1. |
Turbo Pascal 6 & 7 routines (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
2. |
BC++ Builder 3.0 (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
mi az a RING modulacio? (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
Menuk (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: 100 byte-os tetris (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
6. |
!!!Segitsetek!!! (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Turbo Pascal 6 & 7 routines (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok CODER-ok !
-==--==--==--==--==--==-
Latom meg akadnak emberek, akik becsuletesen progiznak TP6 es 7-es
nyelveken, valamikor en in nagy voltam ebben - meg az is lennek ha
szeretnek, de valahogy abbahagytam az egeszet, na orulok ha segithetek.
Ezert most feltuntetek ket FTP cimet, ahonnan a nagy Pascalosok
nagy segitseget varhatnak - mert ezek a Site-ok nekik keszultek espedig:
ftp://nic.funet.fi/pub/msdos/games/programming (esetleg ftp://ftp. ....)
ftp://garbo.uwasa.fi/pc/turbopas (esetleg ftp://ftp. ...)
Ezeken a Site-okon mindent megtalalhattok, ami a Pas progizassal
osszefugg, kulonbozo rutinok, tomoritesi algoritmusok, _kepformatumok_
kezelese, eger-kezeles, joystick-progizas, VGA+ kartyak progizasa,
billentyuzet, CD-ROM, diszk-meghajtok, Novell, DBase, multitasking.
HA VALAKIT erdekel: orommel elkuldhetem a VESA sVGA progizasi dok.-jat.
Ja es az en egykori PAS progi gyujtemenyemet, valamint a SWAG PAS
programming collection-t.
Semmi masba nem kerul, csak egy mail, s en mar kuldom is el MAILban.
Mindenkit udvozol Cseri Laszlo, Komarombol.
(---------------------------------------------ooO-(_)-Ooo--------------
visit: http://members.tripod.com/~neoclub
mailto:
(-----------------------------------------------------------------------------
|
+ - | BC++ Builder 3.0 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A multkor a C++ Builder altal krealt exe fajlok nagysagarol volt szo.
(Hogyan lesz 70 K-s, command line forditas stb.).
En a kovetketkezoket tapasztaltam:
Ha bekapcsolom, hogy a exe-be forditson mindent 290 K egy sima ablak
megjelenitese.
Ha runtime librarik hasznalatat engedelyezem (plusz dll-eket kell feltenni
a celgepre) 76 K.
Tehat szerintem nincs koze a debug informacionak az exe ilyen mervu nagysag
valtozasaihoz.
Nem nagyon optimalizal a Borland fajl nagysagra.
A Delphi 3-ban meg 170 K-os volt egy sima ablak megjelenites, a D4-ben mar
280 K :( .
Ha beleneztek egy Delphi exe-be benne vannak a valtozo, procedura nevek is
amiket a forraskodban hasznaltal, s meg ki tudja miket hagy benne
feleslegesen.
Ennyit a szomorkodasaimbol.
Minden jot:
Lutischan Ferenc
|
+ - | mi az a RING modulacio? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
tudna vki felvilagositast adni, hogy mi is a RING modulacio
es hogyan kell azt csinalni (programbol)?
pl van 2 fureszjel fuggvenyem, akkor hogy szamolom a ring modulaltjat?
egyebkent ha van vkinek barmilyen forrasa/doksija hanggeneralasrol
(kulonbozo hangszerek, effektek, szurok) az is erdekelne.
A'rpi / mnemonic & ESP-team
--
mailto:
http://banki1.banki.hu/~arpi
|
+ - | Menuk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello, evribodri!
Szeretnek Delphi 3 alatt egy menut kesziteni, amely nem teglalap alaq, hanem vm
i mas. Ha valaki tudna ebben segiteni, annak orulnek.
Ha lehet irjatok meg maganba is, mert neha nem jon meg a Coder.
Sunes
|
+ - | Re: 100 byte-os tetris (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Miert pont szaz byte-ban es miert pont tetrist?
Ugy emlekszem, valahol van egy 256 byte-os tetris a cuccaim kozott (nem
en irtam!), ha valaki akarja, elokereshetem. Meg sok minden ilyen apro
bigyusz.
La'ng Attila D. > (latom az ekezeteket)
|
+ - | !!!Segitsetek!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Coderek!
Ket dologban is szeretnek tanacsot kerni.
1,
Szuksegem lenne egy True Color-bol 256 szinre konvertalo algoritmusra. Meg
is van de nem tudtam rajonni a lenyegere. Ki ismeri a GIMP
szinkonvertalast? Ugy, hogy le is tudja irni. Ha igy nem ugrik be ez egy
kvantalo szinkonvertalo algoritmus. True color-bol csinal 256 szint(illetve
amennyit akarsz). Quant-az alapja de valahogy tovabbfejlesztettek. Nekem
van eredeti forrasom(980 sor), c-ben de eleg sok GNU grafikai fuggvenyt hiv
raadasul nincs kommentezve. En nem tudtam sokra rajonni. Valami olyasmi
hogy, veszi a True color osszetevoket R, G, B ezt harmas
koordinatarendszerben tarolja es nezi a terbeli eloszlast. Sokkal szebb
palettat allit elo mint a quant.
Meg mielott legyintenetek nem olyan egyszeru a problema. Odaig en is
eljutottam hogy megnezem hany fele szin van a kepen, nekem mennyi kell es
egyszeruen csoportositok. Majd a kepen lecserelem a szineket. No ez igy
tok egyszeru (ez nagyjabol a quant). No de ez az algoritmus valamifele
sullyozast is vegez.
2,
Van valakinek otlete hogyan lehet jol es gyorsan Wav-ot tomoriteni(16 bit
stereo)?
pl, van ertelme kulon venni a magas es alacsony byte-okat es a
kulonbseguket tarolni vagy valami ilyesmi otlet kene.
A lenyeg par utasitasnal ne legyen tobb az visszaalakitas es lejatszhato
legyen.
Udv,
Moonlight.
|
|