1. |
phantom manace es police07 (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
NFS multiplayer (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Jedi Knight ? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Phantom menace (game) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
DirectX help!!! (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
6. |
boritok (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Jane's Fleet Command (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Unreal szaggat (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
9. |
Half-Life (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
TA palyaszerk. (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
11. |
MrBoom 3.0 megjelent (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
12. |
Final Fantasy VII (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
XwA YT-2000 (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
14. |
NFS4 hoeses (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
15. |
Kenn koszi! (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: hello (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
17. |
Carmageddon 2 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
18. |
Paintball (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
19. |
Alien vs Predator (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
20. |
Szerepjatek Emillel (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | phantom manace es police07 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho! Elakadtam a subjeckbeli jatekban. Most ott vagyok, hogy Qui-Gon
mesterrel kell nyomulnom a Tatuinon. Anakin versenymicsodajahoz mar
megtalatam az alkatreszeket, de meg kell keresnem Jar-Jar-t Hol van mart
sehol nem talalom?
Mas. Valaki le tudna irni nekem a police07 nevu igen regi magyar
tarsasjatek szabjat? Korulbelul ismerem, de nem tudom pontosan, hogy a
kezdetben ki melyik jegybol mennyit kap. Aki tud legyszi segitsen!
Koszi:Daemon
|
+ - | NFS multiplayer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ma probaltunk az NFS 4-gyel multiplayerben nyomulni, de create game utan
a tobbi gep nem talalt ra a mar letrehozott multi jatekra. Van tippetek mi
lehet az oka? (A halonkon minden egyeb tokeletesen fut, a Warzone-tol az SW
Racerig) Ha tudsz segiteni, azt lehetoleg magan emilben tedd.
Koszonom:
Blacky
|
+ - | Jedi Knight ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
A fent emlitett jatek vegefele, egy 'gilisztafeju', ugralo,
izevel kellene mekuzdenem de nem igazan megy.
Van valakinek valami jo tippje?
Udv.: Gabor
mailto:
|
+ - | Re: Phantom menace (game) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszi, bar azota mar megtalaltam :)
KeFe
> wrote in message news:...
> Hello
> A piros kulcs a nagyteremben van, az egyik oszlopon.
> Az egyik "dobozt" told oda ahol hianyzik a korlat, aztan az emeletrol tolr
> ra a masikat. Igy egyutt a kettot told az oszlop ala, es el tudod erni a
> kulcsot.
> Nekem nagyon tetszik az a jatek, regota nem jatszottam ilyen jot.
> Mar vegigjatszottam, ha kell meg valami, irjatok nyugodtan.
|
+ - | DirectX help!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Nem tudna walaki megoldást arra, hogyan tudnék felvaltva DirectX
5-t és 6-t hasznalni?
Van egy video capture programom, az nem hajlando 6-al elindulni,
zörög hogy telepitsem fel az 5-t. Na ez az ami nem megy, a kis
aranyos nem hagyja magat downgrade-elni. Szegyen gyalazat, de
meg uninstallalni sem tudtam.
Elore is thx.
Mortel
|
+ - | boritok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Olvastam itt, hogy letezik olyan WEB oldal, ahol jatekok boritoit lehet
letolteni.Ha valaki tudja a cimet kerem kuldje el. Elore is koszi.
Pityesz
|
+ - | Re: Jane's Fleet Command (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Jane's Fleet Command ( 5 sor )
> A "sabdzsekt" beli jatekrol kernek velemenyeket,lehetoleg a listara,de
> lehet maganba is.
Meg csak 1 napja jatszom vele, de nekem nagy csalodas volt. Arra
szamitottam, hogy a Harpoon sorozatnak lesz egy 3D grafikaval
feltuningolt resze, de az opciok szama csak toredeke a Harpoonenak. A
Harpoon egy igazi haditengereszeti szimulator, az eredeti tablas
jatekot egy tengeresztiszt tervezte, a szamitogepes valtozatok pedig
meg elethubbek es elvezetesebbek lettek. A JFC szerintem tulzottan le
lett egyszerusitve, nagyon messze van az elethusegtol, annyira, hogy
az mar unalmas es komolytalan.
Peldaul: a repulogepeknel, helikoptereknel nem lehet a fegyverzetet
beallitani. Egy beallitas van mindegyikhez, tetszik, nem tetszik. Az
F-14-en raadasul nincs Phoenix raketa, isten tudja, miert. Van
helyette Harpoon, ami eleg szokatlan. Nem lehet a hajok ellen kilott
raketaknal allitani az elesitesi, radarbekapcsolasi tavolsagot;
parancsra egyszeruen csak kilovik es vagy talal vagy nem. Nincs
formacio, a hajokat, gepeket egyenkent kell iranyitani, es ha nem
kuldesz fel egyenkent jaroroket, akkor nem lesz legtervedelem sem
(ami a valosagban meg bekeidoben is elkepzelhetetlen egy hordozo-
koteleknel). A gepeket egyenkent kell harcba kuldeni, nincs lehetoseg
kotelekek osszeallitasra, illetve csak amolyan C&C modon a Ctrl +
szambillentyukkel. Olyan finomsagoknak, mint a legi utantoltes,
elektronikai zavaras, nyomuk sincs, itt csak lovoldozni lehet. A
radaroknal, szonaroknal nem lehet szakaszos aktivalast beallitani, es
meg sorolhatnam a hianyossagokat. Inkabb hasonlit a real time
strategia jatekokhoz, mint a Harpoonhoz. Van benne egypar kifejezett
idetlenseg is: pl. az ellenseges repuloteret nem lehet addig
megtamadni, amig vizualisan nem azonositotta egy gepunk (amit persze
ezutan rogton le is lonek). Hogy mi ebben a logika??? A repulogep-
hordozo "kotelek" meg tobb kuldetesben csak 1-2 hajobol all, ez is
abszolut eletszerutlen.
Az egyetlen pozitivum a 3D grafika (Glide, D3D) de ez csak csicsa, a
jatek szempontjabol nem sokat jelent, bar viszonylag jol nez ki,
kulonosen a raketainditasok, meg a pontvedelem mukodese. A 2D terkep
meg szerintem csunyabb, mint a Harpoon 97-nel volt. A
videobejatszasokon foleg szineszek mondanak bolcsessegeket egyeb
harci latvanyossagok helyett. Szoval szerintem hagyjatok ki ezt a
jatekot, nem eri meg. Csalodtam a Jane's-ben.
Norbi
|
+ - | Re: Unreal szaggat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> > Szerintem ez a gepben levo memoria meretetol fugg.
> > Rohelyes, de 64Mb-al meg szaggat, 128Mb-nal mar nem...
> Direkt irtam, hogy van eleg ram. A 128-amhoz kolcsonkertem _meg 128-at_!
> Es ugyanazt csinalta. Mondjatok, hogy keves :)
Nalunk ez volt a jelenseg...
> Ugyhogy annak a kolleganak lehet igaza, aki azt mondta, hogy glide-ra
> irtak a gamet.
> Errol eszembe is jutott valami. Anno volt egy kis gixer, mert a 3dfx
> perelte a tudomisenkicsodat, mert csinaltak mas kartyakhoz is 'glide-os
> illesztest'. Ezek nagyon felejtosek, vagy erdemes veluk probalkozni?
> Gyors magyar site ahonnan lekaphato esetleg?
Asszem az utolso nehany patch-el mar opengl is van benne, meg d3d, de
valoban, en glide-osat hasznaltam...
> 100Hz-eset. Apropo, mekkora felbontas psx-en?
Elvileg tud 640x480-at (interlace) de ilyen jatek nincs, a legnagyobb, amit
jatekban hasznalnak az 512x240(v. 256PAL), de regebben inkabb a 320x240 volt
divat, ugy sokkal tobb VRAM marad a texturaknak...
jts
>
>
> Thx: Copter
>
|
+ - | Half-Life (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Mindenki!
Elakadtam a Surface Tension pályán! Felmásztam a sziklára, megnyitottam
a piros kereket, aztán állítólag valami létrán kellene felmásznom,
ha minden igaz, de vagy nincs ott létra, vagy én vagyok a...
Előre is köszönök mindenféle segítséget!
Vic
|
+ - | TA palyaszerk. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>!!!!!!!!!!VAN PALYASZERKESZTO A TOTAL
>ANNIHILATION FULL CD-JEN????????????
Nincs.
A Core Contingency fullcdn ellentben van.
Szia!
Tersius
Windisch Gergely
www.elender.hu/~winger
ICQ:16688379
|
+ - | MrBoom 3.0 megjelent (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Tegnapelott vegre megjelent a MrBoom legujabb, 3.0-as verzioja.
Sok ujdonsagot nem tartalmaz az elozo valtozathoz kepest, de van
benne tobbek kozt ket uj palya, es lehet nyulon is lovagolni! ;)
Letoltheto a http://www.multimania.com/remdy cimrol, de talan
gyorsabban lejon az Extra-rol: www.extra.hu/Zalacka (646 kbyte).
Udv,
Zal
|
+ - | Final Fantasy VII (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HoY!
Lenne par kerdesem:
1. Nibelheim, pancelszekreny: hogy kell beallitani a szamokat?
Kell koztuk nyomni valami gombot?
2. Mivel jobb a master szintu materia?
3. A foszornyekre nem hat a Demi? Wutai-ban a pagodaban
mindegyiken 0-at sebzett.
Most tuti elfelejtettem a lenyegeseket..
Sebaj, majd ha eszemeb jut megkerdezem :)
Bye,
Cyc
--
<Dark Troopers tribe member><Dark Troopers webmaster>
<tribe URL: www.extra.hu/darktroopers>
<sec. tribe URL: www.hszk.bme.hu/~bl127>
<mailto: ><ICQ# 32463260 (Cyc)>
|
+ - | XwA YT-2000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Biztos en vagyok a lame, de nincs valakinek nemi tippje a
szallitohajokkal kapcsolatban? A pajzsuk rohadt lassan toltodik fel (ok,
oruljek, hogy legalabb van :)), szar a manoverezesi kepesseguk (1/3-on
jo, de akkor szetlonek), meg minden. Pedig tok jok lennenek ezek a
csaladi kuldetesek... Ja, meg meselhetne valaki az X es F betukrol is!
Ezek valami ilyesmit csinalnak, hogy lonek a befogott celpontra, meg
mittudomen. Eppen a B4M1-et csinaltam meg, tok jo volt. De par
segitokesz profitol hatha kapok tanacsokat :)
Koszi mindenkinek elore is! (Johet maganba is, listara is, ahogy jol
esik!)
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
Pokolgep Tribute Page - http://www.szabinet.hu/~hosza/pgep/
*Meg nem biztos, hogy lesz Pgep page!*
|
+ - | NFS4 hoeses (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Lehet, hogy csak en vagyok igy vele, de szerintem a hoeses nagyon gagyi
az NFS4-ben. Legalabbis a demoban. (Koszi a hack-et, Silco!) Olyan,
mintha mindig elem szorna valaki egy marekkal, aztan annyi. Amit a ho a
szelvedon csinal, az allat, de a hoeses nagyon szar. Nem tudom,
emlekszik-e valaki a Redline Racer havas palyajara. Na, AZ hoeses! :)
Amint (es HA) leerettsegizem, szerzek is egy full verziot a gamebol.
Kiraly! A Maranello egy alom!! Azt eszrevettetek, hogy a ficko keze
replay-ben is arra tekeri a kormanyt, amerre az auto megy, nem csak all.
Az elet apro oromei :))
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
Pokolgep Tribute Page - http://www.szabinet.hu/~hosza/pgep/
*Meg nem biztos, hogy lesz Pgep page!*
|
+ - | Kenn koszi! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Koszi mindenkinek Keenes valaszat, megvan minden epizod, vegig is
nyomtam oket. Kiraly! :)
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
Pokolgep Tribute Page - http://www.szabinet.hu/~hosza/pgep/
*Meg nem biztos, hogy lesz Pgep page!*
|
+ - | Re: hello (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
en meg en
írta a következő üzenetben: ...
>en vagyok
>
|
+ - | Carmageddon 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Biztos, hogy senki se tud helyeket az interneten, ahol a Carmageddon 2-hoz
lehet
letolteni kocsikat, es plusz palyakat?
Legyszi segitsetek!
Udv:
TOMI
|
+ - | Paintball (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
Elnezest az Offtopicert, de gondolom van koztetek aki mar hallott rola,
de meg nem tudott a kozelebe ferkozni, vagy van aki esetleg jatszana
de nem tudja hogyan/hol. Akit erdekel keressen meg maganban,
vagy telefonon (06) 20/ 972-8410.
Zergenye
--
"A nagyapam amugy igen jelentektelen
ember volt. A temetesen a halottaskocsi
ment leghatul"
- Woody Allen -
|
+ - | Alien vs Predator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi ,
Nem tudja valaki, hogyan kell hasznalni a cheateket ?
Mikor kell beutni stb.
Elore is kosz.
Best regards,
Laci mailto:
|
+ - | Szerepjatek Emillel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv JATEKosok
Szeretnek e-mailben szerepjatekot jatszani, de nem tudom, hogy ez hol
lehetseges. Ha valaki tudja a megoldast, tegye meg, hogy valaszol.
A valaszokat elore koszonom.
KRISS
|
|