1. |
Re: jelentes a repulo koporsobol (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
majus7 + km-ora + OPEL (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
3. |
Felfestes ervenyessege (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
4. |
Get Paid To Surf The Web!! 2841 (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
5. |
rossz hir :-( (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
6. |
Godollo (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
Olaj (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
ATE fekek (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
HAT (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: USA oktanszam (#737) (#738) (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
11. |
Diesel 626 vagy benzines 323F ? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
12. |
Skoda fek, meg mindig (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
13. |
re: elado Skoda (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
14. |
re: gumi (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
15. |
friss utjavitasok (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
16. |
autogaz (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
re Dunlop (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
18. |
Elado Suzuki Swift 1.3 GLS (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
19. |
misztikus fogyasztas (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
20. |
Misztikus fogyasztas 2 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
21. |
keres (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
22. |
visszavaltas, fogyasztas, legzsak+szemuveg (mind) |
62 sor |
(cikkei) |
23. |
Astra fogyasztas es Militec (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
24. |
vegre dunaujvarosi kepek (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
25. |
Elado Astra (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: hutotaska (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
27. |
Vaddiszno (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
28. |
Re: AUTOGAZ!!! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
29. |
Elado gumik (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: jelentes a repulo koporsobol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Sat, 6 May 2000 08:29:49 EDT, wrote:
>Mar van 180-as. Ki is akasztottam a sko orajat, ami kb. valos 160-170
>kozotti sebesseget jelent. Persze enyhe lejto es hatszel is volt benne.
Az orra hogy viselkedett ekkora sebessegnel? Nekem annak idejen 130
korul mar elkezdett lebegni eleg kellemetlenul, 140 felett talan
egyszer-ketszer mertem menni vele.
Udv: Zak
|
+ - | majus7 + km-ora + OPEL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, Szia Frigyes;
1.
>add at forro kezcsokomat edesanyad reszere
:-> Aki ilyen jovobelato fiut hozott e kegyetlen
vilagra :-))) Ja Autostarsaim vasarnap NONAP !!!!!!!!
Egy kis figyelmet az edesanyak fele is.
Tulkepp nem tevedtel, mert minden anya no", bar nem
minden no" anya... (Bocs.)
2.
>Sziasztok!
>Tudja-e valaki, hogy hogyan lehet digitalis kmorat
>buheralni, kikotni, visszaallitani? Fiat Brava erdekelne.
>Koszi szepen! idoka
Ha arra kell, amire IMHO nem csak en gondolok
(merthogy magyarazat nem volt), akkor elmesz te a
fentebb leirtak 1ikebe.
3.
Volt vki 7vegen az OPEL expressznel?
Meg szerettem volna nezni, de ezert a markaert
nem volt kedvem sorban acsorogni. Erdekelni azert talan masokat is erdekel. thx
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Felfestes ervenyessege (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
Csak jelezni kivanom, hogy jo lenne utananezni annak, aki
maskepp gondolja, de, bar en `91-ben szereztem jogsit, igen
erosen a fejembe vertek, hogy a felfestes kizarolag akkor
ervenyes, ha latszik! Ezert van az, hogy nem tudom elitelni
azokat, akik a Hungaria koruton a villamossinen kozlekednek,
tudniillik ott - legtobbszor - nem latszik a zarovonal.
En magam sosem autokazom ott, de megis azt allitom, hogy aki
ezeken az autosokon - akik a KRESZ szerint szabalyosan koz-
lekednek - felhaborodik, az csak azert teszi, mert neki maga-
nak nincs eleg ver a pucajaban utanacsinalni ugyanezt. Ha va-
lakinek nem tetszik, menjen nyugodtan a Kozlekedesi Fofelugye-
letre, es festesse vissza a csikot, de ne a szabalyosan kozle-
kedoket anyazza! Vegszokent, mielott megint engem kezdenek
sokan szidni, _nem_ azokrol az esetekrol/helyekrol beszeltem,
ahol _latszik_ a felfestes! Udvozlettel:
Nagyak
----- YOUR ORIGINAL MESSAGE -----
>>From Mon May 8 04:11:43 2000
From:
Date: Mon, 08 May 2000 10:07:54 MET-1MET DST
Message-ID: >
Subject: Felfestes ervenyessege
Szevasztok!
Csak jelezni kivanom, hogy jo lenne, utananezni annak, aki
maskepp gondolja, de, bar en `91-ben szereztem jogsit, igen
erosen a fejembe vertek, hogy a felfestes kizarolag akkor
ervenyes, ha latszik! Ezert van az, hogy nem tudom elitelni
azokat, akik a Hungaria koruton a villamossinen kozlekednek,
tudniillik ott - leggtobbszor - nem latszik a zarovonal.
En magam sosem autokazom ott, de megis azt allitom, hogy aki
ezeken az autosokon - akik a KRESZ szerint szabalyosan koz-
lekednek - felhaborodik, az csak azert teszi, mert neki maga-
nak nincs eleg ver a pucajaban utanacsinalni ugyanezt. Ha va-
lakinek nem tetszik, menjen nyugodtan a Kozlekedesi Fofelugye-
letre, es festesse vissza a csikot, de ne a szabalyosan kozle-
kedoket anyazza! Vegszokent, mielott megint engem kezdenek
sokan szidni, _nem_ azokrol az esetekrol/helyekrol beszeltem,
ahol _latszik_ a felfestes! Udvozlettel:
Nagyak
|
+ - | Get Paid To Surf The Web!! 2841 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Get Paid To Surf The Web!! http://www.alladvantage.com/home.asp?refid=lkq765
qfpgdljuhvvtndhpjmvkwlksjgvfvhmdmxvlvnmphoihzlzuzwpfkhsddulmpvzxzxluhrlfddqom
|
+ - | rossz hir :-( (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv,
egy szerpentinen egy kanyart nem pont ugy sikerult
bevennem, ahogy azt elore megalmodtam, ugyhogy az auto jobb
eleje lement az arokba, aztan nehany meter mulva visszajott
az utra, ahol mar meg tudtam fogni. Kozben viszont tortent
egy-ket erdekes dolog, peldaul volt ott egy kivagott fa
tonkje az arok szelen (meg jo hogy nem a fa!), es vagy ez,
vagy a leszakado olajkertel fedolemez alaposan kinyirtak a
jobb elso gumit felnistul, es a jobb hatso felni is serult.
Az elso kereknek teljesen annyi, eselyt se latok a
feltmasztasara. A hatso felni peremebol levalt egy kb
huvelykujj-koromnyi darab es van rajta egy-ket karc, de
valoszinuleg nincs nagy baja. A gumi oldalfalan is van egy
durva horzsolas, de dudor (szalszakadas) nincs.
Meg ott az erdoszelen feltettuk a potkereket, ami viszont
meretben 3-4%-kal kisebb (165/70R13 vs 175/65R14). Ez
persze nem tett jot a kormanyzasnak, de nagyobb baj, hogy
ugy tunik, a szervo sem mukodik.
Ugy egyebkent egyikunknek sem lett semmi baja (ketten
ultunk a kocsiban, bekotve) es ugy tunik, hogy bar az
alvazt vegighuztuk az arok szelen, sem a kipuffogorendszer,
se semmi mas egyeb nem serult meg.
Kulon orom, hogy Bulgariaban sem az OZ-nek (felni), sem az
Uniroyalnak (gumi) nincs kepviselete... :-(
Kerdeseim:
1) vajon miert ment el a szervo? Ugy tunt, semmi folyadek
nem folyott el.
2) Ha a jobb hatso felni alakja OK, csak eppen hianyzik
belole ez a kis darab, vajon javithato-e? (Tudom,
latatlanban nehez megmondani.)
3) Jelent-e veszelyt kartellvedo nelkul kozlekedni?
Koszi a valaszokat, es kozlekedjetek nalam ovatosabban! Es
mindig kossetek be az ovet!
Stevie :-(
PS: a valaszokat legyszi kuldjetek el az
cimre is, mert ezt a cimet csak ritkan
tudom mostanaban megnezni.
|
+ - | Godollo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>A trafipax listahoz kiegesziteskent: A Godollo-Isaszegi uton is eleg surun
>fotoznak. Meg Godollo teruleten mielott kimennel a varosbol. Es idonkent
>Isaszeg teruleten is, ott a kozseg szelen, Godollo felol jovet a tablanal.
Ez a Godollo kornyeke valoban ilyen veszelyes? Ugy latszik nagy
szerencsem volt multkor... Ejjel 23 korul ertem Godollore, Gyomro felol
rendor egy szal se - bar 150-nel nem is lattam volna oket :(((
Godollo elegge dimbes-dombos (alfoldi gyerek vagyok...), es dombrol
lefele volt parszor 100%-os tullepes :(( Mindez 3 napon at...
Most akkor engem kedvelnek az egiek, vagy valaki riogatja a jonepet??
Ja, a Vaci utcan is megfordultam vagy 2x :(
Hihetetlen rossz sofor vagyok... Valamit ki kell talalnom magammal.
Cs.
|
+ - | Olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
mostanaban ha vadul veszem be a jobbkanyart, felvillanik
az olajnyomast jelzo lampacska. Neha 1 mp-re, neha 10-re.
Mi lehet a gond?
Cs.
|
+ - | ATE fekek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Majd ha meglesznek az ATE fektarcsak es fekbetetek, akko majd nyomulok
>ezerrel! :o)
En is az ATE mellett dontottem, de picit banom - nem tudok rajonni mikor
es miert - sipol. A tarcsa is, a betetek is ATE markajuak, a szerelom is
csak hummog, hogy azonos tipusnal nem szabadna sipolni....
Cs.
|
+ - | HAT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Egyebkent ha osszejon egy Pozsonyi HAT, arra is kenytelen leszek a
>Ladaval menni, mivelhogy a konvojbol nem szeretnek kimaradni,
Meg mindig nem kaptam konkret kerdeseket/ajanlatokat/...
Tenyleg volna erdeklodes? Jo lenne ha maganban jelentkezne, aki
jonne - ha valos az erdeklodes, megszervezem biza......... :)
Cs.
|
+ - | Re: USA oktanszam (#737) (#738) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Par hete volt errol vita. Megneztem: kutra az van irva, hogy '(R+M)/2
> > method', es tovabbra is 87-91 kozott van az oktanszam. Erti ezt valaki?
>
> Ebbol ugy gondolom, hogy a _R_OZ es a _M_OZ oktanszam atlagat adjak
> meg. Nalunk pedig a ketto kozul az egyiket, a magasabb szamertekut. Valaki
> csak tudja a ROZ-MOZ megfeleltetest...?
Valaszolok magamnak:
ROZ 91 = MOZ 82.5, atlag: 86.75
ROZ 95 = MOZ 85, atlag: 90
ROZ 98 = MOZ 88, atlag: 93
Egyebkent ROZ: Researchoctanzahl, MOZ: Motoroctanzahl. A kulonbseg a
ketto kozott az, hogy a ROZ-t 600 rpm-en, allando gyujtasbeallitasnal, 52
fokra elofutott toltolevegovel, mig a MOZ-t 900 rpm-en, automatikus
gyujtasallitas mellett, 149 fokra elofutott keverekkel allapitjak meg.
Mindket esetben egy egyhengeres CFR-vizsgalomotort hasznalnak.
Ezeket az okossagokat a http://lptp7.gm.fh-koeln.de/mopped/BETA.TXT laprol
tudtam meg.
Ed
Szemelyes valaszt a fent jelzett cimre kuldhetsz, ha kijavitod.
I don't want ANY spam! [...] I don't like spam! [Monty Python]
|
+ - | Diesel 626 vagy benzines 323F ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Szerintetek melyik kocsit érdemes megvennem? Mindkettő ugyanannyiba kerül,
(850 ezer), a Mazda 626 2,0D 1989--es, a Mazda 323F 1,8 GTI
1991-es,mindkettő majdnem full extra.A 626-os kb 6-7 liter gázolajat, a
323-as 8-10 liter benzint fogyaszt 100 km-en.(Ezt az eladók mondják,igaz
lehet?) Föleg autópályán közlekedem,naponta egyszer Érd-Budaörs-Érd.
Üdvözlettel:
K.Éva
|
+ - | Skoda fek, meg mindig (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: sko fek ( 30 sor )
>
> > De nem is
> > igazan erdekel, a lenyeg, hogy a Skodaknak nagyon jo feke van, es hiaba
> > probalja nekem barki megmagyarazni, hogy ez lehetetlen, mert a Skoda
> > szocialista fejlesztes, kovetkezeskeppen egy kalap f*st nem er, es a nyugat
i
> > autok semmiben sem lehetnek egy hajszallal sem rosszabbak, en akkor is ezt
> > tapasztaltam orrverzesig.
>
> Nekem is skodam van, szeretem, nem hagyom, hogy bantsak! :o)
> De akkor is tuningolni akarom a feket, mert nekem ez igy nem eleg...
Nem lehet, hogy csak legteleniteni kene a munkahengereknel? Mert a
mienken peldaul ez a problema. Taposni kell. Akkor fekez kegyetlenul,
de kell hozza ero. A Botos szervizben kerdeztem, hogy nem lehetne-e
olyan szintre hozni, mint az egyik ismerosomet, akienel epp csak
ranezek a pedalra, es megall. Azt mondtak, dehogynem, csak eleg idoigenyes,
tehat munkadijban draga, mert az osszes kereknel meg kell csinalni kulon.
> From:
> Subject: Fekek szokas szerint (Skoda)
> >Ezt jopar ev eros igenybevetel alatt tapasztalatam, nem viccbol
> >alaltam ki. Az Opel Vectraval, ha ket erosebbet fekeztem, mar
> > ijesztoen legyengult fekhatas. Melyebbre kellett nyomni, erosebben
> >taposni, es hatarozatlanabba alt a nyomaspont is, sokkal nehezebb
> >volt csuszashataron tartani.
> Tisztazzuk milyen az a Vectra? szerintem dizel...es kicsi a
> vakumszivattyu teljesitmenye.... Javasolt a javitasa... :-(((
Dizel is, benzines is, ahogy tetszik... Edesapamnak most is Vectraja
van (2.0i), ugyanez az effektus.
> Ami nem jott ossze, a csomagter....:-((( pl.1000MB
Ez ketsegtelen... bar az okat nem igazan ertem, szerintem sokkal
okosabban megtervezhettek volna az elso futomuvet meg a bolcsot,
lehetne joval nagyobb csomagtere, csak gondolkodni kellett volna
kicsit.
Udv,
Zoli
[ Nasfay Zoltan --- --- www.kimwilde.com ]
|
+ - | re: elado Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello autosok,
>Elado Skoda 105 szgk. 1987 -es evjarat, 1049 cm3
Az enyem '80-as, es a forgalmiban 1046 ccm van. Eliras, vagy tenyleg
noveltek a hengerurtartalmat?
--
bye,
Dobosi Daniel
|
+ - | re: gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello autosok,
Valaki akart gumit venni. Most olvasom, hogy a Metro-ban vannak akios
gumik. A marka biztosan nagyon hires, bar eddig nem hallottam rola:
"Formula GT" :))
145/80 R13 4957,5-
155/80 R13 5487,5-
165/70 R13 5987,5-
175/70 R13 6487,5-
--
bye,
Dobosi Daniel
|
+ - | friss utjavitasok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenkinek!
A friss útjavításoknak vannak káros oldal is. Sajnos
tapasztaltam: egy kicsit felcsapódott v.mi szurokszerű
képződmény. Tudna valaki segíteni hogy lehetne eltávolítani
a fekete képződményt Az első sárvédőtől kb. 15-20 cm-re
van. Messziről nem látszik, csak amikor mossa az ember,
akkor látja hogy valami ott égtelenkedik a metálon!
Előre is köszönöm!
Csaba
|
+ - | autogaz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Tudja-e valaki, hogy tenyleg lehet a potkerek
>helyere a csomagter aljaba gaztartalyt szereltetni?
>A valaszokat, es az esetleges beszerelesi helyek cimeit
>maganban is kernem.
>Koszi szepen. idoka
Szia!
En egy telefonszamot adnek. Ez azurge nagyon otthon van a gazuzemu jarmuk
szereleseben esd karbantartasaban. Az en Bombikemet is o gondozza.
Tehat a szam: 06 309-484329
Ha barmi egyeb kerdesed lenne irj, es segitek, ha tudok.
Udv,
Esther (BMW 518 - LPG)
|
+ - | re Dunlop (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> (Ha valakit erdeket, Dunlop SP70, 10500/db, es szerintem nagyon tuti. A
teli
>> gumimhoz kepest (Debica) eg es fold, sokkal jobban tapad, iranytartas
>> nagysagrendileg jobb, csendesebb, vizes uton is stabil marad.)
>Annyit hozzatennek, hogy vizen konnyen feluszik (aquapl.), es nagyon
>gyorsan kopik. Igaz megcsikorgatni se konnyu, se fekezesnel, se
>gyorsitasnal, de ennek ez az ara. Kb 20e Km utan meg kellett
>csereltetni az elsoket a hatsokkal, mert az elsok 30-40%-ot koptak,
>szemben a hatsok 10%-aval (futomu rendesen be van allitva, vezetesi
>sitilusom sportos, de nem gumigyilkos)
Szia!
En ket reszletben vettem, egy parat tavaly ( elipszilon!!! - nem neked szol,
csak szokas 'j'-vel irni - bocs) augusztusban, egy parat pedig mikor
leraktam a telieket. Hat, nekem az istenek sem akar megcsuszni. Eddig olyan
5-6000 km lehet az "elso generaciosokban", az ujak olyan 1000 km-t mehettek
talan. Kopas eddig semmi sincs rajta. Tobb gumis szerint 60K kilometerig
siman fogjak birni, mert "kemeny, zajos, de tartos". Mellesleg en eleg
nyugisan vezetek (ha fel nem huz egy budos Trabant aki nem hadja magat
megelozni pl.), semmi hirtelen elozes 240-nel, es az atlagom sem haladja meg
a 160-at :)))). Szoval az oregurashoz kozelit, 100/60. A futomuvet en is
egybol beallittattam, igy elmeletileg az is korrekt.
A tapadasat ugy nezegettem, hogy suru jobbra-balra mozdulat 90-nel, ekkor a
teli Debicanal bizonytalannak ereztem az auto, mintha csuszott volna a
feneke, a Dunlopokkal semmi ilyesmi sincs. Mellesleg a Debicacat egyszeruen
nem tudtak ugy kicentirozni, hogy 100 korul ne kezdje el razni a kormanyt,
mig a Dunlop ugyanazon felniken ugyanazon cegnel 120-130 kozeleben is
sinautosan megy. ( A sebessegek ora szerint megadottak, ebbol 10 %-ot le
lehet vonni az ora csalasa miatt)
Lehet, hogy nem egy tipusrol beszelunk ?
Vizen a teli Debica is produkalt hirtelen erdekes eseteket. De azert megis
jobb, mint egy barmuilyen nyari, nagy hoban is elindultam vele.
udv: yerico Pécsről
(Pápai Tamás)
|
+ - | Elado Suzuki Swift 1.3 GLS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok !
Ismet egy jargany hirdetes, hatha alapon...
Tehat megkert az egyik kollegam, hatha erdekel valakit a listan egy Suzuki
Swift 1.3 -as...
Tomoren:
sotet zold metal, 16.000 Km, radios magno, ujszeru allapot...
( gyari felszereltseg: kozp. zar, elektromos ablak, inmobiliser, elktr.
tukor, plus huzat, forsz. mero ... )
Ir ar.: 1.600.000 ,- Ft
telefon: 30/992-1618
emil:
szasztok,
Andras
|
+ - | misztikus fogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A 68 (64?) lovas Astra 1.4i
Joindulattal is 60LE.
>nem is akar 140nel menni, foleg nem folyamatosan.
Az enyem tenyleg nem. Ha nem figyelek oda mindig
folekuszik. Konyv szerint 160 a vege, azt tudja.
>Na egy ilyen erogeprol senki ne magyarazza meg, hogy 140nel 5litert eszik,
>mert Adam Opel is forog tole a sirjaban!
Miert a kis teljesitmenyu motor es az alacsony fogyasztas
egymast kizarjak?
>Vagy ha ez ilyen jo, akkor akatalogusban az autopalya
>menetciklushoz miert 8,x liter van irva? Huje az
>Opel, hogy nem igy arulja?
Megint csak a sajat autom adataibol tudok kiindulni.
90/120/varos: 5,1/6,5/8,6
Kozel sem 8,x.
>HOgy is van ez?!
>Miert szeretnek az emberek a sajat zsebuk ellen hazudozni?
En ugy szoktam szamolni, hogy a benzinkutnal
betoltott literek szamat elosztom a megtett km
szazadreszevel. Ez nem korrekt?
>az autos ujsagok tesztjeiben pedig rendre 0,5 literrel
>meghaladjak a gyari legmagasabb (120kmh) fogyasztast is. HOgy is van ez?!
1. Zsir uj autokat probalnak, amiknek meg magas
a fogyasztasa.
2. Ugy bannak vele, ahogy az egy kolcsonautonal "illik".
>Tudnam, hogy akinek ilyen keveset eszik az autoja, az miert sir a benzinar
>miatt? :)
Azert mert egy tankolas igy is kozel tiz ropi.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Misztikus fogyasztas 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Van valakinek tapasztalata az 1.4SE (82LE)
Astraval?
Az is tud ilyen jol fogyasztani?
Vagy erdemesebb a sima 1.6-ost valasztani?
(Az iden cserelnek es kicsit keves a 60paci,
de azert szeretnek tovabbra is "hazudozni
a penztarcamnak" :) )
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | keres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A 735, es a 736-os autot valaki kuldje el legyen szives.
Volt nalunk rendszerleallas, nem jott meg.
Elore is koszi: Zsolt
|
+ - | visszavaltas, fogyasztas, legzsak+szemuveg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!
> ...Az en utasom azon csodalkozott,
> hogy a Boraval lehet jobbra kis ivben 3.ban kanyarodni (900as fordulatrol
> ertekelhetoen gyorsul, varosban legalabbis eleg), mig a masik srac arrol
> panaszkodott, hogy biz voltak szakaszok, ahol nem birtak 5.ben 90nel menni,
> mert szerencsetlen auto padlogaz kozeleben jart, de lassult.
Ma' bocsanat, de eleg barbarsag igy kanyarodni... ;-)) meg felzavarni egy
gepet a hegyre padlogazzal... Oke, az ilyen tenyleg demonstralja egy
1.4-1.6-os motor nyomatekossagat, de illenkor erosen illik visszavaltani,
mindket szituacioban!!! Akinek ez nem eleg jo, lusta valtani ;-)), az vegyen
legalabb ketliteres motoru kocsit, de inkabb meg nagyobbat... vagy automatat ;-
))
> Amit eddig eszrevettem: a "valosagban" mindenkinek legalabb masfel literrel
> kevesebbet eszik a kocsija, mint a gyari ertekek, (es legalabb 20szal
> tobbet is megy), az autos ujsagok tesztjeiben pedig rendre 0,5 literrel
> meghaladjak a gyari legmagasabb (120kmh) fogyasztast is. HOgy is van ez?!
Azert ne altalanositsunk, ez nem ennyire jellemzo...
Persze jol esik begyujteni az almelkodo/"irigykedo" pillantasokat... ;-)))
> ...a mostani injektoros agyonkomputerizalt autokhoz, 10-15 ev mulva alkatresz
> sem lesz, de olyan szakember se nagyon, ako hazilag meg tudna ezeket javitani
.
Hazilag mar most se nagyon... Eleg baj... ;-))
> Es eljon az eldobhato autok idoszaka, mint az USA-ban a 70-es evek derekan...
> ...olcsobb lesz egy uj autot venni, mint a regit megjavittatni.
Az "eldobhato autok idoszaka" mar most itt van!! Csak az emberek kis resze
kepes ezt megtenni...
> ...De nalunk ez ugyan nem ugy mukodik, mint a fejlett nyugaton.
> Megvennem en az uj autot... ...ha volna mibol.
> De nyugalom, az arak elertek Europat. Hamarosan a bereknek is el kell
> erniuk, maskent a kelet-Europabol nyugat-Balkan leszunk. Vagy vagyunk ?
Vagyunk. Es a kulonbseg me'g sokaig megmarad... :-((
Hiszen a gyori Audi gyar miert akarna annyit fizetni a dolgozoinak ill. az egye
b
koltsegeken keresztul a gazdasagnak/tarsadalomnak, mint Ingolstadt-ban?
Pont azert jott ide, hogy ne kelljen!!! (Az elejen meg ado't se... Zoldmezo..
.)
> > Mit csinal egy kinyilo legzsak a gkv. napszemuvegevel, ha
> > az ominozus targy eppen a sofor orrara tamaszkodva vedi
> > a szemeket a karos sugarzasoktol? Mekkora "+" baleseti
> > forras ez?
> Ugye pont itt volt Denes kollegam mult heti frontalis balesete
> a Megane-nal. Rajta is volt szemuveg, meg a zsebeben is.
> A rajta levo (vezetoszemuveg) megnyomta az orrnyerget,
> es kiesett belole az uveg. Semmi tobb. Az ingzsebeben levo
> (olvasoszemuveg) meg OSSZETORT. :-))))
Az en kovetkeztetesem: A Megane-ban az ules-ov-kormany-legzsak
osszeallitas valamint Denes ur egyuttes geometriaja turheto
biztonsagot nyujt...
De mi a helyzet mas autokban, mas testalkatu vezetovel...??
Udvozlettel
Andras
Audi 90 -'86
|
+ - | Astra fogyasztas es Militec (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Kb 3000 km-el ezelott tettem bele a Militec-et.
Azt mar irtam, hogy a vizhomerseklet csokkent telen.
A fogyasztasrol annyit, hogy kb 4-6 %-ot csokkent.
Szekszard - Budapest - Szekszard utvonalon 360 km, amibol kb 70 km
volt Budapesten belul 5 l/100 km-es fogyasztas jott ki.
Ennyire alacsony meg sosem volt.
Udv. Tibi
|
+ - | vegre dunaujvarosi kepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
http://lakoma.tu-cottbus.de/~nemesm/auto/ cimen van 14 db 80...150
kByte-os jpg. VTI, ha elkuldod nekem a digit. kamera kepeidet, azokat is
kirakom (amennyiben nincsenek meg a hivatalos oldalon). A hivatalos oldalt
per pill. nem tudom, ki csinalja, ha ugy gondolja, kiteheti a kepeket oda
is, reszemrol copyleft.
Krisztian, a multkor keseregtel, hogy senki sem meltanyolta a nagy harci
cselekedetedet, most revidialhatod a nezeteidet. :-))
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | Elado Astra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Eladosorba kerult metalzold Astrank. Champion felszereltsegu 4 ajtos Sedan. Els
o
tulaj vagyok, 65,000 km-t mentem vele (gond nelkul). 1.4 16 V motorral. A
dunaujvarosi HIX-AUTO talalkozo "legkornyezetbaratabb" autojarol van szo ! Ha
valakit erdekel, jelentkezzen. Ara: 1,750,000 Ft. Alku nincs, mivel ennyiert
beszamitjak az ujba, viszont hitel lehetseges.
Hello : Laci
|
+ - | Re: hutotaska (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>En már egyszer megszippantottam egy ilyen hutotaskaval. Vettem egy 22
>litereset anno (3-4eve) 11990-ért. Van benne egy 5x5 azaz 5 szor 5 cm-es
>peltier huto. Azt hiszem nem kell ecsetelnem mekkora hutesi teljesitmeny...
>54Watt van rairva... Szopja az aksit, es ha kint 25 fok van akkor benne
>18-20.... Szoval max hidegen tartasra jo ideig-oraig.
Ez nagyjabol igy is van. En par eve egy olyat vettem, ami hut-fut egyarant.
Ra is volt irva, hogy igazabol arra valo, hogy megtartsa az etel eredeti
homersekletet. Ettol fuggetlenul nekem az a tapasztalatom, hogy igenis hut,
egy feltetellel: tele kell pakolni. Es a szobahomersekletu pl. dobozos
uditoket, iszonyuan lehuti (a hutobordak deresek lesznek).
Hozzatartozik, hogy en 19000.- ert vettem kb. 25000-rol leertekelve.
Udv:
Csaba (Armando)
*** Balesetek, katasztrofak *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress penzt netezessel!! Kattints ide:
*** http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?840816
|
+ - | Vaddiszno (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Mit csinaltatok a talalkozon Vaddisznoval? Amiota volt a talalkozo, szinte nem
is
Ir a listara. Annyira hianyzik!
Udv: Zsolt (Daewhooooo Nexia GTX)
|
+ - | Re: AUTOGAZ!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Már vagy négy éve gázzal autózom, és nagyon megvagyok vele elégedve. Eddig egy
1.8-as Audi Coupém volt, most egy 2.2-es
injektorosra cseréltem, ezt is szeretném gázosítani, de nincs hozzá rajzom. Szó
val ez a problémám,:( ha tusz segíts légyszi.
Előre is köszi.
Üdv.:Csaba
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-135-12.dial.matav.net)
|
+ - | Elado gumik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Olcson elado 4 db 12 colos gumiabroncs.
Egy par Barum 145 R12, szinte ujak (500 km-t mentem veluk),
5500 Ft/db. Egy par Vredestein 145 SR12 Snow+ teli, kb. 90%-os
allapotban, 4000 Ft/db.
Acelfelnin vannak, amik Ford Fiestara valok (4 x 108 mm osztokor).
Felnin is es kulon is megvalok toluk.
Erdeklodjetek emilben vagy 30/2-672-392 szamon.
Csaba
|
|