Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1053
Copyright (C) HIX
2001-03-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 olaj (mind)  11 sor     (cikkei)
2 ABS (mind)  38 sor     (cikkei)
3 SMS Email from GSM number +36209682646 (mind)  7 sor     (cikkei)
4 Teli gumi csere... (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Genfi kepek (mind)  4 sor     (cikkei)
6 balatoni automoso (mind)  69 sor     (cikkei)
7 Alfasok figyelem (mind)  27 sor     (cikkei)
8 kave faradsag ellen (mind)  6 sor     (cikkei)
9 va: teli gumi (mind)  12 sor     (cikkei)
10 Meg mindig ABS (mind)  35 sor     (cikkei)
11 re: vezermuszij (mind)  20 sor     (cikkei)
12 japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind)  13 sor     (cikkei)
13 RE: Terepjaro detto (mind)  15 sor     (cikkei)
14 Gyanus forgalmi (mind)  38 sor     (cikkei)
15 Nissan olaj, Polo-Fabia, Punto v.szij (mind)  56 sor     (cikkei)
16 Re:Milyen olajat javasoltok (mind)  13 sor     (cikkei)
17 muszerfal boritas (mind)  28 sor     (cikkei)
18 ABS (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 3/20/2001 +0100, you wrote:
>n szo. A szervizben 5W 50 -es Mobil1 olajat akarnak beletenni, ennek az 
>ara kb.
>  15 eFt, de ha akarom 10W 40 -eset is beletesznek, ennek az ara kb. 8eFt. 
> Megne
>ztem a gepkonyvet, a mi idojarasi viszonyainkhoz a 10W -40 -eset ajanljak, 
>az 5
a 10w40 szvsz eleg foleg hogy nnyar jon de ha a kocsi sokaig kell meg es 
telen rengeteg rovid tavot mesz akkor azert telire az 5w-t nyomatnam bele.

ant
+ - ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>De mi tortenik sik jegen?

Pont az mint az ABS nelkuli autoban, soot iranyitani se lehet az autot ha 
megy az abs jegen.. ezt tobb fele autoval kiprobaltam, tobb fele abs-el, es 
ezt tapasztaltam...

Az eset hoban katasztrofalis, lenyomom a feket, es hoppa semmi se tortenik, 
elorol kis gyors berrego hang, az auto meg csuszik jobbra blara, de 
megallni az istennek nem akar. Gondoltam is ha sokaig lesz ho akkor 
kiszedem a biztositekat az absnek de arra a 2 napra felesleges volt..
Az abs mukodeset csak kis sebessegnel kapcsolja le, de mig addig lelassulok 
egy iranyithatatlan, es nem elore!!! gurulo megallni nem akaro autoban ulok..

(elso ilyen tesztem egy lekoppott nyarigumis bukolampas toyota celica volt, 
nagyon rossz erzes volt az akkori teligumis nem abs-es kocsim utan)

>kocsi kormanyozhato marad, de ez adott esetben nem biztos, hogy eleg.

Kormanyozhato ?? inkabb ugy irom, kormanyozhatobb, de semmi esetre se 
kormanyozhato..


>Meg egy tevhit: sok ABS-es auto tulaja azt gondolja, hogy neki nem kell
>teli gumi. DE IGEN! E nelkul csuszos uton is a fentiek jatszodhatnak le.

Soot neha a telivel rosszabb megallni abs-el mint egy uj nyarival abs nelkul.


>Tudom ez anyagi kerdes is, viszont akinek ABS-es autoja van talan tud
>venni +4 gumit is.



>Ha mar teli gumi, Ti mikor csereltek?

Mar most erdemes lenne, mert hamar leradirozza az ember..:)

Ant
+ - SMS Email from GSM number +36209682646 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur, Nagyak indult es igy megvedte Alfajaval a Hixauto becsuletet 5 perce a
 gyorsulasi versenyen a H.ringen! udv, deejaytiszy

--
NOTE! Replies sent to this message will NOT reach the original sender!
This message was sent via SGiC-Net SMS-Mailer <http://www.sgic.fi/>;
Evolving SMS Server by ÖÖ - Evolving Office OY <http://www.oeoe.fi/>;
+ - Teli gumi csere... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Ha mar teli gumi, Ti mikor csereltek?

En a mult heten csereltem vissza a teli gumikat, amikre
a mostani telen a kornyekunkon nem volt nagy szukseg.
(Legalabbis januar 22-ota...)

Persze a teli gumi uj volt, igy a menku nagy futofelulete
neha morgott, de latyakos vizben elvezet volt vele stabilan
menni. A nyari gumival sokkal csendesebb, erezhetoen
konnyedebb az auto gyorsulasnal es fekezesnel.

A gyari gumi Dunlop Sport 200, 195/65R15. Ismeri esetleg
ezt valaki, vagy velemenye-tapasztalata van-e valakinek ?


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut. '2001)
+ - Genfi kepek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hejjho!

Mas se latja a nexus.hu-t?
VTI
+ - balatoni automoso (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Az alabbiakban sulyos negativ tapasztalataimrol fogok beszamolni egy
karosszeriakozmetikas ceggel kapcsolatosan. Akinek nincs kedve
vegigolvasni, annak gyorsan ideirom, mielott tovabblepne, hatha
megragad az emlekezeteben: a III. keruleti Balatoni automosorol van
szo a Becsi uton.

Szoval ugy egy honappal ezelott, amikor nehany nap erejeig hirtelen
tavaszias ido kerekedett, elvittem egy alapos kulso-belso kozmetikara
az autot. Tudjatok, gepi polir, nedves szonyegtisztitas stb. Osszesen
18.300 ft-ot fizettem es mit kaptam? A karpitokat kitisztitottak,
ezzel tobbe-kevesbe elegedett vagyok; ugyan latok meg lehetoseget a
fejlodesre :), de teny, hogy kozel ujszeru allapotba kerultek. Az
utaster muanyag reszeit mar nem egeszen ugy apoltak le, mint vartam:
szerintem egy profi muhelyben minden muanyagot (muszerfal, kormany,
gombok, stb.), amit nem szivott ki vagy repesztett meg a nap, speci
szerekkel fel lehet ugy dobni, hogy vadonatuj hatast keltsenek. Ehhez
kepest most is ugyanaz a 13 eves, a recekben leulepedett, belekovult,
szabad szemmel nem lathato koszreteg van rajta, mint eddig is, szinte
csak a port toroltek le rola. Ez NEM kozmetika! Vizes rongyom,
porszivom meg szilikonos spray-m nekem is van. Az, hogy feluletesek
voltak (hamutartot kihagytak, szellozorostelyokat eppen hogy csak
megpiszkaltak), mar szinte reszletkerdes. Mellesleg ugyanez
vonatkozik a kulso gumi- es muanyag alkatreszekre is (spoiler,
tukrok, profilgumik), hagytak ugy, kifakulva, szurkes szinnel, szep
magyarosan.

Ami viszont igazan felidegesitett, az a polirozas: amikor 4 het utan
eloszor mostam le a kocsit alaposan, derult csak ki, hogy ugyanugy
tiszta karc az egesz, mint annak elotte. Vagy hozza sem nyultak
geppel, vagy b*szottul sajnaltak ra az anyagot. Na most ez NEM MUNKA!
Az agyam eldobom, ha elobb sirva nem fakadok, komolyan mondom.

Most szombaton visszavittem a muhelybe az autot. A fonokasszony egy
kulturember! Azonnal azt mondta, hogy ezeknek a karcoknak bizony el
kellett volna tunniuk, es hogy iszonyatos, ahogy az auto kinez.
Buzgon erdeklodott viszont affelol, hogy nem jartam-e gepi mosoban
avagy nem dorzsoltem-e szet valami koszt az autot, merthogy a
lakkfekete borzasztoan kenyes szin. Mondtam, hogy termeszetesen nem,
amit mas lehetoseg hijan kenytelen volt elhinni. Ugy hiszem halal
udvariasan reklamaltam, nem vadaskodtam, nem habzott a szam, csak
elmondtam, hogy meg mindig karcos az auto, es ezert a penzert
szeretnek karcmentes feluletet latni. A polirozasert eredetileg
felelos alkalmazott-tal viszont ennek ellenere sem lehetett birni,
eppenhogycsak el nem kuldott a k. anyamba, teljesen ki volt kelve
magabol es ram akarta keni az egeszet. Meg a tulajdonosno
csititgatta, hogy fogja vissza magat, ezen kivul pedig meg
rebesgetett valami olyasmit is, hogy o teljesen biztos benne, hogy le
lett polirozva az auto (mellesleg: a joszandekat latva ezt speciel
elhiszem neki!), ugyhogy az is lehet, hogy olyan kemeny a lakkreteg
rajta, hogy nem lehet kipolirozni a karcokat. Na most ez szerintem
hulyeseg, ahogy azok a karcok rakerultek, ugyanugy ki is lehet oket
polirozni, masreszt ilyet meg nem hallottam. Illetve ha tenyleg van
ilyen, akkor is eppen ez a polirozas lenyege, tehat ha nem tudjak
lepolirozni akkor figyelmeztessenek elore, ne csinaljak meg, vagy
adjak vissza a penzem. Nem?

De foleg: VAN ilyen egyaltalan? Fogash, tobbiek? :)

A reklamacio egyebkent ettol fuggetlenul elerte celjat, mert
garanciaban ujra megcsinaljak. De akarmilyen is lesz az eredmeny, ez
tipikusan az a hely ahova soha tobbe be nem teszem a labam, es nektek
sem tanacsolom.

sziasztok,
Zoli

= Nasfay Zoltan - www.relax.hu -  =
+ - Alfasok figyelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

az index.hu-ra iro Alfasok talalkozot szerveznek. Eddig 30-35 auto 
jelezte reszvetelet, ha Alfad van, szeretettel varunk.

Mikor:  2001.3.24. 11:00
Hol: Esztergom, a Bazilika alatti parkoloban
Mi lesz: vonulas, nyalcsorgatas, a hatsokerekes szekcio bemutatja
a gumifustoleses akciojat, kipufogok csodalata, loerok kordaban
tartasa, kaja, pia, go-kard, esetleg nyari bob es hasonlo 
nyalanksagok.
Ki mindenki: a listarol ott lesz Fogash meg en, ha minden igaz,
kepviselve lesz a TotalCar is (na meg az origo.hu, ugye Fogash :-)))

-------------

A DS-i HAT nagyon jo otlet, ha mar a pozsonyit nem tudtam 
megszervezni (3 honap alatt 5 jelentkezo :-(()
Gyertek minel tobben!

-------------

Nyari gumi:  szombattol fenn figyelnek


Cs.
AR 146
+ - kave faradsag ellen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nalam a Coca-Cola jott be.
Mindig keznel van egy par doboz.
Zodseges cimboram, (aki ejfelkor mar sorban all a 
nagybani piacnal) eskuszik - egy Cola, egy kave.
--
Meszaros Geza
+ - va: teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

ToBa kerdi...
> Ha mar teli gumi, Ti mikor csereltek?

Elarulom. Majd ha elkopott.
Oktobertol aprilis vegeig tanacsos hasznalni.
A maradek 5 honapra pedig nem szedem le.
Ket Escortot is igy hasznalok evek ota.
Nem hajszolom a kocsikat es nem veszek eszre
erosebb nyari kopast sem. 
Igy is kibirnak 50-60 ezer kilometert. (2-3 evet)
--
Meszaros Geza
+ - Meg mindig ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

ToBa irta:
>sok velemeny es tudomanyos magyarazat hangzott el a temaban. Azt is
>irta vki, hogy nyomd, ahogy tudod, mert igy all meg a leggyorsabban.
>De mi tortenik sik jegen?
>Nos ez esetben az okos, intelligens ABS sajnos rosszabb is lehet,
>mintha nem lenne. A szerkezet kuzd, hogy a tapadashataron tartsa a
>kerekeket, de tapadas majdnem=0, ezert a kocsi megy tovabb, lassulas
>szinte nincs. OK, a kocsi kormanyozhato marad, de ez adott esetben nem 
>biztos, hogy eleg.
>Szoval ajanlom az osszes ABS-es listatarsnak, hogy ne bizza el magat
>jeges idoben (maskor sem), az auto lehet, hogy hosszabb uton all meg,
>mint ABS nelkul.
Az egyetlen ut, amin az ABS rosszabb lehet szerintem, az a suppedos
sar, vagy a mely ho. Ezert van (volt) egyes ABS-eken un. terepvalto
kapcsolo, amitol 'lustabb' lett a szabalyozas, es engedte hosszabban
csuszni a kerekeket, igy a sar vagy a ho 'turasaval' jobb lesz a
fekhatas. Ellenben jegen jobb az ABS. Egyreszt mint irtad, kezelheto
marad az auto, masreszt jobb a lassulas. Mertem mar jegen ABS-t (igaz
legfekes jarmuvon, de nem hiszem, hogy mas lenne hidraulikus fekkel),
es nagyon szepen tud szabalyozni jegen is. Igaz, hogy a tapadasi
tenyezo baromira kicsi, de a csuszasi meg kisebb.


>Meg egy tevhit: sok ABS-es auto tulaja azt gondolja, hogy neki nem
>kell teli gumi. DE IGEN! E nelkul csuszos uton is a fentiek 
>jatszodhatnak le. Tudom ez anyagi kerdes is, viszont akinek ABS-es 
>autoja van talan tud venni +4 gumit is.
Ebben viszont egyetertunk. Teli gumival az ABS is jobban mukodik.

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - re: vezermuszij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Attila!

  Anno tavaly nekunk volt olyan gondunk, hogy eltort a vezermuszij
feszitogorgoje a Bravankon es 120e Ftos kar keletkezett a motorban.
Sajnos a kocsit hasznaltan vettuk es a szervizkonyv mar nem volt meg,
igy nem tudtuk ellenorizni, hogy 65e kmnel megtortent-e az ellenorzes.
Mert ezt is kell ellenorizni. A Ti esetetekben szerintem koteles a
markaszerviz allni a koltsegeket. Viszont azt nezd meg, hogy ezt a
megvizsgalast csak javasoljak-e a szervizkonyvben vagy kotelezo. Mert
nem mindegy...
  Egyebkent nekunk vegulis nem kerult semmibe a javitas, mivel a
szerviz miutan "megcsinalta", kiderult hogy tomitesek "nelkul" raktak
ossze a motort, es egy csomo dolgot meg sem javitottak, valamint
omlott belole az olaj... Szoval vigyazni a markaszervizekkel!

Udvozlettel,
         Domika
_______________ _____ ____ __ _
#mail: 
#web : http://www.kaposhir.hu/domika
+ - japan jobb mint nemet, ford mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Most olvasom a www.automagazin.hu-n, hogy a japan kocsik 
megbizhatobbak, mint a nemetek. En a listarol nem ilyesmit hallottam. 
Mi errol a velemenyetek? Az origo foruman csak egymas gyilkolasa 
folyik a temaban, erdemi velemenyt nem sikerult kihamoznom belole.

Ford Mondeo lett europaban az ev autoja. Van vkinek tapasztalata 
vele?

Udv,

	awender
+ - RE: Terepjaro detto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Terepjarok detto ugyanaz, hiaba hoznak ki rossz toresteszteket (azonos
>tomegu betonkockanak vagy azonos tipusu autonak utkoztetve) ha >majdnem
>ket tonna es bazi nagy gallytorok vannak rajta, es masfel meter magasan
>van a tamadaspontja, szerintem nem o huzza a rovidebbet, hanem a >torpe
bevasarloauto. Hiaba nem tokeletesen rugalmatlanul viselkedik.
Ez altalaban igaz (a fizika mukodik), de szvsz a kimenetel leginkabb a
vakszerencsen mulik. Peldakeppen emlitem egy Nissan Patrol (ez
nem a "japanisches Spielzeugauto" kategoria, kozel lehet a 2t-hoz)
utkozeset egy Golfal. A Patrol felmaszott a Golfra es az benyomta a
Patrol motorjat, az a kormanymuvet az meg felnyarsalta a sofort.
A Golf vezetoje tulelte. Az esetet evekel ezelott targyalta az
Auto Motor Sport lap (tipikusan "szerencsetlen" esetken).
Azert nem fogadnek arra, hogy egy Cucuki eseten is igy tortent volna.
--Udv:szm
+ - Gyanus forgalmi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

	  Velemenyeteket szeretnem kerni. Adva volt egy motorcserem
	(meg tavaly), amihez iden csinaltak nekem uj forgalmit (az
	uj motorszam miatt) ugy egy honapja. Tegnap valami miatt ki
	akartam venni a forgalmit a tokjabol, es bele volt ragadva.
	De nem egyszeruen am! A forgalmi (az ujrol beszelek) ugy nez
	ki, hogy azt az oldalt, ahol a motorszam/alvazszam stb van,
	leragasztjak egy specialis "matricaval", ami tobb apro da-
	rabbol all, hogy ne lehessen felfejteni majd utana vissza-
	ragasztani, azaz elmeletileg a hamisitas ellen ved. (Hogy
	gyakorlatilag ezt mennyire teszi, nem tudom, de most nem is
	erdekes.) Lehet, hogy ez nem egyszeruen ragasztott matrica,
	hanem valahogy a papirra laminaljak? Mindegy. Lenyeg az, hogy
	ez a matrica tulajdonkeppen homogenizalodott a forgalmit
	tarto muanyag tokkal, es a forgalmi _kiszedhetetlenne_ valt.
	Ugy tudtam csak hozzajutni, hogy a muanyag tokot olloval
	korbevagtam, majd a raragadt reszt lenyegeben leteptem a
	forgalmirol, viszont ez magaval rantotta a matricanak vagy
	a felet foltokban.
	  Kerdesem: most ha megallit egy rendor, szamithatok kelle-
	metlensegre, esetleg megvadolnak a forgalmi hamisitasaval,
	vagy bevisznek okiratrongalasert? (A forgalmi tokjat megtar-
	tottam kulon, hogy lassak, hogy a rajta maradt matricadarab
	egy "egyseget" alkot a forgalmin levo "parjaval".) Illetve
	hova mehetek ezt kicsereltetni, es mennyibe fog nekem kerul-
	ni? Mivel a forgalmi atiratasat egy az egyben a NeroM5 veg-
	gezte, most dobjam nekik vissza a forgalmit, hogy csinaltas-
	sanak egy masikat, de lehetoleg _kiszedheto_ valtozatban?
	(Felek, elhajtanak a busba...)
	  Mindenesetre ha barmelyikotok tanaccsal tudna szolgalni,
	megkoszonnem! Udv mindenkinek:

							Nagyak

	U.i.: a "csak-azert-sem-gyorsitok" soforoktol agylobot ka-
		pok, az ilyet meg tudnam folytani. Reszletesebben
		nem mennek bele, mert csak felidegesitem magam!
+ - Nissan olaj, Polo-Fabia, Punto v.szij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Somfi: "Eljott a 15 ezres szerviz es 
olajcsere ideje. Egy Nissan Almera
1.4 16V -rol van szo. A szervizben 
5W 50 -es Mobil1 olajat akarnak 
beletenni, ennek az ara kb.
15 eFt, de ha akarom 10W 40 -eset is 
beletesznek, ennek az ara kb. 8eFt."

Somfi draga, nehogy mar ezen sporolj. 
Meg ha a 0W-40 es az 5W-40 kozott 
gondolkoznal, ott meg nagyobb az 
ardifferencia... Az 5W-50 olajnak jobb 
a melegturese (az 50-es szam jeloli), 
tehat nyaron, nagy terhelesen jobban be 
fog valni.

------

Tamas (Polo vs Fabia problema): ne legyunk 
mar restek! El kell menni a szalonba es ki 
kell kerni az autokat probakorre.

Kulonben meg nehogy barki megmondja a 
teljesitmeny es forgatonyomatek adatokbol, hogy 
melyik auto megy jobban! Azt meg befolyasolja azert 
egy-ket tenyezo, pl a valto attetelezese, hogy mast 
ne mondjak. Es kulonben is mi a fontasabb: egy-ket 
decivel kisebb fogyasztas, vagy egy hangyanyit 
nagyobb menetdinamika? 

Az autokat PR-szakemberek talajak ki, akik a piac 
ismereteben eldontik, Kovacs Jeno milyen autot 
valasztana. Neked kell eldontened, melyik ceg PR-esei 
szemeben voltal Te a celkozonseg. Ez komoly!

Szoval el kell menni a szalonba. Lehet hogy 
meglepetesek fognak erni.

------

m.attila (Punto vezermuszij szakadasa 72e 
kilometernel): ha az auto nem garancialis ugy 
egyebkent, akkor nem jok az eselyek. Viszont erdemes 
meltanyossagi kerelemmel fordulni kozvetlenul a 
forgalmazohoz, aki a vezetett servizkonyv alapjan 
esetleg jelentos (30-70%) engedmennyel javittatja 
meg az esetleg serult motort. Ilyenre mar 
volt precedens. 

De remeljuk nem lett komolyabb galiba.

-------


Udv,
Stevie
+ - Re:Milyen olajat javasoltok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Eljott a 15 ezres szerviz es olajcsere ideje. Egy Nissan Almera 1.4 16V
-rol va
n szo. A szervizben 5W 50 -es Mobil1 olajat akarnak beletenni, ennek az
ara kb.
 15 eFt, de ha akarom 10W 40 -eset is beletesznek, ennek az ara kb. 8eFt.
 
Szia,
Eddig nem hallottam autorol, ami a 10W 40-tol beallt volna, a kulonbseg
az, hogy az 5W olajok altalaban teljesen szintetikusak, ami elvileg sokkal
hatekonyabb kenest biztosit.
Most milyen olaj van benne?

ToBa
+ - muszerfal boritas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali KI !

>Errol a fa muszerfalboritasrol irhatnal valamit. Hogy csinaltatok,
stb...
>KI

Nos nem volt semmi ordongos a dologban (mivel jelenleg a kardanboxra meg
nincs kesz). Le kell venni a mereteket atrajzolni egy flapara es kivagni
majd ragasztani. Ket fafajtat ajanlok igazan az egyik a balza fa (nem
annyira szep, de nem is csunya) a masik a tolgy. sajnos a tolgy nagyon
nehezen megmunkalhato az elozohoz kepest es nehez vekony tablat
beszerezni,(nekem is balza van)+a balzat lehet kapni igen csak vekony
tablakban barmely modell szakuzletben pl. a balzahoz eleg egy szike vagy
dikics esetleg kis muszeresz furesz. Ragasztas utan csiszolni es mondjuk
hajolakkal(mert az kemeny es birja a napot) lekenni. A meretet Golfnal
pl ugy vettem le hogy kiszereltem a muszerfalat kivettem a
muszercsoportot es rafektettem az elolapot a fatbalara es egy 0.5os
ceruzaval szepen korberajzoltam. Ennyi.

Mas tema

Utanna neztem es sajnos kishazankba nem csak hasznalni de meg behozni is
tilos radardetektort. Ha valaki esetleg........ szigoruan maganban.
USAbol hazalatogatok elonyben :)
Elore is koszi a segitseget


Shake
+ - ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Az Ex Nissan 100-omon egy kis aranyos szivattyu termelte vissza a fekkorbe
a szelep altal kieresztett fekolajat.
Egyebkent ABSsel valoban meg kell tanulni vezetni, foleg vizes es jeges
uton, vagy kopott gumival. Tukorjegen rendesen "megindul" az auto
fekezesre (illetve eros fekezes eseten, amikor az ABS elkezd dolgozni),
eleinte nagyon meglepo volt, de hasznos. Szaraz uton is tud meglepetest
okozni, ha pl. egy keresztezodeshez kozeledve (a nagy keresztiranyu
forgalom miatt) az ut (vagy az ut szele) poros, kavicsos. 1x majdnem
sikerult igy....:)
Teligumi: En mar atcsereltem a hetvegen a nyarira. kb. 4-5000 km kerult a
teli Debica garnituraba, elegedett voltam vele, kopasnak nyoma sincs,
viszont az arat parszor visszahozta.:) Egy negativuma van: konnebben
begyujtotte a kavicsokat a bordakba, amit aztan az autopalyan szepen
szetszort. :(

   Jo utat!


        Geza

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS