1. |
>legszebb hang (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: mindenfele (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
3. |
atiras - arak - Audi - pgdw (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
4. |
Marea (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Mit mutat a fedelzeti computer (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Teeby felhaborodasa (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
7. |
M POWER (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: nagyobb akkukapacitas II (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: xenon (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
10. |
zseles aksi (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
11. |
jooo (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
12. |
konnyu (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
13. |
jo felnimeret (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
14. |
Re.: kocsitores (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
15. |
peremvedos gumi (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
16. |
magyar autoipar (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
17. |
Ford kerdesek (mind) |
72 sor |
(cikkei) |
18. |
Atirasi koltsegek (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
19. |
legszebb hang (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
20. |
fekhatas hatramenetben (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
21. |
Utado Budapesten (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
22. |
Xenon (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
23. |
KRESZ hiba (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
24. |
Xenon (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
25. |
spoiler (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
26. |
atiras (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
27. |
Politika - Teeby (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
28. |
Fiesta leall (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
29. |
Irany Genf 2002-ben is!!! (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
30. |
=?us-ascii?B?a29kbGFtcGE=?= (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
31. |
Autok.... (mind) |
83 sor |
(cikkei) |
32. |
Re: szerviz (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: athegesztett alvazszam (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
34. |
Valasz, kerdes, akku (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
35. |
Re: Re: xenon (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
36. |
Ford kereskedok (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
37. |
RE: *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
38. |
RE: *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
39. |
RE: *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
40. |
Daewoo Lanos motor bajok... (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
41. |
XENON info (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
42. |
Re. Automata hoerteku gyertya (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
43. |
Re. Rangat , leall. Ford Fiesta (mind) |
50 sor |
(cikkei) |
44. |
Keresem egri autostarsam ! (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
45. |
Akciooooooooooooooooo !!!! (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
46. |
Valasz: Utado Budapesten *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
47. |
Re: Gyertya (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
48. |
Re: Felni (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
49. |
Re: nagyobb akkukapacitas II (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
50. |
Re: Maerkakereskedes 2 + Ismeretlen tette (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
51. |
Re: Re. XENON (#1349) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
52. |
re: olajcsere korabban (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
53. |
re: fek6as hatramenetben (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
54. |
Suzuki 4wd (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
55. |
porsche (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
56. |
utado (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
|
+ - | >legszebb hang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ez azert van, mert meg nem hallottad Balazs Oldsmobiljat
Köszi, ez igazán jólesett!!! :))
Udv: Balazs
1980 Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8
http://www.extra.hu/myolds
|
+ - | Re: mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Nekem is lenne kerdesem. Az Auto2-ben olvastam, hogy
> mostmar H7 H4 H1 formaban is kaphatok a Xenon lampak,
> de a cikk vegen odavestek, hogy nem szamit hivatalos
>
> Nincs valakinek hiteles informacioja errol ?
Amit en tudok, persze nem hitelesen: Ha az adott tipushoz letezik gyari
xenon es azt szereled bele, akkor nincs gond, ha nem letezik gyari xenon,
hanem valamit barkacsolsz, akkor lehet kerdeses a dolog.
>
> - milyen elven mukodik a fagyallo teszter?
Legjobb tudomasom szerint a fagyallo toresmutatoja valtozik, es optikai uton
vizsgalja.
> - hogyan lett a magyarban a buffer szobol puffer?
A nyelv fejlodese utjan :-)
> - miert baj, ha valaki 10000 km utan olajat, gyertyat cserel?
Nem baj. Az olajnal meg akar hasznalhat is. Maximum tobbet fizetsz azert,
aminek igazan nincs lathato eredmenye. De akkor miert nem cserel az ember
vezermuszijat, feltengelyt, szinkrongyutut tizezrenkent? Mert minenk.
Alkatreszt akkor kell cserelni, ha elerte azt az elhasznaltsagi fokot,
amikor cserelni kell (ez nem egyenlo azzal, persze, hogy az olajbol katrany
lett, meg elfogytak az elektrodak a gyertyan, es nem feltetlenul az, amit a
gyar megad).
> - ezek szerint a xenon izzohoz adapter kell?
> - lattam boltban xenon izzot (kb. 2400/db) latszolag normal foglalattal
Szerintem az kekre festett ize volt. A xenon lampa ennel egy nagysagrenddel
dragabb szokott lenni.
> cm3-enkenti atirasra. Ez idaig mind semmi, mert meg muszaly megkotnom egy
Lyally! MuszaJ!!!
> Amugy kodlampat mostanaban en is mindig hasznalom (sot
> nappal csak azt), mert tok jol nez ki, es szarok arra,
> akinek nincs, es ezert idegesiti, es a KRESZben csak az
Ja. Nekem van, ezert minden kodlampas baromnak, aki engem vakit (mert en is
olyan vagyok, hogy mas nem erdekel :-), en is kapcsolok mindent. Sot, keszul
a stroboszkop is a nagyobb meglepetes kedveert! (OK, ez csak vicc, de voltam
mar tanuja annak, amikor a ejjel a hatulrol seggbemaszo reflektorozo
majerrol a hatso ulesrol a utas egy fenykepezogeppel portret csinalt. Volt
erdekes gepeszkedes a marhanal, hirtelen rajott, hogy meg kene tanulni a
gazpedalon kivul mast is kezelni.... Mondjuk eleg hulye dolog volt, mert a
csavo eleg nehezen birta az uton tartani az A6-osat.)
> mint eloremenetben. Vegulis nehany centire megalltam a masik kocsi elott.
> Miert rosszabb ennyivel a fekhatas hatramenetben?
Mert a hatso fek altalaban kisebbre van meretezve (gyakran dobfek), leven a
hatso kereken ugysem lehet akkora fekhatast elerni eloremenetben, mint elol,
a kocsi elorebukasa miatt. HAtramenetben meg ugye forditva van a dolog.
> A bilux szo mit takar? Iranyjelzot ? Nem inkabb a fenyszoroba valo izzokat
> keresed ? Ponos info megadasa utan utananezek neked !
Szerintem xenon nincsen bilux (kombinalt varosi/tavolsagi), mert a xenonnak
tobb masodperc kell a bekapcsolashoz, teljes fenyre. Vagy kulon van a ket
lampa, vagy kis motoros fenyterelo lemez vegzi a valtast. (bar allitolag
valamelyik gyarto most csinalt olyan xenont, ahol a kisulest ugraltaltja
tobb elektroda kozott, igy csinalva a valtast.
Szabolcs
|
+ - | atiras - arak - Audi - pgdw (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Teeby!
Csak vigyazz, mert objektiv velemenyed leugatodik, mint tendenciozus, torz,
tenyek helyett
erzelmekkel operalo, elfogult.
Privat irtam volna, csak nem tudom a cimed.
üdv
csaba
_amugy_ nyaron en is 3 orat ultem, de sikerult kivonni a forgalombol a
wartburgot. a sajatomat, de meg volt rajta valamennyi
biztositas....lekapartattak rola a kek vinyettat a rendszamrol. persze
ettol meg nem izgat a dolog, ha kell, akkor hasznalom.
csak privat megjegyzem :-), hogy ez az egesz arpolitika M.o.
europapolitikajanak a kovetkezmenye...a helytarto nem Pilatus (azt nem
mernek brusszelbol megtenni), hanem Kaiafas, aki Viktor nevre hallgat, vagy
ugat. Egyszer mar azon viccelodtem, hogy nyaron mar az orszaghatarnal nem
az lesz felirva, hogy "Magyar Koztarsasag", hanem "Orbania".
Nade felre ezekkel az elfogult, idenemvalo gondolatokkal.
Mentsegemre valjek (!), hogy csak megprobaltam megmagyarazni, hogy honnan
jon a 25E Ft, ami meg mindig 6 korul kellene, hogy tartson...
Ja, es arra nem gonolt senki, hogy a produktivitas a Gyori Audi uzemben, es
mas autogyarto cegeknel M.o. messze-messze felulmulja a nyugatit???? Oszt
felulrol meg az a duma jon, hogy azert alacsonyak a berek, mert alacsony a
produktivitas??? Hatha ezt beveszi valaki, akkor megerdemli......
BOCS, BOCS....de autos peldalozas:-)) lehet PGDW-t nyomni.
|
+ - | Marea (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia
>Egyebkent meg ez nem ugyanaz a blokk, ami a 1998-as
>Alfamban van? Erdekes, az enyem 90 lovas, 1929 ccm (mondjuk
>az Alfa ezt 2.0-asnak hivja :))
>Akkor a Marea hogy 75 lovas? vagy az intercooler nincs csak
>benne?.
>djtiszy
Szerintem ez nem olyan blokk, mert ez 1910 cm3.
Intercooler nincs benne. A motorra is az van irva hogy softtd. Szerintem ezért.
Van ugyan akkora motor is de az 100 LE , szerintem az intercooler miatt.
Endre
|
+ - | Mit mutat a fedelzeti computer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
T. Listatársak !
Az Amerikából importált Passatom feldélzeti computerében az alábbi
kijelzések aktuális értékei láthatók, csak az a baj, hogy csak sejtem vagy
még azt sem, hogy mit jelentenek.
Miles
MPH
MFA
MFA /valami négyzetracsos ikonnal /
MPG
Aki mar vezetett ilyet es tudja ossza meg velem az informaciot!
Denes
|
+ - | Teeby felhaborodasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Teeby,
nagyon megertelek, en mar akkor is rosszul vagyok, ha
hasonlo burokrata embereket TV-ben latok, de:
> bemegyek az okmanyirodaba kora reggel, sorszamot is kapok,
> orulok neki. Majd mikor sorra kerulok, kinyogik, hogy mivel
> az ocsem vette tolem a kocsit, kell az o szemelyi igazolvanya,
> a meghatalmazasa. Namarmost, nem tudom miert
1. En szivbajt kapnek, ha lehetseges volna, hogy mas is
diszponaljon azzal, ami az enyem. En autom - en iratom at,
Te autod - Te irasd at. Tiszta ugy.
2. Modern vilagban elunk, sok-sok evvel ezelott egy Bell nevu
uriember feltalalt valami olyasmit, hogy telefon. Ez a cucc
arra jo, hogy meg WC-n ulve, jo melegben is informaciohoz
juthatsz, peldaul az atiratas know-howjahoz.
> kotelezo felelossegbiztositast, az egyebkent forgalombol
> kivonatott jarmure. Kerdesemre, hogy miert, hiszen nem
> akarjuk visszahelyeztetni a forgalomba, a valaszaz volt:
> mert ha nincs ervenyes kotvenyszam, nem lehet atirni a
Nem tudom megmagyarazni, de szerintem ez is rendben van.
Fizettem en mar nagyobb marhasagokert is :(
> Demokracia, Magyarorszag 2002!!! Koszonjuk Viktor!
Ez meg mar tenyleg nem a listara valo. A demokraciahoz
semmi koze, Magyarorszaghoz szinten es Viktorhoz meg
kevesebb.
Kepzeld el, hogy nyaron a fuvet kaszalo paraszt a
paraszt gepevel egy parasztfejnyi kovekbol allo zuhatagot
zuditott a fel eves, imadott automra. Betorott a hatso
ablak, serult a teto, stb.
Tehat en nem akartam semmit (veled ellentetben), megis
autoztam 70 km-t, vonatoztam vissza, mert nem volt csereauto,
gyalogoltam 3 km-t a szerviztol az allomasig, 2 napot auto
nelkul voltam, meg lett bontva a vadi uj autom, fenyeztek a
tetot, 2 honapon at 65000 Ft-om volt a biztositonal es
kb. 20x telefonaltam, 5x faxoltam, ajanlott leveleket kuldtem
a biztositoba, hogy fizessenek mar, mert nullan vagyok,
mert eppen befizettem a nyari kirandulast. Ezen kivul el
kellett bucsuznom 2xfel nap szabasagomtol, amit kenytelen
voltam kivenni. Ha ezt mind osszeadom, szerintem eleg szep
kerek osszeg jon ki, megsem szidtam senkit, meg a fuvet
nyiro ceggel is korrekt uzletfelekkent valtunk el. Mi
ertelme van a nyilvanos mocskolodasnak? Visszaadja valaki
a penzed?
Na megint bal labbal keltem fel...
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | M POWER (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ihajja!
>
> ___ legszebb hang ___
>Gergo:
>>>>>>>
>U.I. kb egy fel eve lattam egy E39 AC - Schnitzer M5-ot. A tulajdonosa
>>lampatol lampaig gyorsult vele. Eddig ez a legszebb hang amit hallottam
>autobol kijonni. :)
>>>>>>>
>Ez azert van, mert meg nem hallottad Balazs Oldsmobiljat meg azt a regi
>de gyonyoru allapotban levo Volvot, amibe egy V8 van. Ezt az autot lehet
>neha latni Saab es Volvo talin. Nasfay Zoli szerintem mar latta! Vagy nem?
Gabor!
Hallottam mar egypar V8-ast, de ez hidd el hogy semmihez nem volt
hasonlithato.
Lehet, hogy nem eleget?? :) Biztos!
(Van egy movie a neten, egy corvette egeti le benne a kuplungtarcsat,
Na annak van hasonlo hangja amikor ratolja a nitrot.)
Nekem egyebkent (azt az AC M5 -ot kiveve) jobban bejon egy M-es Sor6 hangja.
Ha valaki, akkor en megertem, hogy miert van oda VD az autojaert es
hogy miert ajnarozza annyira. Aki egyszer kozeli kapcsolatba kerul egy
ILYENNEL
es nem nagypapatempoban mennek vele az biztos nem felejti el egyhamar.
VD!
Azert nehany nagyobb dolog is szetmegy idonkent, ha _HASZNALVA_ van az auto.
Ezt azert ismerd el. Mondjuk az auto mivoltat figyelembe veve meg azt is
lehet mondani, hogy gyakran.
Valaki szepen megfogalmazta ezt az _ilyen_ autoknal. Az elso 100 e km
ajandek, a tobbi szivas.
Lehet, hogy van benne valami, nem? Ennek ellenre beneveznek egy hasznalt
MPOWER-re. :)))
Te szoktad neha hajtani ugy, hogy ami a csovon kifer? (Nem vegsebesseg,
hanem gyorsulas, kiporgo kerekek, 6-7 ezres fordulat 1,2,3-ba.).
Mondjuk 3-ba 6e fordulat az mar autopajara valo az igaz.
Gergo
|
+ - | Re: nagyobb akkukapacitas II (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Marky!
>Felado : Nemes Marcus
>E-mail : [Germany]
>Temakor: nagyobb akkukapacitas II ( 30 sor )
>Idopont: Wed Jan 16 11:33:27 CET 2002 AUTO #1349
>
>1) A nagy dolgokat kulon kabelen vinni. Ez igaz, de az akkumulatortol
> a gyujtaskapcsoloig/biztositotablaig 1 kabel van, csak onnan agazik
> szet. Masreszt a kulon, de arnyekolatlan kabelen vitt tapfeszek is
> rendesen kolcsonhatnak egymasra, ha azonos kabelcsatornaban vannak.
Igy van, ezert is vannak az elektronikak megfelelo tapszuressen ellatva.
>3) A nagyobb kapacitasu akkumulator jobban hidegit. Alacsony frekvencian.
> A tranizensek 10us vagy kisebb felfutasi e'llel rendelkeznek. Ugyanezert
> vannak rendes digitalis aramkorok 10uF elko + 1nF + 10pF -os kondikkal
> hidegitve, hogy parszaz MHz-en is legyen me'g szures. Egy elko jobb
> esetben 1 MHz folott nem szur semmit.
Ez is igaz, lasd az elozo valaszom.
>4) Az induktiv fogyasztok kikapcsolasa mellett a teljesitmenyelektronika
> tuskei sokkal jelentosebbek (elektronikus befecskendezes vagy a
> gyujtogyertyak teljesitmenytranzisztorai), ezekre gondoltam, mivel
> ezek 10-20 A nagysagrendu aramot kapcsolnak eleg dinamikusan.
Igen, eppen ezek a legnagyobb induktiv fogyasztok...:-) A szokasos aramok
egyebkent: befecskendezoszelep 2-10A, gyujtotrafo ~6A. De nem szabad
lebecsulni egy izzolampa izzoszal-induktivitasaban (szep kis tekercs az is)
keletkezo tusket sem, de meg a vezetekezes sajat induktivitasat se felejtsuk
el...Na meg ott van meg a villamos motorok kommutacios zaja. A legnagyobb
tuskek egyebkent 100V kornyekere esnek, pl. egy CAN-busz meghajtoaramkor
(amire az egesz autot behalozo buszvezetek termeszetesen szures nelkul
csatlakozik) ennyit meg elvisel. A tobbi, kozvetlenul a tapvezetekre
csatlakozo IC (pl. befecskendezes szolenoid-meghajtok, regebbi
gyujtasvezerlok, stb.) altalaban 50V-ot meg elbirnak (tuskekrol beszelunk!),
elejuk mar nem art valami szures-vedelem. De errol nem kell azt gondolni,
hogy megoldhatatlan vagy draga problema: egy SMD tokozasu 18V-os
szupresszor, ami 1ms alatt kepes 600W-ot elfustolni mindenfele kovetkezmeny
nelkul, a RET-nel brutto 180 Ft. 1db, nekem. Annak, aki evi par millio
Motronic-ot csinal, egy kicsivel olcsobb...
>5) Az alapmodell es a full extras modell kulonbozo kapacitasairol:
> nyilvan a gyarban mindkettot megmertek ill. a rosszabbik esetre
> terveztek. A nagy kerdes az, hogy mi van akkor, ha az alapmodell 44 Ah,
> az extras 55 Ah, en meg berakok egy 70 Ah-sat. Erre en latatlanban
> nem mondanam, hogy "semmi".
Nyugodt lehetsz, a zavarok nagysaga nem fugg az akku kapacitasatol, a
generator is vigan toltogeti, szoval semmi gond.
Ja, tereprali autokon megszokott az 1 vagy 2 teherauto-akku az ulesek
mogott...
Udv,
rr
|
+ - | Re: xenon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [International]
>Temakor: Re: xenon ( 11 sor )
>Idopont: Wed Jan 16 09:23:41 CET 2002 AUTO #1349
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>csatlakozom a kerdeshez, de kiegeszitem:
>
>- ezek szerint a xenon izzohoz adapter kell?
Igen. A "xenon izzo" nem izzo, hanem egy gazkisuleses cso, ami nem 12V-rol,
hanem nagyobb feszultsegrol uzemel, ezt allitja elo az adapter.
>- lattam boltban xenon izzot (kb. 2400/db) latszolag normal foglalattal
Az nem az volt, biztosan egy sufnituning kekitett izzoval talalkoztal.
Udv,
rr
|
+ - | zseles aksi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egyebkent autoban en meg nem lattam zseles akksit csak mindenfele
reklamfogast, az >olomlemez es a folyekony sav mindig ott volt, motorhoz
nemtom letezik-e
Az Alfabol azert dobhattam ki, mert okos emberek feltortek a fedelet es
ontottek bele desztvizet... (Amugy motorcsonakba valo Exxide aksi volt, hogy
birja a dulongelest. Arban kb 1,8x a sima ugyanilyen markaju, tehat azota
nem ilyen van benne)
Udv
Fogash
|
+ - | jooo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Most pedig leirom a Zsiga gyorsulasat, legalabbis ahogy ezek a tuning
Zsigak itt >gyorsulnak nap, mit nap: szoval egyes berak, negy ot gazfroccs
(max ford es alatta
>500-zal valtakozik, lejjebb a ford szam nem megy), aztan...
Beszartam a rohogestol annyira magam elott lattam az egeszet. VD, nagy vagy!
Udv
Fogash
|
+ - | konnyu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Meg persze nem konnyebb ket tonnanal, mint nemelyik babakocsi Audi A8.
Meraz alaminijumbol van!!! Uresbe alig 1,5 tonna. Amugy -ha mar Amerika- en
egy Dodge Viper GTS-sel elvezkedtem vegig a karacsony es szilveszter kozotti
idoszakot. Padlogazzal akarhanyszor megfordul a bal elso kereke korul.
Parkettan is es jarolapon is. 1:16-os. R/C. Hozta a Jezuska...
Udv
Fogash
|
+ - | jo felnimeret (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szerinted hol lehet a jo kompromisszum?
>En 7,5-re tippelnek, 215-os gumikkal. Udv,
kicsit megkesve, de az Alfamon a gyari 6,5Jx15 alufelni gyari gumizasa
205/50R15
Masik gumis ugy. Valaki irta korabban, hogy Pug 607re hallott 4db 17es
acelfelnit gumival 197eFt-ert. Szerintem az durva elhallas volt, mert nekem
az Alfara 13.900ert ajanlottak a lemezfelni darabjat (markaszerviz is es
fuggetlen gumis is), a ravalo 185/55R15 teligumikat pedig 35eFt korul. Ha
ezt gyorsan osszeszorzod, mar meg is van a 200eFt, es a 15-hoz kepest a 17es
gumi csaknem a duplajaba kerul... A nagy sebessegindexu, peres teli gumi
amugy is allati draga.
Udv
Fogash
|
+ - | Re.: kocsitores (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha a masik fel kotelezojere fizet a biztosito, akkor minden karodat teriti,
ha a cascodra, akkor van avultatas, (alkatreszar csak reszleges
visszateritese), illetve onresz. Amugy 3 ut van a rendezesre (kotelezos
esetben):
- a biztosito mond egy osszeget, aztan kezdj vele, amit tudsz.
- elviszed egy szerzodott szervizbe, ahol megcsinaljak, es rendezik a
biztositoval
- elviszed szervizbe es szamlak alapjan kered a karteritest te magad. (ez
eleg cikis megoldas).
Udv
Fogash
|
+ - | peremvedos gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>Ezert kell peremvedos gumit venni
>>de 17-esben es 18-asban szinte az osszes gumi mar ilyen.
>16-osban meg gyakorlatilag egy sem...
15-osben is van ilyen (az Alfamon) Bridgestone Potenza RE720 195/50R15...
:))))
|
+ - | magyar autoipar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egyaltalan mi keszul meg Magyarorszagon az autokhoz ?
1. Audi Hungaria Motor Kft: (Gyor)
Audi motorok 4-6-8 hengeres, benzines es TDI (az Audi motorgyartasanak 90%-a
itt van!), Audi TT Coupe, TT Roadster, A3, S3
2. Fiat GM Powertrain: sebessegvaltok Fiat es GM autokhoz (egykori Opel
Sztgotthard)
3. Suzuki: Swift, Sedan, WagonR+ autok motor kivetelevel (Esztergom)
4. Lear: Autoulesek Audi szamara (Mor, Gyor)
5. Keiper Recaro: sportulesek (Mor)
6. Ford (most nem igy hivjak): kabelkotegek, villanyalkatreszek
(Sz.fehervar)
7. Pfannenschwarz: kabelkotegek (alfold)
8. Knorr Bremse: kozuti es vasuti legfek-berendezesek (Kecskemet)
9. Continental-Teves: ABS reszegysegek (Veszprem)
10. Valeo: elektromos mutyurok (Veszprem)
a Suzukinak van valami bowden-beszallitoja, meg van Raba, Ikarus, Irisbus...
Fogash
|
+ - | Ford kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Saca!
- Mi a kulonbseg "markakereskedes", "hivatalos
markakereskedes" es
"ertekesitesi pont" (pl. www.ford.hu-n) kozott?
Van markakereskedes (fo, hivatalos, akarmi) es ertekesitesi
pont, ami olyan alkereskedes fele. Valamelyik kereskedohoz
tartozo teruleten fekszik, reszben annak tulajdonaban van,
igy az jobban le tudja fedni a teruletet.
Peldaul az altalad emlitett Tamas Autojavito az Auto-Fort-
hoz tartozo ertekesitesi pont (es szerviz persze).
- Bp-i vagyok, de szinte mindenki aszongya, hogy bp-i
kereskedok egy kicsit el vannak szallva maguktol, es aki
teheti, inkabb probalkozzon videken. Viszont mivel ott
elek, nem lenne szerencses tul messzire menni. Kinek van
tapasztalata, infoja roluk: Ford Solymar, Szodliget - Tamas
autojavito kft.? Foleg negativak erdekelnek, ha van.
Solymar gyakorlatilag ugyanugy budapestinek tekintheto. Oda
tartozik Buda egy resze. Mar Ford szempontbol persze :) .
Az nem videk. Videk mondjuk a Vagep, Nyiregyhaza.
Solymarrol egyebkent nem tudok negativat mondani. Ha
biztositos karod van, oda vidd majd. :) Ha negativ info
erdekel, az Auto-Fortba ne jarjal szervizre.
Garancia csak a vetel helyen (=annal a kereskedonel)
ervenyesitheto?
Nem, mindenhol.
- Mit fedez az extra garancia ("..alkatreszek jelentos
resze...")? van
valakinek ilyenje? Mennyire szoktak akadekoskodni, ha
tenyleg hasznalni
akarja az ember?
Az, hogy mire terjed ki, szerintem le lesz irva a papiron
pontosan, ha tenyleg kotsz. Nem hallottam akadekoskodasrol.
Az benne az uzlet, hogy kevesebb dolog romlik el, mint
amennyibe kerul. Meg marketing. Egesz Europaban azonos
feltetelek alapjan mukodik.
- Mi az, amit garantaltan nem a gyarban tesznek bele,
hanem a kereskedonel
([kettos] kp. zar, riaszto, ?)
Ami a specifikacioban benne van, azt a gyarban teszik bele.
Ha nincs benne mondjuk riaszto es te akarsz, azt a
dealernel vagy ahol akarod.
- erdemes ezt akkor kulon, (vszleg) olcsobban csinaltatni?
Nem nagyon. Amit lehet, ne maszek barmoljon. Persze vannak
kivetelek, pl komoly riaszto, (nem gyari) immo, valtozar,
GPS, komoly nem gyari hifi, stb. De pl automata klimat
megneznem, ki tenne be, mennyiert (100 %, hogy dragabban, a
Fordnal eleg olcsok az extrak) es hogy nezne ki, ha megis
megoldana.
- Kinek mennyit sikerult alkuldni listarbol (%-ban), vagy
annyival
olcsobban megkapni az autot (akcio)
Ha cegre tudod venni, elintezhezo komoly flottakedvezmeny
(akar 10% korul). Amugy mondjuk 100e siman lehet szerintem.
Alku mellett/helyett esetleg beletehetnek/adhatnak hozza
ezt-azt. Udv,
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Atirasi koltsegek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szamitasaim:
Eredetvizsgalat: 7.000
Atirasi koltseg: 6.000
Torzskonyv: 8.000
Biztositas: ???
Szaladgalas: ???
Egy forgalombol kivont Trabant 601 tipusu gepjarmu atirasi
koltsege: cca.
25.000 Ft.
Hurra, erdemes magyarorszagon autot tartani... Akinek nincs
es nem kepes
eltartani egy 10 ev alatti, min. 2.000 cm3-es jarmuvet az
ma magyarorszagon
ne tartson autot! Mert egyszeruen nem eri meg. Demokracia,
Magyarorszag
2002!!! Koszonjuk Viktor!
Teeby
Kedves Teeby!
1. Az autotartas meg az atiras ket kulon dolog. Az egyik
egyszeri, a masik folyamatos.
2. Miert, az auto amugy olyan sokba kerult?
3. Mi koze az atirasnak ahhoz, hogy az auto 10 ev alatti-e?
4. Nem eri meg? Akkor ne tartsal! Nem kotelezo! Az en szam
sem sir azert, mert nincs penzem uj M5-re. Plane nem kerem
szamon senkitol. Mint ahogy amikor nem volt autom, akkor
sem kertem car atyuskatol.
5. En ugy emlekszem, 1998 elott is voltak jarulekos
koltsegei az adasvetelnek.
6. Ettol fuggetlenul pl a torzskonyv igenis jo dolog. Es az
autok zome nem 20 ezer forintba kerul. Es vegkepp semmi
koze a demokracia letehez vagy nemletehez.
7. Igenis legyen kotelezo biztositasod es ez nem a kormany
erdeke, hanem a tobbi autose.
8. Azert eleg sok autos van, akinek 2 literesnel kisebb
motor van a 10 evesnel idosebb autojaban; tele vannak veluk
az utak. Igaz, VD? :)
9. A demokracia nem ingyen autozast jelent. Demosz nem
egyenlo ingyen, kratosz nem egyenlo autozas.
10. Szingapurban mindenki kap ingyen lakast. De a rezsit
ott is fizetni kell. Akinek nem eri meg, maximum nem
vilagit, stb.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | legszebb hang (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Gyimi,
>Ez azert van, mert meg nem hallottad Balazs Oldsmobiljat
>meg azt a regi de gyonyoru allapotban levo Volvot, amibe
>egy V8 van.
Miert, azoknak van valami hangjuk 7000-nel? :-)))
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | fekhatas hatramenetben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Jimmyboy,
>legnagyobb meglepodesemre sokkal kevesbe lassult a kocsi,
mint eloremenetben.
Biztos dobfek van hatul. Az meg olyan, mintha nem lenne.
Illetve csak azert van, hogy a kezifeket ne kelljen
atszerelni az elso kerekre.
Tarcsafek rulez (foleg, ha meg hatul is hutott van:)).
De hatrafele menetben szerintem normalis az enyhebb
lassulas.
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | Utado Budapesten (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
1. Ez ugye nem komoly? Ezt nem hiszem el!!! Ez nem lehet
igaz!!!
2. Na es mi van a nem Pestiekkel? Azoknak meg Pest matricat
kell venniuk a varostablanal, ha arra jarnak? Ja persze, az
M3-asrol leszerelt bodeknak keresnek valami uj
felhasznalasi modot. Es mi van a benzinben levo un.
utalappal? Es ha az uj utadot befizetjuk, akkor mi a
garancia arra, hogy pont ezt az adot az utakra forditjak?
Off
Nem azert mondom, de a Viktorek mar elegge elastak magukat,
ha meg ezt is bevezetik, akkor mar az Isten penze nem lesz
eleg a Happy End Kft.-nek, hogy ezek megint nyerjenek.
On
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | Xenon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>- ezek szerint a xenon izzohoz adapter kell?
>- lattam boltban xenon izzot (kb. 2400/db) latszolag
>normal foglalattal
En nem teljesen ertek hozza, de azert ebbe is belepofazok.
A Xenon az nem olyan, mint a normal vilagitas.
Ebben gaz van, amit be kell gyujtani, es az vilagit. A
begyujtashoz kell valami bazi nagy adapter vagy mi, a
gazzal toltott un. izzo (ez nem az, biztos van valami
hivatalos neve) meg egy VW szervizes isemrosom szerint vagy
80 ezer Ft (Passatba), de nagyon ritkan eg csak ki, ha ez
vigasztal.
Szoval ez azert nem egyszeru, de pl. haverom rakott a IV-es
Golfjaba, nem gyarit, igy kb. 200-ba volt neki par eve,
amikor meg azert nem volt ez a Xenon mania, es IV-es
Golfhoz meg nem is letezett, ugyhogy be lehet rakni, csak
nem olcso mulatsag, es foleg nem olyan egyszeru, hogy izzot
cserelek, mert a 2 rendszernek koze nincs egymashoz,
raadasul az elektromos reszet is ujra kell varialni.
Tudom, hogy ez igy eleg homalyos, de csak azert irtam, hogy
eloszlassam azokat az elkepzeleseket, hogy egy sima
izzocserevel xenonra lehet alakitani a verda lampajat.
Azert en is megkoszonnem, ha valaki pontosan leirna hogyan
is mukodik ez az egesz.
Udv,
Vaddiszno
|
+ - | KRESZ hiba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ezt az erdekes cikket most kaptam e-mailen.
Felreertesek elkerulese vegett az alabbi gyorshajto nem en
voltam!
Tehat az idezet:
"Az alábbi üzenetet egy notórius gyorshajtó követte el.
Ki lehet próbálni...
"Belenéztem a KRESZ-be és feltunt egy érdekesség. Nem
találtam meg a sebességkorlátozó táblára vonatkozó
MÉRTÉKEGYSÉGET sem a $14,1/d pontban, sem általános érvényu
szabályozásként. Az érdekesség ebben az, hogy
Magyarországon az SI mértékegységek szabványosak, amely
szerint a sebességre a m/s alkalmazandó. (A km/h nem
szabványos!!!) Így ha a KRESZ-ben, illetve egy közúti
jelzotáblán nincs konkrétan eloírva, akkor a jogszabályok
szövegét tekintve a 30-as sebességkorlátozás 30 m/s-ot,
vagyis 108 km/órát jelent... (1 m/s = 3,6 km/óra) Ehhez
hozzájárul az is, hogy a jogalkotó (a változtatásokkor
mindenképpen) tudatában kellett hogy legyen ennek, mivel a
KRESZ-ben sok helyen ($13. 1/e,g,j; $20.5; 26$; stb)
konkrétan eloírja egyes pontokra vonatkozóan a szabványtól
eltéro km/h használatát. Tehát ha egyes pontoknál nem
javították ki, bármely állampolgár a jogalkotó tudatos
magatartására hivatkozva értelmezheti a táblát az SI
mértékrendszer szerint... (Mivelhogy a törvényben nincs
olyan, hogy "de hát azt tudni kellett volna", vagy hogy "az
a megszokott".)""
Idaig. Utananeztem, es tenyleg igy van. A meghatarozott
sebessegekre, mint 50, 90, 110, 130-ra meg van hatarozva a
km/h, de ha ezt feloldo tabla van ervenyben, akkor annal
mar nincs mertekegyseg, csak "tablan feltuntetett
sebesseget ir". Tehat szerintem jogos, hogy 30-as tablanal
180 km/h-val haladhassunk.
Egyeb velemenyek?
Udv,
Vaddiszno
Ja es sok sikert az esetleges alkalmazasahoz.
|
+ - | Xenon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Ket nappal kesobb az RTL-Klub Automania musoraban szinten
elojott a tema, hogy mostmar barmelyik autoba mehet, ahol
szintszabalyzo es fenyszoromoso van. Ott nem emlegettek
semmifele inkompatibilitast a Kozlekedesfelugyelettel... :-)"
Igen, szintszabalyzo a feltetel. De ez nem az amit te tekergetsz a lampa
szintjenek valtoztatasahoz. Egy dinamikus szintszabalyzo kell bele, amely
automatikusan korrigalja az uthibak miatti vakitast. Enelkul ha beteszed a
xenont nem szabalyos.
SzaboZE
|
+ - | spoiler (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
____ spoiler ____
Frigyes mestrer:
>>>>>>
De igen :-))) Maganba elkuldom neked az Emil cimet. A Srac Szegeden lakik.
>>>>>>
Frigyesem! Csak emilcime van az illetonek, vagy eetleg egy honlap is, ahol
meg lehetne nezni, hogy miket es milyen autokra forgalmaz, vagy gyart?
Vagy ezt is emilben?
Koszi!
A kormanyok legyenek velunk, Udv!
************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
************************
|
+ - | atiras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Teeby!
Minek iratsz at egy forgalombol kivont jarmuvet, amit utana sem akarsz
forgalomba helyezni? Orvos latott mar?
:-)))
Dodo
|
+ - | Politika - Teeby (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>>>
Mert egyszeruen nem eri meg. Demokracia, Magyarorszag
2002!!! Koszonjuk Viktor!
Teebykem! Kicsike KUTTURA ko:ll!
Tavasszal arra szavazol, akire akarsz. Rovidlatasoddal ne
terhelj minket (engem).
politikamentes oszinte udvozlettel
tiszy
|
+ - | Fiesta leall (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Andras irta:
>>>
Van egy kis problemam, a tinedzser korban levo '86-os 1.1-
es Ford Fiestammal. Azt csinalja a draga, hogy fogja magat,
es menet kozben, elkezd fulladozni, utana le is all.
Viszont par masodperc utan,inditozasra ujra beindul es
usgyi a kovetkezo lefulladasig. Mostanaban egyre gyakrabban
es gyakrabban csinalja, es egyre kisebb az esely az
ujraindulasara.
Nekem ez tipikusan karburatornak tunik. Ha nem lattad meg
kozelrol, erdemes szetszedni, biztos egy fuvokalyukba
maszott egy po:szmo:sz.
Anno a Trabi 1.1-en vasarnapi matinefoglalkozaskent uztem
mar ezt a dolgot... :)
udv,
deejaytiszy
|
+ - | Irany Genf 2002-ben is!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Laci irta:
>>>
Akit erdekel, az iden marcius 7-17-ig lesz megrendezve.
http://www.salon-auto.ch
Apropo!
Kis csapatunk ujra felkerekedik a nagy Geneva/Geneve/Genf
meghoditasara (kabe 10 ember, 2-3 auto). Marcius 14-17
kozott kis Chamonix-beli 1 napos sielessel-turazassal
osszekotve meglatogatjuk a badog- (es aluminium)csodakat.
Enibadi erdeklodik meg?
Elorelathato koltsegek: 50-60 eFt tokkalvonoval. Nem
szervezem az utat, csak spontan osszeverodunk, es utazunk.
Az ido altalaban mar kellemes ilyenkor.
tiszy
|
+ - | =?us-ascii?B?a29kbGFtcGE=?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vaddiszno,
Csak egy kerdest engedj meg nekem: ugye nem szoktal amiatt panaszkodni, hogy
ebben az orszagban nincs jogrend, meg hogy itt mindenkinek mindent szabad?
Engem speciel marhara zavar (nem lelkileg, hanem vakitasilag) hogy ha (elso
vagy hatso) kodlampaval kozlekedik valaki kod nelkul...az ugye azert van
(mint kifejezetten eros lampa), hogy ha mar a _nagy_ kod miatt nem venned
eszre az elotted levot, kapcsold be, hogy teged eszrevegyenek.
Huvelykujjszabalykent haszaljak is a KRESZ oktatok, hogy csak akkor kapcsold
be, ha mar az elotted levot nem latnad, ha nem lenne az ove bekapcsolva...
Szalloige, hogy az "intelligensek nem hasznaljak ok nelkul, a tobbieknek
pedig tilos."
A Te gondolatvilagodat kovetve fogalmazhatom ezt ugy is, hogy szerintem
marha jol nez ki a kocsim, ha az elottem vagy mogottem kodlampat ok nelkul
hasznalora ranyomom a fenyszorot :-))
EuG
ps. Zarojelben jegyzem meg, hogy nekem is van kodlampam. Csak van hozza
eszem is, hogy ne hasznaljam ok nelkul. :-)
> Amugy kodlampat mostanaban en is mindig hasznalom (sot
> nappal csak azt), mert tok jol nez ki, es szarok arra,
> akinek nincs, es ezert idegesiti, es a KRESZben csak az
> van, hogy idezem: "(4) Tompmtott vagy tavolsagi finyszsrs
> helyett vagy mellett kvdfinyszsrst, tovabba hatss
> helyzetjelzu kvdlampat abban az esetben szabad hasznalni,
> ha a latasi viszonyok ezt indokoljak." Semmifele ko:dro=l,
> meg sebesseghatarrol nincs szo se. Szeritem meg pont akkor
> indokolt. Bar mar engem is buntettek meg erte, csak nem
> ertem, hogy akkor mire fol.
|
+ - | Autok.... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek....
Ehhez szeretnem hozzafuzni hogy megboldogult nagyapam mikor hazaert akarhonnan
akarmikor, ha kellett
este fel tizenegykor megmosta a Golf egyeset, es beallt vele a garazsba.
Az az auto ugy nezett ki mint egy alom....
Ez lene az idealis szerintem...
De neki az auto a _traktor_ mellett luxus volt, nem munkaeszkoz es ugy is kezel
te...
Nem minden falusi nezi vegig ahogy szetrohad az autoja...
Igazz hogy ez Vajdasag es Magyarorszagrol nem nyilatkozhatom.... de itt is isme
rek olyan embert aki
mikor ulesestul kiszakadt a lada aljan akkor dobta el.....
A kodlampa nem lenne zavaro ha be lenne allitva...
Szerintem egy kodlampanak nem az a celja hogy lassam a villanyoszlopok tetejen
a madarakat...
De ejszaka ha elovillan egy balkani allat teljes fenyarban akkor legszivesebben
kivernem a lampait,
meg a sofort is az autobol... igaz ugyan hogy nekem meg csak 2 ev vezetesi tapa
sztalatom van de
szerintem idenis balesetveszeljes egy rosszul beallitott kodlampa!
Amugy magyarorszagon jarva latom hogy mennyi roman es egyebb kamion rohangal am
i ha elidul a
lampanal nem latom az utat.... ez normalis?
masik levelben:
>Eljen a Gepard, akik tavaly az ellopott 10000
>kocsibol 300-at megtalalt...
LEgalabb latsz ra eselyt hogy megkerul! jobb mint a semmi!
Itt ha eltunik autod bicajod esetleg motorod, hiaba is mesz a rendorsegre kiroh
ognek...
Mellesleg egy igaz tortenet, nem urban legend!
Az ipse a szoszedos utcaban a garazsban midig ugy parkol hogy elolre a BMW es u
tana a Yugo.
Sajat garazs a kerteshaz udvaraban...
Egyreggel a Yugoba beszallva hogy majd megy munkaba eszreveszi hogy nincs a BMW
....
Ejjel elloptak...
Kitoltak a Yugot, minden hang nelkul ment az egesz buli.Aztan minden vissza..
Kesobb a kutyat megtalaltak az egyik fa alatt...
Ja meg mielott barki feltetezne, az ajtok, kapu zarva voltak...
Hu de kiirtam magam!
bocs...
Udv
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Gyertya ( 35 sor )
> Idopont: Wed Jan 16 09:53:15 CET 2002 AUTO #1349
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Kedves sol!
....
> magkapja a magaet egy masik autostarsatol. Az a baj, hogy
> Mo bizonyos reszein meg mindig ferde szemmel neznek arra,
> aki kolt is a kocsijara, es nem csak tankol bele.
> Jellemzo...
>
> Udv,
> Vaddiszno
>
> Amugy kodlampat mostanaban en is mindig hasznalom (sot
> nappal csak azt), mert tok jol nez ki, es szarok arra,
> akinek nincs, es ezert idegesiti, es a KRESZben csak az
> van, hogy idezem: "(4) Tompított vagy távolsági fényszóró
> helyett vagy mellett ködfényszórót, továbbá hátsó
> helyzetjelző ködlámpát abban az esetben szabad használni,
> ha a látási viszonyok ezt indokolják." Semmifele ko:dro=l,
> meg sebesseghatarrol nincs szo se. Szeritem meg pont akkor
> indokolt. Bar mar engem is buntettek meg erte, csak nem
> ertem, hogy akkor mire fol.
>
|
+ - | Re: szerviz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A vegen nemi jatt es egy kezfogas. Nekem igy a legolcsobb.
>Ugyanakkor tudom, hogy megnezte es megcsinalta amire kertem.
Mennyit illik adni ismeros szerelonek?
Bence
_________________________________________________________________
Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com
|
+ - | Re: athegesztett alvazszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Vegre ledolgoztam a tobb hetes lemaradasomat, csak azt nem tudom, miert kell
ismet valami negativum miatt billentyuzetet ragadnom.
A tortenet ugy kezdodott, hogy 98-ban megvettem eletem elso autojat, egy
94-es Mitsu Coltot. Most, amikor egy baratomnak eladtam, az eredetiseg
vizsgalaton derult ki, hogy az alvazszamot tartalmazo kis lemezt valamikor
kivagtak egy masikbol es athegeszettek ebbe. Ezt persze nem egyszeruen
kozoltek vele, hanem - a jogszabalyoknak megfeleloen - kihivtak a yardot,
akik nem kesztyus kezzel, hanem sokkal inkabb ugy, mintha o lopta volna az
autot vittek be kihallgatasra. Persze semmit nem tudott mondani arrol, hogy
mikent tortenhetett, csak azt, amit az autorol (tolem) tudott. Most, miutan
majd kb. 1-2 ropke het alatt maris kiutaljak az ugyet egy eloadonak, elindul
a nyomozas es a lefoglalt auto kivizsgalasa. Amennyiben buncselekmeny
nyomara bukkannak es bizonyitani tudnak valamit, akkor akar el is
kobozhatjak. Bar miutan - elmeletunk szerint - valszeg egy u.olyan tipusu,
szinu stb. Coltbol lett athegesztve ebbe, melyet talan alkatreszkent hoztak
be, s ma talan mar meg sincs, nem fognak talalni ilyesmit es - csak ido
kerdese - ismet visszakerul a baratom birtokaba az auto, immar persze AF-es
alvazszammal, ami arcsokkento tenyezo. Ez utobbit persze megprobalhatom a
korabbi eladoval szemben ervenyesitenem, minden bizonnyal keves sikerrel.
Meg az a szerencsem, hogy egy baratomnak adtam el az autot, igy maximalis
turelemmel viseltetik az uggyel kapcsolatban. Persze megprobalok egy ilyesmi
ugyekben is jaratos embert nemi jutalekert, persze, raallitani, hatha
legalabb fel tudja gyorsitani az eljarast, ha valakinek volt ilyeniranyu
tapasztalata, ne tartsa magaban. Tanulsag: ha autot veszel, az eladoval
kozosen csinaltasd meg az eredetiseg vizsgalatot.
Udv:
Bence
_________________________________________________________________
MSN Photos is the easiest way to share and print your photos:
http://photos.msn.com/support/worldwide.aspx
|
+ - | Valasz, kerdes, akku (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> - miert baj, ha valaki 10000 km utan olajat, gyertyat cserel?
Nem baj. Az sem baj, ha valaki a zoknijat kimosas helyett kidobja.
Az sem baj, ha ezt kozhirre teszi, sot az sem, ha ugy gondolja,
hogy ettol jobb neki. A baj az, ha nem tudja elfogadni, hogy ezt
masok esetleg folosleges pazarlasnak tartjak.
> Egy forgalombol kivont Trabant 601 tipusu gepjarmu atirasi
> koltsege: cca. 25.000 Ft.
Es minek atiratni? Alkatreszkent kell eladni.
> 2) A generator nagy toltoaramarol: ez is igaz, de itt tranziensekrol
> van szo, azaz impulzusokrol. Koztudott, hogy ezek nem a
> feszultsegforrasbol meritik az energiajukat, hanem a pufferkondikbol.
Vagyis ujabb erv arra, hogy nem szamit a feszultsegforras
kapacitasa...
> 3) A nagyobb kapacitasu akkumulator jobban hidegit. Alacsony frekvencian.
Nem hiszem, a kabelek ellenallasa jobban korlatozza az aramot, igy
az akkuk belso ellenallasanak elterese elhanyagolhato.
> 4) Az induktiv fogyasztok kikapcsolasa mellett a teljesitmenyelektronika
> tuskei sokkal jelentosebbek (elektronikus befecskendezes vagy a
> gyujtogyertyak teljesitmenytranzisztorai), ezekre gondoltam, mivel
> ezek 10-20 A nagysagrendu aramot kapcsolnak eleg dinamikusan.
Rendben, en viszont azt fejtegettem, hogy az akku kapacitasabol
adodo kulonbsegek legfeljebb tobb szaz ampernel johetnenek szoba.
> 5) Az alapmodell es a full extras modell kulonbozo kapacitasairol:
> nyilvan a gyarban mindkettot megmertek ill. a rosszabbik esetre
> terveztek. A nagy kerdes az, hogy mi van akkor, ha az alapmodell 44 Ah,
> az extras 55 Ah, en meg berakok egy 70 Ah-sat. Erre en latatlanban
> nem mondanam, hogy "semmi".
En igen, egyebek kozott eppen a fent emlitett tobb szaz amperek
okan is.
> Ugy tudom a gyartok torekednek a minel kisebb belso ellenallasu akku
> gyartasara (racsszerkezet valtoztatas, adalekok stb.) a fo feladata ugyanis
> az akkunak az inditas, ezt a neve is: gepjarmu indito akkumulator, ekkor
> joljon a kis belso ellenallas. Egyebkent a nem teljesen feltoltott, plane
> kimerult akksinak lenyegesen nagyobb a belso ellenallasa. Nem az akku es a
> kabelezes feladata az aramkorlatozas, erre vannak a biztositekok az autoban.
> Az akksi es a kabelezes igenis legyen a leheto legkisebb ellenallasu. Azert
> mert nagyobb kapacitasu az akksi, meg nem fognak nagyobb aramot felvenni a
> fogyasztok: I=U/R
Termeszetesen. Viszont tranziensekrol volt szo, amik ellen a
biztositekok nem vedenek, kulonosen nem a starter es generator
eseten. Egyebkent en is eppen ezt mondtam: legyen barmilyen kicsi
is az akku belso ellenallasa, az aramkor tobbi reszei miatt ez nem
okozhat az elhanyagolhatonal nagyobb aramnovekedest, tehat
mindegy, mekkora a kapacitasa.
|
+ - | Re: Re: xenon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Xenon-H4 konverzios kitek leteznek.
Ezek tartalmaznak egy-egy vezerlo dobozt is a Xenon izzokhoz.
Magat a szerkezetet a NARVA nevu nemet ceg gyartja, ennek a kepviselete arulja
itthon. Ezt mutattak az automaniaban. Egy autora az atalkitas valami 200eFt, as
szem.
Masik lehetoseg:
Halottam egy tuningcegrol, aki mar regebb ota epit ilyesmit. Ezt talaltam roluk
az Index xenonos foruman:
"A Breitreifen Kft-nel a komplett atalakitas kb. 130.000 Ft-ba kerul beszereles
sel.(Nekik nagyon jelentos kedvezmenyuk van a beszallitoknal. Ha te egyenkent v
enned meg az alkatreszeket,akkor kb.190.000-re jonne ki az egész szereles nelkü
l.) Kisker ar peldak: Xenon gyujto HELLA 5DV 007 760 651: 58.000 FT./db. OSRAM
D2S gazkisüléses cso: 37.000 FT./db. Ez igy mar 190.000, és ez meg igy adaptere
k nélkül alkalmatlan a nem xenon celra gyartott fenyszoroba helyezeshez."
http://www.extra.hu/autoxenon/
A Tesco stb pocain lathato "Xenon" feliratu H4-es izzonak semmi koze a valodi
Xenon fenyszorohoz.
Elf
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl211.230.axelero.hu)
|
+ - | Ford kereskedok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia,
kereskedougyben probalok segiteni.
Aposom mar a 3. uj Fordjat hajtja (Escort, Focus, Focus kombi), es
mindegyiket a szolnoki Ford Nesztor-nal vette.
Meg van veluk elegedve mind szervizileg, mind eladasilag.
Pesten egy helyen voltam anno Ford kereskedesben a Lurdy hazzal szemben
(amikor kijott az uj Mondeo), meg is irtam a kalandjaimat a HIX Auto-ra.
A legfinomabb visszajelzes is az volt a listarol, hogy rajuk kellett volna
buritanom az asztalt (pokhendi, lekezelo, engemet bukkonak nezo ertekesitesi
vezeto...)
Udv,
Koli
|
+ - | RE: *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egy normal riasztot egy
>55 Ah-s aksi szerintem nem bir el 3-7 napig sem.
Hat azzokkal a riasztokkal amik 100mA-t esznek akar igaz is lehet.
A csomagtartoba rakott targoncaakkuval pedig akar harom hetig is kibirja....
|
+ - | RE: *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Eljen a Gepard, akik tavaly az ellopott 10000
>kocsibol 300-at megtalalt...
Hat igy is megvan a riasztos/kovetos cegeknek a forgalmuk. Eladnak
mindenfele muholdas, GSM-es kovetoket mellerakjak a 1000 milliard kodos
radios riasztot. A zsivanyok meg rohognek a markukba. Hozzateszem, muszaki
szempontbol teljesen jogosan. Meg a zarakkal sem kell igy megkuzdeniuk
legtobbszor....
|
+ - | RE: *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>- hogyan lett a magyarban a buffer szobol puffer?
Udv a nyelvesz listanak!
A valasz: Nem lett a buffer szobol puffer.
Az egyik nemet a masik angol eredetu es mindkettot hasznaljuk.
Feri
|
+ - | Daewoo Lanos motor bajok... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
Van vkinek Daewoo Lanos 1.6 SX? Nem szokott elofordulni, hogy az alapjarat
felmegy 1500-2000-re. Es a szervizben ki kell tisztittatni az alapjarati
motort? Csak azert mert nekem kb 200Km-enkent... Van erre valami megoldas? A
szervizesek sz*nak a fejemre...
Romeo
|
+ - | XENON info (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
>:> Tud valaki valami infot a XENON bilux izzókról+ adapterrol?
Mostmar igen :-)))
1db Xenon izzo 40000 Ft
1db adapter 55690 Ft
Foglalatot elfelejtettem megkerdezni :-( De ha valakinek kell tutira az
szoljon.
Kaphato meg utolagosan beepitheto Xenon fenyszoro, de nem mindegik
autotipushoz.
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50 ; 06-20-9446-107
Skoda 120 L
HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
|
+ - | Re. Automata hoerteku gyertya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Teeby.
>En csak annyit tudok, hogy nincs allando hoerteke, bermelyik >barmilyen
motorba jo...
Automata hoertekurol nem, de letezik egy Japan gyetya ami ket valtozo
hoerteket fed le, mint a hagyomanyos valtozo hoerteku gyertya. Markajat nem
tudom, csak tippeli tudok. Ez az AC- Delco avagy a Japanparts gyertya lehet.
Erdemes lenne megkerdezned a Japan autoalkatresszel foglalkozo kollegakat
ezugyben.
Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Re. Rangat , leall. Ford Fiesta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Andras.
>Van egy kis problemam, a tinedzser korban levo '86-os 1.1-es Ford
>Fiestammal. Azt csinalja a draga, hogy fogja magat, es menet kozben,
>elkezd
>fulladozni, utana le is all. Viszont par masodperc utan,inditozasra >ujra
>beindul es usgyi a kovetkezo lefulladasig. Mostanaban egyre >gyakrabban es
>gyakrabban csinalja, es egyre kisebb az esely az ujraindulasara.
Gyujtotrafo halalanak kezdete. Jobblenne minnel elobb kicserelni. Nekem ket
eve is igy viselkedett a Skom. Szeviz elott 500 m re ,meg vegleg beadta a
kulcsot. Tehat KO lett.
>Milyen rendszeru lehet ez a gyujtas? Van benne
>megszakito, vagy valamilyen elektronikus ketyere helyette?
Gyujtas BOSCH rendszeru. De legyen meg oromed, hab legyen a tortadon, pont a
valtas idoszakaba esik a Fordod :-))) CD katalogusom szerint az elso szeriak
83 - 86 ,majd 86 - tol vannak es a gyujtas alkatreszek egy kicsiben masok
is :-)
Megnezve katalogusomat van minden gyujtasalkatreszem hozza, mind az elozo,
mind az utobbi bol!
Ezek: Trafo, gyujtasmodul, kondenzator, megszakito, rotor, elosztofedel.
Maganba ha gondolod egyeztetes utan arajanlat mehet !
>Egy masik kerdes is izgatja a fantaziamat, a karburatoron van egy
>eletromos
>csatlakozo, egy elektromos szelepnek tunik. Tehat alapjaraton, ha >lehuzom,
>leall a motor.
Alapjarati magnesszelep :-))) Ugyanezvan a Skodamon is :-) Ez is okozhatja a
varatlan leallasokat, ha a polaritas ( saru ) nem megfelelo, vagy halodik a
magnesszeleped. De elofordulhat az is, hogy a vezeteken esetleges serules
miatt letestelve zar a magnesszelep es leall a motor. Ha jo a magnesszelep
ugy tudod ellenorini, hogy gyujtast raadva hallasz egy finom kis kattanast.
Ez a szelep utangyartottban nincs .
>a megszakíto nem is latszodik az eloszofedel alatt, mert el van >takarva.
Lehuzod finoman a rotort, majd letudod venni azt a muanyag takarot , igy
meglatod a megszakitot is. A burkolat azert kell, hogy nem juthat az
elosztoba vizpara.
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Keresem egri autostarsam ! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
Egerben lako autostarsamat keresem !!!
Ugyanis a Skoda lista talalkozot szervez Egerszalokon es egy Egri varosnezes
is benne lenne a programban. Ez a tali Aprilis honapban lenne. Mi lenne, ha
ebben az idopontban, valamelyik napon egy HiX autos talalkozo is letrejonne.
Eddig azon a reszen meg sosem volt HiX autostalalkozo. Mi Skodasok
aprilis12-13-14. - en leszunk ott Egerszalokon. Jo lenne, ha az Egri
listatarsam, mint hazigazda mutatna meg a varos nevezetessegeit es hiros
borpineceit :-)))
Frgyes
Skoda 120 L
|
+ - | Akciooooooooooooooooo !!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok.
Ismet akcios alkatreszek kaphatoak nalam illetve a Bardi autonal Opel Astra
tipusu autokhoz.
Egyket ar: Astra 1,4 ; 1,6 1991 - 1998 - ig
Szurok: Technocar, Alco
Olaj 500
Levego 820
Uzemanyag 1350
Pollen 1150
Kuplungok: QH
Kinyomocsapagy 2800
1,4 Tarcsa 6000
1,6 " 6800
1,4 Szerkezet 6488
1,6 " 7000
Vizpumpa: Dolz
1,4 - 1,6 4200
Termosztat: QH
1,4 - 1,6 610
Lengescsillapitok: LiP
elso 5700
Elso gaz 5900
Hatso 4000
Hatso kombi 4400
Vezermuszijj: QH
( kiveve a 16V -t ) 2000
Feltengelycsuklok: GLO
1,4 ; 1,6 94 - ig 8500
1,4 ; 1,6. 94-ig ABS 10800
Fekbetetek - fektarcsak: QH , Mintex
1,4, 1,6 ( kiveve 16V ) 3000
( kezi valtos ) 2100
( automata ) 3500
Gyertyak: Beru
14R-8DU4 1polusu 488
14FLR-8LDUX 4polus 1136
Ezenkivul meg tart a kedvezmenyes alkatresz akcio Suzuki Swift autokhoz is.
Az akcio alatt kedvezmenyes arakra tolem tovabbi kedvezmeny nincs !
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
|
+ - | Valasz: Utado Budapesten *** HIX AUTO *** #1349 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Utado Budapesten ( 5 sor )
> Idopont: Wed Jan 16 18:43:10 CET 2002 AUTO #1349
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Most mondtak a Hiradoban, hogy Budapesten
"a kozlekedesi gondok megoldasara" utadot
kell bevezetni. Nem jott el az ideje egy uj
"taxisblokadnak" ?
>>>>>>>>>>>>
A, dehogy! Van sulyado, benzinbe epitett, minden evben emelkedo mittomenmilyen
ado, zoldkartya-ado, atirasi illetek-ado, eredetvizsgalat-ado, mocskos parkolas
i
dijak-ado, rakjunkalegszarabbutraiskibaszottnagyfekvorendort-ado,
harminccentiskatyumindenkanyarban-ado,
miert pont ezt ne szopnank be szo nelkul?
(b0cs)
Akos
|
+ - | Re: Gyertya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hihetetlenul egyszeru a magyarazat, ha nullkm-es autom(ill max 100e Km), akkor
megvennem a platinagyertyat(kb 80e Km-ig jo), de azt is csereknem max 50e-nel.
Mivel az autom papiron is van 190e Km-es(valosagban Leventevel kb 250-300e kozo
ttire taksaltuk alaposabb vizsgalodas utan), es ekkor mar mindenkepp van kopas
a hengerfalon ill a lehuzogyurun, igy olaj kerul a hengerbe, az raeg a gyertyar
a is, csokkentve annak hatasfokat. A fenti ok miatt, inkabb cserelem surun a gy
ertyat, igy mindig biztositott a lehetosegekhez kepesti max szikraenergia. Most
tavasszal megcsinaltatom a motort(perselyezes, nagyobb ccm-re-2.3l, vmilyen tu
rbos dugattyu-pl SAAB 2.3T-, X20XEV hengerfej-16V-, turbo v kompresszor-inkabb
az utobbi fele hajlok-, intercooler -2.5 B Omega TD-bol-, leomlo csere, plusz s
tb. Na ezek utan belekerul a platina Brisk, elektronikus -nem rotoros- gyujtas
es en leszek a legboldogabb ember a foldon.
Kelemen Balazs
|
+ - | Re: Felni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
k_malac
Szerintem ez markatol szinte fuggetlen, azok a rosszak amiknek keves es vekony
kulloje van, ill domboritott, v homoritott, mert ezek hajlamosak az osszerogyas
ra.
Frank O'Yanco
Nem vagyok anyagszakerto, de Rallyrajongo igen, es en meg olyan WRC-s, de akar
ez a kategoria alatt sokaig, egy darab acelfelnivel szerelt autot sem lattam, p
edig meggyozodesem, hogy azokkal az autokkal nem a szepsegre utaznak. Nem hisze
m, hogy csak a kisebb rugozatlan tomeg miatt hasznaljak az alu(ill magnesium) f
elnit, vallalva a nagyobb serulesveszely kockazatat, pedig eleg durva utakon bi
rnak menni ilyen szempontbol -safari, acropolis, corsika futam-, mindezt megleh
etosen "peres" gumival. Csodalkoznek, ha lenne olyan acelfelni ami ua-t birja.
Ez az egesz csupan logikai eszmefuttatas a reszemrol, mindenki azt gondol amit
akar:-))))).
Kelemen Balazs
|
+ - | Re: nagyobb akkukapacitas II (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
> 1) A nagy dolgokat kulon kabelen vinni. Ez igaz, de az akkumulatortol
> a gyujtaskapcsoloig/biztositotablaig 1 kabel van, csak onnan agazik
......
> az extras 55 Ah, en meg berakok egy 70 Ah-sat. Erre en latatlanban
> nem mondanam, hogy "semmi".
Marky, amit leirtal az mind igaz. De 55Ah-as akkunal is ugyanugy vannak
tranziensek amit szurni kell, ergo ott kell lenniuk a hidegito kondiknak.
Es meg mindig nem irtad le azt, hogy miert okozna egy nagyobb kapacitasu
akku nagyobb/hosszabb tuskeket.
Ha igaz is lenne, en inkabb azt mondanam, hogy nem feltetlenul a nevleges
kapacitas, hanem az akkuk egyeb tulajdonsagai, mint pl. belso ellenallas
okoznak ezt, illetve egy akkut sem lehet egy aramkorben egy elkokent
kezelni.
Laci
--- --
Visit our Internet site at http://www.reuters.com
Any views expressed in this message are those of the individual
sender, except where the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
|
+ - | Re: Maerkakereskedes 2 + Ismeretlen tette (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> javitottak meg az autot. Ezutan oda mindig a megjelelolt hibas
> alkatreszekkel vittem az autot, nem is volt olyan nagy gond, mar ismertek a
> kukacos autost :-)
Frigyes, lehet, hogy csak levakartak a koromlakkot :))))
Biztosabb, ha pontozoval utsz ra ket kis pottyet, azt nehezebb nyomtalanul eltu
ntetni.
> ma delutan valami balfek nekiment a parkoloban allo
> automnak, benyomta mindket ajtajat. Persze arrol semmi,
> hogy ki tette.
> Volt mar valaki sikeres ilyenkor a biztositonal? Ha igen,
> hogyan sikerult?
Ha van cascod, akkor igen.
Nekem 65000Ft-om banta meg egy "kedves emberallat" parkolasi
manoveret. A meg ki is szallt, az ujjaval letorolte
a piszkot helyenkent, hogy lassa jo munkat vegzett-e.
Ez van sajnos.
Laci
--- --
Visit our Internet site at http://www.reuters.com
Any views expressed in this message are those of the individual
sender, except where the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
|
+ - | Re: Re. XENON (#1349) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A bilux szo mit takar? Iranyjelzot ? Nem inkabb a fenyszoroba valo izzokat
> keresed ? Ponos info megadasa utan utananezek neked !
Na de Frigyes! Egy ilyen regi motorostol... A bilux a ketfenykeves normal
izzo kozkeletu neve (volt 20-30 eve...). Gondolom, itt inkabb H4-re utal a
szo.
Ed
Amint lathato, megvaltozott a cim, amirol a Hixre irok. A regi,
crosswinds-es cimre irt leveleket nemigen kapom meg.
|
+ - | re: olajcsere korabban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>- miert baj, ha valaki 10000 km utan olajat, gyertyat cserel?
1et ertek, annal is inkabb mert en is most csereltem olajat. Bar csak
25.000- nel kellett volna, de en ugy gondoltam 10.000-nel mar idoszeru
lehet, artani biztos nem artok vele. Az auto kesobb meg meghalalja.
Udv,
Fer
320i oo
|
+ - | re: fek6as hatramenetben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
*busztok,
irta:
>lendulettel fordult be az utcaba. Rogton veszfekezes kovetkezett.... Illetve
>annak indult, mert legnagyobb meglepodesemre sokkal kevesbe lassult a kocsi,
>mint eloremenetben. Vegulis nehany centire megalltam a masik kocsi elott.
>Miert rosszabb ennyivel a fekhatas hatramenetben?
Csak talalgatok:
A regebbi autotipusok nagy reszeben hatul dobfek van (vagy jobb esetben tarcsa,
de akkor is kisebb az atmeroje), aminek lenyegesen kisebb
a teljesimenye, mivel a fekezesi energia tulnyomo tobbsege az elso tarcsakon
fejti ki 6asat. Hatramenetben viszont a hatso kerek az "elso" igy a dobfek nem
kepes eleg intenziv lassulast elerni.
Biztos nem volt eleg szaxeru, de szerintem logikus magyarazat, nem?
A masik lehetoseg, hogy elore menetben fekezeskor a sajat tehetetlenseged
miatt egyre jobban nyomod a pedalt, hatramenetben viszont elemelkedsz
tole :o) Ugyhogy vigyazz, mert, ha nagyon hirtelen fekezel, akkor a kezdeti
nagy lassulas miatt a kocsi kifekezodik alolad, ugyhogy mar nem nyomod
tovabb a feket es belerohansz az akadalyba ;o)))
Fer
320i oo
|
+ - | Suzuki 4wd (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 2002.01.16.s +0100, you wrote:
>Tegnap lattam a Suzuki arlistajat. Egy 4WD wagonr+ ABS-szel meg a szokasos
>cuccokkal 2.7 - 2.8M petak. Vagy ezt veszem vagy a Subaru WRX-et. A
>valaszthato szinek dontenek majd :-)) De ennyiert el lehet rajta
>gondolkodni, meg ha a wagon 4WD hajtaslanca nem is a legigenyesebb a 4WD-k
>kozott. Tud valaki errol valamit?
Nos, az biztos hogy nincs partiban eyg mitsubishi lancer evo-val vagy egy
subaru imprezaval, de ez latszi kis abbol hogy a subaru ill mitsu a
többszörösébe kerül.. De..
A suzuki a Subaruval kifejlesztett hajtásláncot használja, problémáról nem
hallottam, szóval nem lehet az olyan rossz..
Ant
|
+ - | porsche (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 2002.01.16.s +0100, you wrote:
>meguntam szembesulni a tennyel, hogy kar
>ilyen autot Mo.n fenntartani, mert kihasznalhatatlan
És nekem nem szóltál hogy eladod.. na szép
Ant
|
+ - | utado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Utado Budapesten ( 5 sor )
> Idopont: Wed Jan 16 18:43:10 CET 2002 AUTO #1349
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Most mondtak a Hiradoban, hogy Budapesten
"a kozlekedesi gondok megoldasara" utadot
kell bevezetni. Nem jott el az ideje egy uj
"taxisblokadnak" ?
Udv: Po:li
*********************************************
Kis butus. Mi a fenebol fogja Demszky az utolso honapjaiban finanszirozni az
otodik hazassagat ?
Meg a negyes metrora is gyult-csak gyult a penz. Most, hogy mar a birosag is
elkuldte oket, rajottek, hogy az osszegyujtott penzecske erteke a felere
hullott.... 98 elotti inflacio..miegymas.
Nem kell ide taxisblokad. Uj polgarestert kell talalni. Vagy
lelkesenuijra-valasztani Demszky szamizdat Gabort :-)))
Udv: Refi J
|
|