Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1202
Copyright (C) HIX
2001-08-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Mennyi benzin fer a tankba? (mind)  23 sor     (cikkei)
2 Lopasvedelem (mind)  30 sor     (cikkei)
3 Trabi, az unikum (mind)  20 sor     (cikkei)
4 Murten, fenykep (off) (mind)  21 sor     (cikkei)
5 Mondi fogyi (mind)  14 sor     (cikkei)
6 Re: Re: 3.2 V6 (mind)  68 sor     (cikkei)
7 Re: Uj Clio 500k-ert (mind)  13 sor     (cikkei)
8 Titan dYpol es kivegzese (mind)  28 sor     (cikkei)
9 Lopas ellen ... sarkanyfu"? (mind)  15 sor     (cikkei)
10 Jo olaj 2T motorba (mind)  31 sor     (cikkei)
11 Corolla 1 millio km garancia (mind)  11 sor     (cikkei)
12 Most jottem meg Horvatorszagbol (mind)  36 sor     (cikkei)
13 Re: *** HIX AUTO *** #1201 (mind)  22 sor     (cikkei)
14 Hutoviz (mind)  14 sor     (cikkei)
15 FW: Polski fiat 126 olajnyomas-problema (mind)  13 sor     (cikkei)
16 lassu haladas (mind)  21 sor     (cikkei)
17 Re[148]: nem alfa (mind)  12 sor     (cikkei)
18 robogo rendszammal? (mind)  30 sor     (cikkei)
19 Forma-1-es belepo elado (mind)  12 sor     (cikkei)
20 Matiz (mind)  17 sor     (cikkei)
21 Re: news (mind)  15 sor     (cikkei)
22 Re: news (mind)  13 sor     (cikkei)
23 Re: Galant V3000 (mind)  33 sor     (cikkei)
24 Militec? (mind)  7 sor     (cikkei)
25 Lejart lizing szerzodes (mind)  17 sor     (cikkei)
26 Re: Clio lopasvedelem (mind)  29 sor     (cikkei)
27 Garancia (mind)  12 sor     (cikkei)
28 Behozatal kulfoldrol (mind)  12 sor     (cikkei)
29 Felicia? (mind)  6 sor     (cikkei)
30 automata (mind)  19 sor     (cikkei)
31 Matiz tankolas (mind)  28 sor     (cikkei)
32 Re: Ketutemuek illata (mind)  13 sor     (cikkei)
33 Re: 3.2 V6 (mind)  28 sor     (cikkei)
34 Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind)  28 sor     (cikkei)
35 Tankolas, Matiz (mind)  32 sor     (cikkei)

+ - Mennyi benzin fer a tankba? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

„En rendszeresen nullazom a computert tankolaskor. mikor 
beallok a kutra,
sose annyi megy bele, amennyit a computer szerint 
fogyasztott, hanem
rendszeresen 1.5 - 2.5 literrel tobb. Kutja valogatja, de 
meg annyi, amennyi hianyzott belole sose ment bele, mindig 
tobb. Rendszeresen kattig toltom, aztan lassan meg 1 
liternyit belecsurgatok. Mindig en toltom, tehat kutas 
sunyisaga kizarva. Ha a komputer szamolna rosszul, az 
mindig ugyanannyit tevedne, gondolom en. Mi lehet akkor a 
magyarazat ?”

A formalis logika szerint a magyarazat a kovetkezo: minden 
kut csal, csak mas a „csalasi politikajuk”. Legalabb van 
verseny.%#&&{*¤ßŁ

Esetleg lejton all az auto tankolaskor. De mindig? Es 
mindig ugyanarra? Es ilyen komoly lejtes lenne?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Lopasvedelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

„Az igazsaghoz tartozik, hogy az autot az ismert 
szappanhabos,
traileres modszerrel vittek el egy lakotelep elol 
hajnalban. Kell
hozza 5 perc, es az INDEXrol ismert mobilzavaro elintezheti
a GPS-t, ha van benne. Szerintetek mi a turot kellett volna
beletennie, hogy ne vigyek el?”

Ismert keresztapara utalo jelet :)

Nandi! Mi az a szappanhabos modszer? Trailert sejtem. 

Es foleg, mi az a mobilzavaro? Minden GPS-t, rablasgatlot 
(Mini Skyguard neven VW ilyet ad el GPS-kent sokaknak), stb 
elintez? Vagy csak mondjuk a pager riasztasa mobilra nem 
mukodik? Ott akkor learnyekolja vagy teljesen kiuti? Mi 
van, ha kesobb majd jelez? A GPS, ha mondjuk tenyleg 
hatastalanitjak (akar ideiglenesen), nem adja le a jelet, 
hogy zavarast eszlelt? Vagy a muhodok nem jelzik, hogy 
eltunt az auto? 

Egy ismerosomnek GPS segitsegevel 9-szer (kilencszer) 
kerult meg a IV-es Golfja!!! Mondjuk en azert hamarabb 
meguntam volna. Allitolag mar jott vissza Ukrajnabol is 
auto.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Trabi, az unikum (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

„2) Volt mar a csaladban Skoda, meg Lada is, es meg mindig 
a Trabant
az, amivel a legkevesebb problemam van.”

Murphyvel: Ami nem romolhat el, az nem is romlik el. 
Amellett a szo jo ertelmeben (is) igenytelen joszag. 
Strapabiro.

„4) Szeretem a Trabantom. Talan ez a legfontosabb.”

Keves ilyen egyedi es szeretheto auto van. Sok elmenyt is 
nyújt (vezetesut is): sokkal alacsonyabb sebesseg eleg a 
rallye-filinghez. Sok tekintetben hasonlo, mint a Bogar, 
csak nincs olyan kultusza. Mondjuk a szocializmus utan ez 
ertheto.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Murten, fenykep (off) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Antal Attila irta:

„Az autopalyarol tertunk le egy nagyon hangulatos csepp kis 
varoskaba: Murten-be is Svajcban. Egy tunemeny kis 
ekszerdoboz, varosfallal korulveve !!!”

Jelentem, voltam ott ’91-ben. Tuti hely! Ha meg Bern fele 
jarsz, egyreszt ne hagyd ki a varost, masreszt, a citytol 2 
km-rel feljebb a folyon van egy kemping. Onnan lehet lefele 
(baromi sodrasa van, kb ketszerese a Tiszaenak 
Tiszabecsnel, tehat az ukran hatarnal) uszni az Aareban. 
Kicsit lejjebb betonba agyazott piros vasfogantyuk vannak a 
kiszallashoz. Celszeru kihasznalni, mert kicsit lejjebb van 
egy mini-vizlepcso. Meleg napot (25-30C, napsutes) 
javaslok, mert azert a víz eleg hideg. Hatalmas elmeny!

Hat az 1505 fenykep az rengeteg. Nekem egy uton kb. 500 
volt a max, igaz, hogy papirra. Digitalisra ez mind rafer?

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Mondi fogyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irt 1.8-rol. Ugy latszik, 
megis jelentosen kevesebbet eszik, mint a 2.0. Azert 
egeszen hulye, aberralt, baromarcu modon vezetve az sem 
eszik sokkal tobbet palyan 6-nal. De mondjuk azert atlagos 
inkabb 9 korul van, ami azert tobb, mint a 7,5-8.

Az egesz dontes kerdese. Azert a 115-hoz kepest az a plusz 
15-21 LE (a regi ketezres gyarilag erosebb volt) es persze 
nem utolsosorban nyomatek sokat jelent am. Havi 1000 km-nel 
mondjuk 10-15 liter a megtakaritas (ennyit szerintem 
mindenkepp meger), 10000-nel 100-150 liter.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Re: Re: 3.2 V6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Doneko! Jartam a honlapodon. Hat ott aztan minden megvan, 
ami az embernek eszebe juthat. Csucs. Jo a kakas is. En is 
kedvet kaptam a honlapkesziteshez, ez mintha valahogy mar 
hozzatartozna a hobbihoz es orulethez. Ket gond van csak, 
az egyik, hogy ehhez en teljesen fu vagyok (mennyi ido 
alatt tanulhato meg?), a masik, hogy azert az en autom nem 
uj, messze nem ennyire ritka es kulonleges. Meg 
Magyarorszagon sem.

Egyszeruen ilyen jo autom meg sose volt es el vagyok 
ragadtatva tole.

Kertel, hogy irjak valamit (digitalis kepeim nincsenek), 
tehat:

Ford Mondeo 2.5 V6 24V Ghia, 170 LE-s Duratec motor, 5 
fokozatu kezi valto, 5 ajtos kaszni. 1998-as, most 45e km. 
Gyari adatok (amikre fejbol emlekszem, otthon meg nincs e-
mailem):

Gyorsulasa 0-100 km/h-ra 8,4 sec, vegsebessege 224 km/h. 
Hossza 4556 mm, szelessege 1751 mm, magassaga 1420 m. A 
tengelytavja ugy emlekszem 2700 mm. Csomagtarto terfogata 
470 liter (fontos). Ez a kocsi nalatok az USA-ban a 
Contour. Itt Magyarorszagon viszonylag sok van belole, ugy 
1000 ujat adnak el evente. Ezek zome 1.6, 1.8 literes. V6 
viszonylag ritka, de volt olyan nap, hogy harmat is lattam 
par ora alatt. Eleg megszokott auto, sok flottas van. 
Altalaban nem nezik ki belole, mit tud, pedig nem csak a 
motorja mas, mint a szerenyebb modelleke.

Nagyon jo a futomuve (versenyzo szerint jobb, mint pl 
Escort Cosworthe), brutal jok a fekek, megis konnyen 
adagolhatoak. A kormanya konnyu, megis kozvetlen es 
rengeteg visszajelzest ad. Valto is pontos.

Szempontok voltak: ferjek el kenyelmesen, legyen hatul is 
eleg hely, nagy csomagtarto, legyen nyomatekos, gyors, 
eros, jol felszerelt, keveset futott, nem serult, nem 
presztizsauto, ne lopjak, jo minosegu gyartas, 
osszeszereles, legyen Mondeo :), legyen jo az ara (ugy 2 
millio Ft-tal olcsobb volt, mint mondjuk a kisebb, gyengebb 
es tolvajoknal nepszeru Audi A4 1.8T), nem art, ha nemet 
(Kolnben gyartjak), de azert ne legyen kenyelmetlen, 
fapados, csunya, stb., jo legyen a szervizhatter 
(rosszabbakrol hallottam). Legyen megbizhato, ne hagyjon 
ott sehol es ne kelljen szervizbe jarkalni vele, stb. Ja, 
es legyen felso-kozep kategorias. Nalunk ez mondjuk az Audi 
A4, nem ugy, mint az USA-ban, ahol a kolcsonzonel meg harom 
meret volt e felett. Erdekes volt, amikor azt mondtak, hogy 
Escort meretu autot kapok. Nezegettem a Pontiac GrandAm-et, 
hogy milyen szep nagy es nem is megy rosszul, aztan 
kiderult, hogy a leggyengebb verzio 150 LE :) Szoval 
beferjek egy helyre a parkolohazban, de azert ferjunk el 
benne kenyelmesen es ne fujjon le az utrol az oldalszel.

Szoval veg nelkul tudnam dicserni! Azt hiszem, szamomra ez 
most (es kesobb is) az elerheto legjobb auto. Persze 
almodozni lehet Jaguar X-rol, BMW 330xi-rol, stb.

A hangja pedig olyan csodalatosan szep 5000-7000 fordulat 
korul, hogy az valami hihetetlen! 

Ugy nez ki, hamarosan lesz lehetosegem fejleszteni rajta 
ezt-azt.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Re: Uj Clio 500k-ert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Hat igen, erre gondoltam.. :))))))
KI
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
>
.....
> ott valaki nagyon jol jar... Foleg, ha lopat hozza
> alkatreszeket, osszerakja, es eladja 2Mft-ert... :-)
>
>
> udv,
> deejaytiszy
+ - Titan dYpol es kivegzese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,



Tom irta:
>>>a burkolat alatt es csak oldalt van egy luk.


Egyreszt: lYuk
Masreszt: dYpol
(tegnap nem jottek at az ipszolonok? :-)

Szoval:
Jelentos hatranya a bebarkacsolt sebvaltozarnak, hogy a 
tisztesseges utaster-szigetelesu autokban (Clio es 
nagyobbak) igen erosen bejon a mechanika zaja a kis lYukon 
(foleg kozepes sebessegnel). Szemelyes tapasztalat. Persze 
van rajta gumidugo, de az halottnak a csok. De ez biztos 
tipus- (ill. kialakitas)fuggo.


Ennek ellenere meg mindig ez tunik az egyik leghatasosabb 
vedelemnek. Persze a folyekony Nitrogent ez sem birja, 
darabokra hullik. Persze ugyesseg kell a kipiszkalasahoz.



udv, deejaytiszy
+ - Lopas ellen ... sarkanyfu"? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Nandi Clios lopas-sztorijahoz:
> Szerintetek mi a turot kellett volna 
> beletennie, hogy ne vigyek el?


PIT - BULL - TERRI - ER !!!


(Azoknak, akik lattak Macskajaj c. filmet)


djtiszy
+ - Jo olaj 2T motorba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Eigen Peter irta:
>>>
Mivel a kutak csak a profitot nezik es a ketutemu tulajok 
altalaban nem keverik maguknak jo olajbol az uzemanyagot, 
ezert ez mar alapban okoz fustot es buzt.
....
Nem csak a Trabantrol. hanem minden ketutemurol van szo.
Ide tartoznak a robogok, kismotorok, MZ-k es ETZ-k es az 
osszes ketutemu (nem csak keleti gyartmanyu) motorkerekpar.



Ezt meg tudom erositeni.
Anno, amikor meg robogoztam (Yamaha Beluga 80) eg es fold 
volt a kulonbseg az akkori "AROL 2T" es "Total synt" 
kozott. A Total egyatalan nem fustolt, SOHA!! Raadasul a 
pici blokkok meg erzekenyebbek az uzemanyagra. (Igaz, az  
olaj ara: 200 Ft / 1000 Ft volt per liter.) De pont ezert 
jartam 98-sal, +draga olajjal. Kevesebbet fogyasztott, 
jobban ment, nem fustolt. A vegeredmeny penztarcailag meg 
10-20 forint kulonbseg. Elenyeszo.

Talan megeri (egy jo karban levo) Trabiba is jo benzint es 
minosegi olajat tolteni (akar kulon). Biztos meghalalja, 
fokent a mogotte meno autosok az erdi emelkedon. :-)


djtiszy
+ - Corolla 1 millio km garancia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

>>>
Kulonben nem tudtam, hogy az uj Toyota-ra ilyen garancia 
van.


Elnezest, lemaradt a levelembol, hogy ez Fro-ban van. De az 
auto ugyanaz.

djtiszy
+ - Most jottem meg Horvatorszagbol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, 
ma hajnalban jottunk meg Premantura-bol. 

Emiatt van nemi AUTOs elmaradasom... majd igyekszek.
Az elmenybeszamolo valamennyire is on-topic resze (A teljes az Index: Utazas Ho
rvatorszagba... van) :
 
Lakokocsival nem egy nagy buli az utazas, a csucstempo nalam nem több 90-nel, i
nkabb csak 80-85 az utazo.
1.6-os Suzuki Swifttel vonszolok egy kicsi kocsit, ami azert megpakolva biztos 
van 650 kilo korul. A 90-es tempohoz meg nem kell gyotorni a kocsit, messze meg
 a padlogaz. Hosszabb emelkedokon 3-ban 65-70, meredekebbeken meg ahogy sikerul
....

Igy az ut Pecstol Barcson át Premanturaig este 11-től reggel fél kilencig 
tartott, visszafele Letenyen at 17 oratol 02.30-ig. 
Majdnem  megszívtam a benzinnel, nem teli tankkal indultam visszafele, hogy maj
d Zagrabnal tankolok, vagy valahol a palyan. Karlovactol az autópalya vegeig ne
m talaltam benzinkutat! A mutato a "benzinoraban" soha nem latott melysegekbe s
ullyedt.
Varazsdin előtt, ahol vege a palyanak, tudtam csak tankolni, kevesebb mint
 2 liter volt a tankban.

Az utazás komoly szivassal kezdodott, elcsesztem a kornyezetvedelmi zoldkartyat
 (lejart), es a hataron Dravaszabolcsnal nem engedtek at 21.30-kor. Volt kis ka
pkodas, szombat este 10 orakor zoldkartyat szerezni.... raadasul a dravaszabolc
si helyzet olyan volt, hogy inkabb nem ott probalkoztam az ujabb kilepessel, ig
y visszamentunk Pecsre, es irany Dara'ny.

Ez volt az elso nyaralas a Suzukival, es az elso nyaralas regota, hogy semmi, d
e semmi muszaki problema nem merult fel, a motorhazat csak azert nyitottam ki, 
hogy ellenorizzem a folyadekokat.

Üdv: Attila

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-197-220.dial.matav.net)
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1201 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenki!

>   A Forma 1 elegge megszokott megnevezes a koznyelvben (sot,
> meg a mediakokban is). Sot, pl idei belepon lathatod:
> Ostermann Forma1 Kft, tehat meg ceget is alapitanak erre a
> pongyola nevre. En meg elo embertol nem halottam a Formula-
> 1 kifejezest. De ha hivatalosak akarunk lenni, akkor mind a
> magyar, mind az angol megnevezes ennel lenyegesen hosszabb.
> 

Igaz, valoban hosszabb. De ettol fuggetlenul meg hasznalhatnak(en ezt 
teszem).
Egyebkent pedig ez joreszt a media magyarositasanak kosszonheto.

> Egyebkent a Williams pedig (talan) a BMW-nek koszonhetoen
> hogy feljott, nem?
>

De, foleg a BMW-nek koszonheto, viszont ha nincs ki elvezesse, akkor hiaba
a kivalo motor.

Pa Mindenki: Attila.
+ - Hutoviz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Minek akarsz te is csapvizet, vagy egyaltalan vizet tenni a
> hutobe? Kerdesedre (mi tortenhet?) az a valaszom, hogy telen
> belefagy. Tehat szerintem a hutobe fagyallo valo, aztan 10 ev

Nyilvan nem telrol van szo, es a kerdes inkabb elvi. Lehet, hogy
van valodi indoka is a dolognak, de szerintem nem az, hogy
elvizkovesedik a huto.

> mulva csere. Vagy gondolod, hogy cserelnem kellene maar? Meeg
> a gyari van benne, 7 ev, 135 ekm, eszembe se jutott vizet onteni

Jobb gyartok 2-3 ev vagy 40-60 ezer km utan cseret szoktak
eloirni. Pontos okot erre sem tudok, lehet, hogy a fagyallogyarto
lobbi van mogotte :)
+ - FW: Polski fiat 126 olajnyomas-problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> alapjáraton pörög a motor felgyullad az olajnyomás
> visszajelzo muszer

Nem kerul benzin az olajba? Nem novekszik az olajszint?
Nincs nagyon szu'ro's szaga az olajpalcanak? Ha ket
ujjad koze veszel egy csepp olajat, sikamlos a tapintasa
vagy vizszeru es osszetapadnak az ujjaid?
Ha kiontesz egy talcara egy keves motorolajat es
megprobalod meggyujtani gyufaval es a gyufa elvetele
utan is egve marad meg egy picit, kekes langgal,
akkor benzin van benne. (Kontrollnak probalj
meggyujtani ugyanakkora foltnyi friss motorolajat.)
Udv: Po:li
+ - lassu haladas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ant irta par napja:
   
>   Ugyanez van az autopalyan, ha 60-al megyek egy
>   ido utan mar a savomban nem tudok megmaradni,
>   unom magam nezelodok, atcsuszok a masik savba
>   mig nem elore nezek, egyszeruen nem tortenik
>   semmi semmit nem kell csinalni....

   Erre csak annyit, hogy szamomra erthetetlen ok-
   bol ha az M0-n megyek 80-al, 5 km utan egyszeru-
   en  _elalmosodom_ ! Miert??? [vagy ezt inkabb
   egy orvosi listan tegyem fel?:)]

   (egyebkent csakazert sem megyek gyorsabban, nem
    veletlenul halalut az M0...)

   --
   Best regards,
    Johnny Riggs
    the private eye:)
    mailto:
+ - Re[148]: nem alfa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

   Lehet, hogy en vagyok az egyetlen, de engem
   nem erdekel az Alfa-VW vita.

   Ennyi:)))

   --
   Best regards,
    Johnny Riggs
    the private eye:)
    mailto:
+ - robogo rendszammal? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En is hozzaszolnek a motoros-biciklis temahoz.

   Minden nap robogoval jarok meloba. A dilemma mindig
   bennem van: sze'le'n vagy kozepe'n? Ha a szelen megyek,
   eszre sem vesznek az autosok -> van, hogy leszorita-
   nak. Ha a kozepen -> az autosok tobbsege normalisan
   kikerul, de sajna van egy reteg (en csak _barmok_-nak
   szolitom oket...), akiket annyira felbosszant, hogy
   csakazertis ugy eloznek meg, hogy majd' felborulok.

   Azota megprobalok a sze'le es a kozepe kozt feluton
   robogni:) Eddig nagyjabol bejott.

   ===8<===

   Ha mar robogo: multkoriban feltettem egy kerdest, de
   nem jott ra valasz. Talan most...

   Allitolag a robogokra is kotelezo lesz a rendszam
   (forgalmi, zoldkartya, stb...?)? Hallott valaki er-
   rol valamit?

   Elore is koszonom!


   --
   Best regards,
    Johnny Riggs
    the private eye:)
    mailto:
+ - Forma-1-es belepo elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Eladó 1db Forma-1-es (SILVER1 kategóriájú)
belépőjegy a Hungaroringra, vasárnap egész napra.

A kikiáltási ára 35000 Ft. Érdeklődni az alábbi számon
lehet: (30) 212-21-60.


				Üdv,
					Silco
+ - Matiz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az ujrainditozasnal BIZTOS, hogy kerul elegetlen benzin a
>katalizatorba, nem is keves. A berobbanasnal meggyullad, es
 a terhalos betetet. Katalizatoros autot ezert
>NEM ILLIK sem betolni, sem uresig jaratni. A sajatoddal se
>csinald! Raadasul az egy szep Laguna... :-)
>A masik meg egy zsir uj Matiz!

A gyujtas raadasa utan meg kell varni, amig az elektromos
AC felnyomja a rendszert (10-20 sec.), es csak utana kell
inditozni. Ha 4-5 masodperc alatt nem indul el, akkor
gyujtas le, majd elolrol kezdeni az egeszet. A benzin
szuro cserenel is igy csinaltuk, es masodikra indult.
Gondolom a markaszervizekbe is cserelnek neha benzin
szurot. Ott hogy inditjak utana az autot ? :)

Udv,
     Zotya
+ - Re: news (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> En is news szerverrol olvasom a HIX-et, es nekem sem jelennek meg a
> valaszaim, ha news-kent postazom oket, csak akkor, ha a listara emailben
> elkuldom. Erdekes, kb. fel evvel ezelott meg mukodott...

>>
>> Erdekes, hogy news-kent olvasava a listat a valaszaim nem jelentek meg.
>> Peldaul ez se:


hmm, erdekes, en sem tudom eldonteni hogy megjelenik vagy sem. Pl. a
legutobb irtam news-on keresztul a TDI topikba, es az megjelent, mert
fogash reagalt ra.
homer
+ - Re: news (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> En is news szerverrol olvasom a HIX-et, es nekem sem jelennek meg a
> valaszaim, ha news-kent postazom oket, csak akkor, ha a listara emailben
> elkuldom. Erdekes, kb. fel evvel ezelott meg mukodott...

>>
>> Erdekes, hogy news-kent olvasava a listat a valaszaim nem jelentek meg.
>> Peldaul ez se:

ja es a hix visszaigazolast is megkapom nagyon gyorsan a news-ba valo
postolas utan, ami pedig azt jelenti hogy bekerul a HA-ba a cikk.
homer
+ - Re: Galant V3000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>3000 GT.
>3.0 V6 24V        2972 ccm    225 LE    275 Nm
>3.0 V6 24V T    2972 ccm    280 LE    427 Nm    5,9s a 
>gyorsulasa a

.... japan modellnek, mivel ott a torvenyi szabalyozas miatt nem lehet
utcai auto 280 LE-nel erosebb. Az US-kivitelu 3000GT VR4 gyarilag,
pusztan mas programozasu ECU-val 320 LE / 427 Nm. Ebbol a motorbol
teljes tuninggal kb. 750 LE-t lehet kihozni. (mondjak a jenki 3000GT
tulajok.)

Dodge Stealth gyakorlatilag detto ugyanez a kocsi, kisse mas kulsovel.

>"A Galant legnagyobb motorja 2,5 V6 24V T 280 LE 363 Nm. Van 
>egy 2000-es CD-s autokatalogusom, ami a PC Worldben jelent 
>meg, abbol neztem az adatokat. Van harom kepem rola, ha 
>valaki igenyli szivesen elkuldom.”
>
>Lecci kuldd el! A Galant is 4WD, stb? Nalunk (Mo) ilyenrol 
>nem tudok.

Mert nincs. :-))) A mostani Galant VR4-et hivatalosan nem hozzak
Europaba. Angliaban, szurkeimbortban behozott jobbkormanyos letezik
jonehany. Allitolag van par darab balkormanyos VR4, meg kombi is, de
en meg kepen se lattam egyiket sem. :-( Kulonben a VR4 modellek mind
4WD/4WS. Ebbol a modellbol kulonosebb erolkodes nelkul ki lehet hozni
300 LE feletti teljesitmenyt, mindket turbo cserejevel siman 400 korul
is...

Kepek: http://ff1.elte.hu/public/mitsubishi/ mar ha eppen mukodik az a
rohadt szamitogep.
Udv: Zak

+ - Militec? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudom, hogy regebben volt mar rola szo, de nemtalalom: 
What about Militec? Milyen? Jó? Nem jó? Csak motorba vagy valtoba is?
Kelljen vagy ne? Megeri? Es hol lehet? Erdemes? Es mennyiert? Es ezert
mennyit kapok? Es egyaltalan? ;-))) Az alany egy '88-as Mitsubishi
Sapporo 2.4i A/T lenne. Koszike velemenyeket!
Udv: Zak

+ - Lejart lizing szerzodes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem jaratom ezt a listat, ha sokszor targyalt temat vetek fel akkor elnezest
kerek erte! De most a segitsegeteket kerem! Problemam a kovetkezo:
szeptemberben jar le az autom reszletfizetese, a kocsi forgalmiban
bevanjegyezve a leasing ceg fenttarto nyilatkozata. Azt szeretnem tudni,
hogy kerul kivezetesre? a torzskonyvet megkapom? lessz egyaltalan? ha
koltsegek merulnek fel az kozos? (naiv ember vagyok! :-)))  de hatha... )
stb..  Szoval ha valaki a kozelmultban hasonlo helyzetbe kerult irja meg a
torteneseket, elore is koszonom! Ha lehet privatba is, mert a listat nem
olvasom...

Megegyszer kosz!

zoli
http://natloz.znet.hu
15 000 anim GIF rendszerezve!
+ - Re: Clio lopasvedelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia !
>Ezt en sem ertettem, az en 206-omban kb. 150 000 Ft
>csak a lopasvedelemmel kapcsolatos, tobbfele cucc van
>benne.
>Az igazsaghoz tartozik, hogy az autot az ismert szappanhabos,
>traileres modszerrel vittek el egy lakotelep elol hajnalban. 
>Kell hozza 5 perc, es az INDEXrol ismert mobilzavaro 
>elintezheti a GPS-t, ha van benne. Szerintetek mi a turot >kellett volna belet
ennie, hogy ne vigyek el?

Ha egy autot trailerrel visznek el, akkor az sajna azt
jelenti, hogy feltuzelt geppisztolyos mudzsahedinekkel
is oriztethetned, akkor is laba kelne. Termeszetesen nem
az ilyen esetekre gondoltam, hanem arra, amikor user kijon
az 5 millas autojaval a szalonbol, szta'n mutatja otthon az 
asszonynak, hogy "latod Maris, ebbe mar gyarilag benne van 
a riaszto meg a zimmobilájzer". Igen, mindegyik autoban ugyanugy, tehat egy kom
olyabb autotolvaj szamara msdpercek alatt 
kiiktathatoan. A komolyabb vedelemre (valtozar, egyedi immo)
pedig sokan sajnalnak rakolteni 50-100e Ft-ot (ami atlagosan
az auto ertekenek 2-4%-a). Igaz, mint Te is irod, egyes esetekben
ez sem segit, de akkor mar olymind1, hogy 100 rugoval tobbet
bux, masreszt legalabb addig nyugodtan alszol, hogy minden
racionalis lepest megtettel a lopas ellen.

Piece:
nme1

"Know your enemy"
+ - Garancia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Itt Nemetorszagban nem hiszem, hogy csak marketing kerdes, sok europai
autora csak 1 ev garancia van alapbol es utana kulon lehet meg 1 vagy tobb
ev garanciat vasarolni.
Pl. ha egyszer megkapom a Citroenemet, 4 fele valasztasom lesz:
1 ev garancia (ingyen)
3 ev 50K km (penz)
3 ev 100K km  (meg tobb penz)
5 ev (ezt havonta kell fizetni es barmikor lemondhatom)
 
> Egyszoval en is ugy gondolom, hogy a mai autok tobbsege megbizhato es igy
> nyugodtan lehetne rajuk 3 ev garanciat is adni. Hogy vegulis mennyi a
> garancia ideje, az inkabb marketing-kerdes, mint technikai.
+ - Behozatal kulfoldrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erdeklodtetek autobehozatalrol.

Mivel engem is erdekel, korulneztem, es a Terminal forumaiban talaltam egy
topicot, ahol Pancel irt hasznalhatoakat.
Ha a linket megtori a levelezo (es biztos igy lesz), rakd ossze.


http://forum.terminal.hu/messages.php?lang=hu&session_id=&group_id=5&threads
elect=3967&first=0&sb=4&ow=2


Udv Sabat
+ - Felicia? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!
Szeretnek begyujteni egy par informaciot a Skoda Felicia 1,3-rol.
Vennek egyet a kozeljovoben. Ha valakinek van esetleg akkor 
megkoszonnem a rola adott informaciot. Pl. gyakoribb hibak
gyengesegek, elonyok, hatranyok stb.
Elore is koszi,
+ - automata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Vettem egy Mazda 626 GLX-et, es szeretnek kicsit megismerkedni az automata
valto rejtelmeivel. Hatha van itt valaki, aki ismeri.
Szoval azt szeretnem megtudni, hogy mire kell vigyazni a hasznalat soran.
Leginkabb az elore gurulasbol R-be valtas es forditva. Teljesen meg kell
allni vagy nem fontos. Egyaltalan hogyan mukodik az automata valto.
Beteszem sebessegbe es 1 sec mulva indul el. Mi mukodteti a kuplungot?
Gondolom hidraulikusan megy. Ha fix 2-ben indulok el vele telen, akkor
menet kozben at lehet-e valtani D-be? Ha meg kell allni, akkor megint nem
fogok tudni elindulni a csuszos uton. Ugyanez a fiz 1-essel is
hegymenetben. Ha enyhul az emelkedo, akkor jo lenne gyorsan attenni D-be es
ugy folytatni az utat. Lampanal nyomni kell a feket es hadd daralja az
olajat, vagy kivenni N-be es ugy varni a zoldet? Mi tortenik az N es D
kapcsolasakor? Kopik-e valami N-ben alapjaraton?

Udv.:


+ - Matiz tankolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: Matiz tankolas ( 11 sor )
> Idopont: Thu Aug 16 09:23:19 CEST 2001 AUTO #1201
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

At 2:31 AM +0200 8/15/01,  [Hungary] wrote:
>Este neztem a kocsi kiskonyvet, a tank 35 l, tehat kevesebb, mint 4.5 l
>volt meg a tankban. A kiskonyv szerint viszont amikor mar csak 5.5 l
>van, kigyullad a piros tajekoztato feny, hogy fogytan van a benzin.

Panni!
Szerintem latogass el az alabbi cimen a MATIZ KULBba, ahol sok lelkes 
es kedves autos fog korrekt valaszt adni a kerdesedre.
http://w3.swi.hu/matiz
Sok szerencset
Barnabas

Panni!

Én is Matizos vagyok, de "járatom" a hix autót (bár emberszámba nem nagyon
vesznek :-))), mert eddig ha kérdeztem/írtam valamit, soha-senki nem reagált
(DJTiszy kívételével, aki pont a Matiz-vásárlás elott írta le a véleményét
errol a kicsi-kocsiról). 
Ennek ellenére továbbra is huséges olvasójuk vagyok...
Viszont a Matiz-klubba is beléptem, ott mindig mindenre válaszolnak!
Írj magánba, ha gondolod!

Andi
+ - Re: Ketutemuek illata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Belso levego keringtetes rulez! Ez nalam mar olyan 
felteteles reflex, mint mondjuk az indexeles. Amikor 
Warnyum volt, engem is zavart, ha elottem ketutemu kollega 
ment (egyebkent jol elvoltam) :).

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia

Koszi en is rajottem, ilyen kerinetes a Suzukiban is van, de klimam az nincs. E
bbol eredoen az ablakok nyaron ugyebar lehuzva es igen unalmas fel-le huzogatni
 oket,meeg akkor is, ha mind a negy elektronyos. Udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Re: 3.2 V6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Doneko, milyen gep ez? Meselj.
>
> K malac
> Ford Mondeo V6 Ghia

Acura TL 3.2 V6 225 LE VTEC motor, 5 fokozatu kezi vezerlesu automata valto,
gyorsulasa 0-60 mph (96.6 km/h) 7.5mp.
Oktoberben lesz egy eves, 27e km van benne. Magyarorszagon nem kaphato ez a
tipus, itt az USA-ban a Honda dragabb modelljeit Acura markanev alatt
arusitjak, pl. a Honda Legend-et Acura RL-nek nevezik. A TL meretben es
felszereltsegben az Audi A6-hoz, az 5-os BMW-hez es a Jaguar S-TYPE-hoz all
kozelebb, de a $30000 koruli ara kb. $15000-al ezek alatt van. Azert is
olcsobb ezeknel az import autoknal, mert az USA-ban gyartjak, es
alkatreszeinek 45 szazaleka megegyezik az Accord-eval, ami itt a Toyota
Camry utan a masodik legnagyobb szamban eladott auto, igazi tomegcikk.

Reszletesen irtam a kocsirol, a megvasarlasanak torteneterel, valamint az
autoapolasrol a honlapomon, ember legyen a talpan aki az egeszet elolvassa.
Ezen vezettem le annak idejen a kocsi megvasarlasakor termelodott folos
energiamat. Akinek csak email eleresed van, szivesen elkuldom zip-elve, 2.4
MB.

OK, te jossz, irjal par sort a tiedrol! Az interneten eleg keves infot
talaltam rola, fotokat pedig szinte semmit.

Udv:
Doneko
http://www.qqriq.com/Otto/Acura/
+ - Re: Trabant forgalombol kivonasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>.... es mindezek tukreben nem furcsa, hogy a 
>legszennyezest szinte mindig a ketutemuekre
>akarjak raverni? 
Valoszinuleg igazad van, tulajdonoskent sokkal inkabb a borodon erezheted a
tamadasokat. 
En lennek a legboldogabb, ha a HIX Auto a fustolgo teherautok vezetoinek
panaszkodasaival lenne tele, miszerint allandoan kornyezetvedelmi
ellenorzesekkel zaklatjak oket. :-)

Ehelyett:
"A rendelet szerint kozuti ellenorzeseken fennakado, tulzottan "fustolo",
illetve zoldkartya nelkul kozlekedo autokrol a hatosagok - a korabbi
tervekkel ellentetben - nem azonnal szerelik majd le a rendszamtablat, hanem
a jarmuvezeto ot nap turelmi idot kap az auto beallittatasara es az ervenyes
kartya beszerzesere. A mar kiallitott zoldkartyak lejaratukig ervenyben
maradnak, s a kartyakat eddig kiado szervizek - amennyiben teljesitik az
ervenyben levo eloirasokat - tovabbra is uzemelhetnek."
http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20010817dragabb.html

Na most en is ismerek olyan szervizt, ahol a zold kartyahoz meg csak meg sem
kell mutatni az autot.:-(

Mindezek ellenere ugy velem, a levegoszennyezes ellen teljeskoruen kell
kuzdeni es ebbe beletartozik a ketutemuek okozta szennyezodes
visszaszoritasa_is.

Udv:
pJ
+ - Tankolas, Matiz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Az ujrainditozasnal BIZTOS, hogy kerul elegetlen benzin a
> katalizatorba, nem is keves. A berobbanasnal meggyullad, es
>  a terhalos betetet. Katalizatoros autot ezert
> NEM ILLIK sem betolni, sem uresig jaratni. A sajatoddal se
> csinald! Raadasul az egy szep Laguna... :-)
> A masik meg egy zsir uj Matiz!

> deejaytiszy

Koszonom deejaytiszy, en is ugy tudtam, hogy nagyon nem tesz jot a
katalizatoros kocsinak, ha kifogy belole a benzin, de nem tudtam
_biztosra_, most megerositettel.


Koszonom a tobbiek velemenyet is, elgondolkodtato, hogy lehetsegesnek
tartjatok, hogy nagyobb a tank, mint ahogy leirtak. Az, hogy a kulonbozo
vezetekekben is van benzin, az nekem nem eleg meggyozo, mert ez az elso
tankolaskor okozhatja csak azt, hogy tobb benzin megy bele, mint
gondolnank, hiszen a tovabbi tankolasokkor ezeken a helyeken mar _van_
benzin, csak a tankot toltom utana. (IMHO)


Kedves Barnabas,

> Szerintem latogass el az alabbi cimen a MATIZ KULBba, ahol sok lelkes
> es kedves autos fog korrekt valaszt adni a kerdesedre.

Koszonom az otletet, mar felfedeztem oket, de ott - egyelore - nincs
levlista, csak forum. De mar javasoltam a levelezolista letrehozasat,
remelem lesz belole valami!

Anna

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS