1. |
Re: hazi olajpancsolas (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
va: szaguldozo orultek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: 2T kivonasa (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Bor vagy textil (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
6. |
re:borules (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
7. |
re: 2T hatarertek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
8. |
re: vilagitani es sporolni (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
9. |
RE: tukorragasztas (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
Re XR3i olajfogyi (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Bor vagy textil (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: alkotmany (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
13. |
Aldo talan utoljara ... (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
14. |
Re.:Bor vagy textil (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
15. |
RE: kodlampa (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
16. |
Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
17. |
Akku-kerdes (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
18. |
Belso tukorragaszto (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: menetjelzo-helyzetjelzo (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
21. |
ikertrafo (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Automentes nap (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
23. |
attetel (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
24. |
Vilagitas, Alfa, kodlampa (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
25. |
Re:Kartalanitas? (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
26. |
kodlampa (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
27. |
Vilagitas (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
28. |
Police (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
29. |
feklampa (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
30. |
Fityo gyujtas (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
31. |
Tukor ragasztas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
32. |
Re: szaguldozo orultek (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: hazi olajpancsolas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Fogash irta:
>>Nekem jelenleg is kozel 40 Ft-tal tobbe kerul literenkent
>>a benzin, mintha kevereket tankolnek, ugyhogy lehetne
>>megoldas az
>Mint azt paran leirtak, a DDR-ketutemuek 1:50es keverekkel
>mennek. Azaz 50liter benyahoz kell 1 liter olaj. 40Ft x 50
>liter az 2000Ft/liter olajarat jelent. Akkor megiscsak a gazdagok
>autoja a Trabi? ;) Nem hiszem, hogy csak a full syn ketutemu
>olaj jo a Trabantnak, amit eredendoen a tizen- ezret porgo
>ketutemu versenymotorokhoz fejlesztettek ki. Koztes megoldas
>nincs?
A 40 Ft pluszt literenkent ertsd ugy, hogy 95-ost tankolok a
91-es helyett, plusz az olaj. Jelenleg MOL Sprint 2T-t
hasznalok, de ugy nez ki, lesz lehetosegem atallni a
Pennzoil 2T full synt olajara, ugy 1300-1400 Ft/l aron.
Kulonben meg nem nagyon van koztes megoldas. A
felszintetikus olajak vannak kb. 1200-tol, aztan a full
szintetikusak kb. 1600-1800-tol 2-3000-ig. De miertis
problema, ha minel jobb olajat hasznalok? (:-) Kulonben igy
vissza lehetne szoritani a 2T-k szamat. Mint mar mondtam, ha
csak fel, vagy full synt olajat keverhetnenek a kutak, a
91-es keverek ara elerne, vagy meghaladna a 95-os benzin
arat.
Udv!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | Re: Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Errol mar volt egy cikkroham es azt hiszem igazan megnyugtato
> megoldas nem szuletett,
Dehogynem.
Meg kell venni az eredeti ketoldalas ragasztos lapkat.
A kozepso reteg egy par tizedes rugalmas reteg.
En evekkel ezelott az Auto-Fort uzleteben, a Vaci uton vettem.
Par szaz forint. (a kerdezonek mar tegnap megirtam )
--
Meszaros Geza
|
+ - | va: szaguldozo orultek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> na akkor vissza 2be padlogaz, uvoltve szaguldottam el a kek
> skoda mellett a masik auto takarasaban, a rendorok elegge
> rosszalloan neztek.. :)))
Ilyeneket en is csinaltam 5 evesen. Ultunk a felforditott hokkedliben,
fejunkon egy lavorral. Ez volt a tank. Atgazoltunk mindenen.
Varosi gyerek mivel jattszon a gangon ?
Zsilettpenget nem szopogathat allandoan...
--
Meszaros Geza :-)
|
+ - | Re: 2T kivonasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Trabant temaban: szerintem egy allam, ha engedett forgalomba helyezni egy
jarmuvet, akkor azt nem hozhatja olyan helyzetbe, hogy jobban teljesitsen, mint
amikor uj volt. En ugy tudom, hogy a Zaporozsec anno nem teljesitette a max.
zajra adott normat, de egyedi felmentest kapott. Namost lehet-e azt mondani,
hogy Zapo NO, mert zajos. Szerintem nem.
Ugyanigy a 2T motoroktol (es nem tudom, hogy a robogokat miert nem veszik bele!
)
nem lehet megkovetelni, hogy teljesitsenek olyan felteteleket, amiket uj
korukban sem tudtak. Allam bacsi akkor jarna el helyesen, ha tamogatna a
katalizator/uj motor beszereleset es ezt viszonylagos kedvezmennyel tenne. En
egy percig sem gondolkodnek azon, hogy kicsereljem a Trabimban a motort, ha
mondjuk 30e Ft-ba kerulne mindenestul. Most joval tobbe kerul...
Ha ehhez hozzaveszem, hogy esetleg kedvezobb besorolast kapnek zoldkartyahoz
(ami a motorcserevel ugyis jarna), akkor meg jobban elveznem a helyzetet. De
azt, hogy meg annyit rakoltsek a kocsira, mint amennyit er es meg mindenfele
burokratikus utvesztoket jarjak, mert annak idejen ilyen autohoz jutottam, azt
mar nem! En olyan autoval jarok, ami anno (helyesen vagy helytelenul) forgalomb
a
lett helyezve legalisan Ezt nem vehetik ki alolam es nem kotelezhetnek, hogy
koltsem ra plusz az erteket, mert a mostani uj auto normaknak nem felel meg.
Mit szolna a tisztelt nagyerdemu, ha bevezetnek, hogy holnaptol csak az
EuroIV-nek megfelelo autok kozlekedhetnek legalisan? Ebbe belepusztulna a magya
r
gepkocsipark 90%-a... (regi BMW M5-tel egyetemben). Akinek 4T autoja van
katalizator nelkul, miert nem akar ra katalizatort rakni? Ugyanugy jobban
szennyezi a levegot, mint egy katalizatoros...
Tehat, ha a Magyar Allam azt koveteli meg rajtam, hogy az autom teljesitsen egy
olyan kovetelmenyt, amit uj koraban sem tudott, akkor annak a koltseget allja!
Udv,
Attila
ui: a katalizator a Trabi jellegzetes szagat nem biztos, hogy megszunteti...
|
+ - | Re: Bor vagy textil (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Milyen regi autot ujitasz fel? Egy oreg Jaguarba szentsegtores lenne pluss
uleseket tenni... :-)
En 4 eve buruleses autokkal jarok (Buick Regal (berelt), Chrysler Sebring
Convertible (berelt), Acura TL (sajat)), van nemi tapasztalatom. Sok mulik a
bor minosegen is, a Buickban levot rendre mubornek neztek az utasok, eleg
vacak volt. Eloszor en is idegenkedtem a fekete bortol, de rajottem, hogy
nem annyira kimert, mint a vilagos szinek es persze kevesbe koszolodik.
Ennek ellenere 3-4 havonta ki kell tisztitani, es persze tilos az autoban
kajalni, gyerekeknek zsirkretaval vagy filctollal hadonaszni, malacokat
szallitani, stb...
A bort eleg konnyen lehet egyebkent tisztitani, irtam rola par sort a
honlapomon:
http://www.qqriq.com/Otto/Acura/Autoapolas.htm
A tisztitoszert be kell dorzsolni es le kell torolni, ezutan borapoloval
kell az olajokat potolni. Tisztitoszerkent Lexor-t, apoloszerkent Jaguar
Hide Care-t hasznalok, egyik sem tul draga. Megfelelo karbantartassal nagyon
sokaig megorzi a bor a szepseget. Szerintem a bort konnyebb is tisztitani,
mint a plusst. Itt olvashatsz a borapolasrol es a javasolt
tisztitoszerekrol:
http://www.autopia-carcare.com/leatin.html
Mas kerdes, hogy mennyire praktikus a bor huzat. A borules pont olyan, mint
a bornadrag: telen hideg, nyaron meleg. Ulesfutes es klima nelkuli autoba
nem valasztanek boruleseket. Meg a klimas autoban is melegebb, mit a pluss
uleshuzat. Athidalo megoldaskent erdemes meggondolni olyan uleshuzat
kesziteset, aminek az ulesfelulete pluss, de az ulesek oldala es a hata bor.
Erre a celra a mubor is tokeletesen megfelel! Az Acuramban csak az
ulofeluletek vannak igazi borrel bevonva, a tobbi mubor. Ezt csak a
specifikaciokbol tudom, magamtol soha nem vettem volna eszre, es akinek
mondom, mindenki csodalkozik rajta. Igy olcsobb az uleshuzat es kevesebb
malac (tehen?) vesztette eletet az auton feldiszitese erdekeben... :-)
Udv: Doneko
|
+ - | re:borules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
:
>egyszer csinaltat ilyet egy autoba... Szoval
>a borbe szepen beleragadok nyaron meg nem
>csak nyaron, mert a kocsiban maskor is
>meleg van. Ez szol ellene. De olyan szep, nem?
>
>Van valakinek hosszabb ideju tapasztalata
>bor huzattal? Nemcsak a beleragadas
>szempontjabol, hanem a tisztantartas,
>strapabiras szempontjabol, tehat hogy egy kozepesen
>gyakori hasznalat mellett milyen sokaig birja ha
>rendesen karban van tartva, tehat mikor kezd el
>kitoredezni, mennyire lehet konnyen tisztitani,
>vagy hamar piszkosodik? Nalam egy kozepes vagy
>vilagos drapp szin lenne, szoval azon gondolom, minden
>meglatszik, nem?
Lassan 3 eve boros autom van. Sotetszurke es telleg olyan
mint az uj (elotte a 3 eves pluss bar nem volt agyonhasznalt,
de a 130k km meglatszott rajta), szepen tisztan tarthato,
nem nagyon karcolodik ,viszont sajna ki tud szkadni :-(
A ket problemara um:
telen hideg, nyaron beleragadsz, azt szoktak mondani, hogy
ulesfutes es legkondi rulez, de azert az elso par percben
ennek ellenere eleg kellemetlen tud lenni. A nyari beleraga-
das ellen nagy kanikulaban hosszu ideig nem eleg a
legkondi sem, hiaba fuj szembol, felulrol alulrol, a segged
alatt, meg a hatadon folyik a viz.
Ez ellen meg ules ventillalas telleg rulez.(lasd Saab 95 :-)
Fer
9.3
|
+ - | re: 2T hatarertek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
:
>nem mehetsz ki vele, ha nem teljesiti a hatarertekeket. Betiltas nem
>lesz, csak olyan magas hatarertekek lesznek, amit gyakorlatilag nem lehet
>teljesiteni.
Szerintem olyan _magasat_ nem tudnak mekhatarozni! ;-)
Bocs:)
Fer
9.3
|
+ - | re: vilagitani es sporolni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
:
>mint a skandinav ember. Az autokat megis ugy gyartjak, hogy nem lehet
>kikapcsolni a lampat. Szerintem tudnak valamit. Es egyre tobb orszagban
nem vitatkozni akarok, mert a lenyeggel egyetertek, de ki a franc talalta ki,
hogy a skandinav autokban nem lehet kikapcsolni a lampat? En ilyet meg
nem lattam. Lehet, hogy arra gondolsz, hogy, ha bekapcsolt allapotban
kiveszed a kulcsot automatikusan lekapcsol, tehat soha nem kell hozza-
nyulnod a vilagitaskapcsolohoz !? De, ha ugy teccik elcsvarod a gombot
es leoltod a pilacsot, mint akarmelyik mas autoban.
Igy van ez: Saab 9.3, 9.5; Volvo s40, v40,s60 eseteben.
Egyeb skandinav autorol nincs infom.
Udv:
Fer
9.3
|
+ - | RE: tukorragasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, szia Nagy András !
>Abban kerem a segitsegeteket, hogy milyen ragasztoval lehetne odaragasztani a
visszapillanto tukrot …
Nekem a nyaron a forro napsutesben minig leolvadt a visszapillanto tukrom a sz
elvedorol. Vegul is egy Ford
alkatreszboltban adtak egy mindketoldalan ontapados tukorragaszto lapkat (200 F
t), amelyet megfelelo felulet
tisztitas utan ranyomtam a tukur es a szelvedo feluletere es kitunoen megragadt
, tobbe nem mozdult el. Ezt
javaslom neked is.
Ne probalkozzal semmilyen mas ragasztoval (pl. pillanatragaszto !), mert szarad
as utan szettori a szelvedot. Ford
es Seat szelvedokre kulon specialis ketkomponensu ragaszto is letezk. Lehet, ho
gy errol Frigyes Mester tobbet
tud.
Udvozlettel: Havel Jozsef
|
+ - | Re XR3i olajfogyi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, szia Fogash !
Koszonom az "XR3i olajfogyi" temahoz a hozzaszolasodat, javaslataidat, azt nem
irtam meg, hogy a
szelepszarszimeringek csereje megtortent, de az olajfogyasztas ezutan sem valt
ozott. Motorkopasra nem
gyanakszom, reszben a mert surites az O.K., ami akar egy uj motornak is megfele
lne, masreszt nagyon jol huz a
motor, nagyon jo a nyomateka. Kopott motornal nem gyorsulhatna ennyire.
Tehat ha jo az olajnyomas erdemes meggyuruzni ? Nyugodtan visszaszerelni a reg
i fotengelycsapagyakat ?
Nem arthat neki ? Erre szeretnek valaszt kapni, hogy ilyenkor mi van ha csak a
gyuruzest csinaltatom meg,
es a fotengely koszorulest, ujcsapagyazast nem ?
Valaszokat elore is koszonom, jo hetveget és biztonsagos autozast kivanok minde
nkinek.
Udvozlettel: Havel Jozsef
|
+ - | Re: Bor vagy textil (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho,
> Felado : [Austria]
> Azon gondolkodom, hogy bor vagy textil
> tehat plus huzatot csinaltassak-e. Az arban
> nagy kulonbseg van, dehat az ember csak
> egyszer csinaltat ilyet egy autoba... Szoval
> a borbe szepen beleragadok nyaron meg nem
> csak nyaron, mert a kocsiban maskor is
> meleg van. Ez szol ellene. De olyan szep, nem?
Nekem ez az egesz "beleragadok a borulesbe"-kezdetu
valami egy irtozatosan nagy baromsag. Urban legend.
Nekem valahogy eddig meg sosem sikerult beleragadnom
a borulesbe, de meg csak izzaszto sem birt lenni soha,
pedig egesz nyaron abban ultem. Klimatol fuggetlenul,
azt ugyanis nem mindig szoktam bekapcsolni, neha
inkabb letekerem az ablakot, hadd hutson a menetszel.
A szovet annal gyakrabban volt kenyelmetlen a korabbi
autoimban. Szazszorosan is bor, mert gyonyoru, kenyelmes,
tartos, es konnyu tisztan tartani. A szint illetoen pedig: a
vilagos szinu is nehezen piszkolodik, viszont (szerintem)
sokkal szebb, es kulonosen elonyos abbol a szempontbol,
hogy ha a sok-sok hasznalattol elkezdene netan repedezni
(150-200 ezer kilometer utan), akkor sokkal-sokkal szebb
marad, mint a sotet szinuek, sot, szinte patinasabb lesz tole.
En annyira megszerettem a sajat vajszinu uleseimet, hogy ha
lesz kovektezo autom, es nem lesz benne bor, akkor annak
az uleset is be fogom huzatni valami hasonlo szinre. Ugyhogy
az a vilagos drapp, az tokeletes lesz!
udv,
Zoli
|
+ - | Re: alkotmany (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta: Temakor: alkotmany ( 52 sor )
> 2.) Mindenki szamol jobbra-balra, es a Trabi arabol vesz egy hasonlo koru
> es allapotu negyutemu kisautot. Fiestat, Unot, Polot, mittudomen. Nem zsir
> uj Swiftet!!!
En azzal is beerem, hogy veszel a kifogastalan allapotu Trabantom arabol egy
hasonlo negyutemut. 1/2-reertes ne essek nem azzal jarok, az csak van,
konzervaltam az unokaknak.
Mi a baj a Trabanttal? Alig van belole. Budos es lassu? A lo is budos,
raadasul az is rengereg CH-t (metant) enged ki a feneken. Miert nem
fikazzatok azt.
Jo nehany even keresztul a 2T joval kevesebbet szennyezett, mint a tobbi
auto, ti. a 86-os benzinnek elenyeszo volt az olomtartalma a tobbihez
kepest, megis mar akkor megbejegzett volt. A maradek trabant meg mindig
joval kevesebbet szennyez, mint a teljesitmenyre csiptunningolt
gengszterjarganyok tomkelege.
Zigi.
|
+ - | Aldo talan utoljara ... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
T. Lista!
Ma 2001.09.21-en atadtam Aldo Berta Levente szuleinek
10.000.- Ft-ot.
A megmaradt osszeget Nemes Marcus megkesett, de nem elkesett
varhato adomanyaval egyutt halottak
napjan sircsokor alakjaban Levente sirjan elhelyezem.
A szulok megkertek, hogy tolmacsoljam az adakozoknak,
valamint mindenkinek aki fajdalmukban osztozott a
KOSZONET-et, gyaszukban egyutterezve. (Eleg magyartalanra
sikerult)
Masolat Nemes Marcus,
(szulokNEK)
--
Üdv
Dunai Zsolt 30-255-0925
|
+ - | Re.:Bor vagy textil (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha ram hallgatsz a bor mellett dontessz. Mert a termeszetes borbe egyaltalan
nem ragadsz bele, mig a muszalas szovetekbe inkabb. Meg fogsz lepodni
mennyivel kenyelmesebb levegosebb. A marha, vagy disznobor tartossaga messze
felulmulja a szoveteket. A tisztitasarol meg erdeklodj szucsoktol, ok
miondanak neked kapasbol par fortelyt, pl a grizzel valo folteltavolitast
stb...
Udv!
Takacs Laszlo
|
+ - | RE: kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash,
Nagyon egyetertek veled. Az elso, de foleg a hatso kodlampa marha idegesito
es vakito nemkodben.
En altalaban fenyszoroval vagy kodlampaval villantva probalok ra
figyelmeztetni.
Szegyenlem bevallani, de ha nem kapcsol(ja le), akkor aggreszivabb
pillanataimban bosszuehes vadallatkent bekapcsolom neki a fenyszorot, hadd
vakuljon o is... :(
EuG
Xsara 1.4
|
+ - | Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autostarsaim!
Nagyon szepen koszonom a segitsegeteket a tukorragasztas ugyeben.
Ismet megmutatkozott a lista segitokeszsege.
Ket fele megoldasi javaslat erkezett toletek:
- Egyreszt ketoldalas kis matricat ajanlottatok, ami par szaz forintba
kerul.
- Masreszt, pedig Loc Title tipusu tukorragasztot.
Közben beugrottam az egyik legkozelebb eso autosboltba, es vettem 2 db ilyen
kis teglalap alaku, matricat. A felszereles elott zsirtalanitottam,
eltavolitottam az elozo pillanatragaszto reteget, (amit meg az elozo lamer
tulaj tett fel). Lehuztam a fedoreteget, es felragasztottam. Az elso 2 napot
jol birja, igaz, eroteljes tukorallitgatasba nem bocsatkoznek.
Beszerzesi helykent Ford alkatreszkereskedest, vagy szervizt, ajanlottatok,
sot elvileg íjaszboltban is lehet kapni hasonlot.
A Masodik ajanlott verzio, a tukorragaszto alkalmazasa. Azt mondjak, hogy ez
erosebb, mint matricazas. Masok meg azzal is riogattak, hogy ettol meg a
szelvedo is berobbanhat. Ez kb 1000 forintos tetel
Ez a ket darabos matrica keszlet 550 Ft-ba kerult, kicsit sok, de legalabb,
csak a sarokig kellett mennem.
Nagyon szepen koszonom a segitseget:
Major Frigyesnek
Meszaros Gezanak
Kiss Istvannak
SaGa-nak
Lantos Tibornak
Jo autozast kivanok nektek!
Sziasztok!
Andras!
Ford Fiesta 1.1 '86
(Regi Legkondis 07-es ladas)
Nagy András
Deep Sound
Rendezvényhangosítás, szervezés
Tel: 06-20-99-52-308
Email:
Honlap: www.extra.hu/deepsound
Hix autosoknak 10% kedvezmennyel!!!
|
+ - | Akku-kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halodik az akkum, igy ujat kell vennem. A Metroban csutortoktol akcios
lesz a CarJack (a Varta gyartja, a matricatol eltekintve ugyanugy is nez
ki). Jelenleg 44 Ah-s, Rocket ,,markaju'' van a kocsiban (D-Kadett 1.3s).
Az ujbol csak 55 Ah-sbol van olyan poluselhelyezesu, mint ez. Talan a
masikhoz is elernenek a zsinorok, nem mertem.
Mi a velemenyetek
- errol a tipusrol?
(nem felek a markatlansagtol egyreszt a gyarto miatt, masreszt mert negy
es fel eve (!) mar a jelenlegi akkuval erkezett a gep. Ki tudja, miota
van benne.)
- 44 helyett 55 Ah-s behelyezeserol?
(a konyve szerint gyarilag 36-os jart a kocsival, 44-es es 55-os
rendelheto volt hozza.)
Ed
Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
I don't want ANY spam! [...] I don't like spam! [Monty Python]
|
+ - | Belso tukorragaszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Andras.
>Abban kerem a segitsegeteket, hogy milyen ragasztoval lehetne
>odaragasztani
>a visszapillanto tukrot
>a szelvedohoz, mert az sajnos a kezemben maradt,
Aha :-) Levalt az elso fokozat ;-)))) Nos a Loc Title teroson belso
tukorragasztoval lehet visszaragasztani a leugrott tukrot. Ennek az ara:
1020 Ft.
0.5ML V.TÜKÖR RAGASZTÓ (bliszter)
Speciális Loctite készlet a visszapillantótükrök fém
talpazatának szélvédőüvegre történő ragasztásához. Kiegyenlíti a
különböző hőtágulási együtthatókból eredő eltéréseket, ezért a
kitámasztható oldalablakok csuklópántjának és fémfogantyúinak ragasztására
is ajánlható. Rögzítési idő: 30mp.
Udvozlettel : Frigyes
A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50 ; 06-20-9446-107
HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
|
+ - | Re: menetjelzo-helyzetjelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Fri, 21 Sep 2001 00:56:29 +0000 (UTC), wrote:
>.Es ha valakire ravillantanak, hogy "ugyanma koma kapcsold be a
>villanyt" akkor nem mutogatni esetleg anyazni kellene hanem illedelmesen
Tapasztalatom szerint sokkal hatásosabb, ha 1-2 masodpercre total
kikapcsolom a sajat lampaimat, utana vissza tompitottra. Ez nem direkt
felszolitas, hogy "wazze oreg sotetedik kapcsold be" de az esetek
nagy reszeben hatasos; mire mellem er vagy hatranezek a tuokorben,
szoktam latni, hogy majd' mindenkinek eszebe jut, hogy: hoppa,
tenyleg; es nem adtam alapot a visszamutogatasra. Akinek meg nem ugrik
be, annak hiaba akar szoban is.
Udv: Zak
['88 Mitsubishi Sapporo 2.4i]
|
+ - | Re: Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Abban kerem a segitsegeteket, hogy milyen ragasztoval lehetne odaragasztani
> a visszapillanto tukrot
> a szelvedohoz, mert az sajnos a kezemben maradt, nelkule pedig nem szeretnek
> sokat kozlekedni.
Mindenkeppen ketkomponensu ragasztot hasznalj, azok az igazan erosek!
Amikor eloszor probaltak ellopni a Bravamat, akkor (nyilvan a
sikertelensegen beduhodve) a tolvaj letorte a belso tukrot, de ugy,
hogy jott a tukor szaraval repedt uvegszilank is. Igy nekem uveget
kellett uvegre ragasztanom. Tobb probalkozas utan asszem vegul az Alfa
aruhazban talaltam ketkomponensu (valami cianid-szarmazek) ragasztot
par szaz forintert, ki pici tubus, azt kikevertem, es
visszaragasztottam. Elotte szenvedtem sokat, mert a tukor sulya
lehuzta, nem volt annyi eszem, hogy a szarrol lecsavarozzam az uveget
es csak a szarat tegyem fel. Egy teljes napot hagytam allni, utana
betonstabil lett. Mar ameddig tenyleges vegleg el nem loptak a
kocsit. :-) Azota regasztottam fele femet femhez is es azt is szep
stabilan megfogta.
Udv: Zak
['88 Mitsubishi Sapporo 2.4i]
|
+ - | ikertrafo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Masik megoldaskent az otlott fel bennem, hogy visszarakom az uj
> gyujtasra a regi trafot, de a belole kijovo gyertyakabelt
> parhuzamositom, es igy osztom el a ket hengerre.
Ez biztosan rossz megoldas, mert vagy csak az a gyertya szikrazna
aminek kisebb a hezaga, vagy az amelyiknel a henger epp nem
kompresszio utemben van. Az eredeti ikertrafo megoldasnal
tulajdonkepp sorba kapcsolodik a ket gyertya, nem parhuzamosan.
Az eredeti ikertrafot 2 6V-os kozonseges trafoval lehetne legjobban
helyettesiteni, ugy hogy a primer tekercsuk sorba kapcsolodjon.
Udv: Po:li
|
+ - | Re: Automentes nap (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia Fogash!
Idezek:
A Kozlekedesi Miniszterium felszolitja a gepkocsival kozlekedoket, hogy szeptem
ber 22-en szombaton, a nemzetkozi "Automentes napon" autoik helyett reszesitsek
elonyben a tomegkozlekedesi eszkozoket - kozolte Fonagy Janos miniszter. A min
iszter kifejtette: a Magyarorszagon eddig pelda nelkuli kezdemenyezes lehetove
teszi, hogy a levego-, es zajszennyezes artalmainak kitett zsufolt nagyvarosokb
an az onkormanyzatok atgondoljak kozlekedespolitikajukat. Az egynapos kampany c
elja nem az autok forgalombol valo kivonasa, hanem uj kozlekedesi modozatok meg
ismertetese az emberekkel.
Na ez az, amitol hanyingert kapok. "Kozlekedespolitika atgondolasa", "uj kozlek
edesi modozatok megismertetese az emberekkel", "a Miniszterium felszolitja", st
b. stb. Egy olyan kormany minisztere, amelyik igen hatarozottan beleszol a BKV
arpolitikajaba, ezzel rakenyszeritve a ceget, hogy jaratritkitasokkal "fejlessz
en", az kussoljon es ne szolitgasson fel engem, autotulajdonost. Nem flancbol h
agytam fel a tomegkozlekedessel, hanem mert elegem lett abbol, hogy lassu, de k
oszos, zsufolt es ritka jaratokon zotykolodjek, ahol meg akkor sem ul le az emb
er, ha neadjisten epp van szabad hely. Van annyi penzem, hogy vegyek es uzemben
tartsak egy normalis allapotu autot, kifizessem az atirasi illetekeket, valami
nt - az ev _minden egyes_ napjara - a kotelezot es a sulyadot, a muszaki vizsga
es a zoldkartya arat, ha ugy adodik, meg a parkolojegyet is, ezert keretik nem
. Lehet, hogy csak en vagyok ezzel igy, de a kornyezetemben az "uj ko
zlekedesi modozatok megismertetese az emberekkel"
eddig meg minden esetben a BKVtol az auto fele torteno orientaciot jelentette,
vajon miert nem tudok olyanrol, aki lelkesen valtott volna autorol trolira?
Nem szegyelli magat ez az ember, amikor ilyen hulyesegeket mond? (Jo, tudom, ne
m szegyelli. Csak valahogy orulnek annak, ha felelos vezetoink nem csak alkalom
szeruen felbofogott lozungokkal szeretnenek megszuntetni egy problemat, hanem a
minden bizonnyal farasztobb es koltsegesebb, de talan mukodokepesebb megoldaso
kat reszesitenek elonyben).
P.s. A fentiekkel nem azt szeretnem mondani, hogy kizarolag a kormany hibajabol
alacsony a fovaros tulajdonaban levo BKV szolgaltatasainak szinvonala. De vals
zeg a politika itt is joval nagyobb szerepet jatszik, mint a jozan esz.
Piece:
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | attetel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello !
Ha valaki esetleg tudna a Laguna atteteleit (valto/difi), akkor irja meg nekem
legyen olyan kedves. Szuletett 1995-ben, 2000ccm, 8 szelep.
Koszi,
Zotya
|
+ - | Vilagitas, Alfa, kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HA> fekeznem.Es ha valakire ravillantanak, hogy "ugyanma koma kapcsold be a
HA> villanyt" akkor nem mutogatni esetleg anyazni kellene hanem illedelmesen
HA> megkoszonni.Nekem ez a velemenyem.
HA> Udv.Loerot, benzint mindenkinek! Laci.
Szerintem a ravillantasrol a legtobb embernek mas jut eszebe. Szembol:
trafipax, hatulrol: tunes, en vagyok a gyorsabb. Akkor mar inkabb a
tompitott/helyzetjelzo ki-/bekapcsolgatasa.
>>Egyik ismerosom kerdezi, hogy letezik-e Alfas levelezo lista es ha igen
>>milyen uton- modon lehet ra feliratkozni.
HA> e-mail to: :))))))))))))))))))
Csak itt vigyazni kell, mert neha a nem alfistak kritizalni merik ezt
a negykereken gurulo, isteni szerkezetet. Ilyenkor PgDown sokszor,
majd lemegyunk a garazsba/haz ele, megsimogatjuk a joszagot,
esetleg batoritoan megveregetjuk a motorhaztetot, es egy "Tudod, hogy te
vagy a mindenem" sohajtas mellett megtoroljuk beparasodott szemunket.
Batrabbak ilyenkor le is kophetik a szomszed BMW-jet. Fanatikusokat
vigasztalhatja az a teny, hogy a szemet nemetauto-partiak nem tudjak
felsorolni fejbol a piros 73 arnyalatat.
HA> 2.) Lakott teruleten belul TILOS a kodlampa hasznalata.
Ez biztos? Engem egyszer megallitott a rendor, hogy miert megyek
kodlampaval. Mondom neki, hogy leginkabb azert, mert kod van. Erre o
azt mondta, hogy lakott teruleten belul, csak akkor szabad
felkapcsolni a kodlampat, ha akkora a kod, hogy azt indokolja, de
ekkor csak 20 (vagy 25?) km/h a megengedett sebesseg.
M.
|
+ - | Re:Kartalanitas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
> Dehogynem kell a kartalanitas! Szerintem, ha valakinek az allam
> joghatranyt okoz, annak jarna a kartalanitas.. De mi a bajod a
> Trabanttal? Az egesz, vagy csak a motor? Akkor miert kell kidobni az
> egeszet, ha egy motorcserevel is meguszhato az egesz? Miert nem
> tamogatja azt az allam?> Mondjuk 80%-20% aranyban?
> Itt ugy is arra van penz, amire akarjak.. Ha a Fradi vagy a Magyar foci
> meger milliardokat, akkor erre is lehetne aldozni a Szechenyi tervbol..
> Akinek a hazat osszedontotte a viz, mert arvizveszelyes teruletre
> epitkezett, annak epitenek uj hazakat? Azert miert nem morogsz?
> Akkor nincs hatranyban az egeszsegugy?
> Hali!
>
> Balage
>
Szerintem nem kellene errol elkezdeni vitazni, mert atmegy politikaba es akkor
megint nagy OFF anyazasok lesznek :(
Termeszetesen ha valaki motorcserevel meg tudja oldani, akkor tegye. Bar nem
hiszem, hogy az ossze jarulekos koltsegevel egyutt olcsobb megoldas lenne, mint
az
egesz auto csereje. Sot biztos vagyok benne, hogy nem uszhato meg 100ezer
forintbol sem.
Az arvizdolog egy mas teszta, bar igazad van alapvetoen. De azert nem mindegy,
hogy valakinek a haza dolt ossze es a szabad eg alatt kell laknia, mint ha
valakinek BKV-val kell jarnia. Amugy nem tudom lattatok-e a hirekben, hogy soka
n
szandekosan megrongaljak a hazukat, hogy tobb tamogatast kapjanak es lehulyezik
azokat, akik onerobol probalnak foldozni, amig meg nem jon a segitseg. Na ezeke
t
kuldenem a banyaba uran banyaszni szabadkezzel...
A Fradi miatt morgok, de szerintem ez nem ide tartozik. Azt sosem tartottam jo
ervelesnek, hogy ha neki szabad, akkor nekem is, ha neki jar, akkor nekem is.
Egyetlen tamogatasi modszert tudnek elkepzelni, ami direkt modon nem is menne a
zsebünkre: aki lead egy öreg 2T-t bontasra, az jarulekmentesen hozhasson be egy
idosebb autot Mo.-ra, termeszetesen valamilyen eloirt normalis motorikus es egy
ebb
allapotban.
Sajnos a legnagyobb gond az egesz Trabi temaban, aminek megoldasara viszont
szerintem is kellene allami segitseg, a Hycomatok kivaltasa, ugyanis sajnos a
mozgasserultek szamara azt hiszem Trabin kivul nem sok mas megoldas van :((
Gabor
ex. HIX-745
|
+ - | kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
irta
>Lakott teruleten belul TILOS a kodlampa hasznalata.
Hat ha ez igy van, akkor ez egy nagy hulyeseg.
Naponta jarok Pestrol Vecsesre dolgozoba. Altalaban a Gyomroli uton megyek.
Tudjatok hol van a Budapest vege tabla? Ferihegy 1 es 2 kozott feluton
(majdnem ott, ahol vege van az Ulloi utnak). Kb. 10 km-en keresztul olyan
helyen vezet az ut, ahol nincsenek hazak, jol megul a para, es nagy a
forgalom. Hat itt kellene igazabol a kodlampa. Majd 200 meter nem lakott
terulet kovetkezik, es az Agip kutnal mar kinnt van a lakott teulet - Vecses
- tabla.
Szoval a 17 km-es utbol 200 meter nem lakott terulet.
Jo lenne beszelni a koddel, hohgy csak azon a 200 meteren legyen szives
tartozkodni...
:-)
Hozzateszem, en nagyon ritkan hasznalom a kodlampat ill. a kodzarofenyt.
Koli
|
+ - | Vilagitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> mert mar en is jartam ugy, hogy az utolso pillanatban vettem
> eszre az en savomban a velem szembejovo
Akkor szerencsed volt. En kb. 3 evvel ezelott egy 60-al vanszorgo
Tatra tehergepkocsit eloztem a szurkuletben, mikor par meterrel
elottem felbukkant egy kivilagitatlan Avia. Olyan kozel mentem a
Tatrahoz, ahogy csak lehetett, ereztem, hogy a tukor mar-mar
hozzaer, es abban a pillanatban puff. Az Avia letorte a bal tukrom.
Ha 10 centivel kisebb a hely, ma nem irok a listara.
A szemben autozas meg jo sport. Az utobbi napokban picit sporo-
losan vezetek, igyekszem a szabalyok szerint jarni, mert a
rendorseg erzi a telet es egy utolso oszi nagy meres kereteben
minden sarkon mernek. Szoval megyek a szeles uton. Szemben
egy Ford Tranzit, amit eloz egy Favorit +2 km/h-val es azt elozi
egy Punto. Hat ez mar nekem is sok volt, 3 auto jon velem szemben
2 savban. A Favoritot meg elviseltem volna, eleg szeles az ut, en
is szoktam igy elozni, de a Punto. Elkezdtem dudalni, erre mint
a harman satuztak es tovabbra is lezartak a az egesz utat. Igy
mind a 4-en megalltunk es vartunk, ki kap hamarabb eszbe.
Mint a tehenek...
Cs.
AR 146
|
+ - | Police (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
tegnap index nelkul elemvagott egy harmas golf, rogton fekezett,
mert alig fert be, de csak az egyik feklampaja vilagitott, 3. pedig
nem is volt rajta. Beletenyereltem a dudaba, de rogton el is kaptam
a kezem, az auto hatuljan ugyanis ott viritott a felirat: POLICE.
Cs.
AR 146
|
+ - | feklampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> 2m-es kovetesi tavolsaggal nyomult. Egy osztraknal meg egyik feklampa
> sem egett. Egyszer csak azt vettem eszre egy sebessegkorlatozas elott,
> hogy erosen kozeledik. Akkor mar motorfekkel mentem, ugyhogy nyomnia
> kellett a feket,
Nem muszaj. Nagy divat kezifekkel lassitani, pedig ez sztradan
ELETVESZELYES!!!!
Cs.
AR 146
|
+ - | Fityo gyujtas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Masik megoldaskent az
>otlott fel bennem, hogy visszarakom az uj gyujtasra a regi trafot, de a
>belole kijovo gyertyakabelt parhuzamositom, es igy osztom el a ket
>hengerre.
Nem fog mukodni. Mindig csak az egyik gyertya fog szikrat
adni. Az amelyiken epp utat talal maganak a nagyfesz.
(A 4 polusu gyertyan is mindig csak az egyik szikrakoz
ut at.)
Ezert kell az ikertrafo. Ott kulon-kulon all elo a nagyfesz.
Akos
|
+ - | Tukor ragasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Abban kerem a segitsegeteket, hogy milyen ragasztoval lehetne odaragasztani
>a visszapillanto tukrot
>a szelvedohoz
Az UVERAPID 5 ketkomponensu ragasztot ajanlom.
Nekem tokeletesen bevalt. A Fordnal amugy
is vigyazni kell, mert a benzinkutaknal kaphato
egyes tukorragasztok hasznalata eseten fennall
a szelvedo szetrepedesenek veszelye!!!
Akos
(Masodszor probalom elkuldeni. Bocs, ha
ketszer jelenik meg)
|
+ - | Re: szaguldozo orultek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Iszonyu tullepes, de komolyan.. En pont tengnap usztam meg
>egy trafit mikor a csepeli feluljaronal villogtak hogy gaz van,
>koszi a szembejovoknek.
>52-54 kozott szep nyugisan a trafisauto fele kozeledtem a
>belso savban majd a kulsoben utolertem egy autot, na akkor vissza
>2be padlogaz, uvoltve szaguldottam el a kek skoda mellett a masik
>auto takarasaban, a rendorok elegge rosszalloan neztek.. :)))
>
>Ant
Minden reggel Szszmiklos felol megyek be Csepelre, az M0-s feluljarojan
keresztul. Ha csak nincs nagy zuhe, a rendorok a feluljarorol kamerazzak a
0-st, a Szeged fele menu savot figyelve. Ismetlem, szinte minden reggel!
6.30 utan szoktak kezdeni, azt mar nem tudom, hogy meddig vannak kinn. Ha
reggel jottok Budafok felol, jusson ez eszetekbe.
Sztriko J.
Range Rover '81
|
|