AM&S magyar valtozata) a 316i
tartos >>tesztjet (errol kesobb). Lenyeg, hogy az osszehasonlitaskent vett
C180 es Audi A4
>>alkotta triobol egyedul a C180 teljesitette az 50ekm-t _minden_ hibatol
mentesen. >>Nem hiaba a vilag legregebbi autogyara..."
>
>Ez nagyon szepen hangzik csak epp nem igaz.
Auto Magazin 2000. szeptemberi szama, bocsanat 318 (es nem 316, bar
Ny-Europaban 316 alneven fut az 1.9es benzinmotor) es tenyleg, az A4 hiba
nelkul (aM 96/9, a C180 (aM 95/7) idezem: "csupan egyetlen apro elektromos
hibaval teljesitette a tesztet". Bocs a ket marka felcsereleseert, nem volt
elottem az ujsag, csak emlekezetbol irtam.
|
+ - | Telekocsi segitseg keres: Pecs -> Kisapostag. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Keresnek valakit, aki segit abban, hogy Pecsrol Kisapostagra eljusson
a most lekromoztatott lokharito par.
Amit fel tudok ajanlani, az idefele elfogyasztott uzemanyag arat.
Aki tud, kerem segitsen !
Peter
20/ 342-75-00
|
+ - | Felnikerdes.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mivel a nyari gumikat leamortizaltam kenytelen vagyok gumit venni, de mivel
nagykerben akarok vasarolni es ha sikerul elintezni a dolgokat akkor ez
ossze is jon, de igy szeretnem a teli gumijaimat is megvenni,.. Na igen
am.. De ehhez lemezfelnit is vennem kellene, mert a gyari alufelni megse jo..
195/55 R15V lenne a gyari meret, es csak alufelnivel kaphato az autom,
tehat masfajta gumi/felnivel ilyen auto nincs.. :(
Nomost egy kerdes.. Mekkora lemezfelnit kell ra venni, es szeretnem, ha nem
tul peres, ugy /65-os gumik kerulnenek fel, tobbek kozt az ara miatt, de
nem utolsosorban a teli vezetesi stilusom miatt..
nagyobb atmeroju kerekrol lehet szo mint a gyari.. Mindenesetre
felkeszulten szeretnek gumit menni venni, mert ott nem valogathatok, csak
telefonon lediktalom a mennyiseget, a tipust, a markat, es par nap alatt
leszallitjak, egyertelmuen olcsobban mintha egy boltban vennem meg..
A valaszokat elore is koszi..
Ant
|
+ - | impreza vs 911 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lehet hogy rooszul emlekszem, de a filmben a falra 959-es Porsche volt
irva...
Sajnos az autora nem emlekszem annyira...
F.Tibi
|
+ - | Sziasztok ! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ket kerdesem lenne, illetve segitsetek ha tudtok legyszi.
Egy 16 eves Ford Sierrra 2.0L benzinesem van. Kb. 1 hete elkezdett
fekezesnel utni a kormany, egyre jobban es jobban. Szeretnem valahova
olyan helyre vinni, ahol nem vernek at, mert nagyon nincs most penzem.
A masik, hogy szerintetek erdemes gazra atallitani, vagy sem.
Orok halam,
Alex
u.i.: Most hol lehet matricahoz jutni ????
|
+ - | re: Fontos muszaki kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Peter irta, hogy vizporlsztas erdekelne a trabi csorges kikuszobolese
erdekeben...
Nemreg volt mar trabi csorgeses eset, nekem amikor meg ilyen gondom volt
sajnos meg nem volt lista, ugyhogy rengeteg probalkozas, meg elmelet
kiotlese utan talaltam az esetek 98%-ra megoldast.
Csorges fobb okai (3 trabi elhasznalasa alapjan):
-elegtelen kipufogas (ez kenyes resze a ketutemueknek, mert ha nagy atomlest
kapnak a friss keverek-, vele pedig az ero is elszall. Ha pedig fojtjuk a
motort megintcsak nem megy.) A forro kipufogogaz talalkozik a friss
keverekkel, es begyujtja azt...
-lerakodasok a dugattyu fedelen / hengerfejen, amik uzem kozben izzanak,
suriteskor ezektol gyullad meg a keverek. Egyebkent erdemes polirozni az
emlitett reszeket, nehezebben rakodik le barmi a sima feluleten, valamint
hotukorkent mukodik a felulet, nem melegszenek fel annyira az alkatreszek...
A vizes benzintol tapasztalatom szerint a lerakodasok megszaporodtak. Nem
eroltetnem meg plusz viz beporlasztasaval. Az olajkodkenesnek sem tesz jot a
viz szerintem. Csapagyak elettartama stb....De ezek csak megerzesek, semmi
konkretum... Mindenesetre erdemes rajta elgondolkozni.
Udv!
Takacs Laszlo
|
+ - | Trabi huto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
...es ez sajnos Trabant 1.1 tipushiba... ket negyutemu-tulajdonost ismerek,
mindketto cserelte mar a hutojet.
Nos akkor plusz harom Trabi tulaj aki megintcsak cserelte mar a hutojet.
Olyan ez mint a kutya akit hiaba huznak az asztalhoz csak az asztal ala
bujik. A trabi is ilyen: kaphat barmilyen motort szive melyen orokke
leghuteses marad. Persze ez nem a Trabi hibaja. 10 ev alatt eloregszenek a
dolgok. A 4T amiota megvan (1990) soha nem allt az ut szelere. Meg a defekt
is csak otthon ert utol. Persze otthon sem orul az ember a hibaknak, de a
garazs melegeben semmi sem tunik olyan veszesnek.
Ezuton is koszonom a gyors valaszokat a hutovel kapcsolatban. Hamarosan
benne lesz az uj huto a Trabiban...
Udv!
Takacs Laszlo
|
+ - | Nezz a labad ala is - egy tanulo vezeto tortenete :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tanulo vezeto vagyok, amikor par hete mentem vezetni, masik cipot vettem
fel, mint amiben eddig tapostam a pedalokat.
Elmentem a megbeszelt helyre, bealltam jardan felallitott kuka melle,
ott vartam az okatatot.
Mikor megerkezett, elindultunk, de elotte megallapitottam, hogy ez a
cipom nem tul szeles, egyaltalan nem vastag a talpa, kivalo lesz erre a
celra is.
10 perc eltelte utan azt vettem eszre, hogy a labam nehezebben jon fel a
gazrol. Lenezek, a jobb szele nem er a muanyaghoz...megyek tovabb,
megint vacakol, megneszem, nem-e az orra akad (47.5 -os ciponel ez
megesik, hehe), az se.
Mar azt is ellenoriztem, hogy nem-e a sarkam akadt be a gumiszonyeg
racsai koze, mikor feltunt, hogy a gazpedal jobban jon felfele, amikor
leveszem a labam rola. A zebranal kiderult, hogy a fek is hasonloan
mukodik.
Kovetkezo piros lampanal lekukkantok: baaaaaazzzzzzeeeeee, tiszta rago
minden : )
--
OvaDrivA ]
\\||//
( oo )
""
Szviccsing tu ra'nlevel sziksz....
|
+ - | Re:Benzin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Fekete Zoltan
> E-mail : [Romania]
> Temakor: Benzin ( 16 sor )
> Idopont: Fri Aug 25 14:13:17 EDT 2000 AUTO #847
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok,
> Probaltatok mar valaha megmerni mennyi benzint adnak ha pl
> veszel 5 litret?
Hello !
Ez MO-i vasarlasra vagy a Ro kutakra igaz ?
A multkor vettem egy kis muanyag kannat a TESCO-ban - ha jol
emlekszem 5 literest - amikor meg teletankoltam az ora szerint
majdnem 6 liter ment bele. Ennyit azert nem csalhatott az ESSO-
nal a kut. Vagy a kannaknal vagy egy bizonyos biztonsagi tartalak
a tulmelegedesre, tagulasra ?
Udv: Qn
|
+ - | Olajchange (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Igenis, szerelore olajcseret bizni az
>egyik _legnagyobb_ bun, amit az autoddal szemben elkovethetsz!
>Nekem harom
>eve a 120-as Skodan leeresztettek a valtobol az olajat, nehany ezer km utan
>szejjelkopott az egesz, es amikor az olajat leeresztettuk belole, csak kb.
>0.5-1 liter folyt ki belole, rengeteg femforgacs tarsasagaban... s nem ez
>az egyetlen eset; jopar ismeretsegi koromben tortent esetrol tudok, amiben
>bebizonyosodott, hogy _nem csereltek olajat_. Peldaul: tomitoanyaggal
>bekent olajleereszto csavar. Hozza se nyultak az odaszaradt anyaghoz, de
>valtig allitottak, hogy igen, alul leeresztettek a faradtolajat, felul meg
>beletoltottek a 4 litert Castrolt, amit hoztunk...
Nos en szerelonel szoktam olajat csereltetni. 1. a faradtolajat atveszi, 2.
Nincs olyan massziv kulcsom amivel szakszeruen meghuzhato a csavar. 3. mivel
mindig olajszurot is cserelek, ezert olajszuro kiszedobizbaszom sincs. 4 nem
koszolom ossze magam, ez mind nekem meger 600 ft-ot...
DE. Az olajcserere ugy viszem a gepet, hogy mindig ott vagyok mikor cserelik
az olajat. Sot bratyizok a szerelovel es elmondja meg esetleg mit lat az
auton, hogy lehet egyes hibakat felfedezni. Ennyi. Szerintem egy olajcsere
miatt nem erdemes szerelonel hagyni az autot! Inkabb bejelentkezem vagy
mashol csinaltatom meg.
SzaboZE, mailto:
|
+ - | Szervizkonyv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Van egy szervizkonyvem D Kadetthez, az "Igy csinald" sorozatbol.
Alig hasznalt, uj allapotban megvalnek tole, mert mar nincs ra szuksegem.
Masik autot vettem. Ami erdekelne helyette, az egy szervizkonyv
1988-as 1.4-es karburatoros Ford Escorthoz. Ha valakit erdekelne a dolog
vagy netan csere is, hivjon vagy irjon.
Köszi,
Viktor
Tel: 20/320-5393
e-mail:
|
+ - | Penz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
na, pici szabalytalansagot elkovettem (lezart utszakaszra behajtas).
Jottek a robogos (!) rendorok, es a penzre mentek.
Minden maradt a regiben...
(Uj szisztema: ramegy arra, hogy voltal-e mar buntetve 2 even belul.
Mert ugye akkor meg magasabb a tarifa, tehat tobbet lehet nyilvan
kipreselni a delikvensbol. Tehat adni kell a hulyet "aaaa, dehogy, mi is az?"
... En persze voltam 2 even belul, talan emlekeztek a Cross-Wartburgos,
eskuvoi ajandekos tortenetemre), abbol feljelentes lett.)
udv, djt
|
+ - | tankolas, olajcsere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
A tankolas temahoz annyit, hogy en mindig MOL kutnal tankolok es
altalaban olyan helyen ami biztos, hogy az anyaceg altal uzemeltetett
kut.(nem gagyoil bt. altal uzemeltett Mol kut) Tehat a lenyeg az, hogy
nemegyszer tankoltam 5l-es kannaba es mindig belement a 6 liter, ami
egyebkent fizikai keptelenseg, mert elvileg mar majdnem a kanna
szajanal van a kannaba 5l. Azt elhiszem, hogy egy kicsivel tobb
beleferhet egy kannaba(+- 2-3 dl), na de _1_literrel tobb, az egy
kicsit gaz. Ja es ez gazolaj volt. El lehet kepzelni, mi penzt lehet
ezen nyerni. Csak azert nem valtottam benzinkutat, mert szerintem
mashol sem jobb a helyzet. Ez van ra kell ebredni, hogy ez meg nem a
Nyugat. :-(((
Mas. Ki mit javasol Ford dizel olajcsere periodusnak? Volt aki valtig
alitotta, hogy boven eleg 10 ezrenkent, volt aki azt mondta nekem,
hogy 7,5 ezernel tobbet ne menjek olajcsere nelkul.
Cso:(va'z es oxigensator) mindenkinek
Laci alias WD
|
+ - | krakkolas, Solt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
SaGa, koszonom a krakkolast illeto felvilagositasomat.
##
Soma, okt. 13.-an itten hivatalos meghivott vagyok, de ezen hetvege
kivetelevel barmikor haza tudok jonni.
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | Szotar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A harmadik meghibasodas relytelyesebb volt ...
reJtely
Cs.
|
+ - | Szotar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> relytelyesebb
rejtelyesebb
> boszannto
bosszanto
> kelett
kellett
> Sot ez volt az _egyetlen_ kocsi az auto magazin
> tartos tesztjeinek soraban, amelyik a felszazezres tavolsagot minden
> panasz nelkul futotta."
Vagy a legnagyobb osszeggel szponzoralta az ujsagot....
Valahogy az egyik hiba sem olyan, ami miatt az ember lemond a
kedvenc markajarol.
Cs.
|
+ - | faradt olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Mellesleg allitolag sok muhelyben gyujtik, es
> ezzel futenek telen? Kinek van ezzel tapasztalata? (Avagy: ki fut faradt
> olajjal? :)
Ez igy van, az en szerelom is azzal fut. Ra is kerdeztem, megneztuk, es
meg az eloirasoknak is megfelel. Nem mondtam volna....
Cs.
|
+ - | olajcsere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Tudod engem sem a szerelesi dij vag foldhoz (noha 2000/ora, es tuti hogy
ket
> orat felszamolnak!!!) hanem hogy 2300/l az olaj (ami boltban 1800), az
> olajszuro ugyszint, es CSAK akkor csinaljak meg ha azt naluk veszed...
Uuuupsz. Emberek, hova hordjatok a szivetek csucsket?
En mindig felhajszoltam a legolcsobb helyen a szurot, olajat. Hivtam, mikor
mehetek. Bealltam, olaj ki, uj olaj be - 20 perc alatt vegeztem. Aztan a
szerelom szolt, hogy miert viszem en az olajat, hisz o ado nelkul megkapja,
es rak ra 15-20%-ot, akkor is olcsobban megkapom. Igy is lett, vegul a
4 literes Castrol GTX 3-at mintegy 700 Ft-al olcsobban tudom magamenak.
Szuronel nem tudom milyen kulonbsegek vannak, abbol mindig noname-t
veszek, 3-4x olcsobb, mint a Fiat.
Cs.
|
+ - | Szotar II. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nekem egy Chrisler Sebring kabriom van, ez valmennyire sportos auto, 2.5
> literes 168 loeros V6-os motorja van, de a gyorsulasa 100 km/h-ra csak
Neha azert jard korbe, Chrisler --> Chrysler. Brrr.
Cs.
|
+ - | Pict ketkedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Scock wawe, a vilag leggyorsabb teherautoja. Hajtomu 3db Pratt&Withney
> gazturbina(sic!), fogyasztas 1000 l/km, megallasrol 2 fekernyo
Nem vitazni akarok, csak kerlek ismeteld meg: ezer liter kilometerenkent???
Szamolok:
450 km/h sebesseg = 1 km - 8 masodperc.
Vagyis 125 litert benyom masodpercenkent? Azannnnnya....
Csaba
|
+ - | RE: Octavia Facelift (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
ma ugyan sok idom nincs (holnap allamunnep, de a munka ugyanannyi), ezert
bocs a stilusert, picit gyorsitva adom elo.
Szoval az infok a http://www.auto.cz/octavia2000/ oldalrol vannak, ahol
rengeteg kepet is talalhattok.
- az osszes Octavia modell valtoztatva a 2001-es evre
- az egyes fokozatok ezentul Classic, Ambiente a Elegance jelolve
- uj a sportvaltozat, Octavia RS (132 kW/180 HP)
- motor a TT-bol, ultetve, 6 sebesseges valto, sportos kipufogoveg,
16-os felnik uj design-al
- luxus pack (borrel bevont kormany, kormuszerek krommal diszitve)
- a top modell tovabbra is a L&K
- xenon lampak elektr. regulacioval, kremszivu bor ulesek, fa dekoracio,
a kapcsolok szele krommal diszitve, kromozott zarbiztositok, a hatso
rendszamtabla folott kromozott lista, a kesztyutarto zara kromozva
- ujdonsag az ulesek kozepso reszen alkalmazott Alcantra szovet (?)
- klimatronic, CD valto, Skoda Symphony sound systém 8 hangfallal
- az elektr. felszereltseg CAN-BUS rendszerrel van osszekotve, kiveve
a 44 es 55 kW-os verziokat. ez a rendszer megkonnyiti a jovobeli
elektr. bovitest (foleg az ajtokban)
- vegre az osszes modell bovitheto hatso ablaktorlovel, amiert kb.
20000 Ft tobblettel kell szamolni
- 2 centivel tobb hely lett a labaknak a hatso ulesen
- a fordszammero es a sebmero uj retro-design-t kapott (skoc91.jpg)
- a L&K modellt kiveve minden modell fekete szinezetu interiert kapott
(skoc00.jpg), a jelenlegi modellek szurkeseget sokan biraltak. Igy az
uj modell meg kozelebb kerult a Bora es Passat-hoz, attraktivabb lett
- nagy elorelepes a biztonsagban - megerositett elso es oldalmerevites
- az Ambiente-tol felfele alap az ABS
- motor - egyelore semmi valtozast nem hirdetnek, de valoszinu, hogy
kesobb valtozasok lesznek, pl. egy uj/atvett TDI, ill. 1.8 terbo 20V
(132 LE), vagy 1.6/74 kW FSI befecskendezessel
- szembetuno valtozas az ujfajta optika a reflektorokban (skoc82.jpg)
- valtoznak a hatso lampak is (skoc80.jpg)
- modifikaltak az utkozoket, nagyobb lett az elso utkozo nyilasa a
fekek es a huto jobb hutese erdekeben (skoc20.jpg, skoc40.jpg)
az utkozok also reszet osztott muanyag resz fogja ossze, minden
az auto szinere lakkozva. uj utkozok nehezkesebb benyomast keltenek
- Ambiente es Elegance valtozatban szinre fujtak a kilincsek, tukrok
es a hatso szamtabla folotti resz
- 3 uj metal szint lehet valasztani
- Ambiente - 4 uj uleshuzat, karpitozas
- Elegance - lehetoseg 2 uj fajta luxus karpitozasra
- Classic - uj, Basis designu kerektarcsak
- Ambiente - Comfort kerektarcsak
- Eleganca - alap a 15-os Triton konnyufem tarcsa
- a kocsi attraktivabb lett, az ar viszont marad, illetve mintegy 100-110
ezerrel lesz dragabb az ABS miatt, osz elejetol kaphato
Csaba
|
+ - | RE:olajfutes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem, futenek kozvetlenul faradtolajjal, trafoolajjal, eszterga-huto:olajjal,
stb. Faradtolaj nem szerezheto be ilyen mennyisegben.
A kazan megegyezik egy akarmilyen (pl fafuteses) kazannal, az ajtaja helyen
egy olajat porlaszto + vetillatorral levegot befuvo ( mechanikus turbo!! )
szerkezettel. Ilyet lehet kapni gyarilag futoolajhoz.
Amit en lattam (egy autoszerelonel) ott a porlaszto egy szgk-bol kiszerelt
porlaszto, az uzemanyagszivattyu szinten. Mivel a faradtolaj suru, mint a
..., ezert egy hocserelon keresztul a kazan melegiti, a porlaszto elott
olajszuro szuri. Ha mar minden bemelegedett, szinte tokeletesen,
korommentesen eg (ha arra jarok, mindig nezem a kemenyt). Igy ha
kornyezetbarat akar lenni, osszel gazolajjal inditja a futest, es a
hocsereloben nem engedi kb 60 c ala a homersekletet.
Erdekelne a vegyeszek velemenye a szennyezes mertekerol optimalis kozeli
egest feltetelezve, osszehasonlitva pl. a szenfutesu kazanokkal.
KI
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: olaj-rez-tomites ( 34 sor )
En is hallottam az "olajfutesrol". Nem ezzel futenek, hanem az olajat
raontik
a farorgacsra (gyakorlatilag ingyen beszerezheto kornyekbeli asztalos
ismerostol), igy az (a forgacs) nem lobban el egy pillanat alatt.
|
+ - | Astra kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagy Tamas irta:
"Opel Astraval kapcsolatban kerdeznem toletek, hogy ha a benzinszint
jelzo muszer piros savjaban jar a mutato mennyi benzin van meg a
tankban."
Az enyemben, amikor a mutato rafekszik a tuskere, meg 7-8 liter van.
KZoli
|
+ - | lopott autoval, ittasan .... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
mindenki dontse el maga, hogy a
http://totalcar.hu/tukor/rendorteszt/ -en
olvashatoak megdobbentoek-e.
Udv,
Tibor
|
+ - | 2 utem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta
A cegunknel az elso nagy nekifutasra az osszes Barkasban
kicsereltettek a motort Dacia motorra.
Mar bocs, hogy megkerdezem, de milyen cegnel dolgozol? :)
A ceged igazgatoja mivel jar? Kis Polakkal?:)
K.G.
|
+ - | autoszerelok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta
Masreszt, nemtom Te mennyit jarsz a nagyvilagban, de en lattam mar ahogy az
autoszerelo overallos csavo a praktikerben tizesevel vette a bovli olajat.
Nem lehet tudni soha hogy mit ontenek bele! Es en szereloben, orvosokban, es
politikusokban nem bizok! ;)
Arrol nem is beszelve, hogy a multkor az egyik autot a szerelo srac elvitte
egy probakorre gondolom, latasrol ismerem, es volt szerencsem megfigyelni
ahogy epp kezifekezgetett vele itt a varosban.. Egyszoval, tele van NEMELYIK
muhely kocsogokkel, es inkabb szakszerutlenul lecserelem en, minthogy
kifogjak valami csalot...
Ezzel en is egyet tudok erteni.
Nekem a legdurvabb esetem az volt, hogy egyszer otthagytam a kocsimat
javitasra
egy autoszerelonel, es amikor mentem erte, a megbeszelt idopontra az autom
nem volt sehol...
Kerdeztem a tobbieket hol van azt mondtak pont most vitte el a "fonok"
probakorre.
Jol van gondoltam akkor megyek egy-ket kort a kozelben biztos megtalalom.Nem
talaltam.
Visszamentem de ott sem volt.A sracok azt mondtak, akkor lehet ,hogy az en
kocsimmal ment ki a meccsre...
Kimentem a palyara, hat nem ott volt???!!!
Benezek a hatso ablakon, a hatso ules meg tele volt sorokkel, meg
pezsgokkel...a f*szomba:)))
En mondom van egy-ket nagy farok autoszerelo:)
Tisztelet a kivetelnek.
K.G.
|
+ - | Mercedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>4. A merci az merci. Kicsit kisstilu lenne ha ezeket eljatszana. 3x
>annyiert adnak mindent, belefer a bu:dzse'be egy-egy ilyen eset.
Akkor nem lattad a Napkelte-ben azt a fickot, akitol a szerviz utan
2 nappal elloptak az autojat. Le se , nem is beszeltek vele.
A rendorsegen allitolag tovabbi 30 hasonlo esetet talatak, meg nem
zarult le a vizsgalat. Most az, hogy a szerelok benne voltak, vagy nem,
nem szamit, de O azon (is) volt felhaborodva, hogy a 6M forintjat siman
elvettek, de utana nem foglalkoztak vele.
|
+ - | krakkolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Fogash, irtad, hogy a benzin nem osszenyomhato. Oke, folyadekok altalaban
>gyakorlatilag osszenyomhatatlanok. Viszont koolajszarmazekokat lehet
>krakkolni. Egy vegyesz megmondhatna, hogy ekkor csokken-e a terfogat,
>mivel a kisebb szenlancok esetleg jobban kitoltik a teret (nem ertek
>hozza, csak a gimn. kemiakonyvre emlekszem halvanyan). Keresztkerdes
>ketto: ha tul alacsony oktanszamu benzinnel jarok, lejatszodik-e
>krakkolas, vagy ehhez nem eleg a hengerben a nyomas?
A hengerben a benzin legnemu halmazallapotban van jelen. Igy osszenyomhato.
Zotya
|
+ - | Ke're's (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA!
Szabadsagom es belso problemak miatt elmaradtam
nehany db HAutoval.
Ha vkinek modjaban all, legyen szives kuldje el
nekem a HA 833-843 kozotti szamait.
Elore is koszonom:
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Tolvajtempo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>A Cobra GT jol nez ki, de kb 5 percig nyomul vele.
>Igy igaz, foleg elolrol iszonyu, es ha mar itt tartunk: mi a szerepe annak a
>ket kunkori drotnak, amik az auto elejen kigyoznak a fenyszorok mellol?
Motorhaztetozar . Ez volt a design. Ettol sportosabban nez ki. Merthogy ugye ez
a
sportautoknal nagyon nepszeru motorterzaras....
Udv: Balazs
_ _
| | | 1980 Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8
| | |
|/|\| http://www.extra.hu/myolds
|_|_| Mailto:
|
+ - | Hemicuda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A HEMI onmagaban egy tuningceg (meg a 60as-70es evekbol), kimondottan a
>muscle-carokra specializalodva. Kb olyan, mintha egy Mercire azt mondjak,AMG.
Ez igy ebben a formaban nem igaz. A HEMI egy iszonyatosan eros motor, amit a
'66-os Dodge Charger R/T -be raktak eloszor. A nevet a hemiszferikus (felgomb a
laku)
egesterrol kapta. 426 CID (7000ccm), 425 Le , 650 Nm nyomatek.
Szoval _nem tuningceg_ hanem ez igy jott ki a gyarbol.
Udv: Balazs
_ _
| | | 1980 Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8
| | |
|/|\| http://www.extra.hu/myolds
|_|_| Mailto:
|
+ - | kicsit kicsi, kicsit savanyu, DE a mienk! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv filmnezo HIX-autosok! Zak!
Ujfennt a Kenguru, ami rajottem miert alapmu. :-))) Mert az altalanos
iskolai tudast teszteli, alapfokon.
pl.fizika, melyik ut a rovidebb: M7, halad a Zil(Koltay Robert),
uldozi az ellopott kamiont(Galfi Laszlo). Erdekes modon, a Volvo,
__mindig__ akkor er a feluljarora, amikor __alatta__ elhalad a Zil.
Ezt eljaccak 2-3*. :-)))
Akkor most melyik ut a rovidebb, az M7, vagy a feluljarokra vezeto
kerulo???
--
Udv
Levente
|
+ - | HEMI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash!
A HEMI kifejezes a hemiszferikus egesterre utal,ami,ha jol tudom,
es mert ne tudnam jol 8-))) a CHRZSLER "talalmanya".
A hemiszferikus egyebkent fe'lgomb egesteret jelent.
Udv
Barna Istvan
|
|