Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 2075
Copyright (C) HIX
2004-05-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: re: Game port programozasa (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Re: re: Game port programozasa (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Re: re: Game port programozasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mégegyszer végigolvasva a leírást amit küldtél, lenne egy kérdésem. Mikor nem a
 4 digit gombot olvasom le ezek szerint valamiféle késleltetést kell mérni.
Ja és amúgy ha el tudnád küldeni azt a beépített függvényt amir?l írtál azt meg
köszönném.



El?re is köszönom!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gprs42.vodafone.hu)
+ - Re: re: Game port programozasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Köszi szépen!

Egyébként gamepadról van szó. A négy gomb leolvasására id? közben én is rájötte
m. A gond azzal van hogy eredetileg a gamepadon található + jel alakú résszel a
kartam megoldani. Én is kicsit olvasgattam a neten és ebb?l számomra az derült 
ki, hogy a beolvasott byte els? négy bitje jelzi azt, hogy a négy gomb le van-e
 nyomva. Viszont azt, hogy a gamepadon található "kereszt alakú" rész hogyan m?
ködik azt nem értem. Joystick esetében ugyebár analóg adatot olvasunk le a potm
éterr?l x és y irányból. Mikor viszont gamepadot használunk akkor egy mikrokapc
solót kapcsolgatunk aminek az értéke 0 vagy 1. Azt hogy a beolvasott byte utols
ó négy bitjét hogyan lehet kezelni nem igazán értem.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gprs42.vodafone.hu)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS