Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1301
Copyright (C) HIX
2001-11-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: a hulye a sajat karan tanul (mind)  16 sor     (cikkei)
2 va: Van meg :) (mind)  45 sor     (cikkei)
3 Csabak (mind)  45 sor     (cikkei)
4 Elado: 1990 BMW 318i, 167000 km, Nemetorszagban (MUNCH (mind)  29 sor     (cikkei)
5 re: 18 tonna (mind)  9 sor     (cikkei)
6 re: sorompo (mind)  9 sor     (cikkei)
7 90, sebessegkorlatozas, utak (mind)  25 sor     (cikkei)
8 Re: zoldhullam... (mind)  16 sor     (cikkei)
9 Fw: ujsagirok, Stilo (mind)  5 sor     (cikkei)
10 Re: ujsagirok, Stilo (mind)  16 sor     (cikkei)
11 erdekesseg (mind)  44 sor     (cikkei)
12 teligumi felnivel elado (mind)  5 sor     (cikkei)
13 Fagyallo, gyorshajtas. (mind)  32 sor     (cikkei)
14 Tempo. (mind)  21 sor     (cikkei)
15 Gondolatok a kotelezo teli gumirol (mind)  33 sor     (cikkei)
16 sorompo, Volvo, teli (mind)  32 sor     (cikkei)
17 fek / futomu eredmenyeim (mind)  50 sor     (cikkei)
18 METABOND? (mind)  11 sor     (cikkei)
19 ujrafutozott teli gumi (mind)  36 sor     (cikkei)
20 Tolvaj ellen (mind)  13 sor     (cikkei)
21 Opel Astra Classic kontra Renault Thalia (mind)  59 sor     (cikkei)
22 Pilot-comp akcios ajanlat (mind)  84 sor     (cikkei)
23 tompitott (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - Re: a hulye a sajat karan tanul (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdv!

Tuti módszer sajna tényleg nincs, és a legtöbb megvásárolható ketyere sem ér so
kat szvsz. Kivétel talán a műholdas járműkövetés, abban még bízom. 
Egyébként szerintem csak az egyedileg megtervezett és kivitelezett rendszerek é
rnek valamit, pl: rejtett kapcsolók kombinációi és társaik. Amiben más keze is 
benne van, szerelőé, boltosé az már nem sokat ér. A gyári riasztókról nem is be
szélve. No, persze kivételek azok közt is vannak.

További szép napot,
                    B. Pali

> Ajanljatok nekem "tuti" modszereket az autom lopas elleni vedelme
> erdekeben! Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, mert tudom, hogy "igazan
> tuti" modszerek nincsenek, de legalabb a teljes penzkidobasnak szamito
> hulyesegektol szeretnem megkimelni magamat.
+ - va: Van meg :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Statisztikailag bizonyitott, hogy a gyerekek serulesi/halalozasi
> aranya gyerekulesben lenyegesen kisebb, mint nelkule. 
Ez vitathatatlan teny, de kivancsi lennek, ha nem kotelezo,
hanem csak ajanlott lenne. Gyermekules, a kotelezove tetele
elott is volt - elenyeszo mennyisegben.
Azert van tomegevel a kocsikban, mert kotelezo.

> Ugyanilyen adatokrol teli gumira nem tudok. Amikor azt irtam, 
> hogy nem hallottam olyanrol, hogy telen none a halalos balesetek 
> szama, nem jott semmilyen reakcio.
A statisztikakrol egy elgondolkoztato adalek.
A horgaszok fogasi eredmenynaploja alapjan a legtobb pontyot
julius-augusztus honapban fogjak. No akkor ez a legjobb pontyozo
idoszak. Hat egy fraszt. 
Aprilisban, majusban olyan ehesek mint a franc. Kijonnek partkozelbe,
ahol hamarabb melegszik a viz, hamarabb pezsdul minden mas az elet. 
Nyaron mindenutt van taplalekuk, szarnak a csalira. Szeptember, 
oktober honapban pedig megint gozerovel spejzolnak a teli vermelesre.
No ezekben a tavaszi-oszi honapokban nagysagrendekkel tobb pontyot 
fogok. Csak amig paran fagyoskodunk pufajkaban, addig nyaron ezren 
horgasznak ugyanott klottgatyaban.
Horgasz-orakra vetitve a nyari idoszak a legszarabb. 
Katasztrofalisan szarabb. Errol nem szol hivatalos statisztika.

Akkor nyernenk helyes kepet, ha egy teli napon csak teli, mig a
masik napon ugyanazt nyari gumival kellene elkovetni.
Orszagos gumicsere egy napra... De tok izgi lenne :-)))))))

Az, hogy az en kocsimra teszek-e teli gumit, vagy sem azt nem
a statisztika befolyasolja, hanem az, hogy meguntam a csuszkalast
a nyari gumival. 
Amikor az eszkimok fokabort feszitenek a silecuk ala - szorevel 
hatrafele, akkor sem a statisztikat bujjak, hanem unjak, hogy 
allandoan lemennek angol spargaba es a tokuk odafagy a jeghez.

> Aki takaritatlan, meredek mellekutcakban akar jarni, annak 
> valoban jol johet a teli gumi, vagy inkabb egy terepjaro
Sokan nem ertik, hogy miert jar az a sok fiatal cica ilyen-olyan
terepjaroval. Hat pont ezert. Apuci megunta, a Rozsadombon, 
hogy a haztol ket sarokra hazatelefonal anyuci - "beszart a 
halott a ravatalon". Vagy mar ciki harmadszor is becsongetni
a szomszedhoz, hogy "Bocsi, a cicusom megint megcsuszott, de
most nem az Audit nyomta meg, hanem a 600-as Mercit"
--
Meszaros Geza :-)))))))))
+ - Csabak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

(Hajdu) Csaba! Valami olyasmit irtal par napja, hogy senki nem kerte,
hogy hagyd abba a vitatkozast. En most kerem, es nagyon szivesen
elkuldom neked maganban is, digitalis alairassal, vagy ahogy
tetszik. Azzal meg ne gyere, hogy ott a PgDn.

Nem akarok igazsagot tenni a kozted es druszad kozott folyo
vitaban, en azzal ertek egyet, amivel ELVILEG Ti is: hogy a teli
gumi nagyon hasznos. _Ez_ a lenyeg, es nem az, hogy ki tenne es
ki nem tenne kotelezove. Reszletkerdes.

Ezen kivul nemi szemelyes kritika, fuggetlenul barmelyikotok
igazatol: bar konkretan ketsegbe nem vonod a teli gumi kepessegeit,
ugyanakkor permanensen azt _sugallod_ a megnyilvanulasaiddal,
hogy nyari vagy teli, tokmindegy. Mindegy, mit gondolsz mogotte, ezt a
benyomast kelted folyamatosan, ehhez eleg csak a legutolso hozzaszolasodat
elvolvasni. A temaban bizonytalanokat rossz iranyba tereled. Innentol kezdve
pedig ezt keretik abbahagyni. Es mikozben a "sarkos kijelentesek ellen
kuzdesz", a reakcioid pedig legalabb annyira szelsosegesek, mint Cgoncie,
azzal a kulonbseggel, hogy o legalabb mar reg befejezte volna ezt a celtalan
hadakozast. Hidd el, ez azonkivul, hogy engem kezd lefarasztani, a rolad
kialakult kepnek sem fog jot tenni. Van ertelme?

Schmidt Csaba: Ez a tompitottas beszolas nem volt piskota! Miutan a
halalba fikaztal valakit, hogy voltal kepes egy ilyen iszonyatosan
pitianer valamit elenklokni? Mar majdnem reszigazat adtam neked,
aztan jott ez a szosszenet, s menten komolytalanna valt az egesz. Tudod
hogy van ez, mar elhangzott: "Aki a lampan sporol, az bekaphatja!"

Fer:
> >A masik kategoria a Suzuki, Fabia, Astra tulajdonosok kategoriaja.
> >Minden penzuket belevertek az uj autoba, es ok amugy is jol vezetnek
> >es jo autojuk van - nem vesznek teli gumit. Ha tenyleg annyira
>
> Mi ertelme van igy kategorizalni? Altalanositani es sertegetni?
> Latod ezzel van baj, nem azzal, hogy mit mondasz!

1. Altalanositani muszaj, ha van jellemzo elofordulas.
2. Teged megertelek, mert BMW-d van, es oket is szoktak, a normalisabbjat
(feltetelezem, kozejuk tartozol) sokszor igazsagtalanul. De az elso pont
ettol meg igaz! :)

udv,
Zoli
+ - Elado: 1990 BMW 318i, 167000 km, Nemetorszagban (MUNCH (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado az en 1990 BMW 318i kocsim amin van kb 167000 km.  115 PS.  Ar: 2600 DM. 
 Jo kondiban van,
kiveve uj kerek kell majd ra mivel elegge lekopott ami elol van.  A fogyasztas 
kb 9 liter / 100
km.  A kormany nem hidrolikus (manual steering).  Radio kazettas, s van nap tet
eje (sunroof).  a
TuV es AU szeptember 2003ig ervenyesek s balesetmentes a kocsi.  En kb 10000 km
. vezettem vele s
nagyon rendes volt, kocsi berles helyet vettem de emiatt kell eladnom nemetorsz
agban.  A
kovetkezo kissebb problemak voltak a kocsival mikor megvettem (mind lathato a k
epeken): ket kis
vagas az utas oldalan, egy szabas (thread) kijott a vezeto oldalan (ules befedo
t vettem), es egy
kis lemez hianyzik az kocsi bal ejelerol.  A kepek itt tekinthetok:
http://www.geocities.com/csaba2000/bmw
Kerdesekre felelek angolul vagy magyarul a  cimen +1-212-586-
6944
Ha pedig nemetul (vagy angolul) kellene informacio Munchenbol akkor lehet hivni
 Clemens Hoffmant
a kovetkezo szamon: +49-172-832 77 20 vagy email: 
A kocsi az enyem de o fel van hatalmazva eladni mivel en New Yorkban vagyok.

    Gabor Csaba

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Find the one for you at Yahoo! Personals
http://personals.yahoo.com
+ - re: 18 tonna (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Kormos Imre irja...
>> Ez egy 1980-as evjaratu, 3800 ccm-es 126-os merci.
>De az Isten aldjon, az nem 18 es fel tonna !
>Szethulyitettel mindenkit.

Bocsi, de _en_ rogton lattam, hogy vagy elutott egy nullaval, vagy a 240hez
tartozo fogyasztast akarta leirni, hektoliter/100km-ben. :)

andi
+ - re: sorompo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>átjárónál, ahol félsorompók és jelzőlámpák vannak.
>  A baromállat kb. 50 méterre volt a sorompótól, amikor a sorompórúdak
>ereszkedni kezdtek. Ez a hüle meg fék helyett a gázba taposott és
>átcikázott a záruló sorompók között... vélemény?!

Remelem nem valami konkurens forum tagja, az ilyen csavonak koztunk a helye!!
De csak ha legalabb 2szazzal ment. 

andi
+ - 90, sebessegkorlatozas, utak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nektek mi a velemenyetek errol? Csak en erzem, hogy sokszor sok lenne a
>kilencven?
Csatlakozom az elottem szolohoz:
Helyenkent igenis hianyzik a 90-rol csokkentett sebessegre figyelmezteto tabla.
Nem biztos, hogy megengedett max. kell, a KRESZ ismeri a javasolt sebesseg
tablat is,
de valamiert azt igen ritkan alkalmazzak.
Rendszeresen jarok Pecs-Harkany kozott, ahol van egy alapos S kanyar egy helyen
.
No ott, ha valaki 90-nel bemegy, meg jo allapotu aszfaltnal is kell a szerencse
,
hogy ki is jojjon
 a masik oldalon. Es meg nem beszeltunk arrol, hogy az egyik ivbol nem belathat
o
a masik, es
az ivek csalokak, az egyik kicsi a masik nagyobb.
1200-a LADAval, 185/60-as gumikkal 22 evesen meg 85-90-nel megoldottam a
kerdest, de
most mar inkabb 70-nel megyek neki, s az utasok igy is kapaszkodnak rendesen.

Masik teszta a kis vizfolyasok feletti hidak esete, ahol par meter sugaru
dombocska vezet at
az arok felett. Oda lehet utni rendesen a kocsik feneket....

Attila
+ - Re: zoldhullam... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Valahol olvastam, hogy 2002 jan.1-tol kresz lampa modositast kell
> vegrehajtani, a tobbi kresz modositas eletbelepesevel egyuttesen.
> A modositas a kanyarodo, és gyalogos forgalom haladasat erinti,
> ugyanis, a jobbra kanyarodo autos forgalommal nem mehetnek a gyalogosok
> egyutt. Eddig nem lattam, hogy esetleg modositottak volna valahol.
> Velemenyek?

Erdekes szamomra, hogy ilyen iranyban halad otthon a kresz. Itt amerikaban a
sok buta kozlekedesi szabaly van, de az jol mukodik, hogy a legtobb lampanal
megallas utan pirosban is jobbra lehet kanyarodni. Ez nagyon meg tudja
novelni a lampak hatekonysagat abban az esetben ha nincsen csucsforgalom.
Annyira megszoktam mar ezt, hogy amikor otthon jarok, kulon figyelnem kell,
hogy jobbra fordulaskor megvarjam, amig zoldre valt a lampa. Az is igaz
mondjuk, hogy altalaban sokkal kevesebb gyalogos van az utcakon.

Doneko
+ - Fw: ujsagirok, Stilo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hopp, itt van egy kozelebbi kep a kezi valtos (Lexus IS 300) orajarol:
http://www.lexus.com/showroom/model/is_5speed_interior.html

Udv:
Doneko
+ - Re: ujsagirok, Stilo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> "fantaziadus" muszeregyseget, ami all egy kerek fordulatszammerobol, meg
> egy ugyanakkora km-orabol, kozottuk pedig egy kicsi viz es benzin-ora.
> Persze "sportos-elegans" aluminium karikaval keretezve. A nemetek szerint
> ez a "jol leolvashato", mig a 156os Alfa muszerfala "nagyon egyenieskedo,
> de attekinthetetlen es rosszul leolvashato".

Errol jut eszembe, hogy a Lexus IS 300-nak van meg nagyon erdekes
muszerfala, olyasmi, mint egy regi stopper ora. Nekem nagyon tetszik, eloben
sokkal jobban nez ki, mint ezen a foton:

http://www.lexus.com/showroom/model/is_sportcross_3.html

Akit erdekel, annak emailben szivesen elkuldom.

Udv:
Doneko
+ - erdekesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy kis erdekesseg az index.hu HONDA topic-jabol:

RPeter
Honda Civic 1.5 iLS

---
Erdekesseg: 

Van egy gazdasagi hetilap, a cime: BusinessWeek. Olyasmi, mint pl. a
HVG, csak a peldanyszam utan lehet meg harom (vagy negy?) nullat
biggyeszteni. 


Ez a BusinessWeek evente lemeri, hogy melyik a vilag 100 legertekesebb
markaneve. Az elso 5 nagyjabol ez: Coca-Cola, Microsoft, IBM, General
Electric, Nokia. Az autoknal viszont mas a helyzet... 


A jarmuipar elso 6 helyezettje (zarojelben a 100-as listan elfoglalt
helyuk: 


Ford (8) -- rendben. Amik es regota csinaljak :) 
Mercedes (12) -- OK, nemetek es regota csinaljak :) 
Toyota (14) -- ehhh, meg itt is megeloznek :) 
HONDA (21) -- azer' nem semmi, hogy megelozzuk a Nitendo-t, a Nescafe-t,
a Samsungot, az MTV-t, a Siemenset, a Pepsit, a Reuterst es meg 71 masik
vilagmarkat :))) 
BMW (22) -- nocsak :) 
Volkswagen (35) -- nocsak-nocsak! :)))) Itt tanyazik az uberalles
vilagmarka :)))) 


Ezeken kivul csak a Harley szerepel a listan, a 35. helyen. Se Alfa, se
Audi, se semmi :))))) 


i
---

---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
+ - teligumi felnivel elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, ismerosom megkert, hogy tegyem be:
4 db 185/60R14 82T RoadStone (Firestone?) teligumi 1/2 telet hasznalt,
Hyundai Lantra felnivel elado 14000Ft/db iranyaron, vagy a legjobb
ajanlatert. (A felni allitolag Nissan Primera-ra is jo.)
Tel: 06-30-224-7100
+ - Fagyallo, gyorshajtas. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok listasok!

 Olvasom itt a sok gyorshajtos sztorikat es az ezekre reagalok
 velemenyt. Hat sajna nekem is van egy sztorim.
 Nos en varosban ha csak lehet betartom az 50-et, de neha 
 nehezebb a laban. Na nem sokkal! Csutortok este ebbe a 
 hibaba estem, es a rendorbatyo meg is ajandekozott 
 egy szep csekkel. Megkert ra fizessek be  5000 Ft az o 
 rendorkapitanysaganak a szamlajara, es meg adott egy 
 pontocskat az BM-es adatbazisban az en nevem melle. :((((
 (Vegulis gyorsabban mentem mint otven, 64 Km/h.)
 Igazuk volt. De kerdem en hol vannak akkor mikor meg 
 masok 240 Km/h-val poroszkalnak?????!!!!!!
 Ja igen, a rendor es az ismeroseim is azt mondtak 
 oruljek, hogy ennyivel megusztam! Mas jart mart ennel
 szarabbul is. Hat jol van , de akkor is mit kap az akit 
 lakott ter.bel. 100 folott mernek be? (Ha bemerik.)

 Fagyalloval kapcsolatban tartottam egy kis nyomozast.
 Bementem tobb autos boltba, rakerdeztem tartanak e 
 alu. hengerfejes autohoz fagyallot?
 Valasz:"???? Hat ez meg milyen kerdes? Hat ez kell 
 mindegyikbe, ez az egy fajta van! Ra van irva: Fagyallo."
 Elkertem elolvasni mi is van rairva. Glicol alapu inhibitor 
 hozaadasaval (korrozio gatlo!?). Nos kerdem en ezek utan 
 hol lehet kapni markas fagyallot? Olyat amin valoban fel 
 van tuntetve mihez is ajanljak, alu v. vas.
 Ez a bizonyos inhibitor teszi aluval szemben semmlegesse
 , nem marova a folyadekot?
 Tanacstalan vagyok. Segitsetek!

 Udv.: Simon Jani BA3 2101
+ - Tempo. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI!
______________________________________________________________
Nektek mi a velemenyetek errol? Csak en erzem, hogy sokszor sok lenne a
kilencven?
****************************************************************************
***********
 Neha igen! Sokszor lelassítok en is kanyarokban 60-70-re.
 De nem tudom elviselni mikor ilyen esetben a seggembe maszik a 
 mogottem halado!!!! Neha meg a tukorben le is olvasom a szajarol 
 azokat az ugymond gyorsabb haladasra "biztato" szavakat.
 Nem szeretem mikor az utasaimnak ket kezzel kell kapaszkodniuk 
 mert a kanyarsebesseget gyorsabbra vettem. Ez nem igazan 
 biztosit jo utazasi komfortot. Vettem egy vicce tablacskat, szovege 
 a kovetkezo:"Figyelem, ne csokold meg a seggem!". Ezzel sem ertem 
 el sikereket. :((
 Ez van. A 80-90-es tempot tartom ezutan is, de nem a kanyarokban!

 Igaza volt annak aki azt tanacsolta induljon el mindenki idoben a celja 
 fele, igy nem lesz kapkodas.

 Udv: Simon Jani BA3 2101
+ - Gondolatok a kotelezo teli gumirol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

  Az eredeti tema ugye az volt, hogy legyen-e kotelezo a teli gumi?
Ezzel kapcsolatban elgondolkodtam... Ha kotelezo a teli gumi, ezt hogy
lehetne ellenorizni? Mondjuk majusban amikor viszem muszakira a kocsit
rakjam tele a csomagtartojat a teli gumikkal, hogy atmenjen a verda a
muszakin? Vagy csak telen kell? Akkor pedig nem lehet kotelezo, hiszen
hogy ellenorzik? Mondjuk ugy, hogy a szerv megallit es megnezi, az van-e
felszerelve? Ez sem jo, mert egyreszt melegagya a korrupcionak, masreszt
ugysem tudnak mindenkit ellorizni. Raadasul aki telen nem vagy csak
rivid utakra, ritkan autozik telen (helyesebben hoban) annak a
garazsaban neznek meg van-e teli gumija es leszerelnek tavaszig a
rendszamot? Ez nonszensz! A megoldas talan csak az lehetne, hogy autot
csak teli+nyari garnitura gumival lehetne forgalomba helyezni, vagy
esetleg tablaval jelolt szakaszok lennenek ahova csak teli gumival
lehetne bahajtani (ezt akar mar a szerv is tudna ellenorizni). Meg egy
gondolat... Mostanaban ugye egyre tobb gumigyar hozza ki a negyevszakos
gumikat, az ilyet hasznalok kozlekedhetnenek-e telen? Szerintem a teli
gumi kotelezove tetele a mi eghajlati viszonyaink kozott kevesbe realis.
Valoszinuleg hosszu ideig marad a jelenlegi helyzet, azaz ajanljak a
teli gumit, de nem kotelzo. Egyebkent a KRESZ valami olyasmit ir - ha
jol emlekszem -, hogy az idojarasi viszonyoknak megfeleloen kell vezetni
akar van teli gumi akar nincs. Mellesleg en szabalysertes miatt - epp az
elobb elmitett KRESZ szabaly alapjan - buntetnem azokat akik telen
elakadnak, keresztbe csusznak, balesetet okoznak a forgalmas utakon es
feltartjak a forgalmat, mert ha nincs teli gumija ne akarjon hoban
felmenni az Istenhegyi uton... Velemenyem szerint ez sokkal hatekonyabb
modszer volna a kozlekedesbiztonsag elosegiteseert, mint a kotelezo teli
gumi.

Bocs, ha hosszu volt!
Banoczi Zoli
Skoda Favorit Lx
+ - sorompo, Volvo, teli (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Scs.

> A baromállat kb. 50 méterre volt a sorompótól, amikor a sorompórúdak
> ereszkedni kezdtek. Ez a hüle meg fék helyett a gázba taposott és
> átcikázott a záruló sorompók között... vélemény?!

Szerintem nagyon csunya dolog. ;-/

>>En mar nem egy olyan volvot lattam, aminek az utastereben a fej folott
>>ket piros lampa villog menet kozban. Skacok, valaki tudja mi ez? Es
>>mert nem idegesiti a sofort?

Hanyszor meg akartam ezt mar en is itt kerdezni...!

> Az orangyalod figyelmeztet, hogy a biztonsagi ovet nem viccbol
> szereltek be eme autoba.
> Kosd be magad, es akkor nem villog.

Ezt tan nem a kerdest feltevo urnak volna erdemes cimezni, mivel neki
nem Volvoja van. :-) Ha az volna neki, akkor valszeg tudna, mi az. A
valaszod szerint ugy gondolom, hogy azert es azert igy villog, hogy
megiscsak idegesitse azt, aki a biztonsagi ovet nem kototte be. De
legalabb a mogotte jovot! :-/

> Szerintem a listat ennel sokkal tobben olvassuk, akik meg nem irtak es
> autoznak, kerlek benneteket, irjatok erre a cimre. Ahogy elozo levelemben
> kertem, a subject -ben csak annyi legyen, "van" vagy "nincs" teli gumitok.
> Jovo het kozepen tennem kozze a vegeredmenyt, kizarolag szazalekot kozlok,

Van. Ment maganba is.

scsLLAT
+ - fek / futomu eredmenyeim (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Most vizsgaltattam meg a fekeket illetve a futomuvet. A szuzukihaznak van egy a
kcioja, miszerint 
ezt ingyen megteszik, ha megoldjuk a holnalpjukon (ami a http://www.suzukihaz.h
u ) talalhato 
primitiv feladvanyt.

Szoval az alabbiak szulettek egy 25000-et (zomeben Budapesten) futott, 3 ajtos 
Swift eseteben : 

A tengely uzemi fek
mukodteto ero / atlagos fekero b, j, elteres / fekero ingadozas b,j

blokkolashoz				285N
1	78N / 183N, 173N, 5.7% / 40.5%, 15.6%
2	138N / 603N, 560N, 7.1% / 10.4%, 7.7%
3	190N / 1011N, 967N, 4.3% / 6.3%, 5.5%
4	232N / 1330N, 1269N, 4.5% / 4.0%, 4.4%

A tengely uzemi fek
mukodteto ero / atlagos fekero b, j, elteres / fekero ingadozas b,j

blokkolashoz				873N
1	252N / 591N, 445N, 24.6%* / 11.4%, 16.7%
2	429N / 727N, 568N, 21.7%* / 5.0%, 7.0&
3	590N / 877N, 723N, 17.5% / 938%, 10.4%
4	717N / 943N, 775N, 17.8% / 7.2%, 6.5%

kezifek : 
1	0 / 890N, 721N, 18.9%

* = magasabb a jogszabalyban eloirtnal

lengescsillapito : 

tengely / kerekterheles b,j / csillapitottsag b,j / elteres
A / 220kg, 188kg / 47%, 57% / 17.5%
B / 158kg, 147kg / 37%, 67% / 44.7%

Mondjuk nekem a fele kiani :)
A srac azt mondta, hogy hozza a formajat. De ugy egesz konkretan mit jelentenek
 nekem ezek 
az adatok?

ADios
TLantos
Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - METABOND? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


Hallott mar valaki a METABOND nevu adalekrol?
Azt hallottam, hogy "felujitja a motort es csokkenti a fogyasztast".

Van valakinek tapasztalata e teren?


EuG
Xsara 1.4
+ - ujrafutozott teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A 2T Trabis korszakomban Barum nyari gumijaim voltak (tokeletesen meg
voltam elegedve veluk) es ujrafutozott teli gumijaim. 5% koruli,
kicsit havas emelkedon folmentem nyari gumival is, de teli gumival
stabilabbnak ereztem az utfekvest ilyen helyzetekben (persze ez lehet
pszichologiai hatas is).

Behavazott utakon (20-30 cm ho) az volt a legfobb bajom a Trabival, hogy
egyesben padlogazzal is csak 15 km/h-t ment, mert annyi havat tolt maga
elott, hogy mar a motorhazteton is jott es be kellett kapcsolnom az
ablaktorlot. :-) Mindez Bp. XII. ker, Karthauzi ut, ahol meg kellett
varnom egy nyari gumis Ladat, aki a patikatol akart indulni, de 50 meter
utan kiporgo kerekekkel foladta a kuzdelmet.

Gondolom ezen sem a legszuperebb nyari gumi volt, tovabba valoszinuleg
mindig lehet talalni olyan te'li idojarast, ahol a legszuperebb nyari gumi
ver egy ujrafutozott telit (plusz a hatsokerekhajtas hatranyai hegynek
fol), viszont nekem osszessegeben csak pozitiv tapasztalataim voltak vele.

Ugyan szivtam vele a cseheknel, de ezt nem irom a gumi szamlajara. Tel,
-15 fok, szerpentin a CZ-D(DR) hataron hegynek lefele (Varnsdorf), enyhe
balkanyar, jobbrol alarendelt ut csatlakozik. Az ut fol volt szorva,
szepen megyek, a betorkollas magassagaban viszont a Trabi ugy gondolta,
hogy egyenesen csuszik tovabb. A jardara foltolt derekmagassagu hokupac
fogott meg. Kerek kiporog, tehat kiszallok, hogy kilapatoljam a kocsi alol
a havat. Kiszalltam es azonnal hanyatt estem. Foltapaszkodtam es
megegyszer hanyatt estem a tukorjegen. Ugy latszik a so'szo'ro'
lekanyarodott jobbra a keresztezodesben, igy a nemet hatar elotti
kb. 500 meter nem volt folszorva. A kocsi kiasasa nem segitett, egy
kerek tovabbra is kiporgott. Megoldas: elo a kocsiemelot, holanc fol,
kitolatni, holanc le (emelo nelkul), heveny karomkodas a hatarig, hogy ezt
miert nem szortak fol.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Tolvaj ellen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ajanljatok nekem "tuti" modszereket az autom lopas elleni
> vedelme erdekeben! Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, mert

Ha mindenkeppen egy konkret auto kell, azt elviszik, ha maskepp
nem, traileren... Igy a maximum, amit tehetsz, az a labon torteno
elvitelhez szukseges ido es macera novelese. Olcso, es nalam mar
egyszer gyumolcsozo megoldas az uzemanyagellatas megszakitasa egy
rejtett kapcsoloval, lehetoleg sajat kivitelu, egyedi megoldassal.
Eleg jo az esely arra, hogy a tolvaj nem tudja pontosan, hogy az
adott tipusnal hogy kell kerulo uton meginditani az
uzemanyagellatast, vagy ha tudja is, nincsenek nala a szukseges
eszkozok. De mindenkeppen idobe telik a dolog, ami a tolvaj
szemszogebol nagy hatrany.
+ - Opel Astra Classic kontra Renault Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

baksa.zsolt irta:
>autocsere ele nezunk. Ez a ket auto jott szamitasba,
>mind az ar (2.3 M korul), ferohely, csomagter, motor,
>viszonylag alacsony uzembentartasi koltsegek miatt. 

Szia Zsolt!

Most mar tobb mint fel eve (14000km) hajtom a
Thaliamat, arrol tudok par szot mondani, remelem nem
lesz tul elfogult...
Nem tudom mire akarod hasznalni leginkabb (utasok,
csomagok, futasteljesitmeny), ez fontos szempont lehet
meg a dontesnel.
Valoszinuleg tagasabb az Opel belul, de a csomagtere a
Renaultnak nagyobb.
Ha a jo felszereltseg szempont, mindenkeppen a
Thalaiat javaslom az Opellel szemben. Alaparban is
viszonylag sok minden bent van. Igaz a mostani
alapmodell a indulaskori alapmodellnel poriasabb, de
meg mindig boven jo.. Es 2.3 millioba belefer a
kozepso felszereltsegu szintu RN is + meg vmi
50.000-ert.
A rugozasa franciasan kenyelmes, sz@r utakon halas
tulajdonsag.
A 8 szelepes 1.4-es motor autopalyan 140-150-es
utazosebesseget kenylemesen elbir, (az e folotti
sebesseghez meg amugyis magas kicsit az auto),
varosban meg tobb mint eleg. Feltetelezem, hogy nem
gyorsulasi versenyekre akarsz nevezni vele... :)
A fogyasztas nalam 6-7 liter kozott van, a varosi
forgalom aranyatol fuggoen.
A karbantartasi koltsegeket nem reszleteznem, biztos
ismered a szamokat a prospektusokbol. 

>Hangsulyoznam, csak uj autorol
>lehet szo, esetleg 1-2 eves, ha ezekre is van
>reszletfizetesi lehetoseg. Mennyivel alacsonyabb igy
>az ara ? 
Az en Thaliam bemutato auto volt a szalonban, igy
200.000-el olcsobban hozzajuthattam. Igaz emiatt nem
volt teljesen uj, de az a 3500km nem tetel.
Megfontolasra erdemes mindenkepp.
A reszletfizetes felteteleire nem emlekszem pontosan,
sok variaciot ajanlottak. Es a bemutato autora is
ervenyes voltak.
Ha tudok meg valamit segiteni, irj maganban!

Udv,
Peter
poppec_kvar
Thalia 1.4 RT

=====
Rendszeres alvassal elkerulheto az oregedes - foleg ha vezetes kozben teszed!

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
NEW from Yahoo! GeoCities - quick and easy web site hosting, just $8.95/month.
http://geocities.yahoo.com/ps/info1
+ - Pilot-comp akcios ajanlat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Cimzett!

Ezuton szeretnenk felhivni figyelmet hardware es software kereskedelemmel fogla
lkozo cegunk hirlevel szolgaltatasara, mely akcios termekeinket tartalmazza.

Amennyiben nem kivanja, hogy rovid terjedelmu, a jelenlegihez hasonloan kis mer
etu hirlevelunk reven, ketheti gyakorisaggal akcios ajanlatainkrol tajekoztassu
k Ont, akkor elnezeset kerjuk azert, hogy levelunkkel zaklattuk.
A jovoben nem kap tolunk semmifele tovabbi levelet az On  cimere, ig
y Onnek szuksegtelen barmit is tennie ahhoz, hogy elkerulje, hogy nem kivant le
velek erkezzenek postafiokjaba.

Amennyiben szeretne igenybevenni szolgaltatasunkat, kerjuk kattintson ide:
Ekezet nelkuli TXT formatumban kerem:
http://www.pilotcomp.hu/hirlevel/confirm.php?list=H1A10P2&user=30902

Szines, ekezetes HTML formatumban kerem:
http://www.pilotcomp.hu/hirlevel/confirm1.php?list=H1A10P2&user=30902

(Ha Onnek modemes Internet hozzaferese van, ugy kerjuk gyozodjon meg arrol, hog
y gepe csatlakozott az Internetre, mielott a linkre torteno kattintassal felirt
kozik hirlevelunkre.) Arrol, hogy On a kesobbiekben hogyan iratkozhat le hirlev
elunkrol,  minden egyes Onnek kuldott hirlevelunkben megtalalja ezen automatiku
s lehetoseget.


Pilot-Comp Hirlevel 2001/10
2001. oktober.24.     

Minden nalunk vasarolt termeket ingyenesen epítunk be szamitogepebe! 

Akcios termekeink:

****** Hardware ******

NEC 12/8/32 IDE CD iro/ujrairo:
22.800.-

HP 566C szines tintasugaras nyimtato:
18.900.-

Logitech Optikai gorgos eger PS2/USB:
5.200.-

40 GB  winchester Maxtor, ATA-100, 5400 RPM:
24.500.-

HP LaserJet 1000 W lezernyomtato: 
84.900.-

256MB, 133MHz SD RAM:
6.800.-

Gericom 181M 15"-os LCD monitor: 
124.800.-

17" LG 775N monitor- 3 ev garancia:
52.800.-

OLYMPUS Digitalis fénykepezo C-990 Zoom 2,1 Mpixel 3x opt. zoom TFT kijelzo, va
kuval:
129.800.-

****** Software ******

MS Windows Millenium Edition operacios rendszer HUN: 
26.900.-

MS Office 2000 Small HUN OEM:
79.900.-

******
 
Pilot-Comp Kft      
1074 Budapest, Alsoerdosor u. 3.
Tel: 321-0408; 413-1783, Tel/Fax: 351-2338 
E-mail: 
Reszletes arlistaink megtalalhatok internet oldalunkon:  http://www.pilotcomp.h
u


Araink (ahol azt maskeppen nem jeloltuk) az AFA-t NEM tartalmazzak.
 
Tisztelettel: Pilot-Comp Kft.
+ - tompitott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

SCs

>>Tompitott: a legnagyobb kocsogseg a vasuti atjaros 30/40 + a
futomuszaggato mes
terseges uterdesites mellett a magyar kozlekedes rendjeben. Nem csoda
kotelezov
e tenned szulohazadban is, mert ha Ohazaban megszokod _es hagyatkozol ra_,
akko
r barhol masutt a vilagon meghaltal..."

ekkora hulyeseget mar regen olvastam. Ugye Te sem gondolod komolyan, amit
irtal. Vezetes kozben Te sok minden mellett azt nezed, hogy a a szembejovot
elozni fogjak e? Ha olyan orszagban vezetsz ahol nem kotelezo, akkor NE
használd a tompitottat, de itthon IGEN. Nem igazan ertem a felfogasod!!
Miert kocsogseg (ahogy irtad) ezt kotelezove tenni?

L.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS