1. |
Frusztraco (mind) |
58 sor |
(cikkei) |
2. |
Biztonsag az utakon?! (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
3. |
re: kadett (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
4. |
hihetetlen, Thalia 180-nal kulturalt..., uj v. regi, Fu (mind) |
83 sor |
(cikkei) |
5. |
Re. Szallas a balcsin & tanusitvany :))) (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Thalia 2 (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Thalia (mind) |
84 sor |
(cikkei) |
8. |
Daihatsu Cuore alkatreszt keresek Bp.-en (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
9. |
=?us-ascii?Q?egy_markafuggetlen_hozzaszolas_:=29?= (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: cseh (avagy Fogash :-)) kerdes (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
11. |
Auto imadata/utalata (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
12. |
va: Helyesiras, Mondeo (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
13. |
csaladi auto (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
14. |
oregauto nem ven... (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
15. |
robogo rendszammal? (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
16. |
olasz meg a rozsda (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
17. |
teszt, ignorald (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
18. |
HiX matrica (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
19. |
Kadett (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
20. |
oops (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
21. |
Alfas lista? Nem hinnem. (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
22. |
Eldurvultunk (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
23. |
nyaralas (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
24. |
nyaralas II. (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: Thalia (mind) |
75 sor |
(cikkei) |
26. |
horganyzas (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
27. |
Thalia=olcso megoldas? (mind) |
80 sor |
(cikkei) |
28. |
re: Alfa-imadat (mind) |
75 sor |
(cikkei) |
29. |
nemet-olasz (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Frusztraco (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Valóban. Kedves elfogult alfa és egyéb olasz autó tulajok saját
frusztrációjukat ne próbálják más márkát használó autósokra hárítani. A
tények nem hazudnak.
Frescho!
Én nem vagyok elfogult!!!
Az én tapasztalataim alapján ez a véleményem az autókról stb. és ezzel
vitatkozni lehet, el is lehet fogadni aztán passz. tetszik nem tetszik.
Viszont én nem írok be a listára csak azért, hogy mindenki tudja nekem olyan
golfom van amilyen kábé még tíz embernek az országba. Hiszen már nincs is
mert megvették.
Ennyi. Egyetértek azzal hogy ha valaki alfás és téríteni akar menjen az alfa
listára ha van olyan ha nincs csináljon egyet és ne hülyítse itt az
embereket azzal hogy vegyen már egy rakás sz...
Figyelj már volt Corradom is! VR6. ez azt jelenti hogy nem volt alfa ami
ellenfele lehetne az utakon. Menetteljesítményre. A minoséget,
szerelhetoséget már nem is említem. Az nem egy sport autó. Pont mint az
alfák. Csak az új hátsódobom végét látták amit 120 ekm-nél cseréltem.
Nem értem amúgy az utalást a motorsportokra. Az alfa sehol sincs. nem mintha
ez bármit is jelentene. A VW sem alkotott semmi maradandót azon kívul hogy
megcsinálták az egyik legjobb dízel sportautót.
Üdvözlöm Doneko higgadt és tárgyilagos hozzáállását a dologhoz.
Fogash!
A német bolond Autódoktornak ha jól tudom japán autója van. Golffal csak
versenyez. Coure Sportivo. Most milyen üto??
A vagyonnyilatkozatom szigorúan titkos. Kösz a bizalmat. Kit érdekel hogy
te milyen autókban ültél. De ezt csak úgy gondolom. Nem komolyan.
A következo teljesen OFF téma az olasz minoségröl. A konyhában csempézek a
jó melegre tekintettel két féle csempébol. A kiszemelt méret 20X20cm. Magyar
csempe valós mérete=20X20cm olasz csempe a duplájáért 19,8X19,7cm. A
csomagoláson feltüntetett adat 20X20 cm. Ennyi még
belefér.
Nektek! Olasz autó imádóknak. Nekem nem.
Mondom maximum taxiba vagy más autójába. Én nem adok ki egy fillért sem
olasz autóért nekem nem ér meg annyit az amúgy sem szimpatikus mediterrán
életérzés. Sokkal inkáb a huvös , elegáns angol illetve német. Ha van
ilyen?! Talán egy Aston Martin? Ja, egy golf mellé.
Árpi !
Ezt csak úgy mondtam!
A golfban és a merciben is W201 -Valeo volt/van.
A merciben izé...Delco klímakompresszor /made in japan/. Nem is érdekelne ha
nem tudnám már kívülrol "minden" paraméterét.
Nem értem most akkor nekünk mindenkit meg kéne gyoznünk arról hogy a golf a
legjobb autó? Mert már 3 vagyunk.
Country
|
+ - | Biztonsag az utakon?! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
Üdv. mindenkinek! Olvasom mar egy ideje HIX AUTO-t, sok mindenrol irtok
itt.
Vannak erdekes temak, speciel nekem a tapasztalatokrol szolo beszamolok
tetszenek a legjobban. Kedvet kaptam en is az irashoz.
Rolam annyit, szeretem koptatni az aszfaltot mindennel ami benzinnel ill.
gázolajjal megy. Imadom a meleg motor illatat, legyen az regebbi vagy ujabb
kiadasu autoe, de vannak szagok amit nem kedvelek, tudjatok olyan illuzio
rombolokra gondolok (pl.: kikopott turbon ego olaj).
De a lenyeg van itt egy temam, mit gondoltok a motorosokrol, mi a
velemenyetek
a bekes egyutt haladasrol veluk az utakon?! Talan jobban kellene figyelni
rajuk
hiszen nekik megis csak "ket" kerekuk van?! Mindezek a kerdesek szemejes
tapasztalatom (ami nem volt tul kellemes ) miatt fogalmazodott meg bennem.
Tudjatok cserben hagyott engem az en huseges negykereku tarsam :( ezert
ismerosom motorjat kertem kolcson (hat erre is megszereztem a jogsit,
kezdetekben), oszinte leszek halalfelelmem volt amit egy-ket autos tarsam
okozott.
Az elozeseket neha ugy vegeztek el ami mar surolta a biztonsagos haladas
hatarat.
Itt gondolok a "fel meternel" kisebb elhaladasrol, vagy a hirtelen
fekezessel elkerult
balesetrol (amit motorskent vegeztem) mert elottem halado biciglist elozni
keztem
(iranyjelzes, hatranezes) , szembol forgalom O.K. motoroskent elozhetek
mivel
mi elferunk egymas mellett, erre engem megeloz (biciglissel egyutt) egy
"figyelmes" autos, ha en nem sorolok vissza a biciglis moge elkaszal az
auto,
ha visszasorolok eluthetem az elottem halado kerekpart.
Hat vegul is ezt a variaciot vallasztottam. Nagy fekezes, patkara hajtas,
autos
a mar "mogotte" torteno dolgokrol mit sem tudva!
A legszornyubb, hogy mar autoskent en is csinaltam hasonlot :(( szegyelem
is magam most mar miatta. Tudjatok megis csak ember eletekrol van szo!
Bocsi ha hosszura sikerult, de fontosnak tartom ezt is.
Varom hozzaszolasotokat!
Üdv. Bazsi
|
+ - | re: kadett (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Mar regebb ota olvasom az ujsagot es most lenne egy
>kerdesem hozzatok. Az auto egy 1982-es D Kadett. Mostanaban
>azt csinalja, hogy hiaba inditozok, nem igazan porgeti meg
>a motort. Tobbszor kell probalkozni vele. Viszont hetvegen
>masfel napot allt a kocsi es utana rogton indult. Ha meleg
>a motor es leallitom, majd rogton utana inditozok akkor
>semmi gond, egybol indul. Viszont ha mar 5 percet varok,
>akkor nagyon nehez bele eletet lehelni.
Hello!
Tuszelepet kell cserelni a karburatorban, ugyanis a motor leallitasakor meg
a benzinpumpa utan kicsit nyomas alatt van az uzemanyag es ezt a nyomast a
hibas tuszelep nem fogja meg. Megtelik az uszohaz, tulcsordul es befolyik a
benzin az egesterbe. Ilyenkor folyamatos padlogazos inditozas kozben
szellozik ki, es indul be. Nem szabad pumpalni, mert attol csak rosszabb
lesz. Leallitas utan ha egybol inditod termeszetesen indul, mert meg nem
volt ideje elarasztani a hengereket.
Ne halogasd a javitast, mert igy a fogyasztasod is tobb.
Udv
JNS
|
+ - | hihetetlen, Thalia 180-nal kulturalt..., uj v. regi, Fu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Temakor: Baleset tanulsagokkal ( 57 sor )
> A Duna-toltesen bicajoztunk ki es vissza, ahol a kimondottan
> kerekparosok reszere egy kb 3 meter szeles aszfaltcsik van.
> Kozvilagitas viszont nincs.
> ...oreg Merci kombi nyugodt 60-70-es tempoban.
> Ezt kovette kb szinten 200 m-re egy Fiat Scudo.
> 1 tarsasag ult a 2 autoban. ... Ebben a pillanatban a Fiat
> kisodrodott az S kanyarban, legurult a toltesrol, majd teton
> landolva farral a toltestol kb 50m-re a gazban allt +. ...
> ...A Fiatban 3an ultek. Az az EGY aki be volt kotve ... Azt
> mondta 130 korul jottek...
> A masik 2 fiu sokkal rosszabbul jart. Mind2en kirepultek.
> Aki vezetett mint masnap a korhazban +tudtuk torott gerinccel
> fekudt az auto mellett. Maganal volt idonkent +kerdezte mi
tortent.
Hihetetlen. Az emberi hulyeseg hatartalan:
1. keskeny, harom meter szeles,
2. kivilagitatlan uton,
3. raadasul TOLTESEN,
4. 130-cal menni...
Megis, mit gondolt...?
A gerinctores mar csak hab a "tortan", hisz meg csak be sem volt
kotve...
Hihetetlen, hogy ilyen van...
> > Temakor: Thalia ( 32 sor )
> > Az auto vege 200 km/h, 180-nal kulturaltan hajthato.
> :-)
Egyetertek a szmajlival...
Egy akkora/olyan kocsi, mint a Thalia/Clio, 180-200-nal nem
kulturalt,
hanem veszelyes... Nem arra csinaltak, nem arra valo.
(Kiveve persze a Clio V6, meg a Clio Williams, ezek mas
kategoria...
de meg a Clio Williams-et sem igazan a gyorsan hajtasra
csinaltak)
> megkockaztatom, hogy egy uj auto jobb valasztas, mint
> barmilyen hasznalt.
> (Sajnos regebben mar sok hasznalt kocsim volt) :-(((
Hm. Ugye ez eloszor is attol fugg, van-e ra penzed. Ha nincs, az
uj nem valasztas.
De ha van is, nem biztos, hogy a penzedet az autoban szeret(n)ed
tarolni, hanem pl. a bankban... a kamatok ugyan rossz esetben
elmennek a karbantartasra, de a toket pl. nehezebb ellopni,
ejszaka
nem az utcan all, es meg ki sincs teve a kozlekedes
veszelyeinek.
Szemely szerint egy 15 eves kocsit hajtok. Egy hasonlo meretu,
kenyelmu es menetteljesitmenyu uj kocsi kabe tizszer annyiba
(5 mila) kerul.
Igen, az uj tisztabb, nem kopottas, nagyobb a presztizse (pl. a
szomszedok elott ;-))) ), egy kicsit kevesebbet fogyaszt.
Szerelni sem kell (nem is lehet! ;-)) ). De a szervizkoltsege
tobb, mint az en alkatreszkoltsegem...
Viszont, amit en szerelek, arrol biztosan tudom, milyen
allapotban van, melyik alkatresz csereje indokolt, melyik nem.
Es nem kell ra, ill. nem all benne sokszorosa penz.
Nem mindegy.
Termeszetesen, akinek boven van penze, uj autora is, minden
jarulekaval is, annak gondtalanabb lehet az autos elete...
> Maga a var-szerkezet a XIII. sz.ra nyulik vissza,
> kesobb az olasz Fugger kereskedo csalad (az o nevukbol
> ered a "fukar" jelzo!) raktarbazisa volt,
A Fuggerek olaszok voltak? Biztos? (Mar nem emlekszem a
konyvre,
de nem ez dereng...)
Udvozlettel
A.
|
+ - | Re. Szallas a balcsin & tanusitvany :))) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Nem tudna valaki ajanlani valami olcso de jo szallast a
>>kis csaladomnak egy hetvegere a Balcsi kornyeken? A jovo >heten csutortokon
>>szeretnenk lemenni egy par napra (szombat este jovunk is >haza) a gyerkocok
>>miatt, hogy had lubickoljanak egy kicsit (no meg mi is), es >valami olcso
>>szallasfelet keresunk.
>
>En tudnak neked ajanlani egyett :-))) Az en telkemet Balatonfenyvesen. Bar
>haz nincs rajta, csak egy 5 szemelyes Angol lakokocsi. Villany van, viz
>nincs , azt kannaban kell vinni. Zuhany is van, akkor ha esik az eso :-)
>Plusz kulon konyha, hutovel a Villa- Negraban. Balcsitol eleg messze van
>:-)) Ugy 15 m - nyire van a balaton a lakokocsitol azaz vizparti :-)))
>Elottem a nadas :-)))) Polyak Csaba ezt tanusithatja :-))) Es ez listatarsi
>aron INGYEN igenybeveheto :-)))
>Sot lehetoseg szerint akar Csabaval is talizhatsz egy mini 6 kereteben :-)))
TANUSITOM !!!!!! :))))
--
Üdvözlettel: Csaba From Balatonma'riafu:rdo''-also'
E-mail:
|
+ - | Re: Thalia 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>>>
Az teny, hogy a "balkanra jo lesz" filozofia eleg undorito,
de hat mit varjunk a csigazabaloktol.
Nem szorul vedelemre sem a francia kultura, sem a francia
autofejlesztes. Csak hadd sugjam meg, hogy a Thaliat a
TOROKOK MAGUKNAK fejlesztettek, Torokorszagban. A kozponti
Renault-nal a tarsasag 90%-anak FOGALMA sincs, mi az a
Thalia. Van is szivas emiatt rendesen idehaza.
A Renault 7-es esete is hasonlo volt, csak a Spanyolokkal.
(Latott valaki kozuletek ilyet?) Ott meg "az ibereknek jo
lesz!" szlogen volt... :-)))
Carrramba!
udv, deejaytiszy
|
+ - | Re: Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>>>
Nem akarok oriasi vitaaradatot inditani Thalia ugyben, de
Zoli levelere reagalnom kell.
En sem akarok. de pontositanek. :-)
>>>
A felszereltsege vetekszik egy 1,4-es 16V TechRun-eval.
Regebben igen, mar nem. 4 legzsak + ABS szeriaban minden
Clioban, meg a tgk-ban is. Sokkal kevesbe osszehasonlithato.
>>>
Az, hogy pl. az ablakemelo gombok nem az ajton vannak,
szerintem nem csokkentette a koltsegeket,
De, hiszen eleg egy ajtopanelt gyartani (regi RL-es Clioet,
es nem kell az ablakemelo gombos-hangszoros-sokkarpitos
fajtat). Egyebkent meg a gyartasi diverzifikacio ONMAGABAN
is koltsegnovelo tenyezo.
>>>
Azt pedig nem tudom honnan vetted, hogy nincs pollenszuro
benne. Ebben ugyanis tevedtel.
Mondjuk, hogy nem tevedett. NINCS pollenszuro, csak a
klimas autokban. Ugyenezek kapjak meg a belso-keringtetes
lehetoseget is, a tobbinek csak elzarasi lehetosege van.
>>>
(A hirdetesekben tenyleg a leheto legelonyosebb szogbol
fenykepeztek... De hat melyiket nem?)
Annakidejen (2000), amikor keszultek a hirdetesi anyagok,
az autorol EGY DARAB foto volt. (Ugy latszik tu:rkije
barataink szivesebben festenek...) A hirdetesi anyag pedig
meg az autok megerkezte elott el kell, hogy keszuljenek...
ugyhogy maradt ez.
>>>
De kerdezem en a versenytarsak mi a francbol
tudtak hirtelen megadni a nem ritkan 400-450e Ft-os
arengedmenyt??? Pl. VW Polo Classic: tipikus pelda arra,
hogy egy auto dragabb, hogy bevegyuk a marketingmaszlagot,
hogy ezert jobb is. A francokat. Most ennyivel olcsobban
adjak, es allitom, hogy meg igy is megeri nekik.
Tenyleg igy van nagyvonalakban. De azert ez nem cukorka,
hogy 1-ert vesszuk, 2-ert adjuk, ha 1 alatt adjuk,
veszteseges, ha a folott, nyereseges. De azert vannak
tartalekok (nem a kereskedonel, a gyartoi oldalon). Csak
legfeljebb az ugyfelet nezik KOMPLETT HULYENEK az oriasi
arcsokkentessel.
>>>
Erdekes modon a Suzuki ara nem ment lejjebb.
Gondolom, ezt eddig is az araban adtak, es vegre a tobbi
auto is kozelit a tenyleges ertekehez...
Oo, dehogy! A Sedan ara majusban 1880-ra ment le 2050-rol
(GL), a tobbin is volt arcsokkentes. Mara visszavittek IMO.
Es Balazs! hogy tetszik a Fabia Sedan? (formara, a tartalom
mar ismert)
udv, deejaytiszy
|
+ - | Daihatsu Cuore alkatreszt keresek Bp.-en (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hatso lengescsillapito és baloldali zar kellene. 1990-es L201 Tipus Cuorehoz.
Tudsz nekem cimekkel segiteni? Bp es kornyeken.
Szervizcimek is johetnek.
Köszönettel
Tibor
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: lnzkr-prx0002.iserv.cc)
|
+ - | =?us-ascii?Q?egy_markafuggetlen_hozzaszolas_:=29?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Ma ismet uton voltam: Budapest - Pecs (6-os) - Szekesfehervar (63-as) -
Budapest (M7).
Az elmenyek: 6-os es 63-as ut egesz jo tempoban jarhato, kellemes meglepetes
a mult heti 3-ashoz kepest...
Meglepo volt viszont, hogy a videki varosokban sokan nem ismerik a piros es
a zold lampa kozotti kulonbseget: Dunaujvarosban es Dunafoldvaron is
veszfekeztem, hogy ne csattanjunk egy keresztbe jovotol. Es nem narancssarga
lampan mentek at, amit Pesten mar megszoktam, hanem tiszta piroson... fura.
Azt hittem, inkabb Pesten vannak orultek :-)
M7 is egesz jarhato, legalabbis Fehervartol, bar az 5-6 kilometerenkenti
felpalyas lezaras bosszanto. Nem igazan ertem, minek tettek ki 60-as
korlatozast, amikor 100-110-es tempoban is biztonsagosan lehet haladni a
szukebb belso savban is... mindenki ennyivel is megy.
Udv,
EuG
a francia autok hive ;-)
Xsara 1.4
|
+ - | Re: cseh (avagy Fogash :-)) kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok! Szia Fogash!
Erdemes megnezni Karlstejn varat is a XIV. szazadbol, mely Pragatol kb. 25
km-re D-DNY-ra fekszik. Parkolas 60 CZK (1 CZK=kb. 7,3 Ft), idegenvezetes
(anelkul sajnos csak a varudvarba lehet bemenni) 200 CZK, talan magyarul is.
A szep taj miatt erdemes fel-egy napot raszanni es akar egyet kirandulni a
kornyeken.
A templom, amelyrol beszelsz, az viszont pont az ellenkezo iranyban fekszik
Pragatol (igy mi ido hijan kihagytuk), de allitolag erdemes megnezni... a
nevet nem tudom fejbol, de majd utananezek.
Udv:
Bence
>KErdessel fordulok azokhoz, akik Csehorszagban v.mennyire ismerosen
>mozognak. A hosszu hetveget meg egy kicsit meghosszabbitva (aug.16-20-ig)
>Pragaba megyunk kirandulni.
>
>1.) a szokasos dolgokon (var, aranymuvesek utcaja, Karoly-hid, stb) mit
>erdemes megnezni? 2.)Van-e valami kulonlegesseg (ott, vagy utkozben), amit
>nem reklamoznak halalra, de erdemes megnezni?
>3.) Valahol utkozben van egy templom, amit emberi csontokbol (?) epitettek.
>Hol van ez, hogy hivjak, hogy talalok oda?
_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
|
+ - | Auto imadata/utalata (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
>Amugy a VW szereloi szempontbol a Trabant szintjen all.
Uuuuuugy vartam mar, mikor kerul elo. Nem lehetne legalabb ebbol
kihagyni a Trabantot? Amiota letrejott a Trabant-Wartburg levelezo
lista, legjobb tudomasom szerint szinte nincs is ketutemu tema a HA-n,
amiben talan nem kis szerepe van annak is, hogy mindig van valaki, aki
elkezdi baszogatni oket.
A nemet vs. olasz vitahoz:
Elore bocsatom, hogy nekem nagyon tetszenek nemely olasz es nemet
autok is, rivod ideig volt alkalmam egy parat vezetni is. Azt is
mondhatom, hogy az Alfak kulonosen izgatjak a fantaziam, de legalabb
ennyire egy VW Scirocco. Meg mielott kihivasnak tekintene valaki, nem
kivanok pro es kontra erveket hallani az autokrol.
Szoval kezd a zsirafmintas napozom tele lenni, hogy hetek ota mast sem
olvasok a listan, mint ezt az ujabb vitat a kulonbozo nemzetisegu
autok kozott. Akkor is tele volt, amikor a nemet vs. francia flame
lement, de meg az sem volt ennyire hosszu, amennyire en emlekszem ra.
Mi lenne, ha mondjuk ugy hirtelen mindket fel abbahagyna, aztan minden
mehetne tovabb a regi kerekvagasban. Igaz, tudom, ott a PgDn, de nem
azert iratkoztam fel, hogy ezt az egy billentyut nyomogassam oldalakon
at.
Udv!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | va: Helyesiras, Mondeo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Tudjatok, hogy az uj Mondeoban nem alap az elektromos tukor?
> En lehidaltam, amikor meglattam, hogy kezzel kell allitani.
Ha az alapban benne lenne a tukor, akkor 100E-vel tobbe kerulne.
Az jobb lenne? Ingyen nem adnak semmit.
A fagylaltra is kulon kell kerni tejszinhabot.
A gesztenyepurehez pedig "alapban" jar a tejszinhab, de ott sem
ajandek.
Az nem mervado, hogy mas autonal benne lehet az alap arban.
Ha az egyik kereskedo a Mondeohoz adja alap aron, mig a masik nem,
az igen, az nyero !
--
Meszaros Geza
|
+ - | csaladi auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Csaladi auto lehet Suzukitol kezdve Lagunan keresztul egeszen a
> legnagyobb dogokig barmi.
Nalam, most a csaladi auto egy ketuleses Escort furgon.
Csak en es a felesegem ulunk benne. (A gyerekeknek van kocsijuk.)
Ugy pakolok bele, hogy hattal, csukott szemmel belehajigalok mindent.
A Balatonnal meg aludni is szoktunk benne. Letekert ablakokra vekony
tull halo, a padlon nagy habszivacs. Mindenki megdoglik az izzo hazakban
ejszaka. Nekem meg szinte sut a vas hidege.
Csak az ebredes veszelyes. Kepzeljetek el a hajnal tunderi bekejet.
A surolo fenyben meg minden bobiskol. Kacsak alszanak a nadas peremen.
Az elso balin rabol a nyilt vizen. Ezt az aldott csendet hasitja fel sikkantaso
m,
ahogy kikaszalodva a kocsibol, a harmatos fuvon megcsuszva belehuppanok
a vonohorogba. Pillanatokig reszese vagyok a _massagnak_, de hamar
elhessegetem magamtol a csabitast.
--
Meszaros Geza
|
+ - | oregauto nem ven... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Luyo irta:
>Egyebkent nekunk a parommal mindket autonk nemet, az egyik 26 eves, a masik
>23.Meg lehet oket nezni
Üdv mindenkinek! Nekem van egy 30-eves Ladam,de ebben meg eredeti Olasz Fiat
motor van.Tul van az auto a 300.000 km-en, de eddig egyszer volt furva.Az
olajfogyasztasa annyira minimalis, hogy szinte nincs is.Nalam 12-eve van az
auto, de szerelo nem nyult bele.Minden javitast magam csinalok.Tavaly
decemberben volt muszakin,de az egesz vizsga nem kerult 20000
forintba,beleertve az alkatreszeket is.Ez azert nem semmi!
Udv :Laci
|
+ - | robogo rendszammal? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nem tudom, van-e kulon MOTOR forum, de reme-
lem itt is akad valaki, aki tud valaszolni a
kerdesemre!
Robogoval kozlekedek. Tegnap egy kolleganom
kerdezte, hogy hallottam-e az uj hirro"l,
hogy allitolag a robogokra is kotelezo lesz
a rendszam (forgalmi, zoldkartya, stb...?)?
Nem olvasok hireket /csak HA-t :)/, ugyhogy
meglepett a dolog.
Hallott valaki errol valamit? Elore is ko-
szonom!
--
Best regards,
Johnny Riggs
the private eye:)
mailto:
|
+ - | olasz meg a rozsda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Lutyo irta:
>Szakmambol adodoan is (karosszerialakatos) van viszonyitasi alapom az olasz
>autokrol, es hiaba az altalad az egekig magasztalt alvazvedelmi
>technologiak, bizony ot-hat eves Alfak, Fiatok, Lanciak eleg szep szamban
>megfordultak nalunk.
Javitasatok ki ha tevedek, de a Bravo/Brava parosra mar 12 ev atrozsdasodasi
garanciat ad a FIAT a kezdetektol (1995-tol).
A regiek (Panda, Uno, Croma) biztos megelhetest nyujtanak a
karosszeriasoknak...
Udv,
Koli
|
+ - | teszt, ignorald (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
csak azt tesztelem, atmegy-e a listara.
homer
|
+ - | HiX matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
Az utobbi idoben meg sokat erdeklodtetek a matricarol, hogyan is lehet
hozzajutnotok annak akinek meg nincs.
Hogy lehet hozzajutni a matricahoz ?
Ketfelekeppen.
1, Szemelyesen
2, Postai uton
1, Szemelyesen:
Itthon inkabb az esti orakban lehetseges 20 ora korul. Napkozben az V.
kerulet Vaci utca uj setalo reszen a 44. - es szamu haz elott levo
Nepmuveszet - ajandek asztalnal. 10 - 18 oraig. Az uzlet Iranyi utcatol 25
m - nyire talalhato.
2, Postai uton:
Feladsz nekem egy nekem cimzett levelboritekot, benne a felbelyegzett te
nevedre szolo
valaszboritekkal, abban a 200 penz. Kezhezvetel utan, penz kivesz, matrica
betesz es valaszlevel felad. Igy mukodik e rendszer .
Matrica ara nem valtozott meg mindig 200 penz az ara.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
HiX autos matrica kaphato
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Kadett (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Kadett ( 22 sor )
> Idopont: Tue Aug 7 08:43:11 CEST 2001 AUTO #1192
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sziasztok autosok!
Mar regebb ota olvasom az ujsagot es most lenne egy
kerdesem hozzatok. Az auto egy 1982-es D Kadett. Mostanaban
azt csinalja, hogy hiaba inditozok, nem igazan porgeti meg
a motort. Tobbszor kell probalkozni vele. Viszont hetvegen
masfel napot allt a kocsi es utana rogton indult. Ha meleg
a motor es leallitom, majd rogton utana inditozok akkor
semmi gond, egybol indul. Viszont ha mar 5 percet varok,
akkor nagyon nehez bele eletet lehelni. Most meg ugy tunik
ha viszont eleg sokat varok (>1nap) akkor is megy.
Szerintetek mi lehet az oka? En gondoltam az inditomotorra,
de akkor mindig nehezen kellen indulnia, nem? Nem lehet,
valami az uzemanaygellatassal van? Ha tovig nyomom a
gazpedalt, akkor altalaban elindul, de nagyon erezni a
benzinszagot es az elso gazfroccsnel meg kis fust is kijon
a kipufogon. Egyebkent pedig nem fustol. A kocsi benzines,
karburatoros.
Van valakinek kozuletek valami otlete?
Coop
********************************************************
Ez tipikus kanikula betegseg a regebbi karbis Opeleknel.
Azt hiszem karburatoros muhellyel kellene behatobban megnezetni, hogy az
uszohaz benzinszintje megfelelo-e. Vszinuleg kicsit magas, ezert is
tuldusulhat a keverek. Vagy a felhevult benzin az uszohazbol szepen
atparolog a szivotorok fele. Nekem az a regebben a Daciamon fordult elo.
Eleg kenyes a benzinszintbeallitasra a karburatorok zome. Addig is
inditozzal teljes gazzal, es ahogy elkaptam a motor a fordulatot, azonnal
lepj le a gzrol. De ez a motornak semmikeppen sem hasznal.
Udv: Refi J. Astra 1,6 16V (nemet auto) :-)))
|
+ - | oops (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Arpad irta:
Shake baratom: ket dolgot felejtesz el: nekem is 76-os golfom es meg
leveleztunk is. :-))
Jaaaaaaaj en teljesen zokni vagyok tenyleg volt level valtas. Sajnos
mostanaban kicsit strapalt vagyok nezd el ha azt is elfelejtem hogy anno
hogy neveztek el es merre lakom.
Udv
miaza kavinton? mintha valaki mondta volna.....?
Shake
|
+ - | Alfas lista? Nem hinnem. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szerintem pedig igenis tulzasba viszik. Es ezt meg jo paran gondoljuk
igy.
> Csak ugye a nem Alfa rajongoknak soha nem lehet igazuk. Tenyleg
Alfa-listava
> kellene atnevezni a HIX AUTOt. Bar nem ertem, hogyha Fogash annyira
> hianyolja az e-mail alapu Alfa listat, miert nem csinal egyet? Csak
azert,
> hogy ne hivhassam egoistanak, mert csinalt egy sajat listat? O ugyanis
annak
> nevezett, amikor a BMW-s lista miatt belemkotott. Ja, hogy neki
szabad???
> Akkor ezer bocs....
>
> Csak tudod sokunknak elment a kedve meg az AUTO olvasasatol is,
nemhogy az
> irastol. Minek? Az Alfan kivul mas tema most ugyse szamit...
>
> Udv,
>
> Esther
>
Na most komlyan. Te mióta olvasod a listát? 1 vagy 2 hónapja? Mert kb.
azóta tart az Alfa téma is. Jómagam köbö 1 éve olvasom és már jónéhány
flame-re emlékezem amelyeknek közük nem volt az Alfához (vaddisznó
kontra mindenki, dízel kontra benzines...). Ilyenkor általában a
hozzászólások kb. 50%-a ezekhez kapcsolódik. Azonban ezek mellett
folyamatosan sok más téma is megy.
Mostanában a hozzászólások 50% éppen az Alfa (olasz) konra VW (német)
témában hangzik el. De emellett azért egy csomó más témában is
olvashatsz hozzászólást (Thalia, Mitsu V3000, baleset, aksi........)
Ezekre a hozzászólásokra válasz is érkezik, tehát NEM IGAZ, hogy más
téma úgysem számít.
Üdvözlettel,
Gábor
HIX 745
AR145
|
+ - | Eldurvultunk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tenyleg eldurvult a Lista hangneme! Hagy javasoljak valamit, ami talan
segit visszaterelni a hozzaszolasokat a normalis szintre. Ne probaljuk
korlatozni masok hozzaszolasait (pl. Alfasok ne irjak ezt+azt...), ne
akarjuk megvaltoztatni masok velemenyalkotasat (pl. ez igenis rossz, az
pedig igenis jo). Talan ha mindenki pozitiv hangnemben irna (dicserne,
ami jo, amit szeret), a negativ kritikat pedig velemenykent es nem
tenykent kozolne, talan csokkenne a "fikazas". Tudomasul kell venni,
hogy kulonbozoek vagyunk, igy nincs abszolut jo es rossz, csak nekem
tetszik vagy nem tetszik. Es ebben ez a jo, ezert gyartanak annyi fele
autot, hogy mindenki VALASZTHASSON. Elmult mar a csak fekete Ford T
modellek kora, igenis mindenkinek van lehetosege es joga valasztani, es
mindenki azt fogja valasztani, ami az izlese es lehetosegei kozotti
optimum. Az egyik baratom olyan ronda nobe szerelmes, hogy ihaj, megsem
emiatt. O dolga, ettol meg jo fej, de az biztos, hogy autos
szlenggel elve "ebbe se ulnek bele", ez viszont az en dolgom, ettol meg
en is "akarmilyen" fej vagyok, es felesleges gyozkodni, hogy probaljam
ki, mert nem tetszik. Szoval igenis merjuk dicserni a nekunk tetszo
dolgokat (autot, not, Andinak es Esthernek a pasikat is), de senkit nem
kene azert, mert neki mas tetszik. A pozitiv kisugarzas
sokat javit a hozzaallason, szep az ido, csinosak a lanyok, sok szep
kocsi szaladgal mindenfele, hajra Szabo neni!
Be happy
Hook
---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
|
+ - | nyaralas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Kocsisok.
Most jottem egy kis franciaorszagi nyaralasbol.
Parizs es a Loire volgye bicajjal volt az eloadas temaja,
ha valaki arrafele keszul irjon batran, szivesen segitek infoval.
Ami autos szempontbol idevago: nagyon turelmesek a bicajosokkal,
ha kell , lelassitanak 20 ra is moge , es amikor lehet, normalisan,
nem anyazva,nem okolrazva, nem dudalva szepen kikeruli.Az
utminoseg alltalaban
nagyon jo, bar kerekparut hianyaban marad a kozut.
Es egy pogromajanlat. :-)
Langeais utan egy par km-rel van egy Cadillac muzeum.40F a
belepo.
Hat meg azt a sok csodas vasat..
Kezdodik az egesz egy Hispano-Suizaval, van ott egy igazi
"visszaajovobe" DeLorean is;par Corvette; rengeteg Eldorado,
koztuk egy 78 as coupe is (fantasztikus); Marylin '32 es
V16-os szedanja es ugy altalaban a '30, ill az '50-'80 evek
legnagyobb slagerei. :-) Mind gyonyoru fenyezessel, kromozassal.
Bar tilos volt fotozni, en gazember megis csinaltam egy parat.
Meg egy par az utamon latott auto: a Champs-Élysé-n
valami szazcsillagos hotel elott egy igazi Aston Martin(asszem
Volante), egy kempingben egy Bentley,(!) ezekrol van foto is,
egy Morgan, ket Lotus Elise, egy Renault Avantime.
Asszem ennyi.Engem ezek lenyugoztek.
Ja, es egy hirdetesben lattam egy olyast, hogyaszongya:
Renault Safrane Biturbo Baccara V6. Nem lehet egy komolytalan
darab ez se... Ki tud rola valamit??
Hat csak ennyi.
Udv mindenkinek
KZG
|
+ - | nyaralas II. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Kocsisok.
Jah, meg annyit, hogy Tours-ban sikerult latni a palyaudvaron
egy allo TGV-szerelvenyt(iszonyatos bogartemeto volt az eleje) , a
hazaut soran meg egy mozgot is.
Talan ha ot masodpercig volt a latohatarban.
Allitolag 300-350 koze is felkuszik az utazoja, de mentek mar vele
tesztuzemben 400km/h folott is..No comment.Minek ide Lambo,
Porsche, eleg a vonat is csak kicsi a garazsam. :-)
Meg lattunk egy "hajopalya" keresztezodest is; a Loire folyo folott
egy hidon ment at egy masik folyo(csatorna), nem volt szintbeli a
keresztezodes..A (T)Eiffel bacsi tervezte ezt is.
udv
KZG
|
+ - | Re: Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Deejaytiszy!
> A felszereltsege vetekszik egy 1,4-es 16V TechRun-eval.
>
> Regebben igen, mar nem. 4 legzsak + ABS szeriaban minden
> Clioban, meg a tgk-ban is. Sokkal kevesbe osszehasonlithato.
Persze, az uj Clional mar nem. De mivel a "regi" Cliobol fejlesztettek,
batorkodtam azzal osszevetni, nem pedig a par honapos uj Clioval.
> Az, hogy pl. az ablakemelo gombok nem az ajton vannak,
> szerintem nem csokkentette a koltsegeket,
>
> De, hiszen eleg egy ajtopanelt gyartani (regi RL-es Clioet,
> es nem kell az ablakemelo gombos-hangszoros-sokkarpitos
> fajtat). Egyebkent meg a gyartasi diverzifikacio ONMAGABAN
> is koltsegnovelo tenyezo.
Persze, hogy nem terveztek ujat, hiszen a meglevo Cliobol epitkeztek. Ezzel
egyutt tovabbra is fenntartom, hogy nem csokkentette a koltsegeket (es
persze nem is novelte).
> Azt pedig nem tudom honnan vetted, hogy nincs pollenszuro
> benne. Ebben ugyanis tevedtel.
>
> Mondjuk, hogy nem tevedett. NINCS pollenszuro, csak a
> klimas autokban. Ugyenezek kapjak meg a belso-keringtetes
> lehetoseget is, a tobbinek csak elzarasi lehetosege van.
Ja bocs, nekem a klimas verzio van, es ezek szerint hibasan
altalanositottam.
> (A hirdetesekben tenyleg a leheto legelonyosebb szogbol
> fenykepeztek... De hat melyiket nem?)
>
> Annakidejen (2000), amikor keszultek a hirdetesi anyagok,
> az autorol EGY DARAB foto volt. (Ugy latszik tu:rkije
> barataink szivesebben festenek...) A hirdetesi anyag pedig
> meg az autok megerkezte elott el kell, hogy keszuljenek...
> ugyhogy maradt ez.
Ezt Te biztosan jobban tudod, de azert en hozzatennem, hogy amit kaptam
prospektust (inkabb csak egy osszehajtott a3-as lap volt - na ez a
koltsegcsokkentes!!!), 2000 februarjanak elejen, azon kb. 3-4 fele kep volt
a Thaliarol. A plakatokon es a neten pedig hatulrol volt, a tevereklamban
elolrol is.
> tartalekok (nem a kereskedonel, a gyartoi oldalon). Csak
> legfeljebb az ugyfelet nezik KOMPLETT HULYENEK az oriasi
> arcsokkentessel.
Hat en is pontosan erre gondoltam. (Emlekszel a leveledre az ABS ararol?)
> >>>
> Erdekes modon a Suzuki ara nem ment lejjebb.
> Gondolom, ezt eddig is az araban adtak, es vegre a tobbi
> auto is kozelit a tenyleges ertekehez...
>
> Oo, dehogy! A Sedan ara majusban 1880-ra ment le 2050-rol
> (GL), a tobbin is volt arcsokkentes. Mara visszavittek IMO.
Bocs, en a Figyeloben olvasott cikkre alapoztam. Ez egy ujabb pelda az
ujsagirok pontatlansagara. Bocs.
>
> Es Balazs! hogy tetszik a Fabia Sedan? (formara, a tartalom
> mar ismert)
Nekem az eredeti Fabia tetszik, a sedan verzio kisse furcsa. (Persze a
Thalia is ...) A kombi sedan filozofiajat viszont vegkepp nem ertem. Egy kis
autobol sedan ... OK. Ebbol egy meg nagyobb 5-ajtos??? Ez mar furcsa.
Udv
Szekely Balazs
|
+ - | horganyzas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az 1986-tol gyartott Audi 80,100,200 illetve az 1987-tol gyartott Audi 90
és
>gombolyu kupe 100%-osan horganyzott lemezbol keszult. Az os quattro
1986-tol
>reszlegesen, 1989-tol teljesen horgyanyzott. A garancia 86-ban meg 6 ev
volt
>kesobb ezt felemeltek 10 evre. De a Porsche mar az Audi elott alkalmazta
ezt
>az eljarast. A korai szerias Tipo/Tempra csak reszlegesen horganyzott.
Persze, hiszen a Tipo hatso (5.) ajtaja muanyag, azt nem lehet
horganyozni... :)))
Komolyra forditva: Az osszes autogyar a horganyzasnak egy viszonylag
sajatos formajat hasznalja. Az igazi horganyzas a kovetkezo: horgany-femet
tartalmazo elektrolitba martjak a horganyzando femdarabot, az egyenaram
egyik sarkat erre, a masikat egy sima elektrodara teszik. A
vezetokepessegbol szuksegessegebol kovetkezik, hogy csak femet, illetve
elektromosan vezeto anyagokat lehet igy horganyozni. Ez a horganyzas
mukodik ereszcsatornaknal, aki viszont foglalkozott ilyenekkel, az tudja,
hogy erre fesetni csak 2-3 ev idojaras altali kezeles utan lehet, kulonben
mindent ledob magarol.
Az autoiparban mas a modszer, itt horgany-tartalmu festekfurdobe meritik
bele az osszehegesztett karosszeriat. A hatas nem olyan brutal, mint a
fenti esetben, de a 6-10 evet ez is kibirja. A Fiat azert dontott a modszer
mellett, hogy a nagyon rossz korrozios hiru auto imazsaval szakitsanak.
Ilyen szempontbol egyebkent a 70es evek masodik feleben keszult autok a
leggyatrabbak, a korabbiakkal semmi gond nem volt, a kesobbiek picit
jobbak, de igazan a Tipo utani modellek erik el az evarhato szintet.
A Porsche talan nem mertekado, hiszen nem tomegauto. Mellesleg en meg
rozsdas Ferrarit sem lattam. :) Aston Martint meg plane nem, mert az
aluminiummal van burkolva. Az Audi a nemet autok kozott is iranymutato volt
a horganyzassal, a tobbiek hosszu-hosszu evekkel lemaradva kovettek csupan
a jo peldat. A Tipoval partiba veheto Golf, Kadett, Escort lenyegesen
kesobb tett barmit is ezugyben. A Tipotol kezdodoen egyebkent nem csak a
horganyzas jelent meg, hanem a kerekjaratok belso muanyag burkolata is, ami
a kofelverodes miatti serulesnek legjobban kitett feluleteket vedi,
emellett biztositja a zeg-zugok megfelelo szellozeset. Regi tudomany, hogy
ami folyamatosan szellozik, sokkal lassabban kezd rozsdasodni, mert nincs
ideje bedunsztolodni. Csak sokan nem alkalmazzak...
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | Thalia=olcso megoldas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem akarok oriasi vitaaradatot inditani Thalia ugyben, de Zoli levelere
>reagalnom kell. A csaladi auto duma tenyleg sima marketingfogas. Csaladi
>auto lehet Suzukitol kezdve Lagunan keresztul egeszen a legnagyobb dogokig
>barmi. Csaladtol, igenyektol es penztarcatol fugg (es ez itt tenyleg a
>keleti piac).
A legjobban az tetszik, amikor a Daewoo Matizt es a Hunyadi Atost
aposztrofaljak csaladi autonak. Raadasul az Atost 5szemelyesnek! A Nissan
Almera Tino-t meg sportos autokent reklamozzak.
>1. A Thalia egy Clio, nagy hatsoval. Belul aprobb valtoztatasokon kivul
egy
>az egyben Clio. Ezek a valtoztatasok az eg vilagon semmi koltsegcsokkenest
>nem eredmenyeztek, sot...
Az Opel Astra-t (G-sorozat, tehat a "Classic"-ot) igencsak megviselte,
amikor SztGotthardrol atkerult Lengyelorszagba a gyartas. Brutal rossz
uleseket kapott, elmult a radio, elmult az oldalarol a 30Ft-ba kerulo
fekete gumicsik, stb. Az anyagvalasztason is rengeteget lehet sporolni.
Lehet, hogy kemenyebb muanyagok vannak benne? Vagy a karpitozas mas anyag?
Vagy a kozepre kerult kapcsolo esetleg mashol is szerepel? A nagy
koltsegcsokkenes egyebkent ott van, hogy nem kellett nullarol egy autot
fejleszteni, hiszen a C-oszlopig minden megvolt. Igy a Thalia
extra-profittermelo, hiszen fejlesztesi koltsege 10%-a egy teljesen uj
szedanenak, igy konnyu olcson adni. Csak a gyartast kell megfizetni, a
fejlesztes tobbszaz millio FRF koltsege nem nyomasztja az onkoltseget.
Raadasul ha jol tudom, a torokok gyartjak.
>3. A csomagtarto rakodasarol: eddig nekem az eg vilagon semmi problemam
nem
>volt vele. Kicsit tenyleg szuk a nyilasa, de eddig nem volt olyasmi, amit
ne
>tudtam volna berakni. (Borond, hutotaska, felni dobozok, sporttaskak, ...
Ja
>persze 2 m-es silec tenyleg nem megy bele. Aki ilyennel probalkozik
>tetocsomagtarto nelkul, annak tenyleg jobb egy Alfa 156 Sportvagon Selesp.
>(Ez persze nekem is a kedvencem.)
Hasonlo problemaval en is kuzdok a Toledonal es a Boranal. A csomagtarto
alapterulete hatalmas, melysege (a kocsi hossziranyaban) szinten, a
belmagassag is jo, de a szuk nyilason csak egy borondot tudsz betenni.
Belul felallitod, mert elfer allva, de ekkor a masodikat mar nem tudod
betuszkolni melle. Az Octavia konturja tokeletesen ugyanez (tehat itt is
van egy 20-25cm-es limuzinszeru lapos far), de az otajtos kialakitas miatt
felulrol tudod beallitgatni a borondoket. Sporttaskabol persze mindegyikbe
akarmennyi belefer, de az Octaviaba pl. bele lehet rakni 8 la'da sort is...
La'da'stol. A masikakba a masodik "szint" mar nem fer bele. Olaszeknal
divat egyebkent a sialagut, amikor a kozepso kartamaszt lehajtva ablak van.
Igy a lec eloreloghat az utasterbe, ha max 4en ulnek a kocsiban. Megiscsak
elegansabb, mint a tetocsomagtarto. :)
>4. A formaja tenyleg eleg furcsa, bar en megszerettem. Biztos sokaknak nem
Izlesek es pofonok. Szerintem allatira sokat ront rajta, hogy off-road
futomuvet kapott, azaz megemeltek es erosebb rugokon all, lufigumival.
Szebben mutatna a szeria-Cliok futomuvevel, neadjisten valami
Tech-futomuvel.
>Szerintem eleg megnezni az eladasi statisztikakat, es kiderul, hogy ezzel
a
>Renault nagyot durrantott.
Egy brutal arerzekeny piacon, raadasul gazdagon felszerelt autoval, jo
finanszirozassal hamar eladtak egy autot. Nem csak Renault viszonylatban,
de kivancsi leszek majd egy ev mulva, amikor a sok 2-300eFt kezdoreszlettel
elvitt auto tulajdonosa kifullad a havi 40-50eFt-os
torlesztoreszletektol...
>De kerdezem en a versenytarsak mi a francbol tudtak hirtelen megadni a nem
ritkan 400->450e Ft-os arengedmenyt??? Pl. VW Polo Classic: tipikus pelda
arra, hogy egy auto >dragabb, hogy bevegyuk a marketingmaszlagot, hogy
ezert jobb is. A francokat. Most >ennyivel olcsobban adjak, es allitom,
hogy meg igy is megeri nekik. (Astra Classic, Seat
>Toledo, .... ugyanez). Erdekes modon a Suzuki ara nem ment lejjebb.
Gondolom, ezt eddig is >az araban adtak, es vegre a tobbi auto is kozelit a
tenyleges ertekehez...
A VW remek pelda, raadasul Mo-on el is akarjak szakitani a Polotol, hiszen
ujabban csak "Volkswagen Classic HUF" neven reklamozzak. Erdekes kontraszt
volt, amikor az audis munkatarsam vett egy 1.4es VW Polo Classic Sport nevu
autot (98ban ujan, a minden penzebol, reszletre) Ugyanekkor az Octavia
belepo ara alig volt tobb 150-200eFt-tal.
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | re: Alfa-imadat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Esther!
>Szerintem pedig igenis tulzasba viszik. Es ezt meg jo paran gondoljuk igy.
Joparan meg nem. 1:1
>Csak ugye a nem Alfa rajongoknak soha nem lehet igazuk.
Ezt senki nem mondta es en nem is gondoltam igy. Erdekes felallas viszont,
amikor az erveles helyett azt mondja valamelyik fel, hogy a masik fel
csal... Mi Alfistik soroljuk a tenyeket, eszerveket, meg persze az
erzelmeinket az autonk, a marka es az olasz autok vonatkozasaban. Lehet,
hogy mi mindenre tudunk riposztolni, de nem tartom fair megoldasnak, amikor
erre te kijelented: csalunk, mert nektek soha nem lehet igazatok.
>Tenyleg Alfa-listava kellene atnevezni a HIX AUTOt.
Mar miert kellene? Fut itt azert par egyeb tema is az Alfan kivul. Esetleg
ennek most szezonja van, kicsit tobbet foglalkozunk a temaval, mint
korabban. Valamennyire majd biztos lecseng ez is. Egy ideig Vaddiszno volt
a tema, elotte a Suzuki, meg mittudomen. Mind lefutott, pedig a lista sose
volt atnevezve...
>Bar nem ertem, hogyha Fogash annyira hianyolja az e-mail alapu Alfa
listat, miert nem csinal >egyet? Csak azert, hogy ne hivhassam egoistanak,
mert csinalt egy sajat listat? O ugyanis >annak nevezett, amikor a BMW-s
lista miatt belemkotott. Ja, hogy neki szabad???
>Akkor ezer bocs....
Egyaltalan nem hianyolom. Ha idom es lehetosegem engedi, benezek az
Indexre, a hixet meg mindennap irom-olvasom. Vagyunk itt is elegen, akikkel
lehet beszelgetni az Alfakrol is, meg mas autos es az autozast csak sutolo
temakrol is. Ha ez boki a te szemed, sajnalom, de azert, mert a te szemed
zavarjak az Alfaval kezdodo hozzaszolasok, nem fogok levonulni sem en, sem
a tobbi alfisti a HIX-autorol. A PgDwn viszont mindig rendelkezesre all.
Mindenkinek.
Semmilyen szempontbol nem tartom magam ubermensch-nek, nem hiszem, hogy
tobbet megengedhetek magamnak, mint mas. Amint arrol maganban is valtottunk
par e-mailt, amit te belekotesnek vettel, azt en poennak szantam, ami
rosszul sult el. Ha ez neked honapok multan is ekkora stresszt okoz, arrol
talan nem en tehetek. Le lehet rajtam vezetni, mert nem vagyok egy igazan
empatikus alkat, (ha ugy tetszik, egy erzeketlen barom vagyok), nem veszem
magamrade ezzel talan ne a listat untassuk! Ja, es beszelgess egy kicsit
Lutyovel, vele ugy tunik, ma dulore jutottunk. Es elvezd a BMW-t, ha nem
tetszik az Alfa.
>Es jobb allandoan az Alfa dicseretet olvasgatni, mikozben a HIX AUTO igazi
>celja hatterbe szorul???Az Alfasok is nyugodtan csinalhatnak e-mail
listat, ahol ugy dicserik >az autojukat, ahogy akarjak es talan utana a HIX
AUTO is azza valtozik vissza,
>ami volt: egy tipusfuggetlen listava...
Az Alfistiknek biztosan jobb igy, aki semleges, annak kivancsisagbol, aki
utalja, annak meg "Know your enemy" (copyrigth), aki meg jobban utalja,
annan ott a PgDwn. Es ha szabad kerdeznem, mi a HIX AUTO "igazi celja"? En
kb a 30. szamtol kezdve irom, olvasom (igaz, volt benne egy ev
kenyszerszunet, mig az uj helyemen is lett e-mailem), de szerintem eddig
onszabalyozo modon a konkretan _nem_ korulhatarolt keretek kozott maradtunk
es ebbol az Alfazas sem log ki.
A tipusfuggetlenseg igy is megvan, hiszen csak a maiban is van Mistubishi,
Renault, Opel, VW, Oldsmobile, Fiat, Porsche, Honda, balatoni szallas,
Szlovakiai utielmeny, cseh kerdes, stb... Ha te annyira elvakult vagy, hogy
az egeszbol csak az Alfa pro es kontra hozzaszolasokat latod, akkor a hiba
lehet, hogy nem nalunk van.
Raadasul az Alfisti hozzaszolasokbol mar tudhatjak a listat olvasok, hogy
milyen muszaki csemegekkel kecsegtet egy Alfa Romeo, ami minden auto irant
erdeklodo ember szamara erdekes lehet. Sot, osszehasonlito jelleggel azt is
tudhatjak ugyanezek az olvasok, hogy mas autokban mi van ezekbol, illetve
mi nincs. Ha ez neked faj...
>Csak tudod sokunknak elment a kedve meg az AUTO olvasasatol is, nemhogy az
>irastol. Minek? Az Alfan kivul mas tema most ugyse szamit...
Sokaknak meg most jott meg a kedve... A lehetoseg egyebkent adott, vagy
teged puskaval kenyszeritenek, hogy olvasd? Mielott feldobnad ujra, hogy
menjek en, mert zavarlak: engem nem zavar a lista tartalma, sot sok
erdekeset talalok benne masok billentyuzetebol is. Sajnos nem a tiedbol.
Udv
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | nemet-olasz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
Szeretnek Lutyo mellett allastfoglalni nehany dologban,
peldaul hogy mennyire jol birjak a nemet autok az idojarast.
Nem reg vettem egy 15 eves Opelt, ami mar masfel eve
kint allt az udvaron, telen nyaron. Elvittem karosszeriashoz
hogy javitsa ki a hibakat. Cserelt rajta ket emelopontot, es
ket taposolemezt. Kapott egy teljes alvazvedelmet, es ennyi.
Azt azert elmondom hogy nem vagyok sem nemet sem pedig
olasz auto orult. Szerintem nincs is ertelme lovagolni a dolgokon,
mert mindegyik markanak megvan a nagyon szar es a nagyon jo
tipusa is.
ÜDV:
3P
|
|