1. |
Re: AOE2 a kiraly?! (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
2. |
Drakan (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: *** HIX JATEK *** #1254 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
4. |
warzone crack (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Colin vs. Rally Championship (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
Caesar 3 (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
7. |
Heroes III... (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
8. |
Syndicate (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
TAK-keres (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Hidden meg dendzsarusz (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
11. |
kids game wanted! (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: caesar3 (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
13. |
Windvd (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
Phantom Menace Trainer (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
15. |
TS (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
AOE2 belassulas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Thief - the dark project (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
18. |
SimSity 2000 (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
19. |
SimCity 2000 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
20. |
KisNuanda (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
21. |
Heroes3 Online (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
22. |
shadowman (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
23. |
Industry Giant (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
24. |
DK2 (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
25. |
Tiberium Sun (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
26. |
Re : Hidden meg dendzsarusz (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
27. |
colin mcrae+kezifek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
28. |
Re: Driver (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
29. |
re: sc2000 eromu (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: AOE2 a kiraly?! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
> >Szoval az AOE2 abszolut az e'v ja'teka nalam !!! ne'zzd meg tuzetesebben,
> >e'rdemes !
Sziasztok!
Ha lehet megkockaztatom, hogy az evezred jateka!
Ennyire jol kidolgozott jatek meg nem keszult pedig en
egy nagy StarCraft hivo vagyok (voltam?)
Az iranyitas nagyon jo!
Egyedul az a nagy gond, hogy az ijasz es az ortorony a hadihajokat
eleg brutalissan sebzik.
A nyil ennyire hatasos??? :-(
Az is jo lett volna ha az a'gyus hajok nem merulnek ki agyugojokbol.
Pedig jo lett volna ha neha fel kellene tolteni a kikotoben kovekkel.
Raadasul nagyon olcso az eloallitas.
Az is nagyon remek, hogy ha halozatban jatszunk a haverokkal, akkor
mar nem kell felnunk, hogy ha kifagy valamely gep, akkor
mindent lehet ujra kezdeni, mert
lehet benne menteni es ha valaki kifagy eleg csak betolteni
a mentest.
Eddig ilyet meg nem tapasztaltam. (letezett mar ilyen??)
|
+ - | Drakan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
A fenti progirol nincs valakinek leirasa?
Koszi
Andrew
|
+ - | Re: *** HIX JATEK *** #1254 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi
1999. október 16., 22:33, HIX JATEK wrote:
> Temakor: Re: Driver ( 165 sor )
Amihez nekem feltetlen hozza kell szolnom.
Nem fogom beidezni az egesz levelet, mert marha hosszu.
Csupan 1-2 dolog:
A kocsi mozgasa fenomenalis. Utcai kocsit ennyire elethuen
leszimulalva en meg nem lattam. A NFS pont az ellentetje. Amennyire az
arkad, a Driver annyira szim. Nagyon. A Driver-be mar tudni is kell
vezetni.
A toresekkel sincs semmi bajom, szerintem frankok. A rendor pont el
lett talalva, meg szep, hogy gyorsabb, a filmekben is mindig a
mellekutcakban es keresztutakon hagyjak ott.
A visszatoltes pedig gyors. Nalam 450-en 128 megaval ropul. Es a jatek
sem szaggat full grafikan.
Szoval ez a game nagyon profi lett, csak dicserni tudom. Megyek is
jatszani vele...
Bye
- BLACK RIDER -
...Knight of the Black Rose...
|
+ - | warzone crack (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem tud valaki 1 cimet ahonnan feltort patchet lehet letolteni
http://www.gamecopyworld.com/
itt van hozza, 26 kb.
dreamer
|
+ - | Re: Colin vs. Rally Championship (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Amikor behuzod a kezifeket akkor leblokkolnak a hatso kerekek ami azt
> eredmenyezi hogy a kocsi hatso fertalya kilendul.
Csak erdekessegkeppen: nekunk volt egy Subarunk, aminel a kezifek az
elso kerekeket fogta. Ez pont a kezifekes fordulo kiprobalasanal
derult ki, aminek kishijan fejreallas lett a vege...
Udv:
--
Gyu:ru:s Szabolcs | mailto:
http://davinci.jpte.hu/szk | ICQ UIN: 1905973
http://davinci.jpte.hu/Szasza/RockPage
|
+ - | Caesar 3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
[Hungary]:
HJ> Most iratkoztam fel erre a listara es orommel lattam, hogy a ceasar3-rol
HJ> is szo volt az elozo listan. Ezzel kapcsolatban lenne egy kerdesem.
HJ> Nekem mindig a prosperity mutatoval vannak problemaim.
HJ> Hiaba "viragzo" a gazdasagom, megsem akar feljebb menni e mutato.
HJ> Hogy tudnek ezen a mutaton valtoztatni?
Peldaul ugy, hogy 0-ra allitod az adokat. Vagy nagyon megemeled a
bereket. Azonnal elkezdenek ozonleni hozzad a leendo lakok. A
prosperity ugyanis a lakossag gyarapodasanak meroszama. Van egy masik,
amelyik azt meri, hogy mennyi a "gunyholakok" es a "palotalakok" aranya
a varosban, erre igen rossza hatassal lehet egy ilyen akcio, de ha mar
csak a prosperity-t kell megnyomni par %-kal, akkor ez egy hatasos
trukk. Ha mas is kell meg a befejezeshez, akkor vigyazva alkalmazd,
ugyanis rohamosan csokkennek a bevetelek es romlik a masik mutato...
Raadasul ha besokallsz a lakossaggal es nem tudsz munkat adni nekik, no
a Crime is, sot elobb-utobb felkelesek tornek ki. Az unatkozo lakosok
mar csak ilyenek. Persze sok Venus templommal lehet novelni a
moraljukat, de nehez. Raadasul ha az egyik istennek sok templomot
csinalsz, a tobbi kezd nyavalyogni.
A Caesar-t vegigjatszani a finom egyensulyozas muveszete...
--
Hali SaGa
,
|
+ - | Heroes III... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek.
Ha minden igaz mar megjelent a Heroes 3 - Armageddon's Blade nevu kiegeszitoje
, ha valaki
mar latta , vagy esetleg megvan neki . dobjon mar nekem egy mailt , a tobbit me
gbeszeljuk.
elore is koszi.
..
.
.
Chupa.
|
+ - | Syndicate (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
Ismeri valaki a Subject beli jatekot ?
Nincs ennek folytatasa ? Mert nagyon tetszett.
Azt hiszem hogy a Gangsters az ilyen nem ?
Ha valaki tud egy hasonlo jatekot nevezni,a syndicate3-hoz akkor irj mar meg
nekem.
THX & Ciao !
Chrisxy
|
+ - | TAK-keres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Nagyerdemuek!
Mar masodszor torlom le almos magam es az egerem toketlenkedese miatt a
TAK-menteseim. Eloszor a 18. palyan, most meg a 37-en. :(( Ha valamelyotoknek
van a TAK 36. palyajarol mentese, s azt el is kuldene nekem, felettebb
+koszonnem!
Udv.:
Szete
|
+ - | Re: Hidden meg dendzsarusz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
en azonnal kimentem a partra , nem pedig ott ahol a kuldetes elott
mutatta...
> wrote in message news:...
> Hi
>
> A problema adott: be kell jutni egy nemet kikotobe egy rozoga
> csonakkal, hogy egy tank agyujaval "szedjem" szet a dock kapujat. Azt
> mondja, gyorsan meg rejtozkodve, de mire kijonnek a csonakbol mar
> halott vagyok...ennek biztos van valami furfangos megoldasa...
> Otletek???
> Koszike...
>
> Bye
>
> - BLACK RIDER -
> ...Knight of the Black Rose...
>
|
+ - | kids game wanted! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenki!
Az alabbi keresem lenne: tud-e valaki egy helyet, ahonnan beszerezhetnem
a következo jatekokat: Putt-Putt vagy Freddi a hal.
A jatekok demoi a www.humongous.com-rol tolthetok le.
(Magyarazat: van egy negyeves kislanyom, aki imad ezekkel jatszani, de a
demok sajnos nagyon rovidek...:((()
Kernek mindenkit, aki tud segiteni, maganba _is_ legyen szives, mert a
JATEK-ot nem tudom olvasni.
Koszi:
Dome
mailto:
mailto:
|
+ - | Re: caesar3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
A prosperity akkor megy fel, mikor egyre pompázatosabb
kőházaid vannak, és
le, ha valamiért romlik a helyzet és ismét megjelennek a
sátrak. Minthogy a
prosperity csak az év végi állapotokat tükrözi, ha már
elegendő lakója van
városodnak (több is mint kell), december közepén egyszerűen
fogd és töröld
ki a sátrakat.
Ugyanez fordítva is igaz. Ha év végére minden mutatód eléri
a kivánatos
szintet, csupán a lakosság nem elegendő, januárban fogd és
egy jó hosszú út
mentén parcellázz fel területeket, hogy jöjjenek a népek...
Ilyenkor ami
romolhat még az a kultúra, tehát néhány iskolát és színházat
nem árt még
felépíteni.
Hali! Gábor
Írjatok ha kérdésetek van még, szívesen segítek (ha tudok),
csak a konkrét
pályánál a város nevét adjátok meg, ne azt, hogy hányadik
forduló.
|
+ - | Windvd (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
szeretnem megszerezni a Windvd-t tudna valaki segiteni?(otletek,
tanacsok,cimek)
|||||||
(.)(.)
+-----o00--------(_)-----------------+
| Heltay Laszlo |
| |
| Tel.: +36-22-531625 |
+----------------------------o00------+
|_|_|
|| ||
oo0 0oo
|
+ - | Phantom Menace Trainer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindegyki!
Az lenne a kerdesem, hogy a Trainer progiban az F10-el mit lehet =
allitani? Nem tudok rajonni, hogy mit jelent : Unlimited Ammo?
Unlimited az vegtelen, de mi az "Ammo"?
Segitsetek kerlek!
Aquaman
|
+ - | TS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Az egyik haverom kert meg ra hogyha tudtok valamilyen
kodokat a subject beli jatekhoz,kerlek dobjatok meg
egy e-mailel.Koszi szepen
matyi
____________________________________________________
ICQ# 50067519
|
+ - | AOE2 belassulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Guys!
Furcsa dolgot tapasztaltam az AOE2 Joan of Arc második küldetésénél. Fejles
ztettem egy
nagyobb sereget (30-35 egység), hogy az egyik kastélyt leromboljam, de a játék
ezek után olyan
mértékben lelassult (szaggat, görgetni alig lehet a képet), hogy már szinte élv
ezhetetlen.
Próbáltam két másik gépen is, hátha csak az én konfigurációmmal van a baj, de o
tt is ugyanezt
tapasztaltam. Megvan a mentés, ha valakit érdekel, vagy ki szeretné próbálni, s
zívesen elküldöm.
Szóval, ha valaki tud segítsen legyen szíves! Előre is köszönöm!
Bye!
Atcom
|
+ - | Re: Thief - the dark project (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
wrote:
> Szevasztok !
>
> Tapasztalt játékosok segítségét szeretném kérni a subject-beli játékkal
> kapcsolatban.
> De ezen a pályán : RETURN TO THE CATHEDRAL végleg
> elakadtam.
> Nem az a gond, hogy lenyomnának az ellenségek, azzal nincs gond, de :
> - nem tudom hogyan nyithatnám ki a padlás fémajtaját..
> - honnan lehet gyertyát szerezni ? (egy toronyszobában van a földön, de nem
> lehet felvenni)
> - nem nyílik a katedgális kapuja sem ....
Ezek a dolgok mind összefüggnek.
1. Ehhez az a kulcs kell, a mit a Murus (vagy mi) nevu szellem figura ad,
persze csak ha mindent megszereztel neki, amit ker.
2. Itt jon be a kepbe gyertya. Murus nem mondja el _ponotsan_ hogy hol
van, csak azt, hogy "a kut kozeleben" hasznalta utoljara.
Tehat ne a toronyszoababan keresd (egyebkent: mire jo a telszkop?),
hanem a zart kisudvaron, ahova femontobol juthatsz a csuzdan.
Igy mar tul konnyu is lesz :)
3. A katedralis kapuja pedig csak a kuldetes vegen nyilik ki, a toronyszoab
hiper
szuper giga mega bombaja segitsegevel...
Sok sikert, a Thief az egyik leghangulatosabb letezo jatek!
Udv,
Gabor
|
+ - | SimSity 2000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Köszönöm a válaszokat! Most már megy!
--
!!!!!!!!!KOVI!!!!!!!!!
http://w3.swi.hu/kovika
ICQ: 34164422
|
+ - | SimCity 2000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bocsánat, most már látom: Nem SimSity, hanem SimCity 2000.
Elnézést!
--
!!!!!!!!!KOVI!!!!!!!!!
http://w3.swi.hu/kovika
ICQ: 34164422
|
+ - | KisNuanda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Szeretném tudatni a világgal, hogy október 18-án 03 óra
15 perckor a feleségem életet adott a kisfiamnak:
Halász Ádám /KisNuanda/ 3400 g, 51 cm.
Én szörnyen örülök, és ezt szereném megosztani mindenkivel.
Üdv:
Nuanda
|
+ - | Heroes3 Online (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Beleptem a Gaming Zone -ra hogy kiprobaljam a Heroes 3 -at , interneten
keresztul , de sajnos nem sikerult egy jatekot se jatszak , a bentlevok
peddig nem nagyon voltak hajlandok segiteni , igaz en se tudok nagyon
sokat angolul ezert valoszinuleg nem nagyon ertettek mit akarok .
Probaltam belepni nehany jatekba de mindig ugyan azt a hibauzenetet adta ,
hogy nem tudott letrejonni a kapcsolat es probaljam kesobb .
Ha en csinaltam a jatekot akkor peddig nem lattam a tobbi jatekost es nem
akart elindulni a jatek .
Volt aki azt tanacsolta jatszodjak az 1.2 -es verzioval , de sajnos nem
tudom honnan szerezzem azt meg . Nekem meg a legelso verzio van meg az
amire sajnos nem tudom feltenni a 3DO honlapjan levo patch-et mert utana
kiirja hogy ez a beta verzio lejart .
Ha tudna valaki adni egy otletet , es ha lehet ne olyat ami tul sokba
kerul (pl. ne keljen megvegyem a legujabb verziot) , akkor nagyon
megkoszonnem az illetonek !
Udv.
Boti
|
+ - | shadowman (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Rajtam kivul senki sem jaccik a Shadow Man-nel???????
csao
Cserko
|
+ - | Industry Giant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Keresem a fenti strategia jatekot.
Ez egy uzleti jatek es az Interactive Magic csinalta.
Tamas
|
+ - | DK2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi
Hello mindenkinek , es foleg a Dungeon Keeper fanoknak. Szerintem ez az a
jatek amiinek meg a nemtomhanyadik resze is vilagklasszis lesz. Nem mintha
olyan nagy
hive lennek a sorozatoknak, a NFS Hot pursuit utani reszei mar az idegeimre
mennek,
uj bennuk, egy rokat mar nem lehet minden evben megnyuzni, ilyen a FiFa
,Nba ,Nhl
sorozatok is, jobb grafika, lassan mar odaig fejlodik , hogy moiton capture
tech lesz az autos
jatekokben is, vagy minden lehetseges helyzetet felvesznek videora, kek
hatternel es ezeket taroljak,
majd illesztik az adott hatter ele.
Na de nem ezert irok, hogy a sorozatjatkokat ocsaroljam ,ha mindegyikben
lesz kello mennyisegu uj,
akkor rajtam mar ne muljon. Tehat ez van, erre mondhatnatok, hogy akkor mi
uj lehet a Keeper 3 -ban ?
Hat a felszini harc, most mar a felszinen is irthato az ellen. Ketsegkivul
tobbet ad a jatekosnak, csak el is vesz
a jatek sotet hangulatabol. Csak az kene, hogy egy Starcrafta fejlodjon,
nem mintha a Starcraft nem lenne
egy jo jatek. Szerintem abszolut csucs a maga vilagaban, de a rulez nekem a
Populous es Dungeon Keeper,
valahogy megfog a hangulatuk.
Ja csak azt akartam kerdezni, hogy jatszik e valaki Dungeon Keeper 2 -t
mindenfele 3d kartya nelkul ,es ha igen hogyan.
Addig eindul, hogy inditom a palyat, aztan pedig kilep a Windovsba. A jatek
jo mert eddig szoktam jatszani, csak most a 3dfx a szervizben nyaral. Na
ezzel kapcsolatban maganba legyszi a cimre, a fenti
szoszenetemrol pedig szivesen vitatkozom a listan. Remelem van elet a halal
utan...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~
Viktor2
|
+ - | Tiberium Sun (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Elakadtam a GDI oldalon azon a palyan ahol eloszor jonnek a NOD vegyi
raketai. Az meg nem is lenne baj, mert ujraepitem amit szetrombol,
mert altalaban a bazis szelen levo epuleteket veszi celba meg a
folyamatos tamadast is tulelem de azt nem, hogy a semmibol megjelenik
egy vegyianyag pacak es modszeresen nekiall az epuleteknek es
szetragja az egysegekkel egyutt es itt beadom a kulcsot.
Szetloni nem lehet semmivel nem fogja a golyo.
Egyedul a Jet Infantryket tudom kimenteni de azok semmit sem ernek a
lathatatlan NOD egysegek ellen, nagyon csipem a lathatatlanna tevo
generatoraikat. ;-)
Szerintem a NOD oldal nagyon erosre sikeredett a GDI-vel szemben.
Pl. az egy kepernyot is atlovo mozgo agyuikrol nem is beszelve, az
azert nagyon durva.
Tier
UIN:7814261
mailto:
mobil: +36(20)3322807
|
+ - | Re : Hidden meg dendzsarusz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szeva!
> mondja, gyorsan meg rejtozkodve, de mire kijonnek a csonakbol mar
> halott vagyok...ennek biztos van valami furfangos megoldasa...
En ugy oldottam meg a problemat, hogy baloldalon szalltam partra, de eleg
messze a gattol (lotavolon kivul)... Figyelni kell az erdobol kirohano 4-5
katonara, de ha ezeket elintezted, akkor egy tavcsoves puskaval aranylag
egesz konnyen meg lehet "tisztitani" a gat kornyeket.
A hidon allo tankot nem kiloni! azzal kell szetloni a gatat.
Udv:
--- V i c t o r ---
]=======
] E-Mail:
] ICQ#: 13180142
] --[ ekezet & html o.k. ]--
]=======
|
+ - | colin mcrae+kezifek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho Mindenkinek!
Kis kiegeszites a kezifekhez: csak onmagaban a kezifek behuzasa meg nem
eleg az udvosseghez. Tegyuk fel hogy egy balos hajtukanyarhoz kozelitesz.
Kicsit balra mozditod a kormanyt, adsz egy kis kezifeket, es mikor elindul
a jargany hatulja kifele, ellenkormanyzol es nyomod a gazt. Igy szepen
vegigsodrodsz a kanyar iven es kesz is. A suliban a tanpalyan lehet
gyakorolni unasig.
Csao
Andras
|
+ - | Re: Driver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Elore bocsatom: nekem tetszik a jatek es sok helyen nem ertek egyet az
>alabbiakkal:
>Pierre wrote:
>
>> Mult heten irta Bunny hogy szerinte bukas lesz a jatek, a multiplayer
>> hianya miatt.
>
>Ez nem igazan multiplayeres tipusu jatek, mint ahogy soha nem fognak multis
>Tomb Raidert vagy Thief-et sem csinalni, hiaba "first person shooter".
>Egyszeruen nem illene a jatek imidzsehez.
Hi,
nem ollozom be az egeszet, semmi ertelme. Gabor csodalatosan ved szinte
minden szempontot, tenyleg, minden elismeresem!
Szo mi szo, a jatekbol azert ennel sokkal tobbet ki lehetett volna hozni,
nemcsak erdekesseg/plusz dolgok, hanem programozas szempontjabol is. Ezalatt
pl. azt ertem, hogy meg izom gepen is beakad, ha picit tobb minden van a
kepernyon...
Valoszinu 1, talan 2 even belul meg is fog jelenni egy 3. ilyen tipusu
jatek, ahol mar ramennek azokra a dolgokra, melyeket a Midtown M.-bol es a
Driverbol meg kihagytak.
En varom.
Tomek
|
+ - | re: sc2000 eromu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Az elöző részé-hez képest nem találom itt az erőműveket, ennél fogva
nem is
>tudom elkezdeni építeni a várost, mert minden áram és víz nélkül van.
En is most vettem elo nemreg. Hosszan kell nyomni az egergombot az
elektromos cuccok ikonjan, es akkor eljon egy kis pop-up menu. Ugyanigy
a viznel, a kulturalis epuleteknel, a rendorseg/tuzoltosagnal, etc...
--
Master, Master, where's the dream that I've been after,
Master, Master, you promised only lies!!!
|
|