1. |
ford, vomberg. (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Mitsubishi Galant (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
Jo lista (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
4. |
Milyen olajat javasoltok (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
50-70... (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
6. |
Polo Classic (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
7. |
kave faradsag ellen (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: ABS (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: kerdesek (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
10. |
Rendszam (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
11. |
ajanlat (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
12. |
Vezerloegyseg (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
13. |
Doboz-szerelo (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
14. |
Militec (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
15. |
szabalysertes (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: szalon,900kg,csodaszar,csapagy (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: udv (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
18. |
Bravur (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
19. |
Meg mindig ABS (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
20. |
vezermuszij (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
21. |
Hasznalt Carina piaci ara (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
22. |
Clio vs. Merci #1047 (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
23. |
Es meg mindig ABS, teli gumi (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
24. |
Re. Kerdesek (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
25. |
Ford Sierra 1.8i motor (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
26. |
Lancia Prizma 1.9 TD motor (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
27. |
RE: ABS (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
28. |
golf 1 (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
29. |
LADA BONTOT KERESEK!!! (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | ford, vomberg. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia erintettek!
Stevie:
>Ezt lattatok?
>http://totalcar.hu/totalcar/szamitastech/fordsite/
Na vegre, az ilyen irasokat hianyoltam a multkoriban...
Ma's:
Regen olvastam barmit Vomberg urtol. Itt van meg,
vagy elhagyott bennunket?
Piece:
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Mitsubishi Galant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A subj-beli auto boldog tulajdonosa lettem (91-es). Tud valaki ajanlani jo
szervizt? Vizsgaztatni is kene (majusig van muszaki), es at is kene nezetni,
hogy ami hiba elojohet, azt inkabb most csinaljak meg.
M.
|
+ - | Jo lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Frigyes
>>Bemutatkozassal ados maradtam. Sajnos ugy tunik TAHO >vagyok ezret
>>bocsanatotokat kerem, igerem nem fordul elo tobbet! :-)
>
>Jobb kesobb mint soha :-))) Legy udvozolve itt a listan.
Na pl ezert jo ide tartozni!
Más. Ez a dunaszerdahelyi HAT mikor lesz? Valmi infot irjatok mar! Lehet
hogy már volt rola szo de asszem arrol lemaradtam.
Mas.
>Februarban voltam Csakvaron a Skoda listaval a volt repuloteren
Affrancba ha en ezt akkor tudom! Egyebkent tenyleg jo a palya ott mar
mentunk 200-at is bar egy kicsit razos Igaz egy motorral mentunk. Sajna csak
2Km az egyenes es az autokat nem lehet edig kihuzatni rajta.
Udv Wolf
|
+ - | Milyen olajat javasoltok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Eljott a 15 ezres szerviz es olajcsere ideje. Egy Nissan Almera 1.4 16V -rol va
n szo. A szervizben 5W 50 -es Mobil1 olajat akarnak beletenni, ennek az ara kb.
15 eFt, de ha akarom 10W 40 -eset is beletesznek, ennek az ara kb. 8eFt. Megne
ztem a gepkonyvet, a mi idojarasi viszonyainkhoz a 10W -40 -eset ajanljak, az 5
W -seket kulonosen hideg, mondhatnam skandinav viszonyokra javasoljak. Kerdesem
, kell-e egy ilyen "normal" motorba 5W 50 -es olaj? En dragallom, inkabb a 10 W
-s fele hajlok, ez is felszintetikus.
Koszi !
somfi
|
+ - | 50-70... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Istvan irta...
>A legnevetsegesebb az amikor szinten tobbsavos, ures ut,
>50-es tabla, belso savban 50-el halado auto. Amikor 1-2
>km kovetes utan ravillantasz, hogy mi lenne ha...
>Akkor o felteszi a kezet es mutat egy otost. Bravo.
>Miert gondoljak sokan ugy, hogy nekik kell megtanitani
>kozlekedni?
>Roviden szerintem engedd el, ha siet menjen, lehet, hogy
>meg meg is koszonte volna.
Nem minden esetben igaz amit irtal... Megtortent eset:
megyek y nagykorosi ut befele vezeto szakaszan, 50-es tabla
ugyebar, fek, vissza 55-re... aki erre jar, tudja, rendszeres a
fotozas. mogottem egy baromarcu tolakodik ezerrel. intek
neki, hogy mernek, korkoros mozdulat, aztan kivag a busz
savba, eltuz 90-el, de nem sokaig, 100m mulva mar kiintve
a rendor mellet figyel... megerte, mikor meg figyelmeztettem
is?
Udv, Chip
|
+ - | Polo Classic (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Egy uj auto vasarlassal kapcsolatban kernem a
segitsegeteket. (Az 1-3 eves autok eleg dragak...)
A szuleimnel az utolso autok VW Golfok (III es IV) voltak
igy megszerettem a nemet autokat.
A lehetseges valasztottak:
Skoda Fabia 68LE; VW POLO Classic 60LE vagy 75LE (az akcio
miatt versenykepes az ara)
Szamomra a VW tunik szimpatikusabbnak ugyan annyiert jobban
kidolgozott autot kapok, es a fogyasztasa is kicsit
kedvezobb.
Muszaki adatok:
Skoda VW 60 VW75
68LE/5000 60LE (allitolag kozel 70)/4700 75LE/5000
120NM/2500 116NM/3000 126NM/3800
7l 6,1l 6,2l
Ugy hallottam, hogy a VW-nel a gyengebb motor csak kicsivel
gyengebb (csak papiron 60LE, valosagban 70 korul van) - ezt
tamasztja ala a forgatonyomatek nagysaga is, amit kisebb
fordulatszamon nyujt az auto. Mit tudtok errol?
A ketto (LE-NM) kozott mi a kulonbseg? - Melyik fontosabb
szamomra?
Melyik autot javasolnatok a harombol? Esetleg van valami
jobb ajanlatotok? Milyen lopasgatlo eszkozoket erdemes
venni egy ilyen aru autoba?
Valaszaitokat elore is koszonom,
Tamas
|
+ - | kave faradsag ellen (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Nemes Marcus
> E-mail : [Germany]
> sokkal faradtabb leszel, es ezt eszre sem veszed. A 'default' tanacs az,
> hogy parkoloban megallni, 15 perc gimnasztika, esetleg szunditani egy fel
> orat az ulesben. [lasd meg a kamionsoforok kotelezo pihenoit]
Azert egy kamionsofor az mas, mert allandoan koffeinnal tolteni magad, mert
ez a munkad kicsit mas, mint egy vagy ket evben egyszer, amikor szukseg van
ra.
raki
|
+ - | Re: ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Dago irta:
>Tehat, ami szamomra nem vilagos, az az hogy
>hogyan tudja novelni a fekhengerben a nyomast,
>(tobbszor is) mikozben a fekpedal csak "dobog",
>de nem "sullyed".
Hidroszivattyuval. Amikor novelni kell a nyomast, nyitja a szelepeket,
es ha a fekfolyadek egy adott szint ala csokken, akkor a
hidroszivattyu 'tolja' be a rendszerbe a hianyzo folyadekot. Ezert
'dobol' a fekpedal.
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | Re: kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Ivicz Ur irta:
>Azt gyanitom, hogy valamelyik (vagy mindket) feltengely csuklom
>(feltengelycsuklom?) a veget jarja. Szindroma a kovetkezo: gyorsitas
>uzemben a hajtomu/futomu egyuttes viszonylag csendes. Abban a
>pillanatban azonban, hogy leveszem a labamat a gazrol, a hang
>felerosodik es akkor hangos igazan, ha a szerkezet motorfek uzemre
>valt at. Ez elofordulhat egyenes menetben, de akar kanyarodaskor is;
>akkor talan egy kicsit jobban. Hogyan lehet eldonteni, hogy a valto,
>vagy a feltengely(-ek) adja/adjak ki a hangot? Ha a feltengely ki van
>szerelve, szemrevetelezessel, tekergetessel, hajtogatassal, barhogyan
>meg lehet allapitani, hogy a feltengely rossz?
Nem vagyok benne biztos, de a jelenseget nem okozhatja a
differencialmu is? A motorfek uzemben es kanyarban hasonlo jellegu
hang jelentkezese miatt gondolok erre.
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | Rendszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi mindenkinek!
Egy kis segitseg kellene! Hogyan lehet egy rendszamot az eredeti meretenel
kisebre cserelni???
Eleg ha vagatok matricabol (bar ezt ketlem) vagy jova kell hagyatni,
engedelyek.....
Na es ezeket hogyan lehet beszerezni????
Udv: DrOne
|
+ - | ajanlat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Van egy nagyon jo allapotba levo Moszkvics 40 eves es egy oreg bacsi el
akarja adni.Ha tudtok valakit aki regisegkereskedo akkor irjatok mert
szerintem megeri. csak 1500DM et ker erte de 1000-ert odadja.
Cim:
|
+ - | Vezerloegyseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Van
>nekem egy Opel Kadett 1.6i tutukem, aminek a vezerloegysege nem eppen
>tokeletesen szuperal.
Ennel a valtozatnal tipushiba, hogy a vezerlesi ertekeket
tarolo EPROM foglalata kontakthibas lesz.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Doboz-szerelo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tudtok-e ajanlani Miskolcon MEGBIZHATO!!!, elfogadhato aron
dolgozo karosszeriast? Honda Civic kuszobok restauralasa
a kituzott cel...
Thanx
Ropi
|
+ - | Militec (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nem allitom hogy a fenti ket eset szerencses kimenetele csak a
> Militec-nek koszonheto, minden esetre kivancsi lennek hogy egy
> "nem kezelt" auto hogy viselte volna ezeket az afferokat.
"Te, nem lehet, hogy ezek az afferok esetleg elo sem fordultak volna?"
Nem, mert a difinél egy szimmering a rossz ami már a "kezelés" elôtt is
gyengélkedett, a termosztát-ház kézzel felkent szilikongumi tömítésének pedig
semmi köze a Militec-hez...az volt a baj hogy az egyik csavar elszakadt és
nem
szorította oda a házat a helyére, ezért jöhetett ki a tömítés és folyt el
a víz.
Nem állítom hogy a Militec csodaszer, de LEHET hogy ez mentette meg a gépet.
Nem tudom, nem is érdekel, csak a végeredmény: a lényeg hogy jó az autó...
Üdv
Ropi
|
+ - | szabalysertes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Udv Lista,
>Penteken sikerult a rendoroknek egy videot kesziteni
>rolam, amint eppenathajtok egy bepirosodo lampa alatt...
>Utanna megallitottak, s felvettek az
Udv!
3 hete lekaptak engem is mikozben 80 helyett
128-al "teptem" a kis unommal, es mosolyogtam.
Aztan mikor rajottem mitortent nem mosolyogtam,
hanem a hajam szaggattam ki. Megalltam, mert
120 folott nem vettek ki, elismertem. Megjott a
papir fizessek be 28 ruppot. Eleg jol megusztam,
es tudom is miert, de azt nem arulom el:)
Szerintem te ennyit nem kapsz... de egy fekete
pont neked is dukal:)
Minden jot.
Zozi
|
+ - | Re: szalon,900kg,csodaszar,csapagy (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ez hogy jott ki? Minel nagyobb sulyu az autom annal biztonsagosabb???? Ez
> csak egy parameter a toresbiztonsagban. Raadasul nem annyira nyomos erv
>mint
> egy auto toresbiztonsagi felszereltsege. Lasd a terepjarok tesztjeit, mind
> megbukott 2 eve. Nem tokeletesen rugalmatlan az utkozes.
A fizika torvenyei -ld. impulzusmegmaradas- makacs dolgok. Tetszik nem
tetszik, utkozesnel mindig a konnyebb auto huzza a rovidebbet, az van
nagyobb gyorsulasnak (sebessegvaltozasnak) kiteve. Ami maga utan vonja
hogy jobban osszetorik, a benne ulok kulonosen :-(
IMO egy jo nagy dizelmozdonynak csokevenyes a toresbiztonsagi
felszereltsege, (nuku legzsak :)))) megis abban fognak megmaradni az
ember, nem az alagyurodott Toyota Yarisban vagy a Suzukiban
akarhany lufival meg gyurodesi zonaval.
Terepjarok detto ugyanaz, hiaba hoznak ki rossz toresteszteket (azonos
tomegu betonkockanak vagy azonos tipusu autonak utkoztetve) ha majdnem
ket tonna es bazi nagy gallytorok vannak rajta, es masfel meter magasan
van a tamadaspontja, szerintem nem o huzza a rovidebbet, hanem a torpe
bevasarloauto. Hiaba nem tokeletesen rugalmatlanul viselkedik. Arra is
elsosorban a masik fel fog rafizetni.
Ez olyan mint az elet: az erosebbik kutya fog nyerni, nem a jobbik.
Hajunkra kenhetjuk a toresteszteket ha a valo eletben nagy valoszinuseggel
a mienknel erosebb es nehezebb jarmuvel utkozunk.
udv: VAti
|
+ - | Re: udv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Errol a fa muszerfalboritasrol irhatnal valamit. Hogy csinaltatok, stb...
KI
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
>
> Tiszteletem mindenkinek!
>
> Meglehetosen ujdonsult vagyok meg ezen az oldalon ugyhogy nehany
> kerestelen szoval talan illene be is mutatkozni.
>
> Nev ha fontos hat legyen: Feszl Miklos (alias Shake)
>
> Jelenleg egy szep piros 1eve fenyezett es csontra kikasznizott VW Golf I
> igen csak buszke tulaja vagyok.(Ha valaki Dunakeszi, God kornyeken
> belebotlik egy fa muszerfalboritasu fa sportkormanyos az elobb leirt
|
+ - | Bravur (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Van a haveromnak egy 14 eves Yugoja. A mai napig allandoan ezzel
cukkoltam, hiszen nyilvan nem veletlenul lett a joszag a vilag legrosszabb
autoja. De ma reggel be kellett latnom, hogy a Yugo igenis auto, igazi
tulelogep: kozel negy honapnyi egy helyben allas utan, mindenfajta
elozetes birizgalas nelkul harmadik inditasra beindult! Olaj, akku, fekek,
lampak - minden rendben! Csak alltam, es annyit birtam mondani: le a
kalappal.
Dani
|
+ - | Meg mindig ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nemregen volt a Klub radioban egy beszelgetes az ABS-rol, ahol a tobbek kozott
az autoklubtol is jelen volt egy szakerto.
Nagyon erdekes volt amit mondott, megprobalom osszefoglalni:
"Meg kell tanulni hasznalni az ABS-t. A probapalyan, az ABS hasznalatanal mindi
g
latom, ahogy az emberek az elso alkalommal nyomjak a feket, elfeheredett kezekk
el
szoritjak a kormanyt es mereven neznek elore. A negyedik menet utan mar lazabba
k
es rajonnek az ABS lenyegere, miszerint az autot veszfekezes kozben lehet
kormanyozni! Javaslom, hogy mindenki, akinek van ABS az autojaban probalja ki,
termeszetesen biztonsagos korulmenyek kozott, mert csak igy fogja tudni minden
elonyet kihasznalni a kocsijaba epitett biztonsagi berendezesnek."
No, valami ilyesmit mondott. En meg akkor este kiprobaltam :-), es valoban igaz
a
volt a szakertonek, az ABS "hasznalatat" meg kell tanulni es gyakorolni kell.
udv
Tom
|
+ - | vezermuszij (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Az alabbi dologban szeretnem a tanacsotokat, véleményt kérni:
Adott egy 4 éves FIAT Punto 55.
72 ezer kilométer van benne.Szombaton hazafelé indultunk volna a budaörsi
TESCOból, de a parkolóból történő kihajtás után a motor leállt.Kihívtam az
segélyszolgálatot.Megállapította, hogy vezérműszíj elszakadt.Az autót
autómentővel szállították haza(50km).
Otthon megnéztem a szervízkönyvet: 60 ezer km.-nél a szíjat ellenőrizni
kellet volna (szerintem nem ellenőrizték), a cserét 105 ezer!! km-nél kellet
volna elvégezni.
Ha a motorban komoly kár keletkezett, akkor kinek kellene ennek a költségeit
állni? Úgy érzem, hogy én mivel rendszeresen hordtam szervizelni az autót
minden megtettem amit lehetett.A szervíz "gondosságáról" csak annyit, hogy a
60ezres szervíznél 33.000Ft fizettem, és ennek ellenére sem az
üzemanyagszűrőt sem a hűtőfolyadékot nem cserélték le ami a szervízkönyv
szerint előírás lett volna!!
Kérem adjatok tanácsot, hogyan lehetne a jogaimat érvényesíteni, illetve
volt-e már valaki hasonló helyzetben, és mi lett a vége?
Köszönettel:
Attila
|
+ - | Hasznalt Carina piaci ara (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves "Mindenki" !
Hol/hogyan lehet viszonylag reális piaci ár(folyam)át megtudni
- minél kKedves Mindenki !
evesebb fizikai utánajárással - kedves Carinámnak ?
Internetes és/vagy telefonos elérhetőségek érdekelnek.
Köszönettel : Tibor
|
+ - | Clio vs. Merci #1047 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia,
a Mercedes 3 eves 190-es volt.
ToBa
|
+ - | Es meg mindig ABS, teli gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
sok velemeny es tudomanyos magyarazat hangzott el a temaban. Azt is irta
vki, hogy nyomd, ahogy tudod, mert igy all meg a leggyorsabban.
De mi tortenik sik jegen?
Nos ez esetben az okos, intelligens ABS sajnos rosszabb is lehet, mintha
nem lenne. A szerkezet kuzd, hogy a tapadashataron tartsa a kerekeket, de
tapadas majdnem=0, ezert a kocsi megy tovabb, lassulas szinte nincs. OK, a
kocsi kormanyozhato marad, de ez adott esetben nem biztos, hogy eleg.
Szoval ajanlom az osszes ABS-es listatarsnak, hogy ne bizza el magat jeges
idoben (maskor sem), az auto lehet, hogy hosszabb uton all meg, mint ABS
nelkul.
Meg egy tevhit: sok ABS-es auto tulaja azt gondolja, hogy neki nem kell
teli gumi. DE IGEN! E nelkul csuszos uton is a fentiek jatszodhatnak le.
Tudom ez anyagi kerdes is, viszont akinek ABS-es autoja van talan tud
venni +4 gumit is.
Ha mar teli gumi, Ti mikor csereltek?
ToBa
|
+ - | Re. Kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Laci.
>Tudtok-e es ha igen milyen anyagot, amellyel a karosszeria
>illeszteseinek reseit lehet tomiteni? Ahol bejon a viz. Sziloplaszt
>nem annyira valt be, nyilvan van valami speci is.
Van meghozza nagyon szeles valasztekban nalam :-))) Hol szeretnel tomiteni
Laci ? Felul vagy alul ? Ajanlok inkabb egy parat , parvalasztas celjabol
:-)))
Sika poliuretan ; Loctite - teroson ragaszto es tomito paszta ; Szilikon
tomito gumirugalmassagu atlatszo -40 es + 220 C fok kozott hoallo.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Ford Sierra 1.8i motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Üdv Mindenkinek !
A következőkben kérném a nagyérdemű segítségét : egy cimborámat minden
fajta információ érdekelné azon 1.8i-s motorokról, amelyek a Ford
Sierrákban (főleg a lépcsős hátúakban) dohogtak anno.
Az infókat magánba, ill. a listára is küldhetitek.
Előre is köszi :
Kéthelyi Péter
|
+ - | Lancia Prizma 1.9 TD motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Üdv Mindenkinek !
Ma már jelentkeztem 1x egy Ford Sierra 1.8i motor tárgyában, most a
viszont a cimborámat a fentiekben megnevezett 1.9 TD
motor tulajdonságai érdekelnék még. Aki bír eme aggregát
tulajdonságairól bármely infóval szolgálni, az kérem ne fogja vissza
magát, úgy magánban, mint itt a listán.
Előre is köszi :
Kéthelyi Péter
|
+ - | RE: ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
}-) Honnan veszi az ABS-es fekrendszer azt a +
}-) energiat,
}-) ami az (egy kereken) ismetlodo fekero valtozashoz
}-) szukseges?
En eztet tanultam, de mar nem emlekszem pontosan.
A lenyeg az, hogy ha ugy gondolja, hogy a kerek meg akar
csuszni, akkor kienged egy kis olajt a munkahengerbol.
Igy azonban eleg hamar elfogyna az olaj, ezert ezt egy,
szerintem a motorrol taplalt bigyo segitsegevel vissza-
nyomja a rendszerbe. Ekkor ut egyet a pedal. Kulonben
en ugy veszem eszre, hogy ABS-nel a pedal "beesik",
majd ott kezd el utni. Ha tevedtem, bocs!
Hajho,
Xerxesz
|
+ - | golf 1 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello szinten zenesz !
Sajnos nem tudok beszurni a valaszodbol mert sajnos egy to kozepen ultem
(horgaszni) amikor letoltottem es rajta maradt a kisokoson, de remelem
emlexel meg hogy mit irtal. Amit be akarok szerelni az nekem is a regi tipus
Kjetronic, de meg minidg klaszisokkal jobb mint az egytorkos karburator
(+sokpaci meg miegymas) en abban a szerencses helyzetben vagyok, hogy
megvettem meg anno egy iszonyu lepukkant karosszeriaju GTI golfot. A motor
meg a tobbi nagyon jo, de a doboz ugy szet volt rohadva, hogy nem erte meg
rendbehozni. Szoval van GTI uzemanyagtartaly, meg minden ami szem szajnak
inegere pl nekem eleg ha csak a GTI belsohuteses tarcsafekeit atrakom nem
kell nekem ABS (aki tud az a jegen is tud:))
Ha esetleg eszedbe jut meg valami amire figyelni kell, megkoszonnem ha
megirnad.
Masik topik
Valaki emlegette hogy kellene neki golf 1.6i kapcsolasi rajzra lenne szukseg
(bocsanat de aza level is a kisokoson maradt, tobbet igerem nem fog
elofordulni). Szoval 1-2es tipushoz van, de sajnos csak Enyingen egy
konyvbol kellenne ki fenymasolni es elfaxolni, ami nagy macera. Tehat szolj
ha nagyon kell akkor megprobalok tenni valamit az ugy erdekeben
UDV
Shake
|
+ - | LADA BONTOT KERESEK!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Sajnos LADA 1200-em első sárvédőit cserélni kellene a korrózió miatt.
Kérnélek Benneteket, ha tudtok Budapesten ( 21. ker)-hez közel bontót, ahol
esetleg sárvédőt is találhatok , ( ami még nem indult bomlásnak) akkor
megkérnélek , hogy írjátok meg nekem magánban a címeket, de mellette mehet
"közösbe" is, hátha másnak is kell hasonló infó...
Segítségeteket előre is köszönöm!
Zsolti
|
|