Sziasztok!
: kérdés: a skoda generátorával lehet hegeszteni?
Forditva. Ha a Skodat hegeszted, akkor tonkremehet a generatora.
: kérdés:
: a 12V 2W -ból a kb 0,15A számolható ki.
: tehát a max 45A áramtermelésnél a gerjesztéshez elég a 0,15A?
Triznyak a multkor Ampere nagysagrendet mondott teljes gerjesztesre.
Szerintem inkabb arrol lehet szo, hogy a motor beinditasahoz kell 0,15A,
a jaro motornal meg a tobbit valahonnan osszeszedi (azaz, ez csak a
szabalyozo elektronika aramfelvetele, nem a gerjesztes).
###
: Neki mar 30 eves tapasztalata van nyugodtan elhihetem neki, ennel
: sokkal nagyobb uteseknek is ellenallnak azok az alkatreszek.
Tudom, nem vigasztal, de Kobeban is nagyobb foldrengesre terveztek a
felulrajokat, aztan a kis, de hosszu es megfelelo frekvenciaju
foldrenges megis osszedontotte. Amit mondani akarok: hulye kulso
korulmenynel barmi lehet. A karfelmero 30 eves tapasztalata dacara.
: Szoval a kerdes a nagyerdemuhoz igy latatlanba.
: Mennyire valoszinu hogy a sensor vagy az ellendarabja az utkozestol
: ment tonkre, vagy fogadjam el hogy egyszeruen veletlen egybeeses?
A szenzor csatlakozoja nem lazult meg veletlenul? A megpadkazott felni
eleg nagy gyorsulast jelent, raadasul olyan iranyba (folfele), amire
esetleg nem terveztek a csatlakozot vagy a rogziteset (meg valoszinuleg
a szenzort sem (elvegre ez egy permanens magnes + tekercs). Ha a szenzor
tokozasan belul letepte a drotot, akkor vesztettel, mert ennek a
metallurgiai bizonyitasat -- hogy nem az evek folyaman faradt el, hanem
hirtelen szakadt meg -- nem akarod zsebbol kifizetni)..
Udv,
marky
|
Haho !
Egy forumban olvastam az alabbit:
:> A halogénizzók igenis hajlamosak egyes autókban idő előtt
:> kiégni, még a kifogástalan tápellátás esetén is. Ennek okai:
:> 1. Gyenge minőségű izzók. (Eddig a klasszikus Tungsram tűnik
:> a legtartósabbnak)
:> 2. Rossz utak, amik miatt az izzószál nagyon rázkódik, az öregedő
:> wolframszál a leginkább elgyengült részeken hamar szét tud szakadni.
:> 3. Az egyenáramú tápellátás.. ha meg lehetne oldani hogy váltóáramot
:> kapjanak az égők, sokkal tovább tartanának, ám ezzel kínlódni nincs
értelme.
Ezzel a harmadik ponton akadtam meg. Miért lenne jobb az AC ?
Egy izzoszalnak nem mindegy, merre kozlekednek az elektronok ?
Vagy impulzusüzemben jobb lenne meghajtani, mint a LED-eket ?
Szep napokat: Antal Attila
Altea XL 2.0TDI DSG
|