1. |
Riaszto (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
2. |
golf airbag hiba (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
3. |
Valtokar rendellenes mozgasa. (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
4. |
Adalekok (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
5. |
Aldo Berta Levente 2001.08.24. (mind) |
63 sor |
(cikkei) |
6. |
injector fuvoka (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
7. |
kerek kerdes (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
V 63 (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
9. |
Re:Zalai utak (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
10. |
Trabant Oxfordban (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Riaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet!
Lomtalanitasbol hozzam kerult egy (ranezvest) komplett riaszto.
Tipusa: MagnaDyne Carbine. Model AL650. Taiwanban keszult.
2 nagy doboz, 1 kis doboz leddel, ket mikrofonszeru ize (gondolom
ultrahangos valami) meg a ket taviranyitoja es sok kabel, csatlakozo
meg biztositek.
Azt nem tudom, hogy mukodik-e egyaltalan, a tavkapcsolok LED-je jelez,
ha megnyomom.
Autom nincs, a szerkezetet nem ismerem, latszolag minden darabja
megvan, csak a kabeleit kell esetleg toldani, ha valakit erdekel irjon
maganban, es alkalomadtan elviheti egy-ket doboz sorert, vagy valami
finomabb csokiert, ha masnak nem, alkatresznek...
--
Udv SaGa
SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419 210A 27F9 7270 0410 A7FA
|
+ - | golf airbag hiba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Adott egy Golf 3 Trend, melynek a legzsakvisszajelzo lampaja ma delutan ota
folyamatosan eg (mar ugye, ha rajta van a gyujtas :-) ez elvileg azt
jelenti, hogy a legzsak nem mukodik. Na jo, nem folyamatosan, mert
gyujtasraadas utan 3 mp-el 0.5mp-re elalszik. (Csak a pontossag kedveert...
:-) Probaltam a biztositekot megkeresni, de a konyv nem irja melyik az.
Azert gyorsan atfutottam az osszes biztzit a hazban, azok joknak tuntek. De
a motorterben es egyeb helyeken is lehetnek biztositekekok. Amugy hol van a
legzsak kozponti es egyeb elektronikaja? Elofordulhat-e, hogy azert romlott
el, mert parkolaskor egy picit felultettem a kocsit a patkara? Tenyleg pici
koppanas volt csak. Vagy ennek semmi koze sem lehet hozza? Volt valakinek
hasonlo gondja? Ha esetleg szervizbe kell vinni, tudtok javasolni egy jot?
Elore is koszi a segitseget, ertelemes hozzaszolasokat,
Peter
VW Golf III 1.6 Trend '97
UI:
Legyszi a valaszokat maganba is...
|
+ - | Valtokar rendellenes mozgasa. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Valaki megem litette, hogy menet kozben erosen mozog
a valtokar! Nos mentem egy "UJ" Renault Megan 1,6 Classic-al
(remelem helyesen irtam) fel eves, meg uj szaga van.
Aranylag keveset mentem vele (60 Km) de egy valami
igencsak feltunt, ha eroteljesen ki van porgetve a
sebessegekben a valtokarnak hatalmas mozgasa van.
Ha kinyomtam a kuplungot erosen eloremozdult,
ha kuplungot kiengedtem meg ugyan az a szitu
csak hatrafele. Szinte rangadta a kezemet, ero kellett
ahhoz, hogy nyugodtan pontosan valtsak.
Igaz nem kezeltem a kuplungot valami finoman.
Az autobol kiszalva, foglalkoztatott meg egy idejig a
dolog, arra kovetkeztetesre jutottam a motor- es
valtobakok igen gyengek, nagyot tud igy mozdulni egyben
az egesz eroatvitelirendszer. Ezert lehet ez a jelenseg.
Irhatnam azt is "gyerekbetegseg" de ebben nem vagyok
100% biztos. Trabantom volt mikor elszakadt rajta
a motortarto bakom, abbol vettem eszre, hogy kikopott
egy helyen a doblemezem. Vakartam a buksim mire
rajottem, hogy alaphelyzetben kb.5 cm van a ventillator
es a doblemez kozott, de ha egyest teszek es raengedem
az erot az egesz (motor+valto) elmozdul, pont neki a
doblemeznek. Hoppa midjart megvolt miert is, nem volt
mi fogja!
Üdv. Bazsi
|
+ - | Adalekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello lista, es Zsolti!
Velemenyem az roviden az adalekokrol es a hasonlo
anyagokrol:
vannak amik pillanatnyi megoldast kinalnak
es van olyan ami hosszab ideig nyujt jobb kenest.
A tv-ben reklamozott dolgok nekem eroltetetnek tunnek
kicsit mesterkelteknek. (Valamennyire biztosan csokkenti
a surlodast, de szerintem ezek azok a "szerek" amik
ideig-oraig hatnak.)
A pillanatnyi megoldas alatt azt ertem mint pl. SLICK 50
(remelem jol irtam, mert Fogash tannba' megirja am!! :)))
volt anno., tudjatok amcsi csodaszer,
Trabin (2T) alkalmaztam, kb. 3000Km-en keresztul
megtaltosodott a gep, de utana...............meg szarabb
lett mint elotte volt.
En szemely szerint az egyketyibe olajcserenel ontottem
bele STP surlodascsokkento adalekot. Nagy valtozast nem
vettem eszre, de nyugodtabban merem elozesnel porgetni.
Ja es mindossze 800Ft koruli ara volt, ellenben a "csak most,
csak neked, csak itt" adalekkal ami 10-15e HUF-ert adnak!
Az baratomnak is Focusa van, igaz szereti porgetni
sportosan vezetni, o METABONDOT tett bele, de ez
dragabb is volt. Az auto ertekehez kepest elenyeszo,
ennyit meg meger! Ajanlottak meg az ENERGI is, tudjatok
aminek a jele egy kobra. Szerintem ez is nagyon jo!
En nem vennek tevebol semmi ilyesmit !!!!!!
Nagyon sok jo adalek van a kereskedelemben, ott kellene
korulnezned es vallasztanod.
Üdv. Bazsi
VAZ 2101
|
+ - | Aldo Berta Levente 2001.08.24. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Valami oknal fogva a listan nem jelent meg.Ha megis
megjelenne akkor bocs!
Tisztelt Lista es CC-k!
Most beszeltem Aldo Berta Levente anyjaval.
Tegnap megtortent a boncolas. Szakertok szerint a halal
2001.08.19-en tortent.
Hetfon, valoszinuleg elviszik hamvasztasra. Aldo anyja
jelenlegi informacioja alapan a temetes varhato idopontja
szeptember 5. EZ MEG NEM BIZTOS!!!
Termeszetesen ha tobbet tudok, azonnal jelzem.
Mas!
Major Frigyessel tobbszori telefonas alapjan az alabbiakat
tudom elmondani:
A HIX
@auto
felirat zold fenyo alapon a betuk szekfubol kirakva, kb
12-15.000 Ft korul van, es akkora, hogy a Ford Escort hatso
ulesere is alig fer be.
Frigyes erdeklodott, hogy valamilyen szinten meg tudom-e
elolegezni az arat?
Nos mint egy foiskolas, es egy harmadikos gimnazista leany
apja (+pedagogus feleseg) tanev kezdes elott ez kisse
problemas.
Major Frigyessel egyeztetve, egy otlet, felteve, ha az ar
alapjan meg mindig a viragbol kirakott HIX felirat az
elkepzeles,( esetleg lehetne szalagra a szoveg!!) a
_javaslatom_:
Nevemre, cimemre:
Dunai Zsolt
2400 Dunaujvaros
Matyas kiraly ut 1.4.3.
lehetne rozsaszinu csekken elozetesen hozzajarulni a
koszoruhoz.
Ha az otlet megfelel, akkor az osszeg rendeltetese rovatban
-a csekk hatlapjan- OLVASHATOAN a felado e-mail cimet kerem
kozolni.
Igy azon a napon a listara visszakozlom az egyenenkenti
hozzajarulast, es az osszesen osszeget.
Miutan a temetes varhatoan egy szerdai napon lesz, ezert a
rendelest elotte hetfon reggel kell leadni, elotte pentekig
beerkezo osszegek hasznalhatoak fel.
Frigyes! Az igert HIX matrica talan meg uton van?!
A mobil telefonon MINDEN NAP 07-21 ora kozott el, minden
elkepzelest, javaslatot varok.
Meg egyszer tolmacsolom a teljesen osszetort szulok
koszonetet az egyutterzesert.
Minden SMS-t megkaptam,
kerek mindenkit figyelje a listat, igyekszem ennek a nagyon
szomoru feladatnak eleget tenni.
Levente 29-en lenne 42 eves.
--
Üdv
Dunai Zsolt 30-255-0925
|
+ - | injector fuvoka (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Ezt ki mondta neked???
Szerelo, aki haver, megbizom benne stb. Nem az atveros fajtabol. Olyan
regimodi "akkorismegcsinalomtokeletesre" srac.
> Legjobb tudomasom szerint a fuvokaban nincsen muanyag alkatresz.
Ebben van, sot mivel ez egy majdnem elso szerias Golf (75-ben keztek
gyartani, az enyem meg 76-os), a fivokakat egy muanyag
illesztogyuruvel kellett berakni.
> Elegni meg
> max ugy tudott, hogy a szivoszelep nem zar rendesen (arra meg gondolni sem
> ujjitani a hengerfejet uj szelepek stb. Ezzel nem erdemes sporolni mert
> kesobb nagyon sokba kerul.
Ize, szoval az egesz tema onnan kerult elo, hogy a pakolas ateget ket
henger kozott. Igy viszont mar elkepzelheto az eleges. Egyebkent
minden ugy tortent ahogy leirtad. Igaz kb 3 het alatt de mar nalam a
mashina es ujra repesztek vele. :))
> Nekem a hengerfej felujitas uj szelepekkel
> megvolt kb 28e HUF bol.
Az ar stimmel, azzal a kulonbseggel, hogy ezert meg egy csomo mas
dolgot is megcsinalt rajta.
> Viszont ha el akarod adni csak szoljal tudok ra vevot :))))
Nincs az a penz amiert ezt eladnam. Azaz van, de az meg nem realis.
Szivemhez not a gep. Raadasul tul sok valtoztatas van benne. :)))
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
|
+ - | kerek kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van egy jobaratom, aki a Regatajan szeretne a 14-es kerekeket
15"-ra cserelni. Tud valaki olyan jarganyt mondani, aminek 15-os
kereke van, es a csavarkiosztasa egyezik a Regataeval? Nagy
segitseg lenne a sracnak az erdelyi hegyi utakon.
Koszi, Dani
|
+ - | V 63 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem!
Igaz, nem auto, de kereke van. Picit off:
Most ezt ugy kell erteni, hogy a mozdonyokban nincs sebessegvalto? Bocs, ha
marhasagot kerdezek, en meg soha eletemben nem lattam mozdonyt belulrol...
Egyaltalan mekkora motor van ezekben a dogokben?
A V63-as egy villamosmozdony. Villamos motorok
hajtjak a kerekparokat -. nem bicikliket! :) .
6 kerekpart 6 villamos motor hajt allando fogaskerek
attetellel. Ha ezeket a meghajto fogaskerekeket mas
attetelure cserelik ki akkor gyengebb lesz a mozdony,
de gyorsabb. 120 helyett 160 km/h.
A V 63 0xx -el irt palyaszamuak 120-asok,
a V 63 1xx -el irt palyaszamuak 160-asok.
Az egy kulon tema, h. a nagyobb fordulatot a
marokcsapagyak nehezen viselik, mert nem erre
lettek tervezve.
Ha erdekel megmutatom bellulrol a "dogot".
Masik Gabor J.
|
+ - | Re:Zalai utak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A napokban ertunk haza hevizi nyaralasbol, ahol en is megtapasztaltam a
zalai utakat. Valoban jo politikai hatter lehet a megyeben, mert sok helyen
van kozmuepites, es evvel egyutt rengeteg godor, utfelbontas, lezaras,
felsav es ami ilyenkor kell. Megdobbento, ahol mar befejeztek a fektetest,
ott is elhagyottan, kisse homokkal beturva, kovel beszorva hagytak el a
terepet az epitok, ahelyett, hogy leaszfaltoztak volna vissza, vegul is
birja a hulye autos kocsija a katyukat, vagy ne menjen arra.
Erdekessegkent emlitem meg szamotokra, hogy 20-an hosszas keresgeles utan
veltlenul a visszapillantoban felfedezve egy tablat már Zalaegerszeget
elhagyva Kormend fele, talaltuk meg a Gebarti utat, ahol is a tuzijatek volt
este, mi delelott 11-kor nem mehettunk be a tohoz, mert a biztonsagiak
megallitottak, a kocsit nem volt kedvunk otthagyni egy domboldalon, hatha
ellopjak, igy inkabb lemondtunk a zalaegerszegi "unneplesrol", Tihanybol
neztuk a siofoki tuzijatekot, itt legalabb nem a legelo szelen kellett
hagyni a kocsit.
A szamomra nem csak a kanyargos, emelkedos, lejtos es tablamentes utak
meglepoek, hanem a balaton parti utakon levo tabladzsungel, ami pestet is
meghazudtolja, kulonosen azert, mert nehez felfedezni, hogy melyik a
kozlekedesi tabla, es melyik a reklam, figyelemfelkelto, magantablak, melyek
elhelyezese biztos, hogy szabalytalan. Par napba tellett, mig rajottunk, hol
kezdodik egy telepules es hol vegzodik, vagy csak kovetkezo ettermet,
latvanyossagot, borivo stb. jelzi a kisertetiesen megegyezo tabla.
Vegul megegy "elmeny" a jo magyar mentalitasrol: a radio naponta tobbszor
bemondta, hogy atadtak a dunafoldvari hidat, jol jarhato, ketszer egy sav
stb., viszont a hidtol ket kilometerre ujraaszfaltozas miatt masfel-ketorat
kellett varni az atkelesre, es itt az igazi csavar: az ajanlott bajai
dunahidon felpalyas utzar, jelzolampas iranyitas, egy-masfel oras varakozas
mellett ujraaszfaltozast vegeztek, tobb hid meg ugyebar nincs Pest alatt.
Tudom, hogy egyesek fogyasztasi adatok, menet teljesitmeny, gumikopas es
hasonlok utan erdeklodnenek inkabb egy-egy uti beszamoloban, de nezzetek el,
en no vagyok, ilyenekkel nem nekem kell foglalkozni, hanem a ferjemnek.
Sziasztok, Kati
|
+ - | Trabant Oxfordban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Az agyamat eldobom, az elobb ment el elottem itt
Oxfordban egy trabant, rajta angol rendszam. Nem
fustolt egyebkent, de a kasznibol itelve ketutemu
lehetett. Hacsak nem csereltek benne motort.
Eppen tegnap is nezegettem a forgalmat: nagyon sok
veteran auto, eszmeletlen szepek, nagyon sok MG,
jonehany Rolls, nagyon sok sport auto. Egyszoval
sok-sok jo kocsi, hiszen gazdag kornyek ez, a fene
belejuk, es akkor jon egy trabant...
Udv, Bela
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: tomato.ulcc.wwwcache.ja.net)
|
|