| 1. | Re: dialogbox (mind) | 8 sor |  (cikkei) | 
		| 2. | PaintBox-ra torteno rajzolas/torles villogasmentesítese (mind) | 9 sor |  (cikkei) | 
		| 3. | Re: Delphi-DBLookUpComboBox (mind) | 56 sor |  (cikkei) | 
		| 4. | Shell rendezes (mind) | 18 sor |  (cikkei) | 
		| 5. | Delphi-szoveg (mind) | 7 sor |  (cikkei) | 
		| 6. | RE: shell rendezes (mind) | 15 sor |  (cikkei) | 
		| 7. | SURGOS:: BDE verziokeveredes. (mind) | 15 sor |  (cikkei) | 
		| 8. | Hi! (mind) | 8 sor |  (cikkei) | 
		| 9. | Veletlenszam generalas C-ben (mind) | 6 sor |  (cikkei) | 
		| 10. | Windows programozas (mind) | 5 sor |  (cikkei) | 
| 
 | 
		| + - | Re: dialogbox (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Haliho!
Ha a WinMain-ben DialogBox-ot mondasz, akkor nem kell csinalni semmi mast.
Ha CreateDialog-ot vagy CreateWindow-t mondasz akkor kell uzenetkezelo
ciklus.
Udv
STeve
 | 
	
		| + - | PaintBox-ra torteno rajzolas/torles villogasmentesítese (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Hello !
Folyamatosan szeretnek egy PaintBox feluletere vonalakat huzni ugy (3D-s
test m egjelenitese), hogy az uj tartalom megjelenese, illetve a regi
tartalom torlese (FillRect a teljes PaintBox-ra) kozben le lepjen fel a
jol ismert villogas jelensege.
Barmilyen segitseget szivesen vennek.
Udv: Karpati Zoltan       | 
	
		| + - | Re: Delphi-DBLookUpComboBox (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Hello,
> Futas idoben akarok letrehozni egy DBLookUpBox-ot.
nekem a kovetkezokeppen mukodott :
procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);
var
  co : TDBLookupComboBox;
;
, vagy amit akarsz.
  'A' = $41 .. 'Z' = $5A
  '0' = 96 = $60  .. '9' = 105 = $69 , ugy vettem eszre a NumPad szamkodjai
kulonboznek a betuk folotti szamkodokkal, ezt ki tudod kiserletezni
amit nem fogad el a KeyPress, azt elfogadja a KeyDown, pl. a nem betuket.
ha tulsagosan kiszurod a betuket egyikkel, nem fogsz tudni torulni stb. nem
egy elegans modszer
a masik megoldas, hogy keresel egy 'TNumEdit' komponenst valahol, pl az
RxLibrary tartalmaz egy rakas hasznalhato komponenst, elkuldhetem, ha
kered.
Huba.
 | 
	
		| + - | Shell rendezes (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Amennyire emlékszem a Shell rendezés nem volt más, mint a buborék rendezés
egy kis kiegészítéssel. Ez a kiegészítés abból állt, hogy nem az egész
tömböt rendezte elsőre, hanem résztömböket, mégpedig úgy, hogy az A tömb-ből
az
A[1], A[k], A[2*k], ...
A[2], A[k+1], A[2k+1], ...
 ...
A[k-1],A[+k-1],A[2k+k-1],...
tömböket rendezi, és amikor ezek rendezetté váltak, akkor csökkenti a K
értékét. A használt buborék redezés még azt is vizsgálja, hogy ha egy tömb
rendezetté válik, akkor hamarabb kilép a ciklusból.
Az egész nem ad akkora gyorsulást, mint amennyire bonyolódik. Ajánlom a
quick sort-ot, az elég gyors és nem is túl bonyolult.
Péter
 | 
	
		| + - | Delphi-szoveg (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Hello mindenkinek!
Hogyan lehet a Delphi 3-ban megtalalni egy szoveget a masikban?
Nem a pos-ra gondolok,hanem arra,hogy keres,hogy mondjuk
s1 szovegben megvan e s2,az mindegy,hogy hol.
A valaszokat elore is kosz:
Tamas
  | 
	
		| + - | RE: shell rendezes (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
> Tudna valaki segiteni, hogy mi az un. Shell rendezes algoritmusa?
> Pascal es C leiras lenne jo
void shell_sort( int t[], int num)
{
    int i,j,l;
       for (l=num/2; l>0; l/=2)
          for (i=l;i<num;i++)
             for (j=i-l;j>=0 && t[j]>t[j+l]; j-=l) Csere(t[j],t[j+l];
}
Kiprobalni most nem fogom, de remelem jol irtam.
--
o----o----o----o----o----o----o----o----o----o----o----o
Bojcan Tamas     E-mail:  ||   | 
	
		| + - | SURGOS:: BDE verziokeveredes. (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Sziasztok!
 Adott egy regi adatbaziskezelo, ami C++ Builder 1-essel keszult, ennek
megfeleloen a gepekre az egyes Builder-hez adott Borland Database Engine
tarsasagaban lett feltelepitve.
 Utana keszult hozza 1 kiegeszito program C++ Builder 3-mal. Ez viszont a
fenti gepeken nem fut (vmi "engine mismatch" uzenetet ad a felhasznalok 
szerint), gondolom mert ez mar igenyelne az ujabb BDE-t, nemdebar? Jol
gondolom, ha felrakjak minden gepre a 3-as Builder-hez adott BDE-t, ami
(remelem) lefele kompatibilis, akkor a regi es uj program is kivaloan fog
futni??? Nem akarom oket arra biztatni, hogy osszevissza installaljanak,
mert abbol csak keveredes lenne... :(
 Koszi a valaszokat:
 Aron
 | 
	
		| + - | Hi! (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Irtam C++ Builder-rel egy kis nyomtatot hasznalo programot, ami bizonyos
poziciokra szoveget ir. Nem akartam szorakozni a fizikai koord.rendszer
hasznalataval, hanem a beepitett Printer->Canvas muveleteit hasznaltam.
300dpi-re lettek belove a poziciok. A kerdes: 600 dpi-nel ezeknek pont a
duplajat kell venni, illetve barmilyen nyomtatonal enged a driver
kozvetlenul dpi-t allitani?
 Aron
 | 
	
		| + - | Veletlenszam generalas C-ben (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy a rand() ill. random() fuggvenyeken kivul, tud-e
valaki valamilyen jo algoritmust veletlenszam eloallitasara?
Gyuri
 | 
	
		| + - | Windows programozas (mind) | VÁLASZ | Feladó:  (cikkei) | 
		| 
Udvozlet minden Codernek!
Ha valaki tudna programozasi referenciat, kuldeni a comcrl32.dll ujabb
verzioirol(Windows 98 ban alapban elhelyezett), azert negyon halas lennek.
OWL-esek, MFC-sek kimeljenek
 |