1. |
Nissan szervot keresek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: RE: arbecsles / schwacke (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
3. |
fogyi (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
hetvegi mese (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
5. |
Etvagyracs (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
6. |
Autovasarlas (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
7. |
golf (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Biztosito, hej, a jo edes.... (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Fogyasztascsokkentes szurovel (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
feltengely (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
Jovo heti musorok (mind) |
123 sor |
(cikkei) |
12. |
Radio (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
13. |
Mar csak hanyat kell aludni? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
14. |
RE: leendo auto (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
15. |
kofelverodes (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
16. |
markakereskedo feliratai az auton (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
17. |
nyarigumi (mind) |
90 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Nissan szervot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Bontott Nissan Patrol, vagy Laurel szervos kormanymuvet, es
szervoszivattyut
keresek.
Aki tud ilyenrol, kerem ertesitsen!
Peter.
|
+ - | Re: RE: arbecsles / schwacke (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: bp120.dial3.nextra.hu)
|
+ - | fogyi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> En tole tudhattam meg:
> - egy Suzi tud fogyasztani 9 litert,
Tavaly nyaron hazafele a regi volvom fogyasztasa 18l/100km jott ki
(igaz utanfutoval 180-al)
csendi
V70, C180
|
+ - | hetvegi mese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
All az utcankban - mar evek ota - egy lepusztult, rendszam
nelkuli auto. Ket helyet foglal a parkolobol.
Eppen egy menetrendszeru ISO auditon voltunk tul.
Hatradolve es kicsit elpilledve arra gondoltam, hogy most
valakin, vagy valamin megbosszulom az egesz vilagot. :-)
Elvitetem az a roncsot !
Telefon ide-oda-amoda. Huszadikra az illetekessel beszelek.
- Ismerem a kocsit - mondja melabusan. Arra jarok, nap mint
nap. Szerepel a bejelentett es elszallitasra varok listajan is.
Csak az a bokkeno, hogy olyan ceggel kellene szerzodnunk,
akinek erre a feladatra ISO xxxx minositese van.
Korberagasztja az autot egy honapra mindenfele felhivassal,
hogy elviszi. Utana fel evig oriznie allagromlas nelkul majd a
megsemmisitesnel figyelembe venni az ujrahasznosithato
anyagokat, a veszelyes hulladekot stb. - bla-bla-bla...
Szep, szep a demokracia, meg az europai integracio - csak
adnanak melle egy kardot is, amibe beledolhetnek :-)
--
Meszaros Geza
|
+ - | Etvagyracs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Es a papa mit szol hozza? (:-)
Megbeszeltem vele, hogy ez neki jo. :))))
Teeby
---------------------------------
| |
---------------------------------
| ICQ: |
| 104846853 |
| 93821242 |
---------------------------------
|
+ - | Autovasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet!
>Nemregen talaltunk egy Civicet 640-ert, 88-as 1.5, korabban
valamennyire volt m
>ar serult, kerdes hogy mennyire
Hat azert 88-as, 640-ert es meg serult is volt...
Mi ennyiert egy 90-es 1.7 GTX R19-et vehettunk volna, de mire
visszementunk a foglaloval eppen kifizettek.
Az viszont 5 ajtos volt, 1.7 kozponti bef., 80.000 Km (csaladi auto
volt, alomallapotban).
De igy is lett 700-ert egy ugyanilyen, 91-es csak 200.000 km-el. Mar
lassan egy eve volt a dolog. De meg azota a vezermuszijon, olajcseren
kivul csak muszakiztatni kellett.
Tagasabb mint az 1.5 honda, es szerintem biztonsagosabb is.
600-tol felfele mar van valasztek, 600-ert meg nincsen igazan.
De en mindenesetre nem a kis Civic-et javasolnam.
Nem tudom miert szempont az ma nalunk, hogy a legolcsobban vegyek 10
ev koruli kocsit. Valljuk be oszinten, nem mindegy? 8 eves kortol egy
autora mar ugyis csak kolteni kell tobbnyire. Ez az a korhatar, ahol
az autok atlepnek egy kuszobot, innentol mar koros (de nem oreg)
kocsik.
Ebbol a penzbol inkabb vegyel egy 86-87-est, olyat ami szep es tenyleg
jo allapotban van.
6-700-bol mar egy szep 520-as BMW is kijon (vagy akar kisebb, igaz
csak '86 elotti). Persze annak aki nincs behalva az uj gusztustalan
kerek formakert. Aki meg szereti vagy tiszteli a regi design-t. Amikor
meg tudtak egyenisegeket gyartani.
Kedvenceim pl.: Ford Capri, Taunus, Granada, Escort (Eu es USA kivitel
a kormhutoraccsal), "b"-"c" Kadett coupe, vagy egy VW Bogar...
Egyik sem egy kulonos versenygep, de karakteres autok, es van
megjelenesuk.
Ja amugy ha valaki tud ezek kozul valamelyiket, elcserelnem ra a 90-es
(2T) Trabantom 40E km-rel friss muszakival (talan meg estes is lesz
ra) es meg szinte minden gyari benne.
De erdekelne pl. Skoda is. Az S100 kupevaltozata. Persze
ertekegyeztetessel.
Teeby
---------------------------------
| |
---------------------------------
| ICQ: |
| 104846853 |
| 93821242 |
---------------------------------
|
+ - | golf (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
Szerintetek mennyiert lehet arulni egy=20
VW Golf 1.8 GTi 16v nevezetu autot. 5 ajtos valtozat,grafitmetal
89-es, full extra ,ertem ezalatt:
Bor, elektromos ablak elol hatul, elektromos tukor,
kozp. zar, abs, servo, riaszto,klimaberendezes (nem automata..)
Elol hatul tarcsafek, egyedul konnyufem felni nincs + radio azt ugyis =
raknak bele,
bar elol hatul van hangfal,igaz nem hifi :) (Pioneer,de vmi alap :) )
Kb 2 honapos gumikkal. Km-ben 190e Ft van benne,de nincs
kikeszitve a motor, 4 eve az enyem, max 120-at mentem vele,
a szerelonel is nemreg volt, nem kell cserelni semmit, ekszij most volt,
illetve a tarcsafekek voltak olyan 1 eve cserelve.
Nemsokara lehet hogy megvalok tole, ezert kerdem,mert fogalmam sincs,
hogy mostanaban milyen aron mennek kb.
Koszi, udv: wazzu
|
+ - | Re: Biztosito, hej, a jo edes.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
wrote:
> Egy Bogarasnak: Haynes Manuals sorozatban megjelent:
> VW Beetle 1200(1957-1977) 0036
> VW Beetle 1300 & 1500 (1965-1975) 0039
> VW Beetle 1302 & 1302S (1970-1972) 0110
> VW Beetle 1303, 1303S & GT (1972-1975) 0159
> (Az utolso negy jegyu szam a konyv szama, rendeleshez)
> Magyarorszagon is fellelheto valamelyik a Maroti Automuszaki Boltban, de
> szerintem az is angol nyelvu.
Nekem az elso kene de Romaniaba nem kuldik ki! :(
Majd ha arra jarok lesz belole valami.
UI: Lassan, lassan kozeledik a festes ideje is!
--
Minden jot, Fekete Zoltan
"Melysegesen tiszteli a kort. Kulonosen palackozva."
/Gene Fowler am. szinesz - W.C. Filedsrol/
|
+ - | Re: Fogyasztascsokkentes szurovel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
wrote:
> Ha valaki esetleg hardware-es tapasztalatokkal is rendelkezik, neadjisten
> alkotni is tudna ilyet a 323-as 85-os mazdamba az ne kimeljen!
Ha keszen lesz a Bogar megcsinalom a dolgot. Akkor majd beszamolok.
--
Minden jot, Fekete Zoltan
"Melysegesen tiszteli a kort. Kulonosen palackozva."
/Gene Fowler am. szinesz - W.C. Filedsrol/
|
+ - | feltengely (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Feltengely-felujito iparos cimeket kernek Toletek, amennyiben
ismertek ilyet. Budapest, vagy a delvidek (Szeged, Kecskemet)
kornyeke (na meg persze maga a varos...) lenne a legjobb nekem.
A HixAuto archivumot sajnos nem tudom elerni.
Masreszrol megjatszotta mar ezt valaki kozuletek? Erdemes?
Valto oldali kellene, az eredeti ~20e Huf.
Szabolcs
Lancia Dedra 2000 TDi
|
+ - | Jovo heti musorok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ime itt kovetkezik a jovo hetre szolo musorajanlom. Valtozatlanul a magyar
nyelvu adasokbol tallozok. Tovabbra is varom, hogy megirjatok a
velemenyeteket egyes musorokrol. Csulok Andras mar irt nekem (ezuton is
koszi) es ajanlotta a Magyar Televizio "Automobil" c. musorat, melynek
onallo honlapja is van, a http://www.automobil.hu cimen.
Februar 12. Hetfo
M1
21:10 MMM
RTL KLUB
22:55 Automania
DISCOVERY CHANNEL
01:00 Lotus Elise: Az M1:11-es projekt
SATELIT
12:00 A sebesseg buvoleteben 4.
18:45 A sebesseg buvoleteben 13.
MAGYAR ATV
16:30 Autosvilag
EUROSPORT
20:30 Nascar
22:00 FIA rali-vb
Februar 13. Kedd
M1
10:50 Automobil
MAGYAR ATV
10:15 Autosvilag
EUROSPORT
11:30 FIA rali-vb
15:00 FIA rali-vb
17:30 Nascar
23:15 Nemzetkozi jegrali
Februar 14. Szerda
SPEKTRUM
10:30 Teljes gazzal 5.
REALITY TV
22:15 Autosbunozes 3.
22:45 Autosbunozes 4.
SATELIT
12:00 A sebesseg buvoleteben 5.
MAGYAR ATV
23:10 Autosvilag
EUROSPORT
9:30 Nemzetkozi jegrali
18:40 Autoversenyzes
19:00 Jegrali
Februar 15. Csutortok
M2
17:30 MMM
DISCOVERY CHANNEL
20:00 Dugoban
MAGYAR ATV
13:30 Autosvilag
EUROSPORT
12:30 Autoversenyzes
Februar 16. Pentek
TV2
01:15 Autoszalon
DISCOVERY CHANNEL
11:45 Dugoban
13:30 Lotus Elise
MAGYAR ATV
21:30 Tempo
EUROSPORT
9:30 Autoversenyzes
Februar 17. Szombat
RTL KLUB
12:25 Automania
Februar 18. Vasarnap
M2
14:05 Automobil
SPEKTRUM
18:10 Teljes gazzal 6.
REALITY TV
19:35 Hajmereszto uldozesek 5.
21:00 Autosiskloa 6.
Udv:
Csaba (Armando)
*** Balesetek, katasztrofak
*** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548
|
+ - | Radio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
deejaytiszy:
Le kellene cserelnem a Clarion-t, de szeretnem, ha az uj cuccost is kezelni
tudnam a kormanyrol. Azt hallottam, hogy a Renault-nak van valamifele
adaptere, igy kulonbozo tipusok is beepithetok. Tudnal errol valamit?...
(Simon Templarral kevertelek ossze :-))))
-------
Ha elerem Bihary Gabort, felrakja a tevekarambol kepeit a szokott helyre.
-------
Magyar turista New Yorkban, azt mondja a szalloda elott az ajtonyitogatonak:
- Call me taxi.
Mire a fiu:
- OK. Hello taxi! How do you do?
Udv joe
"Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous."
|
+ - | Mar csak hanyat kell aludni? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Bazsi irta:
>Mar csak kb. 8-at kell aludni... ( legalabbis nagyon remelem,
>mert akire vonatkozott, nem jelzett vissza :-((( )
Hajj, mert akire vonatkozott, piszok mod szabadsagra ment(em)...
:-))
Nem baj, turelem [..........]-t terem!!
deejaytiszy
|
+ - | RE: leendo auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Kicsit meg az alacsony -tipikus Honda- ulesek aggasztanak,
IMHO ne ez aggasszon. Minden felsorolt toprengest elsodor az, hogy a
kereskedo NEM engedi atvizsgaltatni.
Javaslom nagy ivben elkerulni az "uzletembert".
Udv:
pJ
|
+ - | kofelverodes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Mai erdekes eset.
Haladok kifele a Florian teri feluljaron (nem is tul gyorsan, mert bar
a hidon meg le akartam elozni a corsat (csak nem hagyta), itt
vissza szoktam venni, mert felek a fenykeptol. Szoval a corsa
kikotrodik a szelsobe, (nem sok elonnyel), es megindit egy kisebb
fajta kozaport a szelvedom fele. Ami persze kisse serul. A pirosnal
kiszallok, megnezem, aztan szolok neki, hogy alljon felre, mert
kovet vagott a szelvedomre (megjegyzem, tul azon, hogy lattam a
kovet jonni, mas nem volt a kornyeken). A zoldre persze
tovabbment. Nosza utana, kis integetes meg 'rabeszeles', minek
hatasara megallt. Nem akarom a videkieket sertegetni, de ez olyan
igazi videki vadparaszt volt. Anyuci, nagyseggu lanya, meg vagy az
udvarloja, vagy a fia, de nem nezett ki 100% feherborunek (nem
vagyok rasszista, csak hat az arnyalatokat erzekelem). Persze
kizart, hogy o barmit felvert volna (mire nem jo az az elso sarfogo
gumi) Mondom akkor lesszives megvarni, amig kijon a yard. A
taploja fenyegetett osszevissza, meghogy ok 3-an vannak, mi meg
2-en. Na ezen elszallt az agyam, es kozben hivtam a 107-et.
Szepen bediktaltam a rendszamukat (miutan sikerult a kocsi ele
allassal megallitani), ugyhogy maradtak. Fel ora alatt fakabat
barataink is kint voltak (meg sohasem lattam valodi Kovacs xxx-et
:))) Felvettek a jegyzokonyvet (mivel arra nem hajlottak, hogy
megegyezzunk magunk kozt). Aztan most ennyi. Majd meglatjuk,
mi lesz. Kar gyanant az 5k v 50k valaszomra beirt 25k-t.
Ja, es aszondja, hogy majd szabalysertesi eljaras lesz. Ezek mast
nem ismernek? Mert ez nem igazan szzabalysertes volt. Csak
taplosag.
Meg egy minusz a kekeknek : aszondja nekem, hogy en 60-70
kozott autozva meglatom a kovet? Mondtam kepzelje, igen.
Ja, aszondja anyuci, hogy neki draga az orabere. Na ja, ad kezbe
5k, es semmi gond. Most majd futkozzon fel pestre, ha akar,
nekem kozel van.
A paksi HA-n valaki kapott kovet, annak mi lett a vege?
ps: korabbi tortenet : kb 2cm-re lehuzott ablakkal haladok, es epp
azon filozok, hogy vajon a szembejovo be tud e verni valamit azon
a kis resen. A kovetkezo pillanatban a szembejovo avia kereke
iranyabol egy kavics landol az orromon. Na azota nem szoktam
meglepodni a repulo targyaktol :)))
ADios
Lantos, Tibor
| http://www.lantos.net
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | markakereskedo feliratai az auton (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet autosok,
Eszembe jutott, hogy (jellemzoen Suzuki, de Renault-on is lattam)
egyes autok hatan a markanev utan a kereskedo is odaragasztott
valamit. Az elozo (matricas) Suzuki felirat eseten meg legalabb
hasonlo is volt. Szoval mi a velemenyetek arrol, hogy a kereskedo
a ti autotokon ily modon reklamozza magat? Novh dazu ingyen?
En minimum arengedmenyt, vagy levakarast kernek tole. A
rendszamkeret mas teszta, azt vehetek masikat, bar egy adag
fekete szigeteloszalag olcsobb es egyszerubb megoldas volt anno.
ADios
Lantos, Tibor
| http://www.lantos.net
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | nyarigumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 2/10/2001 +0100, you wrote:
>Juteszembe: Ti nem teszitek vissza a nyarit? Az en telijeim
>forszirozott uzemmodban mar kezdenek elviselhetetlenul
>nyikorogni es csuszkalni, ezert gondolkodoba estem...
En is erosen, de akkora szakadekok vannak meg az utakon hogy egyszeruen
felek feltenni a nyarit, de a telivel ilyen melegben kozlekedni nem lehet,
raadasul mar nagyon megkopott az elso teligumim a fene akarja tonkretenni
oket..
Felesleges volt teligumit venni.. :(
--------------------------------------
>- Egy Suzi fekbetet kepes 3000Km alatt elkopni, (vagy ez
>aVolnar Jani volt?:)
Igen, a Volner Jani volt, versenyfekbetetekkel, a gyari tartosabb betet
8000-10000 km-re van hitelesitve nalam..
---------------
>a megfelelo jelen esetben kulon is megemlitett fekekkel, vagy mas alapveto
>szerkezetekkel nem vagyunk felszerelve, mert aztan egyszer csak majd az en
>kocsim hataban kotunk ki, amitol en nagyon ideges leszek.
Asszem azt irta hogy nem versenyezni szeretne, egyszeruen csak fekezni
normalisan.. Az alfa fekjei nem tul rosszak, nem biztos hogy minden autonal
kell cserelni a fekeket. Nekem pl 230-rol veszfekezve nem valtozik semmi,
pont olyan mintha nem is fekeztem volna le, pedig imadok fekezni es
nemegyser jatszok olyat hogy leejton 200-220 kore gyorsitok majd beleallok
a fekbe mert iszonyu erzes ahogy lassul az auto, ezt egymasutan tobbszor,
megse volt semmi negativ tapasztalatom, a fek ugy viselkedett ahogy
kellett, csak utana kiszallva az autobol iszonyu forrosoag volt a kocsi
korul.. Egy alfa fekrol hasonlo szintu elkepzelesem van, bar sajna nem volt
meg lehetosegem alfa fekgyilkolaszast csinalni, de azt tudom hogy a 155
hogy all meg, nos eleg komoly..
> > Kicsit mas: peres gumik vannak rajta, ezeknel mire kell vigyazni?
> > Megvetelkor es hasznalatkor is erdekel.
megvetelkor arra hogy ne legyen kidudorodas rajta.. Ha van annak a guminak
mar vege teljesen.. elvileg javithato, de igazabol nem ajanlott..
A masik, nezd meg hogy a felni nincs -e nagyon deformalodva.. Ha mar
hasznaltak mergeshet hogy atmentek egy csatornafedelen, vagy kisebb
uthiban, ami a lufigumiknak nem karos, de a jo peres gumival a felnit eleg
komolyan megutheti.
Ha minden jo jarj vele nyugodtan, az elso par het alatt megszokod a godrok
kerulgeteset, es utana mar rutinbol cikazol vele akar a szembejovo savban
is, csakhogy ne tegyek tonkre az uthibak..
Ha tul peres a gumi az se baj, sot van akinek (nekem pl) az jon be
kozlekedes kozben, az auto nagyon kozvetlen lesz, sokkal jobbna autozhatova
valik, es stabilabb erzest ad (szvsz stabilabb is) de mivel ezeket
kemenyebbre fujjak hogy ne verjek szet a felnit igy az utazasi komfortod
jelentosen csokkenni fog..
----------------------------------
>Szerintem (hacsak nem dugo van) az atlagos magyar autos kb. 55-60-al
>"repeszt" varosban, marpedig ez 4. sebessegben, legalabbis nalam (1,3 Swift)
>1800-2200 rpm, es szvsz a 2000, vagy valamivel afolotti fordulatszam
>varosban "utazofordulatszamnak" megfelel.
nekem is volt suzukim az pont ugyanannyit evett ha 3-asban mentem 3000 rpm
korul, vagy 4-esben 2000 rpm korul, az egyetlen kulombseg az volt hogy
4-esben szenvedett szegeny, meg baromira nem ment..
---
Meg mas tema..
Miutan osszel megszabadultam 1 kiveletellel az osszes automtol most autot
kell vennem.. Sajnos kaptam egy gerincservet, meglehetosen hosszu
betegallomanyra vagyok karhoztatva.. Dolgoznom azert kell igy szuksegem
lenne egy 3-4-500e ft-os autora, amire nem kell sokat kolteni..
A nyugdijas szomszed kapna meg az autot, es jarhat vele azert cserebe hogy
nekem segit cipekedni (vagyis egyaltalan cipelni, max 1 kg-os cuccokat
vihetek en, ha egyaltalan labra allhatok). Szoval ugy kellene autot vennem,
hogy az ne essen szet egybol, olcso legyen fenntartani es pakolni lehessen
bele..
Ilyen lehet pl egy lada samara (elvielg letezik 1.1-es hallot rola valaki
?), vagy egy regi VW passat kombi, peldaul egy diesel..
Mas lehetoseg is adott, a lenyeg az hogy ne kelljen havi 100e ft-ert
javitast vegezni rajta, es itt varosban egy emberke neha el tudjon
furikazni vele..
Otletek ?
Ant
|
|