Ahoj!
> Van olyan a listan aki tudja hogyan lehet az ABS erzekelot kimerni.
Széthúzni a csatlakozóját és megmérni az ellenállását. Meg nem mondom
most, hogy pontosan mennyi az értéke, de ha széthuzod a másik oldalit,
akkor azon tudsz mérni egy jó értéket, amivel kb. egyeznie kell a
többinek is.Ha a mérésnél szakadást, vagy zárlatot mérsz és ez
lokalizálható vezetéken, azt esetleg lehet javítani, de inkább csere a
szenzor.
Egyébként meg diagnosztizálható pl. VAG-COM-mal is.
> Ha allo helyzetben porgetem fel a motort akar 4000-ig, akkor nincs
> ilyen sziszego hang, csak akkor ha terhelem a motort es bekapcsol a
> turbo.
A turbó nem kapcsol ki, vagy be, az állandóany működik ha jár a motor,
csak másként tölt a különböző üzemi viszonyokban. Amit írsz az nagy
valószínűséggel lyukas cső, vagy IC lesz. Érdemes lenne egy üzem közbeni
diagnosztikát csináltatni, ha a turbónyomásszabályozószelep alacsony
értékre van kivezérelve, és a légtömegmérő magasabb értéket mutat mint
az elvárt, akkor elszökik a nyomás.
neki kell álni, és lebontani a turbó és a motor közötti csöveket, és
megnézni.
Üdv, Triznyak
|
Ahoj!
> KULD MAGANBAN !
Megtettem már, de nekem az a gondom, hogy _itt_ nem megfelelően jelennek
meg a levelek. A magam részéről a HIX-hez rakaszkodom, minden nyűgével
és "elavultságával" együtt, ami bizonyára szentimentalitás a részemről.
:-)
Üdv, Triznyak
Ui: bár, mióta panaszkodom, mind megjelent, most már csak a
visszaigazolások hiányoznak.
|