1. |
Valasz: vegyes -teligumi angliaban ** HIX AUTO *** #202 (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Olasz autok + uj autom (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
3. |
HIX AUTO #2022 (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
4. |
JTD (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
5. |
benzin vs diesel (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
teli gumi kotelezove tetele (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
7. |
Anglia, teli gumi, +7 fok (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
8. |
lemondas (mind) |
1 sor |
(cikkei) |
9. |
re: re: vegyes -teligumi angliaban (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
10. |
re: Mar megint teli gumi (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
11. |
re: re: vegyes (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: *** HIX AUTO *** #2022 (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
13. |
[HIRDETES] Citroen BX elado (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
14. |
FW: teli gumi marketing (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Re: mas az amerikai benzin? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
(turbo)diesel? (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
17. |
OPEL Astra fagyallo (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
18. |
Teeby (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
19. |
corsa váltó akad (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
20. |
Re. Hengerfej (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Valasz: vegyes -teligumi angliaban ** HIX AUTO *** #202 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: re: vegyes -teligumi angliaban ( 3 sor )
> Idopont: Sun Nov 30 22:13:32 CET 2003 AUTO #2023
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A +7 fok egy marketingfogás! néhány éve még 0fok volt, aztán +4 most +7
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Persze, hogy az. De valahogyan le kell butitani az 5 oldalas teszteket egy
autohoz semmit sem erto felhasznalo szintjere. Mert a vegeredmeny ugyis
egyertelmuen az (ebben itt a listan soha nem volt vita), hogy a teli gumi
sokkal jobb telen. De az atlaguser ugyis kitalalja, hogy ez is csak
hulyeseg, mint a biztonsagi ov, ezert ki kell talalni valami
kezzelfoghatobbat, hat ez lett az.
A cel szentesiti az eszkozt (bar en a 0 es a 4 fokos marketingre nem
emlekszem).
Udv, Akos
|
+ - | Re: Olasz autok + uj autom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
>> fordulatra orientalasa. Persze ez szinten szemelyes, mert en jobban
>> szeretem azokat a kocsikat, amik "alacsony fordulaton huznak".
aaaa olajkalyha szekcio ;-)
> nagyon meglepett, hogy az autom egyaltalan nem fustol es
> elszornyedve nezem a sok VW, Audi PD TDI kormolasat...
sztem ez azert van, mert a sok buta ember nem figyel a turbo
hasznalatara. nem szoktak meg ;-) nekem egy hdi-m van, es sosem hajtom
meg hidegen, ill. leallitaskor figyelek ra, h leporogjon a turbo,
hirtelen nem allitom meg.
homer
|
+ - | HIX AUTO #2022 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
Sajnos a #2022 -es HIX AUTO valamiert nem jott at.
Ha lenne valaki olyan kedves, es elkuldene nekem
a -ra, megkoszonnem.
Thnx,
K.G.
|
+ - | JTD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csaba irta
"Amit nagyon gyulolok benne az a hangja :((( de csak alapjaraton!
Konstans temponal sokkal halkabb, mint benzinek tarsa. Feltem meg a
gazolaj szagatol, de semmi gond vele, az alapjarati hanggal viszont
valamit tenni kene. Erdekes modon +50 fordulat eseten kisimul a hang,
igy parszor a gazpedalon allva tartom a 900-as fordulatot. Ami meg
nagyon meglepett, hogy az autom egyaltalan nem fustol es
elszornyedve nezem a sok VW, Audi PD TDI kormolasat...
Szoval egyelore elvezem a JTD-t es arulom a TSparkot. "
Ha jol tudom a JTD -k szinte egyetlen gyengebb pontja, hogy alapjaraton
kicsit hangosabbak, mint pl. a HDI -k, de szerintem meg lehet szokni.
Nekem hidegen tunik kicsit "kopogosabbnak", de ha bemelegszik mar
egyaltalan nem zavar. (amugy ha nem tekered le az ablakot ugyse hallod)
A fustoles hianya nekem is feltunt - bar nem hianyzik :)
Amikor vetel elott tesztelegettem, egy deka fustot nem tudtam belole
kicsavarni, a haverom
aki a kocsi moge allt, mikozben en raleptem a gazra meg is jegyezte
"bazze, ebbol nem jon semmi" :)
K.G.
|
+ - | benzin vs diesel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Az altalad leirt osszehasonlitasbol szamomra az derult ki, hogy a
> sportos autokkal osszehasonlitva kb. azonos
> fordulatszamtartomanyban, vagyis megkozelitoben jobb az autod.
Teeby, nem ertem mit mondasz. A leirtaknak semmi koze a
fordulatszamhoz, sot... Egyszeru rugalmassagi teszt, standard
szituaciok. 4-ben gurulsz 60-nal a faluban es a falubol kierve 100-ra
gyorsitasz, 5-ben 80-al gurulsz, sztradara erve 120-ra gyorsitasz, stb.
Ezeket nem en talaltam ki, hogy olyan szamokat produkaljak, ahol a
dizel veri a benzines tarsat, ezek nemzetkozileg is elismert meresi
modok. Fordulatszamhoz meg valoban nincs koze, mert faluban 60-nal
a dizelem valami 1300-at forog 5-ben, es valahol 1900 korul rug hatba,
ahol a benzines meg meg se moccanik, viszont 4000 utan a dizel
meghal, a benzines meg akkor ebred igazan.
Cs.
|
+ - | teli gumi kotelezove tetele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Meszaros Geza irta:
: Marky, Te is tudod, hogy ez nem igy van.
: Amig a jogszabalynak megfelelo gumival kozlekedik, addig csak az
: utviszonyoknak megfelelo sebesseggel hajt. Ezer tiszteletet
: erdemel es a korulotte hozongoknek pedig KUSS !
A nemet gyakorlat a kovetkezo: valaki megy nyari gumival 2 cm-es hoban egy
varosi fouton. Jobbrol kijonnek ele, padlofek + ABS es belecsuszik.
Eredmeny: a fouton halado 20-30%-ban hibas lesz a balesetben, mert teli
gumival siman meg tudott volna allni. Mellesleg erdekes modon a nyari gumi
minimalis profilmelysege 1,6mm, a teli gumie meg 3mm errefele (osztrakok
egyszer be akartak vezetni a 4mm-t, ebbol nem tudom, mi lett).
Biztosithatlak, hogy 1,6mm-es nyari gumival hoban karambolozni abszolut
nem erdemes bonus-malus szempontbol, hiaba araszoltal 5 km/h-val a
dugoban es vezettel sajat bevallasod szerint "utviszonyoknak megfeleloen".
Termeszetesen mindig mondhatod, hogy lehet hoban is vezetni nyari gumival,
de ekkor a kovetesi tavolsag jo nagy es a sebesseg kicsi lesz a teli
gumihoz kepest. A leveledben vazolt tiszteletre melto autos tolem akkor
kapna igazan tiszteletet, ha hoban nem probalkozna nyari gumival. Csak
vegig kell nezni a kocsisoron, hogy hoban ki indul csuszva, kiporgo
kerekekkel, ha zoldre valt a lampa. Ok azonnal nem esnek az
"utviszonyokhoz igazodo vezetesi stilus" kategoriajaba. A hozongeshez meg
annyit, hogy pusztan az alacsony sebesseg miatt senki sem hozong. Errefele
sokszor akad az ember utjaba orszaguton is 25 km/h-val cammogo kocsi, ami
foltartja az egesz kocsisort. Rajuk megsem ideges senki, mivel itt
rokkantak lekorlatozott sebessegu gepjarmuveirol van szo es mar messzirol
latszik a hatuljan elhelyezett 25 km/h-s matrica. Ugyanugy nem hozong
senki, amikor a Corsammal a 3 savos autopalyan a legbelso savban
kozlekedek 150-nel, mert kamionversenyt elozok. Hozonges
(=fenyszorovillogas) akkor van, amikor Audival csinaljak ugyanezt es
120-szal.
A teli gumi kotelezove tetele, mint arra probaltam utalni, elsosorban
pszichologiai problema. Az autonak van egy csomo jarulekos kotelezo
kiegeszotoje, mint jogositvany, felelossegbiztositas, haromszog,
elsosegely-doboz, esetleg izzokeszlet, porolto, vagy masodik haromszog.
Nehany utszakaszra idoszakosan nem hajthatsz be holanc nelkul, stb.
Ezeket a kenyszereket erdekes modon gond nelkul elturi az ember. Tovabbra
is fenntartom a velelenyem, hogy aki uj, 0 km-es autot vesz, annak telik
teli gumira is. Egyebkent az en velemenyem az, hogy telen is lehet nyari
gumival autozni, ha nincsen ho. A baj az, hogy az autosok egy resze
nem fogja fol, hogy ha viszont ho van, akkor nem erdemes nyari gumival
probalkozni. A holancos tabla is azert van, mert enelkul az autosok
tobbsege -- te'vesen -- ugy itelne meg, hogy holanc nelkul is fol lehet
jutni a dombra.
Udv,
marky
|
+ - | Anglia, teli gumi, +7 fok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash irta:
> Es +7 foknal hidegebb sincs? Mert ha van, akkor megis csak
> kellene a teli gumi. :(
Nezzunk par tesztet +5 (Celsius :-)) fokon:
Bridgestone ER 70 <-> Continental WinterContact TS 790
(nyari <-> teli, mindketto 195/65 R15 T)
Fekut szaraz uton (100km/h-rol, m): 41.6 <-> 45.6
Fekut vizes uton (100km/h-rol, m): 48.0 <-> 52.9
Kormanyozhatosag nedves uton (km/h): 71.9 <-> 69.4
Aquaplanning (km/h): 87.9 <-> 80.9
Ebbol az latszik, hogy miutan az ember felrakja a telit,
hosszabb lesz a fekut, es kanyarban es vizes uton lassabban
ajanlatos menni...
Szoval ez a +7 fok egy kisse tulzas. (Nem az a bajom, hogy a
teli gumit forszirozzak, hanem az, hogy azt allitjak, hogy
_jobb_ mint a nyari. Ezt pedig sokan ugy ertik, hogy akkor
batrabban lehet vele menni, pedig ez nem igaz! A teli gumit
nem azert kell feltenni, mert jobb lenne mint a nyari, hanem
azert, mert hoban es jegen _kevesbe_ lesz eletveszelyes.)
|
+ - | lemondas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Miert jon meg mindig ha mar tobbszor lemondtam?
|
+ - | re: re: vegyes -teligumi angliaban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
7 fok mitosza:
http://www.auto2.hu/a2-web01-12/teligumi/sajtosz.htm
nezzetek meg h ha nem havon van a gumi, akkor mennyivel jobb a nyari 0
fokon ...
|
+ - | re: Mar megint teli gumi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
>
>> >Angliaban altalaban nincs ho es jeg telen, az eszaki, dombosabb
>> >reszek kivetelevel, ezert nem kell teli gumi.
>> Es +7 foknal hidegebb sincs? Mert ha van, akkor megis csak
>> kellene a a teli gumi. :(
>
>Termeszetesen :) Itthon az utobbi napokban - hetekben meg ejjel
>sem ment +7 fok ala, ugyhogy remelem, mindenki panikszeruen
>visszarakta a nyari gumikat!
>
en is visszatettem mar par hete a nyarit, nem is bantam meg. ahogy
elnezem a www.met.hu -t, marad is meg 1 darabig.
viszont masik problemam: nyarival 180-ig se raz a kormany, viszont
amikor feltetettem a masik, acel felnire a teligumikat es kimentem veluk
palyara, 120-nal mar razott. gumis elkuldott, hogy biztos szar a
fektarcsam. na persze, nyarival meg nem szar?:) szoval a kerdes:
ilyenkor 1ertelmuen a centirozas a rossz?
udv
|
+ - | re: re: vegyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
>Ez igy igaz. ( Az M0-t messzirol elkerulom! A "kertek alatt" jarok) De
B.Jani azt mondta mondjak egy --barmilyen-- videk-Bp viszonylatot. ( es
kiindulopontkent megjelolte, tobbek kozott, Erdet is) Magaslabda volt!
Meg is bantam , a "barmilyent" mar mikor megnyomtam a kuldes gombot, de hat
elment a level, javitani meg lusta voltam ...... gondoltam, hatha elmegy
lapulva a szo .... :))
Resen voltal Tiznyak, :)) .... ne is rodd meg erte Fogash, en is leutnem az
ilyen labdakat soxor, csak majdnem mindig, ill nagyon gyakran visszamenoleg
olvasom a listat, (most idoben vagyok) es ami elmullt, azt man nem az igazi
meghumorozni ....
Tudjatok, hogy becs-et megszalltak a magyarok ?.....
Szombaton a varoshaza teren nem is lehetett szinte nemet szot hallani ...
:))
Advent, ..... vasarnapra nem tervezi senki a kiruccanast?
A parlament mogott parkolok majd , feher VW busz ... HIX matricaval, hatul,
meg a jobb oldali ablakon ..... :))
Udv:BuszosJani
18-fos buszrendeles
Tel/Fax:06-29-410-263
Mobil:06-309-775-609
Külfold-belfold
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #2022 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>>Panda:
>>Hogy elnyuhetetlen.... ez valami vicc?
> Ocsi, nezz korul, mielott szolsz.
Hmmm. Inkabb a batyo lett volna helyenvalo, leven hogy idosebb vagyok.
Meg nem is szimpi ahogy beszelsz , bar ez nyilvan szubjektiv, szoval
beszelj ahogy akarsz, de velem ne szemelyeskedj... :-/
Ja, korulneztem. Olyan rozsdaboglya, roncs Pandakat lattam, hogy meg a
szakadt Ladak is jobbnak tunnek nala.
> A regi Panda lenyege, hogy
> egyszeru, mint a faek. Nincs rajta, mi elromoljon.
Hat peeeerszeeee.... nincs benne motor, nincs futomu, stb.
> Ebben tokeletesen megegyezik a Trabanttal.
> Elpusztithatatlanok.
Trabantom meg volt. Nem kivanom senkinek. Minden elromlott benne, amit
csak el tudsz kepzelni, meg a motort is ki kellett cserelni, inkabb
nem sorolom mit meg, mert tullepnem a sorlimitet.
>>Kispolak rulla?
> A masodik szot nem ertem, de a Fiat kisautos hagyomanyait ugy
> hivjak, hogy Fiat Topolino, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850, Fiat
> 126, 126BIS, Panda, Cinquecento, Seicento.
Nem csak a masodik szot...:-) . Megfogalmazhattam volna ugy is:
Igenytelenseg rulez? Lehet. De ne legyen mar az EV AUTOJA !!!
>>IMHO a Mazda3
> Mit is tud az a Mazda 3? Azon tul, hogy formavilagaban erosen az
> Alfa 147re hajaz? Nullakozeli technikai innovacio
Nemcsak motorbol all egy auto, bar a motorjara sem mondhatod, hogy
korszerutlen. A kedvedert a Renesis motort nem fogjak beletenni, mert
ez egy sportos also kozepkategorias auto, nem sportauto.
> (Fiat 1.3M-JTD
> 16V), semmi olyan felszerereltseg, ami a kategoriajaban ne lenne
> megszokott
A hatso kerekek felfuggesztese kategoriajaban nemhogy nem megszokott,
hanem egyedulallo. Stabilitas szempontjabol... vagy az mindegy?
> (Fiat: 6 legzsak, 2zonas digitklima, stb. egy
> szuperminiben!). Akkor?
Ulj bele, vezesd. Hajaz az Alfara, bar csak annyira, amennyire az
Alfa is hajaz mas, sportos kocsikra, szvsz szebbre sikerult.
(Hogy megbizhatobb es ertektartobb, az meg 100 %.)
Yff
|
+ - | [HIRDETES] Citroen BX elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Sürgősen megválnék 1.4-es, 89-es, alapfelszereltségű, sötétszürke Cit
roën BX-emtől. Műszaki 2004.08.23-ig érvényes.
Irányár: 350 000 HUF
Erdeklodes eseten:
Hegedus Tamas
30/957-0369
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 145.236.231.4)
|
+ - | FW: teli gumi marketing (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A +7 fok egy marketingfog?s! n?h?ny ?ve m?g 0fok volt, azt?n +4
most +7
Vagy esetleg a nyari gumik annyira valtoznak a nyari jobb tapadas
erdekeben, hogy egyre kevesbe birjak a hideget? Mi van, ha a
gumigyartok is ugy szamolnak, hogy a nyari gumit telre a tobbseg
ugyis leveszi, ezert nem is kell vele torodni, hogy
viselkedik -20 fokon, annal inkabb, hogy +20ban meg 1 metert
csokkenjen a fekut. Ha erre lonek, az torvenyszeruen rontja a
hideg viselkedest, ami a valtasi hatarhomerseklet emelkedesevel
jar... He?
Fogash
|
+ - | Re: Re: mas az amerikai benzin? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nemeteknel a 200+ is van, igaz, egyre ritkabban.
En minden reggel 160-180km/h kozott teszem meg a munkahelyemig levo 30 km-t (sp
orolok a fogyasztassal), es csak ugy huznak el mellettem, meg villognak le... h
usss... (na ja 2x4 sav nyilegyenes vegig, ohne tempolimit...)
Krisztian
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pd9e1cb13.dip.t-dialin.net)
|
+ - | (turbo)diesel? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Megvettem az elso uj automat! renault clio 1.5dci
(Osszehasonlithatatlan az eddigi autoimmal (kispolski, samara, astra))
De visszaterve a cliora, felmerult bennem egy kerdes
a 1.5 dci most vajon turbo diesel vagy sem?
Amit talaltam rola, hogy kozos nyomocsoves befecskendezes
na persze egy kicsit reszletesebben....
van vmi tanacsotok hasznalattal, bejaratassal kapcsolatban?
Szabolcs
|
+ - | OPEL Astra fagyallo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi AutoHix!
Azt szeretnem megkerdezni, hogy Opel Astrahoz van-e kulon gyari eloirás a
fagyallo hu"to"folyadekot illetoen. Milyet lehet/szabad alkalmazni
(gyartmány, tipus), amelyek nem ölik meg a muanyag, gumi és az aluminium
(pl. fu"to" / hu"to" radiator) elemeket?
Kösöznöm:
J.K.
|
+ - | Teeby (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Teeby!
>A nemet autok legtobbike semmivel nem kulonb
>barmelyik masiknal. Csak van pofajuk tobbet elkerni erte. Mondjuk most
>mar a franciak sem szivbajosak...
Mar irtam korabban, hogy véleményem szerint a kocsik aranak egy
meghatarozo tényezoje a marketing. Ugyanazt az autot 25-30 %-al
olcsobban/dragabban kapod meg, attol fuggoen, hogy melyik
orszagban akarod megvasarolni. Ennek semmi koze az eloallitasi
koltséghez, se nem a muszaki tartalomhoz. Példak: Franciaorszagban
20-25 %-al olcsobbak a francia kocsik, mint a szomszédos allamokban
(Spanyolorszag, Belgium stb.), mert igy is megveszik. Ellenben
mas markak meg sokkal olcsobbak, hogy példaul a Skodat emlitsem.
Itt lasszoval kell vevot fogniuk, mert még mindig a szocialista
vilag kocsijara asszocialnak, igy sokkal olcsobb, mint pl. Magyarorszagon.
>Viszont a franciknak fura szokasaik vannak, mint a csigakkal
>kapcsolatos dolgaik. Es mindez erzeodik pl. az autogyartasukban is.
Nekem azért kicsit meredek az a kijelentés, hogy a kulinaris
szokasaik kulonbozosége érzodik az autogyartasban. Mellesleg
minden népnek vannak olyan szokasai, ami mas népeknek
esetleg érthetetlen, vagy nehezen elfogadhato. Te nem érted,
hogy lehet megenni a csigat, ok meg nem értik, hogyan lehet
megenni a szalonnat, ami 100% zsir. Vagy az erospaprikat.
Szerinted van értelme annak a mondatnak, hogy "Meglatszik,
hogy erospaprikat zabalnak ezek a magyarok, elég ranézni
egy Ikarus buszra!"? Ugye, hogy nincs értelme. Eppigy annak
sem, hogy a franciak autogyartasan meglatszik az, hogy csigat
esznek.
Ami az autojavitast illeti, erdekes modon itt meg tudjak javitani
a francia kocsikat. Nem arrol van tehat inkabb szo, hogy
Magyarorszagon egyrészt kevesebb van beloluk, mint német
kocsibol, igy kisebb a szerelok tapasztalata, masrészt pedig
eleve az emberek (szerelok) jo része eloitélettel all a francia
kocsikhoz (ahogy Te is), hogy ez milyen bonyolult? Vagy esetleg
hogy németul otthon sokan beszélnek/értenek, mig franciaul
kevesen, igy ha egy alkatrészen van egy felirat akkor a németet
megérti a szerelo, mig a francia elott értetlenul all? De ez nem
bonyolultsag kérdése, hanem egyszeruen nyelvi kérdés.
Ha leszamitjuk a Citroen hidropneumatikus rugozasat, ami
tényleg eredeti/egyedi megoldas, mi mas egy mai francia kocsin
mint egy németen? Komolyan kivancsi vagyok ra, vajon szerinted
mi a kulonbség. En magam tartom karban a kocsijaimat, eddig
volt Trabantom, Ladam, Renault-m, Citroenem és most van
egy Skoda Octaviam, de még egyiken sem talaltam kulonos,
erthetetlen dolgot (kivéve a hidropneumatikat, aminek a belso
lelkivilagat elég sokara sikerult megértenem. Nem az alapelvét,
az egyszeru, hanem a konkrét alkatrészek, szelepek szerepét,
mukodését), sot elég hasonlonak tartom oket. Szerinted hol vannak
kulonbségek?
Udv,
Zsolt
*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50 Fax.: (33) 2.40.25.89.20
|
+ - | corsa váltó akad (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki !
1.3-as Corsa 2001-es évjárat :
a sebességváltó (5fok, mech) száraz időben egyesbe kapcsolhatatlan, de es&
#337;ben is hétről hétre nehezebben lehet betenni. A kupplung ok.
Van valakinek hasonló tapasztalata ? Hiba/javítás ?
köszönettel:
sanyi
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 62.86-182-adsl-pool.axelero.hu)
|
+ - | Re. Hengerfej (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
>Tudna segiteni nekem vakali abban, hogy skoda
120-ban ki lesz
>cserelve a motorbeles 130-asra.
Milyen markaju alkatreszt teszel bele ? Remelem,
hogy Kolbenschmidth huvely dugo garniturat
valsztottal, mert a gyari jo ugyan de a KS a
kiraly :-) ! Ajanlom neked a kuplung dolgokat
Sachs ra csereld le a gyari Cseh helyett sokkal
jobb nem csuszik a kuplung. Vezermutengej az
milyen lesz ? Szuromi, Gaal, Favorit ?
Fel kellene iratkoznod a skoda listara, tudod e
:-) ? Ott van mindenfele tunnig es bevalt tipp.
Pl. Hidraulikus vezermulanc feszito ! Stb.
>Ezutan a muvelet utan hengerfejet
>kell e cserélnem, vagy megegyezik a 130-aseval.
Majdnem :-) Ugyanis a 130 as hengerfo - nek
nagyobb egester van hagyva. Azert, mert a dugattyu
domboru. Maskepp szetverne a gyertyakat.
Masik kerdesem? Mikori gyartasu a szupergep ?
Ugyanis ha 84 elotti akkor nagylapatosra kellene
kicserelned a vizszivattyut es az elso futomuvet
keskenyrol szelesre kene atalakitanod. hatsot
pedig olajosrol szaraz feltengelyesre. ha 85 utani
akkor nem szoltam semmit ;-)
Ezt en mint markatars es utcai szeria Skodas
mondom neked ;-)) !
Skoda RULEZ !!! :-)))
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya, kaphato.
http://kep.tar.hu/budaivar
|
|