Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1241
Copyright (C) HIX
2001-09-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: kodlampa (mind)  20 sor     (cikkei)
2 auto (mind)  7 sor     (cikkei)
3 XR3i olajfogyi 2 (mind)  16 sor     (cikkei)
4 allandoan vilagito vilagitas (mind)  13 sor     (cikkei)
5 tartos teszt (mind)  43 sor     (cikkei)
6 kozlekedesi tapasztalatok (mind)  16 sor     (cikkei)
7 kispok gyutacs (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Re: Trabant. Mentalitas? + Miegymas. (mind)  50 sor     (cikkei)
9 xm (mind)  19 sor     (cikkei)
10 Napszemuveg (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Jon a TEL!!! (mind)  22 sor     (cikkei)
12 Alfi (mind)  25 sor     (cikkei)
13 tolatoradar (mind)  16 sor     (cikkei)
14 zoldkartya (mind)  14 sor     (cikkei)
15 Re: legjobb motor (mind)  14 sor     (cikkei)
16 RE: Safety car (mind)  10 sor     (cikkei)
17 1,6-os FORD ORION elado (mind)  9 sor     (cikkei)
18 Re: skandinav autok (#1240) (mind)  13 sor     (cikkei)
19 Re: Figyelmeztetes (#1240) (mind)  10 sor     (cikkei)
20 Re: va: Re: menetjelzo, police (#1239) (mind)  8 sor     (cikkei)
21 Re: jarmu import (mind)  17 sor     (cikkei)
22 Re: Alfa 33 Sportwagon (mind)  3 sor     (cikkei)
23 Re: skandinav autok (mind)  3 sor     (cikkei)
24 Re: szaguldozas (mind)  18 sor     (cikkei)
25 Elado Citroen (mind)  11 sor     (cikkei)
26 Re: Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind)  24 sor     (cikkei)
27 Re:Teherautoval kulfoldre megy egyebbkent is (mind)  42 sor     (cikkei)
28 Gomolyag (mind)  13 sor     (cikkei)
29 Police (mind)  10 sor     (cikkei)
30 =?windows-1250?Q?K=F6rnyezetv=E9delmi_fel=FClvizsg=E1la (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Re: kodlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

----- Original Message -----
Subject: kodlampa
>  irta
> >Lakott teruleten belul TILOS a kodlampa hasznalata.
>
> Hat ha ez igy van, akkor ez egy nagy hulyeseg.
> Naponta jarok Pestrol Vecsesre dolgozoba. Altalaban a Gyomroli uton
> Szoval a 17 km-es utbol 200 meter nem lakott terulet.
> Jo lenne beszelni a koddel, hohgy csak azon a 200 meteren legyen szives
> tartozkodni...

Igen, viszont az orszag nagy reszen a lakott terulet tablak kozott tenyleg
laknak emberek. Raadasul a jogalkoto (ezesetben szerintem helyes)
gondolatmenete az volt, hogy a lakott teruleten belul nagy a forgalom, az
autok kozel vannak egymashoz, raadasul lassabban is haladnak, igy aztan
eleg, ha csak a sima lampajuk vilagit, ugy is eszrevehetoek. Ruhellem
azokat, akik akkor is kodlampaznak, ha 1.) a sima hatsolampak is 600m-rol
latszanak 2.) tartosan mogottuk halad valaki.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Batrabbak ilyenkor le is kophetik a szomszed BMW-jet. Fanatikusokat
>vigasztalhatja az a teny, hogy a szemet nemetauto-partiak nem tudjak
>felsorolni fejbol a piros 73 arnyalatat.

ez tetszett...  :)))))

AR 155 2.0TS16V Super
+ - XR3i olajfogyi 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Motorkopasra nem gyanakszom, reszben a mert surites az O.K., ami akar >egy
uj motornak is megfele lne, masreszt nagyon jol huz a motor, nagyon jo a
>nyomateka. Kopott motornal nem gyorsulhatna ennyire. Tehat ha jo az
>olajnyomas erdemes meggyuruzni ?  Nyugodtan visszaszerelni a regi
>fotengelycsapagyakat ?

Mint az elozoben is irtam, a kopott motorokon az olaj is tomit. Ha volt
szelepszar-szimmeringezes, akkor olajnyomasmeres meleg alapjaraton, es ez
alapjan lehet donteni a gyuruzesrol. Ha jo az olajnyomas, akkor erdemes
gyuruzni, nem arthatsz neki. Ha nagyon felted, rakj fel egy uj alapmeretes
csapagysort is fotengely-koszorules nelkul. A csapagyban levo feherfem
nagysagrenddel jobban kopik, mint a fotengely kovacsolt acel csapja. Igy a
gepmunkat meguszod.


AR 155 2.0TS16V Super
+ - allandoan vilagito vilagitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az osszes olasz (legalabbis amivel talalkoztam: Ritmo, Regata, Tipo,
Tempra, AR mindegyik) ugy van drotozva, hogy ha nincs rajta a gyujtas,
SEMMI nem mukodik a veszvillogon kivul. Igy aztan semmit nem lehet rajta
felejteni, sot, rendesen karbantartott villanyozasu auton batran
bekapcsolva lehet hagyni a radiot, tompitottat, telen a hatso szelvedo
futeset, stb. Igy aztan inditaskor minden ugy var, ahogy otthagytad. Egy
zavaro momentuma van: ha ulsz a kocsiban (varakozol valakire), nem tudsz
radiozni, csak raadott gyujtassal. A helyzetjelzo kulon kapcsolasahoz a
gyujtaskulcs melletti gombot kell benyomni, majd a kulcsot meg egyet
visszafele forditani. Ekkor kigyullad csak a helyzetjelzo, de semmi
muszerfalvilagitas, vagy ilyesmi. Szerintem tok kenyelmes.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - tartos teszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az alabbi felsorolas egy auto 100ekm-es tartos tesztje soran felmerult
hibakat sorolja fel, a javitasi koltsegeket nemet markaban megadva (mert a
tesztet a nemet auto motor und sport ujsag csinalta). A koltsegeket azert
irom le, mert normal hasznalat mellett a garancia elobb jar le a kocsira
adott egy ev, mint a 100ekm elerese miatt. A kerdes a kovetkezo: milyen
autorol van szo? Kerem, aki olvasta/latta az ujsagot, ne loje le a
poent!!!Eredmenyhirdetes a het vegen.
....25765km: a gyari riaszto kabele kidorzsolodott, emiatt tevesen riaszt.
155DM
39142km: belso vilagitas csere 50DM, csomagtartonyito csere 315DM, hatso
fekbetetcsere 275DM, az elso fektarcsa furatainak tisztara furasa 85DM,
ablaktorlolapat csere 45DM
....55832km: motorelektronika ellenorzese, legnyelesmero csere (a motor a
hiba miatt veszprogramon uzemelt) 960DM,
58432km:elso fekbetetek csereje 450DM, hutorendszer tomitettsegvizsgalata,
hutosapka csere 95DM.
....67797km: teljes kuplung (szerkezet, tarcsa, kinyomocsapagy) csere
1875DM, lambda-szonda csere 380DM.
....72451km: napellenzo csere (vilagitas tonkrement benne) 190DM, hatso
kerekcsapagy csere 910DM
80145km: ablaktorlolapatok csere 40DM, legnyelesmero csere 685DM, fenyszoro
elektr. csatlakozasainak javitasa 110DM
....91866km: onindito csere 1200DM, a hatso stabilizator gumiperselyenek
csereje 90DM
99810km: szogkiegyenlito csuklo a feltengelyen csere 760DM, kuplungpedal
javitas 230DM, hatso fekbetetek csere 310DM, fektarcsa lyukfuras 170DM,
ablaktorlolapat 45DM, szelepfedeltomites csere 820DM
99954km: ASR megdoglott, nincs kijavitva
....100082km: legnyelesmero (mar a harmadik!) csere 380DM, (erdekes, hogy ez
az elozohoz kepest felaron ment)
....106521km: teljes kuplung es lendkerek csere 3825DM.

Szazezer km alatt megevett ket garnitura kuplungot, harom legnyelesmerot
(az egyik hazavagta az ASR-t is a computeren keresztul), hetvenezernel egy
kerekcsapagyat, kilencvenezerre elfogyott az onindito, stb... Az atlagautos
(evi 25ekm-rel) 14350DM (figyelem: 1,9millio forint) javitasi es
alkatreszkoltseget bukott volna be a kocsival. A ...-tal jelolt esetek
raadasul az auto hasznalhatatlansagat eredmenyeztek, vagyis azonnali
szervizlatogatast igenyeltek.

Na, milyen auto? Tippeket a listara kerem!

AR 155 2.0TS16V Super
+ - kozlekedesi tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hetfo reggel jottem fel Pestre (Gyorbol, M1-en), szakado esoben. En szokas
szerint 140-150-nel, viszont nagyobb kovetesi tavolsagokat tartva es a
kodolo kamionok mellett lelassitva. Utkozben 3 rafutasos balesetet lattam,
alkalmankent 3-4 auto (Astra G, Focus, stb "regi" autokkal). Ezek
mindegyike a belso savban tortent, a leallosavban viszont mindig allt 1-1
sertetlen teherauto, vagy lassu, regi jargany. Miert? Teoria, ami igaz is
lehet. Allitolag elromlott egy teherauto a lezarasban (2x1 savos
szakaszon), igy jo alaposan betorlodott a sor. A kovetesi tavolsagot nem
tartok ezt rosszul vettek, egymasra toltak 2-3 masik autot. (ilyennek tunt
az egyik eset, ahol a leallosavban senki nem volt). A masikak tisztara ugy
tuntek, mintha a lassubarom tukorbenezes nelkul kijott volna a gyorsabban
haladok ele. Vagy legalabbis beijesztett. A teoriamat tamasztja ala, hogy
engem is ki akart nyirni igy egy Scorpio kombi es egy Renault Magnum. Nem
sikerult nekik. :)

AR 155 2.0TS16V Super
+ - kispok gyutacs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Eredmenyek: alapjarat: CO: 1.84, CH: 127 Nevl ford 60%: CO: -    CH: 390
>Azt hittek az utoklubosok, hogy rossz a muszer, mert tisztabbat
>mutatott, mint az elottem levo katis suzi :)

Marmint melyik erteke volt jobb? egy kat. auto alapjaraton kb. (most a
Toledo zoldkartyaja van elottem) CO: 0,09%, CH 0,0ppm, nevl 60%-on: CO 0,1
CH0ppm. Tudod mi a sok? Az alapjarati 1,84%-os CO-ertek... Kispoknal lehet,
hogy hatarerteken beluli, de abszolut ertekben azert eleg bu:di.

 Udv

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Re: Trabant. Mentalitas? + Miegymas. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem igazan erzem megam jogosultnak, arra, hogy beleszoljak, mert nekem 
nincs autom. Csak egy 2T Robogom. Viszont EN szagollak benneteket. 
(Kozvetlen kozelrol.) Nekem nincs szelvedom, nem tudom belso 
keringetésre kapcsolni a ventillatort. Mert a menetszel....

>>Mi a baj a Trabanttal? 

>1. Nem csak a Trabival
Ez igaz.
>2. Budos, fustol
Ne altalanositsunk. A Trabi azert füstöl, mer' olajat kap. És csak akkor amikor
 "gyorsit", egyebkent csak az olaj jellegzetes illata marad mögötte.
Sokszor onnan tudom diesel auto megy elottem, hogy nem latok semmit.
>3. Nem veteran, hogy ezt buntetlenul tegye
Nemelyik igen.(20-25 ev mar majnem az)Nemelyik Lada is egyidos veluk. Ezt se fe
ledjuk.

>Ezt hol is lattuk bizonyitva? A "gengszterjarganyok" tobbsege uj, mert
>a gengszternek telik ujra. Meg chiptuning sem kell bele, es rohogve 
>teljesitik a "zold" normakat.

es

>Adhattam volna egy ezrest a fickonak es atmegy a vizsgan, de 
>nem vette volna be a gyomrom.
Neki igen. Mert a gengszetrjarganyok is igen korosak. (15éves Merdzso) Raadasul
 a fent emlitett diesel fajtabol valoak. Es meglepodnek ha a forgalmija koser (
A..-os rendszammal).

Nagyon koran reggel (4-5)jarok dolgozni. Reggelente en is fustolok egy adagot, 
hiaba melegitem a motort. (Sebvalto olajzas) De az elso 5km utan mar nincs semm
i. A diesel viszont allandoan (padlo gaznal foleg, mer ugye nem gyorsul) okadja
 a fekete kormot (CO nem CO2) ami sokkal mergezobb (maró kaparo erzes a torkomb
an, kohogorohammal tarkitva), es decibellekkel (dB) is ellattak rendesen. (pl.:
 2T:73-76; 4T:72-75; diesel:75-81 dB) A metan ilyen %-ban "csak" illatos. (Enyh
e mosoly a szam sarkaban) :)

>Igen, igazad van, csak eppen az auto arabol szamolt ado
>es a tankolt benzinbol szarmazo ado az allam egyik fo bevetele.
>Ergo valahol szukseg van ezekre az autokra.
Abbol neked mi hasznod, es hogy jon ide? A SZJA-bol nagyobb, megse 
orulsz neki amikor levonjak. O is fizetett adot utanna, amikor megvette, 
nomeg amikor tankolja a 91-est. En 95-ost tankolok.Mind1. Mindeki 
amennyit tud. Ezert kar a masiknak esni, es leszolni. Ha nem teszik, 
elozd meg.

Udv: Lucky
Honda Lead
+ - xm (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

udv mindenkinek!

kedves mindenki, citroen xm-rol szeretnek informaciot gyujteni ('94, 2l, benzin
), ha van valakinek szemelyes tapasztalata a fent emlitett holggyel vagy kozeli
 rokonsagaval, akkor kerem ne kimeljen
 elore is koszonom

 a forgatonyomatekgorbe fenyeskedjek nektek!

tibor

ps. ja, maganba kerem ;)


 

---
** CREATED BY EMAIL.CZ **
   http://www.email.cz <--- Get Your Free Email
+ - Napszemuveg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

„Ami a legrosszabb, az hatso kodlampa varosban - hat az 
brutalisan tud vakitani. Es nem is lehet szepen megkerni, 
hogy kapcsolja ki. Ha elfelejtette, akkor meg eleve 
hulyenek nez es vehetek napszemuveget :(„

Nalam bevalt :)  , bar a dolog nem kockazatmentes. 
Elocsalja a kivilagitatlan biciklistakat, szekereket, stb. 
Foleg a reflektorok es a rosszul beallitott lampak (ejszaka 
latni, milyen sok ilyen van) ellen kivalo. Rendor elol 
persze elrejtendo.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Jon a TEL!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok listasok!

  Ti a telre hogyan keszultok fel? Mi az amit feltetlenul megneztek,
 atneztek az auton? Mi az mit feltetlenul megcsinaltok?
 (Csak nehogy azt mondjatok, zsirpapirba csomizva szaraz huvos 
 helyre elteves! :)))

  Csak egy-ket otlet:
  En a legfontosabbak koze sorolnam, a fagyallo "fok" merest,
 az elektromos alk. atnezeset (akksi !!!!), eloszedni ellenorizni a
 lemezfelnire szerelt teligumik allapotat, ha ez nincs azt ami 
 az auton magan rajta van. Ablaktorlo lapat allapota, ablakmoso
 folyadek ell., kocsiban megtalalhato e az alapveto tulelo felsze-
 reles:jegkaparo, (jegoldo) paratorlo kendo. Elmult tel vegen 
 kolcsonadott holanc visszaszerzese ismerostol.

  Egy-ket aprosagot is meg lehet eszkozolni, homokzsak 
 beszerzese, ladakba hatra, skodrikba elore behelyezni!

  NOS ti hogyan vedekeztek?!! 

 Simon János (Alijas) Bazsi VAZ 2101
+ - Alfi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Ha humornak szantad, akkor bocs. Sajnos mostanaban nehanyan 
szemetesnek hasznaltak a mailboxom es nalam reklamaltak a 
szutyok olasz srotokkal kapcsolatban, igy nem veszi most a 
gyomrom az ilyen ugratast.

Amugy egyetlen igazi Alfa szin van a gyari Rosso. Bar az 
enyem zold, de akkor is! Na jo esetleg az uj nuvola, de 
azon meg vitatkozik a jonep :)))

F.

HA> Felado :  [Hungary]
HA> Kedves Mike!

HA> Ez most mire volt jo? Minek akarod szitani a mar elult 
hullamokat?
HA> Ha Alfas vayg, akkor kitagadlak.
HA> Ha nem, akkor meg szimplan bunko vagy.

Javaslom az Ertelmezo Keziszotart az "ironia" cimszonal 
felutni,
hosszasan bongeszni, elgondolkodni...    (Fog menni?)
M.
+ - tolatoradar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Eszembe otlott, hogy nemregiben ment itten egy tolatoradar topic. 
Ennek kapcsan ha jol emlekszem leszurtuk, hogy 20-30 cm-nel 
kozelebb egyik se lat elesen. Akkor vegulis minek? Jelenleg itthon 
ugy parkolok, hogy max 3cm-re lehet a lokharito (jellemzoen a 
hatso, mert inkabb betolatok, egyebkent 3 ajtos swift) es a 
garazskapu kozott, kulonben nem udom becsukni a kertkaput. 
Eddig meg nem mentem neki a garazsnak. :)

ADios
TLantos

Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - zoldkartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Elloptak mindenem 9szemelyi, jogsi, forgalmi, Kedvesem 
fenykepe, stb). Most jarkalok utana. Szemelyi : 1500 Forgalmi 
4000 + 350 Jogsi : 4000 zoldkartya : 7500!!!!
Es masfel eves a swift. B%@*$&(#*&k meg. Azert ez kicsit durva 
lett.

ADios
TLantos

Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re: legjobb motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fogash irta:


"A legjobb motor a no:
- keni sajat magat
- minden dugattyu illik bele
- havonta magatol olajat cserel..."

Viszont gyuruzni kell...

Udv!
	Takacs Laszlo
+ - RE: Safety car (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ropi,

Kosz a reggeli 3 perc rohogest :-))

EuG

> 
> Ja, a lassan poroszkalo ketutemuekre egyebkent van egy sokkal
> kevesbe elmarasztaloan hangzo kifejezes: Safety Car...tudjatok,
> mogotte hosszu sor, elozes nincs..:)
+ - 1,6-os FORD ORION elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado:
FORD ORION kituno allapotban
Gyártva 1991
Km: 148000
Motor 1,6l, benzines
Szin:bordó metál
Exrák: napfénytető, rádiósmagnó, központizár, riasztó
Ár: 675ezer Ft.
Erdeklodni: Szabo Olga 06 57 407352
+ - Re: skandinav autok (#1240) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Kb. ket eve irta egy Svedorszagban (Daniaban?) elo listatarsunk, hogy
> a Volvo es (?) a Saab a Skandinav piacra gyartott autoiban nem teszi
> lehetove a lampa kikapcsolasat. Azota meg valahol hallottam, hogy
> ez igy van, a helyzetjelzo (?) default be van kapcsolva.

A D-Kadett kapcsolasi rajzabol jol lathato, hogy skandinav kivitelben
bekapcsolt gyujtasnal a tompitott izzoira feszultseget enged, de nem
12V-ot, hanem kevesebbet.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Re: Figyelmeztetes (#1240) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> parkolora, paran meg is ertik. Ami a legrosszabb, az hatso kodlampa
> varosban - hat az brutalisan tud vakitani. Es nem is lehet szepen

Egy hulyenek ma (persze gyonyoru tiszta idoben) be volt kapcsolva, de
raadasul a bura fele hianyzott, igy feher szinnel vakitott!

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Re: va: Re: menetjelzo, police (#1239) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ugy tudom, (de lehet, hogy tevedek) 100 rendor is csak egy allitas
> es egy tanu.
> Edvard, Te biztosan kened-vagod. Szolj hozza legyszives - ha olvasod.

Koszonom a megtisztelo bizalmat, de ehhez nem tudok hozzaszolni...


  Ed
+ - Re: jarmu import (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Péter!
1 jótanács, Te magad partizánakcióban (magánimport) NE hozz be autót. CSAK cége
n keresztül, akiknek +vannak a "lezsírzott" emberei a vámnál, mert különben a f
ináncok az Isten pénzét is veled fogják kifizettetni!!!
Példák:
- '92-es Fiat Tempra 1.6 benzinesre, magánimportban (frankón 1.400.- DEM-ért vé
ve!!!) a vámalapot 3.400.- DEM-ben állapította meg a vámhivatal... :-(
- Cég által behozott 2000-es évj. Renault Twingo (minimális sérüléssel a nózijá
n) 1.500.- DEM-es számlával "átcsusszant" a vámon!!! Ugye kicsit kilóg a lóláb!
 Mint látod nem mind1, hogy hogyan csinálod. Döntsél saját magad, ügyes légy, s
ok sikert! :-)
A behozható autók listáját a www.kff.hu-n megtalálod. Ja! Állítólag ismét szigo
rítani fogják a behozható autók körét. Ha jó az infóm, akkor hamarosan csak az 
EURO-3 normának megfelelo autók lesznek behozhatók.
Üdv.: TOM

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gw.quaestor.hu)
+ - Re: Alfa 33 Sportwagon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vazze' Samy! Má' itt is Te vagy?!?

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gw.quaestor.hu)
+ - Re: skandinav autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Pl. a finn piacra gyartott autoknak nem lehet lekapcsolni a 
lampajat. Asszem a daniaban futo autoknak le lehet.
Zsolt
+ - Re: szaguldozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

> A baratnom tegnap elkaptak, szornyu buntettet kovetett el, a falu elott
> 50-60 meterrel kidobta a sebesseget, es a tabla utan 9 m 32 cm-el
> meg volt pofaja 72 km/h sebesseggel gurulni. Kozveszelyes, en a
> penzbuntetes helyett 10 nap bortont adtam volna neki. Ha szaguldozni
> akar, miert nem megy a Hungaroringre?
  No, nem kötekedni akarok, csak eszembe jutott erre, amit nem értek
több autóstársammal kapcsolatban... ők azok, akik 100km/h sebességre
beállnak és ezt minden körülmények között tartják... én lakott területen
max. 60km/h körül szoktam gurulni, lakott területen kívül pedig ennek
kétszerese (és néha még egy kevés) szokott előfordulni. A lakott terület
nálam egy kicsit tágabb a táblával jelzett területnél, ahol a tábla után
is vannak házak, ott sem száguldozok. Van az autón fék... le tudok
lassulni. És meg is tudok állni, ha egy labda kigurul az útra.
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.1 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
+ - Elado Citroen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy Citroen BX TRI tipusu gepkocsi keresi gazdajat!
 
1987-es evjaratu, 1600 cm3-es, injektoros.
Elektromos ablakemelo, kozpontizar, radios magno.
Muszaki: 2002 februarjaig van

Iranyar: 300.000 Ft

Telefonszam: 06-30-9846-338

Takacs Jozsef
+ - Re: Kozepso visszapillanto ragasztasa a szelvedore (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Közben beugrottam az egyik legkozelebb eso autosboltba, es vettem 2 db ilyen
> kis teglalap alaku, matricat. A felszereles elott zsirtalanitottam,
> eltavolitottam az elozo pillanatragaszto reteget, (amit meg az elozo lamer
> tulaj tett fel). Lehuztam a fedoreteget, es felragasztottam. Az elso 2 napot
> jol birja, igaz, eroteljes tukorallitgatasba nem bocsatkoznek.

> Beszerzesi helykent Ford alkatreszkereskedest, vagy szervizt, ajanlottatok,
> sot elvileg íjaszboltban is lehet kapni hasonlot.

> A Masodik ajanlott verzio, a tukorragaszto alkalmazasa. Azt mondjak, hogy ez
> erosebb, mint matricazas. Masok meg azzal is riogattak, hogy ettol meg a
> szelvedo is berobbanhat. Ez kb 1000 forintos tetel

en benzinkuton vettem azt a ragasztot, amit egy vekony haloszerusegre kell
keni, azt feltenni a talpazatra, es ugy az uvegre. Viszont a boltban is,
es a ragaszto hasznalati utasitasan is rajta volt, hogy milyen kocsik
szelvedojehez NEM ajanlott. Arra kell vele vigyazni, hogy elegge erzekeny
a hideg melegre. Pl. elso nekufutasra nyaron reggel tettem fel, es napon
allt az auto. Hat nem is ragadt oda. Masodszorra tul hideg volt,
szinten. Harmadszorra mar jo lett, olyan 20-25 fok az idealis amig meg nem
kot, cca fel napig jo ha igy van.
homer
+ - Re:Teherautoval kulfoldre megy egyebbkent is (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> Kerdesem a kovetkezo:
>
> Nem fuvarozasi, hanem utazasi cellal szeretnenk kulfoldre
> utazni egy Opel Comboval Ausztria fele. Az auto a forgalmi
> szerint teherauto (feher rendszamos).
> Jelenthet-e ez a hatar(ok)on problemat ?
> Mivel az auto a szuleim neven van a +hatalmazason
> es a kotelezo biztositast igazolo zoldkartyan kivul milyen
> papir szukseges, ill. ajanlott ?

A plusz meghatalmazas az jo ha autoklubos, ha Romania fele mesz, akkor elvileg
kozjegyzovel kell hitelesiteni, bar ezt tolem meg sosem kertek (a romanok
kerhetik).
Masfajta gondod jelenthet, hogy a bunko magyar vamosok beallithatnak a teheraut
ok
koze, hiaba vagy ures (azaz nincs semmi vamaru nalad) es akkor szivhatsz orakat
 a
hataron. Ausztria fele ezt a legritkabb esetben probaljak megtenni es altalaban
egy kis anyazassal le lehet beszelni oket, de pl. Romania es YU fele neha nagyo
n
kretenek.

Egyebbkent sokszor elgondolkodtam mar rajta, hogy miert van az, hogy Ausztria f
ele
nagyjabol kulturalt hatarorok es vamosok vannak, mig a keleti es deli hatarokon
log ki a szajukbol a kapanyel. Nem koszonnek, bunkok... (tisztelet a kivetelnek
amelybol azert szerencsere egyre tobb van).

Megint mas:
Miert kell pl. Mo.-rol kifele (Ausztria fele) a magyaroknak feltartani a sort.
Elvileg Ausztriaba, Schengenfoldre lepsz be es megis mindig arra kell varni, ho
gy
a magyar kileptessen. Nagyon bosszanto. Mult heten egyik nap 7 orat (!!!) kelle
tt
varni a kileptetesre, de Fidrich Laciek is kb. masfel orat vartak 2 hete. Ami a
legdurvabb, hogy tobbszor elhangzik az osztrak radiok utinformjaban, hogy
probaltak informaciot kerni a magyaroktol, miert vann fennakadas, de a magyar
hatarorszervek nem voltak hajlandok infot adni...
Szerintem az orszagimazs a hataron kezdodik.

Gabor
+ - Gomolyag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> a cimben szereplo jelenseget tapasztaltam egy vadiuj, P-s rendszamu
BMW-nel.
> Nem az a fajta fust volt, amit egy trabi ereget, nem volt utana fustfelho
> (lehet hogy ebben a sebesseg is kozrejatszott), hanem csak a kipufogo

Ha gyakran jarsz gyorsabb utakon (autosztrada), pl. Becs-Graz kozott, minden
5 percben lathatsz ilyet. A valtasok kozott az osszes BMW, Audi, Merci,...
rottyant egyet. Uj-oreg, draga-olcso - nem lattam kivetelt.

Cs.
AR 146
+ - Police (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Van ilyen (rendorseg) temaju topik valahol?
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9038356&uq=180

Van tobb is, most eppen ez fut. A neve magaert beszel:
Rendorsegunk szegyentablaja.

Cs.
AR 146
+ - =?windows-1250?Q?K=F6rnyezetv=E9delmi_fel=FClvizsg=E1la (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Kérem, valaki magyarázza meg nekem, hogy miért kerül többe egy katalizátoros
autó vizsgálata, mint pl. egy kétütemué, vagy egy katalizátor nélkülié?
Eddig azt hittem, hogy mivel az én autóm ( 14 éves Opel Kadett 16i
katalizátoros) már kb. 5 éve nem szennyezi a környezetet annyira mint néhány
katalizátor nélküli autó, nem büntetnek ezért meg. Az autom idos kora
ellenére az eddigi rendszeres vizsgálatok szerint (a katalizátort is bele
értve) megfelel az eloírásoknak,, amit az is bizonyít, hogy a zöld kártyát
több évre is megadták. Na ebbol ered a 2. kérdésem. A zöld kártám 2003-ig
érvényes, a Népszabadság viszont azt írja, hogy 2002 jan. 1-tol évenként
kell majd vizsgálatra menni a megfelelo színu matricáért.
Most akkor szerintetek nekem már jövore kell vizsgáltatni, vagy elég, ha
2003 után megyek környezetvédelmi vizsgára? Köszi a válaszokért.
Gyoengyoesi Attila

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS