Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 430
Copyright (C) HIX
1999-07-01
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 "autokereskedes" (mind)  23 sor     (cikkei)
2 RE: Varnyu kerdes (mind)  17 sor     (cikkei)
3 Renault 5 (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Sportkormany (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Re: eladasi tipp ladasoknak (mind)  18 sor     (cikkei)
6 felni-gumi (mind)  13 sor     (cikkei)
7 AR 33 vizpumpa (mind)  14 sor     (cikkei)
8 Lada 21006 (mind)  13 sor     (cikkei)
9 Renault 19 (mind)  30 sor     (cikkei)
10 Autoradio (mind)  5 sor     (cikkei)
11 Turbofeltoltok II (mind)  85 sor     (cikkei)
12 gyeszjatka (mind)  13 sor     (cikkei)
13 Re: Jogositvany (mind)  32 sor     (cikkei)
14 wankel (mind)  9 sor     (cikkei)
15 Autostalalka elmarad :-( (mind)  22 sor     (cikkei)
16 Re. Fek (mind)  26 sor     (cikkei)
17 Re: *** HIX AUTO *** #429 (mind)  16 sor     (cikkei)
18 Ajanlo Lista (mind)  21 sor     (cikkei)
19 Kellene ket szam (mind)  7 sor     (cikkei)
20 Re: trabant 1.1 (mind)  12 sor     (cikkei)
21 Re: Honda elktromos problema (mind)  26 sor     (cikkei)
22 civic 1.4i ->1.4is (mind)  37 sor     (cikkei)
23 IKARUS autoja (mind)  14 sor     (cikkei)
24 Megbizhatosagi toplista (mind)  43 sor     (cikkei)

+ - "autokereskedes" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ha van jo otletetek, hogyan lehetne meg torleszteni az
> aljassagukert irjatok meg!

oszinten sajnalom hogy ez tortent veled :( - sajnos tanulopenz. :(

ebben az orszagban egy CEG-ben nem lehet bizni, mert egy
ceg az valakie, a valaki pedig egy "embert" jelent, az emberek
pedig itt(?) ilyenek. se foglalot se eloleget soha senkinek nem
szabad odaadni, meg tanuk altal alairt papir elleneben sem,
mert ez tortenik. reszletre eladni a kocsidat - ugyanez a csapda.

eppen ezert irtam az autovasarlasos irasomban, hogy vasarlaskor
legjobb erv az alkuban: kezedben a teljes osszeg a helyszinen.
ettol az eladok elolvadnak. es szamodra is az a legtisztabb,
 kifizetni+elvinni.

hogy mit tehetnel? fogsz 2-3 leselejtezett karburatort,
amiben azert meg van benga, belobbantod, es a 2-3 legdragabb
ottparkolo kocsijuk szelvedojebe + a telephely kis fahazaba/lako-
kocsijaba b****od, aztan elszaguldasz egy lefuggonyozott 350-es 
Czetkan. :-)

z.
+ - RE: Varnyu kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Apam negyutemu varnyujaval van egy kis gond.
> A helyi autoszerelo mar par honapja probalkozik, de
> a varva vart siker elmaradt. Szoval az auto hidegen
> rangat, erotlen, hirtelen gazadasra eloszor torpan,
> durrog, az alapjarat periodikusan egyenetlen.
> Par km megtetele utan kifogastalanul megy a jarmu.
nekem is ilyen van csak az gazos is raadasul :)) szoval mindenkeppen erdemes
megnezni az automata szivatoban levo kis fem spiralt 1-2 ezer ft-os tetel,
de a hideg rangatast altalaban megoldja. Ezen kivul van 2 db vakuumcso ami a
karburator kornyekerol indul, ezek sem artanak ha a helyukon vannak :)

bye
vlad

ps: keresek 1.3-as wartbihoz konyveket, esetleg eredeti gepkonyvet is,
illetve olcso fordulatszammerot ugyanehhez (mondjuk ez a kis led-es az jo
volna)
+ - Renault 5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello autosok!

Renault 5 (1984-es Alpine Turbo) sportauto elado.
Extrak: uj turbo, uj kuplung, 2 uj Falken gumi (stbstbstb ... :) )

Iranyar : 340.000 Ft.
Erdeklodni : 06-20-9278894 telefonon lehet.

-- 
GA'BRIEL, A'kos )
+ - Sportkormany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Van egy felesleges sportkormanyom, amihez mar kocsim
sincs. Ha kell valakinek olcson elviheti.(Nem agyonnyuzott)
Autoflex, minosegi tanusitvannyal.

BAdam       E-mail: 
+ - Re: eladasi tipp ladasoknak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ugy tudom a Lada kivonult Magyarorszagrol, ugyhogy nem valszinu, hogy lesz.
Esetleg ruszkibol behozhatod. :)

> wrote in message news:...
> Kedves ladasok !
>
> Azt hallottam, hogy aki fenti markaju kocsijat eladna,
> annak erdemes a nepzeneszujmagyaretnikum korokben
> erdeklodni, mert azok szeretik a ladakat. Szo ami szo,
> a sajat tapasztalatom is megerositi ezt. (Sok olyan csavot
> lattam ladaval, akinek dragabbra is futotta volna).
>
> Egyebkent  hallott mar valaki az uj Ladarol (gyeszjatka)?
> Arjegyzekben es fenykepen mar lattam, de nem vagyok biztos
> benne, hogy kaphato is.
>
> Udv. Afonya (Lada 1300, Renault Kangoo)
>
+ - felni-gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

6x14-es Alu-felnijeimet ke'szulok 6x15-re cserelni.
Ket kerdesem lenne, me'gpedig:

1.ra'megy-e a 205-os gumi a 6-os felnire problema nelkul, vagy
 vegyek inkabb 195-et?
2.milyen magas gumi felel meg majd az eredeti 185/60 R14-eseknek,
 azaz milyen 205/?? R15-os gumit, vagy 195/?? R15-et vegyek?

Koszi sze'pen,. 

            Kepesi Marian
+ - AR 33 vizpumpa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Alfa'm vizpumpajanak kiment a csapa'gya. Megprobaltam kiszedni az 
egesz pumpat, de a 4 csavar megengedese utan egyaltalan nem 
mozdult. Kocogtattuk, meg minden, nagyon kemeny hangot hallatott. 
Kifesziteni nem akarom, ugyanis egy darab mar igy is lepercent, hiaba 
vigyaztunk.
A motor egy 1.7-es 16V-s boxer 90-bo"l.
A kerdes: mi modon szedjem ki a pumpat ugy, hogy ne sertsem meg
a motorblokkot? Van valami trukk, vagy folyadek, vagy akarmi, ami 
segit?

Koszi, 
                       Marian
+ - Lada 21006 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halika!

     Ezt talaltam a www.vaz.ru -n (Lada home):

     VAZ-21106 GTI 2.0 16V.
        110kW(147LE)/6000 (ford./perc)
        196 Nm /4800 ford./perc
        9.5 sec alatt van 100-on.

Ez egy Lada... Aki tud infot arrol, hogy mennyibe kerul, ki arul ilyet stb.
az irjon!

Danidek
+ - Renault 19 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

A sogorom nemreg vett egy Renault 19 1.9D-t. A multkori
ozonvizszeru esoben kenytelen volt belehajtani egy "tocsaba"
de az melyebb volt, mint gondolta. A viz az auto kuszobeig ert.
A motor lefulladt, de kesobb nagy nehezen sikerult beinditani.
Velhetoen vizet szivott fel a motor.
Borzaszto traktorhangja lett az autonak, nincs ereje, kekesen
fustol. A hazauton kicsit ugyan javult a helyzet, de lenyegi
valtozas nincs.
Az autoklubnal csinaltatott motordiagnosztikat a srac.
Megallapitottak, hogy az egyik hengerben nincs megfelelo
kompresszio, valoszinuleg a hajtokar gorbult el.
Egy szakszerviz szerint (elmondasa szerint sok ilyen autoval
talalkozott) "csak" egy-ket szelep gorbulhetett el.
A csatornazasi muvek nem nagyon akar hallani karteritesrol,
es akkor is max 50 ropi. A Baumgartnernel viszont egy hajtokar
30ezer es csak 4-es szettben adnak.

Szerintetek mi serulhetett a motorban?
Be lehet-e vasalni a csatornazasi muveken a teljes osszeget?
Van valakinek tapasztalata?

Renault 19 es 21 tulajok! Surgosen szereljetek at az autotokat.
A levegobeszivo cso veget emeljetek magasabbra. A gyari
allapotaban szinte a foldrol szivja a levegot a motor!
(gordulo porszivo)

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Autoradio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok!
Meg szeretnek valni a vadonatuj meg bontatlan Blaupunkt 
Cleveland DJ autoradio-magno-10 CD-s valtotol. Egyben, vagy 
kulon is.
Koszi a segitseget ATIS
+ - Turbofeltoltok II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Folytatom!

Konstrukcios feltetelek:
A turbotolto alkalmazasa a motorikus folyamatokat es a motor
konstrukciojat melyebben erinti, mint ahogy azt sokszor feltetelezik.
A turbotolto motorra adaptalasa viszonylag egyszeru, de emellett meg
szukseg van a tolto es a motor megfelelo illesztesere. Azaz mukodesuk
termodinamikai es aramlastani osszehangolasara.
Ezen kivul szamos szerkezeti feltetelnek is eleget kell tennie. Az
alkatreszeket nagyobb mechanikai es hoigenybevetelre kell meretezni.
Az eredetileg szivonak tervezett motorok csakk akkor epithetok at, ha az
erintett alkatreszek nagy biztonsagi tenyezoval lettek tervezve es
gyartva.
De minden esetben figyelembe kell venni, hogy a motoron milyen
konstrukcios valtozasokat kell vegrehajtani.
Az osszeepitesnel meg kell talalni a tolto moduljainak olyan
kombinaciojat, amely biztositja a motor igenyeinek kiszolgalasat.
Ez a munka a toltogyartok es a motorgyartok szoros egyuttmukodeset
igenyli.

Reszei:
Forgoresz:
Forgoresz vagy rotor. All a turbina es jarokerekbol(suritokerek), a 
tengelybol es nehany kisebb tartozekbol.
A centripetalis turbina es a radialis kompresszor egyfokozatu.
A turbinakerek nagy hoszilardsagu nikkelotvozetbol keszul, ami a
benzinuzemu Otto-motorok extrem nagysagu kipufogogaz homersekletet is
kepes elviselni. Precizios ontesi technologiaval gyartjak es a
tengellyel dorzshegesztessel kotik ossze.
A kompresszor-jarokerek szinten precizios ontessel, de aluminium
otvozetbol keszul. A tomitessel, tavtarto persellyel egy anya szoritja a
tengely vallahoz, igy az komplett egyseget kepez.
Mivel a turbinakerekkel szerelt tengelyt es a racsavarozott jarokereket
kiegyensulyozzak, ezert azokat cserekor nem kell utolag centirozni.

Csapagyhaz:
A forgoreszt siklocsapagyakkal csapagyazzak. A tengelyiranyu eroket
hornyolt axialcsapagyak veszik fel.
A kenest a motor kenoolaj-ellato rendszererol kapja. Turbina es
kompresszoroldalrol tomitogyuruk biztositjak az olaj bekeruleset mindket
terbe. A csapagy hoterhelesenek csokkentesere a turbinaoldali gazter es
a csapagyhaz kozott egy hopajzsot alakitanak ki.

Turbina es kompresszorhaz:
A turbina es kompresszohaz rogzitesere egy szoritogyurus megoldas
szolgal, amely lehetove teszi azok tetszoleges helyzetbe allitasat.
A turbinahazat gombgrafitos ontvenybol alakitjak ki. A nagyobb
hoterheles eseten Si-Mo adagolasu vagy ausztenites gombgrafit otvozetet
hasznalnak.
A kisebb hoterhelesu kompresszohaz aluminium otvozetbol keszul.
Mindenhol biztonsagi tulmeretezessel terveznek.

Toltonyomasszabalyzo szelep:
A toltonyomasszabalyzot ott alkalmazzak, ahol kis fordulaton is szukseg
van nagy nyomateki ertekre. Ahol a motor szeles motorfordulatszam
tartomannyal rendelkezik.
A szelep feladata a toltonyomas szuk ertekek kozott tartasa, vagy
korlatozasa. Ha a szelep kinyit akkor a kipufogo-gazaram egy resze a
turbinat megkerulve a kipufogorendszerbe jut. A turbina kisebb
teljesitmenyt ad le, a kompresszor teljesitmenye azonos mertekben
csokken, a toltonyomas beall a beallitott ertekre.
Az elonye, hogy kis motorfordulaton is jelentos nyomatek biztosithato.
Hasonlo hatasuak a valtoztathato szogallasu vezerlolapat-konstrukcioknak
is (valtoztathato geometriaju turbo), melyeket az Audi es a VW alkalmaz
a mostani turbos motorjaihoz.

De ez mar a kovetkezo (utolso) reszben lesz. A toltonyomas
szabalyozassal egyutt.

Ja es a transzporteres rendorrol jut eszembe.
En a szlogenuket mar egy ideje csak ugy emlitem:
DORGA'LUNK ES VE'TUNK!

Van egypar sztirm ezzel kapcsolatban......
-- 
  
   Udvozlettel - Best regards  

 o o o o o o o o o o o o o o o o o
 o                               o
 o      Teeby - The Säint        o 
 o                               o
 o  mailto:  o
 o                               o
 o o o o o o o o o o o o o o o o o
+ - gyeszjatka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: eladasi tipp ladasoknak ( 13 sor )
> Idopont: Wed Jun 30 02:22:06 EDT 1999 AUTO #429
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 ...
> Egyebkent  hallott mar valaki az uj Ladarol (gyeszjatka)?
> Arjegyzekben es fenykepen mar lattam, de nem vagyok biztos
> benne, hogy kaphato is.

Epp ma lattam egyet a delipu elott, feheret. Sajnos siettem, igy csak ennyi.

Akos
+ - Re: Jogositvany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ez igy szokott menni? A hatarozatban mert nem volt szo a
>jogositvany bevonasarol? Mert vontak be a "C" kategoriajat is?

A "C"-rol semmit sem tudok, de amikor meg at nem irt trabantomra
nem volt kotelezo biztositas, es egy lakotars parkolo wartburgjanak
tolattam, a rendszamot a sertett hoborgese miatt levettek.
Sajnos a tulaj nehez honapokat elt, es nem hagyta magat rabeszelni,
hogy zsebbol rendezzem a karat. Azt hitte, hogy igy a biztosito
majd fizet neki.
A rendszam bekerult a IV. keruleti kapitanysagra.
Utolagos atiratas es biztositas fejeben azonnal visszakaptam.
A 3000Ft birsagot pedig az V. Izabella utcabol rottak ki ram,
kb. egy honap mulva, mikor mar azt hittem, hogy...
Azota tudom, hogy a birsagolasi es az egyeb szankcioknak semmi
kozuk egymashoz, mert nem egy helyen intezik oket.
A szomszedot a biztosito termeszetesen elhajtotta a pitvarba,
a hatarozaton meg az szerepelt, hogy polgari uton rendezze a
felem levo koveteleset. Ha nem panikolt volna be, hogy nincs
biztositasom, 3 Bartokot megsporolt volna nekem, es nem
dekkolt volna egy hetig otthon a Trabi. A penzet (6eFt) meg
hamarabb megkapta volna tolem.
Az osszegeken ne lepodjetek meg, '91-ben tortent. :)

Egy kerdes:
A biztositon tenyleg meglepodtem, mivel meg az en
szerzodesemben is ott allt, hogy a Biztositasi Alap fizeti az ilyen
kart, es nekik kell a vetkesen (azaz akkor rajtam)
birosagilag behajtatni, nem pedig a karosultnak pereskedni.
Most akkor hogy van ez?

Dulifuli
"Ki nem allhatom Hokuszpokot!"
+ - wankel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Ha mar ugyis cikkeket irtok, ne lejart dolgokrol, hanem peldaul arrol,
hogy hogyan mukodnek a Wankel motorok, az alapoktol (elmelet es
gyakorlat). Az ember olyan sokat hallja, hogy milyen jok ezek es sok
fogalma nincs rola, hogy hogy mukodik.
koszi:

Zaruba Gergely
+ - Autostalalka elmarad :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.
Szia Deej@y Tiszy

>el kell  szomoritanom a tarsasagot (mar aki erdeklodott),
>mert munkam miatt el kell halasztanunk a julius 3-i mogyorodi gokartozast.
En nagyon elszomorodtam :-(( Pedig Fecoval keszultunk a talalkozora. Nem
lehetne inkabb valamilyen pikknik jellegu talalkozora koncentralni ? Minden
mas rendezvenytol mentesen csak mi a HIX lista autosai talalkoznank. En a
Redei Balint fele matricara szavazok. Azt hiszem Feco is.

Udvozlettel :Frigyes


Budapest. 1014.    Tel: 214-39-50
   Uri u. 24.            A - MajorKa Bt.


Julius3. - aig 10% os kipufogo akcio.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
+ - Re. Fek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok.
Szia Balazs.

>Egy fogos ravasz kerdesem lenne feletek.
>Amikor fekezek, a bal elso fekem elkezd fogni, a jobb elso meg nem.
>Ha kicsit erosebben megnyomom a pedalt, akkor erzem hogy megindul a jobb
Megnyugtatlak a munkahengered OK. A fekerokulombseg ugyanis a fekbetettol
ered. Amikor a betet kopik a munkahenger csapja utanallit, de csak egy
meghatarozott kopas utan. Mert Un. ricnis megoldasu. Mikor kopottab a
beteted a ricnis munkahenger dugattyu uatnallitodik, de mar nem megy vissza
alaphelyzetbe. A masik odal nem kopott annyira es a fekezesnel meg nem
nyomodik annyira ra a fektarcsara. Tehat valamivel nagyobb a fektarcsa es a
betet kozti tavolsag.

Udvozlettel: Frigyes


Budapest. 1014.    Tel: 214-39-50
   Uri u. 24.            A - MajorKa Bt.


Julius3. - aig 10% os kipufogo akcio.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
+ - Re: *** HIX AUTO *** #429 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 1,3 -as Suzukim van , es sokallom a fogyasztsasat. Varosban 8-9 korul,
Talan kicsit visszaesik, en 12ekm-enkent zabaltatok meg vele egy 
fekbetetet, max10 km-t megyek egyhuzamban kozben leallitom 
egy kis idore a motort, es igy 8 litert eszik.. 

> es ugy erzem az ero sincs vele teljesen (alacsonyabb fordulatszamon
> nincs eleg nyomateka ).
Alacsony fordszamontenyleg nincs nyomateka, igy sajnos meg 
kell tanulni vezetni.. Eloljaroban erdemes megjegyezni hogy 70 
alatt nincs 4-es fokozat.. (kiveteles esetben 60-nal sebessegtartas 
urugyen, de varosban az ember nem tart sebesseget gyorsit 
ameddig lehetosege van majd fekezhogy meg is tudjon allni)  
Ekkor megy mint a hulye, nekem a fogyasztaskulonbseg hogy 
hajtom 1-2dl szoval nevetseges, de legalabb halad az auto..

AntForce
+ - Ajanlo Lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Mindenki !

Az Ajanlo Listan mar 22 vallalkozas neve-cime
es minositese szerepel. Ebbol 17 ajanlott es
5 nem-ajanlott ceg. Budapesten kivul mar 4
varosbol jottek ajanlasok.
Eddig 4 lista-tagnak tudtam ajanlast kuldeni,
akiktol visszajelzest reszben kaptam, reszben
varok.
Kerek mindenkit, kozos erdekunkben, hogy a 
tapasztalatait 1-1 jol szolgaltato cegrol,
megpedig barmely autos szolgaltatorol irja
meg, hogy masoknak is ajanlani tudjuk. Persze
az elkerulendo cimeket is nyilvantartom, ha
tudatjatok velem. Nem kaptam meg pl. egyetlen  
benzinkutrol sem infot. Bovitsuk egyutt a
kozhasznu listat!

udvozlettel

oldboy
+ - Kellene ket szam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Csak azt szeretnem kerni Toletek, hogyha valaki el tudna kuldeni nekem a
#427 - es es a #428 - as szamokat, akkor annak nagyon megkoszonnem!
Valahogy nem jutott el hozzam ez a ket szam!
Elore is koszi!
Zoli
+ - Re: trabant 1.1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Sziasztok!
> Most ajanlottak egy 1.1-es trabit, 150 ezerert. Csak ennyit tudok a geprol,
> valamint azt, hogy nem a tulaj, hanem ismeros mondta, hogy irto jo
> allapotban van. Mik a tapasztalatok ennel a kocsinal, mit nezzek meg a
> "terepszemlen"?
> Koszi
> Denes

Semmit! Ennyi penzert nem kapsz 1.1 -est, ugyhogy hacsak nincs feldarabolva
vedd meg!
+ - Re: Honda elktromos problema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Mikori az auto?
>
> Lehet hogy gyujtaselektronika IC hiba
>
> '88-'92 sorozaton elobb-utobb mindegyik auton szinte kivetel nelkul 
cserelni
> kell....
>
> 2 eve gyari szervizben 45+szereles volt, allitolag 'hasznaltan' 10-20e bol
> meg lehet uszni
>
>  wrote in message ...
> >Hi Autosok

Nekem volt 1 '90 es crx-em az produkalt hasonlo tuneteket, bar a control 
lampa
kialudt...... mihelyt felmelegedett a motor azonnal leallt, es utanna be sem
indult tobbet....... Megoldast a gyujtaselektronika csereje hozott, melyet a
bontobol szereztem be 18e ft -ert. 1ebkent itt a kornyeken meg 2 crx 
produkalta
ugyanezt.......

Esetleg meg kellene nezni hanyat villan a jobboldali szonyeg alatt a
lampa.......bar nekem nem villogta ki a problemat
+ - civic 1.4i ->1.4is (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Helyho!
> Nem Hondasok boccs+pgdn!
>
> >Nem reg (3. hondakent) szer tettem a fenit tipusra. Megtudtam, hogy
> az
> >1.4i es 1.4 is kozotti 15 loero kulonbseg konnnyen redukalhato
> nullara.
> >:) A levegotorokbol (a szuro alol) mar kiszedtem a folytast. Ennek
> >hatasara jelentos teljesitmenynovekedest tapasztaltam. Az auto nem
> fogy
> >el 120 km/h -nal, valamint jelentosen jobban gyorsul.... :) Kerdesem:
>
> >Van -e meg egyebb kulonbseg/tennivalo hogy elerje az 1.4is 90
> pacijat??
>
> +beszeltem 1 chiptuning-emberrel azt mondta:lehet, hogy az elektronika
>
> is egy kicsit maskep van beallitva az 1.4i-n (nyomatek 3000-nel,
> nem pedig 4500-nal, hp 6000-nel, nem pedig 6300-nal...), de a folytas
> kiszedes mindenkepen segit.
> Le tudnad irni pontosan hol van a folytas, hol lehet latni? Pliiiz
> En is szeretnem kiszedni:-)
>

Hali!

Nem, az elektronika allitolag detto ua. valami 1ebb aprosag van, amire
1enlore nem jottem ra.... :(
A fojtas akkor laccik, ha kiveszed a lev.szutrot es kinyitod a
pillangoszelepet! Nah, azt kell kiszedni! :)
1ebkent. arra gondoltam, bemegyek 1 vadidegen honda szalonba es
meglobogtatom a folytast.Majd megkerdezem, hogy "..Most vennek 1 ilyen
autot amibol kiszedtek eme cuccot, igaz -e, hogy 90 loeros, esetleg nem
kell -e meg valamit csinalni vele" :) Esetleg javaslom neked is, tedd
ezt..... Hatha valamelyikonk sikerrel jar! :)
+ - IKARUS autoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Valahol olvastam, hogy az IKARUS szeretne egy Wagon R nagysagu &
specifikacioju autot gyartani. Mar osszel elkezdenek a gyartast!

Van valakinek infoja errol? Merthogy az oszi kezedes kicsit korainak tunik,
ha a fejlesztes mostanaban (akar csak egy eve!) kezdodott. A hir nem
licence gyartasrol szolt, hanem uj fejlesztesrol.

Szoval infot szeretnek errol a tervrol!

Udv,

Attila
+ - Megbizhatosagi toplista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok! Nem tul regen volt tema, hogy melyik auto mennyire megbizhato.
Nem kivanom kulonosebben feleleszteni a vitat, csupan egy erdekes cikket
talaltam az Auto Piac 1999/14-es junius 16-i szamaban. Ezt idezem most:

    "A nemet 'auto motor und sport' altal vegzett felmeres szerint tovabbra
is a japan kocsik a legmegbizhatobbak, raadasul jelentos az elonyuk. 52000
nemet autos harom evnel fiatalabb kocsival vett reszt a felmeresben,
amelyben az utolso egy evben felmerulo meghibasodasok szamat regisztraltak.
A szamok az ezer autora juto meghibasodasokat mutatjak."

Ime a kozolt lista:
Toyota 55
Suzuki 56
Hyundai 59
Nissan 61
Mazda 62
Honda 63
Mitsubishi 68
Mercedes 71
Seat 75
Skoda 75
Porsche 79
Renault 80
BMW 80
Chrysler 82
Peugeot 83
Ford 83
VW 83
Jaguar 85
Saab 87
Citroen 88
Audi 89
Volvo 92
Fiat 97
Rover 98
Lancia 104
Opel 107
Alfa Romeo 112

Szerintem nem mondhatjuk, hogy a nemetek elfogultak voltak...

Udv:
Csaba

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS