Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2024
Copyright (C) HIX
2003-12-02
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Valasz: vegyes -teligumi angliaban ** HIX AUTO *** #202 (mind)  19 sor     (cikkei)
2 Re: Olasz autok + uj autom (mind)  14 sor     (cikkei)
3 HIX AUTO #2022 (mind)  9 sor     (cikkei)
4 JTD (mind)  24 sor     (cikkei)
5 benzin vs diesel (mind)  18 sor     (cikkei)
6 teli gumi kotelezove tetele (mind)  53 sor     (cikkei)
7 Anglia, teli gumi, +7 fok (mind)  25 sor     (cikkei)
8 lemondas (mind)  1 sor     (cikkei)
9 re: re: vegyes -teligumi angliaban (mind)  6 sor     (cikkei)
10 re: Mar megint teli gumi (mind)  22 sor     (cikkei)
11 re: re: vegyes (mind)  26 sor     (cikkei)
12 Re: *** HIX AUTO *** #2022 (mind)  57 sor     (cikkei)
13 [HIRDETES] Citroen BX elado (mind)  13 sor     (cikkei)
14 FW: teli gumi marketing (mind)  11 sor     (cikkei)
15 Re: Re: mas az amerikai benzin? (mind)  9 sor     (cikkei)
16 (turbo)diesel? (mind)  13 sor     (cikkei)
17 OPEL Astra fagyallo (mind)  10 sor     (cikkei)
18 Teeby (mind)  64 sor     (cikkei)
19 corsa váltó akad (mind)  10 sor     (cikkei)
20 Re. Hengerfej (mind)  55 sor     (cikkei)

+ - Valasz: vegyes -teligumi angliaban ** HIX AUTO *** #202 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> Temakor: re: vegyes -teligumi angliaban ( 3 sor )
> Idopont: Sun Nov 30 22:13:32 CET 2003 AUTO #2023
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A +7 fok egy marketingfogás! néhány éve még  0fok volt, aztán +4 most +7
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Persze, hogy az. De valahogyan le kell butitani az 5 oldalas teszteket egy
autohoz semmit sem erto felhasznalo szintjere. Mert a vegeredmeny ugyis
egyertelmuen az (ebben itt a listan soha nem volt vita), hogy a teli gumi
sokkal jobb telen. De az atlaguser ugyis kitalalja, hogy ez is csak
hulyeseg, mint a biztonsagi ov, ezert ki kell talalni valami
kezzelfoghatobbat, hat ez lett az.

A cel szentesiti az eszkozt (bar en a 0 es a 4 fokos marketingre nem
emlekszem).

Udv, Akos
+ - Re: Olasz autok + uj autom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
>> fordulatra orientalasa. Persze ez szinten szemelyes, mert en jobban
>> szeretem azokat a kocsikat, amik "alacsony fordulaton huznak".

aaaa olajkalyha szekcio ;-)

> nagyon meglepett, hogy az autom egyaltalan nem fustol es 
> elszornyedve nezem a sok VW, Audi PD TDI kormolasat...

sztem ez azert van, mert a sok buta ember nem figyel a turbo
hasznalatara. nem szoktak meg ;-) nekem egy hdi-m van, es sosem hajtom
meg hidegen, ill. leallitaskor figyelek ra, h leporogjon a turbo,
hirtelen nem allitom meg.
homer
+ - HIX AUTO #2022 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Sajnos a #2022 -es HIX AUTO valamiert nem jott at.
Ha lenne valaki olyan kedves, es elkuldene nekem
 a    -ra, megkoszonnem.

Thnx,

K.G.
+ - JTD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csaba irta
"Amit nagyon gyulolok benne az a hangja :((( de csak alapjaraton! 
Konstans temponal sokkal halkabb, mint benzinek tarsa. Feltem meg a 
gazolaj szagatol, de semmi gond vele, az alapjarati hanggal viszont 
valamit tenni kene. Erdekes modon +50 fordulat eseten kisimul a hang, 
igy parszor a gazpedalon allva tartom a 900-as fordulatot. Ami meg 
nagyon meglepett, hogy az autom egyaltalan nem fustol es 
elszornyedve nezem a sok VW, Audi PD TDI kormolasat...

Szoval egyelore elvezem a JTD-t es arulom a TSparkot. "



Ha jol tudom a JTD -k szinte egyetlen gyengebb pontja, hogy alapjaraton
kicsit hangosabbak, mint pl. a HDI -k, de szerintem meg lehet szokni.
Nekem hidegen tunik kicsit "kopogosabbnak", de ha bemelegszik mar
egyaltalan nem zavar. (amugy ha nem tekered le az ablakot ugyse hallod)
A fustoles hianya nekem is feltunt - bar nem hianyzik :)
Amikor vetel elott tesztelegettem, egy deka fustot nem tudtam  belole
kicsavarni, a haverom 
aki a kocsi moge allt, mikozben en raleptem a gazra meg is jegyezte
"bazze, ebbol nem jon semmi" :)

K.G.
+ - benzin vs diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Az altalad leirt osszehasonlitasbol szamomra az derult ki, hogy a
> sportos autokkal osszehasonlitva kb. azonos 
> fordulatszamtartomanyban, vagyis megkozelitoben jobb az autod.

Teeby, nem ertem mit mondasz. A leirtaknak semmi koze a 
fordulatszamhoz, sot... Egyszeru rugalmassagi teszt, standard 
szituaciok. 4-ben gurulsz 60-nal a faluban es a falubol kierve 100-ra 
gyorsitasz, 5-ben 80-al gurulsz, sztradara erve 120-ra gyorsitasz, stb. 
Ezeket nem en talaltam ki, hogy olyan szamokat produkaljak, ahol a 
dizel veri a benzines tarsat, ezek nemzetkozileg is elismert meresi 
modok. Fordulatszamhoz meg valoban nincs koze, mert faluban 60-nal 
a dizelem valami 1300-at forog 5-ben, es valahol 1900 korul rug hatba, 
ahol a benzines meg meg se moccanik, viszont 4000 utan a dizel 
meghal, a benzines meg akkor ebred igazan.

Cs.
+ - teli gumi kotelezove tetele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Meszaros Geza irta:
: Marky, Te is tudod, hogy ez nem igy van.
: Amig  a jogszabalynak megfelelo gumival kozlekedik, addig csak az
: utviszonyoknak   megfelelo  sebesseggel  hajt.  Ezer  tiszteletet
: erdemel es a korulotte hozongoknek pedig KUSS !

A nemet gyakorlat a kovetkezo: valaki megy nyari gumival 2 cm-es hoban egy
varosi fouton. Jobbrol kijonnek ele, padlofek + ABS es belecsuszik.
Eredmeny: a fouton halado 20-30%-ban hibas lesz a balesetben, mert teli
gumival siman meg tudott volna allni. Mellesleg erdekes modon a nyari gumi
minimalis profilmelysege 1,6mm, a teli gumie meg 3mm errefele (osztrakok
egyszer be akartak vezetni a 4mm-t, ebbol nem tudom, mi lett).
Biztosithatlak, hogy 1,6mm-es nyari gumival hoban karambolozni abszolut
nem erdemes bonus-malus szempontbol, hiaba araszoltal 5 km/h-val a
dugoban es vezettel sajat bevallasod szerint "utviszonyoknak megfeleloen".

Termeszetesen mindig mondhatod, hogy lehet hoban is vezetni nyari gumival,
de ekkor a kovetesi tavolsag jo nagy es a sebesseg kicsi lesz a teli
gumihoz kepest. A leveledben vazolt tiszteletre melto autos tolem akkor
kapna igazan tiszteletet, ha hoban nem probalkozna nyari gumival. Csak
vegig kell nezni a kocsisoron, hogy hoban ki indul csuszva, kiporgo
kerekekkel, ha zoldre valt a lampa. Ok azonnal nem esnek az
"utviszonyokhoz igazodo vezetesi stilus" kategoriajaba. A hozongeshez meg
annyit, hogy pusztan az alacsony sebesseg miatt senki sem hozong. Errefele
sokszor akad az ember utjaba orszaguton is 25 km/h-val cammogo kocsi, ami
foltartja az egesz kocsisort. Rajuk megsem ideges senki, mivel itt
rokkantak lekorlatozott sebessegu gepjarmuveirol van szo es mar messzirol
latszik a hatuljan elhelyezett 25 km/h-s matrica. Ugyanugy nem hozong
senki, amikor a Corsammal a 3 savos autopalyan a legbelso savban
kozlekedek 150-nel, mert kamionversenyt elozok. Hozonges
(=fenyszorovillogas) akkor van, amikor Audival csinaljak ugyanezt es
120-szal.

A teli gumi kotelezove tetele, mint arra probaltam utalni, elsosorban
pszichologiai problema. Az autonak van egy csomo jarulekos kotelezo
kiegeszotoje, mint jogositvany, felelossegbiztositas, haromszog,
elsosegely-doboz, esetleg izzokeszlet, porolto, vagy masodik haromszog.
Nehany utszakaszra idoszakosan nem hajthatsz be holanc nelkul, stb.
Ezeket a kenyszereket erdekes modon gond nelkul elturi az ember. Tovabbra
is fenntartom a velelenyem, hogy aki uj, 0 km-es autot vesz, annak telik
teli gumira is. Egyebkent az en velemenyem az, hogy telen is lehet nyari
gumival autozni, ha nincsen ho. A baj az, hogy az autosok egy resze
nem fogja fol, hogy ha viszont ho van, akkor nem erdemes nyari gumival
probalkozni. A holancos tabla is azert van, mert enelkul az autosok
tobbsege -- te'vesen -- ugy itelne meg, hogy holanc nelkul is fol lehet
jutni a dombra.


Udv,
marky
+ - Anglia, teli gumi, +7 fok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:

> Es +7 foknal hidegebb sincs? Mert ha van, akkor megis csak
> kellene a teli gumi. :(

Nezzunk par tesztet +5 (Celsius :-)) fokon:

Bridgestone ER 70 <-> Continental WinterContact TS 790
(nyari <-> teli, mindketto 195/65 R15 T)

Fekut szaraz uton (100km/h-rol, m): 41.6 <-> 45.6
Fekut vizes uton (100km/h-rol, m): 48.0 <-> 52.9
Kormanyozhatosag nedves uton (km/h): 71.9 <-> 69.4
Aquaplanning (km/h): 87.9 <-> 80.9

Ebbol az latszik, hogy miutan az ember felrakja a telit,
hosszabb lesz a fekut, es kanyarban es vizes uton lassabban
ajanlatos menni...

Szoval ez a +7 fok egy kisse tulzas. (Nem az a bajom, hogy a
teli gumit forszirozzak, hanem az, hogy azt allitjak, hogy
_jobb_ mint a nyari. Ezt pedig sokan ugy ertik, hogy akkor
batrabban lehet vele menni, pedig ez nem igaz! A teli gumit
nem azert kell feltenni, mert jobb lenne mint a nyari, hanem
azert, mert hoban es jegen _kevesbe_ lesz eletveszelyes.)
+ - lemondas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Miert jon meg mindig ha mar tobbszor lemondtam?
+ - re: re: vegyes -teligumi angliaban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

7 fok mitosza:

http://www.auto2.hu/a2-web01-12/teligumi/sajtosz.htm

nezzetek meg h ha nem havon van a gumi, akkor mennyivel jobb a nyari 0 
fokon ...
+ - re: Mar megint teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
>
>> >Angliaban altalaban nincs ho es jeg telen, az eszaki, dombosabb
>> >reszek kivetelevel, ezert nem kell teli gumi.
>> Es +7 foknal hidegebb sincs? Mert ha van, akkor megis csak
>> kellene a a teli gumi. :(
>
>Termeszetesen :) Itthon az utobbi napokban - hetekben meg ejjel
>sem ment +7 fok ala, ugyhogy remelem, mindenki panikszeruen
>visszarakta a nyari gumikat!
>

en is visszatettem mar par hete a nyarit, nem is bantam meg. ahogy 
elnezem a www.met.hu -t, marad is meg 1 darabig.

viszont masik problemam: nyarival 180-ig se raz a kormany, viszont 
amikor feltetettem a masik, acel felnire a teligumikat es kimentem veluk 
palyara, 120-nal mar razott. gumis elkuldott, hogy biztos szar a 
fektarcsam. na persze, nyarival meg nem szar?:) szoval a kerdes: 
ilyenkor 1ertelmuen a centirozas a rossz?

udv
+ - re: re: vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

>Ez igy igaz. ( Az M0-t messzirol elkerulom! A "kertek alatt" jarok) De
B.Jani azt mondta mondjak egy --barmilyen-- videk-Bp viszonylatot. ( es
kiindulopontkent megjelolte, tobbek kozott, Erdet is) Magaslabda volt!

Meg is bantam , a "barmilyent" mar mikor megnyomtam a kuldes gombot, de hat
elment a level, javitani meg lusta voltam ...... gondoltam, hatha elmegy
lapulva a szo .... :))
Resen voltal Tiznyak, :)) .... ne is rodd meg erte Fogash, en is leutnem az
ilyen labdakat soxor, csak majdnem mindig, ill nagyon gyakran visszamenoleg
olvasom a listat, (most idoben vagyok) es ami elmullt, azt man  nem az igazi
meghumorozni ....

Tudjatok, hogy becs-et megszalltak a magyarok ?.....
Szombaton a varoshaza teren nem is lehetett szinte nemet szot hallani ...
:))
Advent, ..... vasarnapra nem tervezi senki a kiruccanast?
A parlament mogott parkolok majd  , feher VW busz ... HIX matricaval, hatul,
meg a jobb oldali ablakon ..... :))

Udv:BuszosJani
18-fos buszrendeles
Tel/Fax:06-29-410-263
Mobil:06-309-775-609
Külfold-belfold
+ - Re: *** HIX AUTO *** #2022 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>>Panda:
>>Hogy elnyuhetetlen.... ez valami vicc?
> Ocsi, nezz korul, mielott szolsz.

Hmmm. Inkabb a batyo lett volna helyenvalo, leven hogy idosebb vagyok.
Meg nem is szimpi ahogy beszelsz , bar ez nyilvan szubjektiv, szoval
beszelj ahogy akarsz, de velem ne szemelyeskedj... :-/

Ja, korulneztem. Olyan rozsdaboglya, roncs Pandakat lattam, hogy meg a
szakadt Ladak is jobbnak tunnek nala.

> A regi Panda lenyege, hogy
> egyszeru, mint a faek. Nincs rajta, mi elromoljon.

Hat peeeerszeeee.... nincs benne motor, nincs futomu, stb.

> Ebben tokeletesen megegyezik a Trabanttal.
> Elpusztithatatlanok.

Trabantom meg volt. Nem kivanom senkinek. Minden elromlott benne, amit
csak el tudsz kepzelni, meg a motort is ki kellett cserelni, inkabb
nem sorolom mit meg, mert tullepnem a sorlimitet.

>>Kispolak rulla?
> A masodik szot nem ertem, de a Fiat kisautos hagyomanyait ugy
> hivjak, hogy Fiat Topolino, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850, Fiat
> 126, 126BIS, Panda, Cinquecento, Seicento.

Nem csak a masodik szot...:-) . Megfogalmazhattam volna ugy is:
Igenytelenseg rulez? Lehet. De ne legyen mar az EV AUTOJA !!!

>>IMHO a Mazda3
> Mit is tud az a Mazda 3? Azon tul, hogy formavilagaban erosen az
> Alfa 147re hajaz? Nullakozeli technikai innovacio

Nemcsak motorbol all egy auto, bar a motorjara sem mondhatod, hogy
korszerutlen. A kedvedert a Renesis motort nem fogjak beletenni, mert
ez egy sportos also kozepkategorias auto, nem sportauto.

> (Fiat 1.3M-JTD
> 16V), semmi olyan felszerereltseg, ami a kategoriajaban ne lenne
> megszokott

A hatso kerekek felfuggesztese kategoriajaban nemhogy nem megszokott,
hanem egyedulallo. Stabilitas szempontjabol... vagy az mindegy?

> (Fiat: 6 legzsak, 2zonas digitklima, stb. egy
> szuperminiben!). Akkor?

Ulj bele, vezesd. Hajaz az Alfara, bar csak annyira, amennyire az
Alfa is hajaz mas, sportos kocsikra, szvsz szebbre sikerult.
(Hogy megbizhatobb es ertektartobb, az meg 100 %.)


Yff
+ - [HIRDETES] Citroen BX elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Sürgősen megválnék 1.4-es, 89-es, alapfelszereltségű, sötétszürke Cit
roën BX-emtől. Műszaki 2004.08.23-ig érvényes.
 
Irányár: 350 000 HUF

Erdeklodes eseten:
Hegedus Tamas

30/957-0369

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 145.236.231.4)
+ - FW: teli gumi marketing (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A +7 fok egy marketingfog?s! n?h?ny ?ve m?g  0fok volt, azt?n +4
most +7
Vagy esetleg a nyari gumik annyira valtoznak a nyari jobb tapadas
erdekeben, hogy egyre kevesbe birjak a hideget? Mi van, ha a
gumigyartok is ugy szamolnak, hogy a nyari gumit telre a tobbseg
ugyis leveszi, ezert nem is kell vele torodni, hogy
viselkedik -20 fokon, annal inkabb, hogy +20ban meg 1 metert
csokkenjen a fekut. Ha erre lonek, az torvenyszeruen rontja a
hideg viselkedest, ami a valtasi hatarhomerseklet emelkedesevel
jar... He?
Fogash
+ - Re: Re: mas az amerikai benzin? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nemeteknel a 200+ is van, igaz, egyre ritkabban.

En minden reggel 160-180km/h kozott teszem meg a munkahelyemig levo 30 km-t (sp
orolok a fogyasztassal), es csak ugy huznak el mellettem, meg villognak le... h
usss... (na ja 2x4 sav nyilegyenes vegig, ohne tempolimit...)

Krisztian

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pd9e1cb13.dip.t-dialin.net)
+ - (turbo)diesel? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Megvettem az elso uj automat! renault clio 1.5dci
(Osszehasonlithatatlan az eddigi autoimmal (kispolski, samara, astra))

De visszaterve a cliora, felmerult bennem egy kerdes
a 1.5 dci most vajon turbo diesel vagy sem?
Amit talaltam rola, hogy kozos nyomocsoves befecskendezes
na persze egy kicsit reszletesebben....

van vmi tanacsotok hasznalattal, bejaratassal kapcsolatban?

Szabolcs
+ - OPEL Astra fagyallo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi AutoHix!

Azt szeretnem megkerdezni, hogy Opel Astrahoz van-e kulon gyari eloirás a
fagyallo hu"to"folyadekot illetoen. Milyet lehet/szabad alkalmazni
(gyartmány, tipus), amelyek nem ölik meg a muanyag, gumi és az aluminium
(pl. fu"to" / hu"to" radiator) elemeket?

Kösöznöm:

J.K.
+ - Teeby (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Teeby!

>A nemet autok legtobbike semmivel nem kulonb
>barmelyik masiknal. Csak van pofajuk tobbet elkerni erte. Mondjuk most
>mar a franciak sem szivbajosak...


Mar irtam korabban, hogy véleményem szerint a kocsik aranak egy
meghatarozo tényezoje a marketing. Ugyanazt az autot 25-30 %-al
olcsobban/dragabban kapod meg, attol fuggoen, hogy melyik
orszagban akarod megvasarolni. Ennek semmi koze az eloallitasi
koltséghez, se nem a muszaki tartalomhoz. Példak: Franciaorszagban
20-25 %-al olcsobbak a francia kocsik, mint a szomszédos allamokban
(Spanyolorszag, Belgium stb.), mert igy is megveszik. Ellenben
mas markak meg sokkal olcsobbak, hogy példaul a Skodat emlitsem.
Itt lasszoval kell vevot fogniuk, mert még mindig a szocialista
vilag kocsijara asszocialnak, igy sokkal olcsobb, mint pl. Magyarorszagon.

>Viszont a franciknak fura szokasaik vannak, mint a csigakkal
>kapcsolatos dolgaik. Es mindez erzeodik pl. az autogyartasukban is.

Nekem azért kicsit meredek az a kijelentés, hogy a kulinaris
szokasaik kulonbozosége érzodik az autogyartasban. Mellesleg
minden népnek vannak olyan szokasai, ami mas népeknek
esetleg érthetetlen, vagy nehezen elfogadhato. Te nem érted,
hogy lehet megenni a csigat, ok meg nem értik, hogyan lehet
megenni a szalonnat, ami 100% zsir. Vagy az erospaprikat.
Szerinted van értelme annak a mondatnak, hogy "Meglatszik,
hogy erospaprikat zabalnak ezek a magyarok, elég ranézni
egy Ikarus buszra!"? Ugye, hogy nincs értelme. Eppigy annak
sem, hogy a franciak autogyartasan meglatszik az, hogy csigat
esznek.

Ami az autojavitast illeti, erdekes modon itt meg tudjak javitani
a francia kocsikat. Nem arrol van tehat inkabb szo, hogy
Magyarorszagon egyrészt kevesebb van beloluk, mint német
kocsibol, igy kisebb a szerelok tapasztalata, masrészt pedig
eleve az emberek (szerelok) jo része eloitélettel all a francia
kocsikhoz (ahogy Te is), hogy ez milyen bonyolult? Vagy esetleg
hogy németul otthon sokan beszélnek/értenek, mig franciaul
kevesen, igy ha egy alkatrészen van egy felirat akkor a németet
megérti a szerelo, mig a francia elott értetlenul all? De ez nem
bonyolultsag kérdése, hanem egyszeruen nyelvi kérdés.
Ha leszamitjuk a Citroen hidropneumatikus rugozasat, ami
tényleg eredeti/egyedi megoldas, mi mas egy mai francia kocsin
mint egy németen? Komolyan kivancsi vagyok ra, vajon szerinted
mi a kulonbség. En magam tartom karban a kocsijaimat, eddig
volt Trabantom, Ladam, Renault-m, Citroenem és most van
egy Skoda Octaviam, de még egyiken sem talaltam kulonos,
erthetetlen dolgot (kivéve a hidropneumatikat, aminek a belso
lelkivilagat elég sokara sikerult megértenem. Nem az alapelvét,
az egyszeru, hanem a konkrét alkatrészek, szelepek szerepét,
mukodését), sot elég hasonlonak tartom oket. Szerinted hol vannak
kulonbségek?

Udv,

Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - corsa váltó akad (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Mindenki !
1.3-as Corsa 2001-es évjárat :
a sebességváltó (5fok, mech) száraz időben egyesbe kapcsolhatatlan, de es&
#337;ben is hétről hétre nehezebben lehet betenni. A kupplung ok.
Van valakinek hasonló tapasztalata ? Hiba/javítás  ?

köszönettel:
sanyi

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 62.86-182-adsl-pool.axelero.hu)
+ - Re. Hengerfej (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.



>Tudna segiteni nekem vakali abban, hogy skoda
120-ban ki lesz
>cserelve a motorbeles 130-asra.

Milyen markaju alkatreszt teszel bele ? Remelem,
hogy Kolbenschmidth huvely dugo garniturat
valsztottal, mert a gyari jo ugyan de a KS a
kiraly :-) ! Ajanlom neked a kuplung dolgokat
Sachs ra csereld le a gyari Cseh helyett sokkal
jobb nem csuszik a kuplung. Vezermutengej az
milyen lesz ? Szuromi, Gaal, Favorit ?

Fel kellene iratkoznod a skoda listara, tudod e
:-) ? Ott van mindenfele tunnig es bevalt tipp.
Pl. Hidraulikus vezermulanc feszito ! Stb.



>Ezutan a muvelet utan hengerfejet
>kell e cserélnem, vagy megegyezik a 130-aseval.

Majdnem :-) Ugyanis a 130 as hengerfo - nek
nagyobb egester van hagyva. Azert, mert a dugattyu
domboru. Maskepp szetverne a gyertyakat.
Masik kerdesem? Mikori gyartasu a szupergep ?
Ugyanis ha 84 elotti akkor nagylapatosra kellene
kicserelned a vizszivattyut es az elso futomuvet
keskenyrol szelesre kene atalakitanod. hatsot
pedig olajosrol szaraz feltengelyesre. ha 85 utani
akkor nem szoltam semmit ;-)

Ezt en mint markatars es utcai szeria Skodas
mondom neked ;-)) !

Skoda RULEZ !!! :-)))

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya, kaphato.
http://kep.tar.hu/budaivar

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS