1. |
0000, es egyeb (mind) |
75 sor |
(cikkei) |
2. |
BMW E28 (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
Gumimeret (ismet) (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
4. |
GZT-460 wanted! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Zafira (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
6. |
Holgy a volannal.. :) (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
7. |
kep a motorosrol (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
8. |
Koccanas, kiallitas (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
9. |
re korforgalom (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
Re:, Olajcsere, Alfa, Korforgalom... (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
11. |
HIX-AUTO Matrica belso - kulso ? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Alfa kontra Honda (#889) (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
13. |
Viasszal lekezeles (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
subject : auto 450E-ert (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: generator (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
16. |
RE: Filtyo elektromos problemak (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
17. |
Audi gyarlatogatas (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | 0000, es egyeb (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihoooooo !
Csapjunk a loerok koze......
- Mobil radardetektor :))
Ez a zart hivocsoportos 0000-val valo radarelojelzes nem semmi. Tupir nelkul
ekvivalens a varazslatos egestertisztitoval. Mindegy, osmet en vagyok a
hulye, hat gondoltam ha ez a trend, hat kiprobaljuk. Egy allo napig igy
keveregtem Bp.-n. Tesztem alant olvashato:
A 3210-est indulas elott izzitottam, o korrektul kirakta a jelet. Na mondom
itt szaguldas lessz az angyalat neki, mit nekem radar, de biztos ami biztos
gondoltam raizzitom a dologra a nalam levo 6210-et is, megis csak tobb szem
tobbet lat. A kutya rugja meg nala nem jott be az ugylet. Meg a jelet sem
rakta ki. Tan kihagytak volna belole a detektort ? Filoztam-filoztam, de
mondom ha mar ugyis igy bebaszott az evolucio, hat a 3210 megy az ablakba
orszolgalatra, a 6210 meg teljesiti az aznapi kotelezo, es szabadon
valasztott telekommunikacios feladatokat. Ennek szivem melyen meg orultem
is, mert gondolvan az esetleg bejovo hibaszazalekokra melyeket a 3210
esetleg termelne, hat valamivel megis csak haza kene telefonalni a maminak,
hogy hozzon egy kis penzecsket engem kivaltani. Imigyen gondolkozva
nekilodultam fovarosunknak. A teszt elso es egyben utolso alanya egy az
eszaki osszekoto alatt meghuzodo feher szinekben rikito VW kepeben kerult
elem. Az ostoba az otvenes tabla moge bujt, gondolva majd ott arat.
Eszlelven a helyzetet minden figyelmem a 3210-es fele oszpontosult. Nema
csend, 80-as tempo. Várom a csipogast, s egyeb gyanus zorejt, hat semmi. Na
mondom ezek a zsaruk itt viccelgetnek? Ilyesztgetik a nepet ? Radar sehol ?
Pedig az ott lapult a szelvedo mogott, s en surrrr... 80-nal el elotte.....s
a 3210-es csendesen szumyokalt tovabb....
-PenTeam:
>Ugye, tobben voltak, akik minden adatukat megadtak, es ennek
>ellenere sem jottek el...
>Es persze utana sem szoltak, hogy bocs, fiuk (lanyok), de ez es
>ez jott kozbe... Szanom-banom... stb-stb.
Igen tobben voltunk. Szanom-banom. VISZONT a tarsasag tenyleg NAGYON
hianyzott !!!
-Fogash: juti 7vege:
Oriasi otlet, mivel zabalas es dogles is van benne !!! Reszunkrol, megha nem
is HAT rendezvenynek indult OK lenne a dolog.
-Fogash:
>kifekezese autopalyan ugyanakkora kocsogseg, mint az oktalan villogtatas.
Szolitsad nyugottan egal-nak. Mind ketto hulye. Reszemrol OK.
>viszont 15km-rel elobb kijossz, hogy majd egy negyed ora mulva megelozod a
>kamiont (es ezzel engem is ok nelkul lelassitasz) akkor te vagy a kocsog es
>igenis villogni fogok.
Ho-ho. Elvesztetted a fonalat. Nem errol irtam, de sebaj...ismetles a tudas
mamija. Ideznek:
>ut. Mi alapjan kene nekem majd mindenkit min. 180-nal elozni, hogy ne
legyek
>utban a belso savban ???
Mint a fentebb elterulo sorok nagyjabol vazoljak, en az elozes tenyallasat
probalgattam (latom keves eredmennyel) megvilagitani. Segitsegul osmet sajat
szavaim szolitom:
Tehat elozes kozben, es nem a belso savban torteno setakocsikazas, es a tova
tuno taj szepsegeinek hosszas ecsetelgetese kozbeni tokolgetest soran
elofordulo, akkor igenis jogos villogasra gondoltam.
>(es ezzel engem is ok nelkul lelassitasz)
Ez teccik. Ez OK. Holnap elmegyek a rendorsegre, es felrugom oket, hogy mi
az k.annyukert lassitgatnak engem autopalyan 160-rol 120-ra?? Mi joguk van
ehez?? Mit kepzelnek. Az oregaannyukat radarozzak azt. Azt a gumicsocsu
rollerbajnokot. Azt.
Fogash. Mond, hogy ezt nem irtad komolyan. Lecci...
-IFA bubu:
Van-e bubu az IFA-n. Anno sok evvel ezelott dolgoztam egy cegnel raktari
kiadokent. Ott, a polcon volt IFA bubu.
Mara ennyi.
Koszonettel:
Marci
|
+ - | BMW E28 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Erdekelnenek az E28 520i BMW muszaki adatai ('83 koruli evjarat)... meg az
is, hogy ez kotelezo biztositas tekinteteben 2l alattinak szamit-e.
Udv:
B.B.
|
+ - | Gumimeret (ismet) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Hadd kapcsolodjam bele a korabbi szamolgatasokba!
Szoval en visszafele szamolgattam a dolgot.
Adva van, hogy a kocsim (Nissan) gyari adatai szerint
185R14, vagy 185SR14 -es gumik felelnek meg. Az "S"
a 210 km/h sebesseghatart jelenti, most mar tudom.
Azt is tudom, hogy a "/" nelkuli gumiknal (ugy tudom
a 14"-osnal) 0,80 -as a viszonyszam. A ballon oblossege,
es a magassag kozott.
Ha jol szamoltam, akkor a 185R14 -es gumi kulso atmeroje,
megfelel a 195/75 R 14 -esnek.
Kerek barkit, aki informalt ebben a temaban, erositsen meg,
hogy ekkora meretu gumi rateheto -e az eredeti felnire
(mert nem egyertelmu velemenyeket kaptam), es hogy
mennyire elterjedt ez a gumimeret, letezik -e egyaltalan
kereskedelmi forgalomban?
Most 185/70 R14 van rajta, de valoszinuleg azert tette
ra a regi gazdaja, mert csak "C" jelu (teherautogumi)
kaphato 185R14 -ben.
Ha valakinek van otlete, kerem ne kimeljen!
Peter.
|
+ - | GZT-460 wanted! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Aloha mindenkinek!
Talalkoztam ma (10.04.) a fentebb irt rendszamu, HIX Auto matricaval
ellatott fekete Fiat Seicento Sporting tipusu jargannyal a Mogyorodi ut -
Rona utca sarkan. Ki voltal?
Ez volt az elso alkalom, hogy lattam vegre egy matricas autot (a matrica
kitalalasa ota vartam erre a pillanatra). De olyan gyorsan elrajtoltal a
lampatol, hogy nem tudtalak utolerni az elfogovadaszommal (gyk. Trabant
601).
See ya: Balint
|
+ - | Re: Zafira (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt konkurrencia! :-)))
En tavaly decemberben vehettem at a Zafirat, melyet teljes
megelegedettseggel hasznalok 6 fos csaladommal ( kivancsi
lennek, hogyan fernenk be hatan a Scenicbe, barmennyire is
jo autonak tartjak) es mar tul vagyok a 20.000 km-en.
Megerte varni ra honapokat, a hatso ulesek pedig egyaltalan
nem kenyelmetlenek, foleg nem "buntetoulesek").
Leslie
|
+ - | Holgy a volannal.. :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 08:31 PM 10/6/2000 -0500, you wrote:
>tipusu jarmuvel Szambazott belem. Es meg huppogve mondta, hogy ez volt a
>harmadik balesete amit o okozott. En e mondat hallatara bepipultam, de
>igyekeztem nyugodt maradni, hisz egy holgyel sosem szoktam illetlenul
>csunyan beszelni. Baleseti bejelento kitoltve es elismerte, hogy o volt a
>hunyo. De akkor is, szegeny Skodam :-((((( Igaz a mondas a baj sosem jar
Nekem egy birono ismerosom van aki ilyen, eleg surun egy csatt, ha megijed
vagy valamit elront akkor becsukja a szemet es padlogazt nyom.
Halisten a lakasa egy bp melletti kisvarosban van, es ott is melozik, igy
3-4 utcanyi tavot kell megtennie igy nem surun zuzza meg az autot, de azert
par hetente akad 1-1..
Akad ilyen is, sot kedves munkas is aki mikozben beszelget a kollegajaval a
kis bobcat markoloja meg megy elore, en meg uvoltok dudalok majd mikor
meglatja hogy mindjart nyarsra huzza a kocsimat megijed es elkezd uvolteni
a fek megnyomasa helyett. Halisten eleg nagy volt a padka, szegeny
kollegajat majdnem elutottem aki eppen nezte hogy dolgoznak a tobbiek
(igazi magyar munkamegosztas) de mindenki meguszta, meg anyam is, aki majd
elajult ijedteben...
Ant
|
+ - | kep a motorosrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Megkaptam a kepet Horvath Akostol a motorosrol.
Eddig se motoroztam, es azt hiszem ezutan sem fogok. (jo, most lehet
vitatkozni, hogy valoszinuleg nem volt rajta sisak, de a kep engem akkor
is elgondolkodtat, vagy inkabb elremiszt)
Csak ennyi. Arra azert kivancsi lennek, hogy akik szinten lattak azt a
kepet, mit szolnak hozza ...
Udv
--
Tamas Selmeci / TOR][UM
mailto:
F0 0F C7 C8 rulez!
|
+ - | Koccanas, kiallitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Penteken a munkahelyem elott jo kis koccanas volt. Egy Fiat Punto ment
bele egy diplomata Mercibe. A Punto volt a hibas, elbameszkodhatott, mert
a lampanal allo sorba rohant bele. A rendorok termeszetesen eleg gyorsan
kint voltak :)
Ami a furcsa, es elgondolkoztato, hogy a Punto elege ugy 15 centivel
rovidebb lett, felhajlott a motorhaztetoje, az eleje meg teljesen tropa
lett, kisse osszebb nyomta a motorteret. Mig a Mercinek semmi baja nem
lett! Most vagy a Punto kisse serulekeny, vagy a Merci egy fel
eletbiztositas, de azt hiszem inkabb mind a ketto igaz.
Voltam kint az Automobil kiallitason. Meglepett, hogy mennyire keves
markakereskedo volt kint, es milyen sok egyeb, autohoz kotodo temaju stand
volt (tuning, hifi, biztonsag, felszerelesek, stb). Nem irnek most
reszletes leirast, mert csak ket orat toltottem kint, viszont lattam,
amiert kimentem: az uj Mondeot. Sajna csak egy forgoszinpadon allitottak
ki, de ha olyan jol megy es olyan kenyelmes, amilyen jol kinez, akkor ujra
sikertortenet lehet a Mondeo a kozepkategoriaban. A Focus utan egy kicsit
konzervativnak tunt a belseje, de ez ertheto is, az a reteg akinek
szanjak, valoszinuleg inkabb vevo a letisztultabb formakra.
Amugy messze a Fordnak volt a legnagyobb standja, csak Focusbol 6 felet
allitottak ki, bele is szerettem az optikai tuningkeszletbe, de azt hiszem
egy ideig varnom kell mig ki tudom csengetni azt a 200 rugot.
Szep volt meg a Galaxy is, erdekes hogy az ulesek egyre inkabb egyedi
"pilotauleseknek" tunnek, mivel szabadon varialhatoak, igy eltunik a
3-ules-egybe stilus. Amugy a belseje kikopott Mondeo.
Szep volt meg a 607-es Peugeot, meg a 406-os Coupe, sajna a sok gyerektol
meg nyomulos fickotol nem fertem kozelebb, igy csak a szinte teljesen
beboritott motorhazbelsot tudtam megnezni.
A prospektusos emberkeket kikerultem, igy csak azt hoztam haza, amit
akartam: egy leirast a Tytan-Dipol-rol, brutto 42-ert ajanlottak, es
szerencsere nem az enyem lesz az elso Focus amelyikkel dolguk lesz. Minden
autohoz egyedi keretuk van, igy eleg kicsavarni a sebvaltohazat tarto
csavarokat, es a sajat keretuket betenni a helyere, igy a garancia is
megmarad, es nem kell szetfurkalni az autot.
Ezen kivul meg szeretnek aluminium kuszobvedot az ajtokhoz, de ahol
lattam, ott meg nincs Focus-hoz. Majd jobban korbenezek, nem
letszukseglet, de megdobja a sotetkek karosszeriat.
Ahol megalltam meg egy rovid ideig, az egy autogumis standnal volt, egy
komplett autogumi javito sort mutattak be, en meg ugye meg nem sok ilyet
lattam :) Nem sok ujitas volt benne, csak egy gepsorra szereltek a
szukseges gepeket, es ugy alakitottak ki, hogy minel hamarabb kerulhessen
egyik geprol a masikra a gumi.
* Flex
Focus 1.6
|
+ - | re korforgalom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Meg nem lattam senki altal emliteni a skandinavok egymas iranti
szeretetenek egyik legjellemzobb kozlekedesugyi kifejezeset,
miszerint a svedek azt mondjak, hogy norvegiaban ki van irva a
korforgalomra, hogy max 8-szor szabad korbemenni :)
ADios
Lantos, Tibor
| http://www.lantos.net
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | Re:, Olajcsere, Alfa, Korforgalom... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Eppen Hollandorszagbol irok ezert ez a cim, de ha valaszolni szeretnetek a
levelemre, legyszi a irjatok!
Az hogy egy motor barmilyen is, nem bir benne tobbet az olaj, mint 10000km
elegge hianyos gepeszeti ismeretekre utal.
Jomagam sem vagyok gepesz, foleg nem kenestechnikai szakember, de azert
szerintem igy is felfoghato, hogy az olaj "elettartama" igenis fugg a motor
minosegetol, a gyartasi technologiajatol...
Az olaj elettartama ugyanis az igenybeveteltol fugg. Az ujabb motorokban -
tudomasom szerint elsosorban a konnyufemek alkalmazasa miatt, bar lehet,
hogy nem ettol - annyival jobb a az almalmazott otvozetek minosege es a
feluletek egyenletessege, hogy sokkal kisebb az olajat ero terheles. (Emiatt
nem kell pl. 7-8000 km szigoru bejaratas sem)
Jo pelda erre a BMW. Ott ugyanis nem eloirt olajcsere periodus van, hanem
egy muszer ellenorzi az olaj minoseget valahogy. Az egyik imerosom regi
(89-es) 320-asaban kb. 11-12000 km-nkent jelzett a muszer, az ujabb, 96-os
(ha jol emlexem) peldanyban pedig kb. 20000 km-nkent.
Emellett nem hiszem, hogy mero reklamfogasbol egy autogyar felvallalna 5 ev
garanciat (lasd a Nissan Magyaroszagon) az autoira ha nem lenne biztos
benne, hogy eleg a 20000 km-s olajcsereperiodus.
----------
Alfa:
Hat igen. Kellemetlen lehet a motorcsere. De most van ujra egy garancia ra
:)))
Egyebkent hasonlo eset tortent mar meg VW-vel is, sot egy Mazda kereskedo
bevallasa szerint egyszer meg egy japan mazdaval is.
----------
Korforgalom:
Jugoszlaviaban is jobbkezszabaly van a korforgalomban, tehat a bennlevonek
van elsobbsege. Persze ha tablaval maskent nem szabalyozzak.
-----------
Alfa kontra Honda:
Viszont a 3 ajtos Civicnel szerintem egyertelmuen szebb az Alfa 145. Majd
nezzetek meg az enyemet! :)))
Jovore pedig itt az Alfa 147....
--------
HIX matrica:
De aki Alfat vett a Fiat Boldizsarnal annak is lehet am HIX-es rendszama!
:))
Melleksen lattam ket Daewoo Nubirat is ilyennel, de olyat en ugysem vennek.
Udv Nektek,
Gabor
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
Share information about yourself, create your own public profile at
http://profiles.msn.com.
|
+ - | HIX-AUTO Matrica belso - kulso ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hahó !
Zafira Laszlo irta: :-)
:> Ui : Ha esetleg valakinek lenne elfekvo HIX-AUTO matricaja, kivulre....
Nekem ketto kulsom van, az egyiket szivesen atadom neked...
Egy kerdesem volna meg a nagyerdemuhoz:
Nem okozhat problemat, ha a futoszalakra belulrol ragasztom
fel a HIX matricat ? (Majd csak 2 honap mulva...)
Gondoltam ott bennt vedettebb helyen van, mint kivul...
Szép napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/AAS
|
+ - | Re: Alfa kontra Honda (#889) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> ismet bejaratos. A NeroM5 korrekt volt, egy fillert sem kertek
> erte, bar kerhettek volna, ugyanis mar garancia nem volt, csak
> szavatossag, de aszerint csak az anyagkoltseget alljak ok, a
> szerelesert fizetek. Nekem azt sem kellett. Persze most majd
Nem ez a kulonbseg a jotallas es a szavatossag kozott. Szavatossagi igeny
eseten, ha a vevo bizonyitja, hogy a hiba oka a vasarlaskor is fennallt
(vagy az elado elfogadja ezt), akkor minden koltseget az elado visel. A
kulonbseg ott van, hogy jotallasi idon belul az eloadonak kellene
bizonyitania, hogy a hibat pl. nem rendeltetesszeru hasznalat okozta.
Ed
Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
I don't want ANY spam! [...] I don't like spam! [Monty Python]
|
+ - | Viasszal lekezeles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata mar a kocsi also reszeinek
viasszal valo bevonasaval kapcsolatban? Tehat csinalt
mar valaki ilyet? Ki tud valami a Mike Sander fele
viaszrol? Allitolag az oldtimer kocsiknal az nagyon
elterjedt...
En is le szeretnek egy kocsit kezelni a telire es ezt
ajanlottak nekem. HOgy kell csinalni, mit kell hozza
tudni es tenyleg olyan jo ez a Mike Sander fele viasz?
Milyen felszereltseg kell hozza? Gondolom aknas garazs
meg valami kompresszor valami fuvasra alkalmas cuccal.
Elore is koszi s segitseget.
Laci
http://www.geocities.com/agostonl/
|
+ - | subject : auto 450E-ert (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok,
autot vennek 400-450 000 ert, max. 1.3-ast, benzinest vagy
max. 1.5-ig dieselt, kis kategoriajut,amely megbizhato es
nem 20 eves.Varosi kozlekedesre Pesten.Praktikussag a
fontos, s nem a loero meg a marka.Meg vagy 4 evig fusson.
Ja, s nem akarok 100 000et kolteni evente egy 400 000-es autora!
Ti mit ajanlanatok?????Ha van konkret ajanlat, azt is szivesen varom.
a subjectbe irjatok be legyszives: Zolinak
koszonom,
csako!
|
+ - | Re: generator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Van egy kis muszaki problemam amivel kapcsolatban teljesen
>tanacstalan vagyok. Arrol van szo, hogy a generatorom alloresze
>meghibasodott. (egyik kivezetesen a harom kozul nincs aram)
>Ujra kene tekercselni, de a problema az,hogy ez a motorolajban
>mukodik,
>igy magas homersekletnek van kiteve (Honda motorban,
>a motor forog akar 13 000/min is.)
>Kerdes az ,vajon hany fokra melegedhet fel,
>amit ugye a szigetelesnek el kell tudni viselni.
En nagyon nem ertem, mirol irsz, esetleg ez egy
_motorbicikli_ ? Pontositsd.
>Van-e ilyen szigetelt drot valahol kis
>hazankban ami jo 200 fok
>(vagy esetleg 300?) felett is vagy csak a
>japanok kepesek ilyent
>kesziteni tobb mint 1000 nemet markas aron?
Drot VILLERT-tol, tipustol figgoen 180-200-220 fokig
hasznalhato. Barmelyik tisztesseges motortekercselo
megtekercseli.
--Udv: szm
|
+ - | RE: Filtyo elektromos problemak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tipikusan a testelesek/csatlakozok elkorrodalnak.
Masik tipikus eset, hogy a dinamo foldelokabele
hozzaert az also vedoburkolathoz, ami szep
lassan elfureszeli. Ahogy fogy , ugy no az atmeneti
ellenallas /csokken a toltes/.
--Udv: szm
|
+ - | Audi gyarlatogatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Ma irtam az Audi listara a Gyori gyarlatogatas ugyeben. Ugyanis az Audis
listatarsaim is mennenek gyarlatogatasra. A lehetseges leggjobb lenne egy
kozos autos talalka szervezese :-) Hix auto, Audi, Skoda, Lada lista
reszerol. Velemenyetek ??? Sajnalom, hogy Fogash autostarsam nem vallalja a
szervezest, pedig o profi a javabol :-)) Latom a hozzaszolasaibol. Valasz
eseten mindenkeppen infot kuldok a listanak.
Udvozlettel: Frigyes
Ui. Ha ugy gondoljatok megprobalom megszervezni a Gyori talit, de mas
autostarsam segitsegere is szuksegem lenne. Javallatok a lista reszerol ??
Skoda 120 L
|
|