1. |
pata (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
2. |
re.Elmefitnesz (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
|
+ - | pata (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
No...ez borzalom kérem, anyukám pszichopata gyilkos volt...
most derült ki véletlenül láttam tv-t pár msp erejéig, nem
kellett volna...szegénykém télleg nagy múgonddal s
precizitással vágta kupán áldozatát, rögtön el is alélt,
ezt kihasználva megnyuzta kérem szépen, saját szememmel
láttam, majd feldarabolta ahogy egy pszichopatához illik,
és forró vízbe tette a gyanutlant, de ez semmi mert
látnotok kellett volna millen élvezettel szopogatta a fejét
az addigra már poklot megjárt pontynak...Laci
sajna az alma nem esett messze a fájától, én is egy
pszichoszomatikus gyilkos vagyok, ha emlékeztek ajánlottam
a vidrát, szedje szét és falja fel szegény rákocskát...eh
Cselekedetekkel vagy szemlélõdéssel lehet elnyerni az üdvösséget?
- Egyikkel sem. Az üdvösség látáson keresztül jön.
- Mit kell látni?
- Hogy az arany nyaklánc, amit annyira szeretnél, már ott van a nyakadon.
Hogy
a kígyó, amitõl
úgy félsz, csak egy kötél a földön.
|
+ - | re.Elmefitnesz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kedves Lovass László!
Írod:
Az Elmefitness els?dleges célja ...hanem a részletes felmérés és
megtanulható
kézségfejlesztés.
Ahogy az interjúban is szerepelt a hasonlat, a pilóták kiképzés- és
ütemezett továbbképzés szintjén vesznek részt szimulátoros
gyakorlatokban.
A megszerzett rutint, feladatmegoldó képességeket viszont a mindennapi
gyakorlat szintjén alkalmazzák, nincsenek napról-napra a szimulátorhoz
kötve.
Kérdésem: Akkor ha jól értem, az Elmefitnessel eredményesen javítható pl.
a
dislexia?:
A dislexia oka a jobb-bal agyfélteke integrációs, együttmûködési problémája.
Kialakulásának legfõbb oka a csecsemõ-, és kisgyermekkori mozgásfejlõdés
zavarában kereshetõ. Ha ez elégtelen, vagy hiányos, akkor az agyban nem,
vagy csak részben alakulnak ki a megfelelõ készségek, melyek az olvasás
elsjátításához szükségesek.
Ha a gyerekekkel középvonal keresztezõ agytorna gyakorlatokat végeztetünk,
akkor sok esetben a probléma csökken, vagy megoldódik.
Ami viszon hatalmas gond: az agyi integrációs gondokat a frusztráció, a
stressz is okozza. Márpedig, ebbõl ezeknek a szegény gyerekeknek bõven
kijut
a mai iskolában!
Gyakran tapasztalom, hogy nyugalmas idõszakban pl. nyári szünetben csodaszép
eredményeket érünk el 1-1 aprósággal. Aztán a suliban újra kezdõdik a
kanossza járás! A stressz miatt, hiszen a kialakult készség még nem
automatizálódott. Így a bizonytalanság miatti fruszráció gátjává válik
a
készség használatának.
Tehát az érdekel elsõsorban, hogy ezzel a készülékkel segíthetõ-e a gyorsabb
stabilizálódása, automatizálódasa a készségeknek?
Üdvözlettel. Margó
|
|