1. |
javitofestek (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
Csak egy kerdes a tfarm-erhez... (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
3. |
dizel vagy gaz (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
4. |
ABS (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
5. |
tankolas megegyszer (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
6. |
Re motorcsere ( 14 sor ) (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
7. |
Sti-lo-ero (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
8. |
re: javitofestek (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
9. |
Brava nem megy el (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
10. |
Nepperek alma - Lancer kombi '89 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
11. |
RE: gyerekules forditva (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
12. |
RE: BX (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
13. |
RE: Diesel vagy gaz (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
14. |
turbina+tankolas+usa (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
15. |
Inkabb bekuljunk, mint veszekedjunk :-) ( OFF ) (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
16. |
Kuplungrobot cikk kuldese (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
Matrica Szegeden (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Frigyes pajtas, ne irogass??!! (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
19. |
Bugatti Veyron (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
20. |
re: tankolas (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
|
+ - | javitofestek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A vasarlaskor nagyon figyelj a szinre, mert (legalabbis en ugy vettem eszre)
egy apro arnyalatnyi kulonbseg is kiszurja a szemet felkenes utan. Az a
legbiztosabb, ha leszakajtassz egy darabot a karosszeriabol, a honod ala
csapod, es beviszed magaddal a festekespolchoz.:o)
Inkabb nezd meg a szinezet kodjat a kocsi adattablajan!
Dodo
|
+ - | Csak egy kerdes a tfarm-erhez... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
:> en hosszu evek ota igy irogatok, ékezetet sem
:> használok, a mondatot sem kezdem nagybetuvel,
:> anno ez mindennapos volt:))
En meg csak 1995 ota levelezek interneten, de sehol
nem lattam meg olyan szokast e-mail-ben, hogy a
mondatot kisbetuvel kezdjuk...
:> azert hasznaltam a tfarm nevet, mert capri-3-kent
:> sokan ramismertek volna. akik pedig ismernek,
:> tudjak hogy nekem is szervizem volt, van, es nalam
:> is vannak kedvezmenyek, blabla...
:> korabban sokat olvastam itt
Ilyen dumakkal kormanyszovivok szoktak megmagyarazni
a korabbi mellefogasaikat...
:> reszemrol a tema lezarva, en valszeg nem surun
:> latott vendeg leszek itt, idom sem nagyon van ra.
Legalabb valami jo hir a vegere !
Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
|
+ - | dizel vagy gaz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia,
mint dizelparti (es dizeltulajdonos, 2000. 12. Clio II 1.9 dTi), szeretnem
kiegesziteni a listadat:
>+ kisebb fogyasztas, tegyuk fel a gaz 120 Ft es a diesel 195 Ft, 90 LE a
motor (korszeru
> tipusok), atlagfogyasztas (100 km, vegyes) gazzal (korrigalva)
> kb. 8,5l = 1020 Ft; diesel-lel: kb. 6,5 l=1270 Ft. A kulonbseg 250 Ft.
Naponta jarok Bp-rol Esztergomba, es hetvegente orszaguton 4-500 km-t
megyek.
4.6-4.7 l/100 km az atlagfogyim, es megtehetem, hogy Szlovakiaban tankolok,
ahol most 27.50 SKK a gazolaj (158 HUF) es 15 SKK az LPG.
>+ nagyobb nyomatek
Igy igaz, ezt szeretem benne, hogy odalepsz neki a dombon, es gyorsul :-)
> - kornyezetszennyezo (korom, elegetlen szenhidrogenvegyuletek, budos)
Meg ritka az oxidacios katalizator, de az ujakon mar van szabalyozatlan
katalizator, ez segit valamennyit.
> - zajos
Zajosabb mint a benzines, foleg hidegen. Ha meleg a motor, es nagyobb
sebessegfokozatban mesz vele, az atlagember meg nem mondja, hogy dizel.
> - dragabb
Ez sajnos igaz. Minel ujabb a kocsi, annal nagyobb az arkulonbseg. Ha jol
emlexem, a Clio kb. 400e Ft-tal volt dragabb, mint a hasonlo parameteru (1.4
16V) benzines.
> - nehezebb karbantartani
Uj kocsinal ez nem hiszem, hogy igaz. 15 ezres a szervizperiodusa, az elso
nagy karbantartas 60e-nel esedekes. A 15 ezrenkenti karbantartast 15e Ft-bol
meguszom. Jelenleg 43e km van a kocsiban.
Reginel tenyleg problemas lehet. Volt anno egy 1985-os Golf II. GTD-m,
haaat, tenyleg voltak vele gondok, eleg leharcolt darab volt, - de ez mar a
masik veglet.
Udv,
Koli
|
+ - | ABS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Vezetgettem abs-es kocsikat, engem annyira nem gyözött meg. Érzésem
>szerint egy normális, jól adagolható nagy fékkel megeszem a tucatautokat
ilyen
>téren....
Akkor csinald mar meg EGY fekpedallal, hogy a negy kerek kozul csak kettot,
vagy harmat fekezel. Vagy csusztasd meg es engedd el a feket masodpercenkent
20szor. Ha ez mar megy, akkor megeheted a tucat-ABS-eket. Sima, egyenes
szaraz aszfalton majdnem mindenki tud csuszashatarra fekezni. Az izgalmak
eltero tapadasi viszonyoknal jonnek. :)
Fogash
_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
|
+ - | tankolas megegyszer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Koszonom mindenkinek a valaszokat!
Javito"ceruza" ugyben nincs tovabbi megjegyzesem, majd utananezek a
dolognak, bar fogalmam sincs, honnan tudhatnam meg a szinkodot. Azt
tudom, hogy Daewoo Matiz "e'gke'k" szin kell.
A tankolasra visszaterek azert.
Chucky irja:
> De lehet, hogy par
> mililiter benzinnel folosleges foglalkozni, viszont tenyleg ertekes kerdes.
> :o)
Nem par milliliterrol van szo, es nem arrol, hogy ezentul cseppenkent
tankolnek :-))
Az tortent, hogy vasarnap kihasznaltam az alkalmat, hogy a ferjem is
velem van, utkozben tankoltunk. Szamitasaim szerint meg lehetett 4-5 l
benzin a tankban, a Matiz tankja "papiron" 35 l. Kerdezte a ferjem,
hogy az altalam vart 30 l-t tankolja, vagy tele, amig fer. Mondtam,
hogy tele.
Kb 28 l-nel kattant a pisztoly, utana szep lassan toltogette meg a
benzint, es 36 l-nel allt meg. Kattanas utan 8 liter, egy olyan
tankba, amiben volt meg benzin, es osszesen 35 literes!
Eleg erthetetlen szamomra.
Anna
|
+ - | Re motorcsere ( 14 sor ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Udv Shake
> Szoval a motorcseret nem most tervezem mert sokba kerul aegy motorfelujjitas
> anelkul en motort nem rakok az autoba. Viszont lehet hogy tudok szerezni 1.8
> 16v feltoltesre felkeszitett motort (uszkve 200 loero) a valto feltengejek
> birjak a feket most csereljuk GTI fekekre az is brini fogja, de hogy kb 2-3
> ev mulva fog ilyesmi (motor) az autoba kerulni az biztos.
Csak hartom dolgot fuznek hozza:
- en sem csereltem mocit, igaz, hogy mar csak a motorblokk az eredeti. Erre
a blokkra epitgettunk mindefele foldijot. Egyetlen dolog: az egyes motoron ninc
s
annyi olajkivezetes amint az ujjakon, de van itthon egy ceg, aki eleg
profi modon megcsinalja. Igy en megsporoltam 30 ezret a motoratirassal.
- Felreertettel: en inkabb a kaszni megerositesere gondoltam. A
feltengelyek ugyis ahhoz a motorhoz tartozo valtoval fogod szerelni.
Inkabb a kasztninak vannak gyenge pontjai amit 1000% meg kell erositeni, hogy
a peres gumik szet ne razzak illetve kanyarodaskor ne csavarodjon az
egesz hobelevanc.
> Motorszamot csak
> atutni vagyok hajlando mert eladni nem akarom a gepet es a semmiert
> (beleirnak ket betut meg x szamot a forgalmiba) a budos eletbe nem fogok
> kiadni 30eHUF ot.
- az atutes meg veszelyes, mert a vizsgan is kiszurhatjak, es komoly
gondod lesz belole. :(
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
Budapest, 2002. február 22.
|
+ - | Sti-lo-ero (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok AUTOsok!
>Az 1,2 82LE pedig total csod. Nem tudom milyen
>lovakban szamoljak az olaszok azt a 82LE-t...
>valoszinuleg poniban. :)
Hat ez a regi veszzoparipam :-) Mindenki olyan nagy ahitattal nezi a
katalogusadatok kozott a maximalis teljesitmenyt, mint szinte egyetlen
mervadojat a motornak, hogy ezen mindig elcsodalkozom. Ez az ertek a
_legnagyobb_ teljesitmeny, valahol a legmagasabb fordulatszam alatt
picivel. Abban a tartomanyban, amit nem sokan, es nem surun hasznalnak. Es
ekkor jon a csalodas, hogy a 2000-4000-es tartomanyban hasznalva az autot
kicsit gyenge. Sajnos igen. Egy teljesitmenygorbe sokkal tobbet mond
nekem. Pl.: Opel 1.6 75LE vs. 1.6 100LE motor. Kb. 4000-ig ugyanaz a ket
gorbe. Megis mindenki fikazza a gyengebb motort, az is aki 5000-es
fordulattol mar sikitva menekul :-).
Es akkor meg a max. nyomatekrol, nyomatekgorberol meg nem is beszeltunk....
(Eljen a nagy ccm! :-)
Borbely Gabor
|
+ - | re: javitofestek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Javitofestek ugyben szerintem nem a tesco gazdasagossal erdemes
probalkozni, hanem itt a II. Arpad ut sok szam alatt (a viztorony
utan Palota fele) az autofestekesnel. Ha mazlid van, akkor pont van
nekik olyan szinu koromlakk, es akkor 500 Ft. ha nincs, akkor
barmilyen szint szinkod (ha nincs, akkor katalogus, vagy proba)
alapjan kikevernek. A legkisebb mennyiseg 2 koromlakk.
2600-ert pedig kevernek neked 4dl spray-t is (flakonozva)
Nekem a Swift metalkekjet remekul eltalaltak, de az astra Miami kek-
je sem okozott problemat (benne volt a katalogusban)
ADios
TLantosLantos, Tibor |
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | Brava nem megy el (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Dodo Bravaja:
>>>
1 630 000 ert nem vittek el, 1997-es. Meg tobb mint
egy ev muszaki van rajt, 95e km van benne.
Alapvetoen a kinalathoz kepest nincs baj az araval. A
tobbit is ilyen arban kinaljak (pl. Autoexpo.hu) De most
ugye 2.6MFt-ert bele lehet ulni egy klimas UJ autoba,
azonkivul tonnaszam jonnek 3-8 eves kompaktautok
fillerekert Svajchonbol es tarsaibol.
E 2 dolog miatt van a baj.
Egy 5 eves autot uj aranak 65%-an nehezen vesznek meg.
Legjobb esetben is 50% korul kellene forognia, ha jol
tartana az arat. Csakhogy ezzel a hasznalt-uj Bravakkal
elegge megzavartak a piacot.
Megneztem nemet weboldalakon: 4500-5000 EUR korul forognak
ilyen gepek. Ez pedig baratok kozott is 1,1-1,3 MFt. Kicsit
torotten, kamu szamlaval okos nepperek behozhatjak ugy,
hogy 1,4-ert adjak es szakitanak 400 kFt-ot rajta.
Manapsag hasznalt autot inkabb csak venni jo...
udv, deejaytiszy
|
+ - | Nepperek alma - Lancer kombi '89 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
jzs irt a Lancer kombijarol '89:
>>>
van egy fenti (GLXi) oreg, de meg jarokepes autom, amit, ha
valaki elvinne (jelenleg Nürnberg mellett, es meg
februarban ervenyes forgalmival), akkor jelkepes osszegert
odaadnek.
Ujra ideznem az autoscout24.de oldalt: ilyen auto 1200 EUR
(300 kFt) korul forog. Itthon eladhato 7-800 ezer
forintert... Mikor fognak vegre helyukre kerulni a dolgok...
deejaytiszy
|
+ - | RE: gyerekules forditva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [International]
>Temakor: gyerekules forditva ( 19 sor )
>...Tipoban ugyanis nincs utaslodali lufi (szerintem talan vezetooldali
sincs).
>De azokban a kocsikban, ahol van, ott tenyleg tilos forditva ultetni.
Kiveve talan a Volvo-t, ahol gyarilag ezt ajanljak...
Gondolom ez esetben (automatikusan?) letiltja a legzsakot.
--Udv:szm
|
+ - | RE: BX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : Hajdu Csaba
>E-mail : [Hungary]
>>... ezt alapesetben normalisnak gondolnam,de azert
>> elnyelt egy liter olajat a hidraulika rendszer. A furcsa csak
>> az, hogy a szintmutato gyakorlatilag meg se mozdult. Lelke
>> rajta. Mostmar nem jelez vissza.
>Lehet, hogy beragadt a szintjelzo. Elvileg 20000 kilometerenkent
>kell pucolni a hidraulika tartalyt es szuroket, 60000 km utan
>pedig cserelni az olajat. Arra figyelj, hogy van-e folyas valahol,
>ha nincs, akkor valoszinuleg egyszeruen csak az elozo tulaj
>hanyagsagarol van szo.
En egy hanyag diszno vagyok, es meg sohasem pucoltam, sot
nalam meg mosofolyadekot sem latott az altalam beletett
240.000Km-en. Mos meg mar nem merek hozzanyulni, lehet
hogy helyenkent mar csak a kosz tomit?
>Felado : [International]
>Amikor meg citroen boltban dolgoztam, volt olyan kedves vasarlo aki
>megtette.
>Az tette az illetot "kedves" vasarlova, hogy meglenditette a bolt
>tomites-eladasi statisztikajat :-) (valoban az osszes tomitest cserelnie
>kellett :-o )
Egyszer a Bp-Berlin uton mar Hegyeshalomnal elkezdett villogni
a hidraulika folyadekszint hibajelzo (visszafolyo cso kaputt) es
a Cehszlovak pampakon (ugy Brno kornyeken) muszaj volt mar valamit
tenni. LHM akkoriban arrafele nyema, szoval nemi tanakodas utan
a Merci automata valtoolajjal (az volt) potoltuk.
Masnap persze szerviz, atmosas, feltoltes.
Nem serultek meg a tomitesek.
Allitolag vegszukseg eseten motorolaj (sot, volt olyan szerelo
aki vizet is emlitette) is megteszi, amig szervizhez nem er az ember.
Gondolom egy napig mindent kibir.
--Udv:szm
|
+ - | RE: Diesel vagy gaz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
Csak kommentalnam egy kicsit...
>Diesel:
>+ kisebb fogyasztas
>+ nagyobb nyomatek
+ **Es erosebb motorfek.
>- kornyezetszennyezo (korom, elegetlen szenhidrogenvegyuletek, budos)
>- zajos
**A _MAI_ dizelek eleg csendes es egyenletes jarasuak.
>- dragabb
>- nehezebb karbantartani
**Miert nehezebb karbantartani? (nem nagyon kell neki).
>Gaz:
>+ kornyezetet kevesse szennyezi (jobb eges miatt, csak CO2 van, es NOx)
>+ olcsobb az uzemanyag
>+ tokeletesebb eges
>+ olajcsereperiodus megno, nem higitja a motorolajat
>+ biztonsagosabb (nyomasprobazott tartaly, femvezetek)
**_Minel_ biztonsagosabb?
>- kisse emelkedik a fogyasztas
>- szervizelese nehezkesebb
>- kisse csokken a motor teljesitmenye
>- ritkabb kuthalozat
- **"hatotavolsag" kisebb
- **a tartaly nagyon sok helyet elvesz
- **sokhelyen melygarazsba nem mehet be.
--Udv:szm
|
+ - | turbina+tankolas+usa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Nemes Marcus
>gazturbinas Volvo is a kocsik kozott (de lehet, hogy ez csak az aramot
>szolgaltatta a villanymotornak, erre mar nem emlekszem).
Igen, az "villanyauto" volt.
>a megnevezett tipus. 119 cm hosszu, 40 cm atmeroju, 244 kg, max. 2300
>loero, fogyasztas 0,452 lb/SHP-hr [font/(tengelyen me'rt loero * ora]. 3
azert az a ketezer lovacska szepen huzhat :-)
A fogyasztas hogy nez ki vmi "emberibb formaban" ? (Mondjuk varosi
kozlekedes egy masfel tonnas kocsival)
> Felado : [Hungary]
>Mikororn tankolsz, kattan a betolto pisztoly ez azt jelenti, hogy a
>visszacsapo uzemanyag reteszeli a pisztoly uzemanyag atfolyasat. Telen
>kattanas utan lehet meg 2 - 3 L uzemanyagot csepegtetni a tartalyba. DE !
Nekem kattanaskor rendszeresen vegigfut a kicsapo benzin a kocsi oldalan
:-( (ezutan bele lehet meg nyomni 6-7 litert siman)
> Felado : [Hungary]
>egyik ismerosom egy neves usa amitastech ceg itthoni leanyanal dolghozik,
>es o meselte, hogy ok mar evek ota tervgazdalkodast folytatnak :) es meg
>ilyen munkaverseny szeruseg is van naluk, az azevi gyoztes a
>nevjegykartyajan feltuntetheti, hogy o lett a goztes :)
Tenyleg most hogy emlited. par eve voltam Atlantaban az AT&T-nel es ott
voltak kinn "honap dolgozoja" tablak a falakon :-)
Es akkor egy kerdes. Tudja vki, hogy egy 98-as volvo s40 konnyufem felnije
passzol-e egy 96-os volvo 460-asra ?
A'kos
--
Ákos Szalay, Architecture & Research, Sophos Anti-Virus
Real Business/CBI Growing Business Awards: Company of the Year
Email: , Tel: 01235 559933, Web: www.sophos.com
|
+ - | Inkabb bekuljunk, mint veszekedjunk :-) ( OFF ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Laszlo.
>azert hasznaltam a tfarm nevet, mert capri-3-kent sokan ramismertek >volna.
akik
>pedig ismernek, tudjak hogy nekem is szervizem volt, van, es nalam >is
vannak k
>edvezmenyek, blabla...
Es ezt az infot nem osztod meg a listaval :-o ? Ugyanis sokkal szivesebben
mennek oda akar autot javitattni ahhol nem csapjak be oket, rendesen
javitanak, sot ismeros " listatars " a tulaj. Ez nem reklam ,inkabb info
jellegu.
> nagyon leszoljak a Caprikat hozza nem erto emberek.
En is olvastam, de nem vettem figyelembe. Ugyanis 1970 tajekan itt MO - n
eleg sok Ford Caprit lehetett latni. Nekem akkor is , de most is tetszik.
Pedig nem ismerem, csak kulsoleg latva.
>marpedig ha te hirdeted magad, akkor vigyaznod kell, mit irsz.
>en is gyanitottam a BX valaszt,
Jogos feled a 2 pont ebben a szempontban, sot elismertem, hogy tevedtem.
Maganban engem kedvesen figyelmeztettek, hogy csacsisagot irtam :-) Igy van
igazuk van ! Viszont engem inkabb a segitseg elve vezerel, igy kovethetek el
akar vegzetes hibat is. Ki ne vetkezne :-) ? Sot maganban olyan
listatarsakkal tartok kapcsolatot akik csak olvassak az autot. Sot van
olyan, hogy SAHAL ami neha kotelez arra, hogy bajba jutott autostarsaimon
segitseget nyujtsak. Ezt szivesen vallalom is.
>reszemrol a tema lezarva, en valszeg nem surun latott vendeg leszek >itt,
idom s
>em nagyon van ra.
Ne csinald maradj itt kozottunk ! Most itt a listan csinaljuk a ket
sertodottet, lehet hogy felreertes okan. Reszemrol e tema lezarva !
Udvozlettel: Frigyes
Ui. Ment maganba is.
A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50 ; 06-20-9446-107
Skoda 120 L
|
+ - | Kuplungrobot cikk kuldese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
Akit erdekel ez a cikk annak szivesen elkuldom maganba, csak az elso
valtozat ( olvashatatlan ) 59KB volt, mig a mostani nagy felbontasu 450KB.
Freemaileres cimre nem merem elkuldeni a nagy meret miatt. edig ez igy is
max tomoritve van JPG. Aki megis keri maganban irjon, kuldom neki a cikket !
Udvozlettel: Frigyes
Ui. Nagy meret miatt nem merem elkuldeni.
Skoda 120 L
|
+ - | Matrica Szegeden (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Jozsef.
>Korulbelul 1 eve olvasom a listat es orulok hogy tagja lehetek !
Mi is orulunk, hogy itt vagy kozottunk es jol erzed magad. Gondolom, hogy
ezert kerned a matricat ?
>Mivel hogy ez tovabb is fajulhatna, igyhat az lenne a kerdesem hogy
>Szegeden
>vagy kornyeken hol lehetne 1 matricat beszerezni ?
Mazlid van :-) Jovo het folyaman egypar Skoda alkatreszt kuldok Szeged
varosaba, ebbe a csomagban elkuldom neked a matricat :- ) Csak ird meg
mielobb, hogy kulso vagy belso matricara lenne szukseged.
Skoda listatarsam neve:
Hajdu Zsolt
Tel ( mobil ) 06 - 20 - 924 - 9152
( Szamat az o beleegyezesevel irtam le ).
Matrica arat a 200 penzt odaadod Zsoltnak, vagy az en cimemre elkuldve
levelboritekban megoldott.
Egyebkent Szeged varosaban mar 4 - 5 HiX matricas auto van .
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Re: Frigyes pajtas, ne irogass??!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hello.
maganban olvasva a leveleket es a mai (tegnapi) hix termes utan azert mindjart
mas a helyzet.
eloszor is, mivel egy nap a bekuldes atfutasi ideje, ezert szo nelkul megvarhat
tatok volna az en reakciomat, bemutatkozasomat:)))
"tehénfarm.." :)))
ennel tobb fantazia is szorulhatott volna beled Frigyes:))
plane, hogy miutan olvastad a mai (ma mar tegnapi) napot a listan, egy teljesen
mas tartalmu levelet irtal maganban...ugye nem baj, hogy emlitettem?!
sertodes reszemrol nincs, mert tudom, hogy mashol en is ugyanilyen elismert tor
zstag vagyok (index Auto-Motor)
es barki a vedelmemre kelne hasonlo esetben.
de buszkebb arra vagyok, hogy nem kerult meg ilyenre sor!:)))
na pa'
legyetek jok
capri-3
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: badbones.hdsnet.hu)
|
+ - | Bugatti Veyron (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindenkinek,
Van par kepem es angol leirasom a Bugatti Veyron-rol (370 kb), ha vkit
erdekel dobjon meg egy mail-lel, es elkuldom.
Jo 7veget !
Karesz
|
+ - | re: tankolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A tankolassal kapcsolatban en is mar felfigyeltem erre a jelensegre,
mely szerint tankoltam egy X osszegert es megszoktam nezni az ora
allasat(talan megszokasbol, nem tudom).Erdekes modon amikor bemegyek
fizetni atlagosan 1 es 1,5-nel Forinttal fizetek rendszeresen tobbet.Ez
onmagaban nem penz csak ugye a mondas is ugy tartja sok kicsi sokra
megy(arrol nem is beszelve, hogy azert egy nagy olajtarsasagnal
amelyiknek nem egy-ket kutja van, annak mar ez is jo plusz jovedelem a
semmiert).Egyszer ra is kerdeztem a kutastol, hogy vajon mitol van ez es
O elozekenyen valaszolta nekem, hogy a gep kerekit felfele.Mire en
megkerdeztem tole, hogy hogyan lehet az, hogy ha pont 4999.00 forintert
tankolok akkor is 5000 forint van a szamlan.Erre mar csak hummoges volt
a valasz.
Hozza kell, hogy tegyem ez velem csak a MOL kutakon esett meg.
A LE legyen veletek!
Arpi
u.i.
Nem az-az Arpi akirol mostanaban eloszeretettel olvashatunk.
|
|