Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1378
Copyright (C) HIX
2002-02-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Tipo (mind)  37 sor     (cikkei)
2 nyomatekkulcs, levegokulcs (mind)  42 sor     (cikkei)
3 Tipo 1.7D (mind)  31 sor     (cikkei)
4 nem kattogas kiporgesnel (mind)  32 sor     (cikkei)
5 Fabia (mind)  11 sor     (cikkei)
6 anyag (mind)  16 sor     (cikkei)
7 Ford Capri + Suzuki erdekesseg. (mind)  31 sor     (cikkei)
8 kerekcsavar (mind)  14 sor     (cikkei)
9 123-as Merci (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Krisztiannak (mind)  10 sor     (cikkei)
11 Mr M. (mind)  14 sor     (cikkei)
12 Felvilagositas Ferrari ugyben (mind)  21 sor     (cikkei)
13 re : a k eletbe (autoradio) (mind)  19 sor     (cikkei)
14 biztositas, reszlet (mind)  41 sor     (cikkei)
15 Kifejtem (mind)  27 sor     (cikkei)
16 autofeltores (mind)  31 sor     (cikkei)
17 kerekporges+magno+zsak (mind)  37 sor     (cikkei)
18 Koszonet - Fabia (mind)  15 sor     (cikkei)
19 Trabant Combi elado (mind)  29 sor     (cikkei)
20 gokart (mind)  11 sor     (cikkei)
21 i (mind)  16 sor     (cikkei)
22 l (mind)  13 sor     (cikkei)
23 Fabia motor (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Tipo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Vilmos,

ma tul sok idom nincs, de par kerdesre megprobalok valaszolni.

A hatso ablaktorlot kivulrol mustralva eszreveheted, hogy gumi
alatet biztositja a szigetelest. Ez a gumi hajlamos tagulni,
szukolni az idotol fuggoen, el is oregszik 10 ev alatt, igy
a motor belsejebe elobb-utabb nedvesseg kerul. Ha jol emlekszem,
van ott meg egy gumi persely es talan fem is, de ez sem sokat
segit. A gond az, hogy a kinyulo resz (amire magat a torlokart
rakod, egy henger, benne szorosan forgo tengellyel. A nedvesseg
hatasara icipici rozsda feletkezik es mar elkezd akadozni.
Innen mar nincs megallas, egyre jobban besul, ha vigyazol,
elegeti a motort is.
Szetszedni nem nagy muveszet, lekapod az ablaktorlot, 4 csavart
kihuzol, elotte az elektr. csatlakozast szethuzod, motort kiemeled.
Utana szet kell feszitened a fuleket, kinyitni a motrot.
A tetejen a gumi es fem tomitest kiszeded. Ha ezeutan kijon a 
hengerbol a tengely, nyert ugyed van, letisztitod, zsirozod, 
osszerakod es megy mint az uj.
Nekem nem volt ilyen szerencsem, kalapaccsal vertem szet, 1
hetig tartott. Azutan inkabb vettem bontoban 500 Ft-ert egy
elegett motort, aminek siman kijott a tengely a hengerbol es
annak a hazat hasznaltam fel. Alaposan lezsiroztam, olyan
lett, mint az uj.

Ami a konyvet illeti, nekem csehul volt, de Gyorben kaphato
Tipo konyv 3500 Ft volt 2 eve. Csak azt tudnam, hogy mondjam
el, hogy hol... Szoval ha a piac felol megyek a setaloutcan
a McDonalds fele, elmegyek az ING bank mellett, az antik
uzletnel leterek balra es az utca jobb oldalan rogton az
elso konyvesbolt. Ha jol emlekszem szobor is van elotte,
szemben meg Humanic uzlet van. Ha bemesz az uzletbe, balra
nezz es a jobb sarokban alul van a Tipos konyv :))

Cs.
AR 146 / Punto II / ex-Tipo 1.6 SX :)
+ - nyomatekkulcs, levegokulcs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>... a mellette allo PUG106-et meg sima legkulccsal,
>hogy csak ugy ropogott.
Kis legkulcstan:
a levegokulcs mukodese soran nem egyenletes nyomatekot fejt ki, mint pl. egy
furogep. A nagynyomasu levego kis ellenallas eseten szabadon forgatja a
kulcsot, ilyenkor berrego hangot ad. Amikor kezd szorosabban menni, akkor
egy belso mechanika segitsegevel a 6bar legnyomast impulzusszeruen ereszti
ra a forgoreszre, a hatas ugyanaz, mintha a kulcs vegen ugralnal, vagy
kalapalnad. Ez adja a ropogo hangot. A kalapalasra azert van szukseg mert a
pisztoly markolatanak 15cm-es erokarjan 1000N (~100kg) feletti ellentarto
ero kellene ahhoz, hogy a csavar huzodjon, ne a szerelo tekeredjen korbe. A
lev.kulcs nem nyomatekhatarolos, az igazi az, ha a lev.kulcs utan egy igazi
nyomatekkulccsal is rahuz/ellenoriz.
Az autogyarban (Audi) a fontos helyeken (hengerfej, kerekcsavarok) az osszes
csavart egyidejuleg huzzak le (nincs excentrikus lehuzas), megpedig elektr.
nyomatekhatarolasu (aramfelv. alapjan) csavarozoorsokkal. Sot, hogy pontos
legyek, a meghatarozas pl: 60Nm+90fok. Amikor a csavar ellenallasa eleri a
60Nm-t, akkor egy szogjelado ellenorzesevel meg egy negyed fordulatot rahuz,
kozben ellenorizve a nyom.szuksegletet. Miert? A mai motorok
heng.fej-csavarjai folyashatarig vannak huzva. (aluminium blokkban is!) Ez
annyit jelent, hogy a rugalmas nyulason tulhuzzak, drasztikusan: a 100mm
hosszu csavar rugalmasan nyulik 101mm-ig (ekkor a csavaron ebred mondjuk
600N huzoero, ez szorozva a 10db csavarral =6kN ero szoritja a hengerfejet a
blokkra). Ha meghuzod 102mm hosszura, akkor a teljes elengedes utan a csavar
nem rugozik vissza 100mmre, hanem 100,8 hosszu marad. Kovetkezmeny? 1.) egy
csavarral csak egyszer szerelhetsz, lebontas utan uj csavar is kell! 2.) A
leszorito ero lenyegesen nagyobb, mint a "csak" rugalmasra huzott csavarnal.
3.) A sima nyomatekmeresnel sokkal pontosabb a csavarkotesen ebredo ero
ellenorzesere, vagyis a szereles biztonsaganak ellenorzesere.
Ha ugyanis szar a menet, akkor a fenti 60Nm erot mar 2 kor utan eleri,
holott ekkor meg minden lotyog. Ha innet jo csavarra huz 90 fokot, akkor a
nyomatekigeny felugrik mondjuk 150Nm-re, ha rossz a menet, akkor meg
tovabbra is marad a 60Nm. Ekkor hibat jelez. Szoval a nyomatekkulcs csak
alapeszkoz, nem csucs. Egy jo szerelo kezeben is van +/- 5Nm pontossag.
(Tapasztaltam!)
Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Tipo 1.7D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helo!

A hatso ablaktorlot en meg a Kadetten szedtem szejjel, mert nem ment. Minden
jo volt, csak az ablaktorlo tengelye rohadt ossze azzal a femhuvellyel, ami
atvezeti az ajton. Szetszed, csiszol, zsiroz, osszerak.
Az ablakmoso motorja a tartaly aljaba van epitve, ez a huto tagulasi
tartalya alatt van, jobb oldalon legelol. Alt. azert nem megy, mert a pici
fogaskerekszivattyu feladja. Ha szerencsed van, csak kontakthiba belul, itt
is a szetszed-osszerak modszer segithet.
Magno: ha a hangszorot kiveszed a helyerol, latod milyen szinu a drotja,
ugyanolyant keress a kardanboxban is. Ha marad plusz, az esetleg arra
szolgal, hogy fenyszoro bekapcsolasakor csokkentse a magno fenyerejet. Ilyen
esetben a lampa kapcsolgatasa allapotvaltozast okoz a droton (lesz 12V, vagy
nem).
Az ov lehet, hogy rovid, hiszen olyan kover ember (akkora keruletu), mint
egy megforditott gyerekules nemigen van. Javaslat: gyerekules elore forditva
(az elso ov hosszabb es az ulest is hatra tudod engedni), anyu hatra. :)
A szellozo ventillator a kesztyutarto ALATT (nem mogott!) van, a j.e. utas
labanal, fuggoleges tengellyel. Ha nem jo a bizti, akkor meg a kapcsolo is
vacakolhat. Hagyomanyos kapcsolo, vagy felelektromos van benne (nyomod a +-t
es egyre gyorsabban forog)?

Udv
Fogash
(Gyor)



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - nem kattogas kiporgesnel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Meg tudja nekem mondani mi az, amikor kiporgo kerek eseten (de csakis
akkor) a
>jobb elso futomu felol furcsa hangok hallatszanak? A hang nem kattogo, nem
is f
>emes, eleg hangos (de nem eszveszejto) es leginkabb valami olyasmire
emleztett,
> mintha valami ide-oda verodne?
Az elso felfuggesztes vmelyik eleme kezdi elhagyni magat. Ez leggyakrabban
az also lengokar szilentblokkja, vagyis az az osszevulkanizalt fem+gumi
elem, ami a lengokar es a kaszni kapcsolodasanal talalhato. Tobblengokaros,
kitamasztos, rugalmas felfugg. segedkeretes, bonyolultabb futomuveknel tobb
ilyen hely is van. Az elhagyas a gumi reszek oregedese, szakadasa. Kis
terhelesnel a szerkezet sulya mindent a helyen tart, ha belehuzol, akkor
viszont a fellepo erok ide-oda mozgatnak mindent, ezert kopog. Erdemes
megcsinaltatni, mert igy pontatlan a kerek megvezetese. Szetesni (elvileg)
nem tud. Erdemes megprobalni megemelni a kocsi elejet hidr. emelovel ugy,
hogy a lengokart tamasztod meg (= a kerek kirugozottsagi allapota kozel
legyen a kereken allaskori helyzethez) es a kerek aljat-tetejet megfogva
megfeszegetni, kottyan-e? Ha igen, akkor vidd el szerelohoz, a hazi diagn.
tovabb akna nelkul veszelyes es pontatlan is.
Lehet meg kormanyosszekoto is. Ennek eldontesehez kezdd el rangatni allo
autonal, allo motornal a kormanyt kis amplitudoval (kormanykereket fogva
0+/- 5-7cm). Ha ilyenkor kopog, akkor osszekoto, SURGOSEN szerelohoz menni,
mert ez szet tud akadni, ekkor a ket kerek nem egyutt fordul, irany az arok.

Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Fabia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nekem alapvetoen kedvezo tapasztalataim voltak egy 1.4MPi-vel. Ha irsz egyet
maganba, elkuldom rola a tesztet, amit tavaly ilyenkor irtam az auto5nek.

Udv
Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - anyag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Az ajtok nyitasakor, csukasakor ereztem hogy azert "van anyag a kocsiban"
,

A legujabb automagazinban van egy cikk a Toyota zajfejleszto emberevel, aki
elmondja, hogy ugyanazon ajto-kialakitassal egy par grammos sulyozassal,
vagy jol elhelyezett belso merevito ellel elerheto Wartburg-szeru ajtohang
is (mintha belerugnal egy olajoshordoba) es diszkret puffanas is. De a
Fabianak legalabb nem okoz maradando alakvaltozast, ha egy nagyobb legy
setal a motorhaztetojen :)
Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Ford Capri + Suzuki erdekesseg. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> a caprin csak kerekosszetartast lehet allitani kezzel, kerekdoles allitas nin
cs
Mar kezdtem magam hulyenek erezni, hogy senki nem talalja... thx

> erdemes-e ilyen kocsit venni?
> igen, ha talalsz egy jo alapot es kello elhivatottsagot magadban, egy csodasz
ep
> autot kaphatsz.
> nem remenytelen szerelem, de kuzdelmes.
> szerintem megeri, ha egyenesbe jonnek a dolgaim, en is ujra belefogok egybe.
> jo ez az RS is nagyon, de a Capri egy teljesen mas erzes!!
Kozben valtozott a helyzet: van egy kicsi Golf-om. 2 ajtos. Olyan
igazi "csaladi" auto. Na ehhez venni egy Caprit, nem lenne kifizetodo.
Ugyhogy mindenfele nyomasnak engedve elkezdtem masfele is nezegetni.
Az eredemeny az lett, hogy  mostani autoszerelommel osszefogva epitunk
egy Audi100 Avantot. Az asszony is megbekelt, hogy lesz egy kenyelmes
auto amibe nem kell kigyot jatszani ha be akar szallni, nekem meg nem
kell berelnem utanfutot, ha ket 21 colos moncsit vesznek tolem. :))
A masik fele, hogy egyre kenyelmesebb vagyok, igy az osszes szempont
szerint nekem jobban megfelel egy ilyen auto. ( utalok excel tabla
szerint venni autot :( )

> reszletekert megtalalsz az Indexen, a FORD vagy a Capri topikban.
El fogok nezni, mert a szerelem megmaradt. Ha majd ramdol az OTP,
akkor beruhazok egy I vagy II-be. :))

Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
Budapest, 2002. február 14.
+ - kerekcsavar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Dukai Zoltan irta:
Ugy huzom meg a csavarjait hogy a 25 centis kerekkulcs vegere allok, es
ugralok rajta a 70 kilommal. Akkor most vagy a levegos kulcs huz mint
allat vagy az anyag a szar....
En:
A keresztkulccsal en ugy meghuztam a csavarokat, hogy a gumis
nem tudta a levegokulccsal leszedni, azzal ami a szemelykocsi muhelyben
volt, hanem at kellett hozni egy izmosabbat a teherkocsi muhelybol...
Kerdezte is, hogy mivel lett meghuzva. Nem hitte el...  :-)))))))))


          Zsolt  
       AUDI 100
        Ékezet!
+ - 123-as Merci (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

Az lenne a kerdesem, hogy nekem van egy 123-as 2500 ccm-es benzin-gaz uzemu
Mercim, ezt szeretnem eladni vagy becserelni egy ujabb, hasznalt autora.

Szerintetek ezt hol tudnam megtenni ? Mivel a kornyeken /Szeged/ egyik
autokereskedes sem foglalkozik ilyennel.

Udv: Gyimka
+ - Krisztiannak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Krisztian kerdesere a vállasz: feltengelyed kezd jeleket adi arrol, hogy 
leeltem az eletem. (Felteve ha frontos az autod!)

Simon Jani

ui. szvsz ez lehet a magyarazat. Trabim ezt csinalta, majd csere erett lett.
                                                             (a feltengely!)
(is) :)))
+ - Mr M. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mr M.

 Ha nem akarod, hogy engem es a kozeli tarsasagomat rohogogorcs 
miatt a mento vigyen el akkor kerlek ne irj tobb ilyen tortenetet!
 Mindenkit megfogott a dolog, midjart mondtuk is, hogy "Nekem is van 
ilyen......stb ismerosom!". Konnyek csak ugy potyogtak a szemunkbol!
 
 Na meg egy-ket ilyen piszkozat es en "belehalok"!

 Elismeres a muvekert Mr M.!
 
Simon Jani

ui. Hol van most "Arpi"?
+ - Felvilagositas Ferrari ugyben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Igen Tisztelt Lista!

Segitsegeteket kerem:

Egy bulvar ujsagban olvastam M.Schumacher idei Ferrari-arol.
A valtonal azt irja az ujsag:"Titanbol keszult,
differencialis kormanyzarral es felautomata vezerlessel." 

Mi a rak lehet ez????

En akkor szereztem jogositvanyt, amikor piros zaszlo meg
megkulonbozteto jelzes volt a menton, igy errol a dologrol
meg nem tanultam.

Differencial zarrol hallottam, kormanyzarrol is. Ezeket most
otvoztek. Titanbol. Az ujsagiro??

Lehet, hogy a Moka-ra kellett volna irnom?? 
-- 
 Üdv 
 Dunai Zsolt
+ - re : a k eletbe (autoradio) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Ez azert magasszintu parasztsag. Egyreszt az a magno nem volt egy 
csucskategorias, de zrogni jo volt. Legalabb egy evig hasznaltam a 
skodamban (pickup), azt egyszer sem probaltak meg feltorni. 
Most a Swiftben egy kb ugyanolyan szintu, de leveheto elolapos radio 
van, de mivel lusta vagyok, sohasem veszem le az elolapot. 
Es ezt se fujtak meg. Ugy latszik, en vagyok szerencses.
Letornem a kezet en is. Annak ellenere, hogy aladtam, mert nem volt 
mibe rakni, szerettem az a radiot.

Talan van valami logika az astra gyari fapad radiojaban. Azt legalab 
nemigen van ertelme ellopni.

bye
Tlantos
Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - biztositas, reszlet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

:
Grat a 2 szosszenethez, Arpi rulez, nem bannam ha lenne meg folytatas :))

ford focus tuning (is):
www.auto-tuning.hu
www.autoplastic-a.hu
www.magnumtuning.hu
meg van vmi ATC nevu ceg is chip-re.
Nekem tapasztalatom nincs veluk, csak annyi, hogy az autoplasticanal 20k-ert te
ttek volna fel egy feklampat a hatso szarnyra (csak ra, nem is bele) amit sokal
ltam.

Kertesz Vilinek:
Van par konyvsorozat kulonbozo auto tipusokhoz, pl a Korrekt (asszem) kft boltj
ai nagyjabol erre szakosodtak (Westend, Polus). De a Muszaki konyvesboltban, eg
yeb nagy konyvesboltokban is vszeg kapsz valamit.
(van pl a 4400 ft/konyv aru sorozat ami a legtobb nalunk gyakori tipusrol reszl
etesen ir)

Zolesznek:
Lehet kotni kulon extratartozek biztositast, pl magnora, hifire is, szamlat tud
tommal kernek a cuccrol (HB-nel), de a 10-20-30k-s casco onresz nyilvan erre is
 vonatkozik, szoval inkabb csak nagy erteku cuccnal eri meg, kulon ilyet kotni.
 Egyik reggel a haz elott az egyik szomszed szentsegelt, mert a kispolakja olda
lablakat tortek be, es a zarat is babraltak, a rendorok itt is kb annyira volta
k segitokeszek.
Ha nincs tetteneres akkor nem sok remeny van. :(
Durva, de tenyleg meg "szerencsesnek" erezheted magad, hogy nem kellett uveget 
potolni, ill zarat cserelni.

Leveheto elolapos magnorol jut eszembe: mi van ha a _tulaj_ eltori, elveszti az
 elolapot, ilyenkor lehet ujat venni a boltban? Mert ha nem, akkor az gaz a tul
ajnak is, viszont ha igen, akkor a tolvajnak is erdemes elolap nelkul is elvinn
ie a magnot, hisz o ugyanugy szerezhet hozza.

Udv, Zsolt

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG
+ - Kifejtem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > Annyit mondtam, hogy szerintem aki reszletre vesz
> > kocsit, az mar nem igazan engedhetne meg maganak.
>
> Ne haragudj, de nem ertem ezt a mondatot. Kifejtened
> bovebben? Koszonom.

Nyilvan nem azokrol van szo, akikre hirtelen nagy rendszeres
jovedelem szakadt, csak nem kepesek kivarni azt a par honapot,
amig osszegyulik a kulonbozet. Inkabb azokrol, akik az olyan
hirdetesekre ugranak, ahol azon van a hangsuly, hogy a havi
reszlet csak xx999 Ft, vagy akik azon filoznak, hogy jo-e nekik
egy tesztauto, mert igy havi nehany ezerrel kevesebbet kell
fizetni. Ok szerintem jobban jarhatnanak egy nehany eves kocsival,
aminek a hasznalati erteke lenyegesen nem kulonbozik az ujetol
(sot, esetleg nagyobb is lehet, mert pl. tobb extra van benne,
mint ami a meg eppen elviselheto reszletbe belefer).

Csak ennyi, nem akarom kotelezove tenni a keszpenzes
autovasarlast, vagy hosszu vitakat folytatni a temaban.

> Vagy Te inkabb gyujtesz 20 evig, laksz anyosodeknal mint vezsel egy
> hazat 20 eves reszletfizetesre?

Onallo lakas, vagy anyossal lakni: eg es fold.  Ugyanaz az auto
ujonnan vagy 5 evesen: semmi kulonbseg. Termeszetesen ez sarkitas,
lehetnek angyali anyosok, es pocsek 5 eves autok, csak azt ohajtom
jelezni, hogy nem azonos kategoriaju dolgokrol van szo.
+ - autofeltores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok!
> 
> 
> Szeretnek tarsulni azon elszantak koze, azaz verolegenyekhez, akik
> 8 napon tuli serules akarnak okozni az autotolvajoknak es autoradio
> elbirtokloknak.

Sajnos a leveheto elolapos radio sem garancia az autoradio tolvajokkal
szemben. Az en Suzuki Sportombol ugy vittek el a Clarion radiot, hogy az
elolap a zart kesztyutartoban volt, amit felfeszitettek. Szerintem az
autosok tobbsege a kesztyutartoban tartja az elolapot, ha megsem, akkor a
PeCsa bolhapiacan olcson lehet venni...

Amin megdobbentem, az az volt, hogy lathatolag milyen kis erofeszitessel fel
lehet torni egy Swiftet. Nekem a rendor mutatta meg a kilincs szelen a
minimalis deformalodast, en a sotetben elotte eszre sem vettem. Korulbelul
5-10 mp-es "munkanak" latszik. A kulcsrazart es a nem kulcsrazart
kesztyutarto kozott pedig tobb mint 30e Ft a rongalasi kar kulonbseg
(kesztyutarto ajto + zar + muszerfal a kiszakitott zarpo:co:k miatt), ezert
senkinek nem ajanlom a kulcsrazarast...

A "jokivansagokban" csatlakozom az elottem szolohoz.
Azt valoszinuleg mondanom sem kell, hogy a rendorseg semmit sem tudott
produkalni az ugyben.

Es meg valami: mivel a Swift csomagtartoja az utasberbol nyithato, ezert fel
percen belul azt is barmikor ki tudjak pakolni...

Udv,

Norbi
+ - kerekporges+magno+zsak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
>Meg tudja nekem mondani mi az, amikor kiporgo kerek eseten (de csakis
akkor) a
>jobb elso futomu felol furcsa hangok hallatszanak? A hang nem kattogo, nem
is f
>emes, eleg hangos (de nem eszveszejto) es leginkabb valami olyasmire
emleztett,
>mintha valami ide-oda verodne?
Szerintem "csak" a kerek pattog egy kicsit. En nem tul sima uton vettem
eddig eszre ilyet, foleg uj gumikkal (sima es/vagy vizes uton kiporog ahogy
kell :-) )
Mindenesetre a feltengelyeknek nem igazan hasznal.
Esetleg lehet, hogy ez mar a feltengelyek kikopasara utalo jel :-o

> Felado :  [International]
> Ha valakinek van egy leveheto elolapos hasznalt magnoja elerheto aron,
> kerem bombazzon meg egy Mailel, mert erdekelne a dolog.
Es ingyer' ? (igaz nem leveheto elolapos) :-)
Az egyetlen problema, hogy majusban megyek csak Mo-ra.

> Felado :  [Hungary]
>>Eppen ezert nem kell csodat varni a legzsaktol sem. Vagy
>>varja az, aki akarja.
>Mellesleg nem celszeru tul kozel ulni a legzsakos kormanyhoz!
En a mai napig allitom, hogy ha az asconamban lett volna legzsak, akkor meg
az orrom is osszetorik :-)
Mellesleg a legzsak eletveszelyes ov nelkul (nekem meg az orvosok mondtak a
mutet utan, hogy gyonyoruen latszott az ov helye a belsomon :-o )

A'kos



--
Ákos Szalay, Architecture & Research, Sophos Anti-Virus
Real Business/CBI Growing Business Awards: Company of the Year
Email: , Tel: 01235 559933, Web: www.sophos.com
+ - Koszonet - Fabia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autostarsak!

Szeretnem megkoszonni a fenti temaban adott valaszaito-
kat (G.Laci Zoltan, Kethelyi Peter, Nasfay Zoltan, Hor-
vath Akos, Somfi Istvan)!!! Nagyon jol esett, hogy eny-
nyien vettetek a faradtsagot, es billentyuzetet ragadva
megosztottatok velem a gondolataitokat!
Igerem be fogok szamolni a vegeredmenyrol, es az uj au-
torol!
Meg1x koszonom!

Balazs

---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
+ - Trabant Combi elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autostarsaim.

Egy ismerosom Trabija eladosorba kerult.
Adatai:

Trabant 601 - es kombi, tortfeher szinu. 1989 - es evjaratu jo allapotban
levo, nosztalgikus ketutemu auto. Radiosmagnoval, torzskonyvezve (
pedigres ), 2. tulajdonostol.
Muszaki vizsga es zoldkartya 2002. 07. 31. - eig ervenyes.

Iranyar:    160000 Ft

Erdeklodni a 06-30-364-5026  - os telefonszamon lehet.
Ram es Katira lehet hivatkozni a Varbol :-) Akkor lehet, hogy nagyobb lesz
az alku tragya :-))))

Udvozlettel: Frigyes

A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50  ; 06-20-9446-107
        Skoda 120 L

HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
+ - gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Nagy a csond! Mi van gokartozas ugyben?
>Mi megbekultunk az asszonnyal, ugyhogy johet velem, ha van kedve ( mar
>szoltam is neki). Tehat nalunk ket jelentkezo...

Engem is erdekelne a dolog, de par hetet celszeru lenne varni.
(Persze a szervezest lehet kezdeni.) Csak nehogy lefaggyunk a
geprol. :)

Zotya
+ - i (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Eppen ezert nem kell csodat varni a legzsaktol sem. Vagy
 >>varja az, aki akarja.
 >
 >Mellesleg nem celszeru tul kozel ulni a legzsakos kormanyhoz!
 >
 >Udv,
 >Zotya

Valamint eppen tekerni a kormanyt ugy, hogy keresztben van az egyik karod a 
kormany folott. Helyette: tartani a kormanyt 10 ora 10 percen, segget 
osszeszoritani, szemet becsukni...

Udv joe
XM 2.1TD
http://condrix.freeweb.hu
ICQ: 1530399
+ - l (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho!

Par napja lattam egy autot es majdnem ugy kialtottam fel, mint az egyszeri 
ember amikor eleteben eloszor latott teknosbekat, es megkerdeztek tole, 
hogy mi az:
- Hat - vakarta meg a fejet - ez vagy valami, vagy megy valahova.
Egesz pofasan nezett ki, es az volt a seggere irva, hogy Lada 110, meg 
asszem 1.6 Li, vagy vmi ilyesmi. Errol irtatok regebben?

Udv joe
XM 2.1TD
http://condrix.freeweb.hu
ICQ: 1530399
+ - Fabia motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nasfay Zoli irta: "...A technikai felepeitesevel ne torodj, hanem azt nezd
meg,
mit nyujt a gyakorlatban. Pusztan eloiteletbol es elmeleti
alapon divat lehuzni az OHV vezerles es a haromcsapagyas
fotengely miatt, node ez kb. olyan, mintha a Porsche
motorjarol a leghutesen keresztul probalnam meg bebizonyitani,
hogy elavult. Ne hallgass azokra az idiotakra, akik ki sem
probaltak."

Errol van szo. Ne hallgass az ujsagcikkre. Menj el vele egy proba utra es
gyozodj meg az auto tulajdonsagairol te magad. Valoszinuleg konnyebb lesz
utana donteni.

KZoli

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS