1. |
Zastava elado (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Milyen auto ez? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Milyen futotest(huto) tomitot ajanlotok? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
4. |
TC, Samara, Skoda (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: szuzuki (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: a japan, na az a tokely (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
7. |
tokely (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
8. |
Szaboze II avagy Punto II (mind) |
102 sor |
(cikkei) |
9. |
quo vadis autogyartas (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
10. |
kisauto <> dinamikus auto (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Zastava elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
A csaladban eladosorba kerult egy Zastava:
1986-os,
hivatalos gazzal,
friss muszakival es zoldkartyaval,
eredetvizsgaval, vonohoroggal,
Mazda ulesekkel,
radiosmagnoval + 4 hangszoroval.
Szine: kekesszurke.
Ar: 280.000 Ft.
Erd: 30-51-51-334
Az auto Kiskoroson van.
Udv !
Puruczki Tamas
(Baja)
|
+ - | Re: Milyen auto ez? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Multkor a Bogdanfi Odon uton vart az ut mellett egy
> metalbugyirozsaszin Renault, RR rendszammal :)
> Mindenki gondoljon, amit akar :)
En most reggel 6-kor egy kave es egy kakaos csiga
tarsasagaban arra gondolok, hogy utana ragyujtok egy cigire.
Az "RR" pedig a Vam-es Penzugyorseg rendszama.
Hol itt a nagy kaland ?
--
Meszaros Geza :-)
|
+ - | Milyen futotest(huto) tomitot ajanlotok? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Megint kerdeznek. Milyen futotest (huto) tomitot ajanlotok? A 626-os Mazdamnak
szivarog a futotestje és nem tudom egyenlore kiszedni vagy mennyiben fajna ezt
kicsereltetni? Ugytudom fel napos melo kiszedni. Gondolom muanyag az egesz es n
em javithato.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 193.110.57.110)
|
+ - | TC, Samara, Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
: Tegnap lattam a Totalcar musorat a zarojeles kettesen.
: Egesz jo huje a ket figura benne, jol atultettek a weboldalt a tvbe.
A ket huje figura a lap foszerkesztoje es ugyvezeto igazgatoja. Kulonben
tenyleg jo fejek :-)
> Felado : [Hungary]
: Adott a Samaram, amit szeretnek lecserelni. A csere legkesobb 6
honapon
: belul meglesz. A problema az, hogy a Samaram kozben szepen
rozsdasodott, nem
: veszesen, kis foltokban, de szepen elszorva az auton.
Semmi esetre se nyulj hozza! Fogalmam sincs, hogy mennyit er az autod,
de hogy azt a 70-80e forintot nem fogod visszakapni, az tuti.
: Nincs sehol sem atrohadva, csak feluleti rozsda, de csunya.
Annyi _feluleti_ rozsda nem lehet rajta! Fel van holyagosodva a festek?
Mert ha igen, az nem feluleti serules, hanem valos rohadas, csak meg nem
latszik a festek miatt.
> Felado : [Hungary]
: 4. Ha ekkor azt latjuk, hogy szembol legalabb fel percig nem jon senki
: (=nincs auto a lathataron), es megsem kezdett el elozni a mogottunk
: jovo, akkor index ki, balra ki.
Speciel elautoztam 4-5 evet 120-as Skodaval, de kurv@ra nem kellett vele
vanszorogni. Raleptem a gazra, es gyorsult. Egyszer lemertem, a
80-120-as sprintet 4.-ben 15 mp alatt abszolvalta. Ora szerint 160-ra
konnyeden felgyorsult, ami olyan 145-150-es valos sebesseg. Nem olyan
veszesen szar az.
udv
Zoli
|
+ - | Re: szuzuki (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
<Ha egy 2 literes motort vagy egy dizelt csak 3000-ig kell
<porgetni,
<az alapbol marha jo, de az 1 literesbol is ki lehet hozni
<ugyanakkora
<teljesitmenyt, csak nem kell szivbajosnak lenni.
Ehhez szerintem nem kell komment. Remélem az utakon nem ugy
mesz, mint amilyen hulyesegeket irsz.
Udv !
Balázs
|
+ - | Re: a japan, na az a tokely (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> :) Olyan mint az MSoft. Lehet a hibaival elni. :)
A hibaibol, kerem, a hibaibol...;-)
pJ
|
+ - | tokely (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia SzaboZe,
> Ezaz, ragadjunk ki valamit. Mellesleg a Ford Fiesta meg
Senki nem ragadott ki semmit. Ha figyelnel, latnad, hogy
mindig be vannak kopirozva a visszahivasok. Ha nem en,
akkoe Joe(?) vagy valaki mas. A multkori Maseratit is
beirtam.
> Mi jobb, egy fekkorrel megallni, vagy hibas legzsak miatt
> meghalni? Vagy szemezgessunk egy picit a
Emberke, eszmeletlenul fanatikus vagy. Bar lehet, hogy en
hibaztam a subject-el... Senki nem mondta, hogy
jobb/rosszabb. Sot, odairtam, hogy no comments. Hir,
informacio, mindenki vonja le a kovetkeztetest.
Cs.
|
+ - | Szaboze II avagy Punto II (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szoval a legszebb almaban is lehet kukac. Mellesleg most
> olvastam egy Fiat Punto tesztet, az osszegzes annyi volt,
> hogy a hibaival egyutt lehet elni. Vegulis ma ez a trend
> egy olasz autonal? A HIBAIVAL EGYUTT LEHET ELNI.
Ez igy erosen sarkitott. Mi az, hogy HIBA? Gondolom valami
muanyag zorog hidegben, esetlen tul gyakran eg ki az izzo.
Es ezekkel igenis lehet elni.
> Koszonom inkabb veszek mast.
Tessek. Senki nem tart vissza.
A tobbieknek meg egy fostalicska miniteszt (0-10 pont, 10
max), nemet ujsag!!!:
Interier:
---
Osszeszereles minosege 7
Ulesek tartasa, minosege 9
Muszerfal - design es funkcionalitas 8
Hatso ules - labter 7
Hatso ules - fejter 7
Rakodohelyek 8
Szubjektiv benyomas a vezethetosegrol 8
Kilatas elore 9
Kilatas hatra 6 (foleg a 3 fejtamasz miatt)
Motor
---
A motor jarasa 8
Rugalmassag alacsony fordulaton 8 (102 Nm/2500)
Teljesitmeny magas fordulaton 6 (8V, 44 kW/5000)
Zajszint alacsony fordulaton 8
Zajszint magas fordulaton 8
Fogyasztas 9
Futomu, fekek
---
Menetteljesitmeny normal korulmenyek kozott 7
Menetteljesitmeny extrem helyzetben 8
Futomu zajatvitelen (lyuk az uton) 6
A motor erejenek atvitele az utra 9
Fekek hatasa 8
Csomagter
---
Csomagter nagysaga 8
Nyilas nagysaga, pakolhatosag 8
Variabilitas 9
Ar / hasznalati ertek aranya 10
Par szo osszegzeskent: egy nagyon jo aru, nagyon magas
ar/hasznalati ertekkel rendelkezo kisautorol van szo, mely
3 helyen teljesitett rosszul: kilatas hatrafele felszerelt
fejtamaszokkal (a tisztelt tesztelo elfelejtette, hogy ez
nem luxusmerci, hogy tolatasnal lecsapojanak a fejtamaszok,
viszont jogos a kritika, nalam nincs is fenn az egyik sem),
magas fordulaton veszit az erejebol (a kedves tesztelo
elfelejti, hogy nem a 16V verzioban ul, ezt nem kell
porgetni, rovid tavon megeszi az Alfamat. Sztradan viszont
valoban meghal egy-egy nagyon dombnal, Graz-Klagenfurt
kozott nem tud 5-ben vegigmenni), es zajos a futomu rossz
utakon (ez igaz, atviszi a zajt). Fenntartassal viselkednek
az osszeszereltseg irant, bar en inkabb a felhasznalt (mu)
anyagokat kritizalnam - ha a terdem nekitamasztom a
kozepkonzolnak, a muanyag bizony elkezd zorogni. A hatso
ules helykinalata szinten leszerepelt, ez nekem soha nem
tunt fel, igaz, en torpe (177 cm / 76 kg) vagyok.
Meresekkel igazolhatom, hogy a hely osszehasonlithato az
Octaviaval (Punto uleslap-teto magassag 90 cm, Clio 88 cm,
Fabia es Octavia 93cm, Yaris 102 cm). A labter: Punto
55/72, Clio 51/73, Yaris 59/80 cm, Fabia 57/80 cm. Elol a
szituacio: 89/110 cm, Yaris 85/102, Clio 87/107, Fabia
89/111, erdekesseg: Mazda 323 egy kategoriaval feljebb
87/110. Tehat ebben a kategoriaban - szerintem es a mert
adatok szerint - jo a helykinalat.
A teszt vegere en is csak azt tudom leirni - vannak hibai,
de ezekkel elni kell, mert elni lehet.
Az altalam ismert hibak: homalyosodo fenyszoro
(szigeteles?), gyorsan kiego tompitott, nyikorgo
kuplungpedal, tompa zajok hatulrol (futomu?), nyikorgo
muanyagok, zorgo valto (csapagyazas?), nehezen rakhato 1-es
fokozat, 3 ajtosnal nehez hatranyulni a biztonsagi overt, a
hatso uleselnel a muanyag konnyen karcolodik es eleg
gagyinak nez ki, bajuszkapcsolo hajlamos meghalni, nagyon
nehez kicserelni a bal tompitott izzot a bal kodlampa
cserejehez meg fel autot szet kell szedni es vegezetul -
ezt csak hallottam - a kormanyszervo is meg tud halni.
Mivel ez elektronikus, rogton elszall a hidraulikussal
szemben, igy ez a hiba valoszinuleg vegzetes lehet a sofor
szamara. A szervizben meg errol soha nem hallottak, de a
forumban olvastam, hogy volt ilyen eset.
Osszessegeben (es 8-10 mas auto kiprobalasa utan) en ujra a
Puntot valasztanam. Nem veletlen, hogy a nemetektol is 10-
est kapott, bar az atlag csak 7,9 pont lett.
Cs.
|
+ - | quo vadis autogyartas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
erdekes statisztikat olvastam a multkor - egy-egy technikai
ujdonsag fogadtatasa az autoiparban:
Az ertekek azt mutatjak, a megkerdezettek hany szazaleka
akarna ilyet az autojaba.
futott szelvedo 89%
night vision system 83%
run-flat tires 83%
elektr. stabilitas rendszer ESP 82%
jobb szelvedotisztito rendszer 79%
navigacios rendszer 77%
holtterre figyelmezteto jelzes 76%
parkolo asszisztens 75%
flexibilis audio rendszer 70%
esoszenzor 67%
adaptiv tempomat 64%
allithato pedalok 51%
satelit radio 50%
szamomra erdekes a run-flat jo szereplese, nem hinnem, hogy
valoban ennyire gond a defekt. az viszont mar majdnem
biztos, hogy par even belul eltunnek a potkerekek.
egyebkent a futott szelvedo nalam is az elso helyen
szerepelne, erdekelne meg a jobb szelvedotisztito, talan a
night vision, a tobbit nem tartom fontosnak.
Cs.
|
+ - | kisauto <> dinamikus auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> ez a mostani 1.0 Szuzi meg egyeb kis ccm-es auto gyalazas
> nem nagyon tetszik. Minden autoval lehet a jelenlegi
> sebesseghatarokon belul dinamikusan kozlekedni. Aki meg
> nem tudna annak elarulom, hogy a kulcsszo a SEBESSEGVALTO!
senki nem gyalaz, ami teny az teny. mi az a dinamikus?
kedvencem az autopalya feljaro - nemreg nyitottak meg.
allsz a pirosnal, egyszer csak fel a dombra es
becsatlakozni az autopalyara. Ne tudd meg, mennyivel
sorolnak be egyesek. Nalam 4500-ig forgatva a domb tetejere
van meg a 120, ilyenkor a tobbseg 60-al megy, az egyenesben
200 meter hosszan van folytonos vonal, nehogy besoroljanak
70-80-al, a csik vegere ritkan erik el 100-110-et. Ezt nem
kitalalom, ezt naponta tapasztalom.
> Beszelhetnenk nagyautosokrol, akik mivel ugy tudjak, hogy
> a popojuk alatt ott lapul a 1xx loero nekik mar eleg csak
> a gazzal jatszani. Aztan amikor elmegy mellette egy kisebb
> auto akkor meg bedurran az agya. Az ilyeneket nem birom,
savanyu szolo effektus. egyik autonk 60 LE masik 120. en
tudom es erzem a kulonbseget, vezetem mindkettot.
megaduo:
> Sokszor utaztam egy 1.3 as szedannal, 1.0-as swift-tel,
> jelenleg pedig egy 1.3-as Wagon R+-szot (is) vezetek.
> Egyik esetben sem volt gond a teljesitmennyel, nagyon
> kevesen eloznek meg orszaguton.
Egy valamit elfelejtesz, nem arrol van szo, hogy a 90-el
menj, vagy netan 130-al, hanem arrol, hogyan ered ezt a
sebesseget el. Perszehogy senki nem elozott meg, miert
eloznenek meg, ha egyszer 90 a megengedett es te 90-el
mesz? Viszont ha jon elozes... Netan olyan szituacio, ahol
szukseg van erore - viszlat.
> Ha elozni kellet akkor biztonsagosan lehetet.
Einstein ota minden relativ. 200 km-es minosegi aszfalton,
idealis idoben, vadallatokat kirekesztve, szembeforgalmat
lezarva kimegyek megelozni egy 200-al docogo ferrarit is es
az is biztonsagos lesz. En biza nem erzem pl. a Puntoban,
hogy biztonsagos az elozes, egyszeruen azert, mert 3-4x
addig tart, mint az Alfaval. Kesz, ennyi.
Cs.
|
|