1. |
re: kotelezo biztositas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
2. |
Integra (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
Disztarcsa (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
BMWbol Swiftbe ules (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: radar (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: BKV-mikrobusz (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
7. |
visitas (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
8. |
=?windows-1250?Q?Golf_16_l-es_fogyaszt=E1ssal._:_=28?= (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
9. |
Cougar (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
10. |
transporter (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
11. |
re : lopott disztarcsa (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
12. |
Tigra az Angyal barbol (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
13. |
BRNO majus 19. kiegeszites (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
14. |
PUG 1.4 HDI (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
15. |
auto biztonsaga/redundancia (mind) |
72 sor |
(cikkei) |
16. |
ge471953 megvagy! (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: BMW upgrade Swiftre? + folia (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Lopott disztarcsa, mernok kozgazdasz, szelvedocsere (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: P 1,4 HDI (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: bizt. ov kontra megkulonbozteto jelzes (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: kotelezo biztositas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Szervizkulcs vagy barmilyen mas kulcs... (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
23. |
Elvontatas (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: kotelezo biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>Milyen papirokat kell magamnal tartanom, hogy az altalam okozott baleset esete
n
> at tudjam adni a masik felnek? Regen valamilyen betetlap szolgalt erre a celr
a
> . Jelenleg is igy van? Hol lehet ezt beszerezni?
Sajnos friss tapasztalatom van, tegnapelott osszetortek a kocsim. :o(((((((((((
((
Szoval kell egy baleseti karbejelento, nemzetkozi, kek-sarga, indigos, ket peld
a-
nyos.
Praktikus, ha mindig van nalad. _Teljesen_ megegyezik a tobbi europai oszagban
ervenyes ilyen cuccal, tehat kulfoldivel torteno baleset eseten sincs problema
(legalabbis nyelvi). Biztositoknal ingyen adjak.
Ha teljesen egyertelmu a helyzet es meg tudtok egyezni, akkor nem is kell
rendort hivni kitoltitek, mindenki kap egy-egy peldanyt. Azert a megjegyzes
rovatban erdemes beiratni, hogy a felelosseget elismeri az illeto.
Ja, en azert orokos szkeptikus vagyok, jo-jo, hogy elismerte, de azert nem art
ha kihivod a rendort, abbol baj nem lehet (mar ha tenyleg igy van).
En is igy tettem.
Fer
320i oo
|
+ - | Integra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szia HA, de foleg Antforce!
>Nem tudjatok, kie az SZZ-002 feher Integra?
Nem, de legalabb olyan kerdes volt amint ez:
... Hmm te Budapesti vagy ?? Akkor biztos ismered a XY-t :))
Ant
|
+ - | Disztarcsa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A Verseny utcai (Keleti Pu. mellett) bolhapiacon van egy fazon, aki
>disztarcsakat arul. 15"-os kerekre 4e Ft/db az eredeti. Persze ketseged ne
>legyen, hogy honnan vannak, lehet, hogy eppen a sajatodat vasarolhatod
Kb ekorul aruljak az ismeretlen forrasbol szarmazo alufelniket is :))
Szerintem akkor mar inkabb azt vegyen..
Ant
|
+ - | BMWbol Swiftbe ules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 2002.04.26.s +0000, you wrote:
>alapverziokon (jopar ezer forint ertek sporolhato). A bejemve pedig nem
>ezert kiraj. :-)
>Mellesleg Te atultel egy BMW-bol egy Swiftbe? Ez viccnek is rossz...
Haat egy 78-as BMWbol nem csodalom :))
Ant
|
+ - | Re: radar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hunter:
> Hm, en mar reg gondolkodom nem egy radardetektoron, hanem egy radaron.
> Vagy valami olyasmin. IMHO sokkal hasznosabb lenne ha mondjuk a
> szembejovo autok tavolsagat/sebesseget kozolne a muszer, nem pedig a
> rendoroket. Persze a ketto egyutt sem rossz, de inkabb belefutok egy
> rendorbe, mint egy szembejovobe. Technikailag lehetseges lenne egy ilyen
> rendszer?
Technikailag biztosan lehetseges, mar csak azert is mert leteznek mar
bonyolultabb szerkezetek is. Az aktiv sebessegszabalyozo (cruise control)
egy radarral meri a korulotte levo autok poziciojat es sebesseget. Egy
szamitogep ertelmezi az adatokat es ha szukseges levesz a sebessegbol vagy
eppen viszagyorsit az eredetileg beallitott ertekre.
Neked nem is kell az ertelmezos resze hiszen azt te akarod csinalni
(marpedig pont ez a nehezebb).
Remlik mintha hallottam volna kesz radaros-kijelzos, utolag beszerelendo
megoldasrol is, de nem tennem a kezem tuzbe erte.
Ami viszont picit nehezitheti a dolgot, az az hogy te a szembejovokre vagy
kivancsi es emiatt erosebb radar kell (az ACC mintegy 150 meterig figyel,
ami elegendo ha utolersz egy autot de nem tul sok ha egymas fele
rohantok).
Udv, Sandor
|
+ - | Re: BKV-mikrobusz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Csak tudod eleg nehez elkepzelni, hogy a BKV szolgaltat
> es ilyen nagy felhajtas kell egy busz lerobbanasa korul.
> Vagy az elmult fel evben sikerult ilyen magas szintre
> fejlesztenie a szolgaltatasait?
Bocs, hogy en is beleszolok a temaba, de en mar lattam ilyen mikrobuszt
szirenazva megerkezni. Valoban nem buszhoz ment, hanem a Blaha utan a
4-es, vagy 6-os villamoshoz, ami lerobbant ket megallo kozt. Ugye
villamossal kicsit problemas elozni a delutani csucsforgalomban? A korut
totalisan bedugulva, gyalog meg eleg maceras a mobil muhelyt cipelni.
Arrol nem beszelve, hogy mondjuk egy felsovezetek szakadas is vicces tud
lenni, netalantan a metroban is akadhatnak aramgondok, es meg
sorolhatnam az olyan szitukat, amikor igenis letkerdes a gyors kieeres.
A busz speciell pont nem ilyen, azt altalaban ki lehet kerulni, es nem
benitja meg a fel Bp. kozlekedeset egy lerobbant jarmu. En nem irigylem
a BKV-tol a kek villogojukat, sot kivanok nekik minel tobbet, hogy
raerjenek a buszokhoz is kiszallni, de egyelore az egy buszon talalhato
30-60 utas kisebb problema mint az egy vonalon levo 3-4000 (?). Szoval
nem kell azonnal kopkodni, igyekeznek ok azert.
Ugyanigy az Elmut is lattam mar szirenazva szaguldani (egeszsegugyi
intezmenyben sem jo dolog aram nelkul maradni). Nalunk meg napokig
tartott mig kijottek az ejszakai aram kapcsolot megcsinalni. Megsem
hoborogtem, hogy hideg vizben kell furdenem, bezzeg a rendelohoz par
perc alatt kimennek.
> Bar bizonyara teljes ismeretsegi korom es en is "vagy nagyon
> tapasztalatlan vagy, vagy nagyon buta."
En meg videkinek tartom magam. (De azert az eket mar leveszem a
traktorrol mielott diszkoba megyek. :-))
Udv,
Andras
Vaz21013
|
+ - | visitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Felado : [Hungary]
>>A valto visitott ugy, meghozza azert mert egyenes fogazatu a hatramenet.
>>Ezert van a kemennyebb rallyautoknak is ilyen hangjuk. (ott minden fokozat
>>ilyen.)
>Miert jobb-roszabb az egyenes fogazat ?
Ezt nem tudom pontosan.
Megprobalom felidezni.
A manualis valtos autokban a valtasi mozdulat mindig erinti az urest.
Tehat N - 1es - N - 2es - stb.
Ferde fogazat.
(Asszem volt mar tema itt hogy az R azert egyenesfogazatu az utcai autokon,
hogy legyen hangja. Mivel hangos, jobban eszreveheto.)
A WRC-kben nem, ott N - 1 - 2 - 3 (tudjatok, ugy tologatjak, nincs
uresberakas elotte).
Asszem emiatt egyenes a fogazat.
De hogy pontosan miert?
(Lehet, hogy igy az ero (nyomatek?) atadasa is mas. )
Ennyire nem mentem bele a temaba, illetve lehet hogy csak nem emlekszem ra,
de utananezek,( ha gondoljatok.)
(Van versenyauto szerelo ismeros :))
Gergő
E30 320i
Eladó
Részletek: mailto:
|
+ - | =?windows-1250?Q?Golf_16_l-es_fogyaszt=E1ssal._:_=28?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
+tudná v.ki mondani, hogy egy 1979-es 1.1-es Golf-ba mekkora méretű
főfúvókát illik tenni?
Udv!
OliApa
llllllllllllllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllllllllllllllllllll
|
+ - | Cougar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Vajon a Ford-osok tudjak, hogy amit ok sport(os)kocsinak
probalnak eladni, az valojaban egy csaladi auto?"
Hogyne.
A Ford soha nem mondta, hogy a Cougar szupersportkocsi.
Tobbfele kupet lehet gyartani. Egyreszt, mert nagyjabol
demokracia van, masreszt ott van a cegen belul az Aston
Martin, a Jaguar, pl a Volvo C70 vagy akar a Focus RS.
E temaban utoljara (legalabb harmadszor) irom le, hatha
atmegy a meszidzs: Cougar es Mondeo muszakilag gyak. azonos
auto, gyak. azonos menetdinamikaval. Lehet, hogy ugyanaz a
170 LE egy Cougarban valakik szamara mar keves, ettol
fuggetlenul tovabbra is fenntartom, hogy a 2.5 motort ehhez
az autohoz kicsinek nevezni TULZAS.
Ez ellen egyebkent meg semmilyen ellenerv nem jott fel.
Aki meg nem probalta se a Cougart, se egyaltalan a Duratec
V6-ot, az ne erveljen vegetnemeroen egy gagyi tevemusor
mellett. Ne legyen ez presztizskerdes. En bizonyos
kerdesekben, amikhez nem ertek, nem szolalok meg, vagy ha
megis, igyekszem felfogni a hozzaertok es/vagy
tapasztalatokkal rendelkezok velemenyet.
> Nekem volt szerencsem meg 1998-ban menni vele varosi
> jellegure kialakitott tesztpalyan Berlinben. Jo volt
> vezetni. Hatul meg ugy be lehet zuhanni, hogy alig latsz
ki> a mely katlanbol, ami amugy borrel bevonva baratsagos
kis> feszek volt :)
"Es annak hogy bezuhansz az ulesbe, mi koze van ahhoz, hogy
akar meg kicsi is lehet a motor? :) "
Semmi. Egyszeruen eszembe jutott, mint erdekesseg.
Legkozelebb majd uj bekezdest nyitok.
Egyebkent meg inkabb
a tesztpalyas elmenyedet irnad le ahelyett, hogy
hulyesegeket
beszelsz kategoriakrol... ;-P
|
+ - | transporter (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
A legutobb kifelejtettem a hirdetesbol, hogy a T4 3 szemelyes,
dobozos, rovid verzio. Szamla nincs, mert nem ceg neven van, ugyhogy
ugy kalkulaljon, akit erdekel.
Es mivel most surgosen kene penz (sajnos volt 2 betores) legyen 2.2M
az iranyar, de vigye mar el valaki.
ADios
TLantos
Lantos, Tibor |
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | re : lopott disztarcsa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Erosen disztarcsafuggo a dolog, de egy kabelkotegelovel (vagy
kettovel) hozza lehet gyogyitani a felnihez. Csak rakj egy bicskat a
kocsiba, mert defeknel te se tudod leszedni :)
Byez
TLantos
Lantos, Tibor |
ICQ UIN : 1029460 | SMS :
/\/\/\/\ A legszebb irasjel a kerdojel (?) /\/\/\/\
|
+ - | Tigra az Angyal barbol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
K malac kerdezte:
>>>Igen, csak az ugye Alfa, aki olyat akar, Alfat vesz. Opel
Tigra 105 LE? Velemeny?
Hat, ha min. 85-os a mellboseged, vagy torzsvendeg vagy az Angyal barban,
akkor tuti.
Kulonben eleg rohejes. :-)
>>>
AR Brerabol lesz szerinted auto?
Ha konkretan nem is lesz, az uj GTV-Spider formajat meghatarozhatja. Igy is,
ugy is lelegzetelallito.
Mas:
hova tunt VTi, VD, GonciCsabi? Es Demonhill?
Mas2:
mint notorius bo"ro"mbe-bele-nem-fe'ro", ki szandekozom menni a Turaautok
Bajnoksagara BRNO-ba majus 19-en (a Hungaroringen iden nincs futam :-(((((
Van valaki, akit erdekel?
+ 3,5 ora kenyelmesen Bp-rol
+ 1 korso csapolt ser 150 Ft a palyan!!! (Udito 200 Ft)
+ Hotel** kabe 3000 Ft fejenkent.
+ belepodij 1000 Ft, ezert iszonyu szivdobogas jar ingyen!! :-)
+ feltetel: ne essen az eso.
vannak tovabbi infok a www.automotodrombrno.cz oldalon.
udv, djtiszy
|
+ - | BRNO majus 19. kiegeszites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
na, helyrejott a halozatunk, megneztem en is az oldalt.
Az alabbi futamok lesznek a hetvegen:
FIA GT Championship
European Touring Cars Championship
Renault Formula 2000 Eurocup
Lamborghini GTR Super Trophy
Renault Clio V6 Trophy
Asszem van 1-2 csemege kozottuk.
djtiszy
|
+ - | PUG 1.4 HDI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Ender irta:
<Meg tudna valaki mondani, hogy a Peugeut uj 1,4-es HDI motorjarol hol tudok
<infokat szerezni? (Leirasok, tesztek, osszehasonlitasok, stb.)
<Neten, esetleg megjelent autos ujsagokban...
A legujabb Auto2 ujsagna van egy hosszabb osszehasonlito teszt a Clio 1.5
dCi-val.
1ebkent egy kicsivel a Renult nyert.
Udv,
Koli
|
+ - | auto biztonsaga/redundancia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szakacs Sandor irta:
: Viszont a biztonsaggal nagyon nem szokas ma viccelodni, igy aztan
Ez az elmelet. Amikor tavaly visszahivtak a Corsam, az ulessinek
megerositese mellett kicsereltek a pirotechnikai ovfeszitoket is. Ez
tipikisan olyan dolog, hogy mivel a tobbi Opel-modell nem erintett, a
Corsa a legolcsobb, tehat sporoltak a fiuk. Nem igaz, hogy az autoipar 100
eves tudassal nem tud megmeretezni egy ulessint rendesen.
: A fontos reszeknel pedig redundans alkatreszek vannak vagy azert
: hogy meghibasodas eseten atvegye a szerepet, vagy azert hogy a ket
: alkatresz mukodesenek osszehasonlitasaval eszre lehessen venni ha baj
: van. A fenti peldat hasznalva, nem egy hanem ket potenciometert tesznek
: be.
Na igen. A ket potenciometert viszont egy es ugyanazon chip ertekeli ki,
mi van akkor, ha ez hulyul meg?
Az ADAC klubmagazinjabol a visszahivasok az elmult 12 honapban:
2001/05: Honda Civicnel az inditomotor szigetelese atuthet
Mazda 626-nal a vezermuszij esetleg anyagfaradt
Yamaha robogoknal fofekhengercsere, choppereknel a
kipufogodob tartocsovenek csereje
2001/06: Atera tetoboxoknal a tetohoz rogzito szerkezet kicserelese
2001/07: Fiat Puntonal meglazulhat a kormanyoszlop
Mitsubishi Space Wagonnal a benzintank surlodhat a
karosszerianal
Nissan Patrolnal intenzivebben hasznalt motorok tul gyorsan
kopnak, motorcsere
2001/08: Fiat Puntonal korrodalhatnak a fekvezetekek, ill. beazhat
a legzsakvezerlo elektronika
Mercedes C, E, S, SL kormanybeli legzsak kicserelese, magas
paratartalomnal onmagatol kioldhat
Nissan Almeranal tul keves pasztat kentek a gumiabroncsra a
felnire huzas elott
Volvo V70, S80-nal hatso biztonsagi ovek csavarjainak
utanhuzasa
2001/10: Chrysler Neonnal meglazulhat a fekrasegito vakuumcsove
Ford Mondeonal tempomat kicserelese
2001/11: Ford Galaxynal surlodhat a benzincso a karosszerianal,
+1 rogzito kabeltarto
2002/01: Renault Laguna II dizelnel szivargo uzemanyagvezetekbol dizel
juthat a fekrasegitobe
Triumph motorkerekparoknal kuplungbowdencsere, tul gyorsan
kopnak
2002/02: Opel Corsa 1,7 dizelnel akkukabelnel +1 rogzito kabeltarto
Opel Corsak elso ulesenek reteszelesenek ellenorzese
2002/03: Mitsubishi Coltoknal fotengelytarcsa rogzitocsavarjanak
utanhuzasa
Nissan Almera+Primeraknal fordulatszammero szenzoranak
kicserelese, a meghibasodas a motor leallasahoz vezethet
[failsafe japan modra :-( ]
2002/04: Audi A3-nal az ABS-vezerlokeszulek meghibasodasa miatt tuz
keletkezhet
Ugyanez VW Bora, Golf es New Beetle modelleknel
Fiat Ducatonal eltoltak a kerekbeli legnyomas foliratozasat,
4,5 bar helyett 4,75 bar kell legyen
Fiat Seicentonal uzemanyagpumpanal zavarok meggatolhatjak
az inditast
Ugyanez a benzinpumpa a Lancia Y-nal
Semperit egy bizonyos lakokocsi-gumiabroncsot kicserel
Ezek utan engem nehez lesz meggyozni arrol, hogy a biztonsagi dolgok
kornyekere nem engednek menedzsert. :-((
Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] -
|
+ - | ge471953 megvagy! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sender address not valid. You can't reply to that e-mail address.
|
+ - | Re: BMW upgrade Swiftre? + folia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Autosok, Hello Djtiszy,
>Mellesleg Te atultel egy BMW-bol egy Swiftbe? Ez viccnek is rossz...
Bizony, de elotte meg teljesen kilakatoltattam, fekete metalra lakkoztattam,
aztan csaladi okobol megvaltam tole... Meg ma is latom neha, es teljesen
1ben van. Aztan egy TD Lancia Prisma kovetkezett, de egy 14 eves auto mar
nem nagyon birta a napi 2-300 km-t, es ha par napra szerelohoz kerult, akkor
mar vegem volt. Na es utana jott a Swift.
Azota lemegyek, inditok, aztan barhova elvisz.
2-en vagyunk a parommal, egyenlore nem kell masik auto!
Ez nem faj senkinek, lehet vele parkolni anelkul, hogy folyton arra gondolnal,
hogy megvan-e meg. Olyan jo nezni nyaron, hogy a "jobb", de mindenesetre
dragabb auto tulajok letekert ablaknal izzadva szivjak a kipugozt, en meg
uldogelek a kellemes huvosben,a kinti levegot lezarva. :)))
De hat ez csak egy Szuzi :)))
A kovetkezo aldozat mar ki van szemelve, de meg nincs ra szukseg.
Addig meg probalgatom az autokat, kell a tapasztalat. :))
(megjegyzeskent: eddig a Mondeo vizsgazott legjobban, abbol is a 2.0TD.
egy teszt a sok kozul -> 10 nap 7000km)
Kovetkezo, amit kiberelek hetvegere az a W8-as Passat lesz.
Mar ultem benne utaskent, de az nem ugyanaz...
Majd beszamolok ha megkergettem par szaz km-en :))
Szuzukis udvozlettel
Gabor
|
+ - | Re: Lopott disztarcsa, mernok kozgazdasz, szelvedocsere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Mas: multkor mar kerdeztem, de hatha azota. Nem tudtok Bp-en megbizhato
> autouvegest? Ki kene csereltetnem a szelvedomet (Astra F), es jo lenne, ha
> lenne olyan hely, ahova bemegyek, van nekik uveg, kicserelik, megvarom, amig
> szarad, es elviszem. Ha valaki tud, em maillel dobjon meg. Koszi!
a helyet nem simerem, de arra jarok minden nap. a szallas utcaban van egy
autouveges, eleg impozans kinezetu, nagynak tunik, a reklam szerint
mindenhez van uveguk.
homer
|
+ - | Re: P 1,4 HDI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Hali,
> Meg tudna valaki mondani, hogy a Peugeut uj 1,4-es HDI motorjarol hol tudok i
nf
> okat szerezni? (Leirasok, tesztek, osszehasonlitasok, stb.)
> Neten, esetleg megjelent autos ujsagokban...
aszem aprilisi vagymajusi a2-ben van benne. asszem www.auto2.hu
homer
|
+ - | Re: bizt. ov kontra megkulonbozteto jelzes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Bennem mindig felmegy a pumpa, amikor ez szoba jon. Az egyetlen ertelmesnek
tuno erv a taxisoknal a megfojthatosag volt, bar ezzel is vitatkoznek.
Epp tegnap este volt a korzeti hiradoban, hogy a rendorok kaptak egy
3milcsis VW-t, mert nemreg meghalt ket rendorunk egy korszerutlen autoban.
Mutattak is a kocsit, egy Lada Nivat, aminek teljesen hianyzott a teteje.
Igy most kaptak egy korszeru autot, ami gondolom tele van legzsakkal, es
majd jol meghalnak, mert ov nelkul a legzsak gyilkos szerszam.
Es tudjatok mit? En vallalom, hogy ha kijon a mento, toltson meg 5 mp-et a
kocsiban, amig kikoti az ovet. Meg a tuzolto is.
A mentoallomastol a hazunkig az ut kb 15 perc, azaz 900 mp. Itt az 5 mp nem
oszt, nem szoroz. A rendorok meg igen is mutassanak peldat azzal, hogy
bekotik magukat. Az amcsiknak ez miert nem derogal?
Hu de merges lettem megint...
KI
|
+ - | Re: kotelezo biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Igen van, barmelyik biztositonal kerhetsz egyet. Nem betetlap, hanem A4-es,
(talan ketlapos) nyomtatvany. Eu konform.
KI
> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
> Milyen papírokat kell magamnál tartanom, hogy az általam okozott baleset
esetén
> át tudjam adni a másik félnek? Régen valamilyen betétlap szolgált erre a
célra
> . Jelenleg is így van? Hol lehet ezt beszerezni?
>
> (webes bekuldes, a bekuldo gepe: miskpr02.miskdc.broadband.hu)
>
|
+ - | Re: Szervizkulcs vagy barmilyen mas kulcs... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Ha akarod, neked adom a 123-asom regi zarbetetjet, szetesett allapotban. Ha
azt megnezed, lathatod, hogy ilyen kulcs nem lehet.
A szervizkulcsot ugy csinaljak, hogy azokban a zarakban, amit akarsz
szervizkulccsal is nyitni, kevesebb lamellat tesznek, es a kulcsnak ezen
resze elter az eredeti kulcstol. A Mercimnel meg ennel is egyugyubb a dolog,
a szevizkulcsbol hianyzik egy hosszu rovatka a kulcson, igy nem lehet
beledugni a zarba. Ha fogsz egy nem szervizkulcsos nyerskulcsot,
ramasolhatod a szervizkulcsot, es van egy teljes ertekud. (hu de bonyolultan
irtam..)
KI
> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
> Sziasztok!
>
> >gyujtaskapcsolot. A haverod egyszeruen talalt olyan kopott zarral biro
> >123-ast, amit akarmilyen (Lada, Zaporozsec, stb) kulccsal is ki lehetett
> >volna nyitni. O ezt akar elore is tudhatta, teged viszont nagy amulatba
>
> Nem tudom milyen kulcs volt de egy kozelben parkolo 190-est is kinyitott.
> Szerintem nincs kulonosebben nagy esely arra, hogy ket ilyen rozzant
> allapotu auot igy talalsz meg egymashoz ilyen kozel.
> O egyebkent tolvajkulcsnak hivta.
>
> Teeby
>
|
+ - | Elvontatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Rendszamtabla nelkul van valami idokorlat, amennyi ideig kozuton
>tarolhatod. Ha le is veszed a rendszamtablat, akkor is elvontathatjak, ha
>akadalyozza a forgalmat. Ilyen esetben szerintem a motorszam/alvazszam
>alapjan kapod a szamlat.
Igen, de az azert van, mert a kozteruletesek nem engednek olyan autokat
parkolni az utcan mi a forgalombol ki van vonva. En ugytom hogy ezek csak
telephelyen tarolhatok. Dehat ezekre is van turelmi ido, tehat nem egybol
elszalitasra koteleznek. Vagy nem elviszik. Meg egyebkent is hogyan nyitjak
ki, hogy megnezzek a motorszamot. Mert amugy meg mondhatom, hogy elloptak a
rendszamtablam (ha teszem azt magammal viszem, nem pedig a kocsiba teszem).
Az pedig valahol nem fair szerintem, meg hat nem is mukodik igy hipp hopp,
hogyellopjak a rendzsamtablam, es a parkolo kocsim meg elvontatjak, mert egy
orara leparkoltam.
Es mi van, ha kiteszem a hatso tablat a kalaptartora, ugy letakarva, hogy
csak a muszaki es a zoldkartya-matrica latszik? Mert ugye igazolom, hogy a
jarmuvem muszaki allapotabol kifolyolag reszt vehet a kozlekedesben. De
mivel nem jelzikkozlekedesi figyelmezteto tablaval az elvontatast, igy nem
vontathtjak el fizetesi kotelezettseg miatt, u.e. a kerekbilinccsel, mivel
nem jelzik. Valamint ugye a parkoloceg embere nem hatosagi szemely, talan a
kozterultfelugyelo sem. Igy nem mondhatjak azt sem, hogy a hatosag
akadalyoztatasa.
Tehat jogilag 90%-os biztonsagal nem vihetik el, es nem nyithatjak fel a
kocsit. Akkor mi alapjan fognak megbirsagolni?
Teeby
|
|