1. |
Barkas futesventillator (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Kuplung + gumifustoles (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Motor Up (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
4. |
csuszas (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Barkas futesventillator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nem tud valaki elado darabot a fenti muremekbol, vagy egy autobontot, ahol
be lehet szerezni? (igen, trabantba lesz)
Elore is koszi
--
Udvozlettel:
Redei Balint
E-mail:
(Szeretem az ekezeteket)
|
+ - | Kuplung + gumifustoles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lenne nehany amator kerdesem.
>Egy utcai auto korrigalja a vezetesi hibakat (benyomott kuplungal kanyar,
>stb), egy sportkocsi nem szereti, egy versenyauto megbosszulja.
Miert is baj, ha benyomott kuplunggal kanyarodik az ember?
Tovabba meg tudja valaki mondani, hogy az amerikai kocsiknal oly divatos
gumifustolest hogy csinaljak? Addig oke, hogy odaallnak az elso kerekkel
egy fekvorendorhoz, aztan tovig nyomjak a gazt. De hogy van az, hogy nem
mozdul el a kocsi? Ha a feket is nyomjak kozben, akkor hogy forog a kerek?
(vagy ilyenkor nem mind a 4 kereket fekezik?). Vagy a kezifeket huzzak be?
Es erdekelne meg, hogy altalaban miert csak a jobb hatso kerek porog ki? A
differencialmuhoz van valami koze?
Koszonom valaszaitokat (remelem lesz sok)
--
Udvozlettel:
Redei Balint
E-mail:
(Szeretem az ekezeteket)
|
+ - | Re: Motor Up (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz- Autofelszereles
Szia Zoli. Udvozlet minden HIX autosnak.
Egy jo javaslatom lenne ebben a temaban.
>>Egy oreg IFA-ba kene, de egy keze
>les 40e HUF korul van, ugyhogy jo lenne tudni, hogy van e valakinek
tapasztalat
Eloszor rendbehozatod a teherautodat. Alkatreszt torokbalinton a DEPO_
raktarvarosban kapsz W50 ; L60 . Utana alkalmazhatod az adalekos megoldast.
Az hogy beleontod mar nem segit semmit. 40 rugoert vegyel inkabb alkatreszt
.
A METABONDDAL_ olcsobban meguszod, ugyanolyan tulajdonsagokkal rendelkezik
mint a Motor Up.
Udvozlettel: Frigyes
|
+ - | csuszas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
GaborZs irta:
"Gyakorolni kell. Keress olyan utszakasz
ahol biztonsagosan meg tudod csusztatni az autot, magadat
es masokat sem torod ossze. Nem art olyantol tanulni, aki
mar tud valamit. Es nem eszetlenul. 30-40-el is meg lehet
ugy csusztatni az autot, hogy betojjon valaki, nem kell
ahoz 100-al repeszteni."
Tokeletesen egyetertek (-tu:nk, gondolom meg tobben is).
Javasolni tudom csuszkalasra a kihalt autosmozik teruletet. En tavaly
forogtam-porogtem a Cinkotai-Nagytarcsai mozi teruleten.
Eleg nagy placc, de azert van korlat.
Ha a felulete nem tukorjeges, akkor a kezifekes 180 vagy 360 fokos fordulokkal
vigyazni illik, mert a hatso kerekcsapagyak banhatjak a tulzott oldaliranyu
igenybevetelt.
Apro'popo':
volt mar valaki a Hungaroringi vezetestechnikai palyan? Az ar eleg borsosnak
tunik, de ha nyujtanak is valamit erte, akkor en is szivesen kiprobalnam. Szova
l,
van valakinek _elo_ tapasztalata?
irta:
>Peugeot 206 1.4 (pocsek)
Huha!! pedig en mar szinte szerelmes vagyok a formajaba...
Megmondanad, miert?
--
Udv: **DeeJayTiszy**
**
Lufit fogtam, nem ereszt.
Angolosoknak: One tequila, two tequila, three tequila, floor.
|
|